تعبیر خواب چکمه

تعبیر خواب دیدن انواع چکمه با هم متفاوت هستند و هر کدام تعبیر خاصی برای شما دارند که باید با آن ها، آشنا باشید.امروز در مورد تعبیر خواب چکمه، چکمه سفید، چکمه سیاه، چکمه بلند و ... بصورت کامل صحبت می کنیم تا تمامی تعبیر های موجود در مورد چکمه را بدانید. با ما همراه باشید.

چکمه نشانه چیست

به تعبیر اکثر تعبیر کنندگان خواب، دیدن چکمه و کفش در خواب نشانه شانس و خوشبختی است. همچنین می تواند علامتی برای روبرو شدن شخص خواب بیننده با فرصتی باشد که باید آن را دریابد و از آن برای موفقیت خود استفاده کند.

تعبیر منوچهر مطیعی تهرانی از تعبیر کنندگان بزرگ ایرانی برای مشاهده چکمه در خواب این گونه گفته است که چکمه نشانه زن قدرتمند و ثروتمند است که همسر خود را به پیروزی و موفقیت های بزرگ می رساند. همچنین دیدن چکمه در عامل رویا می تواند نشانه قدرت و شکوه یک مرد در زندگی شخص خواب بیننده باشد که باید او را برای موفقیت و پیروزی تایید کرد.

آنلی بیتون روانشناس غربی که تعبیر های علمی و مفیدی از خواب ارائه می دهد می گوید اگر در عالم رویا و غیر واقع چکمه خود را بر پای کس دیگری دیدید، بدانید که رقیب عشقی پیدا خواهید کرد و آن رقیب معشوق شما را خواهد ربود. پس با تقدیر بجنگید و جلوی این اتفاق شوم را بگیرید.

لوک اویتنهاو از دیگر تعبیر کنندگان بزرگ خواب در مورد دیدن چکمه در خواب می گوید اگر شما مشغول خریدن چکمه در عالم رویا بودید، جاده عشق منتظر شماست و به زودی با شخصی آشنا خواهید شد و اگر در حال پاک کردن و تمیز کردن چکمه خوب بودید، به معنای این است عشق را به زودی پیدا می کنید.

تعبیر خواب چکمه از جنس پلاستیکی

تعبیر خواب چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی در عالم رویا و غیر واقع نشانه نحس و بدی است که باید از آن بترسید چرا که تعبیر خواب چکمه پلاستیکی ضرر و زیان است که به شخص توصیه می شود که بیشتر محتاط باشد.

تعبیر خواب تعمیر کردن چکمه

اگر در خواب مشغول تعمیر کردن یک چکمه بودید، نشان دهنده این است که شما شخص خیرخواهی هستید و در اعمال خیر پیش قدیم می شوید، پس خدا را شکر کنید و از او کمک بخواهید.

تعبیر خواب چکمه زنانه

اگر یک زن در خواب چکمه زنانه ببیند، نشانه ی میمون و مبارکی است! چکمه زنانه در خواب این گونه تعبیر می شود که این زن دارای شوکت و آبروی فراوان در بین اهل خانه و فامیلان خود است و دیگر زن ها به او حسادت می ورزند و به جایگاه او حسرت دارند! همچنین اگر این زن شاغل باشد علامتی بر این است که در کار خود بسیار حرفه ای و ماهر است.

تعبیر خواب چکمه با رنگ های مختلف

تعبیر خواب چکمه قرمز

دیدن چکمه های رنگی در خواب اصلا خوب نیست و باید شخص دلیل آن را پیدا کند که چرا این گونه خواب ها را می بیند. تعبیر خواب چکمه قرمز خشم و غضب است که به زودی به شخص خواب بیننده می رسد و باید بتواند خود را در آن موقعیت کنترل کند.

تعبیر خواب چکمه سفید

دیدن چکمه سفید علامت و هشداری برای بیماری است که باید از آن دور بود. شخص باید محتاطانه غذا بخورد و بنوشد تا مریض و بیمار نشود چرا که اگر مریض و بیمار شود به زودی از پا در خواهد آمد و روند زندگی او مختل می شود. پس باید بیشتر مراقب خویش باشد.

تبعیر خواب چکمه سیاه

اگر در خواب چکمه سیاه مشاهده کند نشانه بزرگی و شکوه برای شخص خواب بیننده است که روز به روز موفق تر خواهد شد. پس باید شاکر باشد و از گناهان خود توبه کند تا مسیر موفقیت او ادامه دار باشد.

تعبیر خواب چکمه با رنگ های غیر طبیعی

اگر در خواب خود انواع چکمه با رنگ های مختلف دیدید نشانه و هشداری برای شما است که خبر یا اتفاق بدی در راه است و باید مراقبت باشید. صدقه دهید و از خدا بترسید باشد که خدا حامی و راهنمای شما باشد.

تعبیر خواب چکمه چرمی

تعبیر خواب چکمه چرمی

اگر در خواب خود یک چکمه چرمی نو دیدید از نظر لوک اویتنهاو، تعبیر کننده بزرگ غربی علامتی برای خبر های خوب و خوشایند برای شما است که به زودی آن ها را می شنوید و خوشحال می شوید.از نظر آنلی بیتون روانشناس بزرگ تعبیر پوشیدن چکمه چربی در خواب نشانه دو چیز است. اول نشانه پیروزی و موفقیت در معاملات است و همچنین علامتی برای این است که باید اجاره بهای بیشتری بپردازید.

تعبیر خواب چکمه بلند قهوه ای

لوک اویتنها در مورد تعبیر خواب چکمه بلند قهوه ای می گوید، کسی به زودی می خواهد به شما آسیب رساند و شما را اذیت کند. اگر در خواب خود چکمه بلند قهوه ای دیدید کمی محتاطانه تر عمل کنید و نگذارید ناراحت و غمگین بمانید.

آنلی بیتون در مورد تعبیر خواب چکمه بلند قهوه ای می گوید، دیدن این چکمه در خواب نشانه ی تله ای در راه شما است که اگر به درون آن بیفتید به بیماری مبتلا می شوید. پس کمی محتاط باشید و آن تله را شناسایی کنید.

تبعیر خواب گم شدن چکمه

در تعبیر خواب گم شدن چکمه در عالم رویا و غیر واقع تعبیر های زیادی دارد که در اداکه با توجه به تعبیر کنندگان، تعبیر های خواب گم شدن چکمه را از هم تفکیک کردیم.

تعبیر خواب گم شدن چکمه از تعبیر کنندگان غربی

همه ی تعبیر کنندگان غربی بر این باورند که چکمه در خواب نشانه ی اعضای خانواده و فرزندان شخص است و هر اتفاقی که برای این چکمه بیفتد برای خانواده این شخص نیز می افتد.

اگر شما در عالم رویا و غیر واقع چکمه خود را گم کنید، در عالم واقع خانواده خود را از دست می دهید. اگر در عالم رویا و غیر واقع چکمه کوچکی را پیدا کردید که باید آن را می پوشیدید، علامتی بر این است که همسرتان به زودی از شما خواسته ای را دارد که قادر به انجام آن نیستید.

تعبیر خواب گم شدن چکمه

تعبیر خواب گم شدن چکمه از کتاب جامع و کامل تفسیر رویا

هر شخصی در خواب اگر وسایل خود را گم کند یا نتواند آن ها را پیدا کند نشانه این است که اعتماد به نفس بسیار پایینی دارد که دلیل شکست های او است و نمی تواند آن ها را حل کند. اگر می خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، می توانید از تلقین یا مرور پیروزی های کوچک و بزرگ گذشته خود استفاده کنید.

تعبیر خواب گم شدن چکمه از لیلا برات

برای تعبیر خواب نمی توان یک تفسیر کلی به اشخاص داد و باید بر اساس زندگی شخصی آن ها تعبیر ارائه شود. این جمله مربوط به لیلا برات از تعبیر کنندگان بزرگ خواب بود که تعبیر خواب گم شدن چکمه از نظر او، از دست دادن مال یا شخصی برای شخص خواب بیننده است.

تعبیر خواب گم شدن چکمه از تعبیر کنندگان غربی

از نظر تعبیر کنندگان غربی، کفش نمادی برای راحتی و آسانی است که گم کردن آن در خواب نشانه ی بسیار بدی است و باید از آن بترسید چرا که تعبیر آن این است که شما راحتی و آسایش خود را از دست می دهید و در مسیر خود با مشکلاتی برخورد خواهید کرد.

همچنین گم شدن چکمه در خواب می تواند نشانه نداستن مسیر و هدف برای شخص باشد. بی هدفی یکی از بزرگترین چالش های انسان امروز است. بی هدفی انسان را سردرگم می کند و نمی داند که به کجا می رود و کدام  مسیر درست است. به خدا توکل کنید و همه چیز را به او بسپارید تا زودتر مشکلات شما حل شوند.

تعبیر خواب راه رفتن با چکمه از تعبیر کنندگان غربی

همانطور که بالاتر به آن اشاره کردم، خواب نشانه راحتی و آسایش است و اگر در خواب با چکمه راه می روید نشانه این است که مسیر راحتی در پیش روی خود دارید و باید خدا را شکر کنید.

تعبیر خواب چکمه نظامی از تعبیر کنندگان بزرگ

اگر در خواب پوتین به پای خود ببینید، می تواند نشانه ها و علامت های زیادی داشته باشد در ادامه شما را با این نشانه ها آشنا خواهیم کرد.

محمد بن سیرین

اگر در عالم رویا و غیرواقع اگر ببینید پوتین به پا دارید اما سلاحی در دست ندارید، نشانه این است که غم و اندوهی برای شما در راه است اما اگر پوتین داشتید و مسلح بودید علامت و نشانه خوبی است که دشمنانتان از شما می ترسند!

منوچهر مطیعی تهرانی

مشاهده کردن چکمه نظامی و پوتین در عالم رویا و خواب می تواند، علامت و نشانه ای برای قدرت یک مرد باشد که می تواند از پس مشکلات برآید و آن ها را حل کند. قدرت یک مرد از نظر جسمی و روحی ثابت شده است و برای آن نیازی به کسی ندارد ولی اگر او را تایید کنید، بسیار بهتر است.

اگر در خواب خود یک چکمه نظامی بسیار کهنه و پاره به پا داشتید، خبر و هشداری برای شما است که در مسیر خود موفق نخواهید شد. پس از خدا بترسید و از او همواره کمک بخواهید.دیدن پوشیدن پوتین در خواب و بستن گره های آن در عالم رویا و غیرواقع نشانه این است که شما دارید به سفری پرتلاش می روید و یا این که زندگی شما به زودی دگرگون می شود.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب کفش پاره پوشیدن

تعبیر خواب مردی که کفش زنانه پوشیده

تعبیر خواب بستن بند کفش

تعبیر خواب دنبال کفش گشتن (2)

تعبیر خواب خریدن کفش با این رنگ ها

تعبیر خواب کفش

8 نظر

  1. نگارنگارsays:

    سلام.‌صبح خواب دیدم که دوستم پشتش به‌منه و من اصلا نمیبینم صورتشو. ولی احساس میکنم که اونه. از سرکوچه وارد خیابان شد با لباس مشکی نسبتا فاخر و بوت های بلند چرم عسلی رنگ. جلوتر از من حرکت میکرد‌و من پشت سرش حواسم به کفشاش بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در آینده یه موقعیت از لحاظ مالی براش پیش میاد

  2. سانازسانازsays:

    سلام روز جمعه بعد از اذان صبح خواب دیدم دو تا خانم دارن گروهی رو جمع میکنن و به من هم که اسمم تو لیسته میگن شما هم بیا دیگه،و میگن یه شخصی(در خواب اسمی عربی داشت) سرمایه رو تامین میکنه و میگه تا می تونید در ایران کارگاه راه اندازی کنید و برای سربازان ایرانی پوتین بدوزید.وقتی بیدار شدم خبر شهادت سردار سلیمانی رو شنیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر شانس و خوشبختی در زندگی برای شما باشد

  3. نرگسنرگسsays:

    سلام خواب دیدم خونمون مهمون و ی دفه ای از آسمون برف میاد و از توی پنجره هم برف میاد تو خونه اولش تند بود بعد سرعتش کم شد انگار بارون یا تگرگ بود ولی کم ک شد انگار کریستالای برف بود و خیلی قشنگ نورانی و رویایی بود و بچه ها خوشحالی میکردن خودمم خیلی خوشحال شده بودم خیلی رویایی بود بعد میخاستم جاروبرقی رو بیارم که خونه جارو کنم چن تا از زنای فامیلمون داشتن غذامیخوردن ک مادرم گفت بزار بعد از غذا خوردن بعد دیدم ی جفت پوتین حالت پوتین سربازی بود ولی خیلی قشنگ شیک و نو تازه بود که انگار آوارده بودم میخاستم داخل حمام یا ی جایی بزارم جمع کنم ک کثیف و خیس نشه .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مسئولیت هایی ممکن است بر عهده شما گذاشته شود که از ان سربلند بیرون خواهید امد

  4. الههالههsays:

    من خواب دیدم چکمه سیاه پلاستیکی پوشیدم و باهاش راه می رم . و میترسم ازم بدزدنش

  5. ستاشستاشsays:

    سلام. خواب دیدم که خواهرم ی جفت بوت چرم قهوه ای که برای خودش هست رو آورده ک ب من بده. بوت اصل و تقریبا نو و ساق بلند بود من هم احساس خوبی داشتم ک سایزه.

  6. ساریناساریناsays:

    سلام خسته نباشین من دیشب در خواب دیدم که یه عالمه مهمون خونمون بود منم چکمه سیاه پوشیده بودم نو بود با یه کت صورخوابی بعد که رفتم بیرون کفشای مهمونارو مرتبط کردم و جفت کردم بعد با دختر خاله ام داشتیم از به سربالایی بالا مر رفتیم یکم یخ بو یخیخبندان نایکم بود بهد من سعی کرد رو جای که یخ پا نزارم تو یه قسمت که یخش زیاد بو د دست دختر خالهمو گرفتمو پامو روی یخ گذاشتم ولی به بالای سربالای رسیدم که یه جاده صاف بود وقتی از اونجا خونمونو نگا میکردم یه فرش بزرگ و یه قالیچه متوسط خوشکل پهن کرده بودن تعبیر این خواب چیه

  7. ساریناساریناsays:

    سلام خسته نباشین من دیشب در خواب دیدم که یه عالمه مهمون خونمون بود منم چکمه سیاه پوشیده بودم نو بود با یه کت صورخوابی بعد که رفتم بیرون کفشای مهمونارو مرتبط کردم و جفت کردم بعد با دختر خاله ام داشتیم از به سربالایی بالا مر رفتیم یکم یخ بو یخیخبندان نایکم بود بهد من سعی کرد رو جای که یخ پا نزارم تو یه قسمت که یخش زیاد بو د دست دختر خالهمو گرفتمو پامو روی یخ گذاشتم ولی به بالای سربالای رسیدم که یه جاده صاف بود وقتی از اونجا خونمونو نگا میکردم یه فرش بزرگ و یه قالیچه متوسط خوشکل پهن کرده بودن تعبیر این خواب چیه

  8. امیدامیدsays:

    خواب دیدم در محل کارم بهمراه خانمم از سرپرستمون تقاضای چکمه پلاستیکی برای خانمم کردم و داشتم ی جفت سوا می کردم که اولش گفتند که نمیدیم چون چند ماه پیش دادیم و من در جواب گفتم اونو داد به مادرش(البته عین واقعیت بودو در عالم واقعی این اتفاق افتاده بود) وبعد خودشون گفتند خوب ایرادی نداره و ی جفت خودشون سوا کردند و ی چکمه مشکی براق بهم دادند و من اونو قبول نکردم وگفتم اونیو که خودم انتخاب کردمو بدین و اونو ندادند در عوض برا اینکه راضیم کنند ی دونه نیم بوت مشکی خالخالی هم با اون چکمه مشکی براق بهم دادند بعد از خواب بیدار شدم