تعبیر خواب شورت یعنی آزادی جنسی

برای تعبیر خواب شورت شاید بهترین گزینه روابط جنسی و نیازهای جنسی باشد که در هر جنس به شکل متفاوتی بروز می کند. بنابراین بهتر است در شرایط مذکور، حتما به بازنگری نیازهای جنسی خود پرداخته و شرایط روابط را نیز در نظر بگیرید.

کلیات تعبیر خواب شورت

تعبیر خواب شورت در فرهنگ های مختلف وجود دارد اما هریک با دیگری متفاوت است. اما به طور کلی به نظر می رسد تعبیر خواب شورت و پوشیدن آن در رویا نشان می دهد که برای بروز دادن احساسات و باز کردن درگاه ورود به شخصیت درونی آماده تر از قبل شده اید. در دیدگاه غربی تعبیر خواب شورت بیشتر به نوجوانان شما و رفتارهای نمایشی آنان اشاره دارد. همچنین این رویا ممکن است استعاره ای از این موضوع باشد که شما خود را بسیار ارزان فروخته و به بیان ساده تر بی ارزش نشان می دهید. گاهی اوقات به دلایل مختلفی راضی می شویم تا توانایی های خود را به ارزش پایین تر ارائه دهیم و این کار شاید در ابتدا بتواند موجبات رضایت لحظه ای ما را فراهم آورد، اما در دراز مدت مشکلات بسیاری را به وجود می آورد و می تواند تا حد زیادی شخصیت واقعی و ارزشمند ما را خدشه دار کند.

تعبیر خواب شورت از دیدگاه روانشناسی

تعبیر خواب شورت و لباس زیر در دیدگاه این دسته از معبرین، از آمادگی برای استراحت و یا تفریح و لذت خبر می دهد. احتمالا مدت زیادی را تحت فشار بوده اید اما اکنون نیاز دارید تا زمان بیشتری را به استراحت و آرامش بگذرانید. همچنین این رویا می تواند به معنای احساس راحتی شما با دنیا و کائنات آن باشد. احتمالا فردی خوشبین هستید که سریع می تواند ارتباطات خوبی برقرار کند و طبیعتا این ارتباطات در آینده و رسیدن به موفقیت بی تاثیر نخواهد بود.

تعبیر خواب شورت مردانه

تعبیر خواب شورت مردانه

تعبیر خواب شورت مردانه برای آقایان در حالی که پاهای لخت خود را در خواب مشاهده کنند، نشان دهنده فصل تابستان، گرما، تعطیلات، شادی، دور بودن از قوانین دست و پا گیر و در کل گذراندن زمانی خوب و سرگرم کننده است. تعبیر خواب شورت مردانه گاهی می تواند به احساسات جنسی و غرایز مردانه نیز اشاره داشته باشد. اگر شما به عنوان یک مرد از پوشیدن شورت مردانه در رویا امتناع ورزید، احتمالا نیازهای جنسی پاسخ داده نشده ای در شما وجود دارد که می تواند از نظر روانی مشکل ساز باشد. همچنین نپوشیدن شورت برای مردان در رویا به آزادی جنسی نیز مربوط می شود. چنین مردی احتمالا طرفدار روابط جنسی بی حد و مرز است.

تعبیر خواب شورت زنانه

تعبیر خواب شورت زنانه گاهی اوقات نشان دهنده احساسات زنانه و ظرافت او است. اگر زنی در رویا شورت زنانه خود را در دستان خود گرفته و با نگه داشتن آن احساس بدی داشته باشد، احتمالا در بیداری به ظرافت و لطافت احساسات زنانه او پرداخته نمی شود. تعبیر خواب شورت زنانه برای آقایان نیز دربرگیرنده مسائلی است که مربوط به همسر یا خواهر او می گردد. زنانی در اطراف وی وجود دارند که از داشتن چنین مردی در کنار خود احساس شرم می کنند.

تعبیر خواب شورت زنانه

تعبیر خواب شورت خریدن

تعبیر خواب شورت خریدن اغلب با احساسات جنسی در ارتباط است. این ممکن است احساسات پیش پا افتاده و یا عمیق یک فرد درباره موضوعات جنسی باشد. تعبیر خواب شورت خریدن همچنین نشان دهنده احساسات جنسی آشکار یا پنهان ما نسبت به افراد دیگر است. به همین دلیل پس از دیدن چنین رویایی حتما باید زندگی جنسی و فانتزی های ذهنی خود را بازنگری کرده و تصمیمات مطمئن تری نسبت به قبل داشته باشیم. بهتر است مسیر خود را تعیین کنیم و این احساسات را به طور واقع بینانه تر در نظر بگیریم.

جزئیات بیشتر درخصوص تعبیر خواب شورت

تعبیر خواب شورت در برخی از منابع نیز به جنسیت فرد بیننده خواب و سایر شرایط خواب بستگی دارد. اگر شما در رویا شورت نو و تمیزی بر تن داشته باشید، احتمالا در زندگی زناشویی و یا روابط عاشقانه خود سعی می کنید به جزئیات توجه کرده و کنترل همه چیز را در دست بگیرید. بیشتر اوقات افراد حساس چنین رویایی را تجربه می کنند. اما اگر شورتی که شما بر تن دارید کثیف و یا کهنه بود، نشان دهنده بی خیالی و بی مسئولیتی شما در روابط عاطفی است. چنین رویایی نشان می دهد که شما توجه زیادی به جزئیات تاثیرگذار رابطه نداشته و بود و نبود طرف مقابل تفاوت زیادی برای شما ندارد.

اگر شما در رویا شورتی بر تن دارید که می دانید مال خود شما نیست و متعلق به فرد دیگری است، به این معناست که در یک رابطه عاشقانه از داشتن رقیب احساس خطر می کنید. رابطه شما برایتان خیلی اهمیت دارد و همیشه ترس از دست دادن آن کار را برای شما دشوار می سازد. همچنین این رویا ممکن است از احساس حسادت شما به روابط عاشقانه یا جنسی اشخاص دیگر اشاره می کند. بازی با احساسات فرد مقابل در زندگی زناشویی و یا رابطه عاشقانه نیز از دیگر معانی برای تعبیر خواب شورت می باشد که البته تشخیص چنین تفسیری بستگی به خود شما و شرایط رابطه در بیداری دارد. بنابراین قبل از مراجعه به هر تعبیر خوابی بهتر است شرایط زندگی و روانی خود در واقعیت را نیز مرور کرده و در نظر بگیرید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

61 نظر

  1. ماریناماریناsays:

    سلام شب قبل از خواستگاری دختری از اقوام در خواب دیدم که این دخترچهار تا شورت دارد که انگار بزرگ بود وقرمز وداشت نشانش میداد وگفت شورت های قبلیم را به مادرم می دهم ممنون تعبیرش کنید ایا به خواستگارش ربط دارد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما ب زودی شاد میشوید

  2. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید ، من در واقعیت یک پسر دارم و خواب دیدم دختری به من داده بودند که همسن پسرم بود و جشن پایان مهد کودکش بود و من لباسهای پسرم را داشتم تنش میکردم و لباسها براش بزرگ بودن ولی سعی داشتم همونا رو تنش کنم و بچه خودم نبود ، بعد صبح روز جشن خیلی عجله داشتم به سرکارم برم و دیدم جوراب دخترونه سفید ندارم و تمام لباسها را گشتم فقط جورابهای نوزاد داشتم بعد در یک.چمدونی که مادرم بهم قبلن هدیه داده بود باز کردم و یک بسته جوراب بچه گانه بود که خوشحال شدم و به تعداد خیلی زیادی شورت و نیم تنه برای خودم که اینقدر رنگهاشون زیبا بود که حد نداشتن و خیلی خوشحال شدم که این چمدان را باز کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه خیر و برکت است

  3. BaharBaharsays:

    با سلام،من خواب دیدم که دو تا از شورت های خودم را شسته ام و انها را روی طناب انداخته ام،بعد با خواهرم میرم که انها رو بردارم،وقتی اولی رو بر میدارم دومیش از روی طناب میوفته داخل یه خرابه بین خانه و اون خرابه یه دیوار کوتاه وجود داشت،توی خوابم ناراحت شدم بعد خواهرم از نردبانی ک همون نزدیک بود بالا رفت و شورتمو برام اورد،ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان میتواند نشانه رفع غم و اندوه و ناراحتی از زندگیتان باشد

  4. مینامیناsays:

    سلام من امشب خواب دیدم که خاله ام ازم شورت میخاد منم شورت میخام بدم همشون کثیف هستن هرچقد گشتم شورت تمیز پیدانکردم بدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نیاز دارید تا زمان بیشتری را به استراحت و آرامش بگذرانید.

  5. فریبافریباsays:

    سلام...من در خوابم دیدم که خاله ام گفتش گرسنه اس بعدش رفت و گوشت برداشت از اشپزخانه و شروع کرد به خوردن، بعد من درون حین حس کردم داخل شورتی که تنمه کار خرابی کردم، اما وقتی به دستشویی رفتم که عوضش کنم دیدم یه کباب تمیز و اماده داخل لباس زیرمه، خواستم بدمش بع گربه هایی که اونجا بودند بعدش خواهرم گفت به سگ ها بده. بعدش انداختم کبابو جلو سگها.... خیلی تعجب کردم ازین خواب...تعبیرش چی هست؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  6. a-ta-tsays:

    سلام.من متاهلم خواب دیدم دوباره میخوام عروس بشم وجلوروی من چندتاجعبه کادوبودومن یکی وبازکردم دیدم کلی شورت نوتواین جعبه کادوهست نمیدونم چندتابودولی زیادبودوبعددرش وبستم چون میدونستم عروسیمه این کادوهابرای منه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تفریح برایتان ایجادشود

  7. الالsays:

    سلام بعد از نماز صبح خواب دیدم توی راهرو یه محیط آموزشی بودیم ، یه آقای میانسالی روی صندلی نشسته بود ، باهم حرف زدیم گفت من از خارج اومدم و شغلم شورت فروشیه و شورت ما یه برند معروفه. بعدش خودمو در حالی که قدم بلندتر شده بود و یه تیشرت سفید و یه گردن بند خیلی پهن و پر از نگین نقره ای رنگ توی حیاط خونمون دیدم و داشتم حرکتای جدیدی از رقص ورزشی انجام می دادم به همراه دو سه تا دختر. نه دست زدنی بود و نه آهنگ. بعد یکی از دخترا حرفه ای تر بود و اون در ادامه تمرین یاد می داد. یجوری مثل زومبا بود. ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روابط عاشقانه ای را در زندگیتان تجربه کنید

  8. میترامیتراsays:

    سلام،من با یکی از همکارام تو ارتباط هستم ولی چون شرایط ایشون معلوم نیست،کسی رو در جریان نذاشتیم،قراره که تو آینده نزدیک‌ مشخص شه و در حال حاضر باهم ارتباط و صحبتی نداریم. من خواب دیدم یه شورت تمیز از ایشون دستمه و با افتخار و آرامش به همه میگم ما با هم هستیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه احساس آرامش و آزادی شما به مسائل زندگی است

  9. مریممریمsays:

    سلام،من خواب دیدم شورت پدرم پاره شده و همینطور که به تن پدرم بود شورت پدرمو دوختم این نشانه چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نیاز دارید تا زمان بیشتری را به استراحت و آرامش بگذرانید

  10. ففsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم برای دوستم شورت هدیه میدم بعد نگا کردم دیدم سه تا از شورت های خودم هم تو باکسی بود که میخواستم بهش بدم(همشون نو بودن)و اونایی که واسه خودم بودنو برداشتم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از شما خیر و خوبی به کسی برسد

  11. محمدمحمدsays:

    خواب دیدم با معشوقه ام وارد اتاقی شدیم.او ناراحت بود.بااینکه لباس به تن داشت اما دیدم قصد لباس پوشیدن داره.با لباس زیر شروع کرد.شرت زرد رنگ و نو پوشید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کسالت و یا بیماری را تجربه کنید

  12. سیامک یاریسیامک یاریsays:

    باسلام. در استخر آب نوه دائی ام (مدتهاست با خانواده دائی ام که فوت شده قطع رابطه شده) را در حالت کودکی با یک مایو آبی در حال شنا در استخر می بینم و سعی می کنند که من رو نبینند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به انجام کارهای سرگرم کننده مشغول خواهید شد

  13. S.javadiS.javadisays:

    سلام،من چند روزه پشت سرهم یک خواب رو میبینم میشه تعبیرش کنین.خواب میبینم همه فامیل برای رفع اختلاف و کدورت خونه ی ما جمع هستند و بحث میکنن هربارم وقتی میام تو حیاط شورت های شسته شده خودم رو مینیم،من چند بار هم شورت هام که شسته شده و پهن شدن هربار تو یه جایی دیدم،یه بار روی لباسشویی،یه بار روی میز

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دورهمی خانوادگی برایتان ایجاد شودکه مطلوبتان قرارخواهد گرفت

  14. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم با دوستم تو بازار بودیم و اون برای من چند تا شورت نو خرید خودم واسم عادی بود ولی خواهرم در خواب از من پرسید چه دلیلی داره این آقا واست شورت میخوره و من خیلی راحت می گفتم نمیدونم نیتش را

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است چیزهای جدیدی بدست بیاورید و رضایت داشته باشید از بدست آوردن آنها

  15. تاتاتاتاsays:

    سلام من خواب دیدم که شوهرم شرت منو پاش کرده و برعکس هم اونو پوشیده پاپیون جلوی شرت پشت کمرش بود.. تعبیرش رو لطف میکنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اتفاقات عجیبی روبرو شوید

  16. پریساپریساsays:

    سلام وقتتون بخیر...خواب دیدم توی دستشوییم و میخوام شورتمو بپوشم که یهو میبینم توی شورتم یه چیزی حالت خال گوشتیه...شایدم یه قسمتی از پرده بود شک داشتم...لطفا اگه میشه تعبیر رو بگید...ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که شما باید روزهای بیشتری را برای کسب اسایش تلاش کنید

  17. مهسامهساsays:

    سلام مجدد دیشب هم خواب دیدم که رفتم خرید کردن و یه جفت جوراب سفید و شورت و سوتین خریدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر احساسات درونی در زندگی است

  18. مهسامهساsays:

    سلام من مجردم خوابیدم که درحال ساخت یه خونه ای هستم که بزرگه و چند طبقه س.و اجری بود چون درحال ساختن بود.طبقه بالا بودم خواستم از پله بیام پایین یه خانم راه رو مسدود کرد بعد یهو یکی کمک م کرد و راه باز شد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ایده وخلاقیت هاییست که در ذهن دارید وباید تلاش خود را در عملی کردن ان ایده ها بیشتر کنید

  19. یاصر نادرییاصر نادریsays:

    سلام خواب دیدم که شورتم پاره وکثیف هست درحیاط که خودم و یک نفر دیگه هم کنارم هست آن را دیدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که ممکن است مورد سرزنش قرار بگیرید

  20. سمیرا پورمنافسمیرا پورمنافsays:

    سلام. خواب دیدم رفتم حموم، دوش گرفتم و بعد پوشیدن لباسهام رفتم پیش دوست پسرم (قراربود همدیگه رو ببینیم). بعد دیدم توی کیفم، داخل یک پلاستیک شورت و زیرپوش کثیف دوست پسرم هست. و من این پلاستیک که دیدم از توی کیفم در آوردم. در پلاستیک باز کردم دیدم دوتا زیرپوش و دوتا شورت، که یک شورت مشکی بود، هست. و همه اینها رو به دوست پسرم دادم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید دقت کنی تادیگران شمارا به گمراهی نکشانند و ممکن است در صدد رهایی از گناهان باشید

  21. میثممیثمsays:

    سلام خواب دیدم خانمم رفته تو دستشویی و نوا بهداشتی مصرف میکنه و اومد بیرون و چندین شورت قرمز که تازه نو بود رو در دست داشت و کنارم نشست. شورت ها همگی بسته بندی و نو بودند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید به ذهن خود ارامش بیشتر ی بدهید

  22. FereshtehFereshtehsays:

    سلام خواب دیدم مامانم شورت آورد داد بهم(شورت خودم بود تو خواب)گفت بیا خشک شده(انگار شسته بودمش خشک شده بود)تا بپوشم،شورته جدید و نو بود،نداشتم همچین شورتی رو. ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب سخنان خودباشید که پیش چه کسانی صحبت میکنید

  23. ن.بن.بsays:

    مادرم خواب دیده شرت کثیفی از من روی درخت خونه مادربزرگمه ،اونم منو صدا میکنه بیا اینا از اینجا بردار ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مرتکب اشتباهی میشین که ممکن بقیه ازش با خبر شن

  24. زهرهزهرهsays:

    سلام خواب دیدم چندتا از دوستان در یک مهمانی هستیم و یکی از انها بارداره و ۷یا هشت ماهش میرم میوه بیارم که دوست باردام رو نمیبینم سراغش رواز خواهرم میگیرم میگه به خاطر بارداری ادرارش چکه کرد شورتش کثیف شده ما یکی از شورتای تو رو بهش دادیدم اونم شورتش رو برای تو گذاشت اینجا تو خواب خیلی اعصبانی شدم قصد داشتم شورتش بشورم و براش پسببرم و شورت خودم رو پس بگیرم وقتی وارد سروبس بهداشتی شدم دیدم وسط کاسه توالت یه سیب افتاده که باعث میشه آب رد نشه با نهایت چندش سیب رو برداشتم و دیدم پایینش ام پر اون رو بر نداشتم چون آب شروع به رفتن کرد سیب رو چهار قسمت کردم و به چهار داییم دادام گفتم این سیب به دردخوردن نمیخوره بکاریدش تا سبز بشه فقط یکی از دایی ام اقدام به کاشت سیب کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است برهه ای از زمان دچار کسالت و بدبیاری بشوید که تلاش خود رابرای رهایی از این وضعیت انجام خواهید داد

  25. ArezooArezoosays:

    سلام خواب ديدم با نامزدم توي يه خونه اي هستيم ميخواستيم غذا بخوريم ، من اومدم تو اتاق ديدم روي شوفاژ ديواري توي اتاق لباس هاي شسته شدش رو انداخته خشك بشه ٢،٣ تا شورت بود رنگ سورمه اي و سفيد كه مدلشون مثل شورت هاي زنونه بودن (گيپوري و طوري)تو ذهنم داشتم اين فكر ميكردم كه اينها چرا زنونه هستن و اينها رو كي خريده كه من نديده بودم و چرا زنونه؟؟ و داشتم مينداختم براش روي شوفاژ . در همين حين ايشون داشت با تلفن صحبت ميكرد شنيدم داره به مخاطبش ميگه بريم باهم عشق بازي كنيم ! خيلي ناراحت شدم وقتي اومد توي اتاق بهش گفتم من دارم ميرم گفت غدا نخورديم كه. پرسيدم ازش با كي حرف ميزدي كه بهش گفتي بيا بريم باهم عشقبازي كنيم داشت توضيح ميداد كه از خواب پريدم..! ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام جای نگرانی ندارد احتمالا به اتفاق افتاده بین خودتون اشاره داره

  26. پریساپریساsays:

    سلام من خواب دیدم تقریبا ۵۰تا پسر رو پله نشسته بودن شلوار پاشون بود ولی هرکدومشون یه شورت کنارشون بود من یکی از اون پسرهارو تو خواب میشناختم اون وقتی منو دید شورتی که کنارش بود رو آورد گذاشت جلوش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احساسات خاصی دارین

  27. ترانهترانهsays:

    باسلام.من خواب دیدم یتولیدی پوشاک تعداد زیادی شورت و همینطور چندتا مانتو رو گذاشته روی یمیز و به ما که از محل کارمون رفته بودیم اون تولیدی گفت میتونین از این شورتها بردارین مجانی ببرین و من حدود 30-20 تا از انواع رنگهای شورتهارو که ابی لیمویی و صورتی بودنو تا کردم و گذاشتم تو یپلاستیک که ببرم خونه و یکی از همکارامم دیدم که از اون شورتها برداشت و رنگ سفید رو برداشت و منم دنبال رنگ سفید میگشتم...درضمن 2 تا هم مانتو برداشتم.ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به تمایلات و آرزویی که دارین اشاره داره

  28. زینب طرف روازینب طرف رواsays:

    سلام من خواب دیدم ک خونه ی عموم دعوتیم و خیلی ظرف های کثیف و پر اشغال داشتن و من و مادرم شستیم که تمومی نداشت، تو همون اشپزخونشون دیدم دارم شورت سفید لکه دار قهوه ای ک برای خودم هم نبود هم میشستم بعد انداختمش تو ماشین لباسشویی که تمیزتر بشه چون قصد داشتم بفرومش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب سخنان خود باشید

  29. ثریاثریاsays:

    سلام خاب دیدم شوهرم شورت کثیفی داره گذاشته تو بشقاب ازش ناراحت میشم ک چرا گذاشتی تو بشقاب .ی مردی هم حرفای زشت در مورد لواط ب شوهرم میزنه به صورت پیامکی شوهرمم همش میخنده منم خیلی از دستش عصبانی ام.ممنون میشم خابم رو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به اختلافی اشاره داره چهارقل را زیاد بخونین

  30. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر میبخشید من خواب دیدم که تشت بزرگ آبی پر از شورت کثیف مردانه هست و مامان پسری که به من علاقه دارن (این اقا پسر موضوع رو به من گفتن و اینکه گفتن قصدشون ازدواج هست؛ من هم خوشم میاد ازشون ولی نه برای ازدواج) مامانشون داشت برای من توضیح میداد که پسرم خودش تموم لباس زیراشو میشوره چون من خیلی حساسم و اینها و میگفت نمیدونم حدود۹لیتر آب باید ریخت برای شستنش و اینها.‌ ممنون میشم تعبیر کنید

  31. Z.ahmadiZ.ahmadisays:

    سلام وقت بخیر بنده دیشب خواب دیدم در منزل خاله ام هستیم و دامادمون و نامزدم با شورت ورزشی تا بالا زانو راه میروند و خاله و خواهرم و مادرم هم حضور دارند ب نامزدم میگفتم شلوار بپوش زشت ولی امتناع میکرد می‌گفت راحتم تااینکه خونه مادرم اینا امدیم یکهو من را تنها گزاشت و با خواهر زاده اش به خانه خودشان رفتند بدون خداحافظی ازمن من تماس میگرفتم حواب نمیدادند خیلی گریه کردم که یک آن بیدارشدم میشه لطفا تعبیرش رو بگین ممنونم

  32. پرستوپرستوsays:

    سلام وقت بخیر..ببخشید من متاهلمو دیشب خواب دیدم خواهرم دو تا شورت داد ک بمن گفت یکیش رو انتخاب کن و من مونده بودم بین اون دو تا.! یکش نو بود و اون یکی انگار کمی کهنه بود و کمی هم پارگی داشت! و من انگار ی شورت دیگه رو دوست داشتم ک خواهرم برای خودش برداشته بود! میشه لطفا تعبیرش رو بگید همینطور تعبیر پارگی رو؟ بسیار ممنونم

  33. سعید وفاسعید وفاsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دوستام تو اتاق که شورت رنگی فک کنم سبز بود پوشیده بود و در حالت نشسته و تکیه داده به دیوار و من هم جلوش دراز کشیده بودم ولی اون بیضش از طرف راست اومده بود بیرون و من با موی پاش بازی میکردم

  34. زهرابزرگوارزهرابزرگوارsays:

    من خواب دیدم دارم یه شورت نومیخرم به خانم فروشنده گفتم ایااین کوچیک نیست برام و اون گفت ببینمت وبعدگفت شما خیلی خوش تیپی واونروروسرت اندازه کن وبعد گفت که خیلی اندازه است.

  35. یلدایلداsays:

    سلام،خواب دیدم رفتم توی حمام و یه شورت مردونه دیدم زنگ زدم به دوست پسرم گفت شورت من هستش بشورش من تا اونو بشورم دوست پسرم اومد خونه اومد توی حمام و یه شورت دیگه بهم داد گفت اگه دلت میاد اینم بشور گفت باشه اینم واست میشورم،منو دوست پسرم خیلی ازم هم دوریم من شهرستانم اونم یه شهر دورر،تعبیر خوابم چیه؟

  36. محمد امینیمحمد امینیsays:

    با سلام و عرض ادب وقت بخیر بنده دیدگاها رو مطالعه کردم اما چیزی مشابه یا همچین چیزی پیدا نکردم به همین دلیل مزاحم اوقات شریف شما شدم تا خواب بنده رو تعبیر کنید بند مجرد هستم و خواب دیدم که یک شورت زرد رنگ دارم البته اینم بگم در واقعیت هم یک شورت زرد دارم و در خواب برهنه هستم و تنها لباس بر تن من یک شورت بود و این شورت در خواب کثیف و گلالود شده و من قصد داشتم با تکان دادن و ضربه زد روی شورت شورت رو تمیز کنم اما متستفانه شورت تمیز نمیشود میخاستم ببینم که تعبیر این خواب چیه ممنون و با تشکر

  37. محمدمحمدsays:

    سلام در خواب دیدم در محیط کارم با شورت مردانه هستم و نگران نبودم و همکارم میخواست داخل شورت را ببیند که اجازه ندادم تعبیرش چیست؟

  38. افتخاریافتخاریsays:

    خواب دیدم دوست پسرم سه تا از شورت ها یه خودشو داد به من که همش نو و تمیز بود . بینش دوتا شورت زنانه پاره بود که نمیدونستم مال کیه مال من نبود . تعبیرش چی میتونه باشه ؟

  39. امیر محمدامیر محمدsays:

    سلام خدمت شما من خواب دیدم که فقط شلوار دارم و زیر شلواریم هم تو دستمه هیچ جایی برای پوشدنش نداشتم و هرجا میرفتم نمیتونستم بپوشمش چون یک نفر میومد و خجالت میکشیدم اخر هم نتونستم بپوشمش میشه لطفا تعبیر کنید ممنون میشم

  40. مجيدمجيدsays:

    سلام و تشكر بابت زحماتتون، خواب ديدم با مدير عامل (سهامدار شركت هم بود) در يك جلسه كاري رفتيم كه طرف هم خيلي متمول بود بعد از دقايقي متوجه شدم شورتم را رو شلواركم پوشيدم كه رنگهاي دو تا هم خيلي ضد و نقيض داشت البته بعد متوجه شدن عوضش كردم

  41. حسین جعفریحسین جعفریsays:

    سلام خواب دیدم دوستم که داشتیم سر کار لباس عوض میکردیم دیدم که بهترین دوستم لنگه شورت منو پوشیده ممنون میشم تغییر کنید

  42. حسین جعفریحسین جعفریsays:

    سلام خواب دیدم دوستم که داشتیم سر کار لباس عوض میکردیم دیدم که بهترین دوستم لنگه شورت منو پوشیده ممنون میشم تغییر کنید

  43. اریواریوsays:

    سلام. خواب دیدم ۲ تا دختر با هم رابطه داشتن بعد یکی از دخنرا باکرگی اون یکیو از بین برد و شرت خونی دخترو تو حمام دیدم . دخترا هم غریبه بودن. جفتشون زیبا و جوان بودن

  44. نفسنفسsays:

    سلام من خاب دیدم دوتااز شرتامو شوهرم شسته و برام اورده تعبیر این خواب میتونه چی باشه!؟

  45. mojanamojanasays:

    با سلام،خوابی که دیدم دوست دخترم دامن پوشیده بودش و آمد از جلو من رد شدش و رفت سمت سفره که بشینه،وقتی که نشست از پشت شرت اش معلوم شدش،سیاه بود و کاملاً نو وقتی فهمید که دارم نگاه میکنم،سری دامنش رو درست کرد.

  46. نیما صادقینیما صادقیsays:

    خواب دیدم تو ماشین رفیقم ک میشناسمش پرایده جمعی از دوستان توش هستن بعد داریم میرم سمت محل حدودا ی ساعت مونده تا محل من با شورت پیرهن هستم شلوار پام نیست خیلی استرس داشتم ک ناگهان ی شلوار زنانه میبینم میگیرمش بین راه میپوشمش هنگامی ک پوشیدم تبدیل به کردی خاکستری مردانه میشه تو پام و با خیال راحت میرم محل وقتی رسیدم یه دختر چهارده سال بهم میگه چه آلت بزرگی داری با اشاره ک من بر اثر شرمساری از اون محل دور میشم و اون دختر همراه یکی از اشناها میره خونه خالی منم یواشکی تعقیب کردمشون من لحظه اخر ک شلوارشونو بالا میکشیدن دیدم و دختر منو دید اومد سمتم منو بوسید منم از خواب بیدار شدم

  47. قلی میرزاقلی میرزاsays:

    خواب دیدم مادرشوهر شورت های نو و رنگی اش رو که خریده می خواست پس بده منم تو نایکس مشکی شورت بزرگ داشتم یهو دست کرد تو نایلکس من و شورت های خودش رو با من عوض کرد

  48. اکبررفیعیاکبررفیعیsays:

    خوب دیدم که از خواهر زنم چندین زیر پراهنی وشورت هدیه گرفتم لطفا تعبیر خواب مرا بنویسید

  49. HossienHossiensays:

    باسلام خسته نباشید من خواب یکی خانموهای فامیل دیدم که با شورت براق قرمز بود ممنونمواز تعبیرتون

  50. HossienHossiensays:

    باسلام خسته نباشید من خواب یکی خانموهای فامیل دیدم که با شورت براق قرمز بود ممنونمواز تعبیرتون

  51. نویاننویانsays:

    خواب دیدم شوهرم شورت زرد رنگ برادرمجردش رو پوشیدتعبیرش چیه

  52. نورانوراsays:

    خواب دیدم که یه شورت نویی هست شوهر از شورت ماهی های بزرگ بیرون می آورد تعبیرش چیه

  53. ملودیملودیsays:

    سلام خسته نباشین. من خواب دیدم لباس زیرهای نوم رو بردم لباس فروشی و با قیمت خوبی فروختم و فقط یدونه قرمزش رو پس گرفتم و از پول خریدش کم نکرد. لباس زیرهام نو بودن و من دارمشون

  54. محمد ابراهیمیمحمد ابراهیمیsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم ،شلوار پام نیست شورتم سوراخ سوراخ هست و آلت تناسلیم میوفته بیرون و من همش میپوشونم تعبیرش چیه ممنونم

  55. فریفریsays:

    اگر در خواب ببینید که چند شورن در پا دارید چه معنایی دارد؟

  56. یونسی ذوقییونسی ذوقیsays:

    سلام بنده خواب دیدم که شرت لی مردانه میفروشم که یک دختر زیبا اومد ازم بخره که من بهش هدیه دادم ،

  57. شهریاریشهریاریsays:

    سلام من خواب دیدم که به خانه قدیمی عموی من هستیم با دوتا از دوستانم که فعلا خیلی روابط شان با من خوب نیست به یکی که شورت نیاز دارد میخوام بیارم میگه ممنون از خواهرت گرفتم ودوست دیگه ام لباس کوتاه صورتی زیبای به تن دارد میخواهد جای برود باز از دروازه خانه ما رد می‌شود من او را داخل تعرف میکنم میگه ممنون باید بروم تعبیرش چیست ؟

  58. سنورشکریازیسنورشکریازیsays:

    دست شما دردنکنە

  59. میترا فتحی مقدممیترا فتحی مقدمsays:

    سلامروزتون بخیر من خواب دیدم پسرم شورت کثیف منوبرداشته انداخته وسط که مردم ببینن منم لج کردم گفتم آبروم رفت اگربرنداری منم مال تورومیزارم وهمین کارروکردم میشه تعبیرش کنید لطفا

  60. AAsAAssays:

    سلام خواب دیدم چند تا از شرت هامو دیدم که بهشون توجه نکرده بودم انگار تازه بعد از مدتی پیداشون کردم با تعجب گفتم اعععع اینا رو داشتم و نمیدونستم

  61. ..........says:

    سلام من خواب دیدم شورت کوچیک بچه‌گانه‌ایی رو می دزدم و چون اندازم نمیشه کوچیکه... میخوام بهش بند اضافه کنم تا بزرگ شه و بپوشم