هر آنچه درباره تعبیر خواب همسایه باید بدانید

تعبیر خواب همسایه نمادی از فرصت های استثنایی با تلاش های بیهوده است که برای فرد خواب بین پیش می آید. از آنجایی که همسایه ها همچون دوستان به عنوان بخش جدایی ناپذیری از زندگی آدم ها تلقی می شوند بنابراین تعجبی ندارد که حتی آنان را برای دفعات مکرر در خواب خود ببینیم.

تعبیر خواب همسایه چیست؟ آیا تعبیر چنین خوابی حقیقت دارد؟

خواب دیدن درباره همسایه از جمله خواب های رایجی است که نیاز به تعبیر خواب دارد. خواب یکی از حالات روحی انسان است که در آن روحش از پنجره جسمش خارج گشته و به سمت عالم ملکوت به پرواز در می آید. بنابراین هر آنچه که در چنین حالتی مشاهده گردد به شکل خواب یا همان رویا در ذهن فرد مجسم می شود. به طبع خواب همسایه نیز همچون سایر خواب های دیگر ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد و طبعاً این خواب نیز صحت داشته و خبر از اتفاقاتی در آینده ای نه چندان دور می دهد. اگر برای شما هم پیش آمده در خواب خود ساعاتی طولانی را با همسایه تان سپری کرده اید یا به شیوه ای دیگر کسانی در خوابتان به همسایگی شما در آمده اند و در بیداری نمی دانید چه تعبیر خوابی برای آن در نظر بگیرید پس با ما همراه باشید تا نزدیک ترین تعابیر را در اختیارتان قرار دهیم.

همه چیز درباره تعبیر خواب همسایه

تعبیر خواب همسایه نمادی از فرصت های استثنایی با تلاش های بیهوده است که برای فرد خواب بین پیش می آید. از آنجایی که همسایه ها همچون دوستان به عنوان بخش جدایی ناپذیری از زندگی آدم ها تلقی می شوند بنابراین تعجبی ندارد که حتی آنان را برای دفعات مکرر در خواب خود ببینیم. در حالت کلی دیدن همسایه ها در خواب به یک سری جنبه های شخصیتی مان اشاره دارد که در ادامه به ذکر جزئیات آن می پردازیم. اما مهم ترین چیزی که برای این نوع خواب وجود دارد حالات ظاهری یا رفتاری همسایه ای است که در خواب خود می بینیم.

اطلاعات کامل در مورد تعبیر خواب همسایه

معبران بسیاری درباره تعبیر خواب همسایه اظهار نظر کرده اند و معمولاً هر یک از آنان با توجه به نوع خواب، حالات فرد خواب بین و شرایط و موقعیت او آن را تفسیر کرده اند. به‌عنوان‌مثال عهده از معبران چنین بیان کرده اند: اگر کسی در خواب همسایه خود را در حال شادمانی کردن ببیند معنی‌اش آن است که در عالم بیداری آن همسایه در شرایط سخت روحی به سر برده و اوضاعش به گونه ای نابسامان است. عده ای دیگر همان گونه که اشاره شد تعبیر خواب همسایه را پیدایش فرصت هایی پوچ و یا بدگویی پشت سر فرد خواب بین تلقی می کنند.

تعبیر خواب همسایه قدیمی

احتمالاً برایتان پیش آمده که سال های زیادی است که از همسایه قدیمی خود هیچ اطلاعاتی ندارید. ناگاه در یک خواب وی را در خواب خود ملاقات می کنید. آیا در چنین شرایطی می دانید تعبیر خواب همسایه قدیمی چیست؟ اگر در خواب خود بینید که همسایه قدیمیتان بسیار ناراحت و غمگین است بدانید که تعبیرش نیکو است. همچنین اگر در خواب بینید که همسایه تان بیش از حد و به نوعی غیر معقول در حال شادمانی کردن است بدانید که در عالم بیداری برایش اتفاقات ناگواری از قبیل از دست دادن عزیزان، ورشکستگی، بدهکار شدن و یا حتی به زندان افتاده رخ داده است.

بسیاری معبران دیگر درباره تعبیر خواب همسایه قدیمی می گویند: اگر کسی در خواب خود بیند که یکی از همسایه های قدیمی اش فوت کرده است معنی‌اش آن است که وی در سلامت کامل به سر می برد و اوضاعش هم بسیار خوب و پسندیده است. همچنین اگر شخصی همسایه قدیمی خود را در حال گریه کردن بیند تعبیرش آن است یک دوران طلایی و سرشار از موفقیت در انتظارش است.

تعبیر خواب همسایه قدیمی

تعبیر خواب همسایه از دیدگاه آنلی بیتون

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب همسایه می گوید: دیدن خواب همسایه در هر حالتی نشانه ای از تلاش های بیهوده شخص خواب بین برای به انجام رسیدن کاری است. در جایی دیگر نیز دیدن چنین خوابی را بر بدگویی های فراوان پشت سر شخص خواب بین تلقی می کند و چنین اظهار می دارد که هرگاه چنین خوابی دیدید حواستان به حرف هایی که پشت سرتان می زنند باشد.

تعبیر خواب همسایه عصبانی

اگر کسی در خواب خود بیند که همسایه شان به شدت عصبانی و برافروخته است معنی‌اش آن است که در عالم بیداری با همان شخص درگیر یک سری مشاجرات و اختلافات خواهد شد. به عبارتی دیگر عصبانی شدن همسایه در خواب و یا حرف زدن با وی بر نزاع و درگیری‌های لفظی دلالت دارد. لیلا برایت درباره چنین خوابی این‌گونه بیان می کند: اگر در خواب خود دیدید که با همسایه خود به شدت در حال حرف زدن هستید مواظب باشید که در بیداری میان شما و ایشان مشاجره ای ایجاد نگردد.

همچنین در کتاب سرزمین رؤیاها درباره خواب همسایه عصبانی آمده است که در حالت کلی دیدن همسایه در خواب به ویژه اگر عصبانی هم باشد نشانه آن است که در آینده ای نه چندان دور بدشانسی بزرگی در کار برایتان اتفاق خواهد افتاد.

تعبیر خواب همسایه جدید

اگر کسی خواب بیند که با همسایه جدید خود ملاقات دارد نزدیک ترین تعبیر آن است که یک ملاقات ناخوانده و به دور از برنامه ریزی و انتظار برایش پیش می آید.

تعبیر خواب همسایه خوب

برخی خواب گذاران دیدن خواب همسایه را بیانگر حس اجتماعی فرد خواب بین می دانند و می گویند چنین خوابی ممکن است موازی موقعیتی باشد که شما در عالم بیداری آن را تجربه می کنید. اگر در خواب خود دیدید که یکی از همسایه های خوبتان را ملاقات کردید که شما از این ملاقات بسیار خرسند و راضی هستید همچنین اگر دیدید که در خوابتان همسایه خوبی پیدا کرده اید که همه مردم از وی تعریف و تمجید می کنند معنی‌اش آن است آرامش و لذتی وصف ناپذیر ( با توجه موقعیت زندگیتان) در انتظارتان است.

تعبیر خواب همسایه بد ، تعبیر خواب همسایه خوب

تعبیر خواب همسایه بد

دیدن خواب همسایه بد و بد اخلاق به ضررهای مالی فرد خواب بین دلالت دارد. در کتاب سرزمین روی‌ها آمده است اگر کسی در خواب خود بیند که به همسایگی شخص بدی در آمده است و از قرار گرفتن در چنین موقعیتی بسیار ناراحت است معنی‌اش آن است در آینده ای نه چندان دور یک سری مشکلات مالی بر سر راهش قرار می گیرد.

تعبیر خواب ازدواج کردن همسایه

ممکن است دیدن خواب ازدواج کردن همسایه برای شما نیز اتفاق بیفتد. معبران در هیچ شرایطی تعبیر چنین خوابی را خوب و پسندیده نمی دانند. اکثریت آنان بر این باور هستند که اگر کسی در خواب خود بیند که یکی از همسایگانشان در حال وصلت و ازدواج است تعبیرش آن است که در بیداری همان همسایه دچار مصیبت و اندوهی می شود. همچنین اگر بیند که همان همسایه متأهل است و او را در لباس عروسی می بیند تعبیرش آن است که دیر یا زود غم از دست دادن عزیزی را تجربه خواهد کرد.

همچنین اگر شما در خواب خود دیدید که یکی از فرزندان همسایه تان در حال ازدواج کردن است تعبیرش آن است که ناراحتی و مشکلاتی جدید بر سر راهشان قرار می گیرد که ممکن است تا حدودی هم ناامید کننده باشد.

تعبیر خواب همسایه درمانده

چنانچه شخصی در خواب خود بیند که یکی از همسایه گانش به شدت درمانده شده است معنی‌اش آن است که در بیداری همان شخص دچار آشفتگی و پریشان حالی می شود. همچنین اگر در خواب همسایه خود را با لباس سیاه ببیند معنی‌اش آن است که بیماری یا حادثه بدی برای آن شخص اتفاق خواهد افتاد. زیرا لباس سیاه در خواب در هر حالتی نشانه ای از اتفاقات مطلوب است که اگر موجبات زیان مالی یا حادثه جانی را فراهم نیاورد حتماً یک نگرانی دیگر به بار خواهد آورد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

76 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم از همسایه برای دخترم دمپایی نرم و خوشکل میخرم و تعدادی دمپایی نازه جلوی در ساختمون خونمون ریخته شده بود و من سر رسیدم دیدم همسایه ها دارن جدا میکنن و برمیدارن و میگن همسرم یا اهالی این ساختمون این دمپاییارو نمیخوان چن جفت که آخرش مونده بودو برداشتم شستم و آوردم خونه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  2. مژیمژیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم جلو درب خونمون وایسادم با پدرم خداحافظی میکردم برادرم اونطرف کوچه ایستاده بود توی ماشین بود پسر همسایمون اومد ازونجا رد شد منو دید خیلی خوشحال شد رفت جلوتر دیدم دوستش اومد جلو خونمون تکیه داد به دیوار و منو شروع کرد نگاه کردن من معذب شدم و سریع درو بستم و رفتم داخل و از پنجره نگاه کردم دیدم پسر همسایمون ازینکه به دوستش محل ندادم خوشحاله و ذوق میکنه و میگه میدونستم دختر همسایمون دختر خوبیه و بعد ازخواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به مسافرت کوتاه مدتی بروید

  3. مبینامبیناsays:

    با سلام خواب دیدم که دختر 9 س مستاجر مون اومد خونمون اب خورد از دهنش ریخت رو فرش و لیوان رو گذاشت اومد لیوان نصفه بود روبه روی من از فاصله نزدیک ابو ریخت تا جلوی پای من اومد رو فرش ب مادرم گفت اول باور نکرد بعد دید فرش خیس شده رفت بهش یه چیزی بگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ضررهای مالی را در زندگیتان را متحمل شوید

  4. زکییزکییsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم من و پسرهمسایمون ودوستم(درواقعیت همچین همسایه ای نداریم)میخواستیم بریم بیرون نمیدونم کجا،که پسر همسایمون پیش خواهرم گفته که منو دوست داره منم بی تفاوت بودم که هردومون اومدیم از شلنگ حیاطمون اب خوردیم بعد رفتیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام وقت بخیر. احتمال قبولی در یک آزمون و یا موفقیت تحصیلی و کاری وجود دارد.

  5. گلیگلیsays:

    سلام.خسته نباشید. خواب دیدم خونه همسایه نشسته بودم و صحبت میکردم و یه دختر بزرگ هم داشتن که دربیداری نه خونه الانمون بود نه همسایه رو میشناختم..... از خونه اشون اومدم بیرون و خواستم برم خونه خودمون که انگار یه حرفی یادم اومد برگشتم بگم در باز بود نگاه کردم تو دیدم انگار دارن خونه اشونو تمیز میکنن. کل خونه اشون موکت بود و دخترش انگار خجالت کشید من دیدم.هر موکتی رو بلند میکردن زیرش چندتاسوسک بیرون میومد...یکی از سوسکها اومد طرف من، منم ترسیدم و دائم میگفتم ما خونه امونو سم زدیم دیگه سوسک نداریم نزارید بیاد خونه ما، هرچی خواستم بکشمش نشد و پرواز کرد،،،،خیلی ترسیده بودم بعد زن همسایه یه تشت پر از آب و سوسک رو میخواست بریره بیرون از در خونه ولی مقداریش ریخت تو راهروی مشترکمون و من خیلی هم ترسیده بودم که الان سوسکها از راهرو میان خونه امون هم از همسایه بدم اومده بود....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان و اشفته است

  6. آزیتاآزیتاsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیده بودم که یک همسایه جدید دارم و آن همسایه یکی از اشخاصی است که من خیلی او را دوست دارم ولی هیچ وقت موقعیت و فرصت آن پیش نیامده است که من با او حتی یک گفت و گوی گرم و صمیمی داشته باشم می خواستم بدونم تعبیر این خواب چیست با تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباط درونی نزدیکی با او دارید

  7. آریاآریاsays:

    سلام ،وقت بخیر من الان سه باره که خواب میبینم که یکی از همکاران خانم همسایه ما هستن، درحالیکه در واقعیت هیچ همسایگی ندارم و در این سه بار خواب شبانه دیدم که یکبار همسایه بالایی هستن ،یکبار همسایه پایین و یکبار در همون طبقه،دوبار ایشون اومدن خونه ما و یکبار من رفتم خونشون و مهمون بودم، هرسه بار هم مهربان ،با محبت و شوخ طبع هستن با من،تعبیرش چیه ،مرسی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نمادی از مهربانی و عطوفت باشد که باید در خود تقویت کنید

  8. میلادمیلادsays:

    سلام.خسته نباشید.یکی از دخترایی که چندسالی باهم بودیم والان به جدایی کشیده شدیم اومدن باهامون همسایه شدن درحالی که مادرش با یکی از همسایه های ما اشناییتی داره...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس گاهی به شما فکر میکنه

  9. محمد طاوسیمحمد طاوسیsays:

    با سلام من مدتی ک باهمسایه درگیر لفظی و فیزیکی دارم و همین باعث شده ک خانه خودمو ترک کرده و به خانه شخص دیگری (مستاجری)برم،خواب دیدم همان همسایه بد ذات درخواب بسیار مهربون شده و از کارایی ک کرده احساس ندامت کرده تعبیر این خواب چیه؟ممنون میشم راهنماییم کنید...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره به آینده داره که تغییر میکنه

  10. بارانبارانsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم از پنجره بیرون رو نگاه میکنم و یک دفعه چشمم به پشت بوم خونه همسایه میافته که پر شده از گل رز بعد با مامانم رفتیم کنار گل ها و همسایه(جدید اومده بود و هیچ شناختی ازش نداشتیم)اومد پیشمون من بهش گفتم خیلی گل رز دوست دارم و اونم گفت ما داریم میریم و همه گل هارو داد به ما و رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت احساسی برای شما پیش خواهد آمد

  11. شیماشیماsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یک برگه دستم بود وداشتم می آمدم داخل واحد خودم که وسط راه یکی از همسایه ها را دیدم وبه او گفتم این مدیر ساختمان ما چه آدم نفهمی است ‌همینطور داشتم غر غر میکردم که همش داره الکی هزینه تراشی می کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای سرگردان است

  12. مریم امیریمریم امیریsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم از پنجره بیرونو نگاه می‌کنم نامزدم تو کوچه ایستاده بود که یهو همه همسایه ها میان دورش جم میشن و بغلش میکنن و بوسش میکنن و یکی از همسایه ها میگه من از نامزدت بدم میومد ولی الان دوسش دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با افرادی جدیدی ممکن است اشنا شوید

  13. سلمازسلمازsays:

    سلام زن همسایمون دیشب خواب دید که من با یع ادم کارمند ازدواج کردم گفت کسی که باش ازدواج کرده بودی کارش خیلی خوب بود بعد مادرم رو هم دید توخواب که بارداره تعبیر رو میخاستم بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون موقعیت ازدواج پیش میاد

  14. مهرنوشمهرنوشsays:

    دوستم خواب منو دیده که من دارم به تهران سفر می کنم و چند سگ زیبا و دوست داشتنی هم دوروبر من هستند که مال من هستند و در ضمن من با دوستم همسایه هم شدیم.

  15. پانیذپانیذsays:

    سلام استاد . ما یه همسایه روبرویی داریم که خییلی باهامون دشمنه . خانوادگی از هیچ آزار و اذیتی هم ابایی ندارن .چون خودشون ورشکسته شدن هدفشون فقط بدبختی خانواده ی ماست . البته الان جای دیگه ای زندگی میکنیم ولی ان شاالله باز برمیگردیم همون خونه. قبلن خونه ی اونا دوطبقه ی بزرگ بود خونه ی ما دو تا اتاق کوچیک . حالا ما خونمون رو کوبیدیم و سه طبقه ساختیم . غرض از توضیحات طولانیم میخاستم تعبیر خواب مادرم رو بدونم . چند شب پیش مادرم خواب دیده که اونا خونشون رو کوبیدن تا ی خونه ای بسازن که از خونه ی ما بزرگتره . فک کنم 13شوال بود که این خواب رو دید . دیشب هم خواب دیده که توی خونه ی مادری مامانم هستن مادرم و خواهرم . اون همسایمون هم هست . و میخاد تو حموم خونشون طلسم بزاره . و خواهرم میگه مامان مامان ببین میخاد ما رو سحر و جادو کنه . مامانمم میره جلوش و باهاش یجورایی دعوا میکنه . ولی اون هیچ حرفی نمیزنه . خواهش میکنم تعبیرش رو بگید . مادرم خیلی نگران و ناراحته .

  16. علیعلیsays:

    دیشب خواب دیدم یکی از همسایه های خوبمان در یک کلاس که دیگران هم بودند ولی من اونارو نمی شناختم داره تدریس می کنه، ولی همسایه ما سواد دانشگاهی نداره و کارگر یک اداره بوده باز نشست شده.

  17. پژواک حسینیپژواک حسینیsays:

    سلام. یکی از همسایه هامون یه دختر داره که من خیلی دوسش دارم و همچنین او. درست چهار بار در خواب به شکل های متفاوت دیدم که از همسایگی ما اسباب کشی کردن و به جای دیگه ای رفتن مثل روستا یا محله های قدیمی و من هی در ان محل ها دنبالشون میگردم تا پیداشون کنم تا ان دختر را دوباره ببینم. درست چهار بار این خواب را به شکل های متفاوت دیدم.

  18. دینادیناsays:

    سلام من خواب دیدم که پسر همسایه قدیمی در حال تمیز کردن حیاط خانما خانه که از او باره کرده بودیم

  19. دینادیناsays:

    سلام من خواب دیدم که پسر همسایه قدیمی در حال تمیز کردن حیاط خانما خانه که از او باره کرده بودیم

  20. م.حم.حsays:

    درود من خواب دیدم فردی که بار ها توی خواب من میاد و من اونو دقیق نمیشناسم اما اون توی خواب من جوری رفتار میکنه ک گویا خوب منو میشناسه خواب دیدم همون شخص شده همسایه روبروییمون (ما تو ساختمون زندگی میکنیم) بعد خواب دیدم منو مامانم و یک نفر دیگم بود رفته بودیم خونشون ..طوری رفتار میکردم گویی قراره همسرم بشه ..تعبریش رو لطفا بگین ممنونم

  21. رویارویاsays:

    سلام من خواب دیدم همسایه قبلیمون که یه ماهه کوچ کردن ازینجا رفتن،اومدن خونمون مامانش با دوتا دختراش چایی میخورن مامانش دراز کشیده چایی میخوره بعدش دختر کوچیکش میره تو اتاقه من خوابش میره دور اطرافشم کتابای کنکوریه من هس مامانش و دختر بزرگش میرن فقط اون میمونه

  22. حسینحسینsays:

    سلام خواب دیدم که با خواهر زنم که چند سالی میشه فوت کرده همسایه شدم. میشه لطفا تعبیرشو برام بگید.

  23. ElinaElinasays:

    باسلام من خواب دیدم وقتی رفتم لب پنجره دختر همسایه بغلیمون داشت درسمیخوند و دختر همسایع جلوییمون تو حیاط داشت ارایش میکرد و یواشکی سیگار میکشید( هیچ کدوم از همسایه هارو نمیشناختم)بعد رفتم باهاشون اشنا شدم رفتیم تو یک اتاق و درباره bts( یک گروه خواننده کره ای) حرف زدیم و باهم دوست شدیم

  24. زهرا جعفرزادهزهرا جعفرزادهsays:

    سلام چند روز پیش یکی از همسایه هامون که از اقوام دورمون هم هست به مادرم گفته که خواب پسرتون دیدم که دندانپزشکی قبول شده در حالی که من امسال دارم برا کنکور میخونم اگه میشه لطفا بگین تعبیرش چیه

  25. مونا لطفیمونا لطفیsays:

    سلام ،من دیشب خواب دیدم که همسایمون که مرد متاهل بود که ازون کسایی هست که به خانما نگاه میکنهو اینا،اومده منو تو یه خونه ای گذاشته بعدش من بهش پیشنهاد رابطه دادم و اون قبول نکرد بعدش اون منو لمس کرد زمانی که داشت از پله ی اون خونه ای که منو توش می برد میشه تعبیر شو بگید

  26. پارسا علویپارسا علویsays:

    سلام و درود ببخشید من از کسی( که همسایمونه) خوشم میاد بعد مامانم خواب دیده که رفته خونشون بعد مامان اونا با عصبانیت بیرونش کردن

  27. حسینحسینsays:

    سلام ؛ من دیشبم خواب دیدم که همسایه روبرویی که البتهارتباطی هم باهم نداریم ، پشت درب ایستاده و من از چشمی می بینم که گویا میخواد بگه که کلید درب منزلت ، روی در جامونده !!! همین جا خوابم تموم شد و بلند شدم که آماده بشم برای عزیمت به اداره .

  28. Forozan EbrahimiForozan Ebrahimisays:

    سلام دیشب خواب دیدم همسایه ی واحد پایینی ما از تراس اومد بالا و شروع کرد منو ببوسه و حتی منو لخت کرد و سینه های منو به شدت میخورد . هرچه دنبال تعبیر آن گشتم پیدا نکردم . لطفا راهنمایی کنید

  29. سوگندسوگندsays:

    سلام خواب دیدم بعدازمدتهابه خونه همسایمون رفتم اونم از دیدن من خیلی خیلی خوشحال شد

  30. امیرحافظ.نامیرحافظ.نsays:

    سلام و وقت بخیر تعبیر خواب همسایگی در یک ساختمان و رابطه صمیمی با کسی که در واقعیت و الان فقط گهگاهی در فضای اینستاگرام و خیلی کم ارتباط دارم چیست؟؟ با تشکر

  31. عسلعسلsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یکی از همسایه مان توی راه پله ایستاده بوده و لباس های تیره تنش بوده و کیف و وسایل شخصی هم باهاش بود بعد گفت که میخواد برای همیشه از اینجا بره بعد شروع کرد به خداحافظی کردن

  32. پرندپرندsays:

    سلام و ایام به کام. من خواب دیدم که من و همسرم خونه ی خانم همسایه که تنها و مطلقه هستن رفتیم و داریم پرده ی خونش رو اندازه میگیریم چون قصد تعویضش داشت.من اندازه هارو میگرفتم و همسرم با خانم همسایه صحبت میکرد... (این خانم همسایه ما توی بیداری کاملا بی حجاب و راحت جلو همسرم ظاهر شده و توی خواب هم بی حجاب بود و کمی من روی این خانم و کششی که فکر میکنم همسرم نسبت بهش پیدا کرده حساس هستم)به نظرتون تعبیرش چیه؟

  33. علی رضاییعلی رضاییsays:

    من خواب دیدم که همسایه مون از محله میخواست بره منم خیلی ناراحت و غمگین بودم و نرسیدم که خداحافظی کنم

  34. فاطوشفاطوشsays:

    سلام من طبقه پایین مادرشوهرم زندگی میکنم خواب دیدم که انگار مادرشوهر طبقه ی خودشونو رهن داد و خودشون ازینجا بلند شدن از یه طرفم انگار ما خونمونو برده بودیم‌ یک شهر دیگه بعد واسه دوتا از همسایه های جدید که یکی طبقه بالایی بود غذا بردم جاش یه عاااالمه لواشک داد بهم

  35. اشکاناشکانsays:

    سلام خواب دیدم اسباب های همسایه که در حال اساب کشی بود روی من ریخت و من بلند سدم و به انها در اسباب کشی کمک کردم و آنها به من میخندیدند

  36. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم با همسایه هامون رفتیم بیرون یکیشون حامله بود و یکیشون یچه۳ ساله داشت دقیقا مثل شرایط فعلی و بیرون من دارم به بچه ۳ ساله غذا میدم و مامانم داره مشکل ۲ تا همسایه رو حل میکنه.تعبیرش چیه؟

  37. محمدمحمدsays:

    من خواب دیدم که دختر همسایه که هر دوتامون از هم خوشمون میاد آمده خونه ما با مادرش و مهمان شدند آنها داخل خانه بودند ولی به خاطر گرمی هوا به حیاط رفتیم بعد که غذا تمام شد ما دو تا تنها ماندیم و با هم حرف زدیم

  38. ناصر تاجیکناصر تاجیکsays:

    سلام، دیشب خواب دیدم دریک خانه ویلایی کوچک زندگی میکنم همراه با خوانوادم و هرشب در کوچه را من برای همسایه باز میکنم و اون همسایه همشون مرد هستند و با چنتا ماشین میومدن ، در زندگی واقعی نه من درخانه ویلایی زندگی میکنم نه اون همسایه رو میشناسم تعبیرش چیه؟ تازگی یک کسب و کار اینترنتی راه انداختم آیا خبری از موفقیته؟

  39. علی محمودی برامعلی محمودی برامsays:

    سلام من خواب دیده بودم که با یکی از فامیل های صاحبخانه که خانه اش را به مستاجر داده بود رفتیم ولی مستاجر اصلا پیش ما نیومد و پس از این که گفتم فاملیتان خانه اش را اجاره داده گفت سریع از آنجا خارج شویم و در را بستیم.

  40. دلویندلوینsays:

    سلام خسته نباشید من چند بار خواب یه همسایمون رو دیدم ک ازم خواستگاری هم کرده بودن در بیداری در خواب اولم پسرش رو دیدم ک توی ی کوچه بودیم ک در واقعیت هم این کوچه بود ولی تا ب پسرش نزدیک شدم رفتم ب ی جای دیگه انگاری باغ بد خیلی سر سبز و زیبا بود منم دنبال پسرش میگشتم ولی نبود در خواب بعدی مادرش چون من ب عقد پسرش در نیومده بودم آشفته بود و از دستم ناراحت بود منم عذاب وجدان داشتم و هیچی نمیگفتم میشه خواهش کنم تعبیر دوتا خوابم رو بگین

  41. محمدی امینمحمدی امینsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم جایی هستم که یه مغازه ای دقیق نمی‌دونم مغازه چیه و دیدم پدرو مادرم با مغازه هه دعوا میکردن منم پیششون خسته شدم رفتم سوار ماشین شدم دیدم که پسر همسایه مون راننده ماشینیه که من سوارش شدم که یهو گازسوز گرفت رفت انگار احساس نزدیکی داشتم بهش نمی‌دونم چرا . یا اینکه خانوادم دیدنمون حتی دعواش نکردن که چرا رفتی و اینا . یا جایی از خوابم منو در آغوش کشیدجلوی پدرم که من پسش زدم تعبیری داره آیا؟

  42. امیرامیرsays:

    خواب دیدم یکی از همکارام که منو تو محل کار منو اذیت کرده همسایه واحد بقلیم شده و به من لبخند میزنه

  43. آیلارآیلارsays:

    دیدم با پسر کارگر مغازه ی بغل مون ازدواج کردم و چند روزه که به اون مغازه نرفته بودم

  44. Mahdis chMahdis chsays:

    همسایه ما که ۱ خامواده عرب هستند. واسه ما نان هدیه می اوردن و لباس حج تنشون بود. وارد خانه ما شدن و گویا قبلش به ما فرش هدیه داده بودن و می پرسیدن که ما فرش و دوست داریم یا نه؟

  45. FaezehFaezehsays:

    سلام من خواب دیدم پسر همسایه اومده بود تو اتاق خوابم تعبیرش چی میشه؟

  46. معصومه غضنفریمعصومه غضنفریsays:

    سلام تعبیر خواب مرده ای که می‌گوید همسایه ام ناراضی است چه میشود؟؟باتشکرازشما

  47. sabohasabohasays:

    سلام‌ من خواب دیدم،همسایه روبه رویمون پله گذاشته از حیاط اومده کنار پنجره‌ بایه ملافه بزرگ پنجره رو از اون سرتا این سر بسته بود منم از داخل پنجره روبازکردم دیدم همچین کاری میکنه فوش های بدی بهش دادم ولی اون اصلا چیزی نمیگفت

  48. هادیهادیsays:

    با سلام استاد بزرگ اگه امکان هست این خواب ام تعبیر کنید با تشکر من خواب دیدم که در خونه ای ما باز بود و همسایه رو به رومون(در واقع اون خونه که می گم همسایمونه دایی پدر و مادرمه) و توی حیاط خونه ای مون جمع بودن.

  49. آوان فرهانآوان فرهانsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از همسایه های قدیمی مون بزور میخواد بیاد خونمون که مامانم به مسر کوچیکش درس بده اما من نمیزاشتم بیاد داخل میگفتم مامانم خستس مامانمم همین حرف رو میزد نمیدونم چیشد یهو وارد خونه شد و با مامانم نشستن حرف زدن بعدم فک کنم رفت مامانم از طرف منم ازش عذر خواهی کرد

  50. زهراشتابیزهراشتابیsays:

    سلام من خواب دیدم که وارد خانه همسایه میشم وبادیدن مردترسناکی باترس واسترس فوری خارج میشم

  51. زهراشتابیزهراشتابیsays:

    ببخشید خواهش میکنم تعبیرشوبهم بگین اگه میدونید ممنون میشم🙏🙏🙏

  52. ر.ی 💫ر.ی 💫says:

    سلام خواب دیدم دختر همسایه داره از نزدیک از پسری که دوستش دارم فیلم میگیره و اون پسر اصلا نگاه ام نمی کنه دو روز بعد خواب دیدم همون دختر همسایه نصف شب تو بلوار سر کوچه با دوستانش سر صندوق رای ایستادن و صداشون تا خونه ما میاد من هم این اوضاع خواب ناراحت بودم

  53. چکاوکچکاوکsays:

    سلام من خواب دیدم که داخل اتاق خودم بودم که یه پنجره داره طرف سمت چپمون که تقریبا روبه رومونه یه پسری بود و من گاهی از پشت پنجره میدیدمش هیچ حسی ام ندارم بهش و کلا زیاد دیدار نداشتم باهاش دوبار ازش خواب دیدم بار اول ازم خواستگاری کرد🤦🏻‍♀️ بار دوم دیدم که انگار از پنجره وارد اتاقم شده و خیلی مهربون و .. اینا رفتار میکنه انگار که تو خواب به نظرم اومد که دوسم داره و عینک هم داشت وقتی عینک اش رو هم برداشت خیلی خوشگل بود و نکته خنده دارش قشنگ کنارم بود و مامانم هم تو هال فقط لبخند میزد من تو خوابم منتظر این بودم که بیاد دعوام کنه ولی خب نیومد وقتی از خواب بلند شدم حس خوبی داشتم دقیقا سر نماز صبح بلند شدم ممنون میشم بگید تعبیرش چیه

  54. ارزو عربارزو عربsays:

    سلام خواب دیدم پرندگان میومدند توی دستم غذا میخورند و صدای آهنگ میومد و همسایه ها اومده بودند تماشای پرندگان بعد ده هزار تومنی میریختن رو زمین ما هم غذا پختیم دادیم به اونا تعبیرش چیه؟؟

  55. محمدمحمدsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یکی از هم محله ای هامون که تقرییا 1 کوچه اونور تره ک بچش دوست خودمه همسر همسایمون(مادر دوستم) فوت کرده و همشون دارن گریه میکنن و تقریبا یه چند متر اونور تر توی ی زمین خاکی خاکش میخوان بکنن و. همسر و فرزند همسایمون خیلی خیلی گریه و. زاری میکنن اینم بگم من نشتم درمورد چگونگی مرگ همسرشون پرسیدم . و شوهرش گفت. ک سالم بوده باهاش داشتم حرف میزدم ک بخوابیم یهو فوت کرده بیزحمت تعبیرش چیه ممنون میشم

  56. حمیدهحمیدهsays:

    سلام من خواب دیدم تو حیات خونه ام بعد یه صدایی اومد رفتم بیرون دیدم یه چیزای خیلی بزرگی میبرن خونه همسایمون همسایمونم نمیشناختم اصلا تا حالا ندیده بودم ولی حیاطشون و خونشون خیلی بزرگ بود بعد خونه مام دو طبقه الان ولی هنوز کامل نشده تو خوابم تقریبا کامل بود رفته بودم طبقه بالا دیدم قصر بادی بردن خونشون کلی ماشین تو حیاطشون بود همه هم شیک و یه چیزی مثل استخرم یادمه دیدم وسطش فواره و اینجور چیزا داشت ولی خیلی خوشگل بود بعد یه دفعه خودمو یه جایی دیدم که نمیدونستم کجاس ولی کلی دانش اموز بودن یکی از اونا فک میکردم دختر همون همسایمونه اولش خوب بود بعد که یکم باهاش حرف زدم خودشو میگرفت بعد همونجا فک میکنم یه چیزی بود تو مایه های خونه خودمون بعد میخواستم پذیرایی کنم یکی از دوستای قدیمیم اومد که الان اون نسبت به من موفق تره بهش سلام کردم و اینا بعد یه دانش اموزیم بود که نمیشناختمش اون بهم اصرار میکرد یه کتاب کمک ریاضی بهم بده میشه بگید تعبیرش چیه؟

  57. ‌says:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که دوست برادرم که اتفاقا من عاشقش هستم با ما همسایه شده و من خیلی از این موضوع خوشحال میشم و برادرم هم خیلی خوشحال میشه و باهاش چند تا عکس میگیره

  58. deldelsays:

    سلام خسته نباشید یکی از همسایه های ما خواب دیده ک ما خونمونو بزرگ کردیم و توش ی مهمونی بزرگی برپا کردیم. تعبیرش چی میتونه باشه؟

  59. طاهره خانمطاهره خانمsays:

    خواب دیدم همسایمون طبقه خونه ای که خودش توش رو خریده

  60. طاهره خانمطاهره خانمsays:

    خواب دیدم همسایمون طبقه خونه ای که خودش توش رو خریده

  61. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم که برای همسایه مون تخم مرغ بردیم چون شکسته بودن عصبانی شد دنبال ما دوید در خانه ما باز بود اومد داخل و روی زمین دراز کشید

  62. HanHansays:

    صبح بعد از ساعت 6و قبل از ساعت10 خواب دیدم همسایه ام در خیابان مرا دیده من ک اورا دیدم شناختم ولی او هرچه فکر میکرد مرا ب خاطر نمیاورد برای همین من هم برو خودم نیاوردم ک او را شناخته ام ک سه تا پسر از طرف دیگر امدند و یکی از انها شروع کرد صحبت کردن با اون همسایه ک گفت من را میشناسد و با من دوست است . منی ک اصلا اورا ندیده بودم با پسره دعوا کردم ک چرا دروغ میگوید رفتم . در جای دیگر ک خلوت بود اون دوتا پسر دیگر ک همراه اون پسره بودن مرا گرفتند و من از خواب بیدار شدم . تعبیر خواب چیه؟؟

  63. کاظم کیخاکاظم کیخاsays:

    خواب دیدم خانم همسایه مریض است من کمکش کردم تا از پله ها بیاد پایین

  64. حدیث همتیحدیث همتیsays:

    سلام خونه ما وسط دو تا خونس خواب دیدم که همسایه بغلیمون بهم گفت که اون یکی همسایه که اونم خونش بغل خونمونه آش دوغ درست میکنه ازش میگیری بهم بدی بعد من به همسایمون گفتم اونم خود آش دوغ رو نداد بلکه وسایل مورد نیازش مثل دوغ ک برنج و ...داد من دادم بهش

  65. ساسان قلی زادهساسان قلی زادهsays:

    سلام خواب دیدم همسایه من به پدرم زنگ‌زده که گفته پسرت بیاد با من حساب کنه با حالت عصبانی بعدش فردا بابام با پدرش صحبت میکنه که زمان بده حل میشه بعدش باباش میاد با من صحبت می‌کنه پسرم خیلی ازت شاکی ه میخواستم تعبیر ابن خوابم چیه در ضمن من هیچ گونه بدهی مالی به کسی ندارم

  66. SayeSayesays:

    سلام من تو خواب دیدم که همسایه رو به رویمان و شوهرش و پسرش هی از میان از نزدیک به من نگاه میکنن ومیرن یعنی همشون داشتن به من نگاه میکردن

  67. محمد بختیاریمحمد بختیاریsays:

    سلام در خواب دیدم که همسایه بد اخلاق دنبالم کرده بود تا منو بگیره بزنه معنی این چیه

  68. الیناالیناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که خانوادگی داشتیم باهم صحبت میکردیم بعد دمپایی همسایه مون رو دم در اتاق مامانم دیدم رفتم ببینم چیکار می‌کنه دیدم لباس مامانمو پوشیده بود و شلوارو دمپایی های مامانمو بهش گفتم درشون بیار گفت نمیاره بعد باهم دعوامون شد اما مامانم اینا هنوز متوجه نشده بودن بعد داشتیم به دعوا ادامه می‌دادیم اما در کل درش نیاورد و حتی یک از بهترین دمپایی مامانم رو پوشید بلخره با گروه بحث درش آورد میشه بگید تعبیرش چیه راستش درکل ما با همون همسایه مون قبلا بحث مون شده

  69. SarawSarawsays:

    سلام خواب دیدم به خونه ی قبلیمون رفتیم و در حال تلاش برای بدست آوردن پول و روبه راه کردن زندگی هستیم اما همسایمون که وضعش مثل ما بود ناگهان رفت و آمد به خانه اش زیاد شد و وقتی ازش پرسیدم چیشده گفت میخوام کتاب بفروشیم و پول در بیاریم و ظاهرا بسیار پیشرفت کرده بودن و در مسیر ثروتمند شدن بود منم تو خواب حس حسادت داشتم

  70. هادی زارعهادی زارعsays:

    سلام، در خواب دیدم که تو یه خانه ای مستاجر هستم. رفته بودم بیرون برگشتنی دیدم همسایه مون که اونم مستاجره بدون اجازه اومده خونه، گفتم کاره خوبی نکردی بدون اجازه وارد خونه شدی اونم با تبسم و خوشی گفت ببخشید این وسایلمون مونده بود اومدیم اونو برداریم. وسایل رو که برمیداشتن دیدم چهار نفر هستن و همشون با روی خندون بودن جز یکی شون و رفتنی بهم یکم میوه و هندونه قاچ شده دادن که من هم گذاشتم دم در.

  71. KimiaKimiasays:

    سلام من خوابیدم دارم با داداشم دعوا میکنم و یه دفعه همسایه از پنجره داره نگامون میکنه و بعدشم دیدم عین یه جن اومد و وایساد جلوم و گفت چیشده چرا دعوا میکنید؟ توروخدا تعبیرش بگید

  72. SolarySolarysays:

    دیشب خواب دیدم که دو تا از همسایه ها که پارسال با اونها مشاجره و بحث کرده بودم اومدن درب منزل و یکیشون با من دست داد

  73. حسینیحسینیsays:

    سلام خواب دیدم همسایه طبقه بالامون داره خونه رو میشوره آبش از سقف خونمون ریخت فرش خونمون خیس شده و در همون حالت خیلی ناراحت بودم وپیش خودم میگفتم خونه ی همسایه پایین هم حتما خیس شده همین همسایه مون یه خونواده هست که هم طبقه بالامون خونه دارن هم طبقه ی پایین خونه مون خونه دارن ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  74. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم دختر همسایه مادرشو یه گوشه گیر انداخته کتک میزنه یه چیزایی هم در حال کتک زدن عصبی طور بش میگه ولی نمیشنوم چون از پنجره خونه شاهد دعوا بودم .حین خواب با خونواده هی میخواسیم بریم جلوشونو بگیریم یا کسیو خبر کنیم اما در نهایت کاری نکردیم و خوابم تموم شد.ضمن اینکه چند روز پیش یه مشاجره ای با همون مادره داشتیم سر موضوعی

  75. معینمعینsays:

    سلام استاد من دیشب ۴ بار دختر همسایه مان رو تو خواب دیدم که کلا تو خواب با من حرف میزد و نگاهم میکرد تعبیرش چیه

  76. دنیاخلق برمچیدنیاخلق برمچیsays:

    من امروز در خواب دیدم که همسایمون و مادرش دم خونه ی ما آمده است و با بابام صبحت میکنه و میگه که منو دوست داره و اینکه بعدش شماره همو میگیریم و زنگ میزنم و همش میگیم دلم تنگ شده و این چیزا