تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران و یا خود شما از بیماری در رویا معمولا دربرگیرنده نشانه های خوبی مبنی بر پیروزی، سلامتی و خبرهای خوب است. اما سایر شرایط خواب می تواند این تفسیر و تعبیر را تغییر دهد. بنابراین همراه ما باشید تا جزئیات این رویا را بررسی کنیم.

کلیات تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران شاید خواب خوبی باشد اما هرگز و تحت هیچ شرایطی بیماری انسان در خواب نمی تواند نشانه مثبتی باشد. درمان و شفا یافتن می تواند به شکل های مختلف در رویاهای ما دیده شوند. شما ممکن است خود را در حال معالجه ببینید و یا یک پزشک روند درمان را پیش بگیرد. اما در هر حال سعی کرده ایم همه جوانب این رویا را بررسی کرده و تفسیرهای مناسبی برای تعبیر خواب شفا یافتن توسط دیگران ارائه دهیم.

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران در بیداری

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران با اینکه خوشایند است اما اگر خود یا دیگران را بیمار ببینید، نشانه سردرگمی، بی تفاوتی، بروز مشکل و بیماری در دنیای بیداری است. به احتمال زیاد تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران منعکس کننده رویدادهای بیداری است. اگر در رویا خود را بیمار ببینید و یا هر فرد دیگری را در این شرایط ببینید و برای درمان و مداوا قدمی بردارید، نشان دهنده نتایج خوبی برای است که برای اقدامات اخیر خود دریافت خواهید کرد. امیدواری و انگیزه اصلی ترین موضوعی است که برای تعبیر خواب شفا یافتن می توان عنوان کرد.

تعبیر خواب شفا گرفتن مریضی دیگران

البته این رویا گاهی اوقات بازتابی از بیماری است که ممکن است بیننده رویا آن را در واقعیت تجربه کند. در صورتی که شما در رویا همه راه های ممکن را برای درمان امتحان کنید و این تلاش شما را خسته و آزرده کرده است، بدین معناست که نگرش درونی شما در برابر بیماری و مشکلات جسمانی، پرخاشگری و عصبانیت است. اگر این شرایط ادامه داشته باشد و شما نتوانید نگرش و باورهای خود را در برابر مشکلات و بیماری تغییر دهید، شانس بهبودی سریع را از دست خواهید داد. در نتیجه بهتر است تغییری در برخورد خود با مشکلات و بیماری ها داشته باشید تا بتوانید از شانس بهبودی سریع تر برخوردار شوید.

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران در برخی شرایط به مشکلات دیرینه ای اشاره دارد که ما با آن فرد ممکن است داشته باشیم. اگر در خواب شخصی را ببینید که وی در بیداری از بیماری و مشکلات جسمی زیادی رنج می برد اما در رویای شما بهبودی کامل یافته و از بیماری خلاص شده است، نشانه دو چیز ممکن است باشد؛ او به زودی در دنیای بیداری نیز شفا می یابد و یا اینکه از این دنیا می رود. غالبا مشاهده می شود که روند درمان در رویا توسط خود فرد رخ می دهد. در واقع او خود به خود و بدون مداخله دیگران بهبود می یابد. در این حالت تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران نشان می دهد که حل شدن مشکلات و یا داشتن زندگی آسوده و عاری از مشکل کاملا به خود فرد و تلاش و توانایی های او بستگی دارد.

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران توسط شما

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران توسط شما به نیازهای آنان اشاره دارد. اگر در رویا خود را در حال درمان شخص دیگری ببینید، نشان می دهد که این فرد به زودی به کمک فوری شما نیاز خواهد داشت. این کمک می تواند پزشکی، معنوی و یا اغلب اوقات مادی باشد. بنابراین بهتر است پس از بیدار شدن از خواب هرچه سریع تر با این فرد تماس گرفته و از او سوال کنید که چه کاری می توانید برای وی انجام دهید. مطمئنا او نیز از این تماس شما شگفت زده خواهد شد و شما می توانید توضیح دهید که این نتیجه تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران توسط شما می باشد.

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران توسط خودم

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران توسط داروها

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران توسط داروها نیز نشان دهنده این است که فردی نیاز به کمک دارد. درواقع اگر شما شخصی را در رویا ببینید که توسط داروی خاصی درمان شده است بدین معناست که او در بیداری نیز احتمالا به مصرف داروهایی خاص و نایاب نیاز دارد. همچنین تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران توسط داروها می تواند با رویایی مبنی بر جراحی اندامی خاص در ارتباط باشد. اگر شما خود یا فرد دیگری را بر روی تخت اتاق عمل و در حین جراحی عضوی خاص ببینید، این سیگنال در بیداری منتشر می شود که شما یا آن فرد با اندام خاصی در بدن خود به مشکل برخواهد خود. یا اینکه بیماری در بدن شما در حال رشد است که از وجود آن خبر ندارید. به همین دلیل در چنین شرایطی تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران و یا خود شما توسط دارو و جراحی و یا هر مداخله پزشکی دیگری به شما هشدار می دهد که بهتر است سریع تر به پزشکی مراجعه کرده و آزمایش های لازم را انجام دهید.

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران توسط دندانپزشک

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران توسط دندانپزشک و یا درمانی که دندانپزشک در رویا برای مشکلات دهان و دندان شما انجام می دهد، علامت بسیار خوبی است. این رویا پیشگویی قوی مبنی بر محو شدن مشکلات زندگی شما در کوتاه مدت می باشد. روزهای سخت رو به زوال است. تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران در شرایط عادی نمی تواند بد و یا نگران کننده باشد مگر اینکه سایر شرایط خواب دربرگیرنده پیام دیگری باشد. اگر فردی که مدت ها است از داشتن بیماری در زندگی رنج می برد، چنین خوابی ببیند می توان به بهبودی سریع او از بیماری مزمن قدیمی امیدوار بود. پر کردن دندان در خواب نیز نشانه مثبتی است که به شما خبر می دهد قادر خواهید بود کلیه امور تجاری خود را سروسامان دهید. اما در صورتی که یک دندانپزشک با تجهیزات پزشکی خود در رویا بالای سر شما ایستاده و یکی یکی دندان های سالم شما را از دهان بیرون بکشد، متاسفانه نشانه مرگ، ورشکستگی و یا از دست دادن عزیزان می باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

135 نظر

  1. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من دو سه بار خواب دیدم یکی از فامیلهای ما که ام اس داره و در راه رفتنش مشکل داره بهتر شده و میتونه خوب راه بره. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار خوشایندی ب شما برسد

  2. آینازآینازsays:

    سلان یکی از دوستان من سرطان گرفته و الان تو بیمارستانه و حالش زیاد خوب نیس. دیشب خواب دیدم حالش بهتر شده و من بهش میگم خداروشکر خیلی رنگ و روت بهتر شده. لباس تنش نبود و بهش میگفتم ببین حتی چاق تر از قبل هم شدی. تعبیزش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کنید

  3. زهرازهراsays:

    سلام.خواب یه خانمی رو دیدم که چشماش رو نمیتونست کامل بالا و پایین کنه.گفتیم چرا نمیتونی گفت اخه من کور بودم و شفا گرفتم . و از این موضوع خوشحال بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و خبرهای خوب است

  4. صدف میعادصدف میعادsays:

    سلام خواب دیدم بیماری که نابینا هست و الزایمر داره و حال وخیمی داره که الان در بیمارستان هست خوب شده و در خانه خودشان نزدیک در نشسته من تعجب کردم که آمدند انجا نشستند چون امکان حرکت ندارند ولی خوب شده بودند تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری خوشایند به شما برسد

  5. صدف میعادصدف میعادsays:

    سلام.ممنون از پاسخگویی تون. من امشب هم خواب همون بیمارمون رو دیدم این بار خیلی سرحال و جوان تر شده بودند و داشتند دنبال لباس خوب میگشتن میخواستن برن بیرون یا جایی گویا، و توی خواب هم باز برام تعجب بود که ایشون چقدر خوب شده و سرحال و بدون بیماری و بینا هستند.ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است از اهل فامیل و خانواده دلجویی کنید

  6. ناشناسناشناسsays:

    سلام مادرمن به خاطر عمل کمر نمیتونه از روی تخت راحت بلند شه و دکتر گفته حتی اگر خوب بشه نمیتونه روی زمین بشینه یا بخوابه ولی من خواب دیدم راحت روی زمین میخوابه و میشینه و بلند میشه که حتی تو خواب ذوق کردم و گفتم مامان حواست نیست داری میشینی رو زمین و بلند میشی خوب شدی انگار تعبیرش چیه ممنون میشم بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شرایط و موقعیتی است که در ان قرار دارید

  7. امیامیsays:

    با سلام و احترام، ببخشید چند شب پیش خواب عجیبی دیدم و مات و مبهوت موندم که تعبیرش چیه، ممنون میشم تعبیرش رو واسم بگید? خواب دیدم شبیه حضرت عیسی ع و ائمه قدرت شفای بیماران و نابینایان رو پیدا کرده بودم و در یک سرزمین مقدس بیماران زیادی توی صف بودن و من با کمک دستم اونهارو شفا میدادم و در کنار من هم انگار یکی از حضرات ائمه اینکارو میکردن، تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشانه سردرگمی و بی تفاوتی شما در برخی از مسائل زندگی باشد

  8. محدثهمحدثهsays:

    سلام من خواب دیدم پدر بزرگم که سرطان گرفته داره راه میره و حالش بهتر شده بود و بعد به من گفت ک تا عروسیتو نبینم برات کادو نخرم نمیرم از دنیا و منهم خیلی تو خواب گریه میکردمو بغض داشتم تعبیرش چی میتونه باشه؟ مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشانه مثبتی در زندگی شما باشد

  9. بهاربهارsays:

    سلام من خواب دیدم که توی خوابم به یه نفر زنگ زدم اما نمیدونستم کی بود و اصلا نفهمیدم که چرا بهش زنگ زدم وقتی هم که گوشی رو برداشت هنوز نشناخته بودنش اون به من گفت که خیلی وقت بود منتظر تماس گرفتن من بود منم که اونو نمی شناختم ازش پرسیدم که اون کیه و وقتی فهمیدم که کیه اصلا باورم نشد به خاطر این که صداش کاملا عوض شده بود و امکان نداشت که اگه صدای خودش بود من اونو نشناسم . بهم گفت که خیلی وقت بوده که منتظر زنگ زدن من بوده و می خواسته یه چیزی بهم بگه . من وقتی که فهمیدم در حقیقت اون کیه خیلی جا خوردم چون با خودم قرار گذاشته بودم که دیگه باهاش تماس نگیرم و حتی الانم بعد از خوابم هیچ میلی به زنگ زدن بهش ندارم خلاصه اون گفت که شفا گرفتم منم تعجب کردم و ازش پرسیدم مگه تو مریض بودی و بعد از خواب بیدار شدم من این خواب و قبل از اذان دیدم و حدود ده دقیقه بعد از اون اذان دادن میشه بگید تعبیر خواب این چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه دور شدن از رنج و بلا و مصیبت است

  10. نازنیننازنینsays:

    سلام روزتون بخیر درود به شما در بیداری کسی بیمار و در کما باشد و دائم خواب ببینیم به خانه امده و بهتر شده تعبیرش چیست؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان از وضعیت فعلی ایشان دارد

  11. پریساپریساsays:

    سلام.‌خواب دیدم یه دختر خیلی زشت و میگن باخودت ببر شفا بگیر. رفتم بسختی از یه سربالایی بالا که اونطرفش کربلا بود تا رسیدم کربلا دختر زیبا شد. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه همدلی با دیگران است

  12. الهامالهامsays:

    با سلام ممنون از جوابگویی سریعتون من در واقعیت چندین ساله که بیمار هستم، دو سه باری در طی این چندماه خواب دیدم شفا پیدا کردم اما نه از طریق قرص و دارو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان میتواند نشانه برطرف شدن برخی مشکلات باشد

  13. سعیدسعیدsays:

    سلام پدر بزرگم مدتی است که فلج شده و افتاده تو رختخواب و حرف هم نمیزنه الآنم بیمارستانه چند وقت پیش خواب دیدم مرخص شده حالشم خوب شده اومده خونه با ماهم داره حرف میزنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر سلامتی خانواده تان است

  14. هداهداsays:

    سلام من داییم بیمار شده و رگای قلبش بسته شده و بیمارستان بستریه دیشب خواب دیدم ک حالش خوب شده و اوردنش خونه باهاش هم صحبت کردم و قول داد ک خوب میشه و سیگار کشیدنو میزاره کنار، میشع بدونم تعبیرش چیه.مچکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلامتی نصیب خانواده تان میشود

  15. پوریاپوریاsays:

    سلام من و خالم و دخترخالم طی چندهفته یک خواب مشترک دیدیم و اون هم این بود که یکی از نزدیکانمون ک طی تصادف فلج شده میتونه راه بره و دوباره سلامتیشو ب دست اورده و از شدت شوق گریه میکنیم میشه تعبیرشو بگین؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، در مورد این رویا صدقه پرداخت کنید و سه آیه ی اخر سوره حشر را بخوانید. امید است که خیر باشد.

  16. خانم زارعخانم زارعsays:

    باسلام خسته نباشید خواب دیدم تویِ خیابونی میدویدم وچندتا حیوان دنبالم میکردن ومن به درخونه ای رسیدم که درواقعیت اون خونه قبلا وقتی بچه بودم توش مستاجر بودیم وحالاتوی خواب من رفتم دم دراون خونه بعدش گفتم نه نمیرم توی این خونه ودویدم رفتم دم در خونه ای سفید وقشنگ که درش باز بود وحیاطش باغچه وگل داشت خیلی قشنگ بود واردخونه شدم وازترس اینکه اون حیوانهای وحشی بیان دنبالم درحیاط خونه روقفل کردم وقفلش کلیدی داشت که برداشتمش وداخل حیاط خونه چندتا خانم بودن که نگاهم میکردن وبهشون سلام کردم وجواب سلامم رودادن ولبخند زدن بهم ونشستم اونجا برام یه پسربچه ای اوردن که معلول شده بود اون پسربچه روگرفتم وسرش روگذاشت روی پاهام وروسری خودمو کشیدم روی خودش وخودم ودعا کردم براش وازخدا خواهش کردم شفاش بده که پسربچه زیر دستم شفا یافت وگرمی ازسرش به پاهام رسید واحساس کردم وبهشون گفتم این پسرتون شفایافت وخوب شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، اشاره به نیات و اهداف پاک و سالم شما در زندگی بیداری و در مورد برخی از موضوعات شخصی و خانوادگی دارد.

  17. سانازسانازsays:

    خواب دیدم که دختر خاله م که خیلی برام عزیزه و سرطان داره و بخاطر شیمی درمانی موهاش ریخته ، توی خوابم موهاش دراومده بود کم پشت ولی بلند بود و مش کرده بود ولی اصلا قشنگ نبود و مثل قبل از بیماریش نشده بود . من خیلی تعجب کردم که موهاش در اومده و خیلی امیدوارانه بهش دلداری دادم که ببین موهات دراومده و داری خوب میشی ولی ته دلم ناراحت و نگران بودم و امید نداشتم و سعی میکردم این حسم رو مخفی کنم تا اون نفهمه از طرفی همون شب یه خواب دیگه هم دیدم که فکر میکنم درست قبل این بود اینطوری که پیش یکی از اقواممون که آرایشگره رفته بودم و برام یه سری لاک آورد که من هرکدوم رو زدم یا با یه دست کشیدن از روی ناخنهام پوست پوست میشد و کنده میشد با بعضی هاشون مثلا اولش قرمز خیلی خوشرنگ بود و چند دقیقه بعد رنگش بنفش خیلی بدرنگ می شد و اون فامیلمون ناراحت بود به خاطر جنس لاکها و میگفت خیلی گرون خریده بودشون و سرش کلاه رفته

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، این رویا شما را دعوت به امید و صبر بیشتر میکند ، همچنین نمادی از برخی از اتفاقات مثبت و خوشایندی است که شخص خودتان آن ها را تجربه خواهید کرد.

  18. خانمم زارعخانمم زارعsays:

    سلام مادرم خواب دیده ک برای یه خانم ک فوت کرده درحال حاضر پرستاری میکرده و خواهرمم پرستار دوم ایشون بوده و عمو هرروز لب دیوار نگاه میکرده اینها چکار میکنند و مادربزرگم و زن عموم هم تو خواب مدام میومدن ب دیدار این خانم و مادر من میگفته نگید ب اینها ک من اینجا کار میکنم ونسبت خواهرم بامادرم توخواب شده بوده خواهر وب مامانم میگفتند با خواهرتون هماهنگ کنید ک او فقط داروهاشونو بدن شما بقیه کارهاشونو انجام بدید و یکی از افراد همین خانواده مریض بوده شفا یافته بوده میخواستند جشن بگیرد برایش چ تعبیری دارد ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده رفع گرفتاری و برطرف شدن اندوه در زندگیتان تعبیر شود

  19. زهرازهراsays:

    سلام من مامانم سرطان داره و دیشب به گفته ی خودش بعد از نماز صبح خواب دیده که یکی که لباسش سفید بوده و انگاری دکتر بوده اومده کنارتختش بالای سرش وایستاده و به یکی دیگه گفته بیمار ایشونه؟ این خوب نمیشه و انگاری گفته باید اهدای عضو کنه. من خیلی ناراحت و نگران شدم وقتی این خواب رو مامانم برام تعریف کرد. اومدم اینجا بگم به شما ببینم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای سلامتی مادرتون دعا کنید و به اهل بیت متوسل شین

  20. زهرازهراsays:

    ببخشید دررابطه بااین خواب که فرمودین برای سلامتی مامانم دعاکنم و متوسل بشم میخواستم ببینم تعبیرش خوب نبود که اینطوری گفتین؟ :((( 😔 "سلام من مامانم سرطان داره و دیشب به گفته ی خودش بعد از نماز صبح خواب دیده که یکی که لباسش سفید بوده و انگاری دکتر بوده اومده کنارتختش بالای سرش وایستاده و به یکی دیگه گفته بیمار ایشونه؟ این خوب نمیشه و انگاری گفته باید اهدای عضو کنه. من خیلی ناراحت و نگران شدم وقتی این خواب رو مامانم برام تعریف کرد. اومدم اینجا بگم به شما ببینم تعبیرش چیه؟"

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام جایی برای نگرانی وجود ندارد ودر مشکلات به خداوند توکل کنید

  21. NimaNimasays:

    سلام. من عموم الان 3روزه که بخاطر سرطان حالش بد شده و بیمارستان بیهوشه هنوز. خواب دیدم که عموم رو تخت بیمارستانه و یسری دستگاه های کمک اکسیژنو باز کردن ازش و حالش بهتر شده و لبخند میزد. تعبیرش چیه. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام انشاالله بهبود پیدا می کنن

  22. هانیه رستمیهانیه رستمیsays:

    با سلام قبل از نماز صبح خواب دیدم که پدرم کاملا سالم است و به خانه بازگشته(پدرم الان در حکومت هست)خیلی خوب شده بود.باهم یک عالمه حرف زدیم، خانه راهم تعمیر کرده بودیم،ممنون میشم اگر جواب بدید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده بهبود وضعیت زندگینتان است

  23. زهرازهراsays:

    سلام من مامانم سرطان داره. دیشب یه خواب دیدم که کامل یادم نیست چی دیدم دقیقا ولی یادمه که انگاری حال مامانم خیلی بد بود و میگفتن چندروز دیگه یا چندوقت دیگه یه همچین چیزی، فوت میکنه و من به شدت توی خواب ناراحت شدم. این تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  24. آیداآیداsays:

    سلام من تو یه هفته ۲ بار خواب شفا گرفتن خواهر زنداییم که از وقتی به دنیا اومده عقب مونده بوده و دیدم البته به خاطر خطای پزشکی حین زایمان این اتفاق واسش افتاده و توانایی هیچ حرکتی یا حرفی و نداره و الان ۱۹ سالشه دفعه ی اول توی خوابم میتونست راه بره خواب دوم ادامه همین خواب بود البته چند شب بعد که علاوه بر راه رفتن میتونست حرفم بزنه یعنی کاملا خوب شده بود و همه خیلی خوشحال بودن مخصوصا مادرش تعببیرش چیه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  25. ندا اصغریندا اصغریsays:

    من خواب دیدم یکی از فامیلامون ک سرطان داره میگه من اصلا مریض نبودم شوهرم مریض دکترا گفتن اون میمیره من بخاطره بچه هام گفتم مریض ام بعد گریه می‌کنه و میگه دکترا چرا گفتن اولش خوب میشه بعدش میگن میمیره لطفا جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتراست سلامتی خودرا چک کنید

  26. خانم صخانم صsays:

    خواب دیدم تمام بیمارانی که بیماری مارو دارن در مکانی جمع کرده اند فکرمیکنم مسجد بود و از اونجا بیرون نمیرفتیم و حتی اونجا غذا بهمون میدادن میخوردیم، من و شوهرم و دخترمم بودیم، من از برخی خانمها سوال میکردم شما چه جوری مبتلاشدی و اونا توضیح میدادن و اکثرا شوهرشونو مقصر میدونستن ، من به اونا دلداری و امید میدادم و گفتم انشاءالله ما هم درمان میشیم، یه خانم دکتر هم اونجا بین ما بود که دراز شده بود داشت استراحت میگرد، یه خانمی که همراهِ بیمار بود فامیلِ دور عمه ام اینا بود ما باهم روبوسی کردیم و من گفتم یه آشنا هم پیدا شد! که اون خانم از اینکه بامن روبوسی کرده بود ناراحت شد که نکنه بیماری بهش منتقل بشه و من بهش توضیح دادم که اینطور نیست که شما فکرمیکنی، بعدشم برامون غذا آوردن و ما برنج پخته خوردیم وهرکی که غذاشو میخورد واحیانا سیر نمیشدبازم برنجِ اضافی بود که بخاد بخوره ، و شوهرم تنها مردی بود که تو اون مکان حضور داشت و حس کردم چون بقیه خانمها شوهراشونو مقصر میدونستن، منوشوهرم تنها زن وشوهری بودیم که باهم خوب بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به آشفتگی و دغدغه های فکریتون اشاره داره از حضور در اجتماع دوری کنین

  27. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم تو حرم امام حسین هستم و یک بچه ی فلج رو همراهی کردم سمت یه اتاق تا وارد اتاق شدن پسر بچه خوب شد و سلامتیش برگشت و پدرش از من خیلی تشکر میکرد و میگفتن که من باعث شفای پسرشون شدم و من از خوشحالی دنبال حرم امام حسین میگشتم تا تشکر کنم ولی هرچی میگشتم پیدا نمیکردم و سردرگم بودم میشه تعبیرش رو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به لحاظ اعتقادی و فکری سردرگم هستین به حضرت متوسل شین تا مشکلتون حلش شه

  28. آنیاآنیاsays:

    همسرم توی خواب دید( مادرش که در واقعیت زمین گیره و نه میتونه راه بره و نه خوب حرف بزنه،) رفته خونه شون و دیده که خواهرش داره موهای مادرش و کوتاه میکنه، مادرش خوب و واضح باهاش حرف زده ولی وقتی به پاهاش نگاه کرده دیده که پاهای مادرش از زانو قطع شده،،،،،، تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خیلی براشون صلوات بفرستن و صدقه بندازن

  29. فاطمه حسینیفاطمه حسینیsays:

    سلام من خواب دیدم در فضای سرسبز و خوش آب و هوایی پزشک اون منطقه بودم و به اونجا رفت و آمد داشتم و افراد مختلف رو درمان میکردم و یک بار هم یه کودک رو که تب داشت و مادرش سراسیمه پیش من آورده بود درمان کردم با تجویز دارو و ... احساس خوبی داشتم و لباس پزشکان رو داشتم این میتونه صرفا مربوط به این باشه که من خودم دانشجوی پزشکی ام یا اینکه تعبیر خاصی داره؟ ممنون میشم راهنماییم کنین سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  30. فررانهفررانهsays:

    سلام من پدرم خواب دیده روی تخت خوابیده و یک پزشک همه جاشو معالجه کرده و دکتر بهش گفته شما سالم سالم هستید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خودرا چک کنید

  31. شیماشیماsays:

    سلام، چند شب پیش خواب دیدم مادرم که بخاطر شکستگی لگن قادر به راه رفتن نیست داره از پله های نشیمن پایین میاد با لباس مشکی خالدار( البته عمده لباساش تیره و خالداره)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تغییراتی درزندگیتان است

  32. سعیدسیدیسعیدسیدیsays:

    سلام خواب دیدم کرونا از بین رفته وهمه چیبه روال قبل برگشته.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام انشالله

  33. علیعلیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که پدرم که از پا افتاده است و نمی تواند حرکت کند، از جایش بلند شده و رفته توی اتاقی که سقفش خراب است. رفت روی چهارپایه و شروع کرد به درست کردن سقف خانه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به حل شدن یه سری مشکلات اشاره داره

  34. بهاربهارsays:

    سلام . دایی من ۳۰ ساله که زمین گیر هست و به هیچ عنوان امکان بهبودی رو نداره و هم خودش و اطرافیانش تو عذاب هستن و تو خواب دیدم که شفا گرفته و مرده و ما اونو ب خاک سپردیم و همه آروم بودن و همه جا سرسبز بود

  35. سمیرا باباییسمیرا باباییsays:

    سلام خواب دیدم به بیماری اوتیسم مبتلا شده ام اما شخصی مرا با چند نفر که بهمین بیماری مبتلا شده بودن با الهام گرفتن ومتوسل شدن به خدا شفا داد

  36. کژال.مکژال.مsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دوستم که تو بیداری درحال شیمی درمانی شدن هستن برگشتن خونه و سرکار میرن.گفتم چطور برگشتی گفت دیگه باید برمیگشتم حالم بهتره.انگار که باز یکم درد داشت اما قابل تحمل تر بود.دوستم شفا پیدا میکنه؟

  37. ملازمیملازمیsays:

    سلام من بابای توی آی سیو بیهوش هست اول اینکه خواهش میکنم براش دعا کنید لطفااا و خواب دیدم چشماشو باز کرد خوب میشه ینی؟دارم دیوونه میشم کم کم

  38. موسویموسویsays:

    مادر من آلزایمر داره و خیلی وقته توی بستره و کسی و نمیشناسه دیشب خواب دیدم که حین غذا دادن بهش، یه لحظه کوتاه حالش-خوب شد و به من گفت( من خوب میشم، پیگیر احوالت میشم نگران نباش) و دوباره به همون حال بیماریش برگشت.ممنون میشم تعبیرش و بگید.

  39. مجیدمجیدsays:

    مادر خانم بنده زوال مغذی هستند( کوچکی مغذ) و حتی در صحبت کردن و راه رفتن مشکل دارند خودمان جابشاشون میکنیم.خواب دیدم که ایشان بر سر سفره ای که همه نشسته بودیم شروع کردند به صحبت کردن و راه رفتن که یک دفعه همه پریشان شدیم و شروع کردیم به حمد و ثنای خداوند.

  40. ملينامليناsays:

    سلام من پدرم مبتلا به سرطان هستن و تحت درمانن ديشب خواب ديدم كه پدرم سلامت هستن ولى خودم مبتلا هستم و همراه پدر و مادرم براى شيمى درمانى رفته بودم تعبيرش چيه؟

  41. هادی ولیزادههادی ولیزادهsays:

    سلام من خواب دیدم من بیماری در سر دارم و مادرم بهم شفا داد

  42. محمدربانیمحمدربانیsays:

    خواب دیدم که پای راستم که قبلا شکسته کاملا خوب شده ودرحال دویدن هستم هزاران سلام درود

  43. آرامآرامsays:

    سلام... یکی از اقوام به دلیل تصادفی ک داشتن نخاع آسیب دیده ونمیتونن راه برن... توی خوابم دیدم ک ایشون شفا پیدا کرده و داره راه میره و خوشحاله... تعبیرش چیه؟!

  44. طلاطلاsays:

    خواب دیدم تویه اتوبوس بودم دیدم یه بچه که توبغل مادرش بودواصلا نمیشناختمش وحالت خفگی داشت ومادرش هرکاری کردخوب نشدمازمادرش خواهش کردم بده بغل من کمن وقتی بغلش کردم ونوازشش کردم وپشتشو مالیدم وخیلی تلاش کردم اخرش گریه کردم وازخداکمک خواستم تااینکه بالاخره بچه بِغل من خوب شد وشفایافت من به مادرش دادم وگفت حالش خوب شد امامحض احتیاط بعدابه یه دکترهم نشون بدین تعبیرش چیه؟؟

  45. مرضیه حسینیمرضیه حسینیsays:

    سلام من برادرم هوشیاریش خیلی پاییینه و دکترا جواب کردن گفتن چند ماه بیشتر زنده نیست دم صبح خواب دیدم برادرم مرده و کفنشم کردن دارن میبرنش تو آمبولانس منم از جایی دارم برمیگردم وقتی با این صحنه مواجه میشم با داد و گریه میرم سمت براندکاری که داداشم روش هس روی کفنو باز میکنم داداشمو بغل میکنم و بلند بلند گریه میکنم ولی صدای گریه خودمو نمیشنوم بعد یهو داداشم زنده میشه بعدش من و داداش بزرگم با ماشین میخوایم ببریمش بیمارستان تا چک کنیم که حالش خوبه که وسط راه بودیم بیدار شدم

  46. مرضیه حسینیمرضیه حسینیsays:

    سلام من برادرم هوشیاریش خیلی پاییینه و دکترا جواب کردن گفتن چند ماه بیشتر زنده نیست دم صبح خواب دیدم برادرم مرده و کفنشم کردن دارن میبرنش تو آمبولانس منم از جایی دارم برمیگردم وقتی با این صحنه مواجه میشم با داد و گریه میرم سمت براندکاری که داداشم روش هس روی کفنو باز میکنم داداشمو بغل میکنم و بلند بلند گریه میکنم ولی صدای گریه خودمو نمیشنوم بعد یهو داداشم زنده میشه بعدش من و داداش بزرگم با ماشین میخوایم ببریمش بیمارستان تا چک کنیم که حالش خوبه که وسط راه بودیم بیدار شدم

  47. تهرانیتهرانیsays:

    سلام یکی از اقوام من بر اثر گاز گرفتگی حال مسایدی نداره و دیروز مادرم خواب دید که خوب شده و چند شب پیش خواهرم خواب دید که سلامتی کامل کسب کرده

  48. کیاناکیاناsays:

    سلام من چند وقت پیش خواب دیدم من و حضرت مسیح و کسی که دوسش دارم در یک ساحلی هستیم جایی که من و کسی که دوستش دارم عاشق شدیم و هیچ ادم دیگه ای نبود غروب افتاب بود کسی که دوستش دارم پشت حضرت مسیح بود من در برابر مسیح زانو زدم دستش را رو سرم گذاشت بعد برام دعا خوند و اخرش من رو بغل کرد و هر سه از اونجا با هم رفتیم تعبیرش چیه؟

  49. SdsdsSdsdssays:

    خواب دیدم انگار حال خوبی نداشتم و بیمارستان بودم ولی اون لحظه درمانم کردم بهتر شدم ومادرم منو برد خونه بستگانمون ولی اون بستگان اصلا در قید حیاط نیستن اون محله که بودیم همه درحال ساخت بودن بجز اون خونه

  50. ف زف زsays:

    سلام پدر من ۲-۳ ماهی میشه که به سرطان مغز مبتلاست‌ و در بستری. بدون قدرت تکلم و تحرک. ساعت ۶ صبح خواب دیدم خودش تونست بلند شه و بشینه و کاملا بهبود پیدا کرده بود. در همون حال که من شاهد این موضوع و کاملا متعجب و خوشحال بودم انگار کسی به من گفت در عوض پسرت(که الان ۶ ماهه است) در بزرگسالی نقصی پیدا خواهد کرد. تعبیر این خواب چیه؟

  51. صدرا نجفیصدرا نجفیsays:

    سلام پدربزرگ من مدتی است به دلیل سکته نمی تواند درست راه برود و ایت اواخر که اصلا قادر به راه رفتن نیستن اما من در خواب ایشون رو دیدم که سرحال به خوبی در حال راه رفتن بودن.

  52. مریم محمدیمریم محمدیsays:

    سلام وقتتون بخیر، خواهر من خواب دید که پدربزرگم که چند سالی هست مریض حاله و خیلی از جاش بلند نمیشه ، خیلی سرحال و شاد بوده و داخل حیاط خونه راه میرفته و یه نوزاد پسر که ختنش کرده بودن داخل خونه و بغل کرده بوده و خوشحال بوده و بچه رو خیلی دوست داشته ، خواهرم میگه داخل خواب خیلی خوشحال شدم و گفتم پدربزرگ شما حالتون خوب شده

  53. مریم غنیمریم غنیsays:

    شفای مریض

  54. اعظم عرب گلاعظم عرب گلsays:

    مدفوع کردن

  55. مریم غنیمریم غنیsays:

    مدفوع شل. خواب دیدم مدفوع میکنم روی تخت اما تخت یا چیزی کثیف نشد ببخشید آخرش رو شوهرم از پشتم با قاشق پاک کرد.تعبیرش چیه

  56. طاهرجغتاطاهرجغتاsays:

    خواب دىدم رفتم خونه نمى تونم چراغا روشن‌کنم ولى ىه نفر روشنش کرده و بعد داره گرىه مى کنه مى گم چرا گرىه مى کنى پسرم خوب شده آوردمش.. تعبىرش چىه..ممکنه پسرم خوب بشه

  57. پاسبانپاسبانsays:

    سلام وقتتون بخیر مادربزرگ بنده چند وقتیه که به شدت مریضه و حالش اصلا بهتر نشده، من دو بار خواب دیدم حالش خوبه و تو اتاق خودش نشسته و با ما حرف می‌زنه و می‌خنده. می‌شه راهنماییم کنین که تعبیرش چیه؟

  58. بهاربهارsays:

    با سلام ...بعداز نماز صبح و خواندن نماز برای شفای برادرم که درگیر سرطان از نوع بدخیم و دکترها جوابش کردن کلی دعاش کردم و واسش دعا برای شفاش خوندن از شدت خستگی ساعت ۶ونیم هفت خوابم برد و در خواب برادرمو دیدم که لاغری مفرطی که بواسطه سرطانش بوجود اومده خوب شده بود و سفید و سرحال بود با اینکه کلا برادرم پوست سبزه ای داره و خیلی طبیعی عین قبل صحبت می کرد توی خواب فکر نمیکردم شفا پیدا کرده پیش خودم فکر میکردم یعنی تاثیر داروهاشه...خیلی نگرانم میشه لطفا تعبیرشو بهم بگید ..ممنوناز لطفتون

  59. هاجر فیاضیهاجر فیاضیsays:

    سلام . من پدرم در کما هستن . و همه اعضای خانواده خواب دیدیم که سلامت شدن و خودش میگه من خوب شدم. و یکی از دوستانشون هم خواب می بینه که یه لباس سبز تنش کرده و رفته خونه اونا مهمونی و داره میگه من خوب شدم اومدم دیدنتون . لطفا تعبیرش رو میگین .

  60. NegarNegarsays:

    سلام . من خواب دیدم که عموی جوانم زخمی شده و من اونو بغل کردم و با گریه به بیمارستان رسوندم و اون زود حالش خوب شد و من در خواب خیلی دوستش داشتم البته بگم من همچین عمویی ندارم و وقتی رفتم ببینمش خیلی با محبت نگاهم میکرد

  61. ساراساراsays:

    سلام . من 5 سال هست که مشکل نازایی دارم. حتی برای رفع مشکلم امام رضا نذر کردم. خواب دیدم تو حرم امام رضا با چند تا خانم دیگه بودم یکدفعه یکی دو نفر که نمی دونم زن یا مرد بودند آمدند دور یکی از همراهان من را با چادر یا عبا شون گرفتند سپس رفتند در این لحظه اون خانم همراه ما که مشکل نازایی داشت شفا پیدا کرده و باردار شده بود. در خواب کمی احساس حسادت بهش داشتم و به همراهان دیگه مون می گفتم شاید شوهرش بچه دوست نداشته باشد.

  62. ش.قش.قsays:

    سلام عموي من مريضه حال خوبي هم نداره وهمه منتظرمعجزه هستن.٩اذرساعت٤/٥-٧صبح خواب ديدم حالش خوبه خوشحالم بود.رفتيم دنبالش تاببريمشخونه.پدرمن قبلاباپدربزرگم تويك ساختمان زندگي ميكردن.توخواب ديدم من همون خونه قبلي رفتم وعموم هم ازماشين پياده شد وبه طبقه پدربزرگمرف.اونجاهمه دورش بودن وبگوبخندبود.ميشه تعبيرش رابدونم.چیزی که هست من هیچوقت بی دلیل خوابی‌نمیبینم واکثراچیزی که میبینم تعبیرمیشود

  63. ش.قش.قsays:

    سلام عموي من مريضه حال خوبي هم نداره وهمه منتظرمعجزه هستن.٩اذرساعت٤/٥-٧صبح خواب ديدم حالش خوبه خوشحالم بود.رفتيم دنبالش تاببريمشخونه.پدرمن قبلاباپدربزرگم تويك ساختمان زندگي ميكردن.توخواب ديدم من همون خونه قبلي رفتم وعموم هم ازماشين پياده شد وبه طبقه پدربزرگمرف.اونجاهمه دورش بودن وبگوبخندبود.ميشه تعبيرش رابدونم.چیزی که هست من هیچوقت بی دلیل خوابی‌نمیبینم واکثراچیزی که میبینم تعبیرمیشود

  64. ش.قش.قsays:

    سلام عموي من مريضه حال خوبي هم نداره وهمه منتظرمعجزه هستن.٩اذرساعت٤/٥-٧صبح خواب ديدم حالش خوبه خوشحالم بود.رفتيم دنبالش تاببريمشخونه.پدرمن قبلاباپدربزرگم تويك ساختمان زندگي ميكردن.توخواب ديدم من همون خونه قبلي رفتم وعموم هم ازماشين پياده شد وبه طبقه پدربزرگمرف.اونجاهمه دورش بودن وبگوبخندبود.ميشه تعبيرش رابدونم.چیزی که هست من هیچوقت بی دلیل خوابی‌نمیبینم واکثراچیزی که میبینم تعبیرمیشود

  65. خیریخیریsays:

    باسلام من قبل از طلوع آفتاب خواب دیم یکی از دایی هام که فلج هست در عروسی یکی از اقوام و به خاطر اسم امام حسین (ع) راه می رود و اولین مفر با من تماس تصویری گرفته که بهم نشون بده. تعبیرش چیه؟

  66. miladsadeghimiladsadeghisays:

    خواهرم ۱۷ ساله معلولیت ذهنی داره خواب دیدم شفاگرفته و راه میرود و خودش هم خوش حال است از اینکه شفا پیدا کرده و من هم از خوشحالی دادو بیداد میکردم تعبیرش چیست؟

  67. MOHAMADMOHAMADsays:

    من توی خواب دیدم که مریضم و تا فلجی میرم ولی بهبود پیدا میکنم و صورتم ورم داره

  68. MOHAMADMOHAMADsays:

    ورم داره و خوب میشه و صورتم جذاب تر میشه

  69. سعیده نجف پورسعیده نجف پورsays:

    سلام من ب تازگی ازدواج کردم و مادرهمسرم فلجه ولی هرشب به خواب من میاد ک توخونه من هست و داره راه میره و ازش میپرسم پس چرا جلوی بقیه راه نمیری تعبیرش چیه

  70. سوماسوماsays:

    دیشب خواب دیدم فامیلم که تو کماس و علائم مرگ مغزی داره حالش بهتر شده و کم کم بیدار شد و به زور تونست چشماشو باز کنه بهش گفتم منو میشناسی گفت اره مگه میشه نشناسم. دوستان برای سلامتیش دعا کنید یه خانومه بچه کوچیک داره

  71. زهرازهراsays:

    سلام من مادرم دوسال از مریضی فوت شده و توان راه رفتن نداشت اما درخاب دیدم ک رو به بهبود است و می تواند راه برود میخاستیم بریم بیرون ک در مدرسه بچگی ام رفتیم و کسانی ک اونجا بودند میشناختیم از حضور مادرم سالم و رو ب بهبودی خوشحال بودند بعد دیدم یه لحظه انگار فوت شده دوباره خوب شد انگار خاب بودن دوباره بیدارشدن راه رفتن این حالت بود

  72. زهرازهراsays:

    من خواب دیدم که یکی از خواهرانم که فلج هست شفا گرفته است و دارد با کمک پدرم راه میره آیا این خواب نشانه چیست؟

  73. نارمینا حیدرینارمینا حیدریsays:

    سلام من پدر بزرگم حالش خوب نیست و تو بستره چند وقتیه همش خواب میبینم که از حالت لاغر و رنگ و رو رفته که روی ویلچرن پامیشن و خوب میشن چند بار هم دیدم میشه بگید معنیش چیه؟

  74. امیر مالکیامیر مالکیsays:

    سلام دایی بنده سالهاست ک به علت سقوط از ارتفاع فلج شده و من تو خواب داشتم ویلچر او را هل میدادم ک یهو اون سر پا شد شروع کرد ب راه رفتن البته ب سختی راه میرفت و به سمت دستشویی حرکت کرد مبخاستم بدونم تعبیرش چیه...ممنون میشم

  75. کریمیکریمیsays:

    سلام خاله من بخاطر کرونا تو کماس‌ و اکسیژنش‌ پایینه‌ . دیشب خواب دیدم خوب شده و اومده میگه که دیگه مریض نیستم خوب شدم ممنون میشم تعبیرشو‌ بگید

  76. محمدیمحمدیsays:

    سلام پدر یکی از دوستان من سرطان داره خواب دیدم که عمل کرده و خوب شده تعبیرش چی میتونه باشه؟

  77. سمانهسمانهsays:

    سلام من خواب دیدم خواهرم بیماره کاملا حالش خوب شده بود و وقتی من دیدمش از شدت خوشحالی خیلی گریه کردم... تعبیرشو میشه بگین

  78. مسعودمسعودsays:

    سلام.برادر زادم تقریباچهارماه پیش توتصادف ضایعه نخاعی شددیشب خواب دیدم قشنگ راه میره ولی آخرش سرش گیج رفت وافتاد.ممنون میشم راهنماییم کنید براتعبیر

  79. سمیهسمیهsays:

    سلام یکی از دوستان بنده به من زنگ زد که چند بار خواب دیدم پدرت نگرانته و دلتنگته و یه گلی داخل خونشونه که هی میگه این مال سمیه اس من مواظبشم و بعد کمر درد شدید داره که میره مسجد نماز میخونه و خوب میشه و منم با لباس سفید و خوشحال وارد مسجد میشم .... تعبیر چیه چرا چند بار دیده؟

  80. درسا صفائیاندرسا صفائیانsays:

    سلام خواب دیدم خالم که الان کما هست در اثر کرونا ، میاد خونه و ۳ نفر دارن جلوش میرقصن

  81. زیبا زارعزیبا زارعsays:

    سلام پدر من مدتی است که بیماری سختی دارد دیشب خواهرم خواب دیده که پدرم صحیح و سالم به خانه آمده

  82. م.شم.شsays:

    خواب همسرم رو دیدم که هیچ بیماری نداره اما در عالم خواب دیدم که انگار مریض بوده وبعد خوب شدن اومد خونه وتوخواب دیدم خواهرشم باهاش بود و به من گفت :ببین خوب شده ودیگه بیمار نیست این خواب فکرم رو مشغول کرده با توجه به اینکه من یکی دو ماهیه مشکلی برام پیش اومده واز لحاظ روحی وروانی یه هم ریختم ممنون

  83. فاطمه.مفاطمه.مsays:

    سلام نامزد من در کما هستن و به شدت بیمار خواب دیدم که رفتم بالا سرش و باهاش حرف زدم به هوش اومد و اولین کلمه گفت (خدا). و من با خودم بردمش خونمون.اما چیزی که دیدم وقتی رفتم بالا سرش این بود که نامزدم به یک نوزاد تبدیل شده بود پسربچه ی زیبا و سفید .

  84. نرگسنرگسsays:

    آم امیدوارم جواب بدید چون دیدم کامنتا رو جواب دادید و من خب جای دیگه ای نمیشناسم ک بپرسم..خواب در مورد خودمه و خیلی برام ترسناک زود ...من سنم زیر ۱۸ ساله و هیچ وقت تنهایی ب دکتر نرفتم ولی تو خوابم تنهایی رفتم دکتر و بالاتنم رو که ی بیماری پوستی شبیه زخمایی ک مثل سوراخ بودن رو نشون دکتر دادم و دکتر گفت باید بری ی جای مجهز و اینکه گف بخاطر فشار عصبی و روانی اینطوری شدی و وقتی تنهایی رفتم ی شهر دیگ دکتر کلی خون چرک از بدن من خارج کرد و خون تمیز بهم تزریق کرد ک خب من زخم تنم خوب شد...خواب واقعا عجیبی بود ممنون میشم جواب بدید:)

  85. ترانه ناصریترانه ناصریsays:

    سلام پدرم سخت بیمار هستن کرونا داره و سن ۸۷ سال و ب دستگاه وصل شده .حالشون اصلا مساعد نیست . مامانم خواب دیده ک پدرم اومده منزل و مامان ازش پرسیده بهتر شدی ؟ بابا گفته بد نیستم نذر حضرت ابوالفضل کردم . برام خیلی مهمه بفرمایین تعبیرش چیه ؟ ممنونم

  86. شهرامشهرامsays:

    من خواب دیدم مادرم از کما بیدار شده ولی میتونه خوب باشه و یا بد خابم البته ۳ بار خواب دیدم خیلی نگرانم در خواب بیدار شده بود و با من حرف میزد و البته خواهر وپدرم هم اینو دیده بودند

  87. فاطمه جعفریفاطمه جعفریsays:

    سلام خواب دیدم تو ثحن یه زیارتگاه یا شایدم یه مسجد قدیمی بود ،ایستادهبودم که یهو درخشش نور سبزی رو از داخل اون مکان به بیرکن دیدم ویه صدایی که می گفت ما تو رو شفا دادیم در حالی که من هیچ بیماری خاصی نداشتم وقتی بیدار شدم متعجب شده بودم

  88. یونس فلاحیانیونس فلاحیانsays:

    با سلام.من یه بچه مریض دارم که نه حرف میزنه نه راه میره .دو تا از فامیلام خواب مشترک دیدن که بچه ام شفا گرفته و راه میره تعبیرش چیه .ممنون

  89. Faez rajabiFaez rajabisays:

    سلام من خواب دیدم مادر زنداداشم که تو بیمارستان کرونا گرفته و دستگاه تو دهانش هست و بیهوش حالش خوب نیست .من رفتم به دیدنش دیدم با لباس مشکی دراز کشیده تا منو میبینه بلند میشه و دستگاه تو دهانش نیست و زیر لب بهم میگه آب آب آب میخوام و من دنبال آب میرم وشفا گرفته تعبیرش چیه یعنی خوب میشه؟

  90. زهرهزهرهsays:

    من مادرم با اکسیژن تنفس می کند من دیشب خواب دیدم که او خوب شده و با ما به بیرون از خانه امده و بی اکسیژن تنفس می کند این خواب نشانه چیست ؟

  91. فاطمه خادمیفاطمه خادمیsays:

    سلام من خواب دیدم ک مادرم مریض شده و من به شدت گریه و زاری میکردم و همزمان برای سلامتیش دعا میکردم تعبیرش چیه؟ لطفا جواب بدید

  92. سارا نوریسارا نوریsays:

    سلام.یکی از بستگان ما کرونا داره و حالش وخیمه و بیمارستان بستریه خواب دیدم که حالش خوب شده و اومده خونه و همه دور سفره جمع هستیم و غذا میخوریم و از بیماریش تعریف میکنه وحالا کاملا سالمه نشونه چیه؟

  93. علی عقابیعلی عقابیsays:

    سلام ببخشید زنم مریض سرطان سینه هستند وخودشان خواب دیدن حضرت ابوالفضل روی سینه اش گذاشت وبهش گفت چیزت نیست و خوب شدی ودو شیرینی به او داد وبه او گفت یک شیرینی را به خواهرت بده که او نیز سرطان لگن داشت وبعداز دو ماه فوت کرد ویک شیرینی دیگر را به او گفت سه قسمت بکن یک قسمت برای برادرش که ناراحتی قلبی دارد ویک قسمت را به همساییمان که سرطان زیر ریه دارد ویک قسمت را بهش گفتم مال خودت باشد تعبیر این خواب چیست ممنون میشوم سریع جواب دهید

  94. بهنامبهنامsays:

    سلام من دیدم یک دختر با موهای طلایی مول ابریشم که در هوا پراکنده بود با یک انرژی طلایی به اطراف خود بدون در نظر گرفتن این که کسی مریض است یا احتیاج به درمان دارد انرژی شفا دهنده میده به انگلیسی به این افراد هیلر میگند و برای من آرزوهای خوب با صدای بلند میکرد و گریه میکرد

  95. نادیا ذبیحینادیا ذبیحیsays:

    مادربزرگ من در بیمارستان بستری هست و من شب قبل خواب دعا کردم و خوابیدم بعد خواب دیدم که مادر بزرگم شفا گرفته و همه میگن معجزه شده تعبیرش چیه؟

  96. امیرامیرsays:

    سلام بزرگوار من خواب دیدم در حرم حضرت معصومه س هستم و جلوی ضریح یک پرده بود که یک سید نابینا اونجا نشسته بود و معلوم بود آدمه بزرگیه چون همه شانه هاشو میبوسیدن و بعد از پرده رد میشدن برای زیارت،من هم شونه ایشونو بوسیدم و دست کشید رو صورتم اما ناخوداگاه نشستم کنارش و دست گذاشتم رو چشماش و گفتم الهی و ربی به حق صاحب الزمان ادرکنی و بعد بلند شدم برم برای زیارت،یکدفعه اون سید دستمو گرفت و داشت میدید چشماش خوب شده بود،هی میخاست داد بزنه بگه ک من اونکارو کردم هی میگفتم حاجی تورو خدا حرفی نزن هی میخاستم برم منو نگه داشته بود گفتم حضرت معصومه شمارو شفا داده نه منه کثیف،اینو بگو به همه بعد بیدار شدم داشت اذان میگفت،میشه بی زحمت راهنماییم کنید تعبیرش چیه؟ ممنون ازتون

  97. ......................says:

    سلام من پدرم سرطان داره حالش هم بده مادرم خواب دیده که آزمایش داده دکترا گفتند حالش خوب شده همه چی خوبه بعد خودش و مامان بزرگم و بقیه می‌خندیدند تعبیرش چیه؟؟

  98. مرتضویمرتضویsays:

    سلام.خواهرم مدتها بیمار بود ولی تحت درمان بود .الان دو ماهه که فلج شده ودربستره.فقط هم درحدچند کلمه می‌تونه صحبت کنه.چندین بارمن وچندنفر از فامیل خواب دیدیم که کاملا حالش خوب شده و همه خوشحالیم.تعبیرش چیه؟

  99. النازالنازsays:

    یکی از خواهران همسرم خواب دیده رفته حرم امام رضا ع و از دور مردم تجمع کردن و لباسای منو دارن پاره پاره میکنن، میره جلو و میبینه منم و مردم میگن که شفایافته ،در ادامه بگم که بیماریه خاص دارم و این خواب را ایشون در مورد من دیدن.

  100. نظرینظریsays:

    مادرم چند سال هست که درگیر بیماری سرطان است،دخترم دیشب خواب دیده که من یه شلوار سفید براش آوردم وگفتم بپوشه تا امام زمان شفاش بده

  101. زهرا کامرانیزهرا کامرانیsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم که تصادف کرده و .... و نمیتونه خوب حرف بزنه داره خیلی راحت و واضح حرف میزنه و قربون صدقه من میره

  102. یگانه یاسمینیگانه یاسمینsays:

    سلام شوهر من فوت شده و یک نفر که خیلی مریضه و درد داشته خواب میبینه شوهر من براش غذا آورده و. خورده میگه از خواب ک بیدار شدم هیچ دردی نداشتم همینطور خواهر شوهرم خواب میبینه ک یه زن سید اومده سرخاک شوهرم ومیگه برید کنار شنیدم این مرده شفا میده اومدم مادرم رو شفا بده

  103. نرگسنرگسsays:

    سلام من خواب دیدم برادرم حالش خیلی بده در حدی ک داره میمیره یکم بعدش دیدم ک نشسته و ما میخوایم ببریمش دکتر تعبیرش چی میتونه باشه؟

  104. محمدرضا احمدیمحمدرضا احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم که پسرخالم که الان در کما هست به خاطر تصادف به خانه اومده و من پشت سرش نشسته بودم و و اون دراز کشیده بود و با چشماش یه لحظه نگاهم کرد و بی صدا لبخند زد و منم در جوابش لبخند زدم. بعد از این لحظه به لحظه حالش بهتر شد به طوری که در این خواب کاملاً حالش خوب شد و سلامتیش رو به دست آورد

  105. سید علی میریسید علی میریsays:

    سلام وقت بخیر یکی از نزدیکان من حدود چند ماهی هست که مریض هست و در بیمارستان هست و اخیرا حالش بهم خورد و الان بی هوش هست امشب من خواب دیدم که صحیح و سالم داریم باهم صحبت میکنیم و به نوعی تفریح میکنیم و من در خواب متعجب ازش پرسیدم که خوب شدی الان درد نداری و اون گفت آره خوب خوبم و از قبل بیماری هم بهترم ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید🙏

  106. ساریناساریناsays:

    سلام مادر من بیماری روحی(بدبینی) دارن و میگه به هیچ عنوان نمیزارم با کسی که میخوای(منظورش عشقمه)ازدواج کنی عشق من خواب دید که کنار هم و دست تو دست هم نشسته بودیم که مامانمو از بیمارستان اوردن حالش کاملا خوب شده بود وقتی مارو کنار هم دید گفت عیب نداره بشینید پیش هم شما مال همید بعد مامانم گفت باید باهم ازدواج کنید میگه خوابه خیلی شفاف بود و حس خوبی داشت اینم بگم که در بیداری داییم داره سعی میکنه مامانمو بزور ببره دکتر و این خوابم داخل شهر و خونه خودشون اتفاق افتاد

  107. سمیراسمیراsays:

    خواب دیدم بیماری ک اقوامون هست حالش خوب نیست تا منو میبینه از من خوشش میاد سعی میکنه از سر جاش بلند بشه و حالش خوب میشه وقتی منو میبینه و بخاطر من از سر جاش بلند میشه...

  108. nilofar bolaqinilofar bolaqisays:

    سلام من خواب دیدم یکی از بیمارامون ک دچار مرگ مغزی شده را به خانه آوردیم و تا روی تخت جابه جاش میکردیم بهوش اومد و کاملا سالم شد وحتی بلند شد و از خانه مان با پدرش خارج شد تعبیر این خواب چی میتونه باشه

  109. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر پدر من مدتی هست که بیمار شده و به هر پزشکی هم مراجعه کردیم دلیلی واسه بیماریش پیدا نشده و الان چند روزی هست که حالش خیلی بدتر شده، دیشب خواب دیدم پدرم خوب شده و ما به شکرانه سلامتیش غذا پخته بودیم و عده ای از فامیل هم جمع بودند که پدرم داشت باهاشون صحبت میکرد، خیلی وحشت کردم از این خواب تو رو خدا بگید الان چه اتفاقی ممکنه بیفته؟

  110. قنبریقنبریsays:

    خواب دیدم داداشم ک. تو بستر بیماری شفا پیدا کرده، و خیلی وقته اصلاح نکرده،. و لباش شیک و خیییلی سرحال اومد خونمون گفت گوسفندان فروختم

  111. داود داودیداود داودیsays:

    سلام من دخترم یه بیماری داره خواب دیدم خوب میشه تعبیرش چی هست مرسی

  112. محمدرضا عابدیمحمدرضا عابدیsays:

    سلام من مامانم سه تا سرطان داره سرطان کبد ، استخوان و پستان ودکترا گفتن خوب نمیشه امروز دختر خاله ام زنگ زده میگه خواب دیدم خوب میشه و سر پا میشه قشنگ راه میره و مبل هاشم برایش میارن میخواستم بدونم تعبیرش چه میشه

  113. صوفیصوفیsays:

    سلام من پدرم 6 ماهه سرطان داره والان تقریبا تو کماست امشب خواب دیدم که خوب شده و کنارمه با هم کتاب میخونیم میخواستم بدونم تعبیرش چیه

  114. کرمیکرمیsays:

    سلام وعرض ادب من ی بیماری دارم توی دنیای بیداری، ودیشب خواب میدیدم پیرمردی بادستش چیزی رو ب همراه داشت واون رو ب بدن من منتقل کرد ومن در همون حین صلوات می‌فرستادم وموقعی ک کارش تمام شد دستش رو بوسیدم و اون رفت وگفتم مراقبم باش، پیرمرد در جواب گفت باشه

  115. اکبریاکبریsays:

    سلام خواب دیدم که درحرمی هستم ومردی داخل یک کیسه زباله بزرگ بود که به شدت معلولیت داشت نمیدونم چی شد که یک دفعه گفت منوحضرت ابفضل شفاداده ومن اون مرد رو گذاشتم‌رویک سطحی و شروع کردم به درست کردن اعضای بدنش مثله پازل بعد که کاملا خوب شد گفتم واقعا شفا گرفتید شما

  116. حسامحسامsays:

    پسر۲سالشه حدودیک ساله که مریضه هیچ حرکتی نداره دیگه.خواب دیدم که تو حرم امام رضایم پسرم بغل مادرمه یهو شروع میکنه به امیرالمومین گفتن همش تکرارش میکردبعدهمه متوجه شدن وخوشحال شون که بچم شفاگرفته ودوباره کاملا مثل قبل خوب شد وحرف میزد میشه لطفا تعبیرشو بگید

  117. محمد عباس مرادیمحمد عباس مرادیsays:

    سلام وقت بخیر داداش من همین دیشب خواب دیدم که واسه یه مریز بیمار تخت بیمارستان دعا میکردم که شفا پیدا کنه هی سجده کردن دعا کردم ناگهان دیدم دعا م مستجاب شد و نوری سفیدی روم غالب شد پرنده ها داشتن پرواز میکردن و بیماره شفا پیدا کرد بلند شد حرف زد بعدش همراهش با رضایت لبخند بهم گفت تو پدر منو شفاد دادی وه من یه حسی خیلی خوبی داشتم ترخدا اگه تعبیرشو میدونید بگید

  118. برزو نبویبرزو نبویsays:

    سلام هردو چشم پسرم مشکل دارن و یکی شون کلا بینایی نداره اون یکی هم مشکلش مشکل عادی نیس بعد از نماز صبح خواب دیدم ک با گریه اومدم ب شوهرم گفتم ک چشم بچمون خوب شده و هردو با گریه ب سجده افتاده بودیم و میگفتم ک امام رضا چشم بچمو خوب کرد

  119. دلویندلوینsays:

    سلام وقت بخیر،من خواب دیدم خواهرم که در حال حاظر باردار هستش در خواب توی خیابون میخواست برای کسی تولد بگیره کیک تولد هم توی دستاش بوده موقع راه رفتن پاش به زیر لباس بلندی که پوشیده بود گیر میکنه و میفته و خون از خواهرم میاد مادرم با دکتر تماس گرفت و گفتن که بچه سقط شده و همه ی ما خیلی ناراحت شدیم.

  120. محمد محمدیمحمد محمدیsays:

    خواب دیدم یکی از بستگانم ک مدتی است در بستر بیماری هست و الان تحت درمان است شفا پیدا کرده و براحتی بلند میشود و راه میرود و میدود

  121. Ali RahbariAli Rahbarisays:

    من خواب دیدم توی ده مادرانمان بودیم پسر دایی مادرم که مریض بود خوب شده. منم که مریضی دارم از من میپرسن بهتر شده ای. منم باحالت گریه و زاری میگم اگه بهتر شده بودم چرا بدنم مریضه و حالم خوب نیست و رنگم زرده شده؟

  122. ShirinShirinsays:

    سلام خسته نباشید.من عموم بیماره‌ من خواب دیدم کاملا خوب شده تعبیرش چیه

  123. آرشآرشsays:

    سلام من خواب دیدم عمه ام و مادرم دارن گریه میکنن ب عمه ام گفتم برا چی گریه میکنی گفت امام حسین شفا بابات داده دیگه محمدرضا داداشت نمیبره پیش خودش ، داداش من سرباز هست ، تعبیرش چیه

  124. متین کریمیمتین کریمیsays:

    سلام، پدر شوهر من ۲ سال پیش سکته کرد و یه سمت بدنش و قدرت تکلمش از کار افتاد، با دیدن هرکسی همیشه به گریه میفته،خواب دیدم من و همسرم فقط رفتیم مادرش را ببینیم با اینکه آنها در شهر دیگری زندگی میکنند و ما در واقعیت هیچوقت همچین کاری نکرده بودیم خودمان را از پدرش مخفی میکردیم که ما رو نبینه گریه کنه، یه دفعه من دیدم ایشون اومد نزدیکمون ایستاده دقیقا مثل قبل از سکتشون، مادر همسرم گفت چند روزی میشه ایشون خود به خود شفا پیدا کردن،فقط قدرت تکلم هنوز ندارن، من خیلی خوشحال شدم و بغلشون کردم، تعبیر چی میتونه باشه؟

  125. افخمی پناهافخمی پناهsays:

    سلام من یکساعت قبل اذان صبح خواب دیدم پدر بیمارم (حدود یکساله سکته کردند و هوشیاری شون خوبه ما رو می شناسند فقط قدرت تمام و حرکت ندارند بخاطر ضعیفی) از جاشون بلند شدند و حیاط منزل هم بارون زیادی اومده بود از جاشون بلند شدند منم متعجب که راحت راه میرفتند و میخواستند بیاین لب پنجره بنشینند که از روی سرم رد شدند ولی دردم نگرفت گفتم بابا جان مواظب باشین مامان را لگد نکنید که لگد نکردند و کنار پنجره نشستند و نگاه بارون میکردند منم گوسفند سفید چاقی دیدم که از آب بیرون اومد و چند گوسفند دیگه که در آب شناور بودند گفتم گوسفندهای کیه که آب آورده خونه ما و گفتم برین از آب درشون بیارین تا به صاحبهاشون بدیم حتما دنبالشون می گردند . میخواستم تعبیر خوابم را بدونم. اعیاد ماه رجب بر شما و همه اعضا مبارک🌺

  126. نیلوفر زارعنیلوفر زارعsays:

    سلام من مادرم سرطان بدخیم داره و الان خیلی حالشون بد هس دیشب خواب دیدم بلند شده و حرف میزنه و همینطور ک خوشحال بودیم یکی اومد بهم گفت حالا دیدی مشکل گشا شفا داد ب مامانت

  127. داریوشداریوشsays:

    سلام...خواب دیدم پدر مرحومم که در بیمارستان در بستر بیماری بود سلامت خودشو بدست اورده و به خانه آمده....من هم خوشحال با او حرف میزدم...بعدش پول در اورد که بهم بده اما من قبول نکردم و گفتم پول دارم... تعبیر خواب لطفا؟

  128. ههsays:

    سلام من خواب دیدم که برادر شوهرم که چند سالی است که بیماری ای شبیه به آلزایمر داره و خیلی حالش وخیمه خیلی خوب شده و بهبودی کامل داره خیلی شاد و خوشحاله و چند بار هم این خواب رو دیدم الان هم اون در آی سی یو هست تعبیرش چیه؟

  129. ‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌.says:

    سلام خسته نباشید همه در حال گریه بودن برای یکی از اقوام حتی خود من هم گریه میکردم یکی از فامیل شفا گرفته بود و سالم بقل مادرش بود . بچه ی دو ساله هم هست

  130. ‌‌‌‌‌.‌‌‌‌‌.says:

    سلام خسته نباشید همه در حال گریه بودن برای یکی از اقوام حتی خود من هم گریه میکردم یکی از فامیل شفا گرفته بود و سالم بقل مادرش بود . بچه ی دو ساله هم هست

  131. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از پسرفامیل های نزدیکم که فلج شده میگه یه روزی توهم صاحب یه دختر بچه میشی منم میشم توخوابم بنده خدا فلج نبود.در واقعیت هم فک نکنم بچه دار بشه تو خوابم هم از دستش نارحت شدم لطفا تعبیر خواب منم بگید راستی توی خوابم دوتا دختر بچه خوشکل هم بود که یکیش دختر خواهرم بود اون یکی انگار خواهرم بود ولی در واقعیت خواهری به اون کوچیکی ندارم

  132. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از پسرفامیل های نزدیکم که فلج شده میگه یه روزی توهم صاحب یه دختر بچه میشی منم میشم توخوابم بنده خدا فلج نبود.در واقعیت هم فک نکنم بچه دار بشه تو خوابم هم از دستش نارحت شدم لطفا تعبیر خواب منم بگید راستی توی خوابم دوتا دختر بچه خوشکل هم بود که یکیش دختر خواهرم بود اون یکی انگار خواهرم بود ولی در واقعیت خواهری به اون کوچیکی ندارم وخودمم مجرد هستم

  133. مسلممسلمsays:

    خواب دیدم فرزند معلولم سخن گفت و من در خواب بسیار شکر گذاری کردم بعد خواب دیدم ترک موتور دوستم بودم و در محل عزادری رسیدیم و من دنبال محل عزاداری بودم و محل مون ندیدم بعد در خواب دراز کشیده بودم سیگار میکشدم و میخواستم بلند شم انگار ایه شخص یا نیروی نامرعی نمیزاشت بعد با اتش سیگار دستشو سوزاندم و با هر فشاری بود بلند شدم و همون موقع که انگار حالت خواب و بیدار بودم هز خواب بیدار شدم الان خواب دیدم جمعه ساعت ۲:۳۰

  134. سیدهادی حسینیسیدهادی حسینیsays:

    سلام من خواب دیدم یک روحانی اومد تو خوابم یک کیک بهم داد و منم داشتم میخوردمش خیلی خوب خوشمزه بود و مریضیمم خوب شده بود ۲۸ماه ذی حجه بود

  135. کامران محمدیکامران محمدیsays:

    سلام.من خواب دیدم در مسجد هستم و در با مردم در حال عزاداری هستم.یک الهامی ب من شد ک من برم سمت یک پسر بچه لال و با صدای بلند بگم یا ابولفضل و دستمو بکشم روی سرش.من رفتم و این کارو کردم پسر لال شفا پیدا کرد و حرف زد.تعبیر خواب چی میتونه باشه