معرفی بهترین سایت های پاپ اپ

پاپ اپ  ها یکی از ابزارهای تبلیغاتی هستند که به واسطه استفاده از آنها می توانید هم کسب درامد داشته باشید و هم اینکه برای سایت و محصول خود تبلیغات لازم را انجام دهید ، البته در استفاده از این ابزار باید با احتیاط و دقت عمل نمایید تا دچار هیچ مشکلی نشوید.

یکی از راه های درآمد زایی از اینترنت سایت های پاپ اپ  هستند . در واقع پاپ اپ  ها از جمله انواع تبلیغاتی هستند که اگر در سایت خودتان قرار دهید به واسطه هر آی پی کاربری که بر روی آن کلیک می نماید مبلغی ب شما پرداخت خواهد شد. اما جریان پاپ اپ  به همین سادگی نیست و بسیاری از سایت های پاپ اپ  بدون پرداخت هزینه ای  از سایت شما استفاده می نمایند به همین جهت شما باید نسبت به سایت انتخابی جهت استفاده از امکانات پاپ اپ  نهایت دقت را به خرج دهید . به همین منظور ما در این مقاله بهترین سایت های پاپ اپ  را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم تا شما بدانید که با کدام یک از این سایت ها م یتوانید همکاری داشته باشید .

معرفی سایت پاپ آپ ، مزایای سایت های پاپ آپ

مزایا پاپ اپ  چیست ؟

تعدد سایت های پاپ اپ  و رقابت های این سایت ها نشان دهنده این است که تبلیغات پاپ اپ  طرفداران زیادی دارد و بر اساس همین بازخورد خوبی داشته است . در این قسمت مهم ترین مزایای این سبک تبلیغ را مورد بررسی قرار می دهیم :

_پاپ اپ  ها می توانند مفید واقع شوند اگر کاربران به سایر صفحات سایت شما منتقل شود . به همین جهت زمانی که کاربر در سایت شما می گذراند به نسبت بیشتر خواهد بود.

_اگر شما از سایت پاپ اپ  به جهت انجام تبلیغات خود استفاده نمایید ، تعداد بازدید کنندگان شما پس از مدتی به طرز چشمگیری افزایش خواهد داشت .

_سبک بودن این سبک تبلیغات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بدون آنکه سرعت لود سایت شما کاهش پیدا کند بازخورد خوبی دریافت کنید.

_اگر به دنبال افزایش رتبه در الکسا خود هستید ، تبلیغات پاپ اپ  به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با هجوم ناگهانی کاربران رتبه خود را افزایش دهید.

_از نظر هزینه این سبک تبلیغات به عنوان کم هزینه ترین نوع شناخته می شود.

_تبلیغات پاپ اپ  از جمله تبلیغات زود بازدهی است که پس از مدت زمان کوتاهی افزایش رتبه و بازدید را به واسطه این سبک تبلیغات خواهید داشت .

_جلب توجه کاربران ، از جمله موارد مهمی است که این سبک تبلیغات به دلیل آن مشهور شده اند . البته سعی کنید از متن های بسیار کوتاه در این تبلیغات استفاده کنید.

_مهم ترین مواردی که نیاز است یک کاربر بداند به صورت تصویری و خلاصه در اختیار کاربر قرار میگیرد.

نکات مهم در رابطه با پاپ اپ  ها

استفاده از پاپ اپ  ها همانطور که دارای مزیت هایی است ، معایب و محدودیت هایی را نیز دارا می باشد ، شما باید با توجه به تمامی نکات تصمیم بگیرید که آیا استفاده از پاپ اپ  می تواند برای شما مفید واقع شود یا خیر. توجه داشته باشید اگر شما به درستی از این امکان استفاده ننمایید به صورت قطع سایت شما دچار مشکل خواهد شد و تمامی لینک های خود را در گوگل از دست می دهید .

_بهترین سایت ها جهت استفاده از پاپ اپ  سایت های خبری هستند ، در واقع این سبک سایت ها به دلیل بازدید کننده بسیار می توانند مورد خوبی جهت این سبک تبلیغات باشند.

_به هیچ وجه به صورت فراوان از پاپ اپ  ها استفاده نمایید ، استفاده بیش از حد و بدون فکر از این تبلیغات سایت شما را از بین خواهد برد.

معرفی چند سایت برتر ایرانی در زمینه ی پاپ آپ ، انواع پاپ آپ و کاربرد آن ها

پاپ اپ  چند نوع دارد و کاربرد هر کدام چگونه است ؟

اگر شما می خواهید از پاپ اپ  ها استفاده نمایید باید ابتدا انواع آن ها را بشناسید تا بتوانید نوع مناسب برای خودتان را انتخاب نمایید . به صورت کلی چند نوع پاپ اپ  داریم بر اساس نام هایشان می توان تشخیص داد که این دو نوع در کجا و چرا کاربرد دارند اما توضیحات بیشتر به شما کمک می کند تا به صورت واضح تر کاربرد سبک پاپ اپ  را بشناسید و بتوانید از آنها به جا استفاده نمایید :

پاپ اپ  زیرین ( pop – under ) :

در واقع این نوع از پاپ از جمله آن هایی است که شما اصلا متوجه آن نمی شوید و زمانی که می خواهید تب اصلی را ببندید پنجره هایی که باز شده است را متوجه خواهید شد. در واقع ترفند این سبک به این صورت است که در هنگام کلیک پنجره ای پشت پنجره شما باز می شود و زمانی که پنجره را می بندید متوجه می شوید . این سبک برای کسانی مناسب است که قصد دارن رتبه الکسا خود را بهبود ببخشند.

پاپ اپ  پنجره جدیدی New tab :

در این نوع زمانی که شما وارد صفحه حاوی پاپ اپ  می شوید بلافاصله به صفحه ای جدید وارد خواهید شد و در آن صفحه محتوا را خواهید دید . این سبک برای کسانی مناسب است که می خواهند برند سازی کنند و توسط کاربر دیده شوند .

پاپ اپ  مدال :

این نوع پاپ اپ  با نام انگلیسی Modal  شناخته می شود و از جمله رایج ترین نوع های این تبلیغ می باشد. این تبلیغات به صورت ناگهانی بر روی صفحه ظاهر شد و از کاربر می خواهند تا مشارکتی را انجام دهد تا بسته شوند. معمولا جایگاه این نوع در وسط صفحه است اما گاها در قسمت های پایینی یا گوشه ها قرار میگیرد.

پاپ اپ  ورودی :

این نوع با نام انگلیسی Interstital شناخته می شود در واقع همانطور که از اسم این نوع مشخص است ، قبل از نمایش هر چیزی این پاپ اپ  را مشاهده خواهید کرد و معمولا از شما می خواهد که اقدام یا عملیات خاصی را انجام دهید.

پاپ اپ  نوار اطلاع رسانی :

یکی دیگر از انواع پاپ اپ  ها که کم ازای ترین و از جمله بهترین ها به شمار می رود این سبک است . در واقع این سبک به صورت رایج در بالاترین و پایین ترین قسمت به صورت دائمی نمایش داده می شود.

کسب درآمد با نمایش پاپ اپ  :

همانطور که در قسمت پیشین مورد بحث و بررسی قرار گرفت شما به واسطه بهترین سایت های پاپ اپ  می توانید درآمد داشته باشید ، در این سایت ها معمولا به ازای هر کلیک مبلغی بین 2 تا 4 تومان پرداخت می شود ، توجه داشته باشید پیشنهادات با مبالغی غیر عادی و بالاتر از این تله هایی برای شما خواهند بود که به واسطه کار کردن با این قبیل سایت دچار مشکل می شوید.

معرفی بهترین سایت های پاپ آپ برای کسب درآمد

معرفی بهترین سایت های پاپ اپ 

پس از انکه تمامی موارد مربوط به این سبک از تبلیغات را مورد بحث و بررسی قرار دادیم باید بدانیم بهترین سایت های پاپ اپ  کدام ها هستند و هر کدام از این سایت چه معایب و مزایایی دارند و در نهایت چه امکاناتی را در اختیار شما می گذارند که به واسطه آن ها تبلیغ نمایید یا برای آنها تبلیغ کنید و درامد مورد نظر خود را بدست بیاورید.

پاپ اپ  اول ، از جمله سایت های معتبر تبلیغات :

شروع فعایت این سایت از سال 1397 بوده است و از جمله سیستم های تبلیغاتی جدیدی به شمار می رود. بر اساس گفته های خود سایت تیم آن ها از افراد جوان و پر انگیزه تشکیل شده است و شعار این تیم این است که در کوتاه ترین زمان  و به نحوی که بهترین باشد به شما خدمات ارائه می نماید. خدمات متنوع توسط این سایت ارائه می شود که به موارد زیر می توان اشاره نمود :

_تبلیغات اینترنتی

_تبلیغات پاپ اپ  

_تبلیغات پاپ اپ  باکس

_افزایش بازدید

_بهبود رتبه الکسا

اگر شما می خواهید ویژگی ها کاری این سایت را بشناسید موارد زیر به شما کمک خواهد کرد :

اگر قصد تبلیغ دارید :

_امکان تعیین تعداد بازدید ها به صورت دقیق و پرداخت مبلغ بر اساس تعداد بازدید ها

_امکان ایجاد محدودیت روزانه و پخش بازدید ها در طول مدت زمان درخواستی

_امکان مشاهده آمار دقیق بازدید ها

_عدم استفاده از ای فرم ها Iframe

اگر شما قصد همکاری دارید :

_پنل نمایش دهنده دقیق آمار بازدید و امکان پیگیری

_امکان برداشت روزانه با حداقل سقف 10 هزارتومان

_پرداخت دقیق و به موقع

میترا نت

از دیگر سایت های محبوبی که در این زمینه به فعالیت خود می پردازد می توان به سایت میترا نت که در تهران و منطقه تهران پارس واقع شده است اشاره کرد. از ویژگی های منفی است سایت می توان به عدم برقراری تماس تلفنی اشاره نمود.  شما به واسطه این سایت می توانید محصولات و خدمات خود را به نحو تاثیر گذاری به کاربران نمایش دهید.

 در واقع این سایت به عنوان واسطه ای میان شما و دیگر سایت هایی که از نظر بازدید کاربران زیادی دارند عمل می نماید و به همین جهت دیگر شما نیاز ندارید تا با هر سایتی برای تبلیغ به صورت مستقیم در تماس باشید. بر اساس مطالب ذکر شده در سایت اصلی این سایت دارای 10080  مشتری در روز است.

اگر شما بخواهید از این سایت برای تبلیغات خود استفاده نمایید به جهت هر 1000 نمایش باید مبلغ 7 هزار تومان پرداخت کنید. در واقع نرخ تبلیغ این سایت به ازای هر کلیک 7 تومان است.  این شبکه تبلیغاتی دارای 2657 سایت است که به واسطه آنها تبلیغات را انجام می دهد. اگر شما سایت پر بازدیدی دارید می توانید از طریق این سایت کسب درامد نمایید.  

انواع خدمات ارائه شده توسط این سایت  

_تبلیغ به صورت چست ثابت

_ایجاد تبلیغ پنجره ای

_نمایش بک لینک

_تبلیغات بنری

معرفی سایت پاپ آپ می ، زرپاپ ، پاپ فا و پاپ آپ پلاس به عنوان بهترین سایت های پاپ آپ

پاپ اپ  می ، سایتی با ایده های نوین

این سایت از جمله سایت هایی است که بر اساس تعداد هر بازدید کننده پرداخت را به صاحب وبسایت انجام می دهد. در واقع محدودیتی از نظر پرداخت در این سایت وجود ندارد از جمله شعار هایی که این سایت به صورت واضح در قسمت درباره ما بیان کرده است می توان به اینکه همه چیز را منصفانه محاسبه می نماید اشاره کرد.  این سایت از تمام وبمستران و صاحبان کسب و کاری که دارای سایت های پر بازدید هستند تقاضای همکاری دارد. شما می توانید بر اساس گفته های این سایت کمتر از 1 دقیقه فعالیت خود را شروع نمایید.

ویژگی های سایت پاپ اپ  می :

_این سایت از روش جذب کاربران به واسطه پرداخت پورسانت برای معرف استفاده می نماید.

_مبلغ پرداختی این سایت به ازای هر ای پی 329 ریال است .

_در این سیستم شما می توانید زیر مجموعه داشته باشید.

_شمارش در این سیستم پاپ اپ  به صورت دقیق انجام می گردد.

زر پاپ اپ  

یکی از سایت های پاپ اپ  هایی که ادعا بهترین بودن را دارا است زر پاپ اپ  می باشد . در واقع این سایت یکی از سایت هایی است که در صفحه اول گوگل و بین لینک 1 تا 10 نمایش داده می شود ، در واقع این سایت جزو برترین سایت های پاپ است است . علاوه بر این مساله این سایت ادعا کرده است که بالاترین نرخ درامدی را به شما ارائه خواهد کرد در واقع رقم مطرح شده جهت پرداخت جهت ای پی های اول 12 تومن و بیشتر و ای پی های دوم و سوم بیشترین حد مبلغ در کل سایت های پاپ اپ  است . مزیت های زیر از جمله مزایای است که در این سایت درج شده است :

_ارائه دهنده با کیفیت ترین و مناسب ترین قیمت به جهت تبلیغ برای شما

_در اختیار قرار دادن پنل کاربری به جهت کنترل تبلیغات

_ایجاد امکان تغییر تبلیغ در موبایل و دستکتاپ

_ایجاد تبلیغات مستقیم .

_افزایش میزان خرید محصولات یا خدمات

علاوه بر موارد ذکر شده این شرکت ادعا دارد که شما می توانید بالاترین نرخ کسب درامد در روز را داشته باشید و چندین بار در روز امکان تسویه وجود دارد. علاوه بر تمامی این موارد 500  تومان با عضویت در این سایت دریافت خواهید کرد . علاوه بر این اگر زیر مجموعه  تشکیل دهید از مبلغ پرداختی به آنها 5 درصد به شما پرداخت خواهد شد.

پاپ فا

یکی دیگر از سایت هایی که در زمینه تبلیغات پاپ اپ ی فعالیت خود را ادامه می دهد ، شرکت پاپ فا است.  این شرکت ادعا داشته است تا امروز به کاربران خود 2.642.435.721 تومان پرداخت کرده است . قسمت درباره ما در این سایت ناقص بوده و اطلاعات زیادی در رابطه با این سایت وجود ندارد اما این سایت لیست امکان خود را بیان کرده است :

_تسویه حساب مرتب

_شمارش بدون مشکل

_پشتیبانی

_واریز بدون درخواست

_24 تومن به ازای هر ای پی

_عدم نیاز به تایید سایت

علاوه بر موارد ذکر شده قسمتی برای اثبات پرداختی ها وجود دارد که به واسطه این قسمت می توانید مشاهده نمایید که برای چه کسانی پرداخت انجام شده است .

پاپ اپ  پلاس

از دیگر سایت های فعال در این زمینه پاپ اپ  پلاس است که این سایت دارای معرفی و درباره ما نیست اما یکی از قسمت های جالب در نظر گرفته شده در این سایت قسمت نظرات کاربران است که در واقع در تعداد نظراتی که درج شده است به وفور می توان مشاهده کرد که کاربران از این سیستم رضایت کافی دارند. از ویژگی ها و دلایلی که این سایت درج کرده است که شما آن را انتخاب نمایید موارد زیر است :

_تسویه مستقیم و آنی

_امکان ثبت تیکت و پیگیری

_نمایش بار اول 17 تومن و پرداخت 33 تومان برای 3 نمایش

ساعت کار این شرکت 9 تا 5 بعدازظهر است و شماره تماس هایی جهت پیگیری مسائل شما وجود دارد. از جمله آماری که در این سایت وجود دارد پرداخت مبلغ 159.586.47022 ریال است . این سایت در قسمت های سوالات رایج این مطلب را بیان کرده است که این سایت ، سایتی کاربر محور است و امکان تبلیغ تنها با عضویت در این سایت امکان پذیر است . کاربران این سایت به دو دسته عادی و ویژه تقسیم می شوند . کاربران ویژه دارای مزایای بی نظیری جهت همکاری هستند. برای اینکه شما بخواهید تبدیل به یک کاربر ویژه شوید کافیست که شرایط تبدیل شدن به کار ویژه را در سایت مورد نظر مطالعه کرده و بر اساس این شرایط مراحل را طی کنید.

مهمترین نکات هنگام استفاده از سایت های پاپ آپ

نکات مهم در هنگام استفاده از پاپ اپ  

اگر تصمیم دارید تا از پاپ اپ  در سایت خود استفاده نمایید موارد زیر به شما کمک خواهد کرد تا کمترین مشکل در استفاده از سیستم تبلیغی را داشته باشید :

_پاپ اپ  شما باید دارای مفهوم باشد و کاربر باید از آن فایده ای ببرد ، گرافیک کافی نیست .

_در طراحی پاپ اپ  ها نهایت سلیقه را به خرج دهید.

_پاپ اپ  طراحی شده باید ریسپانسیو باشد.

_برای اطلاعات تماس ، از کاربر درخواست اطلاعات تماس بیش از حد ننمایید.

_سعی کنید از محتوای بی ربط استفاده نکنید.

_تا جای ممکن پاپ اپ  در صفحه اول نمایش داده نشود.

_قوانین طراحی پاپ اپ  برای موبایل را رعایت کنید.

_نیاز نیست پاپ اپ  لپ تاپ با گوشی یکسان باشد.

_بهترین زمان برای نمایش پاپ اپ  پیش از خروج کاربر است .

_سعی کنید برای پاپ های خود این قانون را در نظر داشته باشید که بیشتر از 1 بار نمایش داده نشود.

_پیشنهادات ویژه را به واسطه پاپ اپ  های برچسبی و چسبان ارائه نمایید.

تا جای ممکن از طراحی های شخصی سازی شده استفاده نمایید.

بر اساس مطالب مطرح شده شما می دانید که چگونه باید از این ابزار تبلیغی برای کسب درامد و برای افزایش کاربران سایت خود استفاده نمایید. استفاده صحیح از پاپ اپ  به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در کسب و کار خود موفق باشید و اگر صاحب کسب و کار موفق اینترنتی هستید درامد زایی مناسبی داشته باشید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...