تعبیر خواب جاروبرقی

دیدن جارو دستی یا برقی در عالم رویا و خواب نشانه ی خوبی است و از آن به خدمتکار، سود و یا یک شخص تقاضا کننده تعبیر می شود. کارهای مختلف در هنگام با جارو دستی یا برقی تعابیر بسیار مختلفی دارد که در ادامه بصورت کامل با آن ها و تعبیرشان آشنا خواهید شد.

تعبیر خواب جاروبرقی

مشاهده کردن جارو برقی یا دستی در خواب امری طبیعی و محتمل است که افراد زیادی آن را در عالم رویا و غیر واقع مشاهده می کنند. اما برای تعبیر آن نیاز دارید که بدانید چه عملی با جارو برقی یا دستی انجام داده اید. این کار برای یک تعبیر خواب صحیح الزامی است!

تعبیر خواب جارو از دیدگاه اسلام

در اسلام مشاهده کردن جارو در عالم خواب و غیر واقع نشانه ی چند چیز می تواند باشد. نشانه ی خادم، منفعت یا شخصی که تقاضاهای مختلفی از افراد دارد. با توجه به شرایط خود می توانید برداشت کنید که خواب جارو برای شما چه معنایی می تواند داشته باشد.

تعبیر خواب جاروبرقی زدن خانه

اگر با جارو برقی یا دستی در خانه خود در حال نظافت هستید، نشانه و علامت بدی برای شما است که هشدار می دهد شما به زودی مال یا اموالی را از دست خواهید داد اما ناامید نشوید و به خدا توکل کنید. خدا همواره حامی شما خواهد بود.

تعبیر خواب جاروبرقی زدن خانه

اگر در عالم رویا و غیر واقع در حال جارو برقی کشیدن خانه شخص دیگری هستید، نشانه ی خوبی برای آن فرد است که به زودی به او مال یا اموالی خواهد رسید و او خشنود خواهد شد.

تعبیر خواب سوختن جارو برقی

با توجه به این موضوع که جاروبرقی نشانه ی منفعت، خادم و یا شخص تقاضا کننده است، اگر در خواب مشاهده کنید که جارو برقی در حال سوختن است می تواند دو نشانه برای شما داشته باشد:

_مال یا اموالی را از دست می دهید.

_از شر افراد آزار دهنده زندگی خود راحت می شوید.

    تعبیر خواب کیسه ی جارو برقی

    اگر در خواب خود یک جارو برقی با کیسه آن را مشاهده کردید، نشان دهنده این است که شما شخصی دقیق هستید اما به فرصت های خود زیاد توجه نکنید. شما باید همواره به دنبال فرصت هایی برای موفقیت و پیشرفت خود باشید و در این مسیر باید به خدا توکل کنید.

    تعبیر خواب جارو از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

    اگر در عالم خواب و رویا در حال جارو کردن بودید به معنای این است که باید پول بیش تری جمع کنید. این کار به شما خواهد کرد تا امنیت مالی بیشتری در آینده داشته باشید.مشاهده کردن زنی که در صبح زود که خورشید در حال طلوع است، مشغول جارو کردن است نشانه این است که همسر شما به شما توجه فراوانی دارد و باید شکر گذار این موضوع باشید و از او قدردانی کنید.

    اگر در خواب خود زنی را در حال جارو زدن در تاریکی شب، مشاهده کردید، نشانه ی یک دعوا و مشاجره برای شما است. پس کمی محتاط باشید و صدقه بیندازید.اگر در خواب خود مردی را مشاهده کردید که در حال جارو زدن است، علامتی میمون و مبارک است که خیر و برکت بیشتری به خانه شما راه پیدا خواهد کرد.

    تعبیر خواب جاروبرقی به روایت معبران

    دیدن جوانی در خواب که در حال جارو زدن است، نشانه این است که به زودی شما کسب و کاری پررونق برای خود، راه خواهید انداخت. به خدا توکل کنید و از الان دست به کار شوید.

    اگر در حال جارو کشیدن بر روی دیوار بودید، پس از بیدار شدن از خواب کمی تامل کنید. تعبیر این خواب رنج و اندوه است و باید دلیل آن را پیدا کنید!مشاهده کردن یک جارو دسته دار در خواب، نشانه این است که به زودی به شما کمک مالی می شود. پس حواستان را جمع کنید تا این کمک را بتوانید دریافت کنید.

    اگر در خواب خود یک جارو پاره و کهنه را مشاهده کردید، نشانه بسیار نحس و بدی است. تعبیر این خواب بیماری یا مرگ برای شخص بیننده خواب است. پس فورا صدقه دهید و از خدا کمک بخواهید و از گناهان گذشته خود توبه کنید.دیدن دور انداختن یا فروختن جارو، نشانه ی روابط بد زناشویی شما است که به زودی منجر به جدایی می شود. باید کمی محتاطانه تر عمل کنید.

    تعبیر خواب جارو از نظر لوک اویتنهاو

    لوک اویتنهاو از تعبیر کنندگان بزرگ خواب در غرب است که به خاطر تعبیر های درست خود، شهرت زیادی پیدا کرده است. در ادامه تعبیر خواب جارو از دید لوک اویتنهاو را مشاهده می کنید.اگر در عالم خواب در حال جارو کردن بودید، در دوستان خود تجدید نظر کنید چرا که تعبیر این خواب انسان های به ظاهر دوست در اطراف شما است.

    مشاهده کردن جارو در خواب نشانه و علامتی برای اختلافات درون فامیلی است که باید زودتر برای حل آن ها اقدامی کرد وگرنه دچار بحران می شوید.مشاهده کردن یک جاروی کهنه در خواب، نشانه و علامتی برای دیدار با یک آشنای قدیمی است که مدت ها او را ندیده اید و از این دیدار شما شاد و خوشحال خواهید شد.

    دیدن یک جاروی تازه در خواب که از آن استفاده نشده است، نشانه ی فرصتی است که از آن استفاده نمی کنید پس کمی با دقت بیشتری به اطرافتان توجه کنید.اگر در عالم رویا در حال خرید یک جارو بودید بدانید که به زودی ازدواج خواهید کرد و خوشبخت خواهید شد.

    خواب جارو

    تعبیر خواب جارو از نظر آنلی بیتون

    آنلی بیتون از روانشناسان بزرگ غربی است که تعبیر های علمی از خواب ارائه می دهد. در ادامه نظر آنلی بیتون را در مورد خواب جارو مشاهده می کنید.مشاهده کردن یک جاروی تاه در عالم رویا به معنای به دست آوردن مال و بهبود اوضاع مالی شما است.

    اگر در خواب خود در حال جارو کردن مکانی هستید احتمالا در یک معامله ضرر خواهید کرد پس کمی با احتیاط تر رفتار کنید و نسبت به اتفاقات مختلف واکنش نشان دهید.دیدن گم کردن جارو در عالم رویا و خواب، نشانه این است که با شخصی بی نظم و بدخلق ازدواج خواهید کرد. در انتخاب خود تجدید نظر کنید و ناامید نشوید.

    تهیه کننده : توپ تاپ

    مطالب مرتبط...

    50 نظر

    1. آرزو کلهریآرزو کلهریsays:

      سللم خوب هستین من صبح خواب دیدم توی یه خونه هستم شروع کردم به جارو دستی کشیدن خیلی از آشغالو با جارو جمع کردم خاله شوهرم داخل ظرفشویی داشت یه عالمه برنج خیس میکرد انگار طوری بود که من رئیس یه جایی شده بودم همش میگفتم ساعت شش جلسه دارم.خواهرم اومد تو اتاق گفت ماهام داغه دارم گر میگیرم یه دفعه حالت تهوع گرفت رفت توی دستشویی هرچی خواهرزادم گفت برو ببین نرفتم میشه تعبیرشو بگین ممنونم.البته شبش توفکر جاروبودم گفتم خواب جارو میبینم الان این طوری تعبیر داره یا باطله؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است که مالی را در زندگیتان از دست بدهید

    2. مريممريمsays:

      سلام صبحتون بخير ديشب خواب ديدم كيسه داخل جارو برقي رو دارم تمييز و خالي ميكنم و آشغالهاش رو در مي آرم كه مكش جاروبرقي قوي بشه بتونم بهتر و با مكش قوي جارو بزنم.ممنونم از تعبيرتون.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        خوابتان نشانه دوری کینه ها و بدی هاست

    3. تبسمتبسمsays:

      سلام من سر چاشت بود خواب دیدم که شب بود خانه خود را یک طرف اش بیشتر جارو میکردم و جارو دستی بود برقی نبود بعد رفتم دیدم خاله ام اش ایرانی پخته میکرد در آشپز خانه خود ما خاله ام در حقیقت بعد از هشت سال بعد حامله شده است پرسیدم مادرم کجاست گفت ماست میآورد بعد دیدم که مادرم آمد بعد خانه رفتم دیدم سفره آماده بود بعد من جارو کردن را گذاشتم و دیگر اعضای خانه ما جارو ماند و خاله ام اش خود را اورد

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است کارهایتان به خوبی پیش برود

    4. اسمااسماsays:

      با سلام عمه من خواب دیده که اومده خونه ما و خونه ما پر از جارو تعبیرش یعنی چی؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

    5. یگانه نورییگانه نوریsays:

      سلام من خواب دیدم یک میلیون به پسرعموم قرض داده بودم بعدامروزقراربودبیاره منم منتظربودم که زنعموم زنگ زدگفت پولتوالان لازم داری اخه پسرم نداره.صابکارهنوز پولشو نداده منم میگم قراربودامروز برام بیاره .من امروز میخوام برم بیرون کلی خریددارم بعدزن عموم میگه باشه یکارش میکنم بعدگوشی روقطع میکنم.دخترعمومم خونمون بودمنباصدای بلندهی غرمیزنم میگم قراربودپولموامروز بیاره الان بهونه گیری میکنه و..دخترعمومم که عصبانی شده بودمیگه بسه دیگه الان زنگ میزنم به مامانم پولتوبیاره بعدیهوصدای زنگ درمیاد بازمیکنم میبینم یکی ازفامیلای دوربابام اومده منم میگم اینچرااومده که یهو بسته پولومیگیره سمتم میگه یک تومنی که به روح الله قرض دادی رواوردم برات .منم تعجب میکنم.میگه اون نداشت به من گفت منم برات اوردم گفت لازم داری .یه خرده شرمنده شدم پولوگرفتم گفتم بیاتو امارفت.دخترعمومم گفت بیااینقدپول پول کردی اینم پولت بروخریدتوکن.منم گفتم نه نمیشه الان نمیرم خرید دیرشده ساعت 3-4بیا تورودرست کنم بری .بعددخترعمومو ارایش کردم رفت گفتم خونه روتمیزکنم چه وضعیه جاروبرقی کهنه داریم میارم روشن میکنم فرشاروجاروکنم امافرشامون ابنقدخاک داره لعدیه عنکبوت سیاه بزرگ میبینم کنارفرش داره میادسمتم منم اونوباجارومیگیرم ودوباره فرشاروجارومیکنم بعدعموم میادمیگه خونتون چه وضعیه چراتمیزنمکنی منم میگم عموهرچقدجارومیکنم بازم خاک داره بعدجارومون خراب میشه.منم یه جارودیگرومیارم هی جارومیکشم که بیدارمیشم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        در امور مالی و اقتصادی زندگیتان پیشرفت هایی خواهید داشت

    6. مریم امریم اsays:

      سلام وقتتون بخیر من مادرم فوت کرده خواب دیدم اومده خونه از کمد خونه چهارتا جارو برقی نو دراورده بهش میگم این همه جارو برا چی خریدی گفت برا هرکدومتون یک جارو خریدم بعد من بهش میگفتم این جاروها مارکشون بده میگفت باهوشون جارو کن

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام ممکن است نشان دهنده زیان شما در معامله ای باشد

    7. محمدمحمدsays:

      با سلام خواب دیدم در حیاط خانه دارم ریگ جارو میکنم و حیاط هم پر از ریگ بود و در حین جارو زدن حس میکردم دارای مسند بالای حکومتی شدم در حد رییس جمهور و داشتم در حین جارو کردن خودم را برای سخنرانی آماده میکنم و رفتارم هم با مردم بسیار خاضعانه و فروتنانه و با خنده رویی بودلباس مرتب و کت و شلوار هم به تن داشتم.البته حیاط کجا بود را نمیدونم ولی حس میکردم حیاط خانه خودم باشه که دارم جارو میکنم.ممنون میشم تعبیر کنید.با تشکر.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        از بدی و کینه دوری میکنید و غم و اندوه از زندگیتان کم میشود

    8. Lee.Soo. HyukLee.Soo. Hyuksays:

      با سلام خواب دیدم تو خونه مادربزرگ مادریم هستم و مصفا حیاتش که قبلا سنگ فرشاشو خراب شده بوده و دوباره درست کردن پر از خام بود و حالت تپه خاکی خیلی کوچک کنار دیوارش بودند شروع کردم همون قسمت و با جارو کشیدم و تپه ها رو نکشیدم رومو که بر گردندونم کنار دیواره هام تمبر بود فقط جای سیاهی همون تپه خاکی کوچیک بود خاک هاشون ریختم تو باغچه اش :/

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام نشان دهنده تلاش شما برای رهایی از مشکلات و الودگی های روح است

    9. فاطمه نجومیفاطمه نجومیsays:

      سلام.من توی خواب دیدم با جارو برقی خونه خالم رو جارو میکشم وهمش پر خرده نون هست و خالم فرشارو بلند میکنه ومن جارو میکشم تعبیرش چی هست؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام نشان دهنده تلاش شما برای خشنود نگه داشتن خانواده تان است

    10. لیلالیلاsays:

      سلام خواب دیدم که من وتعدادی ازدوستام خونه پسری که دوسش دارم بودیم وانگارکه توخونشدن مراسم بزگذار شده بود وخونشون کثیف شده بود که من ویکی ازدوستام شروع کردیم وخونه رو جارو برقی کشیدیم که من دستم خورد وقسمتی از جتروبرقی شکست ولی باز میشد ازش استفاده کرد جاروبرقیه کهنه هم بود

      • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

        نشان دهنده این است که شما شخصی دقیق هستید اما به فرصت های خود زیاد توجه نکنید.

    11. میم قیمیمیم قیمیsays:

      ببخشید مادرم ساعت ۳ صبح خواب دیدن صاحبخانه ی قبلی خونه ای که خریدن داشتن خونه رو جارو میزدن و این خانوم اصلا سید هم هستن و به مادرم گفتن این خونه حق خودت بود خداروشکر که به خودت رسید و فرش قرمز پهن کردن و گردگیری و تمیزی میکردن،میخوایم بدونیم تعبیرش چیه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        باید توجه داشته باشید که در زندگیتان امید و انرژی خود را از دست ندهید

    12. ماه طلعت سیاوشماه طلعت سیاوشsays:

      سلام صبح بخیر توپ تاپ ساعت ۶:۴۶ صبح بود که از دیدن این خواب بیدار شدم خواب دیدم در منزل قبلی مان که آپارتمان بود هستیم در پارکینگ اتفاق بدی افتاده بود کسی فوت کرده بود از ما نبود ولی فکر کنم اندک شناختی داشتیم از متوفی هر چی بود مرگ تلخی بود مردم جمع شده بودند بعد پدرم از سرکار اومد منزل نمی دانم چطور بالکن و پذیرایی مون مملو از مردمی شد که داشتند گریه می گردند در میان مردم تنها چهره ی اشنا عمه ام بود که مامانم داشت آرامش میکرد بابام لامپ ها رو روشن کرد یک قسمت خانه مان روشن تر از قسمت های دیگه بود لامپ های بیشتری روشن بود بابام داشت جارو میزد (جارو برفی)خیلی عصبانی بود و غر میزد میگفت من خسته از سرکار اومدم چرا مردم اومدند اینجا من می خوام نهار بخورم و استراحت کنم و با شدت جارو می کشید مامانم آمد و گفت زشت ه مرد جارو برقی رو خاموش کن بابام گفت چه زشتی؟من می خوام استراحت کنم بعد من رفتم توی آشپزخانه و مشغول آماده کردن نهار بابام شدم من خیلی از دیدن این خواب دچار ترس شدم امیدوارم خیر باشه تشکر از شما

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        مشکلاتی در فامیل شما ممکن رخ بده که همه باید به هم کمک کنن اما در نهایت حل میش

    13. 오늘 하루오늘 하루says:

      سلام مامانم خواب دیده که رفته خونه مادر شوهرم و اونم در حال جارو کردن خانه بوده بعد بهش گفته که بیا تا باهم درد دل کنیم و مشکلامونو حل کنیم اونم گفت هی نگید که دخترتون بی تقصیره ببین اینجا هندونه خورده و آب و تخم های هندونه رو ریخته روی زمین ...

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده کسب و کاری پر رونق است که در زندگیتان برایتان به وجود خواهدامد

    14. فاطمه مفاطمه مsays:

      سلام... دیشب خواب دیدم که می خواهم با جارو برقی که سرش هم خراب بود و سر نداشت می خواستم زیر فرش مادرم رو که در قید حیات هستند رو که پر از آشغال بود جارو کنم البته خونه مامانم اینا بود ولی در واقع خونه مادربزرگم بود ولی تو خواب مثلا خونه مادرم اینا بود تا اومدم جارو بکشم مادر بزرگم که چند سال فوت شدند از دستم گرفتند و خودشون کشیدند باز نمی دونم انگار منم کشیدم. خیلی دوست دارم تعبیرش رو بدونم. ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        در امری که در حل اون دچار مشکل میشید و یا هستید شخصی به شما کمک میکنه و سعی کنین همیشه نیات خوب داشته باشین

    15. 오늘 하루오늘 하루says:

      سلام مامانم خواب دیده که رفته خونه مادر شوهرم و اونم در حال جارو کردن خانه بوده بعد بهش گفته که بیا تا باهم درد دل کنیم و مشکلامونو حل کنیم اونم گفت هی نگید که دخترتون بی تقصیره ببین اینجا هندونه خورده و آب و تخم های هندونه رو ریخته روی زمین ..

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        در جایی در مورد شما صحبتی میشه که به نفع شما است

    16. سپهردادسپهردادsays:

      سلام من خواب دیدم که خونه خواهر شوهرم هستم که شروع به جارو کردن کردم (جارو برقی)که ی آن کمر درد شدیدی اومد سراغم و نشستم تعبیرش چیه سپاس گذارم مدیر توپ تاپ

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        افکاری را در ذهنتون پرورش میدین که باعث میشه سدی در برابر آرزوهاتون باشه برای همین بیشتر مراقب باشین

    17. مرجانمرجانsays:

      سلام خواب دیدم جارو دستی (که از شاخه های چوب)کلا پراکنده شد

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        افکار پریشان براتون بوجود میاد

    18. مهدی خصالیمهدی خصالیsays:

      باسلام وخسته نباشید؛من خواب دیدم(بین پنج تاشش صبح)زنبورهای زیادی باجاروبرقی جمع میکردم که توی لوله جاروگیرکرده بود بهعدازبازکردن جارو وکیسه وسختی زیادلوله بازشد(اززنبورزیاد) وشدجاروکنم؛زنبورهاحالت نیمه جان داشتندوفکرکنم زنبورعسل بودندامادرشتترازحالت طبیعی

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام درگیری های فکریتون کم میشه

    19. سلطان سلیما اریا فیضسلطان سلیما اریا فیضsays:

      سلام روز تان بخیر من امروز صبح خواب دیدم خانه کسی راکه ندیدیم و نمیشناسم جارو دستی میکنم و هر فرش را که جارو میکنم لوله میکن یک گوشه میگذارم بعد دیگرش را جارو میزنم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام بهتر است بیشتر مراقب اموال خود باشید

    20. زینبزینبsays:

      سلام خیلی وقت پیش مادرم دو.سه بار خواب دید که یه جارو بلندمیخره

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام منفعت مالی به ایشون میرسه

    21. مهتابمهتابsays:

      سلام خواب دیدم دارم محل کارم را جارو میزنم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به نظر میرسد در صدد بهبود روابط خودتان هستید

    22. الهه موحدیالهه موحدیsays:

      سلام خواب دیدم که یکی از اون دنیا به من زنگ میزنه میگه من شانس اوردم یه جارو برقی نجاتم داد

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام باید سعی کنید در زندگی امید خودرا از دست ندهید

    23. مریممریمsays:

      سلام . خواب دیدم تو خونه ای ناآشنا هستم یا شاید هم مسجد بود نمیدونم ، یه جاروبرقی رو از بلند میکنم میبرم یه جای دیگه از اون خونه یا مسجد، اونجا یه عده ای داشتن نماز جماعت می خوندن من جارو رو گذاشتم اونجا کنار دیوار ، سیم جارو برقی هم جمع نمیشد داخل من پیچوندمش دور جارو برقی و یادمم نیس فکر کنم داشتم جارو میکشیدم اونجاروکه بعد بلندش کردم گذاشتمش کنار دیوار به هرحال همین یه تیکه رو یادم میاد. آیا تعبیری داره تشکر از شما

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا میتواند نشان دهنده هشداری در رابطه با مال واموال شما در زندگیتان باشد

    24. ب سب سsays:

      سلام من خواب دیدم خونه مادربزرگ مرحومم هستیم من و تمام فامیل های زن پدریم همه خوشحال بودن اما مشکی تنشون بود خونه مادر بزرگم از اندازه معمولی بزرگتر شده بود یه پاسیو داخلش بود با گلهای قاشقی ولی در واقعایت پاسیو نداشت بعد من دیدم روی فرشها همه اشغال ریخته جاروبرقی رو روشن کردم و شروع به جارو کردن کردم اولش اصلا اشغالهارو جمع نمیکرد ولی بعدش یکم جمع کرد بیشتر انگار نون خورده بود همه مهمونها یهو رفتن بعد من دیدم جایی که جارو کردم بازم اشغال هست ولی کمتر از مادر بزرگم فقط عکس میدیدم تو خونه و نمیدونستم که مرده بعد به یکی از اتاقاش رفتم شروع کردم به مرتب کردن کمداش اتاق فرش نداشت روی زمین خاک بود دیوارم نداشت مثل یه زمین کشاورزی یا باغ بود از کنارش جوی اب رد میشد تو خواب به نظرم خیلی قشنگ بود

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام برای مادربزرگتون نماز والدین و قرآن بخونین و ازش بخواین برای شما دعا کنه مسلما وضعیت مثبتی برای شما اتفاق می افته

    25. زهرازهراsays:

      سلام مردی را دیدم که در خیابان و جلو در خانه اش، لوله جاروبرقی را در جوی آب داخل کرده بود. پشت سرش خانه سوخته بود.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام برای کسب خوشبختی باید تلاش کرد

    26. هستی...۲۲هستی...۲۲says:

      سلام خواب دیدم دارم پشت کمد جارو برقی میکشم یکیم اونجاس ی اشغالی و میده بندازم تو جارو برقی ی صدایی ام در میاد از جارو وقتی اونو میکشم انگار ب سختی میره پایین گوشه اتاقم چند تا جارو برقی دیگ هست اون شخص اذیتم میکنه هی جارو رو از برق میکشه تا میخوام بهتر جارو کنم از برق میکشه بهش میگم دوباره بزن

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به نظر میرسد در صدد بهبود روابط خود با اطرافیانتان هستید

    27. الهامالهامsays:

      سلام،من خواب دیدم که با جاروی برقی کنارو گوشه ها ی دورتا دور جاهای نشیمنه خونه رو که پراز گرد و غبار وخاکهایی که خیلی وقته هستند را بدون دسته وباخرطومه جارو برقی تمیزمیکنم،لطفا تعبیرشو بفرمایین

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام باید سعی کنید الودگی هارا از خود دور کنید

    28. سیمینسیمینsays:

      سلام خواب دیدمدور تا دور اتاقمو با جا روبرقی جارو میزدم و عنکبوت و یه سری جونوارای مرده و زنده تو اتاقم بود که همشونو تمیز کردم با کمک مادر و خواهرم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به افکار خود نظم دهید

    29. ايمان رهروانيايمان رهروانيsays:

      سلام من خواب ديدم تو خونه قبليمون يعني اون خونه ايي كه در حال حاضر تو ش زندگي نمي كنيم و دست مستاجر هست من و خواهرم آشغال هاي روي زمين را جمع كرديم و هر دو با دو تا جارو برقي خونه رو تميز ميكرديم و هر دفعه كه جارو برقي مي كشيديم يك عالمه آشغال مي رفت تو جارو برقي مادرم هم كه الان مريض احوال هست حالش خوب يعني همون حالي كه اون موقع ها تو اون خونه قديمي داشت يك گوشه ايي نشسته بود يعني بغل دستمون بود و با ما داشت حرف مي زِد

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام در زندگیتون نیاز به تغییر دارین

    30. سانازسانازsays:

      سلام خواب دیدم پسرخاله من بهم چندتاجارو دستی دادتعبیرش چیه

    31. زهرازهراsays:

      سلام لطفا جواب منم بدین.من مجردم و در حال حاضر شرایط خوبی ندارم از نظر زندگی و روحی.خواب دیدم تو خونه همه ی جای فرش اشقاله و من جارو برقی رو برمیدارم خیلی با دقت همه اشقالارو میکشم که خونه تمیز بشه و خونه تمیز شد.تعبیرش چی میتونه باشه؟؟

    32. فاطمه دیرفاطمه دیرsays:

      سلام من خواب دیدم با مادر و خواهرم داشتیم یه خونه غریبه رو تمیز میکردیم و زمین خونه فرش پهن نبود و من هرچی جارو میکشیدم سنگ و خاکها نمیرفت خواهرم میگفت بکش تمیز میشه اخرش لوله جارو رو باز کردم دیدم کاملن گرفته با دست اشغا رو از داخل لوله بیرون کشیدم ممنون میشگم تعبیرش رو بگید

    33. فاطمع عباسیفاطمع عباسیsays:

      سلام خواب دیدم ک تویی خانه ای پسری ک میشناسمش و (در واقع در واقعیت معلم هستیم)هستم و روی نیمکت چوبی توی خونش نشستم بهش پیام میدم و یکدفعه متوجه حضور من توی خونه خودش شد .‌.گفت تو اینجایی؟ من دیدم خونش کثیف و نا مرتبه چادر ب کمر بستم(چادری نیستم)و جارو دستی برداشتم و خونه شو جارو کردم اونم بعد یکم اومد و جارو گرفت و باهم خونشو جارو میکردیم

    34. مریممریمsays:

      سلام. خواب دیدم خواهرم با جارودستی هی فرش توی پذیرایی رو جارو میکشید دوباره از نو که جارو میکشید باز آشغال بود بعد چند بار این دفعه من جارو رو برداشتم که خوب جارو کنم که دیگه آشغال جمع نشه با اینکه فرش چند بار جارو شده بود من که جارو کردم باز کلی آشغال جمع شد. تعبیرشو لطف میکنید؟

    35. مهسامهساsays:

      خواب دیدم خونه مادربزرگمو جاروبرقی میکشیدم ولی باز برمی گشتم اشغال ریز رو زمین بود تعبیرش چی هست

    36. مریم خمریم خsays:

      سلام خواب دیدم زن برادرم که تازگی خانه از ارث پدریش گرفته و اسباب کشی کرده، در اون خانه جدیدشون هم جاروی خودش بود و هم دوتا جارو برقی دیگه که میدونستم مال ماست. یکی از اون جاروهای ما خیلی خوب بود و اونم برداشته بود و نمیداد، من که دیدم یادم اومد خیلی وقت پیش ازمون امانت گرفته بوده، هی تعریف میکرد که هیچی این جارو نمیشه، سقف جارو هم شکسته بود و درش هی باز میشد، هر چی که به مادرم اشاره میکردم این جادوی ما هست و پس بگیر اون متوجه نبود و حواسش به من نبود. در ضمن توی این خواب وسط سر مامانم طاس شده بود ولی دور سرش مو داشت و بلندم بود

    37. OmidOmidsays:

      سلام وقت بخیر من خواب دیدم دارم خونه پدری جاروبرقی میکشم از روفرشی اکلیل جمع میکنم

    38. باران حیاتیباران حیاتیsays:

      سلام جاروبرقیم دراصل مکشش کمه ولی توخواب دیدم که بامکش قوی دارم خونه روجارومیکشم به خواهرم میگم نگاجاروبرقیم خودش درست شده ...بازخواب دیدم مادربزرگم(زنده)بهم ۴تانون بربری تازه داد گفت یکی براتوبقیشوبده فلانی

    39. صباصباsays:

      با سلام خانمی هستم متاهل ساعت ۷عصر با دوستام در پارک قرار داشتیم من بعد از ناهار خوابیدم در خواب دیدم دو تا از دوستانم از همان گروهی که با آنها قرار داشتم آمده اند خانه ی من همش بهشون می گفتم قرار در پارک بود ولی آنها می گفتند نه بقیه هم دارند میان اینجا منم سریع جاروبرقی را روشن کردم و جارو می کشیدم و دوستانم هم مشغول این بودند که به آنها تلفن کنند و بگویند باید به خانه ی من بیایند البته من در خانه ی مادرشوهرم می نشینم و خودمان زمین داریم و هنوز موفق نشدیم خانه دار شویم با تشکر از تیک تاک

    40. زهرا خالقیزهرا خالقیsays:

      سلام.من دو ماهه باردارم.شب خواب دیدم اول ابمیوه گیریم ترکید بعد جارو برقیم تا زدم به برق سوخت.رفتم به همسایه مون گفتم از وقتی باردار شدم همش داره اتفاقای بد میفته.این بچه بدقدمه.بعدم ازش خواستم جارو برقی کهنه شو بهم بده .میشه لطفا تعبیرشو بگید.من خیلی نگرانم

    41. فاطمهفاطمهsays:

      با سلام من خواب دیدم دارم پله های خونمو جاروبرقی می کشم بدش جاروبرقی خیلی صدا میداد و ازش یکم دود بلندشد این تعبیرش چیه؟؟

    42. المیراالمیراsays:

      سلام . من خواهرم و مادر شوهرش در عالم واقعیت با هم مشکل دارن و سر اینکه موقع خواستگاری قول داده بودن خانه و مغازه به پسرشون بدن و زیرش زدن دعواشون هست . الان من خواب دیدم من خونه خواهرم بودم و مادر شوهرش ی دفه اومد تو خونه شروع کرد به جارو کشیدن با جاروی برقی جهاز خواهرم بعد من باهاش حرف میزدم که انتظار این رفتار رو از شما نداشتم و اخرش هممون رو تو ی وجب جا ،جا میدن (قبر) بعد مادر شوهر ابجیم میگفت که منیره (خواهرم که عروسش میشد) هر وقت می اومد خونم میخواست جارو بکشه برام اصلا تمیز جارو نمیکشید منم بهش گفتم خب جارو کشیدن بستگی به مکش جارو برقی داره . جارو برقی خونه شما قدیمیه و .... حالا تعبیرش چی هست

    43. المیرا رادالمیرا رادsays:

      سلام . من خواهرم و مادر شوهرش در عالم واقعیت با هم مشکل دارن و سر اینکه موقع خواستگاری قول داده بودن خانه و مغازه به پسرشون بدن و زیرش زدن دعواشون هست . الان من خواب دیدم من خونه خواهرم بودم و مادر شوهرش ی دفه اومد تو خونه شروع کرد به جارو کشیدن با جاروی برقی جهاز خواهرم بعد من باهاش حرف میزدم که انتظار این رفتار رو از شما نداشتم و اخرش هممون رو تو ی وجب جا ،جا میدن (قبر) بعد مادر شوهر ابجیم میگفت که منیره (خواهرم که عروسش میشد) هر وقت می اومد خونم میخواست جارو بکشه برام اصلا تمیز جارو نمیکشید منم بهش گفتم خب جارو کشیدن بستگی به مکش جارو برقی داره . جارو برقی خونه شما قدیمیه و .... حالا تعبیرش چی هست

    44. ساراساراsays:

      چرا دیگه جواب نمی دین

    45. ..........says:

      سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که مادرم با جارو برقی داره خونه رو جارو میکشه و منم کنارش ایستادم ..

    46. نازگل سیفنازگل سیفsays:

      سلام وقت بخیر من خواب دیدم دارم راه پله خونمون جارو میکنم که پر از برگ درختان زرد بود بعد داخل حیاط وپیاده رو هم جارو کردم بعد با شلینگ آب حیاط ودرب حیاط هم شستم گفتم گردو خاک نشسته رو در حیاط بعد داییم اومد خونمون گفت چرا روپله ها برگ( زرد وقرمز ) ریخته بعد من گفتم اینا برا زیبایی ربختم واقعا زیبا و رویایی بود حسم خیییلی خوب بود

    47. امینامینsays:

      سلام دیشب خواب دیدم با جاروبرقی داخل خرطومی خودشو تمیز میکردم

    48. شیداشیداsays:

      خواب دیدم داشتم سالن دانشگاهمون رو با جارو برقی جارو میکردم و هم فرش داشت و هم سرامیک بود !! و تموم هم نمیشد کلی وقت گذشته بود من تازه یه قسمت کوچیکیشو جارو کرده بودم . و اینکه بقییه ی دانشجو ها رو میدیدم که دارند سرسره بازی میکنند اونم یه سرسره ی خیلی بزرگ که توی خود دانشگاه بود!!

    49. آذین رضاییآذین رضاییsays:

      سلام من خواب دیدیم که با زن عموم مشغول تمیز کردن طاقچه خونه هستیم متوجه نشدم که خونه عموم هست یا پدربزرگم یه تل از خاک بود که داخلش مر از مورجه های کوچک و سیاه رنگ بود و زن عموم حارو برقی آورد و من جارو برقی کشیدم

    50. مهدیهمهدیهsays:

      سلام من خواب دیدم مادر شوهرم برام یه جاروبرقی که از جاروبرقی که خودم دارم مدلش خیلی بالاتر بود برام هدیه اورده بود تعبیرش چی میشه