نقش پول در تعبیر خواب صرافی

پول در رویا از دیدگاه معبرین اسلامی به از دست دادن اعتقادات دینی و باورهای مذهبی مربوط می شود. تعبیر خواب صرافی نیز بیشتر اوقات موضوعات مادی زندگی افراد در دنیای واقعی را تحت تاثیر قرار می دهد. صراف نماینده یک حسابدار و یا محقق است.

کلیات تعبیر خواب صرافی

تعبیر خواب صرافی اغلب به مسائل مالی مربوط می شود. اگر کسی در خواب خود را در حال پرداخت هزینه صرافی برای تبدیل ارز ببینید، احتمالا از شخصی پولی را قرض گرفته و یا از بانک درخواست وام خواهد کرد. وی به احتمال زیاد این پول را در یک تجارت خوب سرمایه گذاری می کند و در نتیجه این عمل سود خوبی به جیب خواهد زد. به طوریکه حتی می توان مشهور شدن وی در این کسب و کار را نیز انتظار داشت. اما تعبیر خواب صرافی همیشه نیز به معنای کسب پول و سود نیست. به طوریکه اگر فردی در رویا خود را در یک صرافی ببیند که البته به اشتباه پولی را تبدیل کرده و مبلغی که دریافت کرده است از مبلغ اصلی کمتر می باشد، به این معناست که وی در تجارت خود شکست خورده و سرمایه ای را به باد خواهد داد که می توانست زندگی او را زیر و رو سازد. مشکلاتی در پی این ورشکستگی رخ می دهد که برای تعبیر خواب صرافی در چنین شرایطی طبیعی است! در نتیجه می توان انتظار داشت که کلیات تعبیر خواب صرافی بیشتر به امور مالی در زندگی واقعی فرد بیننده رویا مربوط باشد.

تعبیر خواب صرافی، سکه، پول!

تعبیر خواب صرافی و پولی که در آن رد و بدل می شود از دیدگاه معبرین دنیای شرق، به دروغ های بی اهمیت و کوچک اشاره دارد. اگر کسی با پول جعلی در رویا وارد صرافی شود، احتمالا در واقعیت شاهد مکالمه ای زشت و دروغین بوده و یا هویت کسی را جعل می سازد که این کار در آینده باعث نابودی زندگی هر دو خواهد بود. پول در رویا به معنای صحبت های بیهوده نیز می تواند باشد. با اینکه مادیات و داشتن گول در زندگی بیداری اهمیت زیادی دارد اما صوفیان داشتن پول در رویا را صرفا صحبت ها و روابط بیهوده ای می دانند که فرد را از دستیابی به جنبه های واقعی تر زندگی باز می دارد. تعبیر خواب صرافی و رویدادهای درون آن گاهی اوقات خیلی عجیب به نظر می رسد.

معنی صرافی در خواب ، تعبیر خواب صرافی سکه یا پول

به عنوان مثال اگر فردی خود را درون یک مغازه صرافی ببیند که سکه ای را در دهان گذاشته و آن را می بلعد، به معنای این است که اعتماد او میان مردم از بین رفته و به زودی اعتبارش زیر سوال خواهد رفت. پول در رویا می تواند به مفاهیمی مانند دانش، ایمان، راهنمایی و یا اشتغال نیز مربوط گردد. قرض دادن آن به کسی از راه دور، به معنای سختی، اذیت شدن و یا بدهکاری است. جعل پول در رویا نیز به معنای استفاده از کلمات ناشایست می باشد. همچنین در دست داشتن پول جعلی ممکن است به حرف های بدون ریشه و یا اصطلاحا یک عالم بی عمل اشاره کند. تعبیر خواب صرافی برای شخصی که خود صراف است و پول به کسی می دهد، نشان دهنده سود برابر در یک تجارت منصفانه است.

تعبیر خواب صرافی و پول در تفاسیر اسلامی

تعبیر خواب صرافی و داشتن پول در دست از دیدگاه معبرین اسلامی به معنای کوتاهی در عبادت و نماز است. درواقع مادیات مخالف معنویات بوده و داشتن پول زیاد در رویا به همان اندازه برای معنویات در بیداری مضر خواهد بود. بنابراین اگر در رویا خود را به شکل یک صراف ثروتمند دیده باشید، در بیداری فردی کافر و بدون اعتقادات دینی خواهید بود.

تعبیر خواب صرافی و صراف

تعبیر خواب صرافی و خود صراف در خواب نمادی از یک پزشک مذهبی یا محقق دینی است که به طرح سوالات دینی پرداخته و آن ها در علم پزشکی به کار می گیرد. البته گاهی اوقات تعبیر خواب صرافی و صراف ممکن است یک مفسر و معبر رویا باشد که با درنظر گرفتن همه جوانب خواب، می تواند تفسیری دقیق و مناسب ارائه دهد. البته برای گرفتن جواب از این مفسر دینی بایستی هزینه زیادی به او پرداخت کنید. او ممکن است در قبال تعبیر یک رویای مهم، یک گردنبد مروارید اصل از شما تقاضا کند! او نیز یک مبدل است مانند صراف! با این تفاوت که او مروارید می گیرد و کلمات تحویل می دهد. اگر کسی در حین دیدن رویای صرافی، به سختی از خواب بیدار شود نشان دهنده این است که مشکلات وی و سختی های زندگی برایش تمام خواهد شد. 

تعبیر خواب رفتن به صرافی ، تعبیر خواب صراف

تعبیر خواب صرافی به سکه ها و میزان پول و نحوه پرداخت آن ها نیز مربوط می شود. اگر شما در رویا وارد صرافی شده و در ازای پرداخت هزینه نقره، سکه طلا دریافت کردید، به معنای جبران خسارت، تعهدات مالی و یا پذیرش یک مسئولیت جدید می باشد. دیدن یک صراف قلابی در خواب که از مردم کلاهبرداری می کند، بدست آوردن ثروت از راه های مشکوک را نشان می دهد. با اینکه چنین ثروتی سریع بدست می آید، اما راه کسب آن صحیح نیست. البته اگر شما رئیس یک اداره هستید و در خواب صراف دیده اید، در این حالت تعبیر خواب صرافی به حسابدار، حسابرس یا مسئول امور مالی اداره و شرکت شما مربوط می گردد.

مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب اسکناس خارجی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...