تعبیر خواب سونا و جکوزی

سونا و جکوزی اغلب به عنوان فضایی برای آرامش و رفع خستگی استفاده می شوند. در رویا نیز دیدن این موقعیت می تواند نشان دهنده خستگی جسمی و ذهنی شما بوده و یا به نیازهای جنسی شما و همسرتان مربوط گردد. در نتیجه تعبیر خواب سونا و جکوزی اغلب پایه احساسی دارد.   

تعبیر خواب سونا و جکوزی هم می تواند به مسائل جنسی و هم لحظات آرامش بخش مربوط باشد. در واقع مهم نیست چقدر خسته اید، غوطه ور شدن در گرمای جکوزی می تواند تمام استرس و خستگی شما را برطرف سازد. تعبیر خواب سونا و جکوزی حقیقتا یکی از رویاهای احساسی و رمانتیک می باشد. اگر در خواب خود را در حال ماساژ گرفتن در جکوزی زیبایی ببینید، نشان دهنده این است که شما در زندگی واقعی جذابیت جنسی بالایی دارید و در مجموع فردی جذاب برای اطرافیان محسوب می شوید. همچنین این خواب این موضوع را نیز یادآور می شود که شما نیاز به بودن شخصی در زندگی عاطفی خود دارید، فردی که بتواند شما را حمایت کرده و احساسات زیبایی به زندگی تان راهی سازد.

اما تعبیر خواب سونا و جکوزی و خوابیدن و لذت بردن از آن به این موضوع نیز اشاره دارد که احتمالا در بیداری به مسائل جنسی زندگی خود توجه زیادی نمی کند و این موضوع ممکن است روابط جنسی شما را تحت تاثیر قرار دهد. البته ممکن است مشکلات دیگری به قدری زندگی شما را احاطه کرده باشد که زمان و تمرکز کافی برای رسیدگی به بدن خود و استفاده جنسی از آن نداشته باشید. اما برای لذت بردن از زندگی بایستی روابط جنسی با همسر نیز مدنظر قرار دهید. چنین رویایی به این معناست که روح شما برای رابطه جنسی و عاشقانه خالص اشتیاق دارد و زمان آن رسیده که به نیازهای جنسی خود در زندگی بیداری توجه کنید. اما تعبیر خواب سونا و جکوزی اگر به طور کامل در جکوزی رویای خود غرق شده باشید به معنای توجه بیش از حد به نیازهای جنسی در بیداری است. این کار شما را به فردی تبدیل می کند که از زندگی منطقی دور شده و در افکاری فرو رفته اید که بیش از حد بودن آن ها باعث به فنا رفتن زندگی خواهد شد.

نماد شناسی در تعبیر خواب سونا و جکوزی

تعبیر خواب سونا و جکوزی از دیدگاه نمادین نشان دهنده میل جنسی، زندگی جنسی، حرص و طمع، آرامش، جنبه های مثبت و منفی زندگی و همچنین استرس می باشد. اگر در رویای خود درون جکوزی بودید اما این آب شما را به کام خود کشیده و در حال دست و پا زدن در آن بودید، بدان معناست که شما در زندگی بیداری قادر نیستید صلح و آرامش را پیدا کنید، حتی زمانی که همه چیز تحت کنترل شما است. در واقع شاید شما مدیر خوبی برای زندگی خود باشید اما در هر حال آرامش ندارید و این موضوع روح شما را می آزارد. تعبیر خواب سونا و جکوزی در شرایط مذکور به شما می گوید، شما بیش از حد فکر می کنید و ذهن بسیار درگیری دارید. 

سونا و جکوزی ، معنای سونا و جکوزی در خواب

اما به نظر می رسد زمان این رسیده که با کم کردن دغدغه های روانی خود، کمی هم به آرامش ذهنی خود فرصت دهید. اگر در خواب وارد سونا یا جکوزی شدید اما احساس خفگی به شما دست داد(خفگی در اینجا به معنای غرق شدن نیست)، احتمالا در بیداری خسته شده و احساس بیهودگی شما را تسخیر کرده است. بدن شما نیاز به استراحت دارد. شاید به نظر بی معنی باشد اما با استراحت دادن به جسم خود، می توانید افکار خود را نیز تازگی ببخشید. شما به یک برنامه تعطیلات خلوت و آرامش بخش نیاز دارید. ریلکسیشن در جکوزی البته به شکل خواب، به شما می گوید که کمی به ذهن خود استراحت بدهید. هرگونه افکار اضافی را پاک کرده و فقط بر روی برنامه های اساسی و اصلی تمرکز نمایید.

تعبیر خواب سونا و جکوزی وقتی با فرد دیگری آن را شریک می شوید.

تعبیر خواب سونا و جکوزی چنانچه پیش تر نیز گفتیم می تواند به مسائل جنسی و روابط عاطفی مربوط باشد. اگر با شخص دیگری در جکوزی بودید و این فرد جنس مخالف شما بود، نشان دهنده زمانی است که با همسر فعلی خود تلف می کنید. این زندگی چندان که باید مناسب شما نیست و بهتر است برای آرامش هر دو خودتان از هم جدا شوید. البته گاهی اوقات به جز جدایی راه های دیگری نیز برای بهتر کردن رابطه و زندگی مشترک وجود دارد.

با رفتن به یک تعطیلات زیبا می توانید رابطه خود را سر و سامان داده و عشق را بار دیگر به زندگی بازگردانید. اگر در رویا با همسر خود در حال شنا در استخر بوده و یا در جکوزی ویلای خود آب تنی می کردید، تعبیر خواب سونا و جکوزی در این شرایط نیاز همسرتان به رابطه جنسی مطلوب با شماست. بهتر است تغییر نسبی در روابط خود اعمال کرده و توجه بیشتری به این نیاز زندگی مشترک داشته باشید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...