تعبیر خواب شیرینی پشمک

در تعبیر خواب شیرینی پشمک می توان اینگونه که گفت که خوش یمنی و میمنت در انتظار شماست! از انجا که پشمک از دو عامل یعنی پشم و شیرینی تشکیل شده است، پس باید در تفسیر آن، از تفاسیر شیرینی و پشم نیز استفاده نمود! اما به صورت کلی هم پشم و هم شیرینی دارای تعابری خوبی هستند و برایتان شادی و برکت را به بار می آورند

حتما برایتان پیش آمده که در خواب، در حال خوردن شیرینی پشمک هستید! اما به نظرتان تعبیر این خواب چیست؟ کائنات قصد دارند به واسطه ی این خواب چه چیزی را به شما بفهمانند؟ آیا قرار است به واسطه ی این خواب اتفاقی خوب برای شما بیفتد یا بد؟ ما در این مقاله قصد داریم در مورد تعبیر خواب شیرینی پشمک برایتان صحبت کنیم! برای اطلاعات بیشتر، ادامه مقاله را از دست ندهید.

تعبیر خواب شیرینی پشمک 

به دیدگاه محمد بن سیرین، دیدن پشمک در خواب، حال اگر از هر نوعی هم باشد، به معنای مال حلال و روزی می باشد و گفته می شود که پشمی که بافته نشده باشد، بهتر و نیکوتر به حساب می آید! او همچنین می گوید که دیدن شیرینی ها در خواب، دلیل شادی و روزی حلال می باشد! اگر کسی را در خواب دیدید که شیرینی به شما میدهد، مبنی بر این است که آن شخص می خواهد به شما راحتی برساند.

حال این راحتی ممکن است به هر شکلی و به هر وجهی باشد! چرا که در تحقیقات ما، محمد بن سیرین، این راحتی را تعبیر نکرده است که به چه معنا می باشد! ممکن است به صورت آسایش و آرامش در زندگی شخصی، آرامش در محیط کار و ... باشد؛ اگر شخصی به شما بدی رسانده و یا بدی کرده است، خوب است بدانید که اگر چنین خوابی را دیدید که وی به شما شیرینی پشمک می دهد، به این معناست که قرار است راحتی و آرامش را برایتان به ارمغان بیاورد.


مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب خوردن شیرینی از دست مرده


مال حلال برای هر کسی در زندگی که بر دین و شئونات معتقد است، اهمیت دارد و می خواهد که همواره از راه درست به کسب روزی حلال بپردازد! حال اگر شما پشم را در خواب دیدید، می تواند به این معنی باشد که قرار است روزی و مال حلال به شما برسد؛ البته پشم چندین تعبیر دارد که اگر بخواهیم بر آن مثالی بزنیم، می توانیم به پشمی که قرار است بر تن کنید، اشاره کنیم که دیدنش در خواب به این معناست که شما را مال از زنان حاصل می شود.

به این دلیل که در خواب شیرینی پشمک، شما دو چیز را در خواب میبینید، پس باید به تعبیر آن دو بپردازیم!

1. پشم

2. شیرینی

    تعبیر خواب شیرینی 

    اگر بخواهیم در مورد تعبیر خواب شیرینی بیشتر صحبت کنیم، می توانیم بگوییم که هر نوع شیرینی که در خواب می خورید، مشروط بر اینکه طعمی شیرین داشته باشد، به معنای نیکویی است! شیرینی دیدن در خواب به این معناست که قرار است مهمانی برای شما بیاید که با خود اخبار و هدایایی به همراه آورده است.

    تعبیر خواب شیرینی پشمک از دیدگاه معبران مختلف

    هر چه قدر که اندازه شیرینی (حال چه پشمک باشد و هر چیز دیگری) بزرگ تر باشد، اندازه ی هدیه ای که قرار است به شما داده شود هم بزرگ تر خواهد بود!

    اگر شما در خواب دیدید که در حال خوردن شیرینی یا کیک هستید، به این معناست که هدیه ای با ارزش از بستگان دور خود دریافت می کنید! اگر مزه ی شیرینی بد بود، به این معنی است که هدیه ای که قرار است به شما داده شود، در ازای انجام دادن کاری است.

    امام جعفر صادق علیه السلام دیدن شیرینی در خواب را به شش عامل نسبت می دهد که در زیر آنها را ذکر می کنیم:

    1. فرهنگ

    2. علم و حکمت

    3. ثنای و مدح نیکو

    4. کنیزکی خوبروی

    5. مال حلال

    6. منفعت

      اگر بخواهیم بر طبق دیدگاه امامان معصوم علیه السلام پیش برویم، می توانیم بر موارد بالا تکیه نموده و بگوییم که دیدن شیرینی پشمک هم که جزوی از انواع شیرینی جات است، قرار است برای ما شش عامل بالا را به ارمغان بیاورد.

      در زیر نیز 2 دیدگاه از منوچهر مطیعی در مورد شیرینی را ذکر خواهیم کرد:

      1. اگر در خواب دیدید که در حال خریدن شیرینی (انواع شیرینیجات مانند پشمک و ...) از قنادی هستید، به این معناست که فریفته چیزی یا کسی می شوید که بعد ها خودتان متوجه خواهید شد که کارتان بی فایده بوده است.

      2. اگر در خواب دیدید که با چند بسته شیرینی دارید از قنادی خارج می شوید، به این معناست که کارهای عبث و بیهوده می کنید.

      تعبیر خواب خوردن شیرینی پشمک

        تعبیر خواب پشم یا پشمک 

        به صورت کلی می توان پشمک را به مانند پشم دانست، پس می شود گفت که تعبیر خواب پشم نیز به پشمک مرتبط می باشد! درست است که مفسرین در مورد پشم نظر خود را داده اند، اما پشمک نیز می تواند در دسته همین تفسیر ها قرار بگیرد.

        پشم از دیدگاه مفسرین مختلف، تعابیری جداگانه دارد که در بالاتر در مورد دیدگاه محمد بن سیرین صحبت کردیم؛ هم اکنون می خواهیم دیدگاه اشخاص دیگر در مورد به خواب دیدن پشم را ذکر کنیم.

        تعبیر خواب پشم به روایت ابراهیم کرمانی

        ابراهیم کرمانی بر این اعتقاد است که اگر در خواب دیدید که پشم را دارید می سوزانید، تعبیرش این است که مالتان را هزینه می کنید! اگر دیدید که پشم را بر تن کرده اید، به این معنی است که شما را مال از زنان حاصل می شود و اگر ببینید که لباسی پشمی یا پنبه ای خریده اید یا بستری از پشم دارید، به این معناست که زنی توانگر می خواهید.


        مطلب پیشنهادی :

        تعبیر خواب مغازه شیرینی فروشی


        تعبیر خواب پشم به روایت منوچهر مطیعی تهرانی 

        به دیدگاه منوچهر مطیعی، دیدن پشم در خواب میمنت داشته و نیکو است. داشتن پشم، هدیه گرفتن و خریدن پشم نیز به معنای کسب مال و نعمت فراوان می باشد؛ به همان مقداری که پشم را در خواب می بینید، قرار است که به مال و روزی شما افزوده شود.

        اگر اندکی پشم در بقچه خودتان داشتید، به این معناست که قرار است مال اندکی به شما برسد! اما اگر دیدید که پشم ها روی هم چیده شده اند و همگی آنها متعلق به خود شما هستند، به این معناست که قرار است مالی بزرگ و هنگفت به دست شما برسد.

        اگر شما در خواب پشم نبافته ببینید بهتر است تا بافته شده و اگر در خواب دیدید که پشمی (می تواند پشمک هم باشد) از دکانی خریده اید یا به روشی دیگر به دست آورده اید، به این معناست که قرار است به مالی بدون خدشه و حلال دست پیدا نمایید.

        با توجه به این تعابیر، می توان چنین برداشت کرد که دیدن شیرینی پشمک در خواب به صورت کلی نیکو بوده و قرار است اتفاقی خوشایند در زندگی ما روی دهد که باعث خوشحالی و خشنودی ما از آن اتفاق بشود؛ حال کیفیت خواب خود را شما می توانید با مطالعه تعابیر بیشتر در مورد پشم و شیرینی در بستر اینترنت به دست بیاورید.

        تهیه و تنظیم : توپ تاپ

        4 نظر

        1. محمد کیامحمد کیاsays:

          درود بر شما.خواب دیدم محل کار سابقم نشستم و یک جعبه شیرینی آوردن.من تعارف کردم به ۲ مهمان همه رو برداشتن جز یکی گذاشتن که مستخدم اومد من ناراحت شدم برنداشتم البته به تعداد افرادی که در آن محیط کار میکردن شیرینی آورد.سپس رفتم بیرون کنار محل دفتر کار سابقم دیدم یک شیشه است چندین شیرینی خوشمزه است من تو مشتم بین ۵ تا ۶ تا برداشتم در حال خوردن بودم فقط مواظب بودم کسی نبینه.البته ناگفته نماند الان یکی از جاهایی که دنبال کارم همین جایی که سابق کار میکردم

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سپاس مشکل کارتون حل میشه

        2. سمیراسمیراsays:

          سلام ببخشید من مجردم. دیشب خواب دیدم که رفتم سر کلاس و مدرسه ای که میرفتم در زمان تحصیلم. پشمک ریخته بودم داخل بشقاب. داشتم پشمک میخوردم. زیادم خوردم

          • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

            سلام بیانگر شادمانی است

        3. رویارویاsays:

          تحلیلتون عالی بود. چند شبه خواب انواع شیرینی میبینم. دیشب خواب کوهی از پشمک و نقل و مارشمالو و بستنی میدیدم که توی کاسه ی من روی هم میریزند ارتفاعش از قد نشسته ی من بیشتر شده بود و گاهی نقل ها روی زمین میریختن. به این فکر میکردم که قند خونم خیلی بالا میره ولی توی همون لحظه چنگ زدم و مقداری پشمک برداشتم و خوردم. با این تعبیری که گذاشتین نمیدونم چجوری برای این خوشحالی عظیم آماده بشم.

        4. ابراهیم افشونابراهیم افشونsays:

          چی داش😳!!،!