تعبیر خواب زیر آب زدن شایعه است!

زیر آب زدن و یا تهمت زدن به افراد در دنیای واقعی نیز کاری ناپسند و به دور از ادب و شخصیت می باشد. در دنیای خواب و رویا نیز تعبیر خواب زیر آب زدن به مشکلات اخلاقی و کارهای ناشایست مربوط می شود که می تواند باعث بروز مشکلات شود.

تعبیر خواب زیر آب زدن برای کسی که این کار را انجام داده و یا شخصی که خود قربانی این ماجراست متفاوت می باشد. اگر شما در رویای خود زیر آب کسی را بزنید در این حالت تعبیر خواب زیر آب زدن نشانگر توانایی شما برای رها کردن دوستان و یا ترک کسانی است که دوستشان دارید. در واقع به نظر می رسد خیلی فرد احساسی نبوده و به راحتی رابطه ها را قربانی کنید. اصلی ترین و اولین شخصی که برای شما اهمیت دارد خودتان هستید و به همین منظور می توانید سایر افراد را در اولویت های خیلی پایین تر قرار دهید.

تعبیر خواب زیر آب زدن و متهم شدن

تعبیر خواب زیر آب زدن شخصی در خواب بدین معناست که بیننده رویا احتمالا در زندگی بیداری خصوصیات رهبری و مدیریت را دارا می باشد. اما این رهبری و مدیریت به دلیل عقده های دوران گذشته او است. تعبیر خواب زیر آب زدن نشان می دهد که فرد هرگز نمی تواند مدیر و رهبری شایسته باشد. او صرفا به این دلیل دنبال ریاست است که دیگران و زیر دستی های خود را آزار دهد. اما در صورتی که شما در رویای خود فرد دیگری را ببینید که درصدد تهمت زدن به شما است، به فردی در محیط کار شما اشاره دارد که چنین ویژگی هایی را داراست.

اما نگران نباشید تعبیر خواب زیر آب زدن لزوما به این معنا نیست که برای شما در کار و یا سایر امور مشکلی به وجود می آید. این رویا می تواند از یک سوء تفاهم جزئی خبر دهد که شاید باعث اوقات تلخی میان شما و یکی از همکاران گردد اما لزوما به معنای جنگ و جدال نیست. از سویی دیگر شما نیز احتمالا قبلا به چنین اشتباهاتی مرتکب شده اید در نتیجه نباید صرفا به دلایل جزئی و کوچک با افراد دیگر درگیر شوید.

تعبیر خواب زیر آب زدن در زندگی شخصی

تعبیر خواب زیر آب زدن و متهم کردن در زندگی شخصی نیز معناهای گوناگونی دارد. به عنوان مثال اگر در رویای خودتان به کاری که نکرده اید متهم شوید، ممکن است به معنای از دست دادن عزت نفس و تصمیم گیری های اشتباه باشد. احتمالا در دو راهی های زیادی گیر افتاده اید و نمی دانید کدام مسیر شما را به اهدافتان می رساند. اما در نهایت به دلیل عدم آگاهی وارد مسیر اشتباهی می شوید و این ممکن است موقعیت و جایگاه شما میان سایرین را دچار مشکل سازد. بنابراین تعبیر خواب زیر آب زدن شما توسط فردی دیگر در رویای شما نشانه خطر و آبروریزی است. 

بایستی احتیاط کنید و از خطر بپرهیزید. از سوی دیگر تعبیر خواب زیر آب زدن شما در زندگی احتمال دارد به این موضوع نیز مربوط باشد که در روزهای گذشته اطلاعات دروغین در مورد شما منتشر شده است و از این موضوع نگران هستید. طبیعتا دیدن خواب هایی پیرامون این موضوع پس از تهمت خوردن در زندگی بیداری طبیعی است. هنگامی که شما در رویا متهم هستید و یا شخصی سعی دارد زیر آب شما را بزند این مساله ممکن است کمی نگران کننده باشد. احتمالا شخص نزدیکی به شما درصدد رسوا کردن شماست و به روشی مخرب شما را متهم خواهد کرد. در نتیجه بهتر است هر رازی را پیش هر شخصی بازگو نکنید و کمی تودار باشید.

تعبیر خواب زیر آب زدن از دیدگاه روانشناسی

تعبیر خواب زیر آب زدن از دیدگاه روانشناسی ممکن است به نگاه شما نسبت به زندگی نیز مربوط باشد. احتمالا فکر می کنید دنیا تبدیل به مکانی بسیار کثیف و ناعادلانه شده است. سعی می کنید خود را وارد لجنزار گناه نکنید اما به نظر می رسد چندان که باید موفق نیستید و گاهی اوقات برای رسیدن به موفقیت شما نیز از اصول اخلاقی خارج می شوید. اگر یکی از اعضای خانواده در رویا زیر آب شما را بزند نشان از عدم رضایت افراد خانواده از زندگی با شماست. در صورتی که این فرد همسر شما باشد بهتر است با او گفت و گو کنید و بپرسید که چه چیزی باعث دلخوری و نارضایتی او از زندگی با شما شده است. چرا که در غیر اینصورت می تواند این رابطه به بن بست و روزهای سخت منتهی شود.

تعبیر خواب زیر آب زدن، شایعه است!

تعبیر خواب زیر آب زدن گاهی اوقات به معنای شایعاتی است که در اطراف شما منتشر می شود. احتمالا افرادی نیز به این شایعات دامن می زنند. بهتر است مراقب باشید تا خود سوژه اصلی این شایعات نباشید. البته نگران نباشید این شایعات موقتی هستند و به زودی شرایط به حالت عادی بازخواهد گشت. اما اگر شما در رویا زیر آب شخص دیگری را بزنید نشان می دهد که شایعه ای از سمت خود شما شکل گرفته و اکنون در حال پخش شدن است. شاید در ابتدا چنین شایعه پراکنی به منزله سرگرمی و خنده باشد اما بهتر است بدانید که برخی از افراد درگیر در این شایعات هزینه گزافی را برای آن پرداخت می کنند.

پس بهتر است کمی بیشتر به سرگرمی های خود دقت کنید! تعبیر خواب زیر آب زدن یکی از آشنایان در خواب نشان می دهد که این فرد از شما دلخور می باشد. احتمالا قبلا شایعاتی درباره او از سمت شما منعکس شده و یا با وجود شایعه بودن اطلاعات آن ها را تکذیب نکرده اید. چنین موضوعی باعث ایجاد اختلاف و دلخوری پنهان شده است که اکنون پس از گذشت چند وقت نیز همچنان ادامه دارد.

احساساتی که می تواند در پی تعبیر خواب زیر آب زدن منعکس شود:

عصبانیت و پرخاشگری، ناامیدی، اضطراب، تحریک عصبی، غم و ناراحتی، رهایی از خطر

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. مهنازمهنازsays:

    سلام پسری که من دوسش دارم به سمت یه دختری دیگه رفته ولی اون دختر از خودش رونده من خاب دیدم به خاطر اون دختر داره گریه می‌کنه و دستشو گذاشته رو صورتش .تعبیرش چیه؟و یه بار هم خاب دیدم سینه اش تا گردنش باد کرده و از باز شده از سمت گردنش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر افکاری است که در طی این مدتی از ان ناراحت هستید

  2. Mostafa akbaryMostafa akbarysays:

    سلام‌تو خواب دیدم‌که دوستم تو قتلی ک مرتکب شده بخاطر من میخاد همرو بندازه گردن من خودش زندان نره ولی من‌ نمیزارم ک زیر اب منو بزنه