عشق حقیقی چیست؟

اگر روزی عشق حقیقتان را بیابید؛ ممکن است از این امر،  شگفت زده شوید. شما نسبت به شریکتان احساس شدید توجه و ستایش خواهید داشت؛ امّا، چطور می توانید بفهمید که این احساس همان عشق حقیقی است یا خیر؟ خوشبختانه، 8 شاخص کلیدی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند که شما عشق حقیقی را یافته اید یا خیر؟

معنای عشق حقیقی چیست؟ برای فهمیدن اینکه آیا عشق حقیقی را پیدا کرده اید؛ مهم است که ابتدا درک درستی از عشق داشته باشید. عشق حقیقی به این معنی است که شما علاقه شدید و بی نظیری را نسبت به شریکتان احساس کنید. همچنین، عشق حقیقی، به عنوان یک ارتباط عاطفی یا فیزیکی عمیق تعریف می شود که به مراتب بسیار لطیف است و زندگی بدون حضور معشوق، غیر قابل تصور خواهد بود.

نشانه های عشق حقیقی کدامند؟ اگر مطمئن نیستید آنچه که در حال تجربه اش هستید؛ عشق حقیقی باشد؛ 8 شاخص کلیدی که در این مقاله آورده شده است را مطالعه کنید.

1.شما توجه بی قید و شرطی نسبت به این شخص دارید. یک نشانه کوتاه که نشان می دهد عشق حقیقی را یافته اید؛ این است که توجه بی قید و شرطی به او داشته باشید. به عبارت دیگر، مهم نیست که طرف مقابل شما چه شرایطی داشته باشد. حتی در شرایط و موقعیت های بد، شما عاشقانه او را می پرستید؛ از او حمایت می کنید و عمیقاً به او اهمیت می دهید. عشق بی قید و شرط، یکی از ملزومات عشق حقیقی است.

2. شما به طور کامل او را قبول دارید. یکی از نشانه های دیگر عشق حقیقی این است که شریکتان را آنگونه که هست می پذیرید. در واقع، سعی نمی کنید که او را تغییر دهید یا او را به فرد دیگری تبدیل کنید. درعوض، تمام کاستی ها و نقص های او را با تمام وجود پذیرفته اید.

3. شما می توانید در مورد هر مسئله ای با او صحبت کنید. زمانی که عشق حقیقی را پیدا کردید؛ صادقانه می توانید در مورد هر چیزی با او صحبت کنید.

عشق حقیقی، نشان می دهد که شما با همسر خود صادق هستید و جنبه های مختلف از زندگی خود را با او در میان می گذارید. شما یک صمیمیت فیزیکی و عاطفی را با شریکتان به اشتراک می گذارید و از این طریق، ارتباط عاشقانه شما قوی تر می شود.

4. شما در برخورد با او، خود واقعیتان هستید. زمانی که عشق حقیقیتان را پیدا کنید؛ می توانید کاملا با او صادق باشید. تظاهر به خوب بودن نمی کنید و کاری نمی کنید که از شخصیت واقعیتان فاصله داشته باشد. اینکه خود واقعیتان را در یک رابطه به عرصه بگذارید؛ یکی از ضروریات تجربه عشق حقیقی است.

5. شما به همدیگر احترام می گذارید. به منظور تجربه عشق حقیقی، باید سطح بالایی از احترام و مهربانی در رابطه شما جریان داشته باشد. شما می توانید همدلی با یکدیگر را درک کنید؛ نقطه نظر یکدیگر را بدانید و قادر به حل اختلافات و مشاجره ها، در مسیر درست باشید.

6. شما ارزش های مشترکی دارید. به منظور تجربه عشق حقیقی، ارزش ها و رفتارهای شما باید همسو باشند. ممکن است در مسائلی مانند مکان بزرگ شدنتان، مذهب، علایق و استعدادهایتان تفاوت هایی وجود داشته باشد. امّا، اگر ارزش های مشترکی در زندگی داشته باشید؛ می توانید با وجود این تفاوت ها عشق حقیقی را در زندگیتان تجربه کنید.

 به عبارت دیگر، داشتن اصول مشترک، اصلی ترین نیاز عشق حقیقی است.

7. میزان شادی شما به وجود یکدیگر وابسته است. اگر فکر می کنید عشق حقیقی را یافته اید؛ باید توجه ویژه ای به عواطف و احساسات خود بیندازید. آیا خوشحال کردن این شخص، شما را خوشحال می کند؟ آیا سورپرایز کردن او، احساس فوق العاده ای به شما می دهد؟ زمانی که شما و شریکتان برای خوشحال کردن یکدیگر تلاش می کنید؛ باید بدانید که در حال تجربه عشق حقیقی هستید.

8. شما یک تیم هستید. زمانی که عشق حقیقی را بیابید؛ به این معنی است که کاملا به یکدیگر متعهد هستید. با عشق حقیقی، می توانید مانند یک تیم عمل کنید و به جای رفتارهای خودخواهانه، با کمک همدیگر، برای ساختن آینده ای بهتر تلاش کنید.

تهیه و ترجمه : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...