تعبیر خواب هاون به روابط زناشویی تشبیه شده است

همانطور که هاون و دسته آن در کنار یکدیگر معنا پیدا می کنند، زن و شوهر نیز با هم دیگر سازنده یک زندگی مشترک هستند و نبود هر یک از آن ها می تواند منجر به از هم پاشیدگی زندگی مشترک آنان شود. از همین روی تعبیر خواب هاون اغلب به زناشویی و شراکت تشبیه شده است.

تعبیر خواب هاون و دسته آن

تعبیر خواب هاون و دسته آن در منابع غربی بیشتر به زن و شوهر نسبت داده شده است. البته بیشتر موضوع شراکت مدنظر می باشد و می توان آن را به عنوان دو شریک نیز تعبیر کرد. همانگونه که هاون و دسته هاون بدون یکدیگر قادر نیستند کاری را پیش ببرند، زن و شوهر نیز مکمل یکدیگر بوده و برای پیشبرد اهداف زندگی بایستی در کنار یکدیگر باشند. تعبیر خواب هاون برای زوج های متاهل و شرکای کاری و تجاری به این معناست که این دو در کنار هم معنا پیدا می کنند و کار دشواری را با زحمت پیش می برند. 

اگر یکی از این دو نباشد، زندگی یا تجارت موجود بین آن ها ناقص مانده و هیچ شخص دیگری نیز جایگزین مناسبی نخواهد بود. هاون نماد شوهر و دسته هاون نماد زن می باشد. نوع شراکت و رابطه ای که بین این دو وجود دارد با هیچ فرد دیگری قابل مقایسه نیست. اگر یکی از همسران در زندگی نباشد، آن رابطه به سرانجام نخواهد رسید. البته معبرین معتقدند این بودن صرفا فیزیکی نیست. ممکن است فردی در خانه و زندگی خود حضور فیزیکی داشته باشد اما ذهن و قلبش در جای دیگری پر بکشد. در نتیجه تعبیر خواب هاون اگر در کنار دسته آن باشد، خوب و خوشایند است اما دیدن هر یک از آن ها به تنهایی نشان از جدایی و دوری دارد.

جزئیات بیشتر تعبیر خواب هاون

تعبیر خواب هاون می تواند به عوامل جانبی بسیاری نیز مربوط باشد. اگر در خواب فردی را ببینید که هاون به دست در حال حرکت است، این شخص نماد کسی است که می تواند دردهای شما را تسکین داده و یا بر کارهای اشتباه شما سرپوش گذارد. اما اگر خود شما با هاونی در دست به این سو و آن سو می رفتید، احتمالا مسئولیت سنگینی بر دوش شما گذاشته خواهد شد؛ مسئولیت مراقبت از خانواده و حل کردن مشکلات. تعبیر خواب هاونی که در آن چیزی کوبیده می شود، اغلب به نوع ماده ای که درون آن می کوبید بستگی دارد. به عنوان مثال معبرین اسلامی بر این باور هستند که کوبیدن مواد خوراکی شیرین به معنای موفقیت، سود مالی، رابطه عاشقانه میان زن و شوهر و منفعت می باشد. 

این در حالیست که اگر درون هاون رویای شما، موادی با مزه تلخ یا بوی بد کوبیده شود، به جدایی، طلاق، دعوا، ضرر مالی و آسیب تشبیه شده است. اگر در هاون دارویی می کوبید، نشان دهنده رابطه ای است که برای موفقیت در آن نیاز به برخی تغییرات دارید. رابطه را از حالت یکنواختی بیرون آورده و یا فکری به حال آن بکنید. همچنین تعبیر خواب هاونی که در آن دارو یا قرص کوبیده می شود، به مال و اموالی که از راه دشوار بدست می آید نیز مربوط می شود. کوبیدن در هاون برای معبرین رویا به اختلافات میان زن و شوهر و یا رابطه خوب آن دو نیز معنی می شود. اگر در خواب شما شخصی با نهایت قدرت دسته هاون را درون آن می کوبید، به عقده های درونی زن در آن زندگی اشاره می کند.

این زن در زندگی زناشویی خود خوشحال نیست و اگر فرصتی بدست آورد سعی می کند از آن زندگی فرار کرده و یا تلافی کند. البته این زن در ظاهر به هیچ عنوان مشکلات خود را نشان نمی دهد و این ها تماما مشکلات درونی او هستند که فرصت بروز نیافته اند. البته تعبیر خواب هاون می تواند جنس مذکر رابطه را نیز تحت تاثیر قرار دهد. اگر هاونی در خواب دیدید که کف آن شکسته و سوراخ شده بود به چند مورد می تواند مربوط باشد؛ مردی که در زندگی احساس رضایت نمی کند، مردی که خیانت می کند، مرد ضعیفی که از عهده مشکلات زندگی زناشویی بر نمی آید. بدین ترتیب خود هاون اغلب به شوهر اشاره دارد و دسته آن به زن.

هاون نقره ای

تعبیر خواب هاون نقره ای

تعبیر خواب هاون نقره ای اگر دسته آن نیز در کنارش مشاهده شود، به قیمت بالای زندگی بیننده خواب با همسرش مربوط می شود. اگر بیننده خواب فردی مجرد است، می توان امیدوار بود که در آینده ای نه چندان دور به زندگی زناشویی دلخواه خود رسیده و غرق خوشبختی خواهد بود.

هاون سنگی

تعبیر خواب هاون سنگی

تعبیر خواب هاون سنگی برخلاف سایر انواع آن، بیشتر به شراکت های تجاری و کاری مربوط می شود. فرد بیننده به زودی وارد رابطه کاری جدیدی می شود که احتمالا با سود مالی خوبی همراه می باشد. بنابراین اگر در امضای قرارداد و یا انجام معامله ای تردید دارید، با دیدن هاون سنگی در خواب می توانید آسوده خاطرتر از قبل این کار را انجام دهید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

4 نظر

  1. الالsays:

    سلام خواب دیدم یه خانمی سر زمین کشاورزی بود و داشت یه سبزی محلی رو می کوبید و دست من یه کاسه نذری شله زرد بودو یه دستم هم یه نارنگی . منتظر وایساده بودم اون چیزی که خانمه می کوبه رو بریزم ( مثل حالت دارچین که میریزن )روی شله زرد که ریختم. ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به خواسته هایتان نزدیکتر شوید

  2. فاطمه گرکانی نژادفاطمه گرکانی نژادsays:

    سلام اگر خواب ببینی هاون سنگی که متعلق به تو است بشکنه تعبیر چیه؟

  3. مریممریمsays:

    سلام وقت شما بخیر. خواب دیدم که هاون سنگی کوچکی دارم و دارم باهاش چیزی رو می کوبم. اصلا یادم نیس چی بود... . یه لحظه محک زدم و دسته ی هاون شکست. تو خواب به خودم گفتم این دفعه دومه که دسته هاونم میشکنه‌... و ناراحت شدم. الان بعد چند روز این خوابم یادم اومد و دلشوره گرفتم. تعبیرش چی می تونه باشه؟

  4. علیرضا کاغذگرانعلیرضا کاغذگرانsays:

    سلام اگر شخص سومی مرا وشریک کاری مرا دیده باشد که هاونی در جلوی 3 نفرمون موجود است و دسته هاون طلا میباشد و نفر سوم به من تاکید میکند این دسته قیمتی و گران بهاست معنی خواب چسیت .نفر سوم یک زن است .دختر خوانده من