تعبیر خواب هرس درخت یعنی زندگی !

درخت در رویا نماد شخصیت و زندگی است. هرچه این درخت زیباتر و پربارتر باشد، به همان اندازه خواب شما مثبت تلقی می شود. تعبیر خواب هرس درخت می تواند نشانه ای از اصلاح روابط و دوستی ها در زندگی واقعی افراد باشد.

کلیات تعبیر خواب هرس درخت

تعبیر خواب هرس درخت فقط یک جنبه از تفسیری است که برای رویاهایی با محتوای درخت در نظر گرفته است. بنابراین پیش از شروع به تعبیر خواب هرس کردن درخت شاید بهتر باشد، مروری داشته باشیم بر سایر شرایط خواب هایی که در مورد درختان می بینیم. ریشه های یک درخت در رویا، پایه های زندگی شما هستند این حالیست که تنه و شاخه ها نماد عناصر وجودی شما می باشند. بنابراین می توان تعبیر خواب هرس درخت را به قسمت هایی از وجود شخص بیننده رویا مرتبط دانست. 

تعبیر درخت هرس شده ، تعبیر خواب هرس کردن درختان مختلف

به طور خلاصه، درخت در رویا یک معنای نمادین برای زندگی است. درختان نمایشی از زندگی، روابط، خانواده و بستگان شما هستند. کلیات تعبیر خواب هرس درخت به جنبه های مختلفی از رشد شخصیتی افراد در مراحل مختلف زندگی و تجربیات آن ها در بیداری است. پیام چنین رویایی این است که هر فردی طی مراحل تکامل به آفریده ای منحر بفرد تبدیل می شود و این خود شما هستید که انتخاب می کنید کدام تجربیات را برای رشد شخصی خود استفاده کنید. تعبیر خواب هرس درختان در کل یک رویای مثبت تلقی می شود. همچنین این رویا نشان می دهد که شما از گذشته تا کنون تغییراتی داشته اید و این تغییرات زمانی مثبت خواهند بود که اجاره دهید افراد جدیدی وارد زندگی شما شده و باعث به وجود آمدن روزهای خوب شوند. نمی توان تا ابد تنها بود. بایستی در مراحل مختلف زندگی از کمک های دیگران نیز استفاده کرد.

جزئیات بیشتر در تعبیر خواب هرس درخت

تعبیر خواب هرس درخت، به جز ماهیت خود این عمل، به شکل درخت نیز بستگی دارد. شاخه های نزدیک به هم روابط نزدیک و جهات مختلف شخصیتی شما را نشان می دهند. ریشه های موجود در زیر زمین، به درک شما از رویدادهای زندگی و تاثیرات آن مربوط می شود. روابط خانوادگی، رویدادهای فرهنگی و عقاید از جمله این موارد هستند. تعبیر خواب هرس درخت در کل مثبت و خوشبینانه است. چشم انداز مثبتی برای شما دیده می شود و می توان یک زندگی جدید و فرصت های تازه ای را برای شما پیش بینی کرد که در مسیر زندگی با آن ها روبرو خواهید شد. شاخه ها توانایی شما برای ایجاد روابط جدید را نشان می دهد. بنابراین تعبیر خواب هرس درخت گاهی اوقات ممکن است خطرناک نیز باشد.

اگر در حین هرس درخت ندانسته باعث شکسته شدن شاخه سالمی از درخت در رویا شوید، احتمالا یک رابطه بسیار مهم در زندگی را از دست می دهید. ترک شدن توسط همسر، از دست دادن یک دوست صمیمی و ... مثال هایی برای این نوع روابط هستند. شاخه ها در رویای شما هرچه به اطراف پراکنده شده باشد، دوستی ها و روابط جدید و غیر قابل پیش بینی در زندگی آتی خود خواهید داشت. شاخه های در هم تنیده برعکس قبلی، روابط کم اما صمیمانه را نشان می دهند.

تعبیر خواب هرس و قطع کردن درخت

تعبیر خواب هرس درخت و قطع کردن آن

تعبیر خواب هرس درخت در حالت عادی رویایی خوب و مثبت است اما بریدن اشتباه شاخه ها و یا دیدن درختی با تنه قطع شده در خواب این موضوع را هشدار می دهد که احتمالا رفتارها و کارهای فردی نزدیک در زندگی، باعث سردرگمی شما خواهد شد. این رفتارها منجر می شود این احساس به شما دست دهد که گویی اصلا او را تا قبل از این نمی شناختید. بنابراین مهم است که جنبه پنهایی شخصیت افراد دیگر را نیز بدانید تا در چنین مواقعی شوک زده نشوید. سقوط یک درخت که از تنه بریده شده برای مفسرین رویا نماد سقوط پادشاهی و از هم پاشی یک حکومت است.

تعبیر خواب هرس درخت در کتاب های مختلف

تعبیر خواب هرس درخت در منابع مختلفی گردآوری شده است. اکثریت آن ها درخت را نماد شخصیتی مردان می دانند. اما در برخی از منابع نیز درخت فقط نمادی از زندگی و شخصیت افراد بوده و هیچ تفکیک جنسیتی صورت نگرفته است. تعبیر خواب هرس درخت در منابع مذکور بدست آوردن ثروتی عظیم از راه ایجاد تفاوت های شخصیتی در مردان می باشد. به بیان ساده تر اگر مردی بتواند تغییراتی در صفات شخصیتی پیشین خود ایجاد نماید، احتمالا درهای موفقیت و سود مالی نیز به سوی او باز خواهد شد. اگر درختی را در رویا دیدید که بوی بدی از آن به مشام شما می رسید، نماد فردی شرور و شیطان صفت است که فرد بیننده رویا در بیداری با او مواجه خواهد شد.

کاشتن یک دانه گیاهی در زمین و تبدیل شدن آن به درخت در رویا از دریافت خبری خوشحال کننده و اتفاقات مثبت در زندگی خبر می دهد. شما ممکن است اعتبار مثبتی در محیط کاری خود بدست آورده و یا صاحب فرزند شوید. در هر حالت این خبر خوش آیند خواهد بود. اما در برخی منابع دیگر نیز کاشتن دانه به موضوعات فرزندپروری ربط داده شده اند. اگر درخت شما پربار باشد، احتمالا آینده ای روشن در انتظار فرزندتان خواهد بود.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

3 نظر

  1. رضا محمودخانیرضا محمودخانیsays:

    بنام خداوند بزرگ,که خالق زیبایها,ازجمله طبیعت است

  2. رزا جمالیرزا جمالیsays:

    با سلام من دوشب خواب گردو و درخت گرد میبینم شب اول در حیاط منزل بدرم مقداری مغز گردوی سالم داشتم که گوشه ای جمع شده بود که وقتی رسیدم تو حیاط دیدم گنجشکها تقریبا همشو دارن میبرن ومیخورناما شب دوم که دیشب بود خواب دیدم توحیاط بدرم دوتا درخت گردو روبروی هم داره که خواهرم خیلی اونا رو حرص وکوتاه کرد طوری که مقدار کمی برگ داشت من خیلی ناراحت شدم وگریه کردم واز بدر ومادر و خواهر خیلی شاکی شدم استاد خواهش میکنم تعبیرش رو بهم بگین

  3. داریوشداریوشsays:

    بردارد کوچم خواب دیده بود که من بر روی درخت بزرگ و پرشاخ و برگی رفته ام و یا آن راهرس مینمایم یا شاخه های آن راقطع میکنم و مادرم از پایین درخت به او میگوید او دارد به مسافرت میرود دیدید گفتم.