تعبیر خواب مگس (پشه) یعنی یک مزاحم سمج !

مگس و پشه ها از جمله مزاحم های همیشگی فصل های گرم سال در زندگی روزمره انسان ها هستند. این ماهیت در تعبیر خواب مگس (پشه) نیز کاربرد دارد به طوریکه مگس ها در رویا نماد مزاحمت های کوتاه مدت و کوچک هستند.  

کلیات تعبیر خواب مگس (پشه)

تعبیر خواب مگس (پشه) در رویا نماد کسالت و یا فساد است. چنین رویایی بازتاب احساس گناهی است که فرد بیننده خواب آن را در واقعیت تجربه می کند. علاوه بر این از دیدگاه برخی معبرین دیگر، تعبیر خواب مگس (پشه) نشانه ای از بیماری های واگیردار است که در وسعت بیشتری پخش می شود. همچنین ممکن است رویای پشه و یا مگس به معنای وقایع دشواری باشد که در روزهای آتی تجربه خواهید کرد. شما ممکن است در آینده نه چندان دور با فردی ملاقات کنید که باعث آزار و اذیت شما می گردد. تعبیر خواب مگس (پشه) گاهی اوقات نشان دهنده افراد متخاصم و بد دل در اطراف شما است. زمانی که شما در رویای خود مگسی آزاردهنده را می بینید، احتمالا در بیداری فرد یا رقیبی وجود دارد که با سخنان خصمانه و تخریب گر خود سعی دارد تا به شما آسیب برساند.

حرف های او فریبنده است بنابراین بایستی سعی کنید تا در دام چنین فردی گرفتار نشوید. از سوی دیگر تعبیر خواب مگس (پشه) های زیاد در رویا نشانه های بدی به همراه دارد؛ چنین خوابی نشان می دهد که احتمالا در جدال بین شما و دشمنانتان، این شما هستید که شکست خواهید خورد. اگر مکانی را پر از مگس دیدید، احتمالا مشکلی در زندگی واقعی شما وجود دارد که ابتدا اهمیت زیادی نداشت اما اکنون روز به روز از کنترل شما خارج شده و دردسر آفرین می شود. اگر یک دانش آموز در آستانه آزمون کنکور و یا امتحانات مهم دوره تحصیلی هستید، تعبیر خواب مگس (پشه) برای شما نماد عوامل حواس پرتی و مزاحم است که سد راه موفقیت شما در آزمون می گردد.

تعبیر خواب پشه و مگس ، پشه در خانه

تعبیر خواب مگس(پشه) در گوش شما

تعبیر خواب مگس (پشه) و پرواز آن در اطراف یا داخل گوش شما به این معناست که احتمالا خبرهای بدی خواهید شنید و این خبرهای ناگوار باعث نگرانی شما خواهند شد. یا ممکن است فردی در واقعیت حرفی به شما زده و یا رازی را برایتان بازگو سازد که علاقه ای به شنیدن آن نداشتید. اگر شما در رویا مگس یا پشه ای را ببینید که در حال لمس اشیای اطراف شما هستند، احتمالا توسط سرقت یا کلاهبرداری مقداری از پول خود را از دست خواهید داد و یا ممکن است حوادث دیگری ضررهای مالی برای شما به همراه داشته باشد.

تعبیر خواب مگس (پشه) سفید رنگ

تعبیر خواب مگس (پشه) به رنگ سفید در رویا نمادی از مرگ است. این مرگ و نابودی هم می تواند جنبه فیزیکی داشته باشد و هم جنبه روانی. به عبارت دیگر دیدن مگس هایی به رنگ سفید در رویا هشدار دهنده وقوع مرگ و میر به لحاظ جسمی و روانی است. مرگ متافیزیکی گاهی اوقات نشان دهنده تغییرات مهمی در زندگی شماست. ورود به دنیایی جدیدتر. آشنایی با جنبه های دیگر زندگی مادی که قبلا توجهی به آن ها نداشته اید یکی از مسائل مهم در تعبیر خواب مگس (پشه) سفید رنگ است.

تعبیر خواب پشه های زیاد ؛ تعبیر پشه های بزرگ و یا کوچک

تعبیر خواب مگس (پشه) و کشتن آن با حشره کش

تعبیر خواب مگس (پشه) و حشره کش کمی با یکدیگر تفاوت دارند. رویایی که در آن حشره کش ببینید، به بیماری کنونی شما اشاره می کند. اما این رویا همچنین با امیدواری تاکید دارد که در زمان کوتاهی نیز رو به بهبودی رفته و بیماری شما درمان خواهد شد. اگر به جز بیماری، مشکل خاص دیگری نیز در زندگی داشتید، تعبیر خواب حشره کش به خلاص شدن شما از مشکلات مربوط می شود.

تعبیر خواب مگس (پشه) در فرهنگ رویاها

تعبیر خواب مگس (پشه) در رویا بدین معنیست که شما سعی دارید خود را در برابر حملات دشمنان پنهان نگه دارید اما متاسفانه قادر به این استتار نبوده و دیر یا زود آن ها شما را خواهند یافت. پشه در رویا نماد کسی است که سعی دارد به طور موذیانه ای انرژی خود را فقط برای کارهای شخصی خود ذخیره کرده و هیچ کمکی به اطرافیان نکند. علاوه بر این وی با ضعیف نشان دادن خود سعی دارد تا بقیه را به استفاده خود درآورده و از توانایی و انرژی آنان سوءاستفاده کند. اگر در رویا قادر باشید تا پشه ای را بکشید نشان دهنده این است که با غلبه بر موانع موجود در نهایت موفق شده و از پیشرفت های آینده و زندگی شاد در کنار خانواده لذت می برید. پشه های سفید رنگ در رویا نشان دهنده دخالت های آزاردهنده هستند. احساس می کنید که زندگی شما از کنترل خارج شده و دیگران با نفوذ زیاد تمام حرکات شما را کنترل می کنند. در چنین شرایطی حتی رسیدن به موفقیت و پیشرفت نیز شادی آور نخواهد بود چرا که همگی دستاورد دیگران است نه خود شما.

تعبیر خواب مگس (پشه) که بلعیده می شود!

عبیر خواب مگس که توسط بیننده رویا بلعیده می شود، طبیعتا تصویر زیبایی را به ذهن خواننده نمی آورد. اگرچه خوردن و بلعیدن یک پشه یا مگس، منزجر کننده است اما این رویا نماد ثروت و شانس می باشد. اگر خود را در حال قورت دادن و بلعیدن مگسی در رویا دیدید، به این معناست که سود خوبی عاید شما شده و وضعیت مالی شما بسیار متفاوت تر و بهتر از قبل خواهد بود. شما برای پروژه های کاری خود یه سرمایه گذار قوی می یابید و در کنار وی می توانید خود را تا سطح بالایی به پیشرفت برسانید.

تعبیر خواب کشتن مگس ، کشتن پشه با حشره کش ، تعبیر خواب مگس با رنگ سفید

تعبیر خواب مگس (پشه کوره) اگر آن را بکشید!

تعبیر خواب مگس (پشه) که توسط ما در رویا کشته می شود، معمولا معانی متفاوتی را القا می کند. ابتدایی ترین معنی این رویا جدال با اعضای خانواده و به خصوص همسر است. این جدال به قدری بزرگ است که حتی می تواند منجر به طلاق با همسر گردد. بنابراین اگر نمی خواهید چنین اتفاقی بیفتد، بهتر است در رفتارهای اخیر خود کمی تجدیدنظر کنید. دومین معنی در تعبیر خواب مگس (پشه) کشی، به کار و دنیای اشتغال مربوط می شود. این رویا ممکن است نشانه ای از موفقیت در کسب و کار شما باشد. اگر در خواب مگسی مرده را ببینید و سپس خودتان از درون پوسته مرده این مگس بیرون بیایید، تمایل شما به جبران اشتباهات گذشته را نشان می دهد. شما به شیوه ای اشتباه در گذشته رفتار کرده و باعث به وجود آمدن خرابی هایی شده اید اما اکنون با پشیمانی سعی دارید تا اشتباهات گذشته را جبران کرده و شروعی تازه داشته باشید. بنابراین سعی دارید تا دل کسی را به دست آورده و یا اصطلاحا او شما را ببخشد. به طور خلاصه کشتن و مردن پشه و مگس در رویا نشانه موفقیت در کسب و کار و یا اهداف بیرونی است. پشه ها مشکلات کوچک و ناچیزی در زندگی هستند که غلبه بر آن ها کار سختی نیست. به شرطی که بتوانید آرامش خود را حفظ کرده و با خونسردی به مقابله با آن ها بپردازید.

تعبیر خواب پشه کوره ، تعبیر خواب کشتن پشه کوره

تعبیر خواب مگس (پشه کوره) در منابع غربی

تعبیر خواب مگس (پشه) از دیدگاه معبرین و منابع غربی، به طور کلی نشان دهنده مشکلی کوچک است که باید حتما با آن مواجه شوید. این مشکل به احتمال زیاد در روابط دوستانه اتفاق می افتد و ممکن است تا چند روز برای شما اوقات تلخی به همراه داشته باشد. مگس در رویا همچنین نشان دهنده موفقیت هایی است که کمی با تاخیر حاصل می شوند. تعبیر خواب مگس (پشه) ممکن است نماد افراد یا حوادثی باشد که سعی دارند شما را در راه رسیدن به موفقیت ها متوقف سازند.

یا اینکه در حال حاضر ناراحتی و مشکلی دارید که تا حدودی فکر و ذهن شما را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که مگس ها جزو حشرات مزاحم به حساب می آیند، تعبیر خواب مگس (پشه) می تواند به موانع موجود در لذت بردن از یک تفریح، رویداد شاد یا زندگی و فعالیت روزمره باشد. بنابراین شما باید سعی کنید تا مگس را با این مزاحمت های واقعی در زندگی بیداری خود مطابقت دهید. اگر شما بتوانید به راحتی از شر مگس یا پشه های مزاحم در رویا خلاص شوید، به این معناست که راهی برای غلبه بر ناراحتی های زندگی واقعی خود خواهید یافت.

تعبیر خواب مگس (پشه) در رویا می تواند احساس گناه یا نقشه ای شکست خورده را نیز منعکس سازد. آن ها گاهی اوقات بازتابی از بیماری های مسری هستند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما مگس ممکن است نماد فردی در واقعیت باشد که نفوذ زیادی در قلب و ذهن شما داشته و می تواند به راحتی شما را تحت کنترل خود درآورد. در چنین تفسیر و شبیه سازی، اگر شما بتوانید این مگس رویای خود را بکشید و از بین ببرید، احتمالا در بیداری نیز موفق خواهید شد تا موقعیت قبلی خود را بدست آورده و به جای کنترل گری، عشق را تجربه کنید. 

رویای مگس حتی می تواند به عاملی بیرونی در محیط اجتماعی اشاره کند که سعی دارد حرص شما را در آورده و شما را عصبی سازد. شایعات، تنشج های اجتماعی و سیاسی از جمله این موارد هستند. تعبیر خواب مگس (پشه) گاهی مواقع یک هشدار یا پند است. به عنوان مثال اگر بتوانید در رویا مگسی را گرفته و آن را در میان انگشتان خود نگه دارید، هشدار دهنده این موضوع است که نباید اجازه دهید استرس در محیط کاری بر شما غلبه کرده و یا رفتارهای غلط دیگران باعث عصبی شدن و از کوره در رفتن شما گردد. تفسیر کلی حشرات در این دیدگاه شامل این واقعیت است که شما توسط کسی یا چیزی آزار دیده و نمی توانید با آسودگی خاطر زندگی خود را سپری کنید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

11 نظر

  1. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام خواب دیدم یجایی هستم تعداد زیادی پشه به رنگ سفید که همه با هم همبستگی داشتن دورم بودن و من میترسیدم برن تو گوشم فرار میکردم و یبارم به شکل انگار فرشته ای در اومدن دیدمشون خیلی از خوابم یادم نیست همین چیزا رو یادم لطفا اگه تعبیر داره بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است مسائلی موجب اذیت و آزارتان شوند

  2. لیلالیلاsays:

    سلام.با تشکر از زحمات.خواب میدیدم تو خونه ی مادرم همسرم و من وانگار پدرم که فوت کردن سر سفره نشسته بودیم و من یه لحظه دو تا سوسک خیلی ریز میبینم که میخوام بکشمشون و میگم اینا تخم ریزی کردن بعد همسرم حشره کش میزنه و یه لحظه انگار پدرم که فوت کردن دیدم جای همسرم دارن روی دیوار حشره کش میزنن و تعداد زیادی حشره که نمیدونم پشه بودن یا سوسک ریز بالدار کشته میشن بعد من دنبال یه دونه شون میرم که از توریه اشپزخونه فرار میکنه و یه دونه دیگه شونو با حشره کش رو دیوار میکشم که شبیه مگس بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده کسالت و احساس گناهی است که ممکن است در زندگی نسبت به اعمال خود داشته باشید

  3. خدیجهخدیجهsays:

    سلام خواب دیدم پشه بزرگ سفید بیبی ام را نیش میزنه اما مه فرار میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار مزاحمت و فساد در زندگیتان شوید

  4. سسsays:

    سلام من خواب دیدم شب بود و ما خونه مادربزرگم بودیم که فوت شده اندو می خواستیم بخوابیم . من دراز کشیده بودم دیدم یه مگس رو پتومه به مادربزرگم گفتم با مگس کش که اونجا بود بکشتش ومگس هی در میرفت مادربزرگمم خیلی اروم میزد روش و من یخورده لجم گرفت و فکر کنم گفتم محکم تر بزنه که مگسه بمیره چند بار هم مادربزرگم خواست با دست بگیرتش ولی نشد . تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مادر بزرگتون از مزاحمت و ضرر شخصی بهتون هشدار میده براشون سوره ی دخان و انعام بخونین

  5. فاطمه۸فاطمه۸says:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم داشتم از یه تپه بالا میرفتم بعد از داخل اقن تپه دست بیرون میومد وقتی این دسته بیرون میومد یکی یه چیزی شبیه ماکارانی میریخت رو این دستا پشه یهو میریخت دور دسته منم داشتم از تپه بالا میرفتم پشه ها با پن کار نداشتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افرادی مزاحم است که ممکن است برایتان دردسر ایجادکنند

  6. ......says:

    سلام خواب دیدم هال خونمون پر از پشه است پر پر یعنی فاصلشون ازهم خیلی کم بود توو فضا وفضا رو سیاه کرده بود، طوریکه وقتی خواستم حرف بزنم چندتا رفتن توو دهنم ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از حرف هایی که بهتون می زنن در خونه ناراحت میشین

  7. فائزهفائزهsays:

    سلام خواب دیدم که پشه های زیادی بالای سرم هستن من با یه چیز قاشق مانندی اونا رو دور میکنم ولی دوباره اونا جمع میشند وچندین بار اینکارو میکنم . ضمنا من بیشتر از ی هفته ست که سرماخوردم که هنوز خوب نشدم و پدر و مادرم هم اونا هم از من گرفتن در واقع الان خانواده همگی سرما خوردن. ممنون از وقت و تعبیری که میکنید. با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب افراد سواستفاده گر در زندگیتان باشد که دچار اندوه نگردید

  8. فائزهفائزهsays:

    سلام خواب دیدم که پشه های زیادی بالای سرم هستن من با یه چیز قاشق مانندی اونا رو دور میکنم ولی دوباره اونا جمع میشند وچندین بار اینکارو میکنم . ضمنا من بیشتر از ی هفته ست که سرماخوردم که هنوز خوب نشدم و پدر و مادرم هم اونا هم از من گرفتن در واقع الان خانواده همگی سرما خوردن. ممنون از وقت و تعبیری که میکنید. با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روزهای دشوار وسختی را پشت سر بگذارید

  9. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم با خواهرم که فوت شده توی آشپز خونه ایم ، بعد از دری که وصل میشه به حیاط پشتی میریم داخل اما در کاملا بسته نمیشد ، انگار من یکدفعه اومدم بیرون و چندتا مگس دورم گرفتن و یکیشون نیشم زد بعد دوباره برگشتم پیش خواهرم ، تاهمینجاشو یادمه بقیشو یادم نیست لطفا بگید تعبیرش چی میشهن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنین از دیگران زیاد تاثیر نگیرین

  10. marimarisays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم توی اتاقم چندتا پشه هست و اونا رو شکتم... ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

  11. مُرسی کریمیمُرسی کریمیsays:

    سلام من خواب دیدم ک ی جایی هستیم ک مثلا دور برمون درخته و بعد مامان بابامو میبینم ک یجا دراز کشیدن فک کنم داداش کوچیکمم بود بعد کلی مگس دوربریشون بودن منم داشتم با دستمال مگسارو دور میکردم بمن بگین تعبیر این خوابم چی میشع😢😢