تعبیر خواب انگشت ششم از دیدگاه معبران مختلف

حتما تا حالا شما هم برای تعبیر خوابهایتان سراغ کتاب ها و یا منابع تعبیر خواب از قبیل تعبیر خواب ابن سیرین یا امام صادق(ع) رفته اید. تعبیر خواب انگشت ششم اگرچه یکی از خوابهایی است که باید با ظرافت و دقت کامل به جستجوی آن پرداخت با این وجود تعابیر در این زمینه تا حدود زیادی یکسان بوده و ریشه مشترکی دارند

اصولا سرزمین خواب سرزمین عجایب نیست بلکه سرزمین واقعیت هایی است که در ورای نشانه ها پنهان شده اند. حتما تا حالا شما هم برای تعبیر خوابهایتان سراغ کتاب ها و یا منابع تعبیر خواب از قبیل تعبیر خواب ابن سیرین یا امام صادق(ع) رفته اید. تعبیر خواب انگشت ششم اگرچه یکی از خوابهایی است که باید با ظرافت و دقت کامل به جستجوی آن پرداخت با این وجود تعابیر در این زمینه تا حدود زیادی یکسان بوده و ریشه مشترکی دارند. در طول تاریخ خوابگزاران و معبران زیادی به تعبیر خواب پرداخته اند ولی تاکنون هیچ یک نتوانسته اند تعبیر خواب کاملی را در مقایسه با تعبیر خوابهایی که معبران برجسته ای چون ابن سیرین ارائه دهند.

تعبیر خواب انگشت ششم

هر یک از اعضای بدن  در تعابیر مختلف و تغییر حالت آنها  می تواند نشانه هایی از وقوع برخی مشکلات باشد. در این بین اضافه یا کم شدن این اعضا و به اصطلاح ناقص شدن آنها نیز تعابیر جداگانه ای دارند. هر چند نمی توان ادعا کرد که همواره کم شدن یکی از اعضا می تواند نشانه ای از بروز مشکلات مختلف برای فرد بیننده باشد به همان نسبت هم نمی توان ادعا کرد که  اضافه شدن انگشتان مشتمل بر تمام برداشت هایی است که از تعبیر خواب انگشت ششم به دست می آید. 

تعبیر خواب انگشتان دست و به خصوص تعبیر خواب انگشت ششم یا انگشت اضافه از نظر معبران مختلف می تواند تفاسیر مختلفی را در پی داشته باشد. در واقع وجود هر گونه نقص و مشکلاتی ناشی از زخم یا آفتی شدن انگشتان می تواند خبر از وقوع حوادث ناگواری برای فرد بدهد. هر یک از انگشتان دست از نظر معبران و مراجع تعبیر خواب از قبیل امام صادق(ع) دارای تعابیر خاص خودشان هستند. در ادامه به منظور آشنایی بیشتر شما با تعبیر خواب انگشت ششم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. در صورتی که می خواهید به سوالاتتان در زمینه تعبیر خواب انگشت ششم پاسخی منطقی و مناسب داده شود از شما دعوت می کنیم تا در ادامه این مطلب نیز ما را همراهی بفرمایید.

تعبیر خواب شش انگشت داشتن

تعبیر خواب انگشت ششم از دیدگاه معبران مرجع

امام صادق (ع) به عنوان یکی از معبران معتبر به طور کلی خواب انگشتان را بر 6 وجه می داند. از نظر ایشان کسی که خواب انگشتان را می بیند باید از این 6 منظر مورد بررسی قرار گیرد که عبارتند از:

انگشت اشاره ای است بر فرزندان و نیز برادران و برادرزادگان فرد بیننده و از سویی تعبیر خواب انگشتان می تواند دلالت بر خادمان و چاکران کند. تعبیر خواب انگشتان همچنین یاران موافق را نیز در بر می گیرد که بهترین اشاره هستند. وجه پنجم انگشت اشارت است به قدرت و توانایی فردی که خواب را می بیند. وجه ششم انگشت در خواب نیز به نماز به عنوان یک فریضه الهی نظر دارد. به طور کلی نقصان و کسر شدن یا آفت زدن انگشتان به همان تعبیر می تواند خبر از مرگ و مفارقت یا رنج و اندوه اطرافیان بدهد.

از همین منظر افزودن و اضافه شدن از جمله تعبیر خواب انگشت ششم نیز می تواند دلیل افزایش این اعضا یا هر یک از تواناییهای فردی می باشد. همچنان که بریدن یا از بین رفتن این انگشتان می تواند دلیلی برای از دست دادن نزدیکان و دوستان باشد. به بیانی دیگر از دست دادن انگشتان می تواند نشانه ای از جدایی دوستان باشد. ولی در مواردی هم از بین رفتن و قطع انگشتان دست را بر خلاف رویه معمول شادی و بهجت افزایی نیز  برشمرده اند.

دیدگاه معبرین معاصر درباره تعبیر خواب انگشت ششم دست

البته از نظر معبرین معاصر به طور کلی اضافه شدن انگشتان دست می تواند بیانگر افزایش توانایی و قدرت فرد باشد.  همانطور که در مطالب قبلی هم به این نکته اشاره کردیم افزایش انگشتان دست و به عبارتی تعبیر شش انگشت شدن دست می تواند به معنای افزایش دوستان و یاران باشد. افرادی که در این زمینه صاحب نظر هستند تعبیر خواب انگشت ششم دست را نشانه قدرت یافتن و نیرومندی می دانند. بدین معنی که فرد توانایی و نیرویی مضاعف پیدا می کند. در تعابیر جدید نیز به این نکته تاکید شده است. در تعبیر شش انگشت شدن دست در روش معاصر به افزایش تعداد اعضای خانواده، یافتن دوستان جدید و افزایش قدرت به عنوان مبانی استحکام و اصالت فرد تکیه شده است.

تعبیر خواب شش انگشت بودن دست

دیدگاه معاصر دیگری درباره تعبیر خواب انگشت ششم دست

همچنین دیدگاه دیگری که در رویکرد نوین تعبیر خواب به آن پرداخته می شود این نکته است که معبرین معاصر معتقد هستند افزایش انگشت دستها نشانه بازیافتن شور و نشاط و توان از دست رفته است. به عبارت دیگر زمانی که شما بیش از پنج انگشت برای انجام کارهایتان پیدا می کنید از دیدگاه معبرین معاصر بدین معنی است که ضمن افزایش قدرت همچنین می توانید با اعتماد به نفس بیشتری در مسیرهای عاطفی زندگی به پیش برانید. بنابراین می توانید عشقتان را بی دریغ نثار هر چیزی کنید. دلیل و تعبیر خواب انگشت ششم دست را می توان اقتدار وی دانست که از همان زورمندی  او در عرصه زندگی اجتماعی و قوت گرفتن بنیان خانواده نشات می گیرد.

دیدگاه دیگری درباره تعبیر انگشت ششم دست

برخی دیگر از معبران معاصر اعتقاد دارند که اضافه شدن یک انگشت به دستها یا تعبیر خواب انگشت ششم دست می تواند دلیلی برای افزایش  گرفتاریها و مشغله های روزانه نیز باشد. البته همانطور که اشاره کردیم لازم است تا شرایط بیننده خواب به گونه ای باشد که بتواند تعبیر پذیر باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

5 نظر

  1. منصوریمنصوریsays:

    سلام من خواب یه نوزادی رو دیدم که خیلی زیبا بود ولی دستاش ۶ انگشت داشت تعببرش رو لطفا بگین

  2. نازنین همتینازنین همتیsays:

    سلام من بد از ظهر خواب بودم ک توی خواب دیدم شیش انگشت دست و شش انگشت پا دارم ممنون میشم ک تعبیرش رو بگین

  3. علی فاضلیعلی فاضلیsays:

    سلام شب خواب دیدم که یک انگشتم کمی کوتاه شده بود و یک انگشت دیگ به دستم اضافه شده بود از نظر شما تعبیر چیست از زحمات شما سپاسگذارم

  4. مصطفی خلفیمصطفی خلفیsays:

    سلام ب پای خودم نگا کردم و دیدم یه انگشت اضافه شده ب پام و خیلی تعجب کردم پای راستم بود و پای چپم همون ۵انگشت رو داشت لطفا تعبیرشو بگید

  5. MohsenMohsensays:

    سلام من خواب دیدم روی یکی از ناخن دستم یه انگشت کوچیک درومده خیلی ترسیده بودم توی خواب همش به ناخنم و اون انگشتی ک روی ناخن درومده بود نگاه میکردم تعبیرش چیه ممنون میشم جواب بدید