چگونه متوجه شویم، که یک پسر دوستمان دارد (2)

هنگامی که با یک پسر در ارتباط هستید، هر دو به همدیگر نزدیک می شوید اما شما هنوز نمی دانید که او چه احساسی نسبت به شما دارد.خوشبختانه چندین سرنخ وجود دارد که شما به راحتی می توانید متوجه شوید آیا این پسر، شما را دوست دارد

سعی کنید از زبان بدن استفاده کنید و نحوه عملکرد او هنگامی که به شما نزدیک می شود.و یا اینکه به این موضوع توجه داشته باشید که چگونه با او آشنا شده اید.شما می توانید هر نوع روشی را امتحان کنید تا متوجه احساس او شوید اما اگر در همه موارد با شکست مواجه شدید، سعی کنید مستقیما از او سوال بپرسید.

 تماشای زبان بدن و رفتار او

    ببینید که آیا او در هنگام نزدیکی با شما ارتباط چشمی برقرار می کند یا خیر. اگر متوجه شدید مرد به چشم شما نگاه می کند ، سعی کنید با لبخند نگاه او را پاسخ دهید و آن را برای چند ثانیه نگه دارید. اگر او به این طرف و آن طرف نگاه نکند یعنی کم کم به شما علاقمند می شود، به خصوص هنگامی که از پشت سر به شما لبخند بزند.

    به خاطر داشته باشید که این نوع نگاه، فقط می تواند شما را تصدیق کند ، زیرا ممکن است عادت داشته باشد که همه را با چشم زیر نظر داشته باشد.از طرف دیگر ، بعضی از افراد وقتی کسی را دوست دارند خیلی خجالتی هستند ، بنابراین اگر واقعاً خجالتی باشد، ممکن است در واقع تماس چشمی را کمتر انجام دهد.

    چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد

    توجه کنید که آیا او به شما لبخند می زند یا نه:

    وقتی کسی را دوست دارید ، نمی توانید همیشه به صورت مستقیم در کنار او لبخند بزنید، اگر مردی در اطراف شما مدام می چرخد ،  همیشه به محض دیدن شما لبخند می زند ، این بدان معنی است که شما بر او پیروز شده است، اما گاهی او فقط می تواند به خاطر شما دوستانه لبخند بزند ، بنابراین مراقب باشید که نتیجه مورد نظر را از دست ندهید.

    تماشا کنید که رفتار شما در او بازتاب دارد:

    اگر با یک پسر صحبت می کنید یا در یک گروه با او در ارتباط هستید ، ممکن است متوجه شوید که هر وقت چهره یا موهای خود را لمس کنید ، او همین کار را انجام می دهد. ناخودآگاه آینه کردن رفتار شخص دیگری نشانه این است که شما آنها را جذب می کنید ، بنابراین می تواند سرنخ خوبی برای ورود باشد.

    برای امتحان کردن این کار ، سعی کنید حرکتی کوچک را تکرار کنید ، مثلا،  اینکه موهایتان را از پیشانی جدا کنید یا سجاف پیراهن را صاف کنید ، سپس تماشا کنید که آیا او همین کار را انجام می دهد یا خیر.

    چگونه بفهمیم پسری مارا دوست دارد یا نه

    مشاهده کنید که آیا بدن و پاهایش به سمت شما زاویه دار است یا خیر:

    ما به سمت افرادی که دوست داریم نزدیک تر می شویم و از افرادی که دوستشان نداریم ، دور می شویم. وقتی با مرد مورد نظر خود صحبت می کنید ، تماشا کنید که آیا او بدن خود را به سمت شما می چرخاند یا از شما دور می کند. همچنین می توانید مشاهده کنید که آیا پاهای او به سمت شما است ، که می تواند نشانه دیگری از علاقه او باشد.

    از کجا بفهمیم پسری ما را دوست دارد

    از خود بپرسید که آیا او در هنگام نزدیک شدن به شما عصبی یا بی دست پا به نظر می رسد:

    بعضی اوقات ، وقتی کسی را دوست دارند ، آنها همیشه کمی غمگین هستند. اگر متوجه شدید که وقتی یک مرد به قرار ملاقات می رود ، یک مرد تپق می زند ، لکنت پیدا می کند ، یا ساکت می شود ، او به شکل طبیعی خجالتی خواهد شد. اگر متوجه شدید یک پسر در حال انجام این کار است و او را نیز دوست دارید ، سعی کنید به او لبخندی کوچک یا بازویش را لمس کنید، تا  به او اطمینان دهید. این ممکن است او را راحت تر  کند.

    مشاهده کنید که آیا او بهانه ای برای لمس شما پیدا می کند یا خیر:

     اگر یک پسر همیشه با آغوش باز آماده است ، مرتباً روی بازو یا شانه شما را لمس می کند ، یا به دلایلی می تواند از نظر جسمی به شما نزدیک شود ، ممکن است شما را دوست داشته باشد. با این حال ، او فقط ممکن است یک شخص لمسی باشد ، بنابراین توجه کنید که آیا او با افراد دیگر چنین رفتار می کند یا خیر. اگر شما تنها باشید ، و این کار را انجام می دهد احتمالا شما به پیروزی نزدیکتر می شوید.

    اگر یک پسر همیشه با لمس کردن یا فشار دادن نزدیک به شما ، احساس ناراحتی می کند ، محکم به او بگویید که متوقف شود و از او دور شوید. نگران صدمه زدن به احساسات او نباشید. اگر او مرد مناسبی باشد ، عذرخواهی خواهد کرد و از انجام دوباره این کار در آینده جلوگیری می کند. اگر ادامه یابد ، از او دور شوید.

    چطوری بفهمم پسری من را دوست دارد

    بهتر است او را بشناسیم:

    به این نکته توجه کنید که آیا او همیشه مایل است در کنار شما باشد. اگر فرد مورد نظر شما ، همیشه وقتی به او احتیاج دارید و همیشه برای گذراندن وقت خود در کنار شما است ، حتما به شما علاقه دارد. از خود بپرسید که آیا در صورت نیاز، بخاطر شما تمایل دارد برنامه های خود را با دوستان دیگرش لغو کند یا اینکه سعی می کند حتی در مواقعی که ناراحت باشید ، برای شما وقت بگذارد.

    داشتن این حس، همچنین می تواند نشانه کسی باشد که فقط دوست بسیار خوبی است. در هر صورت ، اگر او را دوست دارید ، از اوقات فراغت با او لذت ببرید! احساسات واقعی او سرانجام پدیدار خواهد شد.

    بررسی کنید که آیا او شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کند یا خیر:

    اگر متوجه شدید که یک مرد به طور مداوم پست های شما را دوست دارد یا شما را در چندین رسانه اجتماعی دنبال می کند ، این بدان معنی است که او نمی تواند به اندازه کافی شما بدست آورد! البته ، اگر او همیشه در رسانه های اجتماعی است ، ممکن است به معنای چیز مهمی نباشد ، اما اگر او فوق العاده فعال نباشد ، نشانه خوبی است که او به شما ارتباط برقرار خواهد کرد.

    از رفتار رسانه های اجتماعی وی غافل نشوید. به راحتی می توان تصمیم گرفت که یک از "لایک" در اینستاگرام به معنای بودن روح او با شما است، اما اگر به دنبال چیزهای زیادی دیگری در اینستاگرام او هستید، و مدام آن ها را بخوانید و تحلیل کنید خود را دیوانه خواهید کرد.

    اگر او بیشتر به صورت آنلاین به شما پیام می دهد اما شخصاً با شما صحبت نمی کند ، احتمالاً احساس خجالتی را داراست و سعی دارد شما را بهتر بشناسد ، یا حتی ممکن است این شجاعت را به خرج بدهد که از شما سوال کند.

    از کجا می شود فهمید که پسری دوستمان دارد

    ببینید آیا به شما پیام می دهد یا خیر:

     اگر یک مرد بی دلیل به شما متن می فرستد ، این یک علامت مطمئن است که شما در ذهن او هستید - و ممکن است به معنای این باشد که او نسبت به شما احساساتی دارد. او همچنین ممکن است به دنبال بهانه هایی برای حرف زدن با شما باشد ، مثلا در مورد تکالیفی که در دانشگاه به شما داده اند می پرسد.

    سعی کنید اغلب اوقات به او پیام ندهید. به این ترتیب ، این شانس را خواهید داشت که او اولین نفری است که به شما پیام خواهد داد.اگر شما و آن مرد دوست خوبی هستید ، او فقط ممکن است بخواهد با شما صحبت کند. به یاد داشته باشید ، شما به دنبال سرنخ هایی هستید که یک تصویر بزرگ از احساسات را به شما نشان می دهد.

    چند روش برای اینکه بفهمید پسری دوستتان دارد یا خیر

    آیا درباره گذشته و خاطرات خود با شما صحبت می کند:

     همینطور که با پسر موردنظرتان بهتر آشنا می شوید ، او ممکن است شروع به افشای جزئیات شخصی درباره زندگی و گذشته خود کند. اگر او از نظر عاطفی نسبت به شما آسیب پذیر باشد ، این نشانه خوبی است که او به شما نزدیک می شود و ممکن است به معنای این باشد که او نسبت به شما نیز احساسات عمیق تری دارد. به عنوان مثال ، او ممکن است در مورد مشکلی که با والدین یا خواهر و برادر و خواهر و برادران خود دارد ، برای شما تعریف کند یا ممکن است درباره یک رابطه گذشته دشوار صحبت کند.

    مشاهده کنید، که آیا او به شما هدیه می دهد یا کارهایی را برای شما انجام می دهد:

    مردها غالباً احساسات خود را از طریق اعمالشان بیان می کنند تا کلماتشان. اگر او یک هدیه کوچک "بدون دلیل" به شما هدیه کند یا به دنبال دلایلی برای کمک به شما در امور باشد ، می تواند نشانه این باشد که او می خواهد رابطه نزدیکی با شما داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر شما به سرد بودن اشاره می کنید ، او ژاکت خود را به شما پیشنهاد می دهد ، ممکن است فقط جوانمرد باشد ، اما ممکن است از شما محافظت کند زیرا به شما اهمیت می دهد.

    هدیه گرفتن

    ببینید آیا او شما را اذیت می کند یا با شما تعارف می کند:

    مردها غالباً به آرامی شخصی را که دوست دارند ، اذیت می کنند ، اما ممکن است تعارفاتی هم به شما بدهند. با این حال ، برخی از مرد ها تمام دوستان خود را اذیت می کنند ، در حالی که برخی دیگر با نشان دادن، تعارف سخاوتمند هستند ، بنابراین به این نکته توجه کنید که چگونه او با دیگران رفتار می کند تا ببیند که نحوه عملکرد او در اطراف شما متفاوت است یا خیر. اگر تنها کسی باشید که او این کار را انجام داده است ، نشانه خوبی است که او به شما را دوست دارد.

    به عنوان مثال ، اگر لباس می پوشید ، ممکن استاز او بپرسید: "به نظر شما خوب است". از طرف دیگر ، او ممکن است چیزی بگوید ، "چه کسی ، شما در حال تلاش برای فهماندن به او هستید؟"

    اعتماد کردن:

    از دوستان خود بپرسید که وقتی در اطراف او نیستید ، درباره شما چه می گوید. اگر وقت خود را همراه با دوستانتان می گذرانید از آنها کمک بخواهید. به طور مثال از آنها بخواهید شما را نزد او بزرگ کنند و آنها توجه کنند به این موضوع که چه جچیزی می گوید.

    به عنوان مثال ، دوست شما ممکن است بگوید ، "فکر می کنم جیمی امروز خیلی خوب به نظر می رسد. سام ، نظر شما چیست؟"

    اگر او از این فرصت استفاده کرد و درباره شما صحبت کرد ، احتمالاً به شما علاقمند است. اگر چشمان خود را بچرخاند یا حرف های ناشایست بگوید ، احتمالاً اینگونه نیست.

    اگر آماده نیستید که از خودش بپرسید با دوستانش صحبت کنید:

     اگر واقعاً می خواهید بدانید که او چه فکری می کند ، اما شجاعت سؤال کردن را به خوبی ندارید ، سعی کنید از نزدیکترین دوستان وی سؤال کنید. البته ، آنها احتمالاً به محض صحبت با او می خواهند به او بگویند ، اما این می تواند یک بینش کمی درباره او به شما بدهد.

    شما ممکن است سعی کنید بگویید ، "سلام ، استفان ، من تعجب کردم، که کریس من را دوست دارد؟

    رو راست باشید و از او بخواهید که جواب قطعی می خواهید:

     اگر احتمالاً از یک مرد در مورد احساسات خود سؤال کنید ، احتمالاً به شما خواهد گفت. با این حال ، سعی کنید این کار را انجام دهید وقتی فقط دو نفر هستید ، زیرا اگر او در مقابل دیگران قرار بگیرد ، ممکن است احساس خجالت کند و جواب دهد.

    اگر در گروهی از مردم هستید ، ممکن است بتوانید اینگونه بگویید "هی دیمون ، با من قدم می زنید و نوشیدنی بخوریم؟" هنگامی که شما با همدیگر هستید ، می توانید بگویید: "اخیراً من تعجب کرده ام که من و شما کجا ایستاده ایم. آیا شما مرا دوست دارید؟"

    غیرمستقیم گفتن احساس به معشوق

    احساسات خود را با یک رویکرد غیرمستقیم به او بگویید:

     اگر آماده هستید تا به طور دقیق متوجه شوید چه احساسی دارد اما نمی خواهید او بداند و مستقیماً از او سؤال نکنید ، زمانی را پیدا کنید که هردو نفر تنها باشید ، و به او بگویید که در مورد او چه احساسی دارید . اگر به او بگویید که او را دوست دارید ، او احتمالاً به شما خواهد گفت که آیا او همین احساس را دارد یا نه..

    اگر ترجیح می دهید همه چیز را به صورت افلاطپنی حفظ کنید ، ممکن است بگویید ، "هی جاش ، من فقط می خواستم به شما بگویم ... ما خیلی با هم هستیم و شما یک دوست واقعاً عالی هستید. اما برخی از دوستان من فکر کنم من تو را بیشتر دوست دارم و تو را به شکل دیگری می بینم. فقط می خواستم به شما بگویم. "

    اگر او را دوست دارید ، سعی کنید بگویید چیزی مانند این ، "بنابراین ، من دقیقاً مطمئن نیستم که چه احساسی دارید ، اما من شما را خیلی دوست دارم ، و نه فقط به عنوان یک دوست."

    پیام ارسال کردن به کسی که دوستش داریم

    اگر احساس خجالتی می کنید ، یک یادداشت یا متن برای او ارسال کنید.

     بعضی اوقات صحبت با فرد موردنظرتان به صورت شخصی می تواند برای شما ترس آور باشد. اگر در شجاعت پرسیدن از او مشکل دارید ، سعی کنید به جای آن یک یادداشت برای او بنویسید یا برای او متن ارسال کنید. به این ترتیب ، شما دقیقاً می توانید آنچه را که می خواهید بگویید ، برنامه ریزی کنید ، و او نیز به فکر پاسخ دادن خواهد بود.

    سعی کنید آن را کوتاه و شیرین نگه دارید با گفتن چیزی شبیه به این ، "من واقعاً شما را دوست دارم ، و من نمی دانم که آیا شما هم ، مرا دوست دارید؟"

    مطلب پیشنهادی :

    چطوری بفهمیم پسری عاشقمان شده (2)

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...