تعبیر خواب خشکسالی بدبختی نیست !

خشکسالی در رویا می تواند معنای متضادی با آنچه در واقعیت رخ می دهد داشته باشد. اما گاهی اوقات نیز دقیقا پیش بینی کننده روزهای سخت است. تعبیر خواب خشکسالی هشداری است برای صرفه جویی و ذخیره سازی مواد غذایی یا سایر منابع مورد نیاز زندگی برای روزهای سخت.

تعبیر خواب خشکسالی

تعبیر خواب خشکسالی اغلب نشان دهنده یک نکته جدی است. چنین خوابی در بیشتر موارد به اتفاقات منفی که در آینده رخ می دهد مربوط است. تعبیر خواب خشکسالی هم ممکن است نشان دهنده خشکسالی واقعی و کمبود مواد غذایی و شرایط دشوار در تامین نیازهای اولیه باشد و هم ممکن است خشکسالی نمادی باشد از سایر مفاهیم مانند اینکه در آینده شغلی از دست رفته و یا ثروتی به باد می رود. بنابراین بایستی با تکیه بر سایر جنبه های رویا بتوانیم تفسیر مناسب تری ارائه دهیم.

تعبیر خواب خشکسالی از بعد مادی

تعبیر خواب خشکسالی از بعد مادی این هشدار را به ما می دهد که بهتر است کمی بیشتر در زندگی واقعی خود صرفه جویی کرده و از زیاده روی در مخارج و خورد و خوراک دوری کنیم. شاید زمان آن رسیده که ذخیره و پشتوانه بیشتری در زندگی داشته باشیم تا در روزهای دشوار پیش رو بتوانیم از عهده مشکلات به خوبی برآییم. این خواب گرچه نمادی از رویدادهای بعد آینده است اما می توان در حالت خوشبینانه آن را هشداری دانست برای آمادگی بیشتر در برابر این مشکلات. بنابراین بایستی عجله کرد! هر آنچه در توان دارید را ذخیره کنید تا در شرایط دشوار آتی بتوانید با موفقیت جز نجات یافته ها باشید. نیازی به ناامیدی نیست. مصیبت و بلا و روزهای سخت برای همه اتفاق می افتد. اما در این میان افرادی به سلامت از این سختی ها بیرون خواهند آمد که توانسته باشند آمادگی های لازم قبل از سختی ها را کسب کنند.

همه چیز در مورد تعبیر خواب خشکسالی ، تعبیر خواب کویر

اما اگر همه چیز در مورد تعبیر خواب خشکسالی برعکس باشد، چطور؟!

تعبیر خواب خشکسالی با اینکه از دید بسیاری از معبرین نشانه کمبود منابع و دشواری است اما برخی دیگر از معبرین در این زمینه اعتقاد دارند که خشکسالی در رویا دقیقا شرایط برعکس آن را نشان می دهد. به عنوان مثال اگر فردی در رویا خود را میان یک خشکسالی عظیم گرفتار ببیند، می توان امیدوار بود که این فرد در آینده ای نه چندان رو، به منافع اقتصادی فراوان و بسیار مطلوب می رسد. ممکن است در کار موقعیت بهتری نصیب وی گردیده و اصطلاحا ارتقا شغلی داشته باشد. در آمد وی افزایش می یابد و یا حتی ممکن است ارث بسیار ناگهانی از یکی از اجداد زندگی او را متحول سازد.

تعبیر دیدن خشکسالی در خواب

تعبیر دیدن خشکسالی در خواب گاهی اوقات به خانواده ما مربوط می شود. به عنوان مثال اگر در رویا زمینی گسترده و پهناور را ببینید که گرفتار خشکسالی بوده و پوشش گیاهی زرد رنگ همه جای آن را فرا گرفته است، در این حالت تعبیر خواب خشکسالی پیش بینی کننده درگیری و مشاجره با دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده می باشد. اما نکته مهم این است که بعد روانی در این جریان بسیار پر رنگ است، به طوریکه شما برای غلبه بر این مرحله حتما نیاز به کمک یک مشاور دارید. اگر تعبیر خواب خشکسالی محیط کاری شما را هدف قرار داده باشد، بهتر است برای جلوگیری از آسیب هایی که می تواند سلامت روانی شما را تحت تاثیر قرار دهد، از ارتباط و مبادله با مشتریان نامناسب خودداری کنید. گاهی اوقات درآمد کمتر داشتن اما خوشحال و سالم بودن بهتر از داشتن درآمد بالا و در عین حال مشکلات روحی و روانی زیاد است.

تعبیر خواب خشکسالی، بدبختی است؟

تعبیر خواب خشکسالی گاها می تواند فاجعه باشد! به عنوان مثال اگر اکنون در کشوری زندگی می کنید که با بسیاری از درگیری های داخلی گرفتار شده است و شما اکنون با رویای خشکسالی در رویا مواجه شده اید، تعبیر خواب خشکسالی به بدبختی های خانوادگی و بلایای طبیعی اشاره دارد که می توان بیشتر مردم آن کشور را گرفتار سازد. تنش های جنگی، خون ریزی، مرگ و اندوه از دست دادن عزیزان از جمله این موارد است. به خصوص اگر افراد زیادی در بازه زمانی نزدیک به هم چنین رویایی را تجربه کنند.

آیا تعبیر خواب خشکسالی بدبختی است؟

تعبیر خواب خشکسالی و کویر

تعبیر خواب خشکسالی و مشاهده یک زمین خاکی بدون پوشش گیاهی در رویا به انرژی های بد و منفی اشاره دارد که روح و روان و جسم شما را تسخیر کرده است. این شرایط ناگوار در اثر مضرات محیط پیرامون شما رخ داده است. در اصل هم اکنون شرایطی را تجربه کرده و با افرادی ارتباط دارید که برای شما مناسب نبوده و باعث می شوند روز به روز اعتماد نسبت به خودتان، خوشبینی و روحیه شاد را از دست بدهید. در صورت دیدن چنین خوابی بهتر است در زندگی واقعی نیز بیدار شده و هرچه سریع تر خود را از شر این افراد منفی و شرایط بد خلاص کنید. تعبیر خواب خشکسالی می تواند بدین معنا باشد که شما کمبودهایی را از بعد جسمی و روانی تجربه می کنید. محدود کردن خودتان به یک گوشه دلگیر نمی تواند مشکلات را حل کند. شما مجبور هستید از قدرت خلاقیت خود استفاده کرده و با این روش بتوانید عزت نفس از دست رفته خود را بازگردانید. بهتر است هم اکنون از جای خود بلند شده و شروع تازه ای را رقم بزنید.

تعبیر خواب خشکسالی با سناریوهای زیر در زندگی ارتباط دارد:

- بدست آوردن پول از راهی که انتظارش را نداشتیم.

- شانس در برخی امور کاری و عاطفی

- مشکلات خانوادگی که تحت تاثیر مسائل مادی رخ می دهد.

- قحطی و مشکلات بسیار زیاد در کشور محل زندگی یا منطقه بیننده خواب

- صرفه جویی و ذخیره سازی مواد غذایی یا سایر منابع مورد نیاز زندگی برای روزهای سخت

- ارتباط با دوستانی که بودنشان به زندگی شما آسیب می رساند و بایستی از آن ها دوری کنید.

مطلب پیشنهادی و مرتبط:

تعبیر خواب جاری شدن آب در رودخانه خشک

1 نظر

  1. فرهادرستمیفرهادرستمیsays:

    سلام من خواب دیدم که به تاریخ گوشیم نگاه میکنم برج سه ساله دیگه فرا رسیده وتا اون موقع بارون نیومده ومن کلی تعجب کردم