کامل ترین مجموعه تعبیر خواب آسانسور (2)

تعبیر خواب آسانسور را می توان یکی از کلیدی ترین نمونه از تعبیر خواب ها دانست. زیرا آسانسور وسیله ای است که در زندگی روزمره افراد قرار داشته و دیدن آن در عالم رویا بسیار محتمل می باشد. دیدن آسانسور در خواب با حالات مختلفی اتفاق می افتد، با ما همراه باشید تا با حالات مختلف دیدن آسانسور در خواب و تعبیر آنها به خوبی آشنا شوید.

توضیحاتی در مورد تعبیر خواب آسانسور

نیاز به تعبیر خواب آسانسور از زمانی که استفاده از آسانسور در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری رایج شده است، احساس می شود. تعبیر خواب آسانسور می تواند به عنوان وسیله ای شناخته شود که افراد را بالا و یا پایین می برد. این امر می تواند تاثیر بسیار زیادی در تعبیر خواب آسانسور داشته باشد. زیرا کاربرد آسانسور جهت بالا و پایین رفتن در یک ساختمان، می تواند سمبلی برای جهت بخشیدن به رویاها باشد و این موضوع باعث می شود تا خواب یا رویای افراد تا حدود زیادی تعبیر شود.

معمولا استفاده از آسانسور دارای حالات مختلفی بوده که این موضوع باعث شده هر فردی به نحوی خواب آسانسور را ببیند. بدین ترتیب تعبیر خواب آسانسور یک تعبیر واحد نبوده و نیاز است برای هر حالتی که آسانسور در خواب دیده می شود، تعبیر منحصر به فردی انجام شود. در غیر این صورت به خوبی خواب افراد تعبیر نمی شود. بدین ترتیب تعبیر کنندگان بزرگ انواع حالاتی که ممکن است آسانسور در خواب و رویا دیده شود را مورد بررسی قرار داده اند و تعابیر مناسبی را برای این حالات به کار برده اند. بدین ترتیب انواع رویاهایی که آسانسور در آن ها وجود داشته باشد را با جزئیات می توان تعبیر کرد.

تعبیر خواب آسانسور در حالت های مختلف

حالات مختلف دیدن آسانسور در خواب و رویا

یکی از حالاتی که بسیار هم رایج بوده و اغلب افراد ممکن خود را در آسانسور به آن حالت ببیند، بالا رفتن آسانسور می باشد. بدین ترتیب در هنگام تعبیر خواب باید به این نکته توجه شود، زیرا سمت و جهت حرکت آسانسور می تواند تعبیر خواب و رویا را تغییر دهد. از این رو باید در هنگام تعبیر خواب جزئیات دیده شده در رویا نیز بیان شود، بدین ترتیب می توان تعبیر بسیار دقیق تری را رای رویا بیان کرد.

یکی دیگر از حالاتی که ممکن است آسانسور در خواب و رویا دیده شود، حرکت آسانسور رو به پایین می باشد. از دیگر حالاتی که ممکن است آسانسور در خواب دیده شود، خراب بودن آسانسور می باشد. یکی دیگر از حالاتی که ممکن است آسانسور در خواب دیده شود، سقوط آسانسور می باشد. یکی دیگر از حالاتی که در تعبیر خواب آسانسور به آن پرداخته شده است، بودن با دیگران می باشد. افرادی که داخل آسانسور در خواب دیده می شوند، دارای اهمیت بسیار زیادی برای تعبیر خواب آسانسور می باشند. گیر افتادن در آسانسور نیز حالتی است که ممکن است برخی از افراد آن را در خواب و رویا ببینند. در این مطلب می توانید کامل ترین مجموعه از تعبیر خواب آسانسور را دنبال کنید. برای این منظور با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

تعبیر خواب آسانسور (بالا رفتن آسانسور)

یکی از مهمترین نمونه از موارد تفسیر خواب آسانسور مربوط به بالا رفتن آسانسور می باشد. تعبیر خواب بالا رفتن آسانسور می تواند یکی از بهترین تعابیری باشد که برای دیدن آسانسور در خواب بیان شده است. آنلی بیتون و کتاب سرزمین عجایب تعبیر خواب آسانسور در مواقعی که فرد با آسانسور به سمت بالا حرکت کرده بیان نموده اند که اتفاق نظر در این مورد وجود داشته و تقریبا معنای این تعابیر یکسان می باشد.

تعبیر خواب بالا رفتن آسانسور

بالا رفتن آسانسور در خواب می تواند نشانه ای برای بهتر شدن موقعیت و رسیدن به مال و سرمایه بیشتر باشد. افرادی که در خواب و رویا این صحنه را ببینند که دارند با استفاده از آسانسور بالا می روند، از نظر اجتماعی و همچنین از نظر سرمایه با رشد بسیار چشمگیری در آینده مواجه می شوند. این بشارت باعث شده تا افرادی که بالا رفتن با استفاده از آسانسور را در خواب می بینند، احساس رضایت و خوشحالی داشته باشند.

تعبیر خواب آسانسور (پایین رفتن آسانسور)

یکی از مواردی که در تعبیر خواب آسانسور به آن پرداخته می شود، زمانی است که آسانسور در حال پایین رفتن می باشد. معمولا زمانی آسانسور به سمت پایین حرکت می کند، افرادی که در مکان بلندی قرار داشته را به یک مکان پست تر یا دارای ارتفاع کمتر می برد. این سیر نزولی می تواند پایه و مفهوم تعبیر خواب پایین رفتن آسانسور باشد. معبران نیز از همین امر برای الهام گرفتن و تعبیر خواب پایین رفتن آسانسور الهام گرفته اند.

آنلی بیتون برای تعبیر خواب آسانسور در هنگام پایین رفتن، رسیدن به دلسردی و بدبختی را بیان نموده است. ناامید شدن از زندگی از دیگر تعابیری است که برای تعبیر خواب پایین رفتن آسانسور بیان شده است. در کتاب سرزمین رویا ها نیز به تعبیر خواب آسانسور در هنگام پایین رفتن پرداخته شده است. محاصره شدن توسط بدبختی ها تعبیری است که در کتاب سرزمین رویا ها برای تعبیر خواب پایین آمدن آسانسور بیان شده است. بدین ترتیب افرادی که پایین رفتن توسط آسانسور را در خواب یا رویا می بینند، باید در ادامه زندگی خود با هوشیاری بیشتری پیش بروند تا بتوانند در هنگام بروز مشکل، با آن به خوبی مبارزه کنند.

تعبیر خواب خراب بودن آسانسور

تعبیر خواب آسانسور خراب

خراب بودن آسانسور یک امر بسیار رایج و قابل درک برای همه افراد می باشد، زیرا هر فردی بارها با این صحنه مواجه شده است. همین امر باعث می شود تا افراد به خراب بودن آسانسور فکر کرده و این امر سبب می شود تا در خواب نیز آسانسور خراب را ببینند. تعبیر خواب آسانسور خراب می تواند کمک کند تا افرادی که این حالت را در خواب می بینند، بتوانند به راحتی آینده را پیش بینی کرده و تا حدودی از به وجود آمدن مشکلات در آینده جلوگیری می کنند.

تعبیر خواب آسانسور خراب می تواند نشانه هایی از دردسر و گرفتاری در آینده را در خود نهفته داشته باشد. بدین ترتیب افرادی که در خواب آسانسور خراب را دیده باشند، این احتمال را باید بدهند که ممکن است در آینده فرودهایی را در زندگی خود تجربه کرده و دچار سختی و گرفتاری هایی بشوند. بدین ترتیب می توانند با استفاده از صدقه و هوشیاری بیشتر تا حدودی از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. تعبیر خواب آسانسور خراب باعث شده تا افراد بتوانند جلوی دردسر های احتمالی را گرفته و زندگی راحت تری در ادامه راه داشته باشند.

تعبیر خواب آسانسور (سقوط آسانسور)

سقوط آسانسور یکی از مشکلاتی است که در ذهن افراد بوده و معمولا هر فردی که سوار آسانسور می شود، با وجود اینکه ممکن است هیچگاه قبلا برای وی سقوط آسانسور اتفاق نیفتاده باشد، اما معمولا این ترس را در ذهن خود داشته و آن را همیشه با خود یدک می کشد. این موضوع باعث می شود تا سقوط آسانسور در خواب و رویای افراد نیز رخنه کند، زیرا معمولا خواب و رویا چیزی جز تفکرات روزمره انسان نمی باشد. در نتیجه نیاز است تا این مورد به خوبی تعبیر شود تا همه افراد بتوانند در صورت مواجه شدن با آن، اقدامات لازم را انجام بدهند.

تعبیر خواب سقوط آسانسور می تواند نشانه این موضوع باشد که اکنون در یک جایگاه نسبتا مناسب قرار داشته و احتمال اینکه جایگاه خود را از دست داده و به جایگاه پایین تری برسید، زیاد می باشد. سقوط کردن باعث می شود تا چیزی را که در حال حاضر در اختیار داشته، از دست بدهید. به وجود آمدن مشکلات زیاد در آینده یکی از اصلی ترین نشانه های سقوط آسانسور در خواب می باشد. این موضوع باعث شده تا افرادی که با سقوط آسانسور در خواب مواجه می شوند، احتیاط بسیار بیشتری در زندگی خود داشته باشند.

تعبیر خواب سقوط کردن آسانسور

تعبیر خواب آسانسور (حضور سایر افراد در آسانسور)

معمولا بارها برای هر فردی اتفاق افتاده که در آسانسور با افراد مختلفی همراه بوده و این همراهی باعث شده تا این موضوع به خواب و رویای آنها نیز سرایت بکند. حضور دیگران در آسانسور باعث می شود تا برای لحظات نه چندان طولانی که داخل آسانسور حضور داشته، همسفرانی داشته باشیم. معمولا افرادی که در آسانسور با ما همراه می باشند، از دو حالت کلی خارج نمی باشند، یا این افراد از کسانی هستند که دارای نسبت فامیلی با شما بوده و اینکه هیچ گونه نسبت فامیلی با شما ندارند. تعبیر خواب برای هر دو حالت به صورت جداگانه انجام می شود زیرا این دو موضوع می تواند معنا و مفهوم مختلفی داشته باشند. بدین ترتیب هویت افرادی که در رویا با آنها در داخل آسانسور قرار دارید، می تواند برای تعبیر بهتر خواب شما مفید و کاربردی باشد. بدین ترتیب زمانی که بتوانید افراد را به خوبی شناسایی کنید، تعبیر خواب آسانسور بسیار دقیق تر انجام می شود. این موضوع باعث می شود تا بتوان اقدامات بسیار مناسبی را برای جلوگیری از آسیب یا ضرر احتمالی در آینده انجام داد.

زمانی که افراد همراهی کننده شما در آسانسور غریبه باشند، باید در زندگی خود مراقب رقبای خود باشید تا به شما آسیب و یا ضرری وارد نکنند. این در حالی است که همراهی افرادی که نسبت فامیلی با شما دارند می تواند بیانگر این موضوع باشد که قرار است به سود مالی بسیار زیادی برسید. بدین ترتیب دیدن فامیل در عالم رویا در حالی که همراه با شما در آسانسور حضور دارند، می تواند بسیار مفید تر از حضور افراد غریبه باشد. بدین ترتیب می توان با شناسایی دقیق افراد در عالم رویا، معنا و مفهوم دقیق تعبیر خواب آسانسور را برای حالتی که افرادی با شما همراه بوده، پیدا کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

21 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم تو آسانسور هستم و جایی میرم اما یادم نیست کا بالا میرفت یا پایین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است مراقب زندگی خود باشید تا دچار ضرر نشوید

  2. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم با خانواده ام سوار آسانسور شدیم و طبقه هفتم پیاده شدیم وقتی راه پله ها رو نگاه کردیم خراب بودن و فقط از طریق آسانسور میشد بریم بالاو چون ما طبقه 12کار داشتیم و اشتباه پیاده شده بودیم دوباره سمت آسانسور رفتیم و اینبار من تنها بودم ویه مدلی آویزون بودم و به شدت ترسیدم و خواهرم صدا میزدم که برای کمک بیاد ولی بعد نمیدونم چطور شرایط درست شد و داخل آسانسوربودم و با انگشت شصت پا دکمه12زدم و رسیدم به طبقه ای که میخواستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اتفاقات روزمره زندگیتان است

  3. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم تو یه ساختمون خیلی بزرگ هستم و با یکی از اقوام دنبال چیزی میگردم از پله خسته شده بودم و دیگه نمیتونستم ازش استفاده کنم یه اسانسور پیدا کردیم و سوارش شدم ولی اسانسور فقط یه طبقه یه طبقه میومد پایین اقایی که با من بود گفت نمیشه ده طبقه ،ده طبقه بزنیم که زودتر برسیم گه گفت خراب میشه ولی به محض اینکه اون اقا رفت ما ده طبقه رو زدیم و زودتر رسیدیم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی و تلاش خود را برای جلوگیری از ضرر و زیان انجام دهید

  4. مریممریمsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم با خواهرزادم دنبال اپارتمانی که خریدیم میگردیم پیداش کردیم طبقه دو بود کفتم سوار اسانسور بشیم دوتابودیم که یه خونم از پشت در اسانسور صدا میکرد دست ما گیر کرده دیدم نوک انگشتای یه بچه اس لای در حانم زد اسانسور نگه داشت یهو حرکت اسانسور همه اونطرف جیغ میزدن یکی اسانسور نکه دارن منم نمیتونستم کاری بکنم به پسر خواهرم کفتم بیا اینور کنار در بود یهو افتاد از دهانش اب زردی اومد کفتم محمد توهم مگه گیر کرده بودی دیدم پشتش گیر کرده بود بعد اسانسور زدم اومدم پایین دیدم بیمارستانه اونجا انکار دیگه خونمون یادم رعت التماس میگردم به این نگاخ کنید داره میمیره کسی محل نمیذاشت بغلش میگردم میبردم پیش این اون پسرخواهرم بزرگه میکفتم چطور من اینو راحت اینور اونر میبرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشانه ای برای بهتر شدن موقعیت و رسیدن به مال و سرمایه بیشتر باشد.

  5. سویسویsays:

    باسلام وخسته نباشید من امروز خواب دیدم سوار آسانسور شدم و از طبقه ۱۲ به سرعت به سمت همکف اومدم ولی طبقه همکف که آسانسور باز شد دیدم وسایلم تو آسانسور پخش و پلا شده برای همین طبقه۲ رو زدم و بالا رفتم و تو همین مدت وسایلمو جمع میکردم میخوام بدونم تعبیرش چی میشه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های اجتماعی خوبی در زندگی نصیبتان شود

  6. ایلیاسایلیاسsays:

    باسلام خواب دیدم سوار اسانسور شدم و رفتم طبقه حدودا 4خونم و بعد ازپشت پنجره بیرون رو دیدم بعد با اسانسور او مدم پایین رفتم تو کوچه و چیزایی دیدم که گیج شده و حسابی مات و مبهوت و ترسیده بودم . دیدم که هواپیما به آرومی و به چه بزرگی جلوم سقوط کرد بعد یه مینی بوس که که به ارومی ملق زد تو آسمون و به روی سقفش ؛ جلو خونمون سقوط کرد و مسافراش بدون هیچ اسیبی پیاده میشدن و بازم به همین شکل سقوط اتفاق میوفتاد ولی کلا انگار صحنه آهسته بود . باتشکر . باعرض معذرت از صبح تا حالا هرچی تو عنوان هواپیما نظر ارسال میکنم نمیشه مجبور شدم این قسمت بنویسم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شاهد ظلم و بی عدالتی به مردم باشید

  7. ايلياسايلياسsays:

    سلام خواب ديدم سوار آسانسور شدم بقدري آدم تو آسانسور بودكه با فشار شديد و به زحمت سوار شديم سقف آسانسور كوتاه و كوچك بود و نفرات خيلي زيادي سوار شدن و مابقي كه حل ميدادن جانشدن . بعد ديدم سوار مترو ميشم و هربار به يه كشور اروپايي ميرم و به سرعت نور و مثه يه جهانگرد و مهاجر از كشوري به كشور ديگر ميرم . باتشكر فراوان از سايت توپ تاپ .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید ظرفیت خودرا در زندگیتان افزایش دهید

  8. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو یه جایی شبیه اسانسور هستم و این اسانسور گویی کلا ساکن هستش و وسایل من تو اونجاست و یکی دوبار از توش در اومدم و رفتم بیرون و دوباره اومدم تو و لباس پوشیدم و یه نفرم اومد نگاه کرد و دیدن منو که اونجام با بساطم و یه جورایی از سوار شدن پشیمون شد و رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به جریان و اتفاقی که احساس خاصی به شما دست داده اشاره داره

  9. minaminasays:

    سلام خواب دیدم به همراه دوتا خانم که در خواب دوستهای من بودند سوار اسانسور شدیم یکی از انها میترسید سوار بشه من دکمه طبقه 3رو زدم در بسته شد اون دوستم که بیرون اسانسور بود انگشتش لای در گیر کرد به زور کشید بیرون،اسانسور بالا یا پایین نمیرفت مثل قطار روی ریل مخصوص تو خیابون حرکت میکرد کم کم احساس کردم توی اتوبوس خیلی مدل بالا نشسته ام،دم در خونه که رسیدین کرایه حساب کردیم و پیاده شدیم، ممنون

  10. SurenaSurenasays:

    سلام . صبح خواب ديدم جلوي دو آسانسور ايستادم و يكي بسمت پايين و ديگري بسمت بالا ميرفت. ٤ نفر سوار آسانسور بالا رونده شديم يكي خانم جنوبي كه معنار دور سرش بود دراز كشيد توي آسانسور. يكي رو ميشناختم كه با چمدان بود و يه پسر كه نميشناختم. آسناسور تا طبقه ٨ بالا ميرفت كه تو طبقه ٧ يه دفه سقوط كرد پريدم تو سقف يه ميله گرفتم به اون پسر گفتم ترمز دستي كه بالاي سرش بود رو بكش با سرعت به سمت پايين ميرفتيم انگار تعداد طبقات خيلي زياد بود كه يكدفه آسانسور بجاي سقوط عمودي به صورت افقي به پهلو چند متر تو ساختمون روفت و همه بسلامت پياده شديم. ممنونم از توپ تاپ

  11. داودداودsays:

    سلام خواب دیدم با اسان سر با سرعت به طبقه اخر که طبقه20 بور رفتم بعد دوباره باسرعت به طبقه 3 رسیدم وزدم تا به طبق صفر رسیدم

  12. پریا شاهمرادیپریا شاهمرادیsays:

    سلام من خواب دیدم ک همراه مادرم در آسانسور هستم اول اسانسورو هرچقدر زدم حرکت نکرد و بالا نرفت تا اینکه مادرم طبقه۱۱دهمو زد و با سرعت زیادی بالا رفتیم و تا اینکه ب مقصد رسیدیم بعد یهویی آرام آرام شروع ب پایین آمدن کردن من هی در تلاش بودم ک سریع از آسانسور پایین بیام و فک کنم موفقم شدم

  13. تاریکی مطلقتاریکی مطلقsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم من و یکی از صمیمی ترین دوستام میخواستیم بریم پیش دکتر و دقیق یادم نیس داخل یه ساختمان بزرگ ک فک کنم بیمارستان بود بودیم و چند بار سوار آسانسور شدیم رفتیم طبقه پایین و انگار یه مشکلی پیش میومد و از عده ای فرار میکردیم و با ترس دوباره سریعا سوار اسانسور شدیم و رفتیم طبقه بالا

  14. بهار صادقیبهار صادقیsays:

    عرض ادب چن بار خواب دیدم آسانسور ب صورت افقی حرکت میکنه تموم شهرو دور میزنه تو خواب حس خوبیه ولی چیز عجیبیه میشه تعبیرش برام بگید ممنون از لطف شما

  15. ......says:

    با سلام بنده خواب دیدم بار اول که وارد آسانسور یک ساختمان شدم همراه خانواده بودم و آسانسور کمی کوچک و تنگ بود به طوری که همه افراد به هم چسبیده بودیم و میخواستیم به طبقه دوم برویم ، رسیدیم اما کمی طولانی شد . بار دوم که وارد آسانسور شدم تنها بودم و اتاقک آسانسور بیار تنگ و سقف کوتاه بود به طوری که فقط خودم در آسانسور جا میشدم و میخواستم به طبقه دوم بروم اما همینجور که داشتم بالا میرفتم و یکم هم طولانی شده بود و ترسیده بودم به یک دفعه آسانسور تغییر جهت داد و به سمت پایین حرکت کرد و دقیقا نمیدونم آسانسور کجا ایستاد و همه جا تاریک شد . ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگید 🙏🏻🌹

  16. مژگانمژگانsays:

    سلام روزتون بخیر چند بار تو فواصل یک ماه خواب میدیدم که سوار آسانسور شدم و طبقه خودمون رو میزنم ولی آسانسور از سقف بالا میره و به سمت آسمون میره طوری که اول میترسم ولی بعد از منظره قشی که داره لذت میبرم و با این حال که میدونم آسانسور به جایی وصل نیست یهو ترس به دلم نیافته ولی همچنان سمت آسمون میرم

  17. ..says:

    سلام من چند بار خواب آسانسور دیدم و هر بار با یکی سوار اسانسور بودم اخرین خوابم دیدم که سوار اسانسورم با دوستم و اسانسور میچرخه یبارم دیدم نمیدونستم کدوم دکمه رو بزنم تا به مقصدم برسم بعد از یه خانمی میپرسیدم جواب درست نمیگفت

  18. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم تو هتلی هستم و بعد به محض وارد شدن به اسانسور یهو به حرکت در میاد و من به اسانسور آویزون میشم بعد همه هم تو اون هتل هستن و من داد میزنم که یکی اسانسور رو نگه داره یهو اسانسور می‌چرخه بعد به سمت پایین میاد و می ایسته و من میام پایین تعبیرش چیست؟

  19. آیداآیداsays:

    سلام من خواب دیدم با پدرم سوار یک آسانسور خراب شدیم اما اتفاقی نیوفتاد و به سمت بالا حرکت کرد. بعد از اون آسانسور پایین رفت و مادرمم هم با همان آسانسور بالا آمد‌‌.

  20. F.rF.rsays:

    سلام در خواب عصر بودم که خواب دیدم سوار یک اساسنسور نقره ای نو شده ام وبه محض ورود به سرعت عجیبی به سمت بالا رفتم انگار وقتی پاشت به سمت بالا میرفت کمی به سمت عمود مایل شدم کمی استرس گرفتم ولی به محض رسیدنم به مقصد ترسم ریخت واینکه اصلا نمیدانستم در کدوم طبقه هستم و دکمه چندم روزدم چون به محض ورودم آسانسور روشن شد و شروع به حرکت کرد بعد از اون مدام در حال رفتمو امد در اساسانسور بودم که یکم به سختی حرکت میکرد وباید مدادم با کلید اسانسور ضربه میزدم که حرکت کنه هر بار هم داخل اسانسور تنها بودم ممنون میشم تعبیرشو بگین خیلی سپاسگذارم خدا خیرتون بدهد

  21. پروین قربانیپروین قربانیsays:

    سلام وقتتون بخیر!!من دختر مجرد هستم!سه بار خواااب آسانسور دیدم هر سه بار درحال بالا رفتن بود...بالا منظورم خیلییییی خیلییییی بالا!!تو خواب سومم با خانوادم بودم ک تو آسانسور پر از خوراکی بود انگار سوپرمارکت بود و منم با خانوادم درحال خرید بودم ک بعدش ی دختر ناشناسی وارد شد گفت میخام برگ بالا قشنگ عددش هم یادمه ک باهم رفتیم طبقه ۸۰ام..خواب دوم دقیق یادم نمیاد ولی میدونم ک درحال بالارفتن بود!!خواب اول هم ک ب سررررعت داشت بالا می‌رفت خیلییی بالاااا البته یچیزی مثل آسانسور بود ک اطرافش باز بود خیلیم بزرگ بود خیلی از این خواب ترسیده بودم...ممنون میشم تعابیرشونو بهم بگین..لطب میکنید