تعبیر خواب جمکران و جزئیات آن

مکان های مذهبی مانند زیارتگاه ها، مساجد و ... در اغلب موارد معنای یکسانی در رویاهای ما دارند که تفسیر آن ها نیازمند بررسی شرایط خواب و جزئیات آن است. اما به طور کلی تعبیر خواب جمکران یک خواب خوب و مثبت در دین و فرهنگ ما محسوب می شود.    

تعبیر خواب جمکران

تعبیر خواب جمکران مانند اغلب مکان های مذهبی دیگر به احساس سردرگمی و یا میل و امید به زندگی اشاره می کند. همچنین شما ممکن است خود را در حل نماز خواندن در آنجا ببینید، در این حالت تعبیر خواب جمکران به فردی اشاره می کند که دلتنگ صحبت کردن با شماست اما نمی تواند قدم پیش گذاشته و سر این صحبت را باز کند. دیدن مناره های جمکران و مساجد از صلح با فردی خبر می دهد که مدت ها است رابطه ندارید و مشکلات بین شما تمامی ندارد. تعبیر خواب جمکران با مناره های بسیار نیز اشاره به زمان دارد. در واقع هرچه تعداد مناره ها در رویای شما بیشتر باشد رابطه دوباره شما با فردی که آشتی کرده اید طولانی تر خواهد بود. تعبیر خواب مسجد ویران شده نیز تعبیری عجیب دارد! در واقع تعبیر خواب جمکرانی که مسجد آن از هم پاشیده به یک آشنایی جدید منجر می شود! خانواده شما را با فردی آشنا می کنند که قبلا برخوردی با او نداشته اید.

تعبیر خواب جمکران و افراد داخل آن

تعبیر خواب جمکران ممکن است خود به تنهایی تفسیر مورد نظر شما را نداشته باشد. اما مردم و افرادی که داخل مسجد هستند معنی دار خواهند بود. اگر داخل محوطه مسجد پر از مردم بود، متاسفانه این خواب از مرگ یکی از بستگان شما خبر می دهد. همانگونه که در فرهنگ ما پس از مرگ یک فرد مجلس ترحیمی با حضور افراد آشنا برگزار می شود، دیدن افراد زیاد در مسجد نیز یادآور همین موضوع و مرگ است. این در حالیست که اگر داخل مسجد چندان که باید شلوغ نباشد، تعبیر خواب جمکران در این حالت به بچه دار شدن یکی از آشنایان شما اشاره می کند.

تعبیر خواب رفتن به زیارت جمکران

جنبه های دیگر تعبیر خواب جمکران

تعبیر خواب جمکران مانند سایر مساجد و مکان های مذهبی جنبه های بسیاری را در بر دارد. به عنوان مثال درب ورودی آن به شغل یا کسب و کار جدید مربوط می شود. شما ممکن است خود را مقابل در ورودی آنجا ببینید که از داخل شدن امتناع کرده و وارد مسجد نمی شوید. این رویا از شما می خواهد برای ورود به شغل جدید یا دریافت موقعیت و مسئولیت جدید تلاش بیشتری کنید. اما اگر فردی به غیر از خودتان را در حال وارد شدن از درب جمکران دیدید، به شما نوید طولانی بودن مدت این شغل جدید را می دهد. 

دیدن گنبد مسجد جمکران نیز به کمکی که از خویشاوندان انتظار دارید اشاره می کند. ورود به مسجد همیشه با هدف نماز خواندن نیست! بنابراین اگر در رویا وارد جمکران شده اما هرکاری به جز نماز خواندن انجام دادید، متاسفانه نشانه خروج شما از روابط دوستانه مثبت و شروع روابط اشتباه و غلط می باشد. تعبیر خواب جمکران می تواند به مهاجرت نیز مربوط باشد. به طوریکه اگر شما در رویا خود را به شکل خوابیده در مسجد جمکران دیدید، به این معناست که احتمالا از کشور کنونی خود خارج شده و زندگی جدیدی را در منطقه ای دیگر از دنیا آغاز می کنید.

اگر شما هر یک از امامان را در مسجد رویاهای خود دیدید، نشانه های خوبی منتظر شماست! چنین خوابی نشان دهنده ارزشمندی، احترام، تحسین و آینده ای روشن است. البته همیشه نیز دیدن امامان در خواب خوب نیست. به عنوان مثال شما ممکن است در رویا با یکی از امامان مبارزه یا دعوا کنید. طبیعتا این خواب چندان که باید جالب نیست و اغلب به از دست دادن شغل، شان و موفقیت اشاره می کند. 

تعبیر خواب مسجد جمکران ، تعبیر رفتن به جمکران

تعبیر خواب جمکران اگر آن را محیطی برای مبارزه با امامان دیدید، به احتمال زیاد شما فردی حسود و بد دل هستید که با حسادت های زیاد از حد منجر به از دست دادن دوستان و یا حتی شغل خود خواهید شد. چراغ های داخل مسجد نمادی از افراد شریف و عاقلی است که در عصر شما زندگی می کنند. بنابراین روشن بودن چراغ ها به طول عمر و شان و منزلت این افراد مربوط می شود. هرچند خاموش بودن چراغ های جمکران نیز به طور منفی نشان دهنده مرگ یا از دست دادن این افراد دانا خواهد بود.

تعبیر خواب جمکران و گنبد زیبای آن نیز از اعتماد شما به خدا و حمایت او از شما اشاره می کند. اگر با دیدن این رویا حس خوبی در خواب داشتید، به طور کلی می توان از آینده ای امیدوار کننده و روزهای خوب صحبت کرد. البته گاها نیز این خواب صرفا بازتابی برای سفر پیش روی شما به جمکران مربوط می شود و تفسیر خاصی ندارد.

مطلب های پیشنهادی :

تعبیر خواب زیارت (عتبات عالیات)

تعبیر خواب دیدن امام زمان عج

47 نظر

  1. ناشناسناشناسsays:

    سلام خدمت شما خواب دیدم دخترمو تو خونه خودم خابوندم و تو این فرصت که دخترم خوابیده پیاده حرکت کردم و ازشهری که توش ساکن هستم به راه افتادم و به سمت جمکران حرکت کردم، خیلی زود به قم رسیدم و بازار سرپوشیده با غرفه هایی که مردم برای خرید وارد اون مکان میشدن رو دیدم باخودم گفتم من که قصدم خرید نیست تادخترم بیدارنشده من باید به زیارت جمکران برم و برگردم خونه، بعد رسیدم به جمکران و وارد اونجا شدم(اما مسجد و مناره و این چیزا ندیدم بجاش قبرستانی دیدم که آلاچیق هایی در حاشیه ی اون قبرستان برای مسافرین درست کرده بودن و تو خواب اونجا جمکران بود..یه دونه خرمای نذری برداشتم و وارد اون مکان شدم مادرمو دیدم که با کاروان به جمکران اومده بود و زیر آلاچیق نشسته بود بادیدنش خوشحال شدم و بغلش کردم و احساس خوبی داشتم مادرم به من یک تسبیح نو داد وگفت حالا که باید برگردی این مال تو باشه، من احساس کردم فرصت کمه و باید برگردم از محوطه خارج شدم و به سمت خونه ام برگرشتم پسری دنبالم کرد و قصد مزاحمت داشت من از دستش فرار میکردم و یه وسیله به سمتش پرت میکردم و خودمو نجات دادم از دستش تو کوچه مون یه پیززن آش نذری میداد یه کاسه گرفتم و بردم خونه... تو پارکینگ خونمون مراسم ختم قرآن بود و با صوت زیبایی میخوندن و همه قرآن به دست داشتن من قصدداشتم آش رو بذارم خونه و بیام همراهی شون کنم اما آسانسور چندین درب داشت و بلدنبودم برم تو.. از خانمی پرسیدم چندصفحه خوندین گفت تازه شروع کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات عالم بیداری است

  2. صدیقهصدیقهsays:

    سلام خواب دیدم با پای پیاده از محل سکونتم به جمکران حرکت کردم، خیلی زود رسیدم، بازار و غرفه های سرپوشیده و مردم رودیدم از اونجا رد شدم و به درب ورودی مسجدجمکران رسیدم اونجا یه نگهبانی داشت که خرمای نذری میداد، یه دونه خرما برداشتم و وارد شدم، تو خواب جمکران به شکل قبرستان بود و درحاشیه قبرستان آلاچیق هایی برای استراحتِ زائرین بود، چشمم خورد به مادرم که زیر آلاچیق نشسته و گفت که با کاروان به جمکران اومده، مادرمو بغل کردمو همدیگرو بوسیدیم و حس خوبی داشتم مادرم یک تسبیح زردرنگ نو بهم داد واسه خودم باشه. بعد چون دخترم تو خونه تنها بود سریع به سمت خونه برگشتم تو راه از دست مردِ مزاحم فرار میکردم، رسیدم به خونه دیدم تو پارکینگ ساختمانِ ما جلسه قرآن گرفتن و آخرین روزماه رمضان بود و قاری با صدای دلنشین میخوند من هم قصد داشتم برم خونه قرآن بردارم و بیام همراهی شون کنم اما آسانسور تغییر کرده بودوچندین درب و چندین کلید داشت بلدنبودم چطور باید برم خونمون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایند و حل شدن مشکلات است

  3. میناعلیدادیمیناعلیدادیsays:

    سلام من خواب دیده ام که وقتی وارد جمکران شده ام خادم های جمکران من را یاری کردن و با من صحبت کردن یجورایی نصیحت و یکی از خادمای حرم ک خانوم بود گف میخوای از این حال نجاتت بدم گفتم‌میترسم و دستامو گرفت به دنیای دیگه برد همه چی عوض شد یکی از خادما بهم گف میام باهات حرف میزنم نترسی اومدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ظرفیت شما در مقابل مسائل زندگی و شرایط است که در ان قرار دارید

  4. شکیلاشکیلاsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم همراه همکارانم ی مسیری رو ک پر از آب بوده حرکت کردیم و تقریبا با قایق رسیدیم ب قم بعد از اون من گفتم بریم جمکران و اونجاهم رفتیم و من فقط نگاه کردم و دعاکردم میشه تعبیرشو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای جدید است

  5. سلیمانسلیمانsays:

    سلام وقتتون بخیر مادرم خواب دیدن تو حیاط مسجد جمکران با لباس های مشکلی در حالی که داشته دو گالن اب از حوض توی حیاط مسجد جمکران پر میکرده وایساده بوده که میبینه یه سری زن چادر مشکی برای تشیع جنازه یه شهید وارد مسجد میشن که نفر جلویشون که مادر همون شهید بوده و یه کاسه اب تو دستش بوده،مادرم میره سمتشون با خوشحالی که میبینه مادر شهید از تو کاسه اب میریزه رو لباس بقیه و میپرسه چرا اینکارو میکنید میگن که مادر شهید اب رو لباس هرکی بریزه بچش شهید میشه مادر منم نمیزاره اب رو لباسش بریزن و گریه میکنه که چطور دلتون میاد من بچم نامزد داره و بر میگرده سمت گالن های ابی که پر کرده بوده.( اینارو هم اضافه کنم مادرم خیلی مومن و محب اهل بیته و من نامزد دارم و قراره تو این ماه توافقی جدا شیم از هم). تعبیرشو میفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر تلاش برای رسیدن به خواسته هایتان است و روشنایی است

  6. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم تومسجد جمکرانم اسم نویسی میکنن برای موندن پنج شنبه جمعه منم اسمم نوشتم گفتم بهشون گفتم من میخام تو مسجد بخوابم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر تلاش برای رسیدن به خواسته هایتان تعبیر میشود

  7. JawadJawadsays:

    با سلام. من خواب دیدم که بیرون مسجد جلوی درب دارن فشفشه میزنن یعنی معلوم بود جشن هستش. بعد داخل حیاط مسجد که شدم یه حسی بهم گفت میلاد امام زمان هس چون همه نذری میدادن ، ولی به اندازه ی شلوغی های 15 شعبان نبود، مردم زیاد نبودن . بعدش بچه محل هامو دیدم که نذری پخش میکنن ، از یکیش موز گرفتم ، موز زرد و خوبی بود و من میخوردمش. و خرما هم گرفتم . یه حس غریبی داشتم تو خواب. یه دکه ای دیدم منظورم همون اتاق هایی هس که صرفا جهت سوال های شرعی داخل جمکران هس. میخواستم برم و سوالی ازش بپرسم یا استخاره . میخواستم بگم من یه کاری کرده ام بعدش توبه ام قبول میشه. خیلی درگیر این مسعله بودم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر فردی باشد که دلتنگ شماست و نشان دهنده تلاش شما برای بهبود ارتباط با خداوند است

  8. Ragnar lthRagnar lthsays:

    سلام من خواب دیدم مطمعن نیستم جمکران بود یا بین الحرمین اصلا به زیادت نرفتم فقط میخواستم سوقاتی بگیرم برگردم ولی رفتم یه جا داشتن نون میزدن روی آتیش خیلیم شلوغ بود یه جاهم یه زنه بود من به امید سوهان رفتم اما یک بسته ترد داشت قیمتشم 10 تومن بود اما من گفتم من پول کافی ندارم فکر کنم آخراشم میخواست یکی برای من بگیره که من از خاب پاشدم تعبیرش چیع؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر براورده شدن حاجات است

  9. zahrazahrasays:

    سلام. من خواب دیدم وارد مسجد جمکران شدم به قصد خوندن نماز اما افرادی که اونجا بودن نمیذاشتن نماز بخونم هرچقدر سعی کردم نشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اتفااقات خوب و مثبت در زندگیتان است

  10. FatemehghashghaeiFatemehghashghaeisays:

    سلام خواب دیدم مسجدجمکران خیلی قدیمیه از یه در خیلی قدیمی و چوبی ک بسته بود در باز کردم داخل مسجد شدم اینقدر توی خواب خوشجال بودم ک اومدم جمکران همینطور توی حیاط مسجد بودم و خیلیم خوشحال اون خادم هایی ک اونجا بودن اومدن به من گفتن برو بیرون الان وقتش نیست بیای داخل و من خیلی نتراحت شدم ک بیرونم کردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افرادی اشنا شوید که قبلا با انها اشنایی هایی نداشته اید

  11. VafaVafasays:

    سلام خواب دیدم داشتم قدم میزدم رفتم یکجایی نشستم دوستم اومدبهش گفتم همیشه میای گفت اره یک پیزن تسبیح بدست نشونم دادگفت این خیلی خوبه همیشه ذکرمیگه گفتم خوبه پاشدم رفتم قدم زدم بین درختان بعدبه ماه نگاه کردن دیدم ماه کامل بودوسط ماه عکس خانه خدابودمن بااین صحنه خداروصدامیکردم وبااشک طرف ماه دویدم تااینک یک مسجدانگارجمکران دیدم دیدم همه مردم داشتن میرفتن زیارت منم رفتم وتردشدم اول شلوغ بودمن یک لحظه یک جاخالی دیدم رفتم مثل ظریح بودشروکردم به گریه وامام زمان صداکردن یک خانم اومدب من گفت حالا ک دلت شکست واشک ریختی برامنم دعاکن گفتم باشه وهمینطورک داشتم اشک میرختم والتماس میکردم بیدارشدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با شخص بزرگ و محترمی آشنا میشین که بهتون خیر میرسونه

  12. علیرضاحیدریعلیرضاحیدریsays:

    سلام من خواب دیدم همه جای جمکران پوشیده ازغبار سیاه ابرسیاه بود ناگهان نوری خیره کننده همه جارا نورانی کرد ودیگر غبار وابر سیاهی وجود نداشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از پس ناراحتی ها و مشکلات خیر و خوشی پیش میاد

  13. Afsane yahyaviAfsane yahyavisays:

    سلام.خواهرزادم خواب دیده که من و شوهرم خادم جمکران هستیم.تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کار خیری انجام دادین و یا خواهین داد

  14. نگارنگارsays:

    سلام‌وقتتون‌بخیر من‌دیشب‌خواب‌دیدم‌که‌همراه‌بعضی‌ازافردا‌خانوادم از‌یه‌باغ‌بیرون‌اومدم‌ووقتی‌خواستیم‌وارد‌یه‌خیابونی بشیم‌یه‌گنبد‌با‌دوتا‌مناره‌دیدیم‌که‌طلایی‌بود بعد‌گفتن‌که‌ای‌حرم‌جمکران‌ومن‌شوکه‌شدم‌بودم از‌خوشحالی‌میشه‌تعبیرشو‌بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به آرزویی میرسین

  15. رهارهاsays:

    خواب دیدم رفتم جمکران بعد فامیلامونم اودن بعد من در صحن راه میرفتم و گلدسته هارو میدیدم چرخ میزدم و لذت میبردم و ذوق کردم و میگفتم خدارو شکر که کرونا رفت جمکرانم باز شد و انگار کاملا واقعی بود

  16. محمدرسولمحمدرسولsays:

    سلام خدمت شما من هرسال نذر دارم جمکران برم که متاسفانه سال گذشته سعادت نداشتم. دیشب خواب دیدم که جمکران بودم و گریه و زاری میکردم ممنون میشم تعبیرش رو برام بگید. تشکر میکنم از

  17. حدیثحدیثsays:

    من خواب دیدم تو مسجد جمکران یه اقا کت شلواری قد بلند از بین جمعیت اومد بیرون مردم میگفتن از اینجا امام زمان ظهور میکنه دیوارا همه نقره ای بود

  18. نگین فخارنگین فخارsays:

    سلام من خواب دیدم که توی حیاط مسجدجمکران مراسم عزاداری امام حسین بود و عزاداران عزاداری می کردند ولی من نمی تونستم وارد خود مسجدبشم واز این بابت ناراحت بودم .میشه تعبیرش رو بگید

  19. نیلوفر شباننیلوفر شبانsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم رفتم قم جمکران،مسجد جمکران روی اب است مثل یک جزیره و بعدش رفتم سر مزار نواب صفوی ک کنارش پدربزرگ خودم دفن است قبرهایشان خیلی قدیمی حتی سنگ لهد هم نداشت خیلیم شلوغ بود معنیش چی میشه ممنون میشم اگه بگید

  20. سمیه سیفسمیه سیفsays:

    خواب دیدم در مسجد جمکران چادرشب خود را گم کردم وخیلی تعداد کم آدم هست وداشتم دنبال چادرم میگشتم

  21. محمدهنریمحمدهنریsays:

    باسلام وروزبخیرمنواین خواب رو اول صبح دیدم یعنی وقتی بیدارشدم ساعت5/10صبح بودوبایدنمازم رومیخوندم.خواب دیدم من وهمکارام رفتیم زیارت جمکران دراونجامن به همکارای خانمی که بامن اومده بودن گفتن من ازسال77 اینجا نیومدمده بودم.نماز خوندم.وحرکت کردم دیدم پشت فرمونم ودارم بایک تسبیح سفید ذکرمیگم.تسبیح که همیشه ذکرمیگم.توراه هواتاریک بود مردم رومیدیدم داشتن بادوچرخه وپیاده واسه نمازصبح خودشون روبه مسجدجمکران میرسوندن.خانمهای محجبه رومیدیم که بادوچرخه داشتن میرفتن من یک سبقت گرفتم.نزدیک بودبایکی ازاینوخانمهاتصادف کنم.عذرخواهی کردم.پیش خودم گفتم دفعه بعدحتمابایدخانوادم روبیارم.همسرم ودوتادخترم.کمی جلوترداشتن نون نذری میدادن من ایستادم وگرفتم اونا چند نوع نون پخش میکردن.یکی نون سبزی بود.یکی نون سیب زمینی بودولی به من نونی رسیدکه داخلش سوسیس وقارچ بوددرست مثل پیتزا داخلش پر بودولی شکل نون مثل نون ساندویجی بود.داغ بود کمی خوردم.یک گروه ازهمدورهای قدیمی من درسال76 اومدن اونجابه اونانون نرسیده بود نصفی ازنون خودم رودادم.ومابقی رونگه داشتم برای خانوادم.یکباره درادامه خواب دیدم.عازم سفرمکه هستم ممنون میشم که راهنماییم کنید.البته اون خوابدمکه رودیگه براتون ننوشتم.متشکرم

  22. مسعودمسعودsays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم با ماشین رفتیم مسجد جمکران ماشین پیایده شدیم مسجد همون شکلی بود من خیلی خوشحال بودم رفته بودم اونجا یک دفعه بیدار شدم میشه تعبیرش کنید برام

  23. مسعودمسعودsays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم با ماشین رفتیم مسجد جمکران ماشین پیایده شدیم مسجد همون شکلی بود من خیلی خوشحال بودم رفته بودم اونجا یک دفعه بیدار شدم میشه تعبیرش کنید برام

  24. محبوبهمحبوبهsays:

    سلام.دیشب خواب می دیدم که شب ولادت یا شهادت یکی از معصومین بود.مشهد زندگی میکردیم.ظهر تصمیم گرفتم که تا قبل اذون شب به جمکران برسم.حالا جمکران کجا بود ته روستای ابرد و زشک روی کوه ها.دهن روضه یک مسیری رو با ماشین ولی از روستای ابرده به بعد ماشین نمیرفت .تنهایه تنها یه زن دهن روضه چهار ساعت پیاده روی کردم که به حرم برسم.بالاخره بعد پیچ و خم های کوههاگنبد و مناره های زیبای حرم جمکران رو از لابه لای کوها میدیدم.با ذوق زیاد از کوه بالا رفتم و کلی از اقوامو اونجا دیودم.حتی مادر بزرگمو که چند ساله مرده هم اونجا بود .نماز ظهرم داست قضا میشد و به اذون شب هم نزدیک بودیم برایه افطار .

  25. سعيد محمدپورسعيد محمدپورsays:

    سلام، من کسالتی دارم، مادر بزرگ خانمم خواب دیده ک من‌ و ایشان سه روز رفتیم جمکران و من یعد سه روز خوب‌ شدم تعبیرش رو میدونید.؟

  26. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم همراه برادرم داریم پیاده روی میکنیم رسیدیم به یه مسجد که مسجد جمکران بود باهم در آنجا نماز خواندیم من حتی بستگان و خواهرم را هم در مسجد جمکران دیدم تعبیرش چیست؟

  27. pariipariisays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم قران دستمه رو سوره یاسین.عشقمو دیدم سجاده پهن کرده داره نماز میخونه رو سجده بود وقتی از سجده بلند شد صورتش وحشتناک شده بود مثل زخم و بریدگی خون صورتشو گرفته بود

  28. SepidehSepidehsays:

    سلام من خواب دیدم با فردی که دوسش دارم ولی خانواده ام مخالفن باهاش و پدر ومادر و مادربزرگم وارد محوطه جمکران شدم اونجا رفتار خانواده ام با کسی که دوسش دارم خوب بود ولی یهو اززیر زمین آب شروع کرد به فوران کردن و یکی از صحن ها پر بود از حیوونای مخلف مثل آهو و شیر و گاو حتی پرنده های یاکریمم زیاد بود و آزاد میچرخیدن و منو کسی که دوسش دارم تو خواب براشون گندم میریختیم خیلی عجیب بود🤦‍♀️

  29. محبوبه اصغریمحبوبه اصغریsays:

    سلام دوشبه پشت سرهم خواب میبینم میخام برم جمکران اینقد خوشحالم همش چادر نمازمو میگیرم با مهر که برم عبادت کنم

  30. MMsays:

    من خواب دیدم مسجد خیلی درخت... داشت خیلی قشنگ شده بود و پر ادم بود و بچه، بعدش من دنبال برادر کوچیکم رفتم وارد یک اتاقی شدم که قرآن میخوندن منم یک کتاب قرآن گرفتم، همین که میخواستن شروع به خوندن کنن همه پاشدن منم خواستم پاشم ولی نشستم گفتم قرآنه، الان نخونم فردا ی بلایی... سرم میاد، بعدش با ی شخصی که شیخ بودن درباره دین حرف میزدیم.

  31. معصومهمعصومهsays:

    طنیحایمسسندیدیدطم

  32. وحید حسینیوحید حسینیsays:

    با عرض سلام خدمت شما همسر من در خواب دیده به همراه نوزاد پسر چند ماهه و البته پر مو و مادر فوت شده اش در حال پیاده رفتن به سمت جمکران است تعبیر خواب چیست؟ با سپاس از شما

  33. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دو بار یه خوابو دیدم ، شب بود و یه جایی بودم که قبلنم توی خواب فکر میکردم و احساس میکردم اونجا حضور داشتم ، انگار دنبال یه جایی میگشتم حس خوبی بهم بده و یکی رو هم همراه خودم داشتم که ترغیبش میکردم باهام اونجا بیاد، بردمش یه جایی شبیه یه امامزاده یا مسجد صحنش فیروزه ای بود و دورش باغچه داشت خانما با چادرای مشکی نماز میخوندن ، یه دیگ آش نذریم بود و انگار یادمه دفعه اول که این خوابو دیدم خیلی با عجله خودمو رسوندم به صف نماز،دیگه نذریم دقیقا کنارم بود دفعه بعدی و اینکه با یکی حرف میزدم و خوشحال بودم از حضور در اونجا، حس آرامش و ذوقش اونقدر زیاده حتی الان که با گذشت مدتی طولانی ازون خواب دارم مینویسمش احساس شادی دارم،توی خواب نمیدونستم کجام و توی عکسای مختلف دنبال همچین جایی گشتم ، امروز روز جمعس و اتفاقی یه عکس از مسجد جمکران دیدم شبیه ترین بود بین عکسایی که دیده بودم🥺به دلم افتاد توی خوابمم جمکرانو دیده بودم! ولی تعبیرش چیه؟🙏🌱لطفا بهم بگین.

  34. مهدی حیدریمهدی حیدریsays:

    من خواب دیدم در راه جمکران با مادربزرگم و چند قریبه ی دیگر در پراید هستیم من با لباسی گدایی و پاره پوره گریه میکنم و میگم بر نگردیم خونه و انها بر میگردنند خانه و اصلا به حرف های من توجه ندارن و من را نادیده میگیرند

  35. پریا حسینیپریا حسینیsays:

    سلام من چند روز پیش خواب دیدم که تو خونه مادر بزرگم توی اتاقشون یه حرم با مناره و گنبد گذاشتن و شباهت عجیبی به مسجد جمع کران داشت اما بعد از چند دقیقه یه پسر جوون اومد و کل خونه مادر بزرگم و اون مناره ها و گنبد و هرچی که بود و نابود کرد و از نابودی مناره ها داشتن گریه میکردن من بیرون رفتم و دیدم که خیلیییی تند ابر ها حرکت میکنن و بعد از چند دقیقه دو نفر اومدن خونه مادر بزرگم من میدونستم که اونا فرشته هستن قشنگ قیافه هاشون و دیدم مو های آبی داشتن و لباس کاملا سفید هین آدم بودن اما رنگ چشم ها و مو هاشون آبی بود با پوست بسیار سفید و داشتن با مادر بزرگم و مادرم کلیییی دعوا میکردن که چرا گذاشتید این گنبد و خراب کنن و خیلی عصبانی بودن من رفتم جلو و ناراحت شدم که انقد بد حرف میزدن تا خواستم شروع به حرف زدن کنم برگشت یکی شون از علاقه من نسبت به خدا و همچین خدا به من صحبت کرد و در اصل اون فرشته از طرف خدا به من گفته بود که انقد درگیر حالات دنیوی نشم

  36. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم که مردم و حسدم در حیاط مسجد جمکران هستش و رو جسدمم یه پرچم بود که روش نوشته بود یا حسین و در حیاط مسجد جمکران هم کلی عرب بود

  37. ابراهیم جلالیابراهیم جلالیsays:

    سلام ابراهیم هستم من خواب دیدم که جلوی درب جمکران ایستادم و خادمین که اونجا هست نمی‌گذارد بروم داخل و اشخاص دیگر را می بینم که در حال ورود است. لطفاً معنیشو بگین!!!

  38. برخورداریبرخورداریsays:

    سلام من خوابم ربطی به مسجد نداره فقط خواب دیدم نذری شعله زرد خوردم ونماز امام زمان خوندم تعبیرش چیه

  39. حقیر بساط عشقحقیر بساط عشقsays:

    من خواب دیدم طرف دریا هستم و انتهای دریا را از دور جمکران رو مشاهده میکنم در خواب منم هم فردی در حال غرق شدن در دریا بود که به طور ناخواسته یک تکه چوبی دید و دستش رو به تکه چوب گرفت و نجات یافت .

  40. قاصدکقاصدکsays:

    سلام خواب دیدم داخل حیاط جمکرانم اطراف جمکران سیل آمده بود همه چیز در حال غرق شدن بود آب گل آلود اتوبوسهای در حال غرق شدن فقط جمکران مصون بود

  41. ♡☆♡☆says:

    سلام من دیشب خواب دیدم حضرت اقا (امام خامنه ای ♡) میخواستند بیان جمکران و ما هم اونجا بودیم ولی اتوبوس میخواست بره و من خیلی گریه کردم جمعیت زیادی نشسته بودن و منتظر بعد چون گفتن مامانت خادمع میتونی بمونی و سرپرستی یه دختر بچه رو به عهده گرفته بودم کع ببرمش حرم امام رضا و جمکران لطفا تعبیر خوابم رو بگید ممنون میشم🌼

  42. حدیث مرتضاییحدیث مرتضاییsays:

    سلام مادرم خواب دید داییم اون رو به رفتن به جمکران دعوت کرد و مادرم گفت نه من بچه کوچیک دستمه چجوری بیام

  43. محسنمحسنsays:

    سلام خانمم چند بار من رو تو خواب در حیاط مسجد جمکران در حال دعا خواندن میدید دعای یونسیه رو میخوندم

  44. شقایقشقایقsays:

    خواب دیدم امروز دوبار ی زیارت رفتم ولی هردوبارجایی بود نا اشنا واسم انگارباراول بود میرفتم دفعه اول خادم بهم گفت اینجا مشهده باردوم خادمه گفت بیاببرمت ی جاحاجتت روامیشه واینجا قدمگاه امام زمانه و یه نمازبهم گفت بخونم به۴تاگز گفت حاجتم روامیشه واخرسرم ازم شیرینی خواست مث یه شیرینی بهش دادم اونم بهم دوتا بیسکویت داد فقطم ب من داد خیلیا بودن نداد ی خنده قشنگی کرد و رفت منم توخواب گریه میکردم وحاجتمو میگفتم باشوهرم قهرم تعبیرش ربطی داره ب زندگیم من مشهد رفتم ولی جمکران نرفتم تاحالا

  45. fatemefatemesays:

    سلام خاب دیدم در مسجد جمکران نماز میخونم نمازم تموم شد میخاستم از در مسجد وارد حیاط بشم دوتا از دوستای قدیممو دیدم وارد مسجد شدن با من صحبت نکردن من خاستم کفشمو بپوشم دیدم کفش خودم نیست دوباره برگشتم ک کفشم جابجا شده بردار دیدم نیست و یه دمپایی بود اونو پوشیدم. اومدم بد حین برگشت با ی خانم چشم رنگی ک استاد زبان بود اشنا شدم. وبد بیدار شدم تعبیرش چیست؟

  46. رضوانهرضوانهsays:

    سلام.من خواب دیدم درخانه ای جدید زندگی میکنم.خانه ام دقیقا روبروی مسجدمقدس جمکران است.درخواب مردم هم بودند .دریک محله زندگی میکردم که یک مسجدکوچکتر درآن بودومن برای نماز خواندن به آنجامیرفتم ودرصف نمازجماعت بامردم حرف میزدم.دونفرآشناهم که هردو پیرمرد وپیرزن هم هستن اونجا بودن.خانه ی من روبروی مسجدبود درخواب دوسه بار موقع بازوبسته کردن درب ،عظمت وشکوه زیبایی ازمسجدمیدیدم چون همه چراغ هاروشن بود.خیلی خواب عجیبی بود

  47. سهیلاسهیلاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که توی حیاط مسجد جمکران هستیم و من از ته دلم خوشحالم و اونجارو خیلی دوست دارم و حواسم به اون فضا و خال و هواش ، به اون کاشی های آبی قشنگ و طراحی اسلیمی هست, خالم هم اونجا بود من داشتم براش با ذوق تعریف می کردم که بااینکه عاشق امام رضا و حرم قشنگش هستم ولی بازم اینجا بیشتر صفا میده و دلم باز میشه وقتی میام اونم حرفامو تآیید میکرد.بعدش متوجه یه چاه قدیمی تو حیاط شدم که تعداد کمی آدم دورش بودن تو دلم گفتم احتمالا همونجایی هست که نامه مینویسن میندازن برای امام زمان ممنون میشم تعبیر کنید🥺✌️