تعبیر خواب پستان

معمولا خواب ها نشات گرفته از واقعیات یا پیامی از دنیای ماوراء هستند. مقوله ی خواب و رویا بسیار پیچیده است. بعضی افراد معتقد هستند که خواب ها تعابیر مختلفی برای آگاه کردن آن ها در دنیای واقعی را دارند. از همین رو است که از دیرباز افرادی به عنوان معبر و خواب گذار براساس دانش خود و با تکیه بر علم نجوم خواب افراد را تعبیر می کردند.

وجود این افراد در دربار پادشاهان قدیم از ضروریات بوده است. در ذیل به بحث در رابطه با تعبیر یک خواب و نظر معبران می پردازیم.افراد زیادی وجود دارند که ممکن است در خواب پستان یا سینه را ببینند تعبیر خواب پستان معانی و تعابیر متفاوتی دارد و از دید معبرین مختلف نیز متفاوت است.برای آشنایی با تعابیر خواب پستان با این مطلب از توپ تاپ همراه باشید.

تعبیر خواب پستان از دیدگاه معبرین بزرگ

امام جعفر صادق در مورد تعبیر خواب پستان می گویند که پنج معنی متفاوت دارد که بنا بر موقعیت و فرد خواب بیننده بر احوال او صدق می کند. در ابتدا آن را دلیل بر فرزندان و زاد و ولد می داند، دوم دختران، سوم خادمان و کنیزان به نوعی زیر دستان فرد، چهارم دوستان و در آخر آن را به برادران تعبیر می کند.

ابراهیم کرمانی در تعبیر خواب پستان تعابیر زیادی را آورده است. او تعبیر خواب پستان را برای زنان و مردان به شکل مجزا توصیف می کند. وی اعتقاد دارد اگر مردی در خواب پستان ببیند منظور همسر ایشان است. اگر زنی ببیند منظور دختر وی بوده است.

او در ادامه می گوید وقتی مردان در خواب پستان بریده ببینند همسر خود را از دست خواهند داد. اگر زن در خواب ببیند که نقصانی به پستان وارد شده دختر او در خطر است و سلامت او از جانب چیزی تهدید می شود. همچنین اگر فردی ببیند که از دو پستان خود شیر می خورد آن را به غم ناراحتی و مشکلات تعبیر می کند.

تعبیر خواب سینه دختر و زن

اگر زنی در خواب مشاهده کند که پستانش سوخته است مشکلی از جانب فردی با نفوذ دخترش را تهدید می کند. منوچهر مطیعی در مورد تعبیر خواب پستان اینگونه نظر می دهد او معتقد است که دیدن پستان در خواب تعبیر به دختر دار شدن است. در ادامه اذعان می کند اگر شیری از آن بتراود دلیل بر افزایش نعمت و روزی است. ممکن است فردی در خواب مشاهده کند که از پستان خون جاری است و این دلیل بر کسب مال حرام و نامشروع است.

او معتقد است که اگر مردان خواب ببینند که از پستان(سینه) شان شیر جاری شده است. تعبیر بر اختیار کردن همسر و عاشق شدن است. اگر فرد متاهل باشد دلیل بر زیادت مال و ثروت است. اگر زنان و دختران خواب پستان ببینند یک امر عادی است وتعبیر آن نیک است و دلیل برسلامت و طول عمر آن ها است.

اما برای مردان دیدن پستان در خواب معنی همسر وی را می دهد. همچنان اگر زنان در خواب ببینند که پستان شان را بریده اند خطری دختر وی را تهدید خواهد کرد. اگر دختری جرد خواب ببیند که پستان وی را بریده اند. در زمینه ی احساسی مانند عشق و ازدواج شکست خواهد خورد.

آنلی بیتون معبر غربی اعتقاد دارد تعبیر خواب پستان حیوانات شیر ده دلیل برغم اندوه دارد.

تعبیر خواب بزرگ شدن پستان چیست

اگر فردی خواب بیند که پستان وی بزرگ شده است دلیل بر روزی بسیار است. وضعیت زندگی وی به نحو مثبتی تغییر خواهد کرد.در جایی دیگر نقل شده است بزرگی پستان در خواب تاویل به روزگار خوش فرزندان دارد، یا دلیل بر شوهر دادن دختر محمد بن سیرین اعتقاد دارد زمانی که در خواب ببینیم پستان بزرگ شده است. کارها به سرانجام می رسد و مشکلات رفع می شوند. گاهی نیز بر غم اندوه تعبیر می شود.

تعبیر خواب بزرگ شدن سینه

 خالد بن محمد عنبری معتقد است که تعبیر خواب پستان بزرگ و زیبا برای افراد غیر مسلمان صحت در دین و اسلام آوردن است. برای فرد گنه کار نشانه ی توبه است، روی آوردن به خداوند است. در همین راستا وی تعبیر خواب پستان کوچک را گمراهی می داند.

تعبیر خواب کوچک شدن پستان

گاهی در تعبیر خواب کوچک شدن پستان این چنین نقل می کنند که فرد خواب بیننده از نظر دینی و اعتقادی دچار خلل و مشکل خواهد شد. به نوعی نقصان در دین تعبیر می شود. برخی افراد آن را بر اندوه و دلتنگی تعبیر کرده اند. عده ای معتقدند که معنی غم اندوه از جانب فرزندان را می دهد.

تعبیر خواب نوشیدن شیر از پستان

اگر مردی در خواب بیند که از پستان مرد دیگری شیر می خورد یعنی که وی بیماری و مشکل پیش آید. اگر زنی ببیند که از پستان شیر می نوشد یعنی در کار دنیوی با مشکل روبرو خواهد کرد. اگر زنی در خواب بیند که فرزندش از دو پستان او شیر می نوشد یعنی که غم اندوهی بر وی خواهد رسید. گاه مکیدن پستان در خواب معنای نیاز از سمت طرفین دارد و انتظار برآوردن آن می رود.

همه چیز در مورد تعبیر خواب پستان

اگر فردی در خواب ببیند که زنی بی پروا پستان خود را بر وی نمایان می کند، ثروتی عظیم و پربرکت بر او می رسد. اگر مردی در خواب ببیند که همسر او نوزاد تازه متولد شده شان را شیر می دهد، بر خیر برکت روزی او افزوده خواهد شد.

گاه مکیدن پستان در خواب معنای نیاز از سمت طرفین دارد و انتظار برآوردن آن می رود. اگر مردی در خواب ببیند که شیر در پستان او جمع شده است. اگر مجرد است زن یابد و اگر دارای همسر است از سمت زن غنی شود.

تعبیر خواب کوچک شدن سینه و دوشیدن شیر از پستان

فراخ شدن سینه و پستان در خواب دلیل بر گشادگی در امور دنیوی است. اگر فردی در خواب بیند که در پستان او درد گرفتگی است به حدی نتواند حرف زد اندوه بزرگی به وی خواهد رسید.

اگر فردی در خواب دید که بر روی پستان خط سبزی حک شده است، تعبیر بر عزت و کرامت از جانب خداوند است. تعبیر خواب پستان در حالی که ببیند خطی سیاه بر آن حک شده است دلیل بر مرگی بی عزت و شهامت دارد.

تعبیر خواب پستان فرو آویخته این است که فرد  صاحب دختری خواهد شد.گاهی معبران بر این باور هستند که تعبیر خواب پستان در زنان دلالت جسمانی دارد، همچنین دیدن پستان در رویای مردانه نیز بازگشت به دوران طفولیت و همچنین امیال جسمانی تعبیر می شود.گاهی تعبیر خواب پستان را دلیل بر از خود بخشیدن و ایثار است. اگر زنی در خواب ببیند که پستان او درد می کند به زودی باردار می شود.

اگر زنی در خواب بیند که پستان او مو در آورده است شوهر او به زودی ناپدید می شود. پستان های پر مو در خواب نشانه شانس در مسائل عشقی است.دیدن پستان مردانه در خواب یعنی به زودی شانس ازدواج خواهید داشت. تعبیر خواب پستان زنان نشان دهنده ی برآورده شدن حاجات و آرزوهای شما است.اگر فرد جوانی در خواب پستان زخمی ببیند نشان دهنده ی خوشبختی او در آینده است. دیدن پستان زخمی برای افراد پیر بدشانسی در آینده است.

دیدن خواب پستان تیر خورده مال و ثروت فراوان است. اگر فردی در خواب ببیند که پستانی غیر قرینه دارد دلالت بر مشکلات در زندگی زناشویی دارد.روییدن پستان دیگر در زیر پستان تعبیرش این است. از آن جا که پستان در خواب برای زنان دختر ایشان است، تعبیر به دختری دیگر است یعنی زن صاحب فرزند دختری خواهد شد.

اطلاعاتی مفصل و جامع راجع به تعبیر خواب پستان

تعبیر خواب هایی مربوط به پستان(پستان بند)

در راستای تعبیر خواب پستان می خواهیم دیدن خواب پستان بند را نیز بازگو کنیم. داشتن پستان بند برای زنان امری معمول است. برای مردان داشتن پستان بند در خواب امر غیر معمول و نامیمون است.تعبیر خواب پستان بند برای مردان آشفتگی مالی و ضرر است اما برای زنان اگر پستان بند نو و سفید باشد بسیار مبارک و نشان دهنده ی رسیدن سود فراوان به بیننده است.محمد بن سیرین در رابطه با تعبیر خواب پستان بند این چنین می گوید دیدن پستان بند برای مردان غم، اندوه، شلاق و زخم خوردن است. برای زنان عزت و مقام کامیابی است.

اگر مردی در خواب بیند که پستان بند دارد نشان از شکست و بی یارو یاوری او خواهد بود و به مقصود خود نخواهد رسید.اگر زنی در خواب پستان بند ببیند یعنی به بزرگی و عز وجاه خواهد رسید. اگر زنی در خواب ببیند که پستان بند به او هدیه شده است، برای او آبرو و شرف و نتیجه ی اخلاقی خوب به ارمغان می آورد.در صورتی که تعبیر خواب پستان بند هدیه برای مردان خدشه وارد شدن به آبرو و حیثیت آن ها است.

تعبیر خواب پستان بند برای دختران جوان نوید عشق است. اما اگر پسر جوانی چنین خوابی ببیند بسیار نامطلوب است.خواب و رویا همان طور که اشاره کردیم دنیای پیچیده ای دارد و همچنین تعبیر آن نیز بسیار دشوار است. علم تاویل خواب قدرتی است که گاهی از طرف خداوند به عنوان نیرو به افراد عطا شده است. این تعبیرات گفته های بزرگان و صاحب نطران در رابطه با تعبیر خواب پستان است.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

98 نظر

  1. مژدهمژدهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یکی از سینه هام ک سمت راستی بود بزرگ بود و یکیش کوچیک بعد مادر و خواهرمم بودن ک سینه بزرگمو بریم ک اندازه سینه کوچیکم بشه ولی باز ازاون یکی سینم بزرگتر و گتده تر بود.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، بزرگ بودن یکی از سینه های در این رویا معنای مثبتی به همراه دارد و نشان دهنده ی تغییرات تدریجی و مطلوب در زندگی شخصی تان خواهد بود.

  2. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. من خواب دیدم سینه سمت چپ من تبدیل به سر خروس شده بود. خروسی سفید و جوان با تاج قرمز. به نظرتون خوابم تعبیر داره یا جزء رویاهای آشفته است؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه از اتفاقاتی است که موجب نگرانیتان میشوند

  3. samasamasays:

    خواب دیدم پدرم سینه هام رو ازپشت گرفته تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، در حالت کلی نمادی از راحتی ، لذت های زودگذر و کوتاه مدت و همچنین رفع اندوه به حساب خواهد آمد.

  4. HosseinHosseinsays:

    سلام روزتون بخير ببخشيدمن خواب ديدم قسمت قهوه اي پستانم خيلي بزرگ شده به اندازه بدنم بزرگ شده ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه سلامتی شماست

  5. لیلالیلاsays:

    سلام.خواب میدیدم من خوابیدم و همسرم اول نوک سینه ی چپم رو میمکه و بعد نوک سینه ی راستم رو و انقدر اینکارو شدید میکنه که انگار جای مکیدنش روی سینه ام میفته.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، وضعیت زندگی تان به نحو مثبتی تغییر خواهد کرد.

  6. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم کنار پستان سمت راستیم به سمت زیربغل ی پستان دیگه درآوردم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن شادمانی است

  7. فاطمههفاطمههsays:

    با سلام و خسته نباشید .من مجردم. من خواب دیدم که در یک مسابقه شرکت دارم و جزوی از تماشاگران هستم و دوست من و خانواده من هم در این مسابقه جزوی از تماشاگران بودند و شرکت کننده ( انجام دهنده مسابقه )برای انجام کارش به آب آلبالو نیاز دارد که دختری جوان از سینه من و دوستم و چند دختر مجرد و جوان دیگر هم آب آلبالو دوشید و به آن شرکت کننده داد و وقتی که شرکت کننده حرف میزد صداش خیلی کم بود و نمی توانستم متوجه شوم که چه می گوید. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده خیری است که ممکن است از جانب شما نصیب دیگران شود

  8. سیمینسیمینsays:

    سلام خواب دیدم همسر مرحومم اومده دنبالم فرودگاه تا برسونم خونه چون از پرواز جامونده بودم با هم رفتیم خسارت بلیط رو گرفتیم و همسرم با خانم های اونجا یه طوری رفتار میکرد من ناراحت شدم اومدم دنبال ساک ووسایلم که ببرم تو ماشین بزارم دیدم دختراش هستن عقب نگاه کردم دیدم خودش تلفنی با دختر بزرگش صحبت میکنه و انگار اتفاقی افتاده من هراسون دنبال گوشیم میگشتم تا شماره خونمون بگیرم نمیشد تو این حال که چند نفری هم دورمون جمع شده بودن سینه سمت چپم از زیر لباس بیرون میزد خیلی زیبا بود من سریع میپوشوندمش دوباراین حالت اتفاق افتاد بعد تونستم تماس بگیرم مامانم جواب داد من که حال خوبی نداشتم میپرسیدم فقط بگو چی شد مامانم گفت نزاشتی آلو براش بخرم و من بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است میتوانید برای ایشان خیرات دهید

  9. مهسامهساsays:

    با سلام . من مجرد هستم . خواب دیدم که حامله شده ام و حتی نمیدانم همسرم کیست یا ازدواج کرده ام یا نه ؛ اما ماه اخر زایمانم هست و شکم من به خیلی بزرگ شده است ، و کودک را حرکتش را کاملا حس میکنم . تکان خوردنش را میبینم و حس میکنم . مادربزرگم در کنارم هست و یاری ام میکند و من گاها بی تحمل میشوم به سبب بزرگ شدن نوزاد درون شکم و میخواهم زود زایمان کنم ولی وقت زایمان طبیعی نمیرسد و گاه میخواهم سزارین کنم ولی مادربزرگم نمیگذارد و میگوید تحمل کن . یهو می بینم کودک به دنیا امده با کنترل فکر در خواب می بینم مرده و پسر است و بعد با کنترل فکر می بینم پسرم زنده است با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در روابط خود دقت کنید ممکن است دچار رسوایی و ابروریزی شوید

  10. بهاربهارsays:

    سلام من دختر مجرد هستم خواب دیدم دختر خالم که متاهله ازم خاست نوک سینشو مک بزنم منم یکم نوک سینشو مک زدم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است خطراتی سلامتیتان را تهدید کند

  11. آتنااحمدیآتنااحمدیsays:

    سلام من دیشب بایه فوبیای شدید ترس از بیماری مواجه شدم طوری که تا۸صبح ازاسترس خوابم نبرد وانقدر حالم بدبود تنگی نفس داشتم وخواهرم قبل خواب دلداریم داد.صبح خوابم برد وخواب دیدم انگار سینه هام بزرگترشده بود ونوک سینه هام وگردی دورش بزرگترو قهوه ایتر بود وانگار روی نوک سینم یه ترک ایجاد شد خواهرم وخودم بادست اون قسمت ترک خورده رو برداشتیم ودبدیم زیرش یه نوک سینه خیلی خوشگل وتمیز وصاف هست خواهرم بهم گفت دیدی چیزیت نبود.دراصل نوک سینه وقهوه ای دورشو بلند کردیم وزیرش به نوک سینه خوشگل بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، این رویا حتی با ترس های زیادش نشانه ای از وسعت روزی یا رزق است .

  12. HadisHadissays:

    سلام من خواب دیدم برادرم یواشکی و دور از چشم مادرم داره سینه ی منومیخوره و انگار خوشم اومده بود اول و انگارقصد ارضا شدن داشت و من بعدش خیلی ناراحت بودم از این کار واون ازم تشکر کرد میگفت خیلی حالم بد بود ..من ارضا شدن ندیدم فقط سینمو میخورد دیدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سلامتیتان مورد تهدیدی واقع شود

  13. آواآواsays:

    سلام .من ویکی از پسرای فامیلمون قبلا همو دوس داشتیم ..دیشب خواب دیدم ک دختر خالم خودکشی کرده مرده و من و مسره ک داریم گریه میکنیم همینطوری اتفاقی بهم نزدیک میشه کلا پستانمو محکم میگره همچنان که داره گریه میکنه ...خیلی درد گرفت ...و خیلی تعجب اور ..تعبیرشو نمیدونم .مرسی❣

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی خانواده شماست

  14. Mozhgan.moghadamMozhgan.moghadamsays:

    سلام خواب دیدم از یه نقطه روی سینه چپم یه کوچولو فشار دادم یا دست زدم بعدکرم بیرون میومد اول یه دونه درومد و من فکر نمیکردم کرم باشه بعد دیدم سریع حرکت کرد و بعد جلوم خزیدو رفت و بعو اون نقطه رو یکم فشار دادم دوباره چندتا کرم زد بیرون کرمای باریک سفید بلند .چی میشه تعبیرش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نگرانی ها و مناراحتی های در زندگی برایتان ایجادشود

  15. لیلیلیلیsays:

    سلام خسته نباشید من باردارم،،خواب دیدم بدون سوتین بودم وسینه هام پرزخم بودن لطفاتعبیرش کنید تشکروسپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در حالت کلی نمادی از راحتی ، لذت های زودگذر و کوتاه مدت و همچنین رفع اندوه به حساب خواهد آمد.

  16. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم که درحمامی ایستاده ام و دذحاله حمام بودم البته یه چیزی شبیه خوده تاپ تنم بود وانگار به در پشتمو کرده بودم(در حمام رو قفل نکرده بودم رو همی فقط بودمثلا)و رو بروم توی حمام یک اینه بزرگ بود که میتونسم خودمو توش ببینم و یادمه که اون لباس چون غکنم نازک بود و یا اینکه خیس شده بود بهر حال یک حالته بدن نما داشت و پستانهای خودم رو میتونسم ببینم هر دوی انها نوکشون و خودشون از حالت طبیعی بیداریم بزرگتر بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده پاکی از گناهان و رهایی از گناهان است

  17. ب سب سsays:

    سلام من خواب دیدم در یه جای ناشناس مهمون هستیم بعد برادر و پسرعموم دیدم کن دارن سینه هاشونو فشار میدن و ازش شیر مییاد و من در خواب تعجب کرده بودم که چطور از سینه مرد شیر مییاد بعد پدرمو دیدم که گوشه اتاقی ایستاده و از کار انها در جمع ناراحت است پسرعموم و برادرم هر دو متاهل هستن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با اتفاقات و وقایعی روبرو میشوید که قدری برایتان تعجب آور است

  18. مینامیناsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم ی بچه دختر دارم که بغلش کردم خاستم بهش شیر بدم سینه هام تا خاستم تو دهنش بزارم شیره پاشید رو صورتش سینه هام پر شسر بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده خیری است که از جانب شما به دیگران خواهدرسید

  19. ........says:

    سلام روزتون بخیر خواب دیدم که یکی از سینه هام سیاه شده سیاهیش خیلی تیره بود نوکشم داغون شده بود انگار یه چیز سیاهی هم از نوکش زده بود بیرون مثل زغال ترسیدم و بردم‌ به شوهرم نشون دادم و‌ گفتم منو ببر دکتر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوری از بیماری و رنج و سلامتی است

  20. مریممریمsays:

    سلام. من به تازگی باردار شدم و خواب دیدم که هر دو سینه ام خیلی بزرگ شده اندو کم کم کوچک شدند و به اندازه واقعی رسید تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده زیادی روزی در زندگیتان است

  21. ن کن کsays:

    من دیشب خواب دیدم رفتم یه مهمونی یا پارتی بعد تو خواب دختر عموم رو دیدم که بارداره من با این دختر عموم در ارتباط نیستم بعد بغلش کردم بعد تو آینه دیدم یه لباس آستین حلقه ای صورتی پوشیده بودم و سینه ام خیلی بزرگ شده بود طوری که سینه ام زده بود بیرون از لباسم بعد کلی پشیمان شدم چرا این لباس رو جلوی نامحرم پوشیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. سلامت جسمانی خود را کنترل کنید. بهتر است آزمایشات دوره ای را فراموش نکنید.

  22. سمانهسمانهsays:

    سلام بنده در خواب نوک پستان های شوهرم را دیدم دقیقا روی خود نوکش که خیلیییی پهن بودن و یه رنگ زرد توی پستانش دیدم (منظورم این نیست که با چیزی رنگ شده باشه) و اینکه بگمانم در عالم رویا برای من حکمه یک نامحرم بود و نقشه شوهر(که در عالم بیداری داره)را نداشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی در زندگیتان سلامتیتان را تهدید کند

  23. محیامحیاsays:

    سلام امروز حدود ساعت ۵ یا ۶ عصر خواب دیدم دخترخالم که یک سالش هست و نوزاد و شیرخواره دارای ۴ سینه زنانه است ! سینه افتاده بود و فرم سینه یک زن بالغ بود و ۳ تا از انها در یک ردیف بود و دیگری پایین اولین سینه اش در سمت راست قرار داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواندبر رفع شدن مشکلاتتان در زندگی دلالت داشته باشد

  24. ساراساراsays:

    سلام.‌من مجردم.‌ولی دیشب خواب دیدم که شوهر دارم و یک نوزاد هم دارم.‌ بعد حتی سینه ام رو میزارم دهن بچه و بهش شیر میدم‌ ولی تو خواب هم تعجب میکنم . انگار میدونم مجردم ولی چرا بچه دارم و تازه دارم بهش شیر هم میدم. میشه بفرمایید تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است خیری از جانب شما به دیگران برسد

  25. سارهسارهsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم که خودم برای ارضاء شدن یکی از سینه ها مو دهن خواهر کوچیکم که ۳ سالشه دادم..بعد که اون مکیدش از دهنش اوردم بیرون و انگار از کارش خوشم اومده بود..میشه لطف کنید تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  26. نادیانادیاsays:

    سلام من دختر مجردیم خواب دیدم به جای 2 تا پستان 3 تا پستان دارم و اونو به مردم نشون میدادم تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دیدن پستان مربوط به آینده ی شماست که قرار ازدواج کنین و از این ازدواج سرنوشت خوبی عایدتان می شود

  27. بهاربهارsays:

    سلام من خواب دیدم علاوه بر دوتا پستانم 3 تا نوک پستان روی شکمم دارم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دیدن پستان خوب، زیاد شدنش هم جنبه ی مثبتی داره که سود و منفعت از یه موقعیت و اتفاقی برای شما داره

  28. زهرازهراsays:

    سلام من پارسال جراحی پستان داشتم سینه راست و چپ توده خوشخیمی بود ک توده هاخارج شد. چندشب پیش خواب دیدم ک سینه چپم دقیقا وسط سینم بریده شده طوریکه من راحت داخل سینم رو می دیدم و دستم گرفته بودن و نشون میدادم و خیلی تو خواب ترس داشتم دلیلش چیه ؟؟راستش من از پارسال ک جراحی داشتم تا به حالا یکسره دارم به این اتفاق فکر میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      افککار ما در خواب های ما نقش اساسی دارن شما باید افکارتون رو کنترل کنید چرا که ممکن عملکرد شما رو تحت تاثیر قرار بدن و باعث صدمه زدن به خودتون شین

  29. سحرسحرsays:

    سلام من خواب دیدم نزدیک نوک سینم زخم شده و زتم یکم باز شده بعد درد خاصی نداشتم بعد یهو دیدم از طریق همون زخمه یهو یه چیز شبیا پلاستیک از سینم میاد بیرون لطفا تعبیرش رو بگید در ضمن من مجرد هستم و بچه ندارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید در زندگی خود بیشتر مراقب سخنان خود باشید

  30. خانمخانمsays:

    باسلام خواب دیدم نوک پستان خانمی که میشناسمش زخم شده، و همچنین خودش میگفتپستانش درد میکنه و سنگین شده ،من متاهلم و یه دختر ۵ساله دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب سلامتی خود باشید

  31. سمانهسمانهsays:

    سلام بنده خانمی متاهل هستم من دیدم که انگار هر دو سینه ام وقتی بهش دست میزدم تعدادی پستان غیر از پستان اصلی خودم وجود داشت البته از زیر پوست بودن و نوکها روی سینم مشخص نبودن با لمس فقط احساس میشدن درضمن پستان چپم یاد دارم که دقیقا یه نوک اضافی هم کنارش بود اما گمانم کوچکتر از نوک اصلیم بودش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ی تغییرات تدریجی و مطلوب در زندگی شخصی تان خواهد بود

  32. ZahraZahrasays:

    سلام و خسته نباشید ، من مجردم و دیشب خواب دیدم ی مرد توی خونمون مهمون بود که احساس راحتی میکردو مادرم و دختر خالم توی اتاق بودن و میترسیدن بیان بیرون که این مرد ببینتشون ، مادرم گفت تو براش چایی یا میوه و اینا ببر ، رفتم آشپز خونه که چیزی برای پذیرایی ببرم دیدم اومد اونجا ایستاد داد و پرخاش که منو خسته کردی ، دیگه نمیخوام باهات باشم ، توصدای خوبی داری ولی خوب نمی‌خونی ! از همه چیز مربوط به من ناراضی بود ، بعدم لباس و سوتینشو! و داد بالا و دیدم دو تا سینه سیاه و چروک زنانه زیرشه تازه بهشون افتخارم میکرد ، کلا تو خواب خیلی ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام درگیری های ذهنیتون رو حل کنین و صبور تر باشین

  33. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من خواب دیدم پستان سمت راست بدنم بزرگ شده و اویزان بود و چند پستان کوچک کنارش در اومده.البته من نگران بودم لطفا تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر بهبود وضعیت زندگیتان است

  34. لیلالیلاsays:

    سلام من دختری مجردهستم ولی باکره نیستم ورابطه جنسی داشتم امروزصبح خواب دیدم سینه هام خیلی بزرگ شدن وگردترخوش فرم ترهستن یکمم اویزون شدن تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خوش شانسی براتون اتفاق می افته که امکان داره احساسی باشه

  35. گلیگلیsays:

    سلام. دختری مجردم بعد نماز صبح خواب دیدم سینه هام بزرگ شده و خودم بسختی سرم رو پایین اورده و نوک سینه هام رو میمکم. تعبیرس چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون موقعیت ازدواج پیش میاد بیشتر مراقب رفتارتون باشین

  36. محمد حسن جعفریمحمد حسن جعفریsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که مادرو دوخواهرم سینه هایشان درمقابل من نمایان است. لطفاً تعبیر ش چیست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوبی براشون می افته

  37. سیمینسیمینsays:

    سلام دختر مجردم دیشب خواب دیدم پدرم که به رحمت خدا رفته سینهای مرا میمکد اول خجالت میکشبدم ولی دستانم را کنار زد و همزمان هم ارام می گریست الان هم احساس شرمندگی دارم تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است بر ای ارامش روحشان خیرات دهید و رویای باطل است

  38. شیماشیماsays:

    سلام دیشب تو خواب دیدم پسری ک تازه باهاش اشنا شدم سوتین من تنشه و از سینهاش شیر میادو سوتیونو خیس کرده، سوتینو دراورد و از من خواست ک شیرشو بخورم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، در هر صورت این رویا هشدار است و ممکن است از جانب جنس مخالف خود ضربه ی عاطفی بخورید و باید در این زمینه مراقب باشید.

  39. نگیننگینsays:

    سلام من خواب دیدم عمه ام تو حمومه بعد یهو از نوک سینه هاش خون میپاشه بیرون بعدش میبرنش بیمارستان اونجا شرو میکنن ب درمان و انگار چیز خیلی عجیبی باشه کلی خبرنگارو روزنامه نگار میرن پیش عمه ام و بهش میگن ک اجازه بدین بیماری شمارو ب عنوان خبر تو تلوزیون پخش کنیم و درمقابلش ثروت بزرگی بهتون میدیم عمه ام هم قبول میکنه و ما میبینیم ک تو تلوزیون کاملا ع صورت و سینه های عمه ام فیلم میگیرن و دارن از سینه هاش خون گیری میکنن! بعدش خیلیا از این کارش ناراحت میشن ولی من میگفتم از اول جوونیش کار کرده هم بعنوان مرد خونه هم زن و این پول حقشه نتیجه ی از خودگذشتگیشه... ممنون میشم تعبیرکنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این ویا میتواند در بیانی بر لذت های انی و زود گر در زندگیتان باشدو بر رویای اشفته نیز دلالت دارد

  40. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید امروز صبح خواب دیدم با شخصی که دوسش دارم در یک اتاق منتظر نشستیم. من دستم چیزی بود مثل یه کارت داشتم میخوندمش بعد نگاش کردم اونم متوجه شد و عقب کشید که نبینمش . یه مرد بینمون نشسته بود که میشناسیم هردومون و داشت باهاش حرف میزد .بعد متوجه شدم هر دوشون پیرهن تنشون نیست و چشم افتاد به سینه هاش مو داشت ولی پستان درآورده بود .منم یادمه داشتم فکر میکردم از مال من هم حتی بزرگتره! خیلی ممنونم بابت تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده خیر وبرکت و نیکی است که از جانب شما ممکن است به دیگران برسد

  41. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم سینه هام درد میکنه بیرون اوردمشون و چسبوندمشون به ایینه شکلش بنظرم قشنگ شد و یه عکس ازشون گرفتم و متوجه شدم اقایی داره از پشت بمن نگاه میکنه ولی اصلا برام اهمیتی نداشت ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید ممکن است مال نامشروعی به دستتان برسد

  42. سلناسلناsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم بودم تو بازار یه شهر دیگه خرید کنم، می خواستم شلوار مشکی بخرم از پله های یه پاساژ رفتم پایین فروشنده شلوارو نشون داد نپسندیدم یهویی منو بوسید، منم بهش حرف زدم از پله ها اومدم بالا دیدم اون فروشنده ناشناس (یع پسر جوان خوش قیافه بود) دور زده جلوم سبز شد سینه هامو فشار داد و خندید منم عصبانی شدم فحشش دادم و رد شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  43. فرزین یوسفیفرزین یوسفیsays:

    سلام من خواب دیدم ک در دانشگاه از دختری ک خوشم اومده بود قبلا اما جواب رد شنیده بودم ازش در یه اتاقی دیدمش رفیقشم بود به من گفت تو عرضه نداری (منظورش این بود که نمیتونم با دخترا حال کنم و بهشون دست بزنم) اما من نمیدونم خودش بود یا رفیقش از پشت و از روی لباس هی پستان هاشو فشار میدادم هم خودم حال میکردم هم اون هی فشار میدادم چپ وراست و حال میکردیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای اشفته و درهم است

  44. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من پدرم فوت شده خواب دیدم سینه ام رو پاهاش گذاشتم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون نماز والدین بخونین تاثیر مثبت روی عواطف خودتون داره

  45. مژگانمژگانsays:

    دختری مجرد هستم خواب دیدم یکی از سینه هام بزرگتر از اونیکی شده و بعد که فشارش دادم یه سیب سرخ از سینم پرید بیرون من خیلی متعجب شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است لطفی از جانب شما به دیگران برسد

  46. ..........says:

    سلام من متاهل هستم خواب دیدم با همسرم یه جایی دعوت هستیم وقتی رفتیم دیدم خانواده دایی من هم اونجا هستن بعدش پسر بزرگش با من احوال پرسی کرد و جلوی شوهرم سینه های منو گرفت شوهرم خیلی باهاش دعوا کرد منم زیاد باهاش دعوا کردم ولی اون ساکت بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخص پشت سر شما حرفی می زند که ناحق است

  47. minaminasays:

    سلام خواب دیدم که پدرم به من میگوید تو ابروی خاندان مارا بردی،پدرم ناراحت بود ودراز کشیده بود من هم در کنارش دراز کشیدم وپستانم را در دهانش گذاشتم، ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مرتکب اشتباهی میشین

  48. الیالیsays:

    سلام.من دختر مجردی هستم. خواب دیدم جایی هستم که افراد محرم و نامحرم آشنایی هستن و یادم نیست چکار می کردیم. بعد که اومدم تو اتاق دیدم سینه هام کلا بیرون بوده و بلوز کلا تنم نبوده و خیلی خیلی خجالت زده و ناراحت شدم و همش می گفتم چرا این همه آدم منو دیدن,کسی بمن نگفت سینه هات بیرونه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید با رفتارتان موجبات ناراحتی دیگران را فراهم نکنید

  49. سارا ساراسارا ساراsays:

    سلام من خواب دیدم از راه پله دارم میرم بالا ک برم توی خونمون بعد یه چیزی مثل باد یا ..کلا یادم نیست یچیزی بهم میخوره یکی از سینه هام میفته بیرون بعد همه میگن وای و اینا بعد من میفهمم ک اون افتاده بیرون و میکنمش تو...تعبیر چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تلاش خودرا برای موفقیت بیشتر کنید

  50. مهدیهمهدیهsays:

    سلام. امروز صبح یه خواب خیلی بد دیدم. تو خواب خیلی ترسیدم. خواب دیدم روبروی آینه ایستادم و پستان هام و میبینم. پستان چپ سالم بود ولی پستان راست انگار مریض بود. تخت شده و بود و وقتی بهش دست زدم چروک و افتاده و مثل یه توده بی شکل و کج و کوله شده بود. تو خواب بهم الهام شد که چون پای راستم همین طرف بدنم مشکل داره کلا این پستان راستم هم مشکل پیدا کرده ‌.تو خواب خیلی ترسیدم. سریع لباسمو دادم پایین به روی خودم و دیگران نیاوردم. ضمنا من مجردم و بچه هم ندارم. ببخشید تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر نصرت است و بر خودشناسی دلالت دارد

  51. زهرازهراsays:

    سللم چرا خواب منو حذف کردید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، حذف نشده مجددا ثبت کنید

  52. زهرازهراsays:

    خواب دیدم بخاطر خواهر بزرگم باید نوک سینه هامو با دوتا بند میبستم و اون وصل میکرد به خودش، لباسمو بازگذاشته بودم و لباس زیرن یه لباس مشکی توری بود که ست بود لباس های زیرم، خواهرم رفت حمام و منم مجبور بودم دنبالش برم چون با بندو میبرد، توی حمام بود و من بیرون حمام پشت دیوار وایساده بودم خواستم از سیبنه هام برای کسی که دوستش دارم عکس بندازم، دوبار چهره خواهرم مثل اینه میفتاد تو دوربین و بعد مجبور میشدم زاویه مو عوض کنم تا اون نبینه عکس میندازم، عکس انداختم و فرستادم آخرش ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به اینکه دوست دارین روش تاثیر بذارین اشاره داره

  53. سیناسیناsays:

    سلام خدمت مدیرمحترم،این خواب رویکی ازدوستانم دیدازم خواست تعبیرش روبپرسم خواب دیده که بین زنه خودش ویک زن جوان خوش اندام خوش چهره غریبه تورختخواب درازکشیده وداشته سینه ی زن جوان رومیمکیده که ازش شیره ی سفید بیرون میزنه وزن جوان لبخندمیزنه وخوشش میاد بعد زنش میگه پس من چی ازمنم بخور درکناره همدیگه خوش بودن که دوستم ارضامیشه بعدمیگه حالامیام ترتیب دوتاتون رومیدم، درضمن مکانی که درخواب دیده منزل پدرخانومش بوده باعرض پوزش وسپاس ازسایت توپ تاپ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  54. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام ،خواب دیدم که یک مردی موهای سینه سمت راستش بود ولی چپش تمیز بود پیراهن هم تنش بود ولی معلوم میشد، موهایش هم کمی بلند بود و کمی هم ریش داشت ،ولی جوون بود داشتم باهاش دعوا میکردم و اون مقصر بود ولی آخر سر که ناراحت شد و میخواست بره گفتم بیا بغلت کنم و اومد بغلم تعبیرش چیست با تشکر از سایت شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به همدری و مهربانی نیاز دارین

  55. ۰۰۰۰says:

    سلام من خواب دیدم مهمان داریم و من نشسته بودم پیششون بعد رفتم تو اتاقم دیدم لباس تنم نیست و سینه هام پیداست انقدر خجالت کشیدم که خواستم بمیرم بعد نگاه کردم دیدم یدونه از سینه هام دو تا نوک سینه داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام امکان داره رازی از شما برملا شه

  56. یه دختریه دخترsays:

    سلام خسته نباشین خواب دیدم تو اینه به خودم خیره شدم که یهو متوجه برامدگی زیر لباسام شدم وقتی لباسمو بالا کشیدم متوجه شدم سه تا پستان اضافی وسط سینه ام دراوردم که اندازه ی دو تا شون یکی بودن به نظرتون تعبیرش چی میتونه باشه

  57. ساحلساحلsays:

    سلام من متاهلم خواب دیدم شخصی غیر شوهرم سینه هامو میگیره و بعد سریع خوابم تموم میشه

  58. سلطان سلیمان اریافیضیسلطان سلیمان اریافیضیsays:

    سلام من زن شوهر دار هستم دوساله اقدام به بارداری کریدم تاهنوز طفل ندارم دیشب خواب دیدم سینه چپم را فشار میتم و ازش یه چیز مایع که شاید شیر باشد میپرد و بافشار بیرون میپاشه ومن باخود فکر میکنم که حتمن حمل گرفتیم

  59. راحيراحيsays:

    سلام، امروز خواب ديدم كه ي خونه بزرگي هستم و با دوستم هستم، سه نفر پسر هم همراهمون بودن، وقتي از حموم اومدم حوله دورم بود كه ي دفعه اي سينه هام بزرگ شده بود مشخص شد، ديگه ميخواستم برم تو هر اتاقي اين سه تا پسر بهونه مياوردن كه تو اتاق نرو سقفش خراب ميشه ها، تو اون يكي اتاق نرو جن داره، فقط ميخواستن من پيشششون باشم كه سينه هامو ببينن

  60. راحيراحيsays:

    سلام، من زن متاهل هستم، امروز خواب ديدم كه ي خونه بزرگي هستم و با دوستم هستم، سه نفر پسر هم همراهمون بودن، وقتي از حموم اومدم حوله دورم بود كه ي دفعه اي سينه هام بزرگ شده بود مشخص شد، ديگه ميخواستم برم تو هر اتاقي اين سه تا پسر بهونه مياوردن كه تو اتاق نرو سقفش خراب ميشه ها، تو اون يكي اتاق نرو جن داره، فقط ميخواستن من پيشششون باشم كه سينه هامو ببينن،

  61. بارانبارانsays:

    سلام.من روزه بودم و ظهر بعد از نماز ظهر خابیدم در خواب دیدم من دراز کشیدم و خاهرم (در واقعیت متاهل است اما در خواب مجرد بود)از پشت سینه منو بدست گرفته بود و باهاش بازی میکرد اما من ناراحت بودم تو دلم میگفتم ب خدا قول دادم کار بد نکنم گویا پسر ده ساله داداشم هم با خاهرم پایه بود و اطلاع داشت تو خواب به خودم گفتم اگر خاهرم رو ازاد بزارم حتما سینه منو هم میمکد این تصور را تو خوابم تصور کردم سعی داشتم از خاهرم فرار کنم گویا واسم لذت داشت اما بخاطر گناهش فرار میکردم بعد دیدم تو حیاط خونمون هستم داداشم اومد گفت ازین ببعد تو این خونه نباید صدای بلند بدید و گرن باید ازینجا برید من و خاهرم خیلی ناراحت بودم خاهرم گف منظورش چ بود گفتم تابلو هس که منظورش اینه ازینجا بریم اشکال نداره خونه اجاره میکنیم و چنتا خونه دورتر از خونمون رو واسه اجاره درنظر داشتم مادرم رو دیدم که خیلی غصه میخورد که ما مجردیم(دوباره میگم خاهرم در واقعیت متاهل است)بعد دیدم کلی از همکارام مختلط از زن و مرد اومدن خونمون و بازی و شادی میکردند من داشتم از سرویس بهداشتی برمیگشتم البته یه جوبی به عنوان عصا دست گرفته بودم و خیلی ناراحت بودم و گفتم ارومتر سروصدا کنید میترسیدم داداشم بیاد بیرونمون کنه از تک پله جلو حیاطمون اومدم بالا پیش یکی از همکارای خانوم بهش گفتم روزه ام فشارم افتاده ی اناری با دونه قرمز بهم داد که قسمتی از انار پوستش کنده شده بود و دونه هایی ازون قسمت برداشته شده بود دادش بمن گویا دونه قرمز و خوشمزه ای بود دقیق یادم نیس خوردم یا ن اما شاید از رنگش و ظاهرش طعم خوبی داره یا چنتا دونه گذاشتم تو دهنم دوستم گفت انار بدمت بده به مادرت گفتم شما بخورید من از همین به مادرم میدم

  62. فاطمه عزیزیفاطمه عزیزیsays:

    با سلام من دختر مردم. خواب دیدم تو خونه خودمونیم اینه رو نگا کردم دیدم لختم و فقط پایین تنه ام با پارچه سفید پوشیده شده ولی سینه هام و بالا تنه ام لخته و تعجب میکنم و با لبخند تو اینه به خودم نگا میکنم

  63. ميمميمsays:

    سلام،وقتتون بخير...من دختري مجرد هستم و خواب ديدم يكي از سينه هام حالت نرمال و ديگري يكم بزرگتر شده و اوني كه بزرگتر شده(سينه ي سمت چپم بود) زيرش يه كيسته خ بزرگه و مشخص و برجسته اس

  64. پریساپریساsays:

    سلام وقت بخیر.من خواب دیدم بالای دوتا سینم یکی دیگه جوانه زده ولی کوچیک نگران بودم که اینا چرا اینجورین بعد مادربزرگ شوهرم که فوت کرده وسط قفسه سینمو بوسید ی خال کوچیکی هم همون جا داشتم که در واقع ندارم

  65. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم دراز کشیدم بعد سینه هام مشخص نبود که بزرگ شدن ولی دستشون میزدی کش میومدک تو خواب دیدم که سینه هام دراز کش حتی قشنگ تا سمت شکمم میاد و شل شدن

  66. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم دراز کشیدم بعد سینه هام مشخص نبود که بزرگ شدن ولی دستشون میزدی کش میومدک تو خواب دیدم که سینه هام دراز کش حتی قشنگ تا سمت شکمم میاد و شل شدن

  67. لیلالیلاsays:

    بسم الله الرحمن الرحیم با صلوات بر محمد و آل محمد با سلام دیشب بعد اذان صبح و نماز که خوندم خواب دیدم که ....لخت هستم و سینه ها نشون خواهر زدام میدم و سینه سمت چپم ورم مثلا که حرکت میکرد مثل غده بود ولی حرکت میکرد گفتم ببین سرطان گرعتم .و یهویی لخت بودم فقط قسمت بالا و خواهر زدام دارو سازه و داشت نگاه میکرد خانم هست .با تشکر.

  68. مرضیهمرضیهsays:

    درود خواب دیدم خواهرم که یکماه فوت کرده اومده خونه ام و با ناراحتی بهم میگه من خیلی ناراحتم و درد مبکشم از قلبم داره خون میچکه نگاه کن.بعد لباسش رو زد بالا و سینه رو نشون داد که خون از سینه اش میریزه البته از بالاتر از پستان روی سینه اش خون میریخت. لطفا بگید تعبیرش چیه؟

  69. S....S....says:

    سلام. روز بخیر. من خواب دیدم که کنار کسی ک باهاش در ارتباطم چندسالیه اما یکسال پیش خیانت کرد و تا امسال باهاش قهر بودم و جدیدا باهاش حرف میزنم و از من فرصت دوباره میخواد، خوابیدم ک متوجه شدم نگاهش به نوک سینه ی چپ م ک از روی لباسم مشخص بود سفت و بزرگتر شده بود افتاده، سینه مو مالیده و نوکشو مکید. من ولی راضی نبودم از این کارش توی واقعیت هم هنوز خیلی مشخص نیس بخشیدمش یا نه یا فرصت بدم بهش یا ن. توی خوابم بعد این کارش یه حسی عذاب وجدان داشتم ک چرا اخه ب من دست زد من ک نبخشیدمش کامل هنوز. بعد منم نمیدونم کرا یهو با اکراه به آلتش دست زدم، که آلتش بلند نشده بود و متوجه شدم با صدایی ک این الت اون فرد نیس ینی صدای پسرخالم اومد ک اگ دوست نداری کنارت باشم پاشم برم. معذب نباشی. ینی در اصل انگار اون پسری ک باهاش در ارتباط بودم یهو شد پسر خالم و دیگ اون پسر کنارم نبود و من برگشتم دیدم کلا کسی نیس... و خیلی خجالت کشیدم از این کارم...

  70. سوگندسوگندsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم به همراه یک دختر انگار توی خواب دوستم بوده و پسری که دوست صمیمی کسی که دوستش دارم هست به خانه کسی که دوستش دارم رفته ام ناگهان کسی که دوسش دارم میاد اصلا انتطار دیدنمو نداشت وقتی منو میبینه قیافه برام میگیره وبغلم میکنه و محکم سینه هامو فشار میده تعبیرش چیه؟

  71. نرگسنرگسsays:

    میشه خواهشا جواب تعبیر خواب من را زودتر بگین حالم خیلی بده آخه بیشتر اوقات این خواب ها را میبینم

  72. زهرا علیپورزهرا علیپورsays:

    سلام من سینه هاموچند ساله جراحی زیبایی کردم.دیشب خواب دیدم از این عمل پشیمونم.تو خواب لخت بودم.سینه هام لک دار شده بودن.مث لک جای سوختگی.حتی پوستشون هم چروک و بدنما شده بود.خیلی ناراحت بودم.ب شوهرم گفتم چرا اینجوری شدن.تو همین خواب ی مردآشنا ک همکارمه ب من تجاوز کرد.جلوی ی همکار دیگه مون ک خانمه.من مقاومت نکردم.ولی بعد پشیمون شدم.گفتم آتو ازم دارن دیگه.نکنه اون همکار خانمم آبروم رو ببره.ی جای خوابم هم ی دختری سینه م رو مکید از روی شهوت.منم خوشم اومد.ولی سینه م خوشگل بود و مشکلی نداشت

  73. س صالحیس صالحیsays:

    با سلام من مدت دو سال ونیم هست که از همسرم دورم ‌ایشون خارج از کشور هستند. خواب دیدم با ایشون لب تو لب شدم ولب می گیرم، هم زمان پیراهن تاپ ایشون رو برداشتم و سینه هاشون رو دیدم ، طبیعی مثل قبل ممنون می شوم تعبیر را برایم بفرستید. با تشکر فراوان از کمک و فروتنی شما

  74. علی رضاعلی رضاsays:

    سلام دیدن روییدن چند ردیف پستان تا شکم پستان زیر پستان پستان زیر پستان اما بدون شیر و کوچک و لوله ای شکل مثل پستان سگ بر بدن پیرزن یائسه چه تعبیری داره؟

  75. امینامینsays:

    خواب دیدم با خانمی در حال معاشقه هستم لباس هایش را که درآوردم روی سینه چپش دو تا نوک سینه داشت. و جذابیتش برای من از بین رفت.

  76. YeganeYeganesays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم سینه هام بزرگتر از حد معمول شده و خیلی سفت و خوش فرم بعد هرجا میرسیدم بلوزم و در میاوردم و نشونشون میدادم و خجالت هم نکشیدم😶

  77. مهتابمهتابsays:

    سلام من خواب دیدم سه تا سینه دارم وسطیه رو فشار میدادم شیر داشت 😐

  78. فاطمهفاطمهsays:

    سلام،دختر مجرد هستم،خواب دیدم سینه سمت راستم دوعدد نوک دارد،و سینه سمت چپ هم سه عدد نوک پستان داشت و کمی بزرگتر شده بود،و من داشتم سینه هامو به عمم نشون میدادن

  79. لیلالیلاsays:

    سلام من خواب دیدم دارم زیر پتو لباس عوض میکنم چند نفر بودن سینه من از زیر پتو لخت دیده شد بعد پنهانش کردم دوبار اینجوری شد و خجالت کشیدم

  80. نرسنرسsays:

    باسلام بنده خواب دیدم که توسط معشوقم از پشت بغل گرفته شدم و لباسی تنم نبود و او با دست راستش سینه راستم را گرفته بود. و گردنم را میمکید. و حرفای عاشقانه میزد، آیا تعبیری داره؟

  81. همتا همتاهمتا همتاsays:

    سلام من متاهل هستم همسرم خواب ديده سينه هاي من را خر 2تاش را بريدن و پليس در خانه هست

  82. فتانهفتانهsays:

    سلام.لطفا تعبیر دیدن این خواب رو بفرمایید.در خواب دختربزرگم رو دیدم که در پارک مشغول بازی است ولی لباس خانه دارد یک تاپ که یک سینه او بیرون افتاده و شلواری هم نداشت و فرج او پیدا بود.او دختر جوان و زیبایی است و محجبه و مومن است.

  83. AsaAsasays:

    سلام من زن متأهل هستم و1دختردارم دیشب خواب دیدم وقتی از روی لباسم سر سینه مو خاراندنم نوک سینه م از زیر لباسم افتاد زمین و شبیه یه نخود قل خورد و من توی خواب اصلا نگران و ناراحت نشدم ممنون میشم تعبیر رو بفرمایید

  84. shahanalinezhadshahanalinezhadsays:

    سلام من خواب دیدم که در یک مجلسی خواهرم یکی از سینه هاشو که دوتا بودبیرون انداخته بود ومیرقصید و فیلمبردارهم فیلم میگرفت و بقیه هم در اون مجلس میرقصیدند که نمیشناختمشون ممنون میشم تعبیر کنید

  85. رویا بی_الرویا بی_الsays:

    سلام من خواب دیدم یه سینم دوتا نوک داره تعبیرش چیه؟

  86. FereshtehFereshtehsays:

    سلام دختری مجردم دیشب خواب دیدم یه لباسی تنم بود یقه باز، سینه هام مشخص بود،سینه هام خیلی قشنگ شده بود خیلی خوش فرم بودن و بزرگ ممنون میشم تعبیر کنید

  87. معصومهمعصومهsays:

    با سلام،من دختری مجرد هستم ،دیشب خواب دیدم ،سمت راستم به جای سینه ی اصلی دو تا نوک پستان هست و پستان اصلی و نداشتم و سمت چپم یه نوک اضافه کنار پستان هست،و زیر هر دو پستان یه پستان اضافه بود،ممنون میشم تعبیرش و بگید

  88. مبینامبیناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک همسرم دست ب سینه های خودش میزند و میگوید ک درد میکند و مقداری سینه هایش بزرگ شده بود

  89. مهسااامهساااsays:

    سلام من مجردم وخواب دیدم سینه هام بزرگ شدن وسینه سمت چپم توده ای کنارش دراومده وکبودشده ودردمیکرد

  90. معصومه حسینیمعصومه حسینیsays:

    من در خواب دیدم دوتا سینه هام صاف شده نگاه میکردم و تعجب میکردم که چرا این طوری شده و ناراحت بودم من متعهل هستم

  91. مهرنوش بختیاریمهرنوش بختیاریsays:

    خواب دیدم که چند وقته سینه ام درد میکنه اما متوجه نمیشدم و یکدفعه دیدم قسمت هاله قهوه ای روی سینه راستم داره کنده میشه و به یک مو بنده ولی اصلا خون نمیومد، تو خواب هر چی به همسرم میگم اصلا حواسش نیست به حرفام و راجع به یه چیز دیگه تعریف میکنه و لبخند میزه تو خواب سرش داد زدم

  92. ساندلوسساندلوسsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک سینه‌هام به شکل مثلث شده بودن معنیش چیه؟؟

  93. فرهنگفرهنگsays:

    سلام و ادب ، دیشب خواب دیدم که تعدادی از دختر عموهام، پستان هایشان را برایم نمایان کرده اند و توجهی هم ندارند و البته بنده ایشان را چندسالیست که ندیده ام ولی سینه هایشان مقداری نافرم و انگار کوچک شده بود.باتشکر ازتعبیر خوبتون

  94. سیناسیناsays:

    سلام من یک پسر 15 ساله ام یک خوابی دیده بودم که سینه های یک زن رو دیدم بچه اش هم تو بغلش بود ولی بچه سینه های مادرشو نخورده بود چند نفر هم دورش جمع شده بودن

  95. سیناسیناsays:

    سلام من یک پسر 15 ساله ام یک خوابی دیده بودم که سینه های یک زن رو دیدم بچه اش هم تو بغلش بود ولی بچه سینه های مادرشو نخورده بود چند نفر هم دورش جمع شده بودن زن جوان بود بچه اش هم پسر تعبیرش چیه؟

  96. پرنپرنsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید.نزدیکای صبح خواب دیدم جلوی آینه وایستادم و هر دو سینه ام مشخصه و با یه مداد یا خودکار سبز روش خط صافی میکشم.البته در حال حاضر باردارم.لطفا تعبیرش رو میفرمایین.ممنونم

  97. لیلا خادملیلا خادمsays:

    سلام من در خوابی دیده ام که به خانه ی مادربزرگم در مهمانی میرم میرم اتاق خالم لباسمو عوض کنم میبینم لباسی نیاوردم و ندارم بعد به مهمانز نمیروم بادخترخالم دعوا میشود و میرم ولی از در خانه ی مادربزرگ دیگرم بیرون میایم میشه بگید کنجکاو شدم

  98. لیلا خادملیلا خادمsays:

    سلام من در خوابی دیده ام که به خانه ی مادربزرگم در مهمانی میرم میرم اتاق خالم لباسمو عوض کنم میبینم لباسی نیاوردم و ندارم بعد به مهمانز نمیروم بادخترخالم دعوا میشود و میرم ولی از در خانه ی مادربزرگ دیگرم بیرون میایم میشه بگید کنجکاو شدم