تعبیر خواب زیرپوش زنانه و مردانه

تعبیر خواب زیرپوش ممکن است بستگی زیادی به رنگ، جنس و شرایط خواب شما دارد. خیلی از ما انسان ها در طول زندگی خواب هایی با محتوای لباس زیر و یا تن برهنه خود را می بینیم که شرایط استرس زایی توصیف می شود. بنابراین تعبیر خواب چنین رویایی برای افراد اهمیت دارد.

مروری بر تعبیر خواب زیرپوش

تعبیر خواب زیرپوش و لباس زیر شرایط زیادی ممکن است داشته باشد که بایستی جزئیات آن را در نظر گرفت. اگر خود را در یک مکان عمومی ببینید که لباسی بر تن ندارید و حتی بدون لباس زیر هستید، می تواند از احساس فشار و تنهایی در دنیای واقعی خبر دهد. چنین خواب استرس زایی که ممکن است بسیاری از ما تجربه کنیم، به این معناست که شما در لحظه کنونی زندگی می کنید اما بایستی کمی بیشتر درخصوص خود و زندگی بیندیشید. اینکه چه شخصیتی دارید و زندگی شما چگونه است، از موضوعاتی می باشد که بایستی به آن رسیدگی کنید و تامل بیشتری درباره آن ها داشته باشید.

تعبیر خواب زیرپوش و پوشیدن آن در رویا سناریویی است که کمبود ارزش قائل شده به نیازهای شما را نشان می دهد. اگر در رویا از به تن داشتن زیرپوش خجالت بکشید، به مقاومت شما از افشای افکار، نگرش ها و ادراک خود در برابر رفتارهای سایرین و پیشنهادات دیگران اشاره دارد. تعبیر خواب زیرپوش یا لباس خواب زیبا به این معناست که احتمالا موضوعی افشا خواهد شد که مدت ها در پنهان کردن آن تلاش کرده اید. یکی از تغییرات مثبت در پی تعبیر خواب زیرپوش قدرت پذیرش شما برای رویدادها و تغییرات جدید است.

جزئیات تعبیر خواب زیرپوش

تعبیر خواب زیرپوش از بعد روانشناسی نیز بررسی می گردد. به طوریکه اگر شما در رویا لباس زیر و به اصطلاح زیرپوش تنگی به تن دارید که آزار دهنده است، به این معناست که شما فقط در مورد امکانات کنونی زندگی فکر می کنید و هرگز قدم هایی بزرگتر برنمی دارید. اما اگر این لباس زیبا و راحت بود، در این حالت تعبیر خواب زیرپوش از شور و شوق پنهان و عمیقی خبر می دهد که می تواند تغییرات عمده ای در زندگی شما ایجاد کند. اگر زیرپوش رویای شما پاره و کهنه بود، به این معناست که اغلب شما در رابطه و یا کل زندگی اهمیت زیادی برای خود قائل نیستید و همیشه به نفع دیگران از خودگذشتگی می کنید.

تعبیر خواب زیرپوش زنانه

تعبیر خواب زیرپوش زنانه احتمالا نشان دهنده باورهای شخصی و یا آرزوهای فرد بیننده خواب است که سعی دارد آن ها را از دیگران پنهان کند. اگر در خواب برهنه باشید و فقط یک زیرپوش بر تن شما باشد، نشان دهنده شرم و خجالت شما از شرایط موجود به خصوص در روابط جنسی است. این شرایط به قدری برای شما دشوار است که حتی ممکن است به فکر فرار یا خودکشی نیز افتاده باشید. اما نگران نباشید، مطمئنا کسورات در روابط جنسی نمی تواند شخصیت واقعی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین خود را رها کنید و اجازه دهید شرایط شما را با خود همراه سازد.

تعبیر خواب زیرپوش زنانه ، تعبیر خواب زیرپوش مردانه ، تعبیر خواب خریدن و یا فروختن زیرپوش

تعبیر خواب زیرپوش مردانه

تعبیر خواب زیرپوش مردانه به خصوص اگر بیننده خواب با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشد، به معنای این است که فرد از چگونگی قضاوت دیگران درباره او احساس نگرانی نمی کند و چگونگی تفکر سایر افراد اهمیتی برای وی ندارد. تعبیر خواب زیرپوش مردانه اگر آن را بر بدن شخص دیگری ببینید، نشان دهنده شرایط شرم آور و پنهانی زندگی فرد می باشد. به خصوص اگر این شخص دیگر در رویا شما یک زن باشد، احتمالا شرایط شرم آور به موضوعات جنسی مربوط می شود.

تعبیر خواب زیرپوش خریدن و رنگ آن

تعبیر خواب زیرپوش خریدن گاهی ممکن است به رنگبندی آن نیز مربوط باشد. به عنوان مثال اگر در رویا یک زیرپوش آبی رنگ خریداری می کنید، نشان دهنده احساسات خوشبینانه است. اما دیدن زیرپوش قرمز رنگ به خصوص بر تن خودتان اغلب با تجربه ای نامطلوب همراه خواهد بود. اگر در خواب شخص دیگری را لباس زیر و یا زیرپوش قرمز رنگ ببینید، نمادی از شهوت به آن فرد خاص می باشد که البته تجربه رابطه جنسی با وی برای شما لذت بخش نخواهد بود. تعبیر خواب زیرپوش قهوه ای رنگ به این معناست که شما هرگز نخواهید توانست چیزهایی که دوست دارید را بدست آورید. اما اگر خود را در حال خرید زیرپوش سبز رنگ ببینید، چنین رویایی از شما می خواهد که غرور بیشتری در زندگی داشته و از خودگذشتگی بیش از حد نشان ندهید. 

اگر زیرپوش خریداری شده توسط شما به رنگ سیاه بود، به این معناست که احساس خوبی در زندگی بیداری ندارید و نوعی خفگی باعث می شود تا تحمل شرایط کنونی برای شما دشوار باشد. در صورتی که شما در رویا یک لباس زیر سفید رنگ برای شخص دیگری خریدید، در این حالت تعبیر خواب زیرپوش به احساس اعتماد شما نسبت به این فرد مربوط می گردد. البته این اعتماد احتمالا در آینده ای نه چندان دور به یک رابطه عاشقانه داغ و یا دوستانه صمیمی تبدیل خواهد شد. بنابراین برای تعبیر خواب زیرپوش و خرید یا پوشیدن آن در رویا، سعی کنید پس از بیداری حتما رنگ آن را به خاطر آورید چرا که می بینید تاثیرات بسیاری در تفسیر چنین رویایی خواهد داشت.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

15 نظر

  1. محمد امین سعیدمحمد امین سعیدsays:

    سلام وقت بخیر مادرم چند شب پیش خواب دیده ک خانم من یک دسته پول بمن داده که بدم برای کرایه منزل ممنون میشم تعبیر خواب رو محبت کنید مچکرم از اینکه وقت میذارید خداقوت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بزودی در انجام کاری سود و منفعت کمی نصیبتان میشود

  2. سویسویsays:

    با سلام .من خواب دیدم تو یه مغازه برای خرید لباس زیر رفتم و اونجا نمیتونم تصمیم بگیرم که چی بخرم دارم به همه شون نگاه میکنم ولی قصدم خرید کردن میخواستم ببینم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است احساست تازه ای را کشف کنید

  3. MozhganMozhgansays:

    سلام دیشب خواب میدیدم یه مرد آشنا که تقریبا میشناسمش تو اتاقم که با زیرپوش نشسته سر سفره و هندوانه میبره و به من تعارف میکنه میخواستم ببینم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر رویای شما از رفاه خبر می دهد. پیشنهادات پیش رو می تواند شما را به سمت رفاه و آسایش هدایت کند.

  4. پریساپریساsays:

    باعرض سلام دیشب خواب دیدم کسی که تو بیدار مخالف ازدواجم با برادرش هست زیر پیرهن سفید توری تنش بود و همش عرق میکرد طوری که خیس بود بهش دست زدم هم اون و هم خواهرش لباسهاش خیس عرق بود و من اصلا عرق نکرده بودم،وبهش میگفتم من چی کردم چرا از من بدت میاد بالبخند انگارمیپیچوندم و چیزی نمیگفت.من یقه زیرپیرهنشو گرفته بودم میگفتم خیسه درش بیار تاخشک بشه،انگار یه بزغاله خریده بودن که سرببرن تو حیاط میچرخید و مادرشون انگار جوون و امروزی شده بود که تو خواب برام عجیب بود.باسپاس ازحمتهاتون

  5. پریساپریساsays:

    باعرض سلام خدمت شما وخسته نباشید.۲روزه منتظر تعبیرخوابم هستم ولی جواب ندادید.ممنون میشم جوابمو بدید باسپاس فراوان🙏

  6. مریم مدنیمریم مدنیsays:

    سلام من تو خواب دیدم پسر همسایمون که انگار از من خوشش میاد تو خونه پدر بزرگم اونم جلوی پدر بزرگم با یه شورت و یه رکابی دراز کشیده و خوابیده ومنم رفتم از وسطشون رد شدم و بعد قلبم خیلی تند میزد بخاطر حضورش صدای قلبم و تو خواب میشنیدم

  7. مریم مدنیمریم مدنیsays:

    ببخشید یادم رفت بگم لباسش سفید بود

  8. پریساپریساsays:

    باسلام چرا دیگه جواب تعبیر خوابهارو نمیدید؟

  9. فافافافاsays:

    این رو برای دوست پسرم که عشقم هستش تعریف کردم و برای شما کپی میکنم . خواب دیدم وسط ناهار بودم یهو گفتی میخوام ببینمت خونه ی مادر بزرگم بودم ویدیو کال بعدش منم خوشحال زودی تمام کردم و رفتم تو اتاق دیدم تازه رسیدی خونه و داری لباس عوض میکنی . زیرپوش سفید تنت بود و کلی قربون صدقم رفتی که اصلا تو این مدت نرفتی و خشک بودی بعدش رفتی دوش بگیری و برگشتی نفهمیدم چی شد ولی انگار من و خواهر کوچیکم آمدیم پیشت کلی بغلم کردی بوسم کردی عکس خانوادت رو بهم نشون دادی و ... خواهر کوچیککم آون گوشه تخت داشت بازی میکرد با تبلتش گفتی بخواب بغلم یک لحظه از بغلت رفتم یک چیزی بیارم دیدم با دست و چشم های بسته داری دنبالم میگردی و دست میکشی رو تخت تا دیدی نیستم یهو چشمات باز شد بهم گفتی نرو بمون کلی بوسم کردی و خوابیدی

  10. فافافافاsays:

    این رو برای دوست پسرم که عشقم هستش تعریف کردم و برای شما کپی میکنم . خواب دیدم وسط ناهار بودم یهو گفتی میخوام ببینمت خونه ی مادر بزرگم بودم ویدیو کال بعدش منم خوشحال زودی تمام کردم و رفتم تو اتاق دیدم تازه رسیدی خونه و داری لباس عوض میکنی . زیرپوش سفید تنت بود و کلی قربون صدقم رفتی که اصلا تو این مدت نرفتی و خشک بودی بعدش رفتی دوش بگیری و برگشتی نفهمیدم چی شد ولی انگار من و خواهر کوچیکم آمدیم پیشت کلی بغلم کردی بوسم کردی عکس خانوادت رو بهم نشون دادی و ... خواهر کوچیککم آون گوشه تخت داشت بازی میکرد با تبلتش گفتی بخواب بغلم یک لحظه از بغلت رفتم یک چیزی بیارم دیدم با دست و چشم های بسته داری دنبالم میگردی و دست میکشی رو تخت تا دیدی نیستم یهو چشمات باز شد بهم گفتی نرو بمون کلی بوسم کردی و خوابیدی

  11. محسنمحسنsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که یه تک پوش رنگ گل‌بهی پوشیدم و رویه تک پوشه یه زیرپوش پوشیدم و کلاه و عینک کردم تویه خیابان که محلش هم آشنا بود میرم خیلی ها هم به اسم خودم صدام میکردن اما فامیملو اشتباه میگفتن و متوجه بودم که منظورشون من هستم, ولی بی تفاوت گذر کردم این چه تعبیری میتونن داشته باشه

  12. راهله بابائیراهله بابائیsays:

    سلام خدا قوت. شوهرم خواب دیده از بیرون میاد داخل خونه میبینه من لباس زیر صورتی پوشیدم و خیلی و گریه میکنم و پریشونم و دستام به حالت دعا بالاست و زیر لب میگم دیگه داره تمام میشه دیگه داره تمام میشه. لطفا تعبیرش کنید.

  13. طاها رستمیطاها رستمیsays:

    سلام من خواب دیدم ۳ تا شکلات به دایی ام میدادم اما او لباس زیر تازه و در نایلون پخش میکرد اما به من نداد.تعبیرش چیست

  14. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دیدم در حرم امام رضا هستم و پیراهنی بر تن ندارم، در این حين یکی از زائرین با من دعوا میکند و خلاصه با هم مجادله میکنیم و در نهایت بدون دبدن ضریح به بیرون میرم، تعبیرش چیست؟

  15. علی رفاشیعلی رفاشیsays:

    با سلام من خواب دیدم رفته بودم زیارت کربلا بعدش با رکابی بودم رنگ رکابی طوسی بود تعبیرش چیه