تعبیر خواب خس و خاشاک و خطرات آن

خس و خاشاک در رویا اغلب به جنبه های منفی زندگی ما در گذشته و یا آینده اشاره دارد. بنابراین در تعبیر خواب خس و خاشاک خیلی اهمیت دارد که ببینید با آن ها چه می کنید. خوردن خس و خاشاک در رویا یکی از بدترین تفسیرها را به همراه دارد.   

کلیات تعبیر خواب خس و خاشاک

تعبیر خواب خس و خاشاک اغلب به عادت های منفی و بد گذشته مربوط می شود. یا شاید خاطراتی که آزاردهنده هستند و یا ویژگی های شخصیتی که وحشتناک بوده اند اما اکنون دیگر وجود ندارند. این خواب ممکن است نشان دهد که شما نمی خواهید مسئولیت گذشته خود را که متعلق به شماست بپذیرید. شما می خواهید گذشته را برای همیشه فراموش کنید و هرگز دوباره به خاطر نیاورید. در حالیکه چنین آرزویی غیر ممکن است و تعبیر خواب خس و خاشاک گاهی اوقات به این موضوع می پردازد که شما بایستی با گذشته خود آشتی کنید و آن را در گوشه ای از ذهن خود نگه دارید. چرا که گاهی دسترسی به گذشته و تجربیات آن می تواند در زندگی مفید باشد.

تعبیر خواب خس و خاشاک و جمع کردن آن ها

تعبیر خواب خس و خاشاکی که از روی زمین برمی دارید به این معناست که شما مشکلات قبلی را حل کرده و وعده هایی که به آن ها عمل نکرده اید و قول هایی را که شکسته اید ترمیم خواهید کرد. شما در حال تمیز کردن گذشته خود یا فرد دیگری هستید و از همین رویی چنین رویایی سراغ شما آمده است. با این حال تعبیر خواب خس و خاشاکی که با دست جمع آوری می شود، نشان می دهد که راه حل های شما موقتی بوده و نمی تواند به طور کلی و از ریشه مشکل را حل کند. اگر در رویا کیسه زبالی در دست داشتید و آماده جمع کردن خس و خاشاک بودید، این رویا آمادگی شما برای پاک کردن افکار منفی را نشان می دهد. با این حال مادامیکه خس و خاشاک را درون آن نریخته اید، یعنی آمادگی کامل برای حرکت را ندارید. 

تعبیر خواب جمع کردن خس و خاشاک

شما هنوز بر روی تصمیمات خود مردد هستید و با هر بار اراده کردن چیزی مانع شما می گردد. اگر خانه شما پر از خس و خاشاک و زباله شده است، در این حالت تعبیر خواب خس و خاشاک نشان می دهد که به دلیل عدم مراقبت از خود، سلامتی شما در خطر افتاده است. همچنین این رویا ممکن است به مشکلاتی از قبیل اضافه وزن، چربی و کلسترول و امثال این مرتبط باشد. بنابراین اگر در رویا خانه خود را پر از این خس و خاشاک دیدید، بهتر است نسبت به سلامتی خود دقت بیشتری به خرج دهید و تا دیر نشده فکری برای مشکلات خود کرده باشید. وعده های غذایی خود را کنترل کنید و یا در صورت نیاز از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

تعبیر خواب خس و خاشاکی که بیرون ریخته می شود

تعبیر خواب خس و خاشاک و یا زباله ای که دفع می شود، بیرون ریخته شده و یا از بین می رود، نشان دهنده انرژی به هدر رفته و یا احساساتی که تلف شده است. شاید در رابطه ای قرار دارید که احساسات عاشقانه آن یک طرفه بروز داده می شود، یا یک همکاری دو طرفه که تمام انرژی فقط از طرف شما صرف می شود. اما این خواب به شما هشدار می دهد که اکنون وقت حرکت است. بیرون رفتن از برخی روابط می تواند تا حد زیادی برای شما مفید باشد. بنابراین قرار نیست هر دوستی یا آشنایی پایان خوب داشته باشد. پایان خوب گاهی دوری کردن از مشکلات درون رابطه است. اگر شما در رویا سعی کنید خس و خاشاک را از خانه و یا محل زندگی خود بیرون بریزید اما مانعی وجود داشته باشد و یا در این کار موفق نشوید، نشان دهنده این است که چیزی در زندگی فعلی شما وجود دارد که اجازه رشد را از شما گرفته و مانع از حرکت رو به جلو می شود. بایستی این مانع را شناسایی کرده و با آن به مقابله بپردازید. 

تعبیر خواب خس و خاشاک گاهی ممکن است یک پیشگویی برای مواجهه با جنس مخالف البته در شرایط خطرآفرین باشد. در صورتی که مشغول حفاری برای خاک کردن خس و خاشاک در رویا باشید، به این معناست که یا خاطراتی از گذشته سراغ شما خواهد آمد که در آن تجربیات ناگواری با جنس مخالف داشته اید، و یا اینکه در آینده وارد چنین رابطه ای خواهید شد که برای شما خطرآفرین و دشوار می باشد. شاید نیز هنوز نتوانسته اید خاطرات و احساسات خود نسبت به همسر یا معشوق سابق خود را فراموش کنید و این موضوع تا حد بسیاری روح و روان شما را به خود مشغول ساخته است.

تعبیر خواب خس و خاشاکی که خورده می شوند

تعبیر خواب خس و خاشاکی که در رویا آن ها را می خورید و یا زباله هایی که در دهان می گذارید، به خواسته های تاریک، مخفی و منفی شما اشاره دارد. احتمالا نیازهای جنسی نامطلوب و کثیفی در ذهن خود پرورش می دهید و یا ممکن است برای عملی ساختن آن ها نقشه هایی داشته باشید که در زندگی بیداری دردسر ساز و خطرناک می باشد. بنابراین دیدن چنین رویایی ممکن است به سبب این باشد که شما بایستی به یک مشاور یا روانشناس مراجعه نمایید تا این ذهنیات کثیف و منحرف بهبود یابد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...