آیا خواب زن چپ است؟

خواب زن از نظر اکثر مردم یک خواب بی اساس و بدون تعبیر است و عده ای بر این باورند که این خواب ها کلا بدون هیچگونه نشانه ای حاصل می شوند و تقریبا بی دلیل هستند، اما آیا به راستی خواب زن چپ است؟

آیا تمامی خواب هایی که بانوان گرامی می بینند بی دلیل و بدون اساس است؟

هر انسانی با کمی تفکر درمی یابد که هیچ تفاوتی بین مرد و زن وجود ندارد و هر دو یک انسان هستند و یکی از آفریده های شریف و بزرگ خداوند باری تعالی، پس چرا عده ای این حرف را می زنند و می گویند که خواب زن چپ است، مگر فرقی بین خواب مرد و زن وجود دارد که عده ی زیادی از مردم اینگونه فکر می کنند.

این عبارت خواب زن چپ است در اصل تحریف یک جمله ی دیگر به زبان عربی است که به دلیل شباهت لفظی بین دو کلمه فارسی و عربی این جمله به این صورت تحریف شده است و اصل جمله ی خواب زن چپ است در واقع جمله ی خواب ظن چپ است می باشد.

این تحریفات توسط اشخاص مختلفی و به قصد های مختلفی صورت گرفته است که در ادامه بحث به آن می پردازیم.

منشا جمله ی خواب زن چپ است از کجا آمده است؟

این جمله همانطور که بیان شد یک تحریف است و چند سالی است که بر سر زبان ها افتاده است اما تاریخ اصلی پیدایش این جمله در زمان قاجار بود که به علت مردسالاری و کوچک شمردن زن ها این جمله به وجود آمد.

برای اینکه بتوانند زن ها را از مرد ها کوچک تر کنند و ارزش های زن را نادیده بگیرند اینگونه عمل کردند تا زنان را به گونه ای جلوه دهند که گویی مجنون و دیوانه هستند، در حالی که زنان هیچ گونه تفاوتی با مردان ندارند و هر دو از حق و قدرت برابری برخوردار می باشند و می توانند در هر چیزی اظهار نظر کنند، در آن زمان و پیدایش دولت مشروطه، انتخابات نیز برگزار می شد و مردان برای اینکه بتوانند حق رای را از زنان سلب کنند به این تحریف ها قدرت و نفوذ بیشتری دادند به گونه ای که این جمله لقلقه زبان اکثر مردم حتی خود زن ها شده بود و زن ها نیز کم کم داشتند باور می کردند که بی ارزش هستند و حتی خواب آنان نیز با مردان متفاوت است و بدون دلیل و هیچ گونه تعبیری رخ می دهد، از همان زمان تا کنون که علم پیشرفت زیادی کرده و ما در عصر ارتباطات به سر می برسم هنوز هم عده ی زیادی از مردم هستند که این جمله را به همان صورت تحریف شده به کار میبرند و می خواهند خودشان را از زنان بالاتر بدانند. حتی زن هایی نیز هستند که با ایجاد این حجم از اطلاعات هنوز هم به این جمله ی نامربوط اعتقاد دارند و به خواب های خود ارزش نمی دهند و آن را بی پایه و اساس می خوانند.

خواب زن چپ است یعنی چه

خواب ظن چپ است یعنی چه؟

ظن یک کلمه ی عربی به معنای شک و گمان است که یکی از افعال قلوب در فعل و زبان عربی است که معمولا برای شک، گمان و تردید استفاده می شود و می تواند برای یک تصور اشتباه و بی اساس نیز معنی شود.

حال مفهوم خواب ظن چپ است که به خواب زن چپ است تحریف شده است یعنی چه؟ این جمله به این معنا است که وقتی ما در طول روز همیشه به یک موضوع فکر می کنیم و این موضوع ما را به خود درگیر کرده است و ما نمی توانیم از دست آن رهایی یابم به طور ناخودآگاه این موضوع به ذهنیت ما آسیب میرساند و باعث می شود که ما به طور دائم به آن فکر کنیم و در نتیجه در رویا های خود نیز آن را مشاهده کنیم و خواب آن موضوع را ببینیم، این جمله به ما می فهماند که این خواب خواب ظن است و ما نباید به آن هیچگونه اعتنایی کنیم و این خواب هیچگونه تعبیری ندارد و تنها زائده ی ذهن آشفته ی ما است که با افکار گوناگون محاصره شده است و برای رهایی به کابوس ها و رویاها دامن زده است.

این جمله در هنگامی که ما یک خواب را درست ندیده ایم نیز صادق است یعنی وقتی که ما در خواب خود یک سری از حوادث نامعلوم را مشاهده می کنیم اما وقتی بیدار می شویم از آن خواب چیزی به خاطر نمی آوریم و اگر هم به یاد بیاوریم فقط سایه ای از آنچه مشاهده کرده ایم به یاد می آوریم که قابل تعریف کردن و تعبیر نمی باشد این جمله در چنین مواقعی به ما می گوید که به آن خواب هیچ اعتنایی نکنیم و به آسانی آن را فراموش کنیم.

تفاوت خواب زن با مرد چیست؟

آیا خواب زن با خواب مرد متفاوت است؟

همانطور که در ابتدا نیز گفتیم هیچ گونه تفاوتی بین مرد و زن وجود ندارد و خداوند هر دو را به یک گونه و با یک عقل و شعور آفریده است و هر دو آنها با یکدیگر اشرف مخلوقات کل زمین هستند و اگر هر کدام از آنها نباشند برای دیگر مشکلی ایجاد می شود و خدا زن و مرد را به صورت جفت آفریده است که اگر با هم باشند و یکدیگر را رها نکنند می توانند فاتح کل دنیا و اشرف مخلوقات باشند.

زن و مرد در خواب نیز با یکدیگر تفاوت ندارند و خواب زن نیز قابل تعبیر بوده و دارای اساس و پایه ی محکم می باشد. خواب زن تنها در نوع تعبیر می تواند متفاوت باشد آن هم تنها در شرایطی که خواب زن آن شرایط لازمه را داشته باشد. در غیر اینصورت هیچگونه تفاوتی بین خواب زن و مرد وجود ندارد و خواب هر دو آنها یکسان می باشد‌.

چگونه با کسانی که اینگونه فکر می کنند رفتار کنیم؟

اگر هر کسی را دیدید که به خواب زن بی احترامی کرد و در حالی که یک زن در حال تعریف کردن خواب خود بود جمله ی خواب زن چپ است را استفاده کرد، ابتدا برای تفهیم آن شخص پافشاری کنید و سعی کنید که به او بفهمانید که دارد اشتباه می کند و خواب زن هیچگونه مشکلی ندارد و آن خواب ظن می باشد که باید به آن اعتنایی نشود.

اما اگر دیدید که دارد بر روی حرف خود پافشاری می کند و هنوز هم به خواب زن بی احترامی می کند از مجادله با آن دست بکشید و بگذارید با همین افکار غلط خود زندگی کند و همچنان بین آفریده های خداوند فرق بگذارد، این چنین اشخاصی درک درستی از آفرینش ندارند و به دلیل تعصب بی جا همیشه با جهالت زندگی می کنند و هیچگاه طعم شیرین دانایی را نخواهند چشید.

تعصب های بی جا و بدون محل همیشه از جهل و نادانی سرچشمه می گیرند و باعث می شوند که جهل و نادانی مسری شود و به گونه ای بین اشخاص پخش می شود که فقط می توان با اراده و تلاش جلوی آن ایستاد و با آن جنگید و مقاومت کرد.

خواب زن چپ است یا نه

خواب زن معمولا دارای نشانه ها و دلایل محکمی می باشد و هیچ وقت بی دلیل و بی اساس نیست، اگر هم خواب زن به دلایل مختلفی که در بخش قبلی ذکر شد بدون تعبیر باشد، خواب مردان نیز در چنین مواقعی که در بخش قبلی بیان شد بدون تعبیر است اما خواب هایی که از ضمیر ناخودآگاه سرچشمه می گیرند و اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می دهند بین زن و مرد هیچ تفاوتی ندارد و همانگونه که خواب مرد قابل تعبیر و با ریشه است خواب زن نیز همانگونه قابل تعبیر و تفسیر می باشد.

تحریف جمله ی خواب ظن چپ است به خواب زن چه اثراتی داشته است؟

این موضوع به طور کلی دو اثر خیلی بد داشته است.

اولا اینکه وقتی که جمله ی خواب ظن چپ است به خواب زن چپ است تحریف می شود ما از معنای اصلی خود جمله محروم می شویم و از آن دریغ می کنیم برای مثال وقتی که ما یک خواب که دارای ظن و شبهه است را مشاهده می کنیم به علت درک نادرست از آن جمله معروف، به طور دائم به سراغ تعبیر آن خواب می رویم و یا تعبیری نمی یابم که باعث می شود به دلشوره و عذاب روحی دچار شویم و یا تعبیری می یابیم که کاملا نادرست و نصفه می باشد و تعبیر کامل خواب ما نیست زیرا این خواب اصلا تعبیر درستی ندارد و در صورت تعبیر اشتباه می تواند ما را نگران خود کرده و در زندگی ما اخلال و مشکلاتی را ایجاد کند‌.

دومین نکته در این موضوع می باشد که ما با تحریف این جمله به خواب زن بی احترامی کرده ایم و به نوعی حقوق زن ها و بانوان گرامی را زیر پا گذاشته ایم زیرا وقتی زنی دارد با ذوق و شوق خوابی که دیده است را تعریف می کند و ناگهان با این جمله که خواب زن چپ است روبرو می شود ۲ مشکل برای او پیش می آید: اول اینکه اعتماد به نفس او به شدت پایین می آید و غرورش جریحه دار می شود و همیشه فکر می کند که از مردان پایین تر است و به یک شخص منزوی تبدیل می شود که همیشه و در همه جا پایان کهر او چیزی جز شکست نیست دوما وقتی که با این جمله روبرو می شود باعث می شود که از تعریف کردن ادامه ی خواب خودداری کند و هیچ وقت به دنبال تعبیر آن خواب نرود که ممکن است تعبیر آن خواب سرنوشت و آینده اش را به خطر بیندازد و یا حتی ممکن است با تعبیر آن خواب از موضوعاتی با خبر شود که می تواند برایش مفید بوده و زندگی اش را متحول سازد.

خواب زن چپ است ، خواب زن چپ است چیست

تحقیقات علمی بر روی خواب زن

تحقیقات علمی نیز نشان دهنده ی این موضوع می باشند که خواب زن هیچگونه تفاوتی با خواب مردان ندارد و در همه ی فعالیت های نورونی که در سر انجام می شود تفاوت های زیادی وجود دارد الا در خواب که هیچگونه تفاوتی بین خواب زن و مرد وجود ندارد و فعالیت نورون ها در قسمتی که مخصوص خواب و رویا می باشد در خواب زن و مرد مشابه است و تقریبا هیچگونه تفاوتی یافت نمی شود.

همانگونه که بیان شد تفاوت زیادی در خواب زن و مرد وجود ندارد و تعبیر خواب های آنها نیز تقریبا یکسان است اما در نوع خواب هایی که توسط زنان و مردان مشاهده می شود تفاوت هایی وجود دارد که می توان این موارد را نام برد:

زنان نسبت به مردان خواب های بیشتری می بینند و همیشه در خواب هایشان ترس از دست دادن کسی را احساس می کنند که معمولا نیز در پایان خواب آن فرد را از دست می دهند و به شدت ناراحت می شوند که البته این نوع خواب ها به دلیل استرس و پرخوری در شب می باشد که اکثرا دارای تعبیر نمی باشند.

یکی دیگر از تفاوت ها در خواب زن و مرد در این موضوع است که زنان معمولا در خواب های خود کابوس های بیشتری می بینند و دچار خواب زدگی و بی خوابی نیز می شوند اما در مردان ای قضیه برعکس است و آن ها در خواب های خود معمولا خواب های هیجانی ای را مشاهده می کنند که پایان خوشی را دارا می باشند و معمولا مردان را در خواب آرامی تنها می گذارند.

این تفاوت هایی که بین خواب مردان و زنان وجود دارد به هیچ وجه دلیل این موضوع نمی باشد که خواب زن چپ است و هیچ گونه پایه و اساسی را شامل نمی باشد و هیچگونه تعبیری را نیز دارا نمی باشد.

زنان نیز مانند دیگر افراد خواب می بینند و خواب هایشان نیز قابل تعبیر و تفسیر شدن است و می تواند همان گونه که تعبیر می شود اتفاق بیفتد و از آینده ای نه چندان دور برای فرد اطلاعاتی را بیاورد که می تواند در زندگی او تغییرات بزرگی ایجاد کند.

یکی از برتری هایی که گفته می شود زنان نسبت به مردان در خواب دیدن دارند این است که آنها می توانند قبل از اینکه عاشق شوند خواب آن را ببینند و در خواب عشق خود را ملاقات کنند

تهیه و تنظیم : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...