تعبیر خواب لالایی چیست؟

تعبیر خواب لالایی خواندن چیست؟ لالایی خواندن در خواب برای نوزاد و حتی مرده چه تعبیری دارد؟ در این مقاله ما سعی داریم در مورد تعبیر خواب لالایی خواندن صحبت کنیم و در مورد آن حرف بزنیم! با خواندن این مقاله، اگر خواب لالایی دیده اید، می توانید آن را تعبیر نمایید و به معنی و حقیقتی که پشت آن نهان است، دست پیدا کنید. پس با ما همراه باشید.

تعبیر خواب لالایی خواندن

در واقع لالایی را می تواند نوع ابیات دانست که آهنگین است و بیشتر از زبان مادران شنیده می شود که برای فرزندان خود آن را ادا می کنند! پس می توان لالایی را در دسته آوازها قرار داد و آن را نوعی آواز دانست؛ چرا که هم موسیقی در آن وجود دارد و هم به شکلی آهنگین خوانده می شود!

با توضیحی که در بالا به شما دادیم، می توانیم اینگونه برداشت کنیم که اگر شما در خواب دیدید که شخصی در حال لالایی خواندن است، در واقع برای تفسیر آن باید به سراغ تعبیر خواب موسیقی و آواز بروید تا بتوانید تعبیر خواب خود را به دست آورید.

در واقع برای آواز خواندن در خواب، بزرگان زیادی تفسیرهای خود را ارائه داده اند که ما در زیر به شرح این تفاسیر می پردازیم:

_تفسیر محمد بن سیرین: اگر مردی در خواب با آواز بلند شروع به خواندن کند، به منزله ی آن است که در میان مردم بزرگی پیدا می کند.! اگر کسی در خواب آوازش ضعیف بود، به این منزله است که نامش در میان مردم ضعیف می شود و کسی از او یاد نمی کند.

تعبیر خواب لالایی خواندن

_لیلا برایت: اگر در خواب در حال خواندن آواز شاد بودید، به منزله ی آن است که اتفاقات بسیار خوشحال کننده ای در حال روی دادن می باشد.

_کتاب سرزمین رویاها: اگر شما خودتان آواز بخوانید، به منزله ناکامی و تنهایی است؛ اگر دیگران آواز بخوانند، به منزله ی شادی ناخواسته است و اگر یک آواز خوان در حال خواندن آواز بود، به معنی حسادت در عشق است.

_ابراهیم کرمانی: آواز خواندن در مردمان دلیلی بر شرف و سربلندی آنان است؛ اما اگر زنان در خواب آواز بخوانند، این خواب نیکو نیست.

    حال که با تفاسیر بزرگان مختلف آشنا گشتید، خوب است بدانید که خواب دیدن لالایی و آواز به چند صورت امکان پذیر است که ما در زیر سعی داریم، به آنها اشاره کنیم و در مورد آنها توضیحی به شما بدهیم!

    لالایی خواندن برای نوزاد

    از دیدگاه کارل گوستاو یونگ، دیدن نوزاد در خواب نشانه ای از یک پروژه کاملاً جدید می باشد و آنلی بیتون معتقد است که دیدن نوزاد در خواب به این نشانه است که به زودی سرگرمی های زیادی وارد زندگی شما می شوند! همچنین او معتقد است که اگر نوزادی مرده در خواب ببینید، نشانه ناراحتی و نگرانی می باشد.

    به عقیده آنلی بیتون اگر زنی در خواب ببیند که از نوزاد خود پرستاری می کند، به این نشانه است که به کار دلپذیر و خوب مشغول می شود.

    همچنین در کتاب سرزمین رویاها آمده است که دیدن بچه در خواب غالباً خوب است!با توجه به این تعریفات که از خواب نوزاد داشتیم، شما باید تفاسیر آواز خواندن را که لالایی هم جزئی از آنها می باشد، با خواب نوزاد تلفیق کنید و ببینید که تفسیر خوابتان چیست.

    تعبیر خوبا لالایی خواندن برای نوزاد ، تعبیر خواب لالایی خواندن برای کسی که مرده

    لالایی خواندن برای مرده

    همانطور که در قبل هم اشاره کردیم، به عقیده آنلی بیتون، دیدن نوزادی مرده در خواب، نشانه ی ناراحتی و نگرانی می باشد؛ در کتاب سرزمین رویاها نیز آمده است که دیدن یکی از اطرافیان در خواب که مرده است، نشانه ای به معنی مقابله با ناامیدی و پریشانی می باشد! به صورت کلی این کتاب بر این عقیده است که هرگونه خوابی که در رابطه با مرگ یا مردن می بینیم، طبق معمول گمراه کننده می باشد.

    با این تفسیر می توان بر آن شد که اگر در خواب در حال خواندن لالایی برای مرده بودید یا کسی را در حال لالایی خواندن برای مرده دیدید، با توجه به تفاسیر موسیقی و مرده، می توانید تعبیر اصلی خواب خود را پیدا کنید.

    تعبیر خواب لالایی خواندن در جمع

    اگر در جمعی بودید و آواز می خواندید که لالایی هم بخشی از آن است، بد نیست که به تفسیر های زیر دقت نمایید:

    _ لیلا برایت: اگر دیدید که با شخص دیگری در حال آواز خواندن هستید، به این نشانه است که با فردی بسیار خوب و متشخص دوست خواهید شد.

    _آنلی بیتون: آواز خواندن به شکلی دو نفره در خواب، برای عشاق نشانه ی خوبی است! و اگر بخواهیم آن را تعبیر کنیم، می توانیم اینطور بگوییم که نشان از وصال و یک زندگی لبریز از صلح و صفا دارد. اگر دیدید دو خواننده در حال آواز خواندن هستند، به این نشانه است که که از یک فرد غریبه، خبری بد دریافت می کنید اما اخباری خوب کننده از سوی یک دوست شما را خوشحال خواهد نمود.

    _ لوک اویتنهاو: همراه شده با افرادی که در حال آواز خواندن هستند، نشانه ی شادمانی و بی غمی می باشد.

      با تفاسیری که در بالا برای شما داشتیم، شما می توانید تفسیر خواب لالایی خواندن را بیابید و بدانید که دلیل چه بوده و چرا شما در خواب، چنین چیزی را تجربه کرده اید.قطعا تفاسیر نمی توانند قدرت آنچنانی داشته باشند و ممکن است گاهاً حتی اشتباه هم باشند! پس هرگز آنها را به صورت کامل نپذیرید و برای خود سرنوشتی از قبل مشخص نکنید تا به اینگونه بتوانید خوشبختی را در زندگی تجربه نمایید.

      خلاصه ی مطلب :

      لالایی نوعی آواز است و زمانی شما آن را در خواب می بینید، میبایست به سراغ تعبیر خواب آواز بروید! تعبیر عوامل دیگری را هم که در خواب دیده ای را باید به دست بیاورید؛ به عنوان مثال اگر نوزادی را در خوای می بینید که برای او لالایی می خوانید، باید به دنبال تعبیر خواد نوزاد هم باشید

      مطالب مرتبط...

      4 نظر

      1. MohadMohadsays:

        من دیشب خواب دیدم توی جمعی با اصرار کسی که میگفت صدای خوبی دارم آواز لالایی غمگین خوندم و حس کردم کسی خوشش نیومد

        • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

          کارهای خوب خود را افزایش دهید

      2. هه نارهه نارsays:

        سلام من خواب دیدم که دارم برای یه بچه که میدونستم بچه خودم نیست یک لالایی کوردی میخوندم و سعی داشتم بخوابونمش تعبیرش چیه

      3. mahlamahlasays:

        من دیشب خواب میدیدم،به درِ حیاط خونه مادربزرگم تکیه دادم و یه نفر سرش رو روی پاهای من گذاشته بود . بچه نبود. و بعد من به روبه روم نگاه میکردم و با تمام غصه لالایی می‌خوندم!

      4. معصومهمعصومهsays:

        من تو خواب بعد از اذان صبح دیدم تو مراسم تشییع جنازه هستم و برای پسرم که فوت کرده میگن خونه بچه لخته شده مادرش براش لالایی بخونه بعد من شروع به خواندن لالایی غمگین کردم بقیه گریه میکردن