تعبیر خواب چوب لباسی

متن زیر در مورد تعبیر خواب چوب لباسی، جالباسی و جارختی است که تعبیر حالات مختلف  آن در خواب را بیان می‌کند. چوب لباسی نشانگر وجود غمگسار و همراه در زندگی است. اگر مجلل باشد به واسطه‌ی غمگسارتان مشکلات عظیم را پشت سر خواهید گذاشت. اگر محقر باشد نمی‌توانید از پس مشکلات بزرگ بربیایید و ... .

منوچهر مطیعی تهرانی درباره‌ی دیدن چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی در خواب چه می‌گوید؟

چوب لباسی، جالباسی یا جارختی وسیله‌ای پر کاربرد برای همگان است و همه‌ی افراد با آن آشنایی دارند و در زندگی روزمره به کرات از آن برای آویزان کردن لباس استفاده می‌کنند. برای این وسیله‌ی کاربردی در زبا‌ن‌ها و لهجه‌های مختلف نام‌های متفاوتی وجود دارد و آنچه که در زبان فارسی رایج است و بیشتر با آن مورد خطاب قرار می‌گیرد، جارختی است.

دیدن چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی در خواب خوب است و نشان از وجود محرم، غمگسار، همدم و یار در زندگی شما است. محرم، همدم و غمگسار کسی است که در هنگام مشکلات زندگی به کمک شما می‌شتابد و تمام تلاش خود را برای کاهش غم و اندوه شما می‌کند به طوری که انگار این غم و اندوه برای خودش پیش آمده است. او یار و یاور شماست، در حفظ آبروی شما با دل و جان و از روی مهر و محبت می‌کوشد و رازدار رازهای شما خواهد بود. او سنگ صبور شما خواهد بود و به هیچ‌کس در زندگی نمی‌توانید به اندازه‌ی او اعتماد کنید. او پشتیبان و پناه شما در روزهای تلخ زندگی و همراه و یار شما در خوشی‌ها خواهد بود.

پس اگر در خواب چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی دیدید، مطمئن باشید که انسان بسیار خوش‌شانسی هستید که چنین انسان ارزشمندی را در زندگی خود دارید و در هنگام غم و اندوه و مشکلات می‌توانید به او تکیه کرده و مسائل به وجود آمده را پشت سر بگذارید.

تعبیر خواب جارختی

هر انسانی در زندگی خود چنین شخصی را دارد و اگر هم ندارد، نیازمند وجود چنین شخصی در ادامه‌ی زندگی خود و بهره‌مندی از کمک‌ها و پشتیبانی‌های او خواهد بود. برای فرزندان، مادر می‌تواند چنین محرم و غمگساری باشد. و زن و شوهر هر کدام برای یکدیگر می‌توانند تداعی‌گر یک چنین انسان ارزشمندی باشند و اگر چنین اشخاصی را ندارید، لابد یک دوست خوب دارید که همواره حامی و پشتیبان شماست و بهتر از خواهر و برادر تمام تلاشش را برای کاهش غم و اندوه شما می‌کند.

دیدن چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی بزرگ و مجلل که متعلق به شماست ، در خواب چه تعبیری دارد؟

این یعنی در آینده شما در زندگی یک شخص که محرم و غمگسار شما است، خواهید داشت که او همواره حامی و پشتیبان شما خواهد بود. و در صورت وجود مشکلات، حتی مشکلات بسیار عظیم به امید خدا و با همراهی ایشان از پس مشکلات بر خواهید آمد و آثار سوء مشکل پیش‌آمده زندگی شما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

دیدن چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی کوچک و محقر در خواب چه تعبیری دارد؟

این‌که چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی کوچک است، یا لباس‌های آویزان‌شده به  آن زیاد است به اندازه‌ای که توان نگهداری لباس‌ها را ندارد، نشان از این است که غمگسار و محرم شما توان کافی را برای همراهی شما در مشکلات احتمالی پیش‌آمده در آینده، نخواهد داشت و اگر مشکل به وجود آمده بزرگ باشد، احتمال دارد که نتوانید به طور کامل از پس مشکل بربیایید.

دیدن چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی شکسته در خواب چه تعبیری دارد؟

این‌که چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی شکسته است، نشان از این است که شما محرم، همدم و غمگساری نخواهید داشت و باید به تنهایی از پس مشکلات خود بربیایید.

اگر در خواب دیدید که چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی دارید و به آن لباس آویزان نیست، چه تعبیری دارد؟

اگر این حالت را در خواب مشاهده کردید بسیار تعبیر خوبی دارد. چون چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی دارید پس غم‌خوار و همدم و محرم دارید و چون لباسی بر آن آویزان نیست پس غمی ندارید.

تعبیر خواب آویزان بودن لباس به جالباسی

اگر در خواب دید که چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی خریدید و به دیوار اصابت کرد، چه تعبیری دارد؟

اگر دیدید که چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی را خریداری کرده، به منزل آوردید و سپس به دیوار اصابت کرد، نشان از این است که در آینده شما دوستی خواهید یافت که همدم و همراه شما در سختی‌های زندگی خواهد بود.

اگر در خواب دیدید چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی را از جا کندید چه تعبیری دارد؟

اگر خودتان با دست یا هر وسیله‌ی دیگری چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی را از جا کندید، یعنی کاری می‌کنید که همدم و همراهتان نسبت به شما سرد می‌شود و او را از دست می‌دهید. و اگر آنقدر لباس به چوب لباسی، جا لباسی و یا جارختی آویختید که از جا کنده شد تعبیر بدتری دارد و به این معنا است که با کارهای خود، همدم و غمگسار خود را از دست می‌دهید و در نهایت باید به تنهایی سختی‌ها و دشواری‌های زندگی را پشت سر بگذارید.

اگر در خواب دیدید که لباسی را از چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی آویزان می‌کنید چه تعبیری دارد؟

در این حالت باید مراقب خود باشید و خود را کنترل کنید تا خدایی نکرده اعمال نادرستی از شما سر نزند؛ که اگر چنین اتفاقی بیفتد موجب ناراحتی شما خواهد شد و مسائل و مشکلاتی را برای شما در پی خواهد داشت. مدتی پس از دیدن این خواب تمامی کارهای خود را با دقت و سنجش انجام دهید تا خود را از بلاها دور نگه‌دارید.اگر دیدید که لباس‌های بچه‌ها را از چوب لباسی، جا لباسی و یا جا رختی آویزان می‌کنید، مراقب رقیب باشید تا از او گزندی به شما نرسد و از خطرات احتمالی دور بمانید.

اگر دیدید که بر چوب لباسی، جا لباسی و یا جا رختی لباس‌های مهمان را آویزان می‌کنید نشان از این دارد که در اطراف خود شاهد تغییراتی خواهید بود حال اینکه تغییرات خوب هستند  یا بد را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. امید است که اتفاقات و تغییرات خوشایندی رخ دهد.

اگر در خواب ببینید که لباس‌های رنگارنگ از چوب لباسی، جالباسی یا جارختی آویزان می‌کنید نشان این است که در عقایدتان تضاد به وجود خواهد آمد. مراقب باشید که رفتارتان با غمگسارتان دچار تغییر نشود.نوع، جنس و رنگ لباس آویزان شده بر چوب لباسی، جالباسی و یا جارختی نیز مهم است که تعبیر آن را در بخش توضیحات ارائه ‌شده در مورد لباس می‌توانید مشاهده کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. رزرزsays:

    سلام. جا رختی که(میله های افقی داره) لباس خیس بهش آویزون می کنیم هم همین تعبیر و داره؟

  2. ریحانهریحانهsays:

    من خانم متاهل هستم و خواب دیدم همسرم تعداد زیادی چوب لباسی شاخه ای گرفته و در حیاط کارگاه روی زمین است و من از طبقه بالا دیدم و متعجب بودم چرا این همه رخت آویز گرفته