تعبیر خواب حلیم نشانه روزی است

حلیم نمادی از سعادت و خوشبختی و لذت است. اگر سفره ای ببینید که ظرف های زیادی پر از حلیم بر روی آن چیده شده است، نشانه فراوانی، شکوه، آینده ای خوب و یا ثروت زیاد می باشد. اما در صورتی که فردی حلیم بخورد و از آن به شما ندهد در این حالت تعبیر خواب حلیم از جدایی خبر می دهد.

تعبیر خواب حلیم خوب و پسندیده است به خصوص اگر این حلیم از گندم درست شده باشد. در این حالت باید به شما تبریک گفت. اگر یک تاجر یا مرد کسب و کار هستید تعبیر خواب حلیم برای شما نشان دهنده چشم انداز بسیار خوبی از موفقیت است. نتایج کار یا پروژه ای که اخیرا شروع کرده اید عالی خواهد بود. بنابراین بهتر است هرچه سریع تر قدمی بردارید و کاری را شروع کنید که برای موفقیت نیاز دارید. غذا به طور کلی نمادی از بهزیستی و ثروت است. برخی از معبرین نیز اعتقاد دارند که دیدن خوردنی و غذاها غالبا بیانگر نوع روابط و سبک زندگی ما هستند. 

اما این غذاها با توجه به طعم و رنگ و بوی آن ها می تواند معانی متفاوتی در رویا داشته باشد. در واقع تعبیر خواب حلیم نیز به جزئیات آن بستگی دارد. حلیم نمادی از سعادت و خوشبختی و لذت است. اگر سفره ای ببینید که ظرف های زیادی پر از حلیم بر روی آن چیده شده است، نشانه فراوانی، شکوه، آینده ای خوب و یا ثروت زیاد می باشد. برخی از مواد غذایی نیز که در بیداری با آن ها خاطره دارید می تواند در رویا نیز معنای خاصی داشته باشد.

تعبیر خواب خوردن حلیم ، تعبیر خواب حلیم نذری

تعبیر خواب حلیم نذری

تعبیر خواب حلیم نذری و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران در رویا نشانگر این است که شما در بیداری نیز چیز ارزشمندی را با دیگران تقسیم می کنید. اگر کسی حلیم نذری را در ظرفی بزرگ به شما بدهد و شروع به خوردن تمامی آن بکنید و یا با عجله و ولع زیاد حلیم را بخورید ممکن است نشانگر عدم توجه و تمرکز شما در زندگی بیداری باشد. تعبیر خواب حلیم نذری که شما در حال پخش کردن آن در رویا برای دیگران هستید از ورود برکتی زیاد به زندگی شما خبر می دهد. اگر حلیم نذری اما بدون طعم و یا بوی خوب در رویا ببینید، نشان دهنده بیماری در آینده نزدیک است. همچنین دلخوری از یک دوست نیز جنبه ای از این رویا خواهد بود.  بنابراین تجربه طعم و بوی خوب غذا در رویا مهم است.

تعبیر خواب حلیم خوردن

تعبیر خواب حلیم خوردن بستگی به طعم آن نیز دارد. اگر حلیم فاسد و خراب باشد و منجر به مسموم شدن بیننده در رویا باشد، ممکن است هشدار دهنده برخی از رویدادهای بد در زندگی ما باشد. مانند روابط بد و آسیب زا و یا عادات و رفتارهای بد. اگر فردی هستید که در بیداری مدام در پی تناسب اندام و گرفتن رژیم های مختلف هستید، این امکان وجود دارد که حلیم خوردن را در رویا تجربه کنید. خوردن غذا در رویا احتمالا نشان دهنده نیاز زندگی شما به مقابله با برخی از مشکلات و مسائل کوچک در آینده باشد. اگر فرد دیگری در رویای شما مشغول خوردن حلیم باشد، به توانایی شما در غلبه بر مشکلات مربوط می شود. احتمالا در برخورد با مشکلات از دیگران کمک می گیرید و این روش خوبی است.

تعبیر خواب حلیم بادمجان

تعبیر خواب حلیم بادمجان

تعبیر خواب حلیم بادمجان نمادی از سعادت و موفقیت است. به طور معمول خواب هایی که در آن ها بادمجان را به شکل های مختلف ببینید نشانه مثبت و فرخنده ای در نظر گرفته می شود. به بیان ساده تر اگر در زندگی واقعی مشکلی داشته باشید این رویا از حل شدن آن خبر می دهد. اگر از نبود منابع مالی خود رنج می برید، از جایی که انتظارش را ندارید پولی بدست می آورید. اگر از تنهایی افسرده شده اید، شریک زندگی خود را خواهید یافت. اگر خود را در حال پختن حلیم بادمجان در رویا ببینید، بدین معناست که تمام آرزوها و رویاهای شما محقق می شود و در تمام وظایف خود موفق خواهید شد.

تعبیر خواب حلیم فروشی

تعبیر خواب حلیم فروشی و یا خوردن آن با مهمان و دیگران، متاسفانه مانند سایر قسمت های این رویا خوب نیست و احتمالا نشانگر بیماری هایی در آینده نزدیک است. اگر در رویا از مغازه یا رستورانی در حال خرید غذا یا حلیم باشد، نشانگر دستاوردهای غیر منتظره و موفقیت تجاری در آینده ای نه چندان دور می باشد. چنین رویایی همچنین نشان دهنده خوشبختی و عشق باشد اما دوستی های واقعی و پایدار نیز جزئی از تعبیر خواب حلیم خریدن در رویا خواهد بود. اما اگر به تنهایی مشغول خرید و یا فروش حلیم باشید و مشتری و یا شخص دیگری در رویای شما وجود نداشته باشد، نشانه خوبی نیست و به ضررهای ناچیزی اشاره دارد که به این زودی تجربه می کنید.

تعبیر خواب حلیم فروشی ، تعبیر خواب حلیم با طعم خوشمزه

تعبیر خواب حلیم خوشمزه

تعبیر خواب حلیم خوشمزه نشان می دهد که به زودی در زندگی بیداری با مشکلات ناچیزی روبرو می شوید. اما زود ناامید نشوید. چرا که این رویا از قدرت شما در غلبه بر مشکلات خبر می دهد. مشکلات نمی توانند زندگی شما را خراب کنند. پس به استقبال آن ها بروید و نشان دهید که تا چه حد قوی هستید. این در حالیست که اگر غذا بدون طعم و یا بدمزه باشد معمولا از رویدادهای بد در زندگی واقعی فرد خبر می دهد. اگر در خواب احساس گرسنگی کنید اما هرچه دنبال غذا بگردید چیزی پیدا نکنید، این رویا به شما هشدار می دهد که از رژیم های افراطی پیش گیری کنید و کمی بیشتر به برنامه غذایی خود اهمیت دهید. اگر فرد دیگری در رویای شما مشغول خوردن حلیمی خوشمزه باشد و هرچه شما درخواست کنید از حلیم خود به شما ندهد، نشانه جدایی از عزیزان و یا یکی از اعضای خانواده است. متاسفانه این جدایی می تواند موقت و یا دائمی باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

47 نظر

  1. یاسمنیاسمنsays:

    با سلام ، من خواب دیدم مادربزرگم دارد حلیم نذری میپذد و تمام خانواده داریم کمک میکنیم در اخر وقتی سهم حلیم مارا داد و من خوردم خیلی حلیم بدمزه ای بود و بوی چربی بدی میداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نمادی از سعادت و خوشبختی در زندگیتان است

  2. سمانهسمانهsays:

    سلام همسرم دیده که مادرش قرار بوده حلیم بسازه ولی بعدش پشیمون شده بوده و بجاش خورشت درست کرده بوده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیری ندارد

  3. MbMbsays:

    سلام من خواب دیدم توی ده خودمان هستیم و برای ما نذری حلیم آوردن و حلیم خیلی خوشمزه بود و بعد دیدم جاری من هم حلیم نذری داده ولی مال اون خوشمزه نبود و نخوداش اصلا نپخته بود و من زیاد نخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. روز بخیر این رویا نشانه های خوب و مثبتی به همراه دارد و از رزق و روزی خبر می دهد.

  4. AydamoradiAydamoradisays:

    مادر من خواب ديده ک يه ظرف حليم به عشقم کسی ک دوسش دارم ميده ممنون ميشم جواب بديد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده اینده ای روشن و خوب برای شما در زندگیتان است

  5. مسعودمسعودsays:

    سلام. من خواب دیدم که یک کاسه حلیم از مراسمی (مثل آشنایی دوتا خانواده ) که من غایب بودم برای من نگه داشتند. ولی وقتی تا نصفه کاسه رو خوردم متوجه شدم که بقیه حلیم پر از کرم و حشرات. تعبیر این چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر شادمانی و شادی در زندگیتان است

  6. ترانهترانهsays:

    باسلام، خواب دیدم یخانواده نذری حلیم میدن و دیگهای بزرگی زدن و منهم به سفارش یکی از دوستان برای گرفتن حلیم پیش اونها رفتم ولی جمعیت انقدد زیاد بود که یکاسه حلیم به من دادن ولی چون من سفارش شده بودم به اون خانم گفتم سفارش من به شما شده که یقابلمه حلیم نگه دارید بعد اون خانم اشاره زد به پشت پرده ای و گفت نگه داشتیم اونجاست ولی رفت دیدکه حلیم رو ظاهرا کسی دیگری برده و نیست ولی اومد تو حیاط دید آخر قابلمه حلیم مونده و توی 2 تا ظرف کوچیک هم هست که گفت ایناها بجاش همینهارو ببر و منهم پذیرفتم. ممنون میشم تعبیر بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افزایش روزی و نیکی و ثروت در زندگیتان است

  7. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم پسرعموی من که از همدیگر دلخور هستیم با برادرش برام حلیم آورده بود اما من به دلیل کدورتی که از وی دارم آن را پس دادم .ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دنیا ارزش کینه و دوری را ندارد

  8. داوودداوودsays:

    سلام من خواب دیدم که یه ظرف برداشتم از تو یه حسینیه یا مسجد بود رفتم حلیم گرفتم و سر سفره منتظر اذان بودیم ک بخوریم ... هرچه قدر خواستم بهم داد تعبیرش لطفا

  9. کیارشکیارشsays:

    سلام وقت بخیر...تعبیر دیگ نذری حلیم پرگوشت...ولی وقتی برای گرفتن نذری میرممیبینم که دیگ بسیاربزرگ و من داخل دیگ هستم ومیبینم که چقدر مقدار نذری زیاد است..‌نذری رو دخل قابلمه ریخته ومینیم فرد نذر دهنده که در حال هم زدن حلیم است نقدار زیادی گوشت داخل حلیم ریخته...

  10. بهمن علی زادهبهمن علی زادهsays:

    سلام خواب دیدم با یکی از باجناقام بودم او حالا با زور یا هر چیز دیگر ی پاتیل حلیم برد اما ته مانده و کم بود برا خودش به من نرسید ولی گفتن ی پاتیل بزرگ اضافه مونده من هم دنبال کاسه گشتم که برم ور دارم که بیدار شدم

  11. مهدیهمهدیهsays:

    خواب دیدم با مادرشوهرم ک فوت کرده حلیم میپذیم و به‌ مادرشوهرم میگم خواهرشوهرا هم بگم بیان(به دلیل بدبودن خواهرشوهرها هم مادرسوهر دلخوشی نداشت ازشون هم من)مادرشوهرمم ب من گفت بگو بیان تعبیر چیست

  12. المیرا اخوانالمیرا اخوانsays:

    سلام تعبیر این خوایم را میخواستم خواب دیدم در حرم امام رضا ع نشستم و مشغول یک کاری در یکی از رواق ها بودم. ناگهان یک نفر (یادم نیست ولی فکر کنم آشنابود، شاید پدرم بود) یک قابلمه حلیم بمن داد و من ان را گرفتم و در حال رفتن به سمت حرم بودم که در یکی از رواق به یک جایی رسیدم که ظرف های پلاستیکی کوچکی آماده بود و داخل همه ان ظروف کمی شکر هم بود ، قاشق و ... هم انجا بود(همه چیز اماده بود) و افرادی هم انجا اول خواب بودند و بعد بیدار شدند و من همه ان حلیم ها را بین ان افراد پخش کردم. البته اولین ظرف حلیم را به یکی از خادمین حرم هم دادم.

  13. سحر امینیسحر امینیsays:

    خواب دیدم حلیم نذری دارم ولی بدون گوشت .مزه نکردم ولی باخودم میگفتم هیچ مزه ندارد ولی خوبیش به اینه نذریه

  14. شادی اکبریشادی اکبریsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دوستام که پا به ماه هست برای من صبحانه حلیم اورده تعبیر چی میتونه باشه

  15. M.ghM.ghsays:

    سلام من خواب دیدم بابا داره حلیم میپزه بابام فوت کرده تعبیرش چیه

  16. mina jafarimina jafarisays:

    درود برشما،خواب دیدم من ویه خانمی زیر یک درختی جا پهن کردیم ونشستیم،یه ظرف حلیم آورد ومن دوتا دیس بزرگ حلیم خوردم توی خواب احساس میکردم خیلی سیر شدم.سپاس از شما

  17. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم عمه ی پدرم ک فوت کردن توی دوتا طرف بهم حلیم دادن و من یکی دو عاشق ازش خوردم تعبیرش چیه

  18. غلامعباس مختارغلامعباس مختارsays:

    سلام . من خواب دیدم منزل مادری برای صبحانه حلیم خوشمزه ای درست کرده بود و سنتشان این بوده که داخلش خاک رس ریخته بودن کلی غر زدم ولی خوردم پدرم می خورد و میگفت من از بچه ایراد گیر خوشم نمی آد بخور هیچ چیز نگو منم خوردم تعبیرش لطفا چیه ؟

  19. مهدی حیاویمهدی حیاویsays:

    رویای صادقه قبل از اذان صبح؛خواب دیدم دارم هیئتی داره حلیم پخش میکنه ب من ی کاسه حلیم داد و من خوردم دوباره اومدیم ب من و پسر عموم گفت هر دو نفر تو ی کاسه همین ک خوردیم ب پشتم نگا کردم دیدم ی کاسه دیگه هست

  20. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. خواهرم خواب دیده یه کاسه حلیم نذری آوردن برامون که وسطش یه پاچه گوسفندکه خیلی خوشمزه بوده قرار داشته

  21. غریبیغریبیsays:

    سلام وقت بخیر... من خواب دیدم که یکی از دوستام که پا به ماه هست، روز تولد امام حسن عسکری علیه السلام برای من نذری حلیم اورده، ولی یکم از حلیم رو خورده بود و کاسه پر پر نبود.. درضمن من اون روز روزه بودم که نذری رو گرفتم و فقط مزه کردم و بعد یادم اومد که روزه هستم.. لطفا تعبیرش رو بهم بگید...

  22. احمدیاحمدیsays:

    سلام وخسته نباشید.چرا دیگه تعبیر خوابهارو نمی گویید؟

  23. سلاله نظریسلاله نظریsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم ی کاسه حلیم سرد میخورم و چون سرد بود دوسش نداشتمو هی میزاشتم زمین

  24. AtiAtisays:

    با سلام و عرض ادب،من دیشب خواب دیدم خونه ی یکی از اقوام یه دیگ کوچیکی گذاشتن نذر سیرابی دارن!ولی میبینم اننننقدر ادم تو صف ایستادن ک بیان فقط هم بزننو برن،میبینم بهم میگن این دیگ انقد حاجت میده برا همین انقدر آدم میاد،بمنم میگن میرم هم میزنم موقع هم زدن میگم خدایا تا سال بعد اینموقع حامله بشم یدونه ام سیرابی سال بعد من میارم.... میخواستم تعبیرشو بدونم،تشکر🙏🏻

  25. مهدی یوسفیانمهدی یوسفیانsays:

    باسلام. ببخشید من خواب دیدم که جلوی درب خونه مون هستم .واز سر کوچه دارن حلیم بخش میکنن.وکمکم نزدیک میشن به من ،البته در عالم خواب باخودم گفتم شعله هست (حلیم مشهدی). ممنون میشم تعبیرش رو بگید 🙏🙏🙏🙏🙏

  26. امیر حسینامیر حسینsays:

    سلام من خواب دیدم مادر اون دختری که بهش علاقه دارم برایم یک کاسه بزرگ حلیم ریخت و به من تعارف کرد حلیم هم خیلی خوشمزه بود

  27. فاطمهفاطمهsays:

    من خواب دیدم جایی نذری حلیم میدن و من و خواهرم و یک دوست با ماشین رفتیم کنار صف و ان خانم چندتا حلیم گرفت برای ما هم گرفت

  28. تاراتاراsays:

    با سلام مامانم ۱۲ روزه به رحمت خدا رفته.تو بینارستان حلیم خورد بعدش دل درد گرفت وروز بعد بعلت ایست قلبی آسمانی شد.دو روزه هم بابام به رحمت خدا رفته.خواهرم خواب دیده مامانم تو جمع خانمها نشسته خیلی قشنگ و تر و تمیز.میگه حلیم براش بردم گفتم فاتحه اش بده.گفت خنده ای کرد و ظرف حلیم رو پس زد و فاتحه نداد.الان تعبیرش چیه

  29. سعیدسعیدsays:

    سلام من مسافرت رفته بودم مشهد و از امام رضا ع طلب آرزوی رو کردم و ازش درخواست کردم حاجتم بده , شبش این خواب دیدم خواب دیدم رفتم امام رضا ع جلوی درب اصلی و ورودی امام رضا ع دارند حلیم نذری میدن و یه صف بسیار طولانی هم تشکیل شده بعدش من با یه کاسه بزرگ رفتم آخر صف ایستادم همینجور که منتظر بودم نوبت من بشه و نذری حلیم بهم بدن یهوو اون آقای که آشپز بود و حلیم به مردم میداد و منو صدا کرد و منو از اخر صف آورد اول صف و کاسه ی منو اینقدر داخلش حلیم ریخت که سرریز شد و همینجوری میریخت روی زمین .

  30. الهه دشت بزرگیالهه دشت بزرگیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم دارم با یک خانم مصن ناشناس که راننده ماشین هست و من هم جلوی ماشین نشستم از خیابون شلوغ رد میشیم که دارن نذری حلیم میدن من چند تایی برای خودم و چند تایی برای خانم میگیرم و شروع به خوردن یکی از حلیم ها میکنم چه تعبیری میتونه داشته باشه خیلی مچکرم

  31. الهه دشت بزرگیالهه دشت بزرگیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم دارم با یک خانم مصن ناشناس که راننده ماشین هست و من هم جلوی ماشین نشستم از خیابون شلوغ رد میشیم که دارن نذری حلیم میدن من چند تایی برای خودم و چند تایی برای خانم میگیرم و شروع به خوردن یکی از حلیم ها میکنم چه تعبیری میتونه داشته باشه خیلی مچکرم

  32. FatemehFatemehsays:

    سلام من خواب دیدم که مامانم حلیم پخته من دارم همِش میزنم وازبیرون هم برامون حلیم نذری می اوردن تعبیرش چیه؟

  33. معصومهمعصومهsays:

    سلام وقت بخیر.من خواب دیدم یکی واسم یه ظزف بزرگ حلیم نذری اورد.اینقدر با لذت نگاش میکردم.خیلی قشنگ بود.

  34. ایدا قربانبایدا قربانبsays:

    من و شوهرم داریم جدا میشیم بعد خواب دیدم خیلی باهام خوب شده و من دارم بهش حلیم میدم اون میخورع این تعیبرش چی میشه لطفا

  35. رهاییرهاییsays:

    سلام دختر همسایه خواب دیده ک من روز عروسیم مادرم حلیم پخش می‌کرده تعبیرش چیه نامزد هستم توروخدا بگید نگرانم

  36. کوروشکوروشsays:

    سلام.خواب دیدم برادر خانمم حلیمه میده. ولی من از آن نخوردم .لطفا تعبیر بفرمایید.باتشکر. کوروش

  37. رویا علیخانیرویا علیخانیsays:

    با سلام و وقت بخیر خدمت شما..ببخشید من خواب دیدم در اشپزخانه هستم و دارم هی دیگی که داخلش حلیم بود رو هم میزدم..اینقدر هم زد تا یکم سفت شد ...تعبیرش چیه

  38. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    من خواب دیدم مامان بزرگم حلیم پخته زیاد نبود کم وتو بشقاب یکم برا من ریخت بخورم من ی قاشون برداشتم تا دهانم بردم ولی نخوردم برگردوندم داخل ظرف نخوردم تعبیرش چیه؟

  39. محمد حسن خانیمحمد حسن خانیsays:

    سلام خواب دیدم رفتم حلیم بخرم.ی کاسه حلیم داد و گفت برا چند روز پیشه و کهنه است.کارت دادم پولش را حساب کنم،کارتم نکشید و مشکل داشت و حلیم را از من پس گرفت و دور انداخت.

  40. حسین اورجیحسین اورجیsays:

    خواب دیدم حلیم میخرم تعبیرش چیه

  41. ف.نوروزیف.نوروزیsays:

    اگرمرده ای درخواب درخواست حلیم کند نشانه ی چیست؟

  42. منصورهمنصورهsays:

    خواب دیدم حلیم نزری آوردن یه کاسه برداشتم شکر فراوان روش ریختم شروع کردم به خوردن دخترم هم داشت از آن حلیم میخورد

  43. رضاقنبرابادیرضاقنبرابادیsays:

    سلام خواب دیدم حلیم نذری با گندم و گوشت و نخود در دیگی بسیار بزرگ میپزم که در خواب به پختن حلیم در منزلم اشاره کردن

  44. امیرحسین حسینیامیرحسین حسینیsays:

    سلام وقت بخیر.بنده خواب دیدم تو ایام فاطمیه هستیم مادرشوهرم میاد خونمون باهم اشتی میکنیم.اون شروع میکنه خونمو تمیز کردن.منم کمکش میکنم.بعد ی دفعه نمیدونم ی قابلمه حلیم پر گوشت رو گازم هست.مادرشوهرم میگ از کجا اوردی.من ب دروغ میگم خودم درست کردم.بعد سفره باز میکنم چندین نفر خانوم دیگ میان تو خونم باهم دیگ حلیم میخوریم..تعبیرش رو میشه بگید چی هست?ممنونم

  45. RJRJsays:

    سلام.. خواهر من خواب دیده که در حیاط خانه من که برادرش هستم دیگه مسی بزرگی که پر از حلیم خوش رنگی هست تعبیرش چیست

  46. RJRJsays:

    سلام.. خواهر من خواب دیده که در حیاط خانه من که برادرش هستم دیگه مسی بزرگی که پر از حلیم خوش رنگی هست تعبیرش چیست

  47. رضوانهرضوانهsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم خونه ی مادربزرگم بعد مادربزرگم به خالم میگه حلیم درست کن بعد میگه از اونایی که فامیلمون درست میکنن سفیده بعد خالم میگه اون آخرش پره روغن بعد خالم حلیم درست میکنه ولی حلیم هنوز پخته نشده بود و نیاورده بود سر سفره