متن تشکر بابت هدیه روز معلم

متن تشکر بابت هدیه روز معلم  باید بیان کننده ی احساسات کامل شما باشد .به طور مثال متن تشکر بابت هدیه روز معلم : دانش آموزان عزیزم کسب موفقیت های مطلوب بزرگترین هدیه برای من در روز معلم است و شما با این هدیه باارزش مرا بسیار خوشحال کردید .

متن تشکر بابت هدیه روز معلم باید انتقال دهنده ی احساس دقیق شما باشد. دانش آموزان عزیزم شما با این هدیه ی باارزش مرا بسیار خشنود ساخته اید من همه ی عمرم از آنها نگهداری خواهم کرد و هر با به هدیه ی با ارزش شما نگاه کنم تک تک شما را به یاد خواهم آورد .


متن تشکر بابت هدیه روز معلم باید یک متن با احساس باشد . این هدیه ی بی نظیر در روز معلم یکی از زیباترین و شیک ترین هدیه هایی است که من در طول دوران تدریس خود دریافت کرده ام آن را در یک جایگاه ویژه در منزل خویش ه داری خواهم کرد که تجلی بخش چهره ی نازنین هر کدام از شما باشد و برای من یادآور شما باشد .


دیگر متن تشکر بابت هدیه روز معلم

متن تشکر بابت هدیه روز معلم : عزیزانم و فرزندان نازنینم من به تک تک شما می بالم و از این که سال تحصیلی باشکوهی را نزد شما گذراندم بسیار خوشحال و خرسندم شما با دریافت این هدیه زیبا مرا بسیار شاد کردید اگر چه نمره های موفق آمیز شما بالاترین هدیه و با ارزش ترین خاطره است .


متن تشکر بابت هدیه روز معلم به صورت انفرادی : دختر خوبم و دانش آموز عزیز من شما با دریافت هدیه ای با ارزش مرا خوشحال و خرسند ساخته ای و من آن را به عنوان یک یادگاری با ارزش از شما همواره نگهداری خواهم کرد .


داشتن دانش آموزانی چون شما بزرگترین هدیه ای است که یک معلم می تواند دریافت کند و شما تک تک همچنین گوهر هایی گرانبها یی هستید که من از این که با شما هستم به خود می بالم امروز در روز معلم با دریافت چنین هدیه ای باارزش و زیبا مرا خوشحال کردید و از اینکه روز معلم را برایم جشن گرفتید بسیار سپاسگزارم .


نمونه ی متن تشکر بابت هدیه روز معلم: دانش آموزان عزیزم همچنین دسته گل های شکوفا من بسیار خرسندم که امسال سال تحصیلی را با شما گذراندم بدن با شما نیز یک تجربه ی لذت بخش برای من بود امروز در چنین روز باارزشی شما با این هدیه ی بی نظیر مرا بسیار خوشحال ساختید .


عامیانه ترین متن تشکر بابت هدیه روز معلم

اگر چه این هدیه ی شیک بسیار برای من باارزش است ولی می خواهم بدانم وجود تک تک شما و همه ی موفقیت هایی که تک تک شما داشته اید و خواهید داشت هدیه ای والاتر در نگاه من است و من می خواهم شاهد موفقیت های روز افزون شما باشد طوری که اگر تک تک شما به جایگاه والایی برسید من بهترین هدیه و پاداش دنیا را به دست آورده ام .


متن تشکر بابت هدیه روز معلم : در چنین روز با ارزشی شما عزیزان من با پیام های دلنشین و متن های ویژه ای که برایم نوشته بودید و به ویژه کادویی خاص که مختص امروز بود مرا از ته قلب خوشحال کردید من در طول دوره ی مدرس خویش طرفدار آن بودم با دانش آموزانم مانند یک دوست باشم و امیدوارم این احساس را در وجود شما ایجاد کرده ام .


روز معلم یک خاص برای هر معلم در همه جای دنیا است و شما دانش آموزان عزیزم با چنین هدایایی ارزشمند در این روز و همچنین متن های زیبایی که برایم نوشته بودید مرا دلشاد کردید .


سایر متن تشکر بابت هدیه روز معلم

متن تشکر بابت هدیه روز معلم باید به گونه ای باشد که نشان دهنده ی ذق شما از هدیه دریافتی باشد . در طول دورهی تدریس خود هدایای گوناگونی را در رز معلو دریافت کرده بودم ولی این هدیه یکی از بی نظیر ترین آن ها است که نشان دهنده ی مهر و لطف شما به من می باشد هر بار که نگاهم به این هدیه باارزش بیفتد یاد تک تک شما عزیزانم در دل من زنده خواهد شد و منامید آن را دارم شما دانش آموزان عزیزم سربلند و سرافراز شوید .


متن تشکر بابت هدیه روز معلم : عزیزانم موفقیت های شما برای من بزرگترین هدیه در روز معلم می باشد . تک تک شما با پیشرفت هایی که در دروس خود داشته مرا در طول دوره ی تدریس بسیار خوشحال ساخته بود و این هدیه نیز به عنوان یک یادگاری با ارزش از شما عزیزان خواهد بود .


من به داشتن دانش آموزانی چون شما به خود می بالم و از شما بابت همه ی تلاش هایی که داشته اید تشکر می کنم این هدیه ی باارزش که ساخته شده توسط شما عزیزان است برای من بسیار با ارزش می باشد .


بهترین متن تشکر بابت هدیه روز معلم

بهترین متن تشکر بابت هدیه روز معلم : اگرچه شاید در بسیاری از مواقع من برای شما معلمی سخت گیر بوده ام ولی می خواهم بدانید که همه ی آن سختی ها به خاطر شما بود که بتوانید دروس خود را بیاموزید و تجربه های مفیدی را از دوره ی تحصیلی خود کسب کنید انتظار این را نداشتم برای من به عنوان یک معلم سخت گیر شما هدیه ی روز معلم تهیه کنید و این روز خرسند را جشن بگیرد به هر حال با این اقدام پر از لطف تان مرا بسیار خوشحال ساخته اید ، موفقیت تک تک شما بزرگترین آرزوی من است .


هر زمانی که شما به یک جایگاه با ارزش در یک موقعیت دلخواه برسید من بزرگترین هدیه را دریافت خواهم کرد شما امروز در این روز پر معنی و باشکوه با هدیه هایی که دریافت کردید مرا شرمنده ساختید امید دارم که در طول دوره ی تدریس توانسته بودم برای شما معلمی دلسوز و دوستی مهربان باشم می خواهم بدانید تک تک شما برای من بسیار خاص و ویژه هستید و تک تک شما را بسیار دوست دارم .


متن تشکر بابت هدیه روز معلم به طور خلاصه : از هدیه ی با ارزشی که برای روز معلم برایم دریافت کردید بسیار خشنود شدم و پیروزی تک تک شما عزیزان را از ته دل خواستارم

مناسب ترین متن تشکر بابت هدیه روز معلم

امروز در این روز نیک و خجسته شما با جشن گرفتن و تهیه ی هدایای با ارزش من را شاد کردید ولی می خواهم بدانید که پیروزی و موفقیت شما برای من هدیه ای بسیار مهمتر است و امید ان را دارم که همواره شاد و خرسند باشید و پیروزی در کمین شما باشد .


داشتن دانش آموزانی چون شما یک هدیه ی بی نظیری است که هر معلمی آرزوی داشتن آن را دارد امروز در این روز فرخنده شما با گرفتن جنین جشن باشکوهی مرا بسیار خشنود ساخته اید امیدان را دارم در همه ی مراحل زندگی خود شاد و سربلند باشید و پیروزی هر کدام از شما را خواستارم .


متن تشکر بابت هدیه روز معلم به همکار معلم : همکار عزیزم در این روز ارزشمند شما دریافت هدیه معلم مرا بسیار خوشحال ساختید من از اینکه شما را در کنار خود دارم بسیار خوشحالم و همچنین روز معلم را برای شما نیز شادباش می گویم .


همسر عزیزم از اینکه در چنین روز خرسند مرا با دریافت هدیه روز معلم خوشحال کردی از تو ممنونم و همچنین قدردانم که در همه ی این روز ها مانند دژی در کنارم بودی و امید بخش روزهای سختم هستی از اینکه تو را دارم بسیار خوشحالم .


رسمی ترین متن تشکر بابت هدیه روز معلم

مدیر محترم مدرسه ... از این که چنین روز فرخنده ای را به من تبریک گفته اید بسیار ممنونم و همچنین بابت هدیه ای شیک که برای مناسبت روز معلم به ما ارسال فرمودید سپاسگزارم .


به مناسبت چنین روز باشکوه و همچنین میمنت حسن و خیر و برکتی که در این چنین برای ما فرود می آید از پروردگار منان درخواست می کنم که پیروزی ها و نشاط را برای شما دانش آموزان عزیزم فرو ریزد در ضمن بابت هدیه ی با ارزشی که لایق فرموده اید و به ارسال کرده اید بسیار سپاسگزارم، پیروزی تک تک شما را آرزومندم .


متن تشکر بابت هدیه روز معلم به صورت رسمی و جدی : دانش آموزان عزیزم موفقیت های شما در سال تحصیلی در دسترس برای من بسیار با ارزش است و امروز با چنین هدیه ای شیک شما را بسیار خرسند ساخته اید تک تک شما در یاد و خاطره ی من جایگاه بسیار زیبایی دارید ،موفقیت شما عزیزان را خواستارم و امید آن دارم هر کدام از شما همچنین ستاره ای باشکوه بدرخشید .


همکاران محترم بابت هدیه ی بی نظیری که در روز معلم برای من دریافت کردید بسیار سپاسگزارم من این هدیه را به عنوان یک هدیه ی باارزش از شما همواره حافظ خواهم بود


زیباترین متن تشکر بابت هدیه روز معلم

وروز معلم من با چنین جشن باشکوهی به یکی از زیباترین روزهای معلم تبدیل شد و با هدیه ی با ارزشی که شما مرا به آن لایق انسته بودید قلب مرا شاد ساختید از اینکه احساس زیبای چنین روز را با دادن چنین هدیه های بی مانندی در قلب من زنده ساختید از شما ممنونم .


زیباترین تشکر بابت هدیه روز معلم: امروز یکی از بهترین روز های معلم برای من است و با هدیه ی بی نظیری که شما برای من دریافت کرده اید بسیار خوشحال شدم امید آن را دارم تک تک شما همچنین نونهالانی در عرصه ی علم بدرخشید من به داشتن دانش آموزانی چون شما افتخار می کنم .


روز معلم برای من با بودن شما عزیزان در کنارم بسیار زیبا و خشنود گردید و شما با دریافت چنین هدیه هی بی مانندی مرا شاد ساختید .


همسر عزیزم تنها دلگرمی در طول دوره تدریس ام و حامی عزیز من در روزهای سخت از تو بابت هدیه ی با ارزشی که در روز معلم برای من دریافت کردی قدردانم امید آن را دانم که توانسته باشم لایق لطف های بی پایان و مهر تو باشم .


شیک ترین متن تشکر بابت هدیه روز معلم

شیک ترین متن تشکر بابت هدیه روز معلم از همسر : همسر مهربانم که در همه ی سختی ها یار و یاورم بوده و هستی بایت هدیه ی شیک و نازنین تو در روز معلم بسیار ممنونم تو در همه ی دوره ی تدریس من همانندی دوستی مهربان باری که بر دوش من بود را همراهی کرده ای اگر تو نبودی من هرگز در شغل خود موفق نبودم من همه ی این موفقیت ها را به تو بدهکارم .


متن تشکر بابت هدیه روز معلم برای مادر : مادر عزیزم و مهربانترین وجود در زندگی من که همواره یار و یاور من بوده از هدیه ی زیبای تو در روز معلم بسیار دلشاد شدم انتظار چنین هدیه و یادآوری امروز توسط تو را نداشتم از تو قدردان هستم و امید آن را دارم که لایق تو باشم .


دوست مهربانم و رفیق صمیمی من از این که چنین روز باشکوهی را به یاد داشتی و مرا با هدیه ی شیک و زیبای خود غافلگیر کردی ممنونم تو یکی از بهترین دوتای من هستی که من از داشتن تو بر خودم می بالم و امید آن را دارم دوستی ما سال های سال بر جا باشد .


احساسی ترین متن تشکر بابت هدیه روز معلم

در طول دوره ی تدریس خود همواره سعی کردم که بیشتر از آموزش دروس و بودن به عنوان یک معلم برای دانش آموزانم یک دوست و یک خواهر باشم امروز در این روز فرخنده شما با دادن این هدیه ی ارزشمند به من مرا دلشاد ساختید و من امید آن را دارم که هرکدام از شما در جایگاهی باشید که از ته دل خواستار آن هستید .


تک تک شما عزیزان را دوست دارم و به خاطره ی هدیه شیک و بی نظیرتان ممنونم و امید آن را دارم پیروز باشید . متن تشکر بابت هدیه روز معلم : دانش آموزان عزیزم بابت هدیه ای با ارزشی که تک تک شما لطف کرده اید و برای من دریافت کرده اید بسیار ممنونم .


نمره های خوبی که شما در طول تحصیل دریافت کرده اید برای من بزرگترین هدیه است و باز هم به خاطر این هدیه ی با ارزشی دوباره از شما قدردان هستم برای یک معلم هیچ چیزی با ارزشتر از آن نیست که موفقیت دانش آموزان خود را ببیند .


هر گاه شما به موفقیتی دست می بابید من بزرگترین پاداش و هدیه را دریافت می کنم و در ضمن با چنین هدیه ای شیک و نازنین مرا برای بار دیگر شاد ساختید امید من آن است که برای شما دوستی مهربان بوده باشم و از خداوند بزرگ موفقیت تک تک شما را آرزو می کنم .


مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته و متن تبریک روز معلم و استاد 94

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...