تعبیر خواب شش قلو زاییدن

مادری که ناگهان خواب می بیند شش قلو به دنیا آورده است چه حالی پیدا می کند؟ آیا باید نگران باشد یا منتظر کسی باشد که تعبیر خواب شش قلو را برای او بیشتر تفسیر و تاویل کند؟ اصولا آیا تعبیر خواب شش قلو می تواند وجه مثبت و تحقق یافتنی داشته باشد یا در گروه خواب های محقق نشدنی قرار می گیرد؟

مسلما کسانی که خواب می بینند و به تعبیر خواب اعتقاد راسخی دارند بیشتر از سایرین اهمیت این علم را درک می کنند. امروزه غیر از مراجع و منابع قدیمی در زمینه تعبیر خواب بخش دیگری از علمای روانشناسی نیز در این زمینه وارد عمل شده و تفسیر ها و تعبیرهای جالبی را در این زمینه مطرح کرده اند که در نوع خود قابل توجه می باشد. اصولا مستندات و مدارک ارائه شده بدین منظور کاملا علمی و بر پایه تحولات درونی و علم روانشناسی می باشد. 

تعبیر خواب شش قلو نیز از جمله تعابیری است که باید ابتدا شرایط فردی که خواب را دیده مورد توجه قرار گیرد. در ادامه سعی می کنیم تا تعابیر مختلفی را که بدین منظور توسط علمای غربی در زمینه تعبیر خواب شش قلو مطرح شده است برای شما مطرح کنیم و بنابراین در صورتی که تمایل دارید تا در این زمینه به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب نیز با ما همراهی کنید. 

تعبیر خواب شش قلو داشتن یا تعبیر خواب چند قلویی

در ارائه توضیحات و تاویل های مناسبی که برای چند قلو زایی از جانب علمای روانشناسی مطرح شده است تفاوت هایی در نوع نگرش و استنتاج نهایی وجود دارد. به بیان دیگر زمانی که فرد خواب می بیند که چند قلو یا پنج قلو و شش قلو به دنیا آورده است این نوع تفاسیر تا حدود زیادی با هم مرتبط بوده و ریشه مشترکی دارند. یعنی در تعبیرخوابهای مختلفی که ارائه شده است تعبیر خواب شش قلو داشتن یا چند قلوزایی و پنج قلو داشتن از هر نظر مشابه هم می باشد. از همین رو زمانی که ما از تعبیر خواب شش قلو صحبت می کنیم باید تمام این جنبه ها را نیز در نظر بگیریم و با علم و احاطه فراوانی که بر این موضوع داریم نسبت به ارائه تفسیر و نتیجه بهتر از بین سایر نتایج دست پیدا کنیم.

نخستین تعبیری که برای چند قلوزایی مورد استفاده قرار می گیرد بیانگر سلامتی فرد می باشد. یعنی زمانی که شما خواب می بینید که چند قلو به دنیا آورده اید به عبارت دیگر تعداد فرزندان به دنیا آمده برای شما مشخص نیست می توانید امیدوار باشید که خداوند سلامتی شما را حفظ خواهد کرد و از شر بیماری ها و امراض دیگر به دور خواهید ماند. این سلامت همچنین می تواند سلامت جسمی و روحی را نیز در بر گیرد. بنابراین یکی از مواردی که به عنوان تعبیر خواب شش قلو مطرح می شود سلامتی فرد بیننده می باشد.

تعبیر خواب زایمان شش قلو ، تعبیر خواب شش قلو پسر، تعبیر خواب شش قلو دختر

تعبیر خواب شش قلو از دیدگاه معبران مختلف غربی

همانطور که اشاره کردیم یکی از دیدگاه هایی که در زمینه تعبیر خواب شش قلو داشتن مطرح می شود به سلامتی فرد مربوط می شود. مورد دیگری که اهمیت زیادی دارد مشارکت در امر به دنیا آوردن یا زایمان چندقلوها یا شش قلوها می باشد. بدین معنی که هر وقت کسی در خواب ببیند که در زایمان و به دنیا آوردن چند قلوها همکاری می کند بدین معنی است که موفقیت های بسیار درخشان و برجسته ای در انتظار او می باشد که او می تواند به آنها دست پیدا کند. بنابراین نکته دیگری که در تعبیر خواب شش قلو و مشارکت در به دنیا آمدن آنها به ذهن می رسد می تواند استنباط علمی فرد را نیز در پی داشته باشد  نوید بخش کسب موفقیت های مختلف در عرصه زندگی فردی و اجتماعی او  می باشد.

سایر دیدگاه های معبران درباره تعبیر خواب شش قلو

معبران غربی همچنین معتقد هستند که تعبیر خواب شش قلو داشتن یا چند قلو یک نوع پیش بینی شادمانی زاید الوصفی است که به زودی در زندگی فرد به وقوع می پیوندد.  این شادمانی از به وجود آمدن جنبه های تعادل و هماهنگی فرد و نیز هارمونی مشخص او در زندگی به وجود بیاید. این نوع هماهنگی زمانی می تواند به وجود بیاید که فرد از مسیر ایجاد تغییرات و دگرگونیهای مختلف عبور کند و بدین ترتیب در شاهراه خوشبختی و سعادت قرار خواهد گرفت. 

به عبارت دیگر فرد می تواند از این طریق با تجربه کردن دگرگونیهای مثبت و نوآوری در زندگی به شادمانی و لحظات مسرت بخشی دست پیدا کند که قبلا از دست یافتن به آن به هر طریق غافل بوده است. لزوما خوشبختی فرد در تعبیر خواب شش قلو داشتم از منظر روانشناسان و معبران غربی بدین معنی نیست که یکباره این خوشبختی به طرز غافلگیر کننده ای فرد را در بر بگیرد. بلکه لازم است تا فرد آماده باشد تا زندگی شادمانه و سعادتمند را از این پس در کنار زندگی با خانواده ای شاد و سالم تجربه کند که در نوع خود بی نظیر است.

تعبیر خواب شش قلو داشتن پسر یا دختر

اصولا از منظور این نوع معبران تعبیر خواب شش قلوی پسر به عنوان یک نعمت الهی بسیار مبارک است و می تواند نشانه خوشبختی و سعادت یافتن فرد بیننده خواب باشد. البته با توجه به تفاسیری که از تولد نوزاد یا فرزند دختر در دست است می توان گفت که تعبیر خواب شش قلو یا چند قلوی دختر نیز نشانه سعادت و سعادت فرد است که از هر نظر این تعابیر خبر از سعادت فرد می دهند و چنان که خداوند منان مقدر و مقرر فرماید موجب خیر و آرامش وی خواهند بود.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دوقلو بچه دار شدن

تعبیر خواب بچه دار شدن چیه

8 نظر

  1. زهرا هستمزهرا هستمsays:

    سلام خسته نباشید من مجردم و دیشب خواب دیدم ک چند قلو (فک کنم چهار پسرو یه دختر 🤦🏼‍♀️)ب دنیا آوردم خونوادمم بودن ناراحت نبودن انگار قضیه نرمال بود فقط پسری ک ۳ساله دوسش دارمم کنارم بود (من فقط دوسش دارم چیزی بین ما نیست)

  2. کمند محمدیکمند محمدیsays:

    باعرض سلام وصبح بخیر،خواب دیدم یکی از بستگان هفت قلو زاییدن(چهار دختر و سه پسر)،من و مامانم میخواستیم چیزی شبیه کالسکه بیاریم که همه بچه ها با هم باشن،و تک تک جایی نبرنشون،مامانم میگفت چشم میخورن،بزارین هفتتاشون باهم بمونن،ممنون میشم اگه تعبیر بفرمایین

  3. .jSahar.jSaharsays:

    سلام خسته نباشیدمن مجردم ولی توخواب دیدم ازدواج کردم و6قلوبچه زاییدم ومن ناراحت بودم گریه میکردم که این همه بچه واسه چیمه من تازه ازدواج کردم ولی وقتی مرخص شدم فقط4تابچه بودن 2تاازپسرام نبودن وپشیمون شدم وخیلی گریه کردم که ناشکردی کردم.معنی خوابم چیه؟؟!ممنون میشم جواب بدین

  4. الیاسالیاسsays:

    خیییییلی توضیح اضافه دادی مختصر مفید بنویس چرت زیاد نوشتی

  5. جعفریجعفریsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم 6 قلو، سه دختر و سه پسر زاییده و همه خیلی ارا م و ساکت بودند ولی بکی از پسر ها خیلی بیقراری میکرد و یکی دیگر هم کمی گریه میکرد.

  6. جعفریجعفریsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم 6 قلو، سه دختر و سه پسر زاییده و همه خیلی ارا م و ساکت بودند ولی بکی از پسر ها خیلی بیقراری میکرد و یکی دیگر هم کمی گریه میکرد.

  7. الناز صدیقیالناز صدیقیsays:

    سلام من خواب دیدم که 6قلو، به دنیا آوردم ولی لحظه به دنیا اومدن و ندیدم فقط میدونم که مال منن پسر دختر شم معلوم نبود یکی میمیره 5 تا می‌مونن این تعبیرش چیه لطفا بگین؟

  8. محسن جعفریمحسن جعفریsays:

    خواب دیدم خانمم دوتا شش قلو تو مدت زمان نزدیک بهم بدنیا اورده بود درحالی که تو خواب سه تا پسرم داشتم