تعبیر خواب شتر مرغ و تفکرات فانتزی

تعبیر خواب شتر مرغ در منابع مختلف معانی متفاوتی دارد. برخی از معبرین بر این باورند که دیدن شتر مرغ به تفکرات فانتزی فرد بیننده رویا اشاره دارد و برخی دیگر عدم مسئولیت پذیری این فرد در زندگی واقعی را برای تعبیر خواب شتر مرغ عنوان می کنند.

کلیات تعبیر خواب شتر مرغ

تعبیر خواب شتر مرغ به طور کلی نشانگر این واقعیت است که بیننده رویا قادر نیست آنطور که باید با رویدادهای واقعی زندگی کنار بیاید. وی هنوز در فانتزی های ذهنی خود غرق شده و رویا و خیالپردازی به او اجازه زندگی در واقعیت را نمی دهد. در واقع شترمرغ ها در رویا به شیوه تفکر متفاوتی اشاره دارند. افرادی که این رویا را می بینند، افرادی هستند که فکر می کنند واقعیت تفکرات آن ها با واقعیت شناخته شده افراد دیگر متفاوت است. صرف نظر از اینکه دیگران چه می گویند، این افراد راه خود را دنبال می کنند. تعبیر خواب شتر مرغ نشان می دهد که فرد باورهای خود را دارید و اعتقاد راسخ به این باورها او را از پذیرفتن عقاید دیگران منع می سازد. درک فانتزی های ذهنی او، باورها و عقایدش برای دیگران دشوار و خسته کننده است. اما خود بیننده رویا از این شرایط زندگی احساس رضایت می کند و همچنان به ماندن در این شرایط تمایل دارد.

تعبیر خواب حمله شترمرغ

تعبیر خواب حمله شتر مرغ

تعبیر خواب شتر مرغی که به سمت شما دویده و در صدد حمله به شما است، نشان دهنده نتیجه گیری و واکنش های سریع به رویدادهای دشوار و وحشتناک است. این رویداد می تواند سرقت یک ماشین یا حتی بدترین بدبختی باشد که ممکن است برای فردی رخ دهد. بنابراین نباید در این شرایط دشوار خیلی عجولانه تصمیم بگیرید چرا که تعبیر خواب شتر مرغ در حال دویدن و حمله کردن این نوید را به شما می دهد که ماشین به سرقت رفته شما با کمترین آسیب ممکن در نهایت به نزد شما باز خواهد گشت.

تعبیر خواب شتر مرغ می تواند شامل رویاهایی با محتوای زیر باشد:

- دیدن یک شترمرغ در رویا به تنهایی

- یک شتر مرغ با سرعت زیادی در رویای شما دویده و به سمتتان می آید

- شما شتر مرغی را در رویا می بینید که سرش را درون زمین فرو برده و در آن پایین به دنبال چیزی می گردد.

- پرهای شتر مرغ ریخته شده بر زمین را در رویا ببینید.

تغییرات مثبتی در پی تعبیر خواب شتر مرغ رخ می دهد، اگر:

- در رویا شتر مرغ به صورت شما خیره شود.

- پرهای پخش شده شتر مرغ بر روی زمین را برداشته، آن ها را زیر خاک پنهان می کنید.

- شما خود را به شکل یک شتر مرغ در رویا ببینید.

تعبیر خواب شتر مرغ از دیدگاه روانشناسی

تعبیر خواب شتر مرغ سفید از دیدگاه روانشناسان به نشانه آگاهی بیشتر و تفکر است. از نظر آنان شتر مرغ ها به این دلیل در رویا به دیدن شما می آیند که نشان دهند اکنون زمان تغییر رسیده و بایستی با دقت بیشتری به زندگی خود بنگرید. تغییرات لازم را برای موفقیت و پیشرفت اعمال کنید و از پوسته قبلی خود بیرون بیایید. تعبیر خواب شتر مرغ از شما می خواهد که چه از نظر عاطفی و چه از نظر فیزیکی زندگی خود را پاکسازی کنید و صفحه جدیدی برای خود بگشایید. بهتر است قبل از این کار به این سوالات پاسخ دهید که چه کسی در زندگی شما وجود دارد که ذهنتان را مسموم می سازد؟ چه کسی شما را کنترل می کند و همواره زیر نظر قرار می دهد؟ اجازه دهید هر چیز یا شخصی که باعث تضعیف شما و ورود انرژی های منفی به زندگی می شد از شما دور شود.

جزئیات تعبیر خواب شتر مرغ

تعبیر خواب شتر مرغ سیاه به رفتارها و تفکرات انسانی مربوط می شود. شتر مرغ پرنده ای بزرگ است که قدرت پنهان اما فوق العاده ای دارد. حملات آن ها غیر قابل پیش بینی و بسیار قدرتمند است. به طوریکه می توانند با یک ضربه سریع دشمن خود را از بین ببرند. لذا چنین رویایی می تواند یادآور این موضوع باشد که دشمنان شما را اغلب دست کم می گیرند و انتظار ندارند که بتوانید آن ها را از پا در آورید. اما شما قدرت درونی خیلی بالایی دارید که بایستی در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.

تعبیر خواب شترمرغ با رنگ های سفید و سیاه

تعبیر خواب شتر مرغ در منابع شرقی

تعبیر خواب شتر مرغ از نظر معبرین شرقی، برخلاف سایر تفسیرها به این معناست که شما از پذیرش مسئولیت جدید در زندگی هراسان هستید. همیشه سعی می کنید در سایه امنی پنهان شوید و از کارهای سخت دور باشید. دوری از مشاغل مهم و کسب و کارهای حرفه ای از اصلی ترین نشانه ها در تعبیر خواب شتر مرغ محسوب می شوند. دیدن تخم شتر مرغ در رویا به این معناست که در آینده ای نزدیک شما با برخی رویدادها و اتفاقات شگفت انگیز در زندگی روبرو خواهید شد که غیرمنتظره و دلپذیر هستند. اگر یک زن تخم شتر مرغ را در رویا ببیند، می توان امیدوار بود که وی پس از مدتی طولانی در نهایت صاحب فرزند می شود.

تعبير خواب شترمرغ خوردن ، تعبیر خواب گوشت شترمرغ

تعبیر خواب گوشت شتر مرغ

تعبیر خواب شتر مرغی که گوشت آن توسط شما خورده می شود، می تواند به برخی اختلالات و بیماری ها مربوط شود. با اینکه شتر مرغ گوشت بسیار لذیذی داشته و خوردن آن در زندگی واقعی بسیار لذت بخش است اما در رویا چنین اتفاقی چندان که باید مثبت تعبیر نخواهد شد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

6 نظر

  1. الالsays:

    سلام خواب دیدم در کارخانه مانندی نشسته بودم، یه لحظ دیدم از سقف صدا میاد دیدم یه شتر مرغ با جثه ی ریزی هست که داره توی لوله ای در سقف تخم می کنه اما گیر کرده رفتم بغلش کردم و گرفتمش و یه تخم گذاشت. خواستم ببرمش پیش یه دامپزشکی با خواهرم رفتیم تو یه پاساژ و منتظر بودیم تا مطب وابشه یه دفعه دیدم پسری که بهش علاقه دارم داره میاد تو اون پاساژ ، یه مغازه لوازم آرایشی داشت که بسته بود و خاموش. به مغازه نرفت بلکه توی همونجا هم خونشون بود ، بارون گرفته بود منو خواهرم پنهان شدیم تا مارو نبینه، بعد از خونشون صدای گریه اومد رفتم دیدم خانم رویا نونهالی ( بازیگر ) داره از درد گریه می کنه، مامانش دور سرش رو شکافته بود و داشت تیمارش می کرد و پانسمان . و در دهان خانم نونهالی دندون های پوسیده بود که مامانش همگی را داشت می کشید. ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان و درهم است تعبیری درست ندارد

  2. MMsays:

    با سلام خواب دیدم که از کنار4تا شترمرغ رد میشم وبه اونا نگا میکنم .بعد متوجه شدم یکی از شترمرغ ها در حالی که راه میره تخم میزاره ولی تخم هایش نمیشکند..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات جدید است

  3. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم از ییرون محوطه یک ارگانی رد میشدم که خاکی بود و باغچه هم داشت و فنس کشیده شده بود و یک شتر مرغی بود اونجا و اومد سرشو از زیر فنس داد بیرون منم با مهارت خوبی سرشو گرفتم و دوان دوان با شترومرغ رفتم و محکم سرشو گرفته بودم و فشار میدادم و جملاتی با زبون ترکی با صدای بلند بهش میگفتم و اونم با اطاعت جواب میداد و یک لحظه هم نمیتونست از دستم فرار کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده ان است که اعتقادات ضعیفی دارید

  4. MelikaMelikasays:

    سلام خواب دیدم با خواهر و مادرم در خیابان بودیم که یه دفعه حیوانی به سمت ما اومد و مدام اطراف ما میچرخید و توجه خاصی به ما داشت ظاهرشو اصلا به یاد نمیارم ولی تو خواب مطمئن بودم که اون حیوان شترمرغ است بعدش یه دفعه اون حیوان به اسب فوق العاده زیبا و بالداری تبدیل شد و تو اسمان پرواز میکرد وقتی به خونه برگشتیم همه رو واسه برادرم با هیجان تعریف کردم ضمنا تو خواب گفتن اون شترمرغ دختر بوده. ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درگیر و پریشان است

  5. سپیدهسپیدهsays:

    با سلام‌ خدمت شما بزرگوار من خواب دیدم کسی که بهش علاقه دارم ولی الان متاسفانه رابطمونو بهم خورده به گوشیم زنگ میزنه و من وقتی باهاش حرف میزنم چند بار کلمه ی شترمرغ و تکرار میکنه و فقط یادم که هی میگفت شترمرغ و بقیه حرفاشو مکوجه نشدم ممنون میشم‌ کمکم کنید تا تعبیرشو بدونم

  6. فرزانهفرزانهsays:

    سلام وقتتون بخير خواب ديدم ي داخل يك مجلسي عروسي هستم همه خونواده و دوستامم بودن اومدم بيرون ك برم سرويس خونه ها شون از خونه هاي قديمي كاهگلي بودش چون سرويس چن كوچه اونورتر بود ينفر ي چاقو و ي شمشير داد بهم😑 نزديك سرويس ي شترمرغ خيلي بزرگ بودش تا ديد منو اومد سمتم من با شمشير ترسوندمش و اون يكم دور شد وقت برگشت دوباره اومد حمله كنه برخلاف بزرگيش گردنشو گرفتمو پرتش كردم خيلي سبك بود توي راه برگشت پشت سرمو نگا كردم ديدم شتر مرغه صورتش زنه ارايش شدس بقيش شتر مرغه انگار داشت صحبتاي منو اروم گوش ميداد تا ديد منو شبيه شتر مرغ شد و دوييد