تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم نماد چیست؟

دیدن ابریشم در خواب ممکن است معانی بسیار متفاوتی داشته باشد و این بستگی زیادی به لباس یا جنسی دارد که از ابریشم ساخته شده است. تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشمی می تواند نماد پول، دوستی، شغل و یا ازدواج باشد. سعی کنید جزئیات خواب را به یاد آورید.

مروری کلی بر تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم

تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم ممکن است نشان دهنده شرایط غیرقانونی، مشاغل خسته کننده، نزدیکی به مسائل غیر شرعی و ممنوعه می باشد. اگر در رویا ابریشم دیدید و یا آن را خریدید، به این معناست که اگر درهای قلب خود را ببینید، احتمالا یا وارد مشاغل بد شده و یا با افراد بد معاشرت خواهید کرد. بهتر است گاهی اوقات با قلب خود پیش بروید و اگر احساس می کنید که ورود به رابطه ای ناخوشایند و یا نامطلوب است، به صدای قلب خود گوش کنید. تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم و فروش آن در رویا نماد پولی است که به راحتی بدست می آورید. ممکن است این پول از یک شرط بندی، خوش شانسی و یا یک بازی بدست آید.

تعبیر خواب نخ و پارچه از جنس ابریشم

در اصل تلاش زیادی برای آن نمی کنید و این مبلغ به سادگی در اختیارتان قرار می گیرد. دیدن یک لباس ابریشم در رویا نمایانگر آن است که یا دانش آموزی فارغ التحصیل خواهد شد، کارمندی ارتقاء شغلی خواهد یافت و یا اعضای خانواده برای اهداف خوب گرد هم خواهند آمد. یک کتاب تعبیر خواب باستانی، دیدن لباس با پارچه ابریشمی در رویا را نماد استفاده از حنا برای عروس می داند. یا سفری که یک مرد برای پیوستن به ارتش آغاز خواهد کرد. در واقع شاید تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم آغازی نو برای بیننده رویا یا اطرافیان او باشد.

تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم و لباس ابریشمی

تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشمی ممکن است به لباسی که از آن دوخته یا تولید می شود بستگی داشته باشد. به عنوان مثال تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشمی در یک روسری به این معناست که شما به زودی قولی می دهید و این قول آغازگر یک تعهد خواهد بود. دیدن یک مقنعه یا نقاب ابریشمی نشان دهنده یک اجتماع یا شلوغی به دلیل برگزاری عروسی و یا مهمانی است که از راه دور به دیار شما می آید. پیژامه و یا لباس راحتی ابریشمی در رویا ممکن است به مردی اشاره کند که کارهای بد و ناپسندی انجام می دهد. یا رهبر و سرپرست خانواده ای که از او اطاعت نمی کنند و یا حرف هایش میان سایر اعضای خانواده ارزش ندارد. شال ابریشمی در رویا نشانه یک دختر است و یا به درمان افراد بیمار اشاره دارد.

  دیدن یک کراوات ابریشمی در خواب نشان می دهد که شما از بردگی نجات می یابید، اگر زندانی هستید آزاد خواهید شد و یا از مردم آزاردهنده دور خواهید بود. یک پیراهن ابریشمی در رویای شما نشان دهنده این است که دعوت شامی را می پذیرید و از این طریق به محیطی خوب خواهید رفت. البته افرادی آن جا حضور خواهند داشت که از ملاقات با آن ها لذت نمی برید.  تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشمی بکار برده شده در یک کاور یا چادر یک می تواند معنای بسیار ساده ای مانند رنگ کردن دیوارهای خانه و یا تغییر شکل ظاهری آن با وسایل جدید را داشته باشد. جوراب های ابریشمی و پوشیدن آن ها نیز نشان دهنده این است شما می دانید چگونه در برابر کارهای خوب دیگران سپاسگزاری کنید، از خدای خود تشکر کرده و به روزی زوانه خود قانع باشید.

تعبیر خواب لباس ابریشمی

تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشمی و وسایل ساخته شده از آن

تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشمی چنانچه گفتیم به لباس و یا هرچیز دیگری که از آن ساخته شده بستگی دارد. دیدن یک پرده ابریشمی نمایانگر این است که به خاطر افراد بد به دردسر افتاده و خشونت خود را بروز می دهید. اما در انتها به شدن تحت تاثیر قرار می گیرید و به جای دفاع از عدالت، به آدمی بی انصاف تبدیل می شوید. یک جانمازی ابریشم در رویا به معنای شغل های خوب، دعا کردن و شاد کردن یک فرد فقیر می باشد. تعبیر خواب فرش ابریشم به این معناست که به زودی هدیه ای دریافت می کنید و یا دستاوردی بدست می آورید که در اصل متعلق به شما نیست.

اگر با نخ ابریشمی یک قالی ببافید در این حالت تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشمی دختری است جوان که برای ازدواج مناسب می باشد ملاقات می کنید و پس از یک دوره کوتاه آشنایی این رابطه منجر به ازدواج می گردد. دیدن یک طناب ابریشمی و یا نخ ابریشم در رویای شما نماد راهی طولانی و ناهموار است که شما برای رسیدن به اهداف خود باید آن را سپری کنید. تعبیر خواب دستمال ابریشمی در رویا ممکن است نشانه ای از درآمد شما باشد که از طریق اجاره بدست می آورید. یا سود شما افزایش می یابد. و یا اینکه در کار و شغل خود پاداش دریافت می کنید. اگر در رویا بر روی برگه های کاغذ ابریشمی یادداشتی بنویسید، به این معناست که احتمالا خبرهای بدی در مورد یک نفر خواهید شنید و نگاهتان نسبت به وی تغییر می کند.

تعبیر خواب نخ و پارچه از جنس ابریشم مصنوعی

تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم می تواند به تغییرات مثبت بیانجامد اگر:

- از دیدن یا پوشیدن یک لباس ابریشمی احساس خوبی داشته باشید.

- ابریشم در طبیعی در خواب ببینید.

- بر روی خرید ابریشم در رویا سرمایه گذاری کنید.

- بر روی جاده ابریشم قدم بردارید.

تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم مصنوعی

تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم مصنوعی و خریدن آن در رویا ممکن است نشانه از خیانت باشد. اگر لباسی از ابریشم مصنوعی در رویا بدوزید، به این معناست که در یک مهمانی حضور خواهید داشت و توسط دوستان احاطه می شوید. حمل لباس ابریشم نشان می دهد که شما نیاز به قدرت به تحسین دارید تا بتوانید اعتماد به نفس خود را دوباره بدست آورید. اگر در رویا احساس کنید که شما را میان ابریشم پیچیده اند، باید خبر خوبی به شما بدهیم چرا که احتمالا ثروت خوبی بدست می آورید. تعبیر خواب نخ و پارچه ابریشم در لباس یک دوست نشانه هایی از حسادت را به همراه دارد که موجب ناراحتی خود و دیگران خواهد شد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

8 نظر

  1. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم چندتا از دوستانم قسمتی از بدنم رو با نخ صورتی دارند میدوزند ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید البته نخ ابریشمی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقاتی است که برایتان عجیب است

  2. راضیهراضیهsays:

    سلام.خواب دیدم یه سری قرقره نخ از روی زمین برمیدارم که انگار باد پخششون کرده. قرقره قهوه ای یادمه..بعد یه بچه یتیم بود که میگفتن مادرش مرده ، مادر اون بچه یه فرش نصفه نیمه داشت که قرار بود بقیه ش رومن ببافم...بعد خودمو توی تراس طبقه دوم خونه ی اون بچه دیدم.. که بساط تابلو فرششون اونجا بود... بچه با درماندگی میگفت حالا چیکار کنیم ؟منم یه نخ سبز رنگ گذاشتم رو نقشه تابلو فرش که انگار منظره بود گفتم...نگران نباش دوباره تموم نخ هارو میخریم از روی نقشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، نمادی از تغییرات تدریجی و مطلوب و همراه با تجربه های جدید در زندگی شخصی تان خواهد بود.

  3. مبینامبیناsays:

    سلام خواب دیدم ک دارم چیزی رو با قلاب می بافم رنگش هم قرمز بود خوب بلد نبودم یکی دو تاشو اشتباه رفتم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تغییراتی تدریجی و مطلوبی در زندگی برایتان ایجادشود

  4. کیاناکیاناsays:

    باسلام وقت بخیر خواب دیدم از طرف شوهرم که دارم ازش جدا میشم یه بسته‌ی پستی بزرگ به دستم رسید درشو که باز کردم یک جفت پارچه سفید_کرم با گلهای زری دوزی طلایی و جنس ضخیم که حالت پرده‌ای داشتن توش بود و من داشتم به خواهرم اینها رو نشون میدادم، چیزهای دیگه ای هم داخل جعبه بود که نمیدونم چی بودن ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در رابطه با دوستان خود دچار اشتباه شوید

  5. اسماءاسماءsays:

    مامانم خواب دیده برام خواستگار اومده و مهمونی داریم و کلی هدیه برام اوردن... لز طرفی همونجا یکی از همکارام که مثه برادرمه و خیلی دوسش دارم برام یه عالمه پارچه های رنگارنگ ابریمشی گرون هدیه آورده تعبیرش چیه؟!

  6. MMsays:

    سلام من خواب دیدم پارچه ابریشم سفید با یه ذره صورتی داشتم میشه بگید تعبیرش چیه؟؟؟؟

  7. سعیدهسعیدهsays:

    من خواب دیدم پسری که دوستش دلرم تو خواب ازم درخواست نخ ابریشم سفید برای بافتن قالی مخواد

  8. mmsays:

    سلام من خواب دیدم تابوتی چوبی خالی بالای یک تپه بود و پارچه سبز ابریشمی که رویش نام حضرت فاطمه نوشته شده بود روی تابوت انداخته شده بود ،گفتند این تابوت من است . ممنون میشم تعبیرش را بگید 🙏🏻