تعبیر خواب بلیط آغازی جدید است

تعبیر خواب بلیط بیشتر اوقات نمادی از سفر، مهاجرت به مکان های جدید و پیشرفت است. خرید بلیط به این معناست که ما برنامه های جدیدی برای روزهای پیش رو داریم. سعی می کنیم از مکانی جدید بازدید کنیم و یا تهیه بلیط را برای توسعه فرهنگی و اجتماعی خود انجام می دهیم. بنابراین تعبیر خواب بلیط به انرژی و تلاش ما اشاره دارد که از آن برای رسیدن به اهدافی خاص در زندگی استفاده می کنیم. 

رفتن به قله های بالاتر و دستیابی به هدف های برتر می تواند از جمله مواردی باشد که برای تعبیر خواب بلیط کاربرد دارد. از سوی دیگر ممکن است دیدن بلیط در رویا به نداشتن برنامه منظم در زندگی و افکاری برنامه ریزی شده مربوط باشد. اما اکنون که به بزرگسالی وارد شده اید بایستی بتوانید از اینگونه سبک زندگی رهایی یابید و به افکار و برنامه های خود نظم ببخشید.

تعبیر خواب بلیط می تواند شامل رویاهایی با محتوای زیر باشد:

- هزینه ای را برای خرید بلیط خودتان یا شخص دیگر پرداخت می کنید.

- بلیط را به فرد یا گروه خاصی ارائه می دهید.

- بر روی زمین و یا هر جای دیگری یک بلیط پیدا کنید.

در پی تعبیر خواب بلیط تغییرات خوبی در زندگی شما رخ می دهد، اگر:

- در رویا برای تهیه بلیط خود هزینه ای پرداخت کنید: این رویا بدین معناست که شما برای انجام وظایف فعلی خود عزم و جسارت بالایی دارد. چنین رفتارها و قابلیت هایی می تواند شما را به مراحل بالاتر و موفقیت های بیشتر برساند.

- مجبور باشید از میان صدها گزینه، یک بلیط را انتخاب نمایید: در این حالت تعبیر خواب بلیط نشان می دهد که شما مسیر حرفه ای خود را انتخاب کرده اید و برای رسیدن به اهداف خود تصمیمات بسیار جدی و مهمی را گرفته اید.

- یک بلیط ناشناس را بر روی میز خود پیدا کنید: این خواب نشانگر آغاز تلاشی جدید در زندگی است.

تعبیر خواب بلیط های هواپیما و لاتاری


تعبیر خواب بلیط هواپیما

تعبیر خواب بلیط معانی بسیار مختلفی دارد و این تفسیرها بستگی به هدف شما از تهیه بلیط در رویا دارد. در اصل بلیط ممکن است برای یک وسیله حمل و نقل و یا برای بازدید از یک موزه و یا هر چیز دیگر باشد. اما همین امر می تواند تعبیر خواب بلیط را تحت تاثیر قرار دهد. تعبیر خواب بلیط هواپیما یا هر وسیله حمل و نقل دیگر بیانگر جدایی از خانواده و افراد عزیزی است که در زندگی دارد. این در حالیست که بلیط فیلم یا کنسرت نوید دهنده آشنایی و رابطه جالب جدید است که می تواند به یک ماجراجویی عاشقانه در آینده تبدیل شود.

تعبیر خواب بلیط لاتاری

تعبیر خواب بلیط لاتاری بدین معناست که ماجراهای پرخطری پیش رو دارید. برخی از دوستان در اطراف شما هستند که محرک اصلی شما در پیوستن به این برنامه های پرخطر و گاهی مضر می باشند. اما در نگاه خوشبینانه دیدن بلیط لاتاری در رویا این نوید را به شما می دهد که به زودی برای آنچه که در حال برنامه ریزی هستید خواهید رسید. فرصتی فراهم آمده که آرزوهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. فقط کافیست چشمان خود را باز کرده و از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرید.

تعبیر خواب بلیط گرفتن

تعبیر خواب بلیط گرفتن به تعداد زیاد براساس منبع تعبیر خواب میلر، به یک سری فعالیت های یکنواخت اشاره دارد که نمی تواند رضایت خاطر شما را به همراه داشته باشد. این در حالیست که شما برای استفاده و یا پیوستن به این فعالیت ها هزینه های زیادی پرداخت می کنید اما متاسفانه به اندازه هزینه پرداختی برای شما مفید و لذتبخش نخواهد بود. اگر در رویا بلیط یا کارت شرکت در جلسه امتحان را ببینید، می توان به نیاز شما نسبت به کار و توسعه فعالیت های اجتماعی اشاره کرد. همچنین این رویا از شما می خواهد که بیشتر برای بهبود خصوصیات اخلاقی خود زمان صرف کنید. اما اگر نه فقط برای خودتان بلکه برای دوستانتان نیز در رویا بلیط بخرید، در این حابت تعبیر خواب بلیط به شرکت در یک برنامه تفریحی و شگفت انگیز مربوط می شود که می تواند تا مدت ها انرژی شما را تکمیل نگه دارد.

تعبیر خواب بلیط گرفتن برای مسافرت به مشهد ، تعبیر خواب پاره کردن بلیط

تعبیر خواب بلیط پاره کردن

تعبیر خواب بلیط پاره کردن هم خوب است و هم بد! بهتر است با مثالی این موضوع را توضیح دهیم. اگر در رویا خود را در حال پاره کردن بلیط ببینید و این کار احساس خوبی به شما بدهد، می توان پیش بینی کرد که به زودی از برخی مشکلات مربوط به مراجع قضایی و یا کارهای حقوقی که برعلیه شما بود رهایی می یابید. اما اگر در رویا بلیط را پاره کرده و بعد از این کار پشیمان شوید، متاسفانه نشان دهنده سهل انگاری شما در انجام وظایف و نهایتا شکست است.

تعبیر خواب بلیط مشهد

تعبیر خواب بلیط مشهد یا سایر مکان های زیارتی اغلب با برآورده شدن حاجات در ارتباط است. بنابراین اگر در رویا بلیط اتوبوس یا هر وسیله نقلیه ای که شما را به مقصد مشهد می رساند در دستتان بود، می توانید نسبت به فرا رسیدن روزهای خوب در زندگی امیدوار باشید. اما در صورتی که شما سوار اتوبوس یا قطار شدید اما ناگهان به خاطر آوردید که بلیط تهیه نکرده اید، در این شرایط تعبیر خواب بلیط نشان دهنده اختلال در نظم امور عادی زندگی شماست. احتمالا فردی وارد زندگی خانوادگی شما می گردد که برنامه های شما را خراب کرده و یا وادار به انجام کارهایی می کند که علاقه ای به آن ها ندارید.

خلاصه ی مطلب :

بلیط در رویا معانی جالبی دارد و می تواند نماد مسائل و مفاهیم گوناگون باشد. به عنوان مثال تعبیر خواب بلیط لاتاری هم نشانه خطر و هم نشانه پیروزی است. از سوی دیگر ممکن است دیدن بلیط در رویا به نداشتن برنامه منظم در زندگی و افکاری برنامه ریزی شده مربوط باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

14 نظر

  1. لیلالیلاsays:

    با سلام من خواب دیدم که داخل یک مینی بوس نشستم که به جایی برم ناگهان متوجه شدم دقیقا صندلی پشت من کسی که دوستش دارم نشسته( که در حال حاضر روابط متشنج داریم) من با خودم گفتم به روی خودم نمیارم و وقتی خواستم پیاده بشم فقط خداحافظی می کنم اما ماشین از مسیر همیشگی نرفت و من با تعجب پرسیدم چرا که راننده گفت مسیر عوض شده و همه باید پایانه پیاده بشن. من با خودم گفتم حالا که مجبوری باید با اون پیاده بشم باید کرایه ش را حساب کنم که حساب کردم و پیاده شدیم. ولی یک نفر گفت کجا مگه نمیخاین برگردین بلیط برگشت بگیرید من باز با خودم گفتم اون میخاد برگرده( آخه اهل شهر دیگه ای هست) من چرا بلیط بگیرم ولی وقتی بلیط را داد بالاش اسم من بود و پایینش اسم اون و پایین اسم من گل لادن و پایین اسم اون گل محمدی نوشته بود. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواندبر انرژی و تلاش شما اشاره دارد که از آن برای رسیدن به اهدافی خاص در زندگی استفاده می کنید

  2. سیامک یاریسیامک یاریsays:

    باسلام. در خوابم یکی از همکاران سابقم چهار بلیط استخر با شماره های جداگانه روی بلیط ها به من داد. ولی به استخر نرفتم. در اتاقی که محل استراحت کار قبلی ام بود یک تخت دو طبقه بود که در طبقه دوم اون همکار جایگزینم بر روی آن استراحت می کرد . من هم در کنار ایشان( در طبقه دوم تخت) خوابیدم و مدتی بعد پایین آمدم و قالیچه و رنگ اتاق را که نیاز به تعمیر داشت نگاه می کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نیاز به آرامش دارین

  3. زهرازهراsays:

    خواب دیدم یه جا بودم خادمان امام رضا اومدن یه دسته ژتون غذای حضرت تعدادش هم زیاد بود بهم دادن. خیلی شوک زده شدم.باورم نمیشد غذای حضرت گیرم بیاد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میتواند بیانگر تندرستی باشد

  4. مولودتاممولودتامsays:

    سلام امیدوارم خوب وخوش باشید. صبح زودخواب دیدم بعدمدت هااومدم خونه مادراینا.داشتم خودم رواماده میکردم برم عروسی یکی ازدوستانم.لباس نومجلسی به رنگ مشکی وسفیدفک کنم توپ توپ ودامن دوتیکه که ابی سورمه یاابی نفتی توش بود.یک کفش پاشنه بلندطلایی وکمربندطلایی هم که نوبودداشتم.بلیط هواپیماگرفته بودم وازیک طرف دیرم شده بود.مادرم دعوام کردچراخیلی خرج کردی.گفتم مامان خیلی وقته عروسی وجشن نرفتم و.. به ساعت هی نگاه میکردم ودنبال این بودم دقیق ساعت پروازم کی هست.بعدبابامیگفت میرسونمت.خانوادم یجوروقتم رومیکشتن.ولی لباس هام وکفش وکمربنوم نووخوشگل مرسی ازتعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان و درهم است

  5. سیامک یاریسیامک یاریsays:

    با سلام و عرض ادب در خواب پنجشنبه شب در اتاقی شبیه کنترل بلیط دفتر هواپیمایی در فرودگاه بودم. انگار پول بلیط کسی را به من استرداد کردند و هنگام شمارش پول ۱۲۸ هزارتومن بود . به مدیردفترگفتم که دو هزارتومن از بلیط فلانی (شخصی که بلیطش کنسل شده و نامش را به یاد ندارم)گرفته بودم احتمالا دو هزار تومن کمتر داده شده و بعد یک تراول صدهزارتومنی را در یک جیب و ۲۸ هزارتومن را در جیب دیگر قرار دادم. عده ای را با لباس کاراته سیاه رنگ در سالن انتظار فرودگاه دیدم آنها متوجه صحبت من با مدیر دفتر شدند که در مورد آنها بود . بعد از چند لحظه آنها را با لباس معمولی دیدم (آنه لباسهای ورزشی را سریعا تعویض کرده بودند). باتشکر از تقبل تعبیرخواب

  6. سارا بیاتسارا بیاتsays:

    سلام .وقتتون بخیر من خواب دیدم که انگار ما رفته بودیم کنار یه گندم زار و یه سبد مسافرتی رو که با خودمون بردیم فراموش کردیم بیاریم مادرم بمن گفت برو بیارش .داشتم میرفتم تو جاده که متوجه شدم یه لشکر زنبور عسل دارن بطرفم میان منم چادرم رو تو صورتم گرفتم و مصمم بطرفشون دویدم و از بینشون رد شدم و رفتم سبد رودیدم .داخلش رو باز کردم سفره خودمون بود که خیلی کهنه و رنگ ورو رفته بود در عوض یه سفره تا خورده نو و تمیز روی زمین کنار سبد بود که انگار متعلق به یه پیرمرد بود که داشت گندم زار رو آبیاری میکرد بعش گفتم من این سفره رو میخوام از سفره خودمون بدم میاد کهنست .دیگه نموندم ببینم موافقت میکنه یا نه برداشتم و اومدم .اگر ممکنه بفرمایید چه تعبیری داره مچکرم

  7. پریسا کیاپریسا کیاsays:

    سلام خواهرم خواب دیده پدرم که فوت شده براش بلیط هواپیما گرفته اینم رفته مادرمم شنیده بهش گفته چرا رفتی تهبیرش چیه

  8. پریسا کیاپریسا کیاsays:

    سلام خواهرم خواب دیده پدرم که فوت شده براش بلیط هواپیما گرفته اینم رفته مادرمم شنیده بهش گفته چرا رفتی تهبیرش چیه

  9. پریسا کیاپریسا کیاsays:

    خودمم خواب دیدم رفتم خونه خواهرم برام بالشت اوردن استراحت کنم منم سرمو گزاشتم رو بالشت بعدش باید جایی میرفتیم زود بلند شدم میشه لطفا تعبیرشو بگید ممنون میشم

  10. مهسا سعادتیمهسا سعادتیsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم برایم بلیط اتوبوس به شهر تهران گرفته است من تا کنون به چنین سفری تنهایی نرفته ام و با خود گفتم چرا خواهر بزرگترم هنگام رفتن به تهران با همراه می رود اما من تنها باید بروم؟ دلیل سفر در خواب نمایان نبود

  11. محمدیمحمدیsays:

    با سلام من خواب دیدم که مطلقه ام(متاهلم)و ادامه تحصیل دادم و بورسیه شدم یه کشور خارجی و برادرم برام بلیط هواپیما رو آورد .و مادرم مخالف بود با رفتنم .و برای آخرین شام ایرانم قورمه سبزی پخته بود .منم با ناراحتی خانواده ناراحت بودم و گریه میکردم. ضمنا تو خواب آمادگی کاملی برای رفتن نداشتم و یکم بهم ریخته بودم. با تشکر از زحماتتون.

  12. الهام نوریالهام نوریsays:

    سلام. من دو سری تا الان خواب دیدم که به کشوری رفتم و همون روز قراره برگردم ولی مدام درگیر اینم که بتونم بلیط برگشت پیدا کنم و توی خواب همش استرس و نگرانی این قضیه رو دارم که بتونم بلیط برگشت بگیرم ولی چیزای مختلفی پیش میاد و در نهایت از خواب بیدار میشم. بار اول فرودگاهی تو المان بود که بهم گفتن چاره ای نداری برای امروز بلیط نیست باید بمونی تو فرودگاه تا فردا,بار دوم توی یه کشور عربی زبان بود,هرچی تلاش میکردم توی سایتی که موقع رفت ازش بلیط گرفته بودم بلیط بگیرم سایت باز میشد ولی قسمت کشورا نمیومد.

  13. الهام نوریالهام نوریsays:

    سلام. من دو سری تا الان خواب دیدم که به کشوری رفتم و همون روز قراره برگردم ولی مدام درگیر اینم که بتونم بلیط برگشت پیدا کنم و توی خواب همش استرس و نگرانی این قضیه رو دارم که بتونم بلیط برگشت بگیرم ولی چیزای مختلفی پیش میاد و در نهایت از خواب بیدار میشم. بار اول فرودگاهی تو المان بود که بهم گفتن چاره ای نداری برای امروز بلیط نیست باید بمونی تو فرودگاه تا فردا,بار دوم توی یه کشور عربی زبان بود,هرچی تلاش میکردم توی سایتی که موقع رفت ازش بلیط گرفته بودم بلیط بگیرم سایت باز میشد ولی قسمت کشورا نمیومد.

  14. A_aA_asays:

    من خواب دیدم مامان ام گفت ب دایی یم پیام بده بگم برای ما بلیط تهران بخره دایی م جواب بده فردا میخرم حالا پول ندارم تعبیرش چی میشه