تعبیر خواب توده در اعضای بدن

تعبیر خواب توده در اعضای بدن می تواند معانی مختلفی داشته باشد. در اصل تومور و توده در هر کدام یک از اعضای بدن بیننده خواب باشد، جنبه خاصی از زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد. اما اغلب این رویاها به نگرانی های ما مربوط می شود.

تعبیر خواب توده در اعضای بدن و سرطان ها و تومورها، به احتمال زیاد نشان دهنده ناامیدی، غم و اندوه، دلبستگی، احساس غضب به دلیل فریب خوردن و امثال این باشد. اما اگر شما به عنوان بیننده رویا سرطان دارید یا فرد دیگری را که واقعا سرطان دارد با چنین رویایی در خواب ببینید، نمی توان این رویا را با معانی نمادها تعبیر کرد. بلکه صرفا بازتابی از وضعیت بیماری و نگرانی های مربوط به آن می باشد. سرطان بیماری است که نشانه های خود را به ندرت بروز می دهد و بسیار ساکت و آرام فرد مبتلا را از پا در می آورد. 

بنابراین تعبیر خواب توده در اعضای بدن ممکن است نشانه این باشد که شما در حال تلف کردن زندگی خود هستید و اگر به این شکل ادامه دهید احتمالا بسیار آرام آرام زندگی و زمان خود را از بین خواهید برد. اگر توده در قسمت خاصی از بدن شما باشد، در آن حالت تعبیر خواب توده در اعضای بدن به جنبه خاصی از زندگی شما اشاره خواهد داشت. اگر فرد دیگری را در رویا مبتلا به سرطان ببینید، بدین معناست که شما باید به روش های منفی تفک خود بیندیشید. احتمالا زمان آن رسیده که شرایط با ویژگی های مثبت خود تغییر دهید. اگر خود را در حال درمان سرطان شخصی ببینید، نشان دهنده تغییرات مثبت در زندگی است.

تعبیر خواب توده در سینه

تعبیر خواب توده در سینه و یا به بیان ساده تر سرطان پستان اغلب بیانگر نوع نگاه شما به زنانگی خودتان و سبک زندگی است که در پیش گرفته اید. احتمالا شما فردی با اعتماد بنفس پایین هستید و همواره با پیام ها و افکارات شکست خورده و منفی تغذیه می کنید. در چنین شرایطی طبیعی است که اوضاع نه تنها بهتر نخواهد شد بلکه می تواند در آینده ای نه چندان دور شما را از پا درآورد.

تعبیر خواب توده در دهان و گلو

تعبیر خواب توده در دهان و گلو به عدم توانایی های شما در بدست آوردن تجربیات جدید است. علاوه بر این چنین رویایی منعکس کننده احساس ناامیدی در شما است چرا که فرصت مناسب برای بیان افکار و عقاید خود را بدست نمی آورید. شما تنها هستید و شخصی را ندارید که با او درد و دل کنید و همین امر باعث سرخوردگی و احساس ناامیدی در شما می گردد.

تعبیر خواب توده در سر

تعبیر خواب توده در سر و یا وجود تومور مغزی نشان دهنده فکرهای ناسالم و ذهنیت غلط در حال رشد است. اگر شخصی در رویا خود را مبتلا به تومور مغزی ببینید، به احتمال زیاد افکاری در سر خود دارد که صحیح نیست و این افکار می تواند مشکلات بسزایی را در زندگی او به وجود آورد. افکار ناسالم در ذهن او رشد می کنند و وی یارای مقابله با آن ها را ندارد. در اصطلاح روانشناسی شاید بتوان چنین رویایی را نشانه ای از وسواس فکری عنوان کرد.

تعبیر خواب توده در معده و توده در روده

تعبیر خواب توده در معده مربوط به سلامت جسمانی و رشد غیرطبیعی سایز معده می باشد. شاید شما عادات غذایی نادرستی داشته باشید و یا ادویه جات را بیش از حد مصرف کنید که باعث تحریک معده می شود. همچنین این رویا می تواند پیش بینی کننده غم و اندوه در زندگی خانوادگی شما باشد. تعبیر خواب توده در معده به ما می گوید، کسی که در خانه و خانواده به شما بسیار نزدیک است، احتمالا از میان شما خواهد رفت و یا به هر طریقی جدایی میان شما و او اتفاق خواهد افتاد. اگر سرطان در رویای شما مربوط به سیستم گوارشی و روده شما باشد، بدین معناست که قادر نیستید از احساسات منفی خود خلاص شوید. شما افکار و احساسات منفی را همواره نزد خود نگه می دارید و از آن ها غولی بزرگ می سازید.

تعبیر خواب توده در اندام های تناسلی

تعبیر خواب توده در اندام های تناسلی یک زن به این موضوع اشاره دارد که احتمالا وی در زندگی بیداری برای باردار شدن تحت فشار قرار خواهد گرفت و برای به دنیا آوردن فرزند خود بایستی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند. همچنین این رویا می تواند نشان دهنده نگرانی های فرد در مورد بدن و جسم خود باشد. اگر به تازگی وارد رابطه ای عاشقانه شده اید، این رویا به مشکلات جنسی و یا تمایلات جنسی سرکوب شده شما نیز مربوط می شود.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

35 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام . خواب دیدم در انگشتانم توده دراوردم ولی دکتر میگفت خوش خیمه . ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کنید

  2. ساسانساسانsays:

    سلام خانمم خواب دیده دستش یه دونه غده در آورده برام تعبیرش رو بفرستید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید سلامتی خودرا چک کنید

  3. مرضیهمرضیهsays:

    سلام خواب دیدم توی سینه راستم یک توده دارم که مثل گردو گرد هست و دست می زدم میومد توی دستم. بعد دادم دوستم هر دو سینه را معاینه کرد گفت یک قسمتایی یکم وروم داره برو چکاب گفتم پزشک خانوادمونم قبلا گفته مشکلی نیست ولی تونستی یک چکاب برو.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اتفاقات خوشایند در زندگیتان است

  4. اناهیداناهیدsays:

    باسلام،خواب دیدم تو سینه سمت راستم یه غده هست که وقتی بهش دست میزدم میومد زیر دستم ،همش تو خواب نگران بودم میگفتم حالا چجوری به خانوادم بگم گ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای یه کاری مانع براتون بوجود میاد

  5. نرگسنرگسsays:

    سلام خوب دیدم انگشت کوچک پای چپم سفید تر و تپل تر شده و یه نقطه سفید غیر عادی وجود داره بعد با دستم فشار دادم و متوجه شدم شبیه دانه برنج می مونه ک داخل انگشتمه سعی کردم در بیارم ک انگشتم از هم باز شد و بدون خونریزی یه تکه غده خیلی بزرگ با کلی ریشه های بلند مثه غده سرطانی از انگشتم بیرون کشیدم و مطمین بودم ک هیچ ریشه دیگه ای داخل انگشت پام نمونده جالب اینه ک اصلا دردی هم نداشتم. ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام جایی به مهمانی میرین که پشیمان می شوید

  6. م.جم.جsays:

    غده در خواب مال است حتی سرطانی اش. دوستان نگران خوابتان نباشید.

  7. محمدمحمدsays:

    خواب دیدم یک غده بسیار کوچک زیر پوست دستم در اومده براحتی هل میدم هر جا میبرمش. آوردمش زیر پوست انگشت دست چپم تا ببرم دکتر در بیاره. تعبیرش لطفا. ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      افکارتون شما را کنترل می کنند تا اینکه شما آنها را

  8. ملیناملیناsays:

    سلام من خواب دیدم توده ای درشکمم بود که داشتم اونو لمس میکردم لطفا تعبیرشو بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگرانی و دغدغه ی فکری دارین

  9. مریم کرمانیمریم کرمانیsays:

    سلام،صبح خواب دیدم برام خاستگار اومده،یه خانواده پر جمعیت بودن،من تو اتاق بودم دامن کوتاه پام بود،صورتم خیلی خشگل و سفید شده بود،بعد یه دفعه همه خواهرای پسره خودشون اومدن تو اتاق و داشتن میگفتن چقدر عروس خشگله،من رفتم داخل سرویس بهداشتی که زیر دامنم شلوار بپوشم،چون پاهام برهنه بود،یهو روسریم و در اوردم دیدم وسط سرم موهام ریخته،چند تا غده کنار هم در اومده،وحشت کرده بودم،داشتم میگفتم چکار کنم بگم ب خاستگارم یا نه،بعد در سرویس بهداشتی و باز کردم دیدم طرف اصلا باب میلم نیست،لباسای کهنه و لباس کار تنش بود.منم نمیفهمیدم چکار کنم بگم من از سرم همین امشب غده در اومده یا نه،بخام یا نخام.خواهشا تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افکار منفی و مغشوش رو از خودتون دور کنین

  10. زهرازهراsays:

    سلام مادرم در خواب دیده که روی سینه اش یه زخم بزرگ دراومده و اون زخم رو که خشک بوده داده دست من ممنون میشم تعبیر شو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سلامتی خودرا چک کنید

  11. PariAPariAsays:

    سلام وقت بخیر من یک ماه پیش خواب دیدم با دو تا از همکارام جایی هستیم بعد یهو یکیشون رفت تو سرویس بهداشتی جلو آینه و نگاه به پشت سر میکرد و ترسیده بود وقتی رفتیم دیدیم تا از ترس تمام موهای سرش و ابروهاش رو از ته تراشیده بود و یه غده ی خیلی بزرگ پشت سرش در اومده بود که خودش میگفت تومور هست ولی ما سعی میکردیم آرومش کنیم میشه تعبیرش کنید لطفا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب تندرستی خود باشید

  12. پریاپریاsays:

    سلام .خواب دیدم دخترخاله ام تومور مغزی دارد و من نگرانم‌تعبیرش چیست؟؟؟

  13. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم سیب گلوم(خرخرم ) بزرگ شده است

  14. ناشناسناشناسsays:

    سلام خسته نباشید.. من بعد نماز صبح خواب دیدم گلوم خیلی درد میکرد انگار چیزی تو گلوم بود بعد رفتم دکتر یه پرستار دختر اومد گلومو معاینه کرد گفت هیچ بیماریی نداری نه سرما خوردی ن کرونا داری فقط لوزه هات خیلی بزرگ شدن دارن خفت میکنن بخاطر اونا درد داری بعد خودمم دیدم نمیدونم دقیقیا چجوری اما گلوم پر بود از توده و لوزه هایی بزرگ و خیلی درد داشتم و پرستاره سه تاشونو دارورد اصلا درد نداشت کارش.،اندازه گردو میشدن اما مثل گوشتو توده بود بعد دردم تموم شد گفتم خیلی ممنون از این درد نجاتم دادی بقیه رو در نیار اشکال نداره دیگه درد ندارم و گفت باشه لطف کنید تعبیرش کنید ممنون از زحماتتون🏵️💮🌸🌼

  15. fatemehdarvishfatemehdarvishsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم که دو غده بزرگ و بسیار بد شکل روی سینه دارم که کاملا مشخص هستند یعنی روی پوست بودند بعد در حالیکه بسیار می ترسیدم خود به خود محو شدن و با شادی به عزیزانم گفتم. ممنون از زحمات شما

  16. مری جانمری جانsays:

    سلام من زنی هستم خواب دیدم ک غده در سر دارم رفتم دکتر فهمیدم حالا واقعا میترسم ازصبح بهش فکر کردم سردمدار میکنه

  17. zahrazahrasays:

    سلام وقتتون بخیر. خواب دیدم دهانم آفت زده دهانم اصلا نه بو میداد نه شکلش تغییر کرده بود نه چرک داشت فقط درون دهانم آفت زده بود رفته بودمم دکتر ولی دلیلشو نمیدونستم،خالم اومده بود عیادت بعد مامانم باهاش بحث کرد از خونمون با ناراحتی و قهر زد بیرون و رفت میخواستم بدونم تعبیرش چیه

  18. ش حش حsays:

    امروز بعداز ظهر خواب دیدم تو سینه پای راستم عده در آمده که البته تویم سوراخی توی سینه پایم هست که به خواهرم نشان میدم و بهش میگم پامو ببین چی شده ولی یک دفعه آن غده بیرون میاد که خودمم تعجب می کنم میگم چرا اینجوری شد حالا من نمیتونم روی کف پا با این برجستگی راه برم ولی پیش خودم میگم شاید پیش دکتر برم خوب بشه ولی خواهرم در قبال نگرانی من بی اعتناست و سرش را میندازه پایین و میره

  19. Soheila kakaieSoheila kakaiesays:

    منم خواب دیدم یک غده توی شکممه بهش دست میزدم

  20. لیلیلیلیsays:

    الان ۴:۲۵دقیقه صب حدود ۳۷دقیقه پیش خواب دیدم توده مغزی دارم و هیچ راهی نداره ک خوب بشم و قراره بمیرم تمام لرز برداشتم حالم گرفته قلبم تند تندمیزنه از ترس از خواب بیدارشدم حالم خیلی بده

  21. ساغر بیاتساغر بیاتsays:

    صبح خواب دیدم که در نزدیکی گردن پسر عمه ام( که فوت شده ) یک خال گوشتی بزرگ در امده و به فکر در آوردن و یا لیزر کردن آن خال بودیم، فقط چون نزدیک گردن بود نگران بودیم که آسیب نرسونه، و من اصلا متوجه اینکه او مرده است نبودم تعبیر این خواب چیست؟

  22. مرتضی منصوریمرتضی منصوریsays:

    سلام خواب دیدم کنار دوتا زانوهان دوتا جوش یا غده اندازه گردو درامده، یکیش کوچکتر بود و اون یکی بزرگتر، از بزرگتره یه کوچولو چرک و خون امده بود بیرون، تعبیرش چیه؟

  23. مرتضی منصوریمرتضی منصوریsays:

    سلام خواب دیدم کنار دوتا زانوهان دوتا جوش یا غده اندازه گردو درامده، یکیش کوچکتر بود و اون یکی بزرگتر، از بزرگتره یه کوچولو چرک و خون امده بود بیرون، تعبیرش چیه؟

  24. فریبا حسینیفریبا حسینیsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم در یه محیطی بودم که دراویش در اونجا حظور داشتن و مشغول به انجام اداب خودشون بودن بعد از اون محیط اومدم بیرون همراهم یه خانومی بود که نزدیکم راه میرفت دستش به قسمت راست بدنم جایی که کلیه راستم هست خورد به من گفت شما یه توده این جا داری همون جایی که من در بیداری درد دارم و دلیلش سنگ هست اومدیم بیرون و اون خانم با دستی که روی شکم من کشید از ناحیه نافم یه توده ایی شبیه دل گوسفند از شکمم پرت شد بیرون و من راحت شدم بعدش ازش خواستم به من کمک کنه ذهنم که درگیر مسایلی هست را درمان کنه که از خواب بیدار شدم میخواستم ببینم این خواب چه تعبیری میتونه داشته باشه ممنون میشم از راهنمایی شما

  25. حنیفحنیفsays:

    سلام در خواب دیدم یک توده در ظرف چپ دارم که ثابت نمی ماند و حرکت می کند تا این که از بازوی راستم به سمت راستم آمد و از دستم‌خارج شد. دیدم کیف پول کهنه ای است و احساس راحتی کردم تعبیرش چیست؟

  26. س .اس .اsays:

    سلام من خواب دیدم غده زیر گلو سمت راست ،شروع به بزرگ شدن کردن وقتی تو آینه نگاه کردم به سرعت در حال بزرگ شدن بود واین طومور آویزان صورتم شده بود .خیلی نگران شدم ومی خواستم به دکتر مراجعه کنم که عمل بشه و آخر احساس کردم از بدنم جدا شد .

  27. سیسسیسsays:

    سلام من خواب دیدم ی غده بزرگ رو لاله گوشم در اومده اما بعد چقد کلا از بین رفت البته ۱۵روزی هست ک غدهای لنفاوی گردنم باد گرده و نگرانم ممکنه بخاطر فکر زیاد این خوابو دیده باشم؟

  28. م.مم.مsays:

    سلام.شوهرم خواب دیده ک من روی گردنم یه غده ی سیاه دراورده و از من پرسیده این گردنت چی شده میگم از کروناست لعنتی. تعبیرش رو لطف میکنین.ممنونم

  29. خدایاریخدایاریsays:

    خواب دیدم یه بشقاب پر غده های گرد که دورشون حالت چربی سفید گرفته از رحم خارج شده کنارم گذاشتم خودمم در بستر خواب بودم

  30. خدایاریخدایاریsays:

    خواب دیدم یه بشقاب پر غده های گرد که دورشون حالت چربی سفید گرفته از رحم خارج شده کنارم گذاشتم خودمم در بستر خواب بودم

  31. زهرا رستمیزهرا رستمیsays:

    سلام من خواب دیدم دخترمقسمت کمرش نزدیک باسنش اومده بالا و من فشار دادم اومد بیرون یه توده گوشتی بود ومن گریه میکردم میگفتم دنیا چقد بی ارزش و تو خواب باکسی ک تو بیداری قهر هستم خواستم ک آشتی کنم تصمیم داشتم یعنی

  32. محمودابادیمحمودابادیsays:

    سلام من خواب دیدم ی تومور از داخل رحمم اومده که تمام روش رو دندون پوشونده بعد به بقیه نشون دادم میگفتم دردم برای این بود نگاه کنید چقدر دندون داره

  33. الیالیsays:

    سلام خواب دیدم در ران پای راستم یک توده لمس کردم خواستم تعبیرو بدونم

  34. بارانبارانsays:

    سلام خواب دیدم که رو و زیر ساق دستم دو توده کوچک قرمز رنگ دقیقا مثل لوبیا قرمز درآمده که اول به اون اهمیتی نمیدادم ولی بعدا اطرافیان بهم گفتن که اون زشت دیده میشه ومنم اونهارو بادستم کندم وبعدکندن متوجه شدم که تازه چند تاریشه زده بود ومیخواست یک بیماری را وارد بدنم کنه وانتقال بده که منم اونو از جاش کندم

  35. حدیثحدیثsays:

    سلام وقتتون بخیر جسارتا من خواب دیدم روی انگشت اشاره یه توده ی کوچیک بود که یهو اندازه ی یه بند انگشت شد و خودش افتاد منم گذاشتم تو دستمال کاغذی که بعدش از دستم افتاد و له شد و جالب اینکه بعد از افتادن توده انگشت کناریم چون بهش خورده بود اونم داشت همینجوری میشد، اگه امکانش هست تعبیرش کنید. مرسی