تعبیر خواب کوزه یک زن حیله گر است!

تعبیر خواب کوزه و نوشیدن آب یا شیر از آن نشانه های خوبی به همراه دارد و این نوید را می دهد که در عشق و تجارت موفق خواهید شد. اما اگر از درون کوزه چیزی بیرون آورید متاسفانه نشانگر زیانی است که به دلیل خیانت برخی از دوستان در زندگی شما رخ می دهد و تعبیر خواب کوزه شکستن در رویا نیز به معنای بیماری و یا تصادف در یک سفر است. بنابراین می توان اینگونه برداشت کرد که تعبیر خواب کوزه جنبه های بسیار متفاوتی دارد و به سادگی نمی توان نسبت خوب و یا بد به چنین رویایی داد. شکستن کوزه یا پارچ در رویا از دیدگاه برخی معبرین نشانه ورشکستگی است که به دلیل بی دقتی و بی احتیاطی فرد بیننده رویا رخ می دهد.

تعبیر خواب کوزه خالی

تعبیر خواب کوزه خالی، پارچ یا هر ظرف مشابهی که خالی باشد به معنای توبه کردن یک فرد گناهکار می باشد. چنین رویایی در برخی مواقع به معنای داشتن فرزند و یا به دنیا آوردن آن برای یک زن باردار است. کوزه خالی که بتوانید داخل آن را ببینید، نشانگر یک کودک بسیار باهوش است که می تواند اسرار پنهان سایرین را تشخیص دهد. این کودک می تواند یکی از بچه های فامیل شما و یا حتی فرزند خود شما باشد که از قدرت زیادی در خواندن ذهن افراد برخوردار است. بهتر است این کودک را شناسایی کرده و از توانایی های منحصر به فرد او در جهت مثبت استفاده نمایید. اگر شما در رویا یک کوزه خالی گران قیمت ببینید، می تواند نشانگر علاقه شما به یک وسیله گران قیمت در بیداری باشد که اخیرا تلاش زیادی برای بدست آوردن آن کرده اید.

تعبیر خواب کوزه خالی ، تعبیر خواب کوزه سفالی

تعبیر خواب کوزه سفالی

تعبیر خواب کوزه سفالی بازیگوشی، شادی و خنده است. یک کوزه سفالی و یا کوزه شیشه ای نشان دهنده همسری است که با او روزهای خوبی را تجربه خواهید کرد. شوهری ثروتمند و یا زنی زیبا که می تواند زندگی را به کام بیننده خواب شیرین سازد از جمله مواردی است که می توان برای تعبیر خواب کوزه سفالی عنوان کرد. اگر یک کوزه سفالی را در رویا خریداری کردید، نشان دهنده رابطه ای پنهانی با دوستی است که می تواند تاثیرات مثبتی در زندگی شما داشته باشد. این دوست باعث افتخار شماست و رابطه پنهانی خود را می توانید آشکار سازید چرا که دیگران نیز از آن استقبال خواهند کرد. 

تعبیر خواب کوزه شیشه ای نمایانگر همسر است. البته همسری که نمی توان به او اعتماد کرد و رازهایی را با او در میان گذاشت. اما اگر یک فرد مجرد در خواب چنینی رویایی ببیند، تعبیر آن به فردی مربوط می شود که قصد دارند با او ازدواج کنند اما این پارتنر یا معشوق راضی نمی شود چرا که وی فرد دیگری را برای ازدواج در نظر دارد. نباید به سادگی اعتماد کرد. اگر قصد ازدواج دارید پس از دیدن چنین خوابی بهتر است احتیاط بیشتری به خرج دهید.

تعبیر خواب کوزه عسل

تعبیر خواب کوزه عسل می تواند نمادی از ثروت، سعادت، عشق و پولی باشد که از راه قانونی بدست می آید. عسل در رویا به تنهایی نمایانگر باروری و فرزندآوری نیز می باشد. داشتن یک کوزه عسل در رویا بدین معناست که باید در زندگی واقعی تلاش کنید تا پاداشی که مستحق آن هستید را بدست آورید. تعبیر خواب کوزه عسل نماد شیرینی و روزهای خوش است. همچنین خوردن عسل از یک کوزه برای مردان نشانگر قدرت جنسی بالای آنان می باشد. اما اگر مردی در رویا با خوردن عسل حس خوبی نداشته باشد و یا کوزه عسل از دستان او زمین افتاده و بشکند نشانه عدم رضایت او از رابطه جنسی فعلی است. اگر یک زن در رویا از کوزه عسل بخورد به احتمال زیاد در آینده ای نه چندان دور باردار خواهد شد.

تعبیر خواب کوزه سازی

تعبیر خواب کوزه سازی

تعبیر خواب کوزه سازی نشان می دهد که فرد شانس این را خواهد داشت که زندگی بسیار سعادتمند و بی نظیری را تجربه کند. اگر کسی در رویا ببیند که در حال ساختن کوزه است، می توان امیدوار بود که این فرد به اهداف خود در زندگی خواهد رسید. او خوشبخت خواهد بود. روزهای خوش و آرامی در انتظار او است. احتمالا سفری در راه است. سفری که می تواند آغازگر راهی باشد به سمت رسیدن به رویاهای دیرینه. کوزه ساختن در رویا کاری لذت بخش است که اگر آن را با احساس خوب انجام دهید می تواند نوید بخش روزهای خوشی باشد.

تعبیر خواب کوزه شکستن

تعبیر خواب کوزه شکستن به زنی اشاره دارد که خدمتگزار خانه و خانواده های دیگران است. این زن سمبل جوانی و زیبایی است اما مشکلات زندگی او را از پا درآورده و تبدیل به موجودی خسته و ناتوان کرده است. کوزه شکسته همچنین می تواند بازتاب خستگی های یک مادر باشد. مادری که تمام زندگی خود را وقف دیگران ساخته است. اما اکنون دیگر آن زن زیبای سابق نیست و توانایی های قبلی را نیز ندارد. ولی اکنون که پیر و شکسته شده است کسی در کنار او نمانده و این زن از حمایت کافی برخوردار نیست. اگر شما به عنوان بیننده رویا چنین فردی را در اطراف خود دارید بهتر است قدمی برای حمایت از او بردارید. البته برخی دیگر معتقد هستند که کوزه در رویا نمایانگر زنی حیله گر است که هرگز نمی توان به او اعتماد کرد. او بی پروا است بنابراین سعی کنید از نزدیک شدن یا رابطه داشتن با چنین زنی دوری کنید. شاید این خواب به ما می گوید که شناخت زنان واقعا دشوار است!

خلاصه ی مطلب :

کوزه در خواب به مفاهیم بسیاری تشبیه شده است. در برخی از منابع تعبیر خواب کوزه نماد موفقیت است و در برخی دیگر زنی حیله گر که سعی دارد وارد زندگی شما شود. بنابراین همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتر این رویا و تعبیر آن آشنا شوید.  

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. maryam ahangariyan7maryam ahangariyan7says:

    سلام من خواب دیدم کسی کوزه رو پیدا کرد وشکست بعد من گرفتم تا ببینم توش کلی چیزای قدیمی مثل چشم عجیب بود بعد اسرار داشتن از من بگیرن بفروشیم تعببرش لطفا کسی میدونه