متن هایی زیبا برای تشکر از زحمات پدر و مادر

در روزهای سختی هیچ کس بجز خانواده نمی تواند برای ما فداکاری کند.عشقی که پدر و مادر به فرزندانشان دارند مثال زدنی نیست و شاید این عشق بزرگترین حسی است که هر فردی در زندگی خود تجربه می کند. هزاران فداکاری که شاید در منطق نیاید و تنها احساس این فداکاری ها را نشان می دهد.

جملات کوتاه و معنی دار که در پایین با موضوعات قدردانی و تشکر از پدر و مادر یا خانواده آمده است ، میتواند مناسب برای کپشن ، استوری و ...باشد .

متن تشکر از پدرو مادر

متن تقدیر و تشکر از زحمات پدر و مادر :

"درود به شما ، پدر و مادر عزیزم ، که با مهر و محبتتان همواره چراغ راه زندگیم بوده‌ اید. کلمات قادر به بیان تمام سپاس و قدردانی من برای همه تلاش‌ ها و فداکاری‌ هایتان نیست. شما برای من نه تنها والدین ، بلکه بهترین دوست و راهنما بوده‌ اید. با دستان پرتوان و قلبی پر از عشق و صبرتان ،  هر سختی را آسان و هر غمی را به شادی بدل کرده‌ اید.

از شما بابت همه شب‌ های بیداری ، دلواپسی‌ ها ، و محبت‌ های بی‌ دریغتان سپاسگزارم. شما با تربیت ، حمایت و عشقتان ، زندگی مرا ساخته و رنگ‌ بخش لحظاتم بوده‌ اید. هیچگاه فراموش نمی‌ کنم که هر آنچه امروز هستم ، مدیون زحمات و ایثار شماست.

اجازه دهید در این لحظه ، از صمیم قلبم برایتان آرزوی سلامتی ، شادی و طول عمر کنم. دوستتان دارم و همیشه در قلب من جایگاه ویژه‌ ای دارید. ممنونم که همیشه پشت و پناه من بوده‌ اید."

این متن بیانگر احساسات صمیمانه و سپاسگزاری عمیق فرزند نسبت به والدین است ، با لحنی محترمانه و عاطفی که در فرهنگ ایرانی بسیار مرسوم است.

مطالب و تصاویر تشکر از زحمات پدر مادر

متن تشکر از والدین :

"مامان و بابای عزیزم ، دوستتون دارم و می‌ خوام از ته دلم بابت همه چیز تشکر کنم. هر چی بزرگ شدم ، بیشتر فهمیدم که شما چقدر برای من زحمت کشیدین. از تمام شب‌ هایی که بیدار موندین ، از هر دلواپسی و نگرانی‌ تون بابت من ، و از همه محبت‌ های بی‌ پایانتون واقعاً ممنونم.

شما همیشه پشت و پناهم بودین ، در روزهای سخت کنارم بودین و با عشقتون هر مشکلی رو حل کردین. هیچ وقت فراموش نمی‌ کنم که هر چیز خوبی تو زندگیم دارم، مدیون زحمات و صبر و حوصله‌تون هستم.

امیدوارم بتونم حداقل بخش کوچیکی از محبت‌ هاتون رو جبران کنم. واقعاً برای همه چیز ممنونم و دعا می‌کنم که سلامتی و شادی همیشه همراهتون باشه. هر دوتون توی قلب من جای خاصی دارین و همیشه قدردان همه چیزی هستم که برام کردین."

این متن با لحن صمیمی و محاوره‌ ای ، احساسات گرم و سپاسگزاری فرزندی را نسبت به والدینش بیان می‌ کند و نشان‌ دهنده قدرشناسی و ارزشی است که در فرهنگ ایرانی به والدین داده می‌ شود.

جملات زیبای تشکر از پدر و مادر :

"مامان و بابا، شما دو تا فرشته‌ اید که خدا برای من فرستاد. برای همه صبر و محبت‌ تون ممنونم. هیچ وقت نمی‌ تونم همه زحمت‌ هایی که برام کشیدین را جبران کنم."

*************
 "یادمه چطور بابا هر شب داستان می‌ گفت ، و مامان با عشق غذای مورد علاقه‌ مون رو می‌ پخت. این خاطرات گرم و صمیمی ، همیشه توی قلبم جای دارن. برای همه این لحظات خوب ، دلم پر از سپاسه."

*************

 "پدر و مادر عزیزم ، شما نه تنها والدینم هستین ، بلکه بهترین دوستان من هم هستین. با هر کلمه و عملتون ، عشق و مهربانی رو به من یاد دادین. همیشه قدردان زحمات و محبت‌ هاتون هستم."

*************

 "مادر، تو نماد مهر و معرفتی. بابا، تو ستون استوار خانه. ازتون ممنونم که همیشه برام زحمت کشیدین و با عشق و صبر ، بهترین راه رو به من نشون دادین. دوستتون دارم و همیشه در قلب من جای ویژه‌ ای دارین."

*************

"هر بار که به زندگیم نگاه می‌ کنم ، می‌ بینم که چقدر شانس آوردم که شما دو تا رو دارم. مامان و بابا، برای همه چیز ازتون ممنونم ، برای هر لبخند و دلداری ، از ته دل سپاسگزارم. همیشه مدیون محبت‌ های بی‌ دریغتون هستم."

*************

این متن‌ ها با استفاده از عبارات و احساساتی که در فرهنگ ایرانی نسبت به پدر و مادر رایج است ، نوشته شده‌ اند و بیانگر تقدیر و تشکر عمیق یک فرزند از والدینش هستند.

متن تشکر از بهترین پدر مادر دنیا

متن تشکر از زحمات پدر مادر :

.پدر و مادر به هر شکلی به فرزندانشان کمک می کنند تا راه های درستی را طی کنند. آنها زیبایی های جهانی را در درون فرزندانشان زنده می کنند و از ابتدایی که صحبت کردن فرزند شروع می شود تا انتهای زندگی عاشقانه فرزندانشان انها را همراهی می کنند، بنابراین فرصتی پیش آمده است تا بتوانیم از زحمات پدر و مادرمان در جمله هایی زیبا و شنیدنی تشکر کنیم. و سپاس بگوییم به تمامی عاشقانه هایی که انها به ما هدیه دادند.

استوری برای قدردانی از پدر ، استوری تشکر از مادر

پدر و مادر عزیزم، بابت این که سالیان سال برای من زحمت بی دریغ کشیدید و در برابر این زحمات از من هیچ نخواستید از شما متشکریم. یقینا با وجود تلاش ها و زحمات شما بوده که من توانسته ام خود را به این درجه از زندگی برسانم و اگر شما لحظه ای توجه تان را از من بر می داشتید شاید زندگی بر من آنقدر که باید آسان نمی گرفت و مرا به حال خود رها نمی کرد. از شما متشکرم که به مانند سپر بلایی در برابر تمام حوادث روزگار شدید و موفقیت و خوشبختی مرا تضمین کردید. دوست تان دارم.

*************

پدر و مادر عزیزم، هر چقدر هم که بگویم دوستتان دارم باز هم کم است و باز هم میزان عشق و علاقه ام را به شما نشان نمی دهد. شما انقدر در حق من خوبی کرده اید که من اکنون دیگر این دوست داشتن را به عنوان وظیفه ای می دانم که حتما باید به آن عمل کنم. از خدا میخواهم که همیشه سایه تان بر سرم باشد و همیشه در سایه شما بتوانم مراحل مختلف زندگی را بگذرانم و با وجود شما از این مراحل لذت ببرم. بزرگ ترین دعای من از خدا این است که هیچوقت میان من و شما فاصله نیندازد. پدر و مادر عزیزتر از جانم، از شما برای تمام زحمات تان متشکرم.

متن در مورد قدر دانستن پدر و مادر ، مامان بابا جونم دوستون دارم

پدر و مادر عزیزم، شما زیباترین مخلوقات خدا برای من هستید و من هنر خدا را در چهره شما دو نفر می نگرم. وقتی که به شما نگاه میکنم آرام ترین آدم این شهر ی شوم و آرامش تمام وجودم را در بر می گیرد. حق هم دارم، هر کسی هم جای من بود همین گونه بود. شما انقدر به من خوبی کردید که اکنون من تمام وجودم وابسته شما شده و لحظه ای نمی توانم نبودن در کنارتان را تصور کنم. پدر و مادر عزیزم، برای تمام زحمات و خوبی هایی که در حق من کردید از شما متشکرم و از خدا میخواهم که همیشه مرا برای هم نگه دارد.

*************

پدر و مادر عزیزم، بعد از انکه من به زندگی شما آمدم قطعا مشکلات بیشتری را متحمل شدید و قطعا زحمات بیشتری را به دوش کشیدید اما هیچکدام از این مشکلات و زحمات اخم به ابروی تان نیامد چون من برایتان ارزشمند بودم. از شما برای تمام آن زحمات متشکرم و میخواهم بگویم که هر چه در توان دارم برای شما تلاش میکنم تا بتوانم زندگی خوب و مرفهی برایتان بسازم و من این کار را دقیقا به مانند وظیفه ام می دانم و هیچ سختی ای برای من ندارد چرا که ما برایم ارزشمند هستید.

استوری قدردانی از مادر ، قدر پدر مادرتان را بدانید

پدر و مادر عزیزم، آنقدر دوستتان دارم که حتی اگر دنیا را به من بدهند و در عوض شما را بخواهند از من بگیرند نمی گذارم. شما از دنیا و تمام عالم برای من ارزشمندتر هستید. امیدوارم که در زندگی بتوانم همان کسی شوم که شما میخواهید و تبدیل به همان شخصیتی شوم که شما دوست دارید. مطمئن باشید که به پای تمام زحماتی که برای من کشیدید و من برای تمام آنها از شما متشکر هستم لحظه ای قدم کج در زندگی ام بر نخواهم داشت.

*************

- پدر و مادر عزیزم عشقم را در تک تک روزهایی که با شما سپری شد هدیه می کنم به زحماتی که بی دریغ برای روح و روان من کشیده اید.

تشکر از بابا جونم ، متن قدردانی از خانواده

- متشکرم، بخاطر آنچه برایم انجام داده اید و بخاطر مهربانی هایتان و دستانتان را می بوسم تا ابد، پدر و مادر مهربانم.

*************

- شما را سپاس می گویم پدرم و مادرم، از اینکه تلاش های بی دریغتان را در وجودم قرار دادید تا من نیز بتوانم در این احساس شما شریک شوم.

- از اینکه هستید همیشه شادم و ممنونم که شما هر روز به من لبخند می زنید، زندگیم را همه مدیون عشق شما هستم.

*************

- آنگاه که خورشید طلوع می کند و آنگاه که غروبش را به چشم می بینم تنها زیبایی های چهره شما در درونم زنده می شود، پدر و مادر مهربانم شما عشق من هستید.

*************

- زندگیم را فدای شما خواهم کرد، ای عشق های زیبای زندگیم، متشکرم بخاطر سالهایی که این همه به من کمک کردید و زندگیتان را به من هدیه دادید.

*************

- مادرم، عشق هزار ساله من، هیچ کلمه ای نیست برای مهربانی هایت، تشکر کمترین و کمترین کلمه ای است که در میان لبهایم جاری می شود، تو بهترین هستی.

*************

- پاک ترین مادرم و باصداقت ترین عشقم، بر بلندای دستانت دعا کرده ام و تو را سپاس و سپاس و سپاس می گویم.

*************

- مامان و بابا ، شما همیشه تلاش کرده اید که بهترین ها را به من بدهید. شما انگیزه من هستید که تا به حال برای موفقیت به آن احتیاج داشته ام. با تشکر از شما برای داشتن چنین والدین خوبی. شما را خیلی دوست دارم."

متن تشکر پدر و مادر

- "من از شما متشکرم که همیشه به من اعتماد کردید ، این که به من تمام عشق خود را دادید و می دانید چه موقع باید در صورت لزوم مرا اصلاح کنید. شما به من آموختید که برای همه چیز ارزش قائل شوم و برای من ، شما بهترین والدین جهان هستید. "

*************

- "من خوشبختم که شما را به عنوان پدر و مادر دارم. شما می دانید که ویژه ترین افراد زندگی من هستید. با تشکر از شما برای همه چیز ممکنی که به من دادید ، من شما را بسیار دوست دارم. "

*************

- "من می دانم که همیشه می توانم در سخت ترین زمان روی شما حساب کنم. من شما را خیلی دوست دارم و هرگز متوقف نمی شوم از شما بخاطر اینکه چقدر خوب هستید متشکرم،  و همچنان به عنوان والدین برای من بهترین هستید. "

*************

- "من همان چیزی هستم که به خاطر تلاش ها و فداکاری های شما بوجود امده ام،  از شما تشکر می کنم. من از شما برای تمام عشقی که همیشه به من عطا کردید تشکر می کنم؛ با تشکر از شما خوشحالم بخاطر وجودتان. "

جملات زیبا برای قدردانی از زحمات والدین

- "شما به من آموختید که برای همه چیز در زندگی ارزش قائل شوم ، شما آموختید که برای به دست آوردن چیزها باید بجنگید و به لطف شما من فردی هستم که خوب زندگی می کنم. دوستتان دارم."


مطلب پیشنهادی :

متن درباره سایه پدر و مادر


- ما موانع بسیاری داشته ایم ، اما شما می دانید چگونه  بر همه آنها را غلبه کنید ، من در شما دیدم که این تلاش در زندگی به خوبی برگردانده می شود. من از شما متشکرم که به من آموختید که چگونه یک فرد خوب باشم ، شما بهترین والدین هستید. "

*************

- "چیزهای زیادی وجود دارد که من از آنها تشکر می کنم. من می خواهم که شما بدانید که برای من شگفت انگیزترین افرادی هستید که با آنها ملاقات کرده ام و احساس غرور می کنم که فرزند شما هستم. "

*************

- "شما واقعاً بسیار سخت کار کرده اید تا ما را پرورش دهید و صبر زیادی برای آموزش نحوه زندگی دارید. شما ویژه ترین افراد زندگی من هستید ، من شما را خیلی دوست دارم. "

*************

- "من از شما متشکرم که مرا به بهترین وجه ممکن حمایت و توصیه کرده و مطرح کرده اید. پدر و مادر عزیزم، شما  بهترین والدینی بوده اید که تا به حال می توانستم داشته باشم. "

عکس تشکر از پدر و مادرم

- من از شما سپاسگزارم که هرگز مرا قضاوت نکردید که سعی کردید همه چیز مورد نیازم را به من بدهید و اینکه در طول زندگی به من عشق زیادی نشان داده اید. من همیشه خدا را شکر می کنم که بهترین والدین را به من بخشید. "

*************

- من همیشه خدا را شکر می کنم که مرا به داشتن بهترین والدین نعمت داده است. با تشکر از شما برای بهترين تربيتي که تا به حال برای من در نظر گرفته اید، شما مهمترین افراد زندگی من هستید.

*************

- " از شما متشکرم که همیشه بهترین والدین برای من بوده اید. شما به من آموخته اید که هرگز از جنگیدن برای آنچه می خواهم دست نکشم. امیدوارم خدا همیشه در کنار شما باشد. شما را خیلی دوست دارم."

*************

- "مادرم همیشه پشتیبان بزرگ من بوده اید که دوران بد را پشت سر گذاشته ام. شما همیشه می دانید که چگونه بهترین توصیه ها را به من بدهید. من هرگز آنچه را که به من آموختی فراموش نخواهم کرد و متوقف نمی شوم و از تو متشکرم از آنچه برای من انجام داده ای تشکر می کنم. "

*************

- من به داشتن نوع والدینی که دارم ، بسیار افتخار می کنم ، زیرا شما انسانهای فوق العاده ای هستید. من بسیار خوشحالم چون شما بهترین والدین تاکنون بوده اید. من شما را خیلی دوست دارم و از اینکه اینگونه بودید متشکرم. "

عکس پروفایل تشکر از پدر و مادر

شما مهمترین افراد زندگی من هستید و من همه تلاش خود را انجام خواهم داد تا به من افتخار کنید. می دانید که من شما را دوست دارم و من همیشه به خاطر تمام عشقی که به من عطا کردید از شما سپاسگزارم.

*************

- من از شما متشکرم که در لحظاتی که بیشترین نیاز را به شما داشتم، در کنارم بودید ، از این که شخصیت خود را مطرح کردم ، به ویژه برای داشتن چنین والدین خوبی ، از من حمایت کردید. من شما را دوست دارم و همیشه به دنبال خوشحال کردن شما خواهم بود.

*************

    - "من نعمتی بزرگ از خدا گرفته ام، که شما را به عنوان والدین می بینم. از شما متشکرم که یک زندگی پر از شادی و عشق به من بخشیدی. من شما را خیلی دوست دارم و از شما سپاسگزارم. "

    *************

    - "من از شما که زندگی به من بخشیده اید ، به خاطر این که تمام عشق خود را به من داده اید ، برای آموزش و پشتیبانی شما متشکرم. شما پدر و مادر شگفت انگیزی بودید و من از خدا تشکر می کنم که پدر و مادری مانند شما را به من نعمت داده است. "

    عکس نوشته برای تشکر از پدر مادر

    - "من نمی دانم چه کاری می توانم انجام دهم تا بتوانم تمام کارهایی را که برای من انجام داده اید را جبران کنم. فکر می کنم در زندگی کوتاه است ، تا هر آنچه را که می خواهم به شما بدهم و از شما تشکر کنم. من شما را خیلی دوست دارم ، متشکرم که چنین والدین خوبی هستید. "

    *************

    - "من از همه فداکاری هایی که برای من کردید متشکرم. شما به من آموختید که با عشق زندگی کنم. من همیشه پدر و مادر عزیزم را در قلبم دارم. خداوند همیشه به شما برکت بدهد."

    *************

    - همه چیزهایی که امروز هستیم و هر آنچه ممکن است فردا بشویم ، همه برای فداکاری های والدین ما برای ما است. یک تشکر بزرگ برای همه مادران و پدران و مادران جهان.

    *************

    - خداوند از بسیاری جهات به ما نعمت داده است ، اما بزرگترین آنها همه والدین ما هستند. آنها همیشه لیاقت بهترین ها را از ما دارند. از همه والدین دنیا تشکر می کنم!

    *************

    - شاید همیشه نگویم که چقدر عاشق هردو شما هستم اما می توانم بگویم که در قلب من جای بزرگی فقط برای شما دو نفر است. با تشکر از شما ، مادر و پدرم که مرا بسیار عالی پرورش داده اید!

    *************

    - اگر مردم می توانستند والدین خود را قبل از به دنیا آمدن انتخاب کنند ، همه شما را انتخاب می کردند زیرا شما عالی هستید. ممنون که فقط پدر و مادر من هستید!

    عکس و متن قدردانی از زحمات پدر مادر

    - من یک قلب پر از عشق به شما دو نفر هدیه می دهم. شما مرا با تمام عشق و مهربانی در جهان پرورش داده اید. ممنون که خیلی خوب و دلسوز بودید!

    *************

    - بدون عشق شما ، من هیچ چیزی در زندگی ندارم. متشکرم که در کودکی نسبت به من بسیار دلسوز و مهربان بود. شما دو تا از بهترین والدین جهان هستید.

    *************

    - متشکرم که نه تنها برای من والدین بودن بلکه در ضمن معلم و مربی هستین. شما دلیل همه موفقیتهای من هستید!

    *************

    - دوست داشتن والدین عجیب است ، حتی دوست داشتن آنها فراتر از انسان است ، من خوشبختم که شما پدر و مادر من و یک دوست بودید! متشکرم!

    *************

    - من کودکی فوق العاده ای نداشتم چون دوستان بسیار خوبی داشتم. من کودکی عالی داشتم چون والدین بسیار خوبی داشتم. ممنون مادر و پدر.

    *************

    - مادر و پدر عزیزم ، سالهای زیادی را سپری کردم بدون اینکه از هردو شما تشکر کنم. اما شما اجازه ندادید یک ثانیه دیگر بدون اینکه بدون قید و شرط مرا دوست داشته باشید بگذرد.

    متن کوتاه واسه تشکر از بابا و مامان

    - ممنون از اینکه به من کمک کردید تا زندگی خود را مثبت و با شور و شوق شکل دهم بدون شما هرگز کسی نبودم که امروز هستم. برای همه چیز ممنون!

    *************

    - با تشکر از شما ، مادر ، به من نشان دادید که چگونه با همه مهربان باشید و از پدر ، ممنونم که به من نشان دادید که چگونه در اوقات بد قوی باشم. من خیلی به هر دوی شما مدیون هستم!

    *************

    - هر چیزی که من در زندگی یاد گرفتم ، از شما دو نفر است. شما دلیل موفقیتهای من و الهام بخش از تلاشهای من هستید! متشکرم!

    *************

    - اگر پدر و مادری مثل شما نداشتم ، بزرگ کردن فرزندی مانند من می تواند دشوار باشد. ممنون که خیلی صبور و عالی بودید هر دوی شما را دوست دارم!

    *************

    - با شما من تمام دنیا برای من است. هر کجا که بروم و هر کاری که در زندگی انجام می دهم ، خوشبختی شما همیشه در اولویت من خواهد بود. روز پدر و مادر مبارک!

    *************

    - به خاطر شما دو نفر ، زندگی بسیار آسان و پر از خوشبختی به نظر می رسد. از شما متشکرم که همیشه مرا در نمازهای خود دعا کرده اید و همیشه به من این اجازه را می دهید که رویاهایم را هرچه ممکن باشد جستجو کنم.

    *************

    - شما همیشه احساس کرده اید که من یک شاهزاده خانم در خانه هستم. مادر و پدر عزیزم ، شما همیشه در قلب من هستید. دوستتان دارم! برای همه چیز ممنون!

    *************

    - شما همیشه در تمام دوران های خوب و بد از من حمایت کرده اید. از شما متشکرم که باعث شدید خودم را باور کنم که می توانم هر کاری را در زندگی انجام دهم.

    *************

    - تنها کاری که من می خواهم در زندگی انجام دهم یک پدر و مادر خوب بودن مثل شما است تا بتوانم دخترم را همانطور که شما من را بزرگ کرده اید بزرگ کنم. با تشکر از شما ، مادر و پدر!

    *************

    - شما دو نفر دنیای من را آنقدر خوشحال کرده اید که یک زندگی پر از لذت برایم رقم خورده است. با تشکر از شما برای تمام عشق شما به من!

    *************

    - از هر دوی شما بیشتر تشکر می کنم برای اینکه همیشه سازش های زیادی ایجاد کرده اید تا چهره ای با لبخند کوچک داشته باشید. شما برای من نعمت هستید!

    *************

    - وقتی پدر و مادر داریم که ما را بیشتر از خودمان می فهمد ، زندگی بسیار آسان و راحت می شود. ممنون از شما که بهترین نوع والدین هستید.

    - وقتی دنیا درهای خود را بر روی من بست ، شما هر دو آغوش خود را برای من باز کردید. وقتی مردم گوش من را بستند ، شما هر دو قلب خود را برای من باز کردید. ممنون که همیشه برای من بودید.

    *************

    - در سفر زندگی ، همیشه فکر می کردم که درست می گویم و پدرم اشتباه کرده است. اما درس های سخت زندگی باعث شد من فهمیدم که سخنان پدر همیشه درست بود. ممنون بابا.

    *************

    - می دانم که همیشه می توانم در سخت ترین زمان زوی بودن تو حساب کنم. من شما را خیلی دوست دارم و از شما بخاطر اینکه چقدر خوب بوده اید و هنوز هم به عنوان والدین برای من هستند.

    *************

    - مامان و بابا ، شما مبارزات و درد بسیاری را پشت سر گذاشته اید. اما قول می دهم که همه اینها را بیهوده نگذارم. من می خواهم هر زمان که به من اعتقاد داشته باشید عدالت را انجام دهم. من بزرگ خواهم شد ، بهترین چیزی که می توانم باشم.

    *************

    - همیشه فکر می کردم پدر و مادرم پیوسته پشت سر من هستند اما اشتباه کردم. آنها پشت من نبودند اما پشت  سر من را تماشا می کردند. با تشکر از شما برای حمایت از مادر و پدرم.

    *************

    - من نمی دانم که زندگی من با پیر شدن من به کجا خواهد رسید ، اما آنچه می دانم این است که من هرگز به اندازه پدرم فداکار نخواهم بود. ممنون بابا.

    *************

    - از مادر و پدرم متشکرم که به من گفتند که مشکلات سخت زندگی را خودم بفهمم. این همان چیزی است که باعث شد من درک کنم که آنها در وهله اول سخت گیر نبودند.

    عکس نوشته پدر و مادر عزیزم بابت همه چیز ممنونم

    - مطمئناً ، از روزی که مرا به جهان آوردید ، نمی دانم چقدر فداکاری کرده اید و من چگونه باید جبران کنم، اما می دانم و همیشه به یاد می آورم که ارزش قدردانی ابدی من را دارا هستید.

    *************

    - موارد زیادی وجود دارد که من از آنها تشکر می کنم. من می خواهم که شما بدانید که برای من شگفت انگیزترین افرادی هستید که با آنها ملاقات کرده ام و از اینکه فرزند شما هستم بسیار احساس غرور می کنم.

    *************

    - به عنوان یک خانواده ، مهمترین چیزی که همیشه می توانید به فرزند خود بیاموزید این است که چگونه در کنار خود باشید. به عنوان والدین من ، هر دو شما فقط این کار را کرده اید و موارد دیگر. ممنون از عشق شما.

    *************

    - مامان و بابا ، من در عشق شما بزرگ شدم ، از آغوش شما دلگرم شدم و به زندگی خودم انگیزه دادم ... و دیگر این را برای همیشه خواهم داشت. برای همه چیز ممنونم.

    *************

    - عزیزانم ، من شما را بسیار دوست دارم و از تلاش و عشق شما در تربیت من به عنوان فردی بهتر تشکر می کنم. من بسیار خوش شانس هستم که شما را به عنوان والدینم در اختیار داشته ام و خدا را شکر می کنم که به شما  را به من هدیه داده است.

    *************

    - مادر و پدر ... از تمام دوستان و معلمانی که در زندگی داشته ام ، شما هر دو بهترین بوده اید. با تشکر.

    متن تشکر از وجود سایه پدر مادرم

    - من شما را دوست دارم فراتر از نقاشی ، فراتر از ملودی ها ، فراتر از کلمات. و امیدوارم همیشه چنین احساسی را تجربه کنید ، حتی وقتی که من در آنجا نیستم که چنین چیزی را برای شما تعریف کنم.

    *************

    - زیباترین چیز در این دنیا دیدن والدین در حال لبخند زدن است و دانستن اینکه دلیل این لبخند هستید.

    *************

    - یک روز موفق خواهم شد و مردم از من سؤال می کنند که به کدام دانشکده رفتم. من می گویم ، "مهم نیست زیرا این والدین من هستند که من را امروز ساخته اند". من هر دو را خیلی دوست دارم.

    *************

    - من خوشبختم که شما را به عنوان پدر و مادر دارم. شما می دانید که شما ویژه ترین افراد زندگی من هستید. ممنون که هرچه ممکن بود به من دادید ، من شما را خیلی دوست دارم.

    *************

    - از عشق، لطف شما متشکرم شما هرگز واقعاً نمی دانید، چقدر خوشحالم که شما مرا بدنیا آورده اید و چقدر من شما را دوست دارم.

    مجموعه متن های زیبا واسه تشکر از زحمت های پدر مادر

    - مامان و بابا ، من هیچ کلمه ای برای تصدیق فداکاری های شما و رویاهایی که مجبور به رها کردن آن بودید ، ندارم ، فقط برای اینکه به من دست یابید. با تشکر.

    *************

    - من همیشه از شما تشکر می کنم بخاطر اینکه که به من گوش فرا داده اید پدر و مادر عزیزم.

    *************

    - من همیشه متشکرم که از من در برابر کارهایی که نباید انجام دهم محافظت می کنید.

    *************

    - من هرگز به اندازه کافی از شما تشکر نکرده ام که مرا در مسیر درست راهنمایی کرده اید.

    *************

    - من هرگز به اندازه کافی از شما تشکر نکرده ام که با تغییرات روحی خود کنار آمدید و مرا بزرگ کردید.

    *************

    -  پدر و مادر مهربانم همیشه بخاطر بودنتان در کنارم تشکر می کنم.

    پدر و مادر عزیزم بابات همه چیز متشکرم

    - من از اینکه به شما پدر و مادر مهربانم هر روز نمی گویم دوستتان دارم متاسفم و همیشه از شما متشکرم.

    *************

    - شما مفهوم من در جهان هستید ، اما من به اندازه کافی به شما نمی گویم متشکرم. از شما متشکرم

    *************

    - مهم نیست چه اتفاقی رخ داده است ، من همیشه تو را دوست خواهم داشت ، مادر ، مهم نیست که چقدر بحث کنیم ، یا چقدر ناراحتم ، شما را دوست دارم تا روزی که بمیرم. "

    *************

    - هر روز برای من روزی جدید را ساختید، و من از شما تشکر می کنم پدرم و مادرم بخاطر روزهایی که از خودتان بخاطر من گذشتید.

    *************

    - من همیشه بخاطر وجود شما عزیزانم در کنارم و بخاطر محبتی که به من دارید از شما متشکرم، ازینکه زحمت می کشید و مرا بزرگ می کنید.ممنونم

    پیشنهاد داغ و جدید :

    متن درباره احترام به پدر و مادر

      مطالب مرتبط...

      هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...