تعبیر خواب موج دریا از احساسات پریشان شما خبر می دهد

دیدن موج دریا در خواب خوابی است که اغلب مردم آن را تجربه می کنند. این خواب نشان دهنده ذهن درگیر و پریشان بیننده خواب است که از احساسات عمیق وی نشات می گیرد. تعبیر خواب موج دریا بیشتر به چگونگی آب بستگی دارد.  

تعبیر خواب موج دریا در منابع غربی

تعبیر خواب موج دریا اصلی ترین محتوایی که دارد، آب است. آب در رویا نماد ذهن ناخودآگاه و حالت های عاطفی است. چگونگی آب، رنگ آن و احساسی که شما با دیدن آن در رویا دارید، می تواند به تعبیر خواب موج دریا معنا دهد. اگر رنگ آب تیره و یا گل آلود بود، احتمالا شما ناخودآگاه در تلاش برای رسیدن به خواسته های پنهانی هستید. اما اگر آب شفاف و به رنگ روشن بود، این خواب تاکیدی به احساسات خالص و بی ریای شما دارد و نشان می دهد که در مسیر درست قرار گرفته اید.

آب کثیف و تیره همیشه نشان دهنده بدبختی، بیماری یا شکست می باشد و در مقابل آب تمیز و درخشان نشان دهنده سلامت، شانس و موفقیت است. تعبیر خواب موج دریا همیشه در بر دارنده یک پیام بزرگ برای بیننده رویا است و همانند آب به احساسات شما مربوط می شوند. همچنین تعبیر خواب موج دریا ممکن است اسرار، احساسات پنهان، تهدیدات، فرصت های جدید، رویدادهای مختلف و حوادثی که در آینده نه چندان دور رخ می دهند را نشان دهد. 

تعبیر خواب موج بزرگ دریا

تعبیر خواب موج دریا اگر خیلی بزرگ و عظیم باشد، به فوران کردن احساسات، عواطف قوی و یا حوادث مهم آتی اشاره می کند. اما اینکه احساسات مذکور یا اتفاقی که قرار است رخ دهد خوب خواهد بود یا خیر، بستگی به شرایط آبی دارد که قبلا توضیح دادیم. همچنین تعبیر خواب موج دریا که عظیم و بزرگ باشد معمولا نشانه ای از عصبانیت و خشم نسبت به یک شخص خاص است. علاوه براین برخی ها معتقدند امواج بزرگ دریا از آشفتگی های عاطفی، ناامنی ذهنی حکایت دارد البته در عین حال نیز می تواند نماد رشد، قدرت و توانایی نیز باشد.

تعبیر خواب موج دریا به چگونگی آب بستگی دارد

تعبیر خواب موج دریا بیشتر از رخدادی بزرگ و اتفاقی حائز اهمیت خبر می دهد اما اگر کنجکاو هستید که بدانید این رویداد خوب است یا بد، بایستی سعی کنید چگونگی آب دریا را در رویا را به خاطر آورید. در صورتی که آب کثیف، تیره یا پر از زباله بود، حوادث ممکن است خطرناک و مخرب باشند، اما اگر موجی که دیدید از آبی شفاف و تمیز تشکیل شده بود، این رویداد احتمالا چیزی است که شما را بسیار خوشحال می کند. شاید این رویا به این معنیست که شما هدیه ای از جانب یک دوست دریافت خواهید کرد. اگر در رویا دریایی مواج و بسیار طوفانی را دیدید که موج های آن از سطح آب بسیار بالاتر می رود، به ما می گوید که احساسات قوی و فوق العاده قدرتمندی را تجربه خواهید کرد. 

اگر شما در خواب با دیدن این دریای مواج احساس خوبی داشتید و از دیدن آن لذت می بردید، این رویا پیشگویی خوبی از رویدادهای مثبت در زندگی شماست که می تواند به عشق، روابط دوستانه و یا تلاش های خلاقانه مربوط شود. اما تعبیر خواب موج دریایی که خوفناک بوده و شما را بترساند، این رویدادها را منفی پیش بینی کرده و به مواردی مانند تجاوز، خشم، نفرت یا طلاق اشاره خواهد کرد. اگر موج دریا شما را در رویا شما را با خود تا اعماق دریا کشانده و از ساحل دور کند، ممکن است در آینده کنترل برخی از امور مهم در زندگی خود را از دست دهید.

اما تعبیر خواب موج دریایی که شما را به آرامی سمت ساحل برده و آب آن نیز تمیز و درخشان بود، دوره ای از موفقیت و پیشرفت پیش روی شما قرار خواهد گرفت. موج ها اغلب تحت تاثیر آبی که در عمق جاری است قرار می گیرند، بنابراین برخی از معبرین معتقد هستند که تعبیر خواب موج دریا نمادی از احساسات و عشق پنهانی است که بیننده از فاش کردن آن می ترسد. موج سواری در رویا از ذهن مشغول و درگیر شما شکل می گیرد. این رویا نشان می دهد که مشکلات و مشغله زیادی دارید اما سخت در تلاش هستید تا آن ها را مدیریت و حل کنید. 

تعبیر خواب موج دریا به شکل سونامی

تعبیر خواب موج دریا اگر به شکل گیری یک سونامی در رویای شما بیانجامد، هشداری جدی است درخصوص وقایع بدی که در زندگی شما رخ می دهد. این خواب همچنین می تواند به احساسات غیرقابل کنترل شما در مورد یک موضوع یا یک فرد اشاره کند که باعث وقوع مشکلات می شود. با دیدن این خواب بایستی عمیقا به مسیری که در پیش گرفته اید بیاندیشید و راهی برای مقابله با مشکلات بیابید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

123 نظر

  1. حسینحسینsays:

    باسلام. من بعد از ظهر خواب دیدم که کنار یه ساحل نشستیم و همه خوب و خوشحال بودن ولی بعد از مدتی انگار دریا مواج شد ولی موج های بلندی نداشت و موج ها کوتاه و پیاپی بودن.جایی که نشسته بودیم رو دورتادور آب گرفته بود و موج ها به سمت ما میومدن. یه جا من خودم رو پرت کردم جلوی آب که موج به مادرم برخورد نکنه. یه مقدار که آروم تر شد دور و برمون ماهی مونده بود که ما خوشحال داشتیم ماهی جمع میکردم. ماهی ها هم زنده بودن. لطفا بفرمایید تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و اوقات خوشی در زندگیتان است

  2. سانازسانازsays:

    سلام .خواب دیدم در کنار دریا هستیم بعد دریا موج های ب ارتفاع نیم متر و یک متر داشت .(من در بیداری از دریا خیلی می ترسم)در خواب به همسرم می گفتم ببین چه موج هایی داره اصلا نمیشه توی آب رفت .من این حرفو زدم ک مطمئن بشم همسرم ،پسرمو توی دریا نمی بره برای شنا.بعد همسرم حرف منو تائید کرد و گفت نمیشه توی آب رفت.من از تائید همسرم خیالم آسوده شد. ولی برای تماشا زیبا بود . مرسی از شما?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ارامش و اسایش در زندگی روزمره تان است

  3. کشتکارکشتکارsays:

    باسلام و خسته نباشید،خوابم بعد از طلوع بوده،(ساعت های اول صبح)دیدم روز روشنی است و من در کنار دریای آبی رنگ و بزرگ و آرام هستم جایی که دیدم خیلی ساحل تمیز و زیبای داشت و در قایق سوارشدم البته تنها نبودم،و کسی خبر از رویاهایی که دارم رو بهم میداد..چیزهای خوبی بهم گفت بعد من دوباره به ساحل آمدم و میخواستم خودم در دریا شنا کنم،اینکه آب را لمس کردم هم کمی به خاطر می آورم...ممنونم از سایت خیلی خوبتون،تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد بااین حال بر ارامش تعبیر میشود

  4. نيلوفر خنيلوفر خsays:

    با سلام من ديشب خواب ديدم من با تعدادي از نزديكام در كشتي در شب در دريا هستيم همينطور كه ميرفتيم يادم مياد دو تا موج بزرگ امد بعد تو يه دونش من و خالم افتادييم تو اب ولي بدون ترس شنا ميكردم به كشتي رسيدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر وجود داشتن ارامش و. اسایش در زندگیتان است

  5. سحریسحریsays:

    خواب دیدم مجاور منزل ما دریاست که اب درخشان و ابی داشت اما چنان مواج شد که موج هاش داشت دیوار خونه رو خراب میکرد و ما هراسان داشتیم خونه رو تخلیه میکردیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه آشفتگی های روحی و ذهنی است

  6. پریپریsays:

    خواب دیدم کنار دریام رنگ اب هم مثل دریا بود عادی و کمی تیره خوش رنگ بعد اینکه آب به صورت موج بلندی ایستاده بود و میومد طرفم من میومد طرفم خیسم نمیکرد انگاری توی یه دایره بودم و یکی میگفت بالخره موفق شدی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر احساست عمیق شما در زندگی در رابطه با موضوعات پیش رویتان است

  7. zahrazahrasays:

    سلام.خسته نباشید.خواب دیدم که شب بود و هوا تاریک.کنار دریا در اسکله ایستاده بودم و از بالا به امواج دریا نگاه میکردم. دریا طوفانی نبود ولی امواج طولانی پی درپی بود. مامانم کنارم بود که بهش میگفتم به موج دریا نگاه کن که چجوری پشت سر هم تا ساحل میاد.مامانم میترسید که دریا طوفانی بشه یا از عظمت دریا و امواج ترس داشت ولی من اصرار داشتم به موج ها نگاه کنه که چجوری از دور به سمت ساحال میان. تعبیر این خواب چیه؟ متشکرم از شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشان دهنده احساسات پاک و بی ریای شما در زندگی باشد

  8. الهامالهامsays:

    سلام دیشب خواب می دیدم با مادرم تو هتلی اقامت داریم که مجاور دریاست.به قدری صحنه اش قشنگ بود که لذت میبردم از خوردن امواج کوتاه به ساحل و صخره ها مثل تو فیلما. تا اینکه اواج آبی بلند شد که به سمت هتل میومد من زودی پنجره هتل رو بستم که به آب به اتاق نرسه.به قدری امواجه آبیه دریا سهمگین بود که به پنجره فشار آورده بود.ویادمه از زیر تختم پلاک و گوشواره نقره پیدا کرده بودم .چون تو واقعیت گردنبندم پلاکش گم شده ومن این قضیه رو تو خواب میینم ذوق زده میشم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان بیانگر احساسات و انگیزه های درونی شماست که میتواند خوب باشد و یا بد

  9. پریسا ااااپریسا ااااsays:

    با سلام دیشب خواب میدیدم در ساحل با خانواده نشسته بودیم دریا مواج شد و موج بلندی سمت من آمد اول خیلی ترسیدم اما موج آمد روی من اما اتفاقی نیافتاد من بلند شدم و به خانه ای که پشت سرم بود رفتم اما خانواده‌ام نشسته بودند که دوباره موج دیگری بلند شد و به سمتشون آمد آنها خیلی ترسیده بودند اما موج تا پایین پاشون آمد و رفت در ضمن آب دریا صاف و زلال بود ممنون ❤️

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن ارامش و اسایش در زندگیتان است

  10. شادیشادیsays:

    سلام من خواب دیدم که روی سکویی با دختر خواهرم نشستم و یهو دیدم جلویمان دریاچه ای هست و بعد داداشمم اومد پیشمان نشست بعد توی فکر بودم که چطور حالا برگردیم بعد یهو کل آب از بین رفت و خشکی رو دیدم وخوشحال شدم که میتونم به راحتی برگردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اتفاقات خوشی روبرو شوید

  11. ۵۵۵۵says:

    خواب دیدم خونه خالمم بغل خونشون زمین خالیه از اونجا موجای بلندی میرنی بعد فرار کردیم اومدیم خونه خودمون ک اونجا خبری از موج دریا نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بیانگر فرصت ها و رخ دادهای جدیدی در زندگیتان باشد

  12. آتناآتناsays:

    سلام وقتتون بخیر، مدتیه بایه آقایی دوست شدم ک دوستی و جدایی ام داشتیم ولی در تمام این مدت درست اززمانی ک باهاش اشناشدم دائماخواب آب میبینم .. خواب اب تو خیابون ، دریا ، دریاچه ،سیلاب ، ولی چیزی ک تو همه اینامشترکه اینه ک آب همیشه "تمیز تند و مواج قوی و تاریکه تشکر از شما ?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات و انگیزه های درونی شماست که میتواند خوب باشد و یا بد

  13. نگیننگینsays:

    سلام من خواب دیدم که از یه صخره ای در حال بالا رفتن هستم بعد دریای بسیااار روشن جلوم اما یهو موج های خیلییییی بلند موج های ابی با کف های سفید اینقدر بلند که به من رسیده بود و البته مادرم کنارم بود و احساس ترسی که داشتم به خاطر مادرم بود که یه وقت اتفاقی براش نیوفته ولی منظره خوابم خیلی زیبا بود ولی اون موج بلند که نمیتونم بگم سونامی بود ولی خیلی بلند بود در حدی که از فاصله دریا با من روی صخره رسیده بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام هشداری جدی است درخصوص وقایع بدی که در زندگی شما رخ می دهد. این خواب همچنین می تواند به احساسات غیرقابل کنترل شما در مورد یک موضوع یا یک فرد اشاره کند که باعث وقوع مشکلات می شود.

  14. ویداویداsays:

    سلام من خواب دیدیم عروسیم هست ولی دامادی نیست با پدرو مادرو برادرم دفتیم سوار ماشین بشیم یک موج سه متری اومد خاکستری رنگ اما همه نجات پیدا کردیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما اشاره به ازدواج زود هنگام یکی از آشنایانتان دارد

  15. پریساپریساsays:

    سلام من خواب دیدم که به شهر باکو سفر کرده ام.و یک هتل گرفتيم که از پنجره ها دریا دیده میشد دریا آبش صاف و زلال بود.و باران هم میومد. واز جوب ، آب دریا به صورت زلال وموجهاي کوچک ميامدند.و این موجهاي کوچک زلال وصاف بودند.تعبیرش چيه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناملایماتی در زندگیتان ایجاد شود که باعث نگرانی شما شود

  16. سارا سیارسارا سیارsays:

    سلام .خواب میدیدم خونه یکی از اقوام بودم ولی اتاق خودم پنجرش و مادرم باز گذاشته بود نکته کردم دیدم دریا خیلی خرابه پنجره رو که بستم دیدم دریا اومده جلو موجا داره میخوره به در و دیوار اتاق اومدم بیرون دیدم مادرم داره همه مرغ و خروسا و همه چی رو جمع میکنه تو یه حفره امن که تو زمین از قبل کنده شده بود که سالم بمونن اگه ای دریا جلوتر اومد ولی آب دریا رو هرچی فکر میکنم کثیف و زشت از نظرم نیومده بود فقط عجله داشتم منم ۳ تا مرغ رو که مامانم فکرمکرد نمیتونه نجات بده رو بگیرم بندازم همونجا که ۳تاش و انداختم از بالا هم نگاه میکردم نمیرن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده احساسات عمیقی است که در زندگیتان نسبت به افراد مورد اعتمادتان خواهید داشت

  17. سلمازسلمازsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم تو خیابون باکسی راه میرم یهو مثل دریا میشه و موجهای خیلی بلندی میاد و من بدون ترس و نگرانی این موجهارو رد میکنم این موجهامنو جایی میکشونن که مثل سیل بود و همینطور که تلاش میکردم خودم رو از سیل بکشم بیرون آقایی دستش رو دراز کرد و به من کمک کرد و منو بیرون کشید. لطفا تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات عمیق وتعیین کننده ای است که برای اهدافتان در سر میپرورانید

  18. saharsaharsays:

    سلام خسته نباشید من بعد از نماز صب خواب دیدم داخل یه دریاییی هستم با موج های خیلی بزرگ خیلی شفاف بود و من وقتی با شدت اب با موج بالا میرفتم با خودم میگفنم خیلی ترسناکه ولی بعد عبور از موج‌ارام‌ میشدم و میگفتم خدا هست و‌کمک میگنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان از افکار پریشان شما دارد که به زودی پایان می یابند

  19. علیرضاحردانعلیرضاحردانsays:

    سلام ساعت ۴ صبح خوابی دیدم بارون میاد در خونه باز کردم بارون ببینم بعد اومدم نشستم رو مبل پشت در خونه دریا شد موج های بلندی به داخل خونه اومد دوتا موج داخل خونه اومد به من خورد ولی سر جام بودم اب دریا روشن بود رنگش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده زیاد شدن نعمت و برکت در مراحل زندگیتان است

  20. محمدرضا محسنیمحمدرضا محسنیsays:

    سلام.خواب دیدم میخواستم برم تو دریا چند قدم که برداشتم دیدم موج های بزرگی طرفم میان و ب من برخورد کردن سمت ساحل فرار میکردم ولی بازم بهم برخورد میکردن.این خواب رو قبل اذان صبح دیدم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سلامت، شانس و موفقیت است.

  21. Ahmadi AsmaAhmadi Asmasays:

    سلام ظهر خواب دیدم نزدیک دریامیشدم یهو موج بزرگی زد وفرار کردم اب زیر پاهام اومد ابشم کثیف نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دغدغه های ذهنیتون رو کنترل کنین و همین رو احساساتتون کنترل داشته باشین

  22. SepehrSepehrsays:

    با سلام وقتتون بخير خواب ديدم كه خونه ي ما دقيقا كنار درياست (يا اقيانوس نميدونم) جوري كه از يكي از حياط هاش ميشه به اب رفت بعد مادرم و پدرم در كنار لبه بودن كه يهو اب بالا اومد و موج بزرگي مادرم رو خواست ببره كه من پريدم سمت دريا كه اونو نجات بدم تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ی پریشانی افکار شماست

  23. سبا حیدریسبا حیدریsays:

    سلام تقریبا صبح خواب دیدم کناره ساحل نشستیم پدرومادرمم هستن داشتیم اشپل و روده ماهی میخوردیم یهو موج اومد ولی بما نمیخورد بعد مادرم تودسشویی گیر کرد دامادم نجاتش داد همه داشتیم فرار میکردیم فقط چشم به موج افتاد دیدم آخری سیاه وحشتناک میخواد مثلا بترکه یه سونامی بشه پدرومادرم ته بودن با دامادم هی داد میزدم بابا بیا خیلی ترسیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مشکلاتی پیش میاد که در نوسانات هستند که با حل شدن بعضی یه سری مشکلات دیگ بوجود میاد که به همین دلیل خانوادتون باید خیلی کنار هم باشین تا بتونین مشکلات رو حل کنین

  24. سحرسحرsays:

    خواب دیدم با بهترین دوستم لب ساحل گیر کردیم و کسی هست و نمیزاره فرار کنیم همون موقع موج هایی اومدن ک از قد ما بلند تر بودن ما فرار میکردیم ساحل به یک دیوار ختم میشد و بالای دیوار میله ای بود ما با اون میله کمی خودمونو میکشیدیم بالا تا خفه نشیم ولی بازم اب از سر ما بیشتر بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بخاطر یه اشتباه خودتون رو توی درد سر میندازید

  25. دنیادنیاsays:

    سلام بعد نماز صبح خواب دیدم ک تو شهری کنار دریا بودیم مغرب ب بعد بدون اینکه طوفانی باشه دریا شروع کرد ب موجهای بزرگ زدن ب طوری ک هر موجش کل شهر رو میپوشوند و دوباره شهر بیرون میشد همه ما ترسیده بودیم بین هر موجش فاصله ای بود تا ما بتونیم فرار کنیم آب معمولی بود یکم ک از شهر بیرون شدیم همونجا واستادیم نگاه کردیم ی حس بین ترس و خوشحالی از موفقیت داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده ارامش و اسایشی باشد که در زندگیتان در طلب ان هستید

  26. شایان شعبانیشایان شعبانیsays:

    سلام در خواب دیدم ک موج ها خیلییی بلند و بزرگ هوا تیره بود و رنگ‌ اب سبز تقریبا نث اب دریا خزر و توی خواب گفتم عجب چیزی نترسیدم و جالب بوودش برام‌و یکی از دوستامم بود بغلم وقتی دریا اروم بود و یهک اونجوری موج های بلند میزد تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مربوط به جریانات زندگیتون هست

  27. ذبیح اله زارعیذبیح اله زارعیsays:

    سلام خواب دیدم درکنار دریا هستم وآب دریا از ساحل خیلی خیلی دورشده وساحل بسیار بزرگ شده. ساحل شنی بود ومن دنبال علت پس رفت دریا بودم. ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق بزرگی براتون می افته که باعث پختگی شما میشه

  28. عسلعسلsays:

    خواب ديدم در ايوان حياط منزل كسي هستم. ساحل نزديك و معلوم بود. دريا موج هاي خيلي بزرگ و عظيم ميساخت همه نگاه ميكرديم و برامون جالب بود و بچه ها و فاميل زيرش شادي ميكردن و اينقدر بزرگ بود از بالا قطره هاش رو من هم ميريخت. اب دريا گِلي مانند بود. تعبيرش چي ميشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به نظرمیرسد در زندگیتان دچار اشفتگی هایی شده اید که قابل گذرا در زندگیتان خواهدبود

  29. شیرینشیرینsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم کنار ساحل هستیم هوا هم افتابیه بعد یه موج خیلی خیلیییی بزرگو از دور میبینیم و هوا هم غروب میشه و ما از ترس فرار میکنیم میریم خونه(خونمون کنار ساحله)که وسایلمونو جمع کنیم و فرار کنیم .برقا خونه هم رفته بودن من با نور گوشی دنبال سوییچ ماشین ببودم ولی یهو متوجه میشم چراغ یکی از اتاقا روشنه و یکم خیالم راحت میشه ‌. وانگارم دیگه از موج خبری نبود. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رویدادها و حوادث غیر منتظره ای برایتان در زندگی رخ دهد

  30. هدیه امینیهدیه امینیsays:

    سلام من خواب دیدم که دریا آرام و زلال بود ولی یک نفر داشت برای من توصیح میداد که قبل از اینکه من به آنجا برسم‌ طوفانی مثل جزر و مد دریا پیش اومده بوده و تمام ماشین های ساحل رو داغون کرده بود ، من در اونجا مدام سیلی از ماشین های داغون رو میدیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر خاتمه یافتن مشکلات و سختی های زندگیتان است

  31. مریم حاکمیمریم حاکمیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با دوستام نزدیک ساحل نشستیم و دریا رو نگاه میکنیم که یهو دیدم موجهای دریا خیلی بزرگ و بلند شدن آب دریا تمیز و شفاف بود منم از دیدن این امواج خوشم میومد که یهو یه موج خیلی بزرگی به طرفمون اومد و روی هممون خیس شد ولی حس خوبی داشتم و برام خوشایند بود که خیس شدم با آب دریا ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید به زندگی خود سر وسامان درستی در زندگیتان بدهید

  32. حبیبیحبیبیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم داخل یک خونه در کنار دریا بودم که یک دفعه دریا طوفانی شد اول ترسیدم ولی بعدش کنار ساحل رفتم موج ها خیلی بلند بودند ولی غروب خورشید قشنگش کرده بود و هی عکس می گرفتم و به همه می گفتم بیاید ببینید چقدر قشنگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده احساسات عمیق شما در زندگیتان است

  33. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم خواهر نوه خالم که دوسالش و پسر هستش رو برده باهم سوار قایق یا کشتی بود شدندکه موج های خیلی بلندی میومد که من همش میترسیدم بچه چیزیش شه که خواهرم میاد بیرون از کشتی که بچه تنها میمونه داخل کشتی ... یدفعه بچه میفته داخل دریا داشت دستو پا میزد من پریدم داخل اب و رفتم گرفتمش اوردم بیرون ... خوشحال از اینکه شنا کردم چون در واقعیت شنا بلد نیستم میترسیدم غرق بشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده فراز و نشیب هایی است که ممکن است در زندگیتان برایتان ایجادشود

  34. گل مریمگل مریمsays:

    سلام خواب دیدم توساحلی هستم که دریا موج داره رو نیمکت دراز کشیده بودم بعد پاشدم نشستم یه نفر روی موج خوابیده بود هوا هم ابری بود تو ساحل آدم زیاد بودبعد آدم مشهوری که هنرش رو خیلی دوست دارم میخواست خودکشی کنه رفته بود تو دریا بعد یه عده که انگار کارشون نجات افرادی بود که میخوان خودکشی کنن ، اومدن نجاتش دادن وقتی اون فرد اومد رد بشه بره تو چشماش اشک جمع شده بود و خیلی معنادار بهم نگاه میکرد منم بی تفاوت بهش نگا میکردم اصلا نشون نمیدادم که برام مهمه وقتی رفت دیدم همسرش هم اونجاش صداش کردم گفتم برو پیشش تنهاش نذار بعد تو یه قسمت بعدی خوابم انگارهمون افرادی که کارشون نجات بود اومدن تویه جشنی کفشای مردی رو که کفش پاشنه بلند مشکی براق و زنونه ای پوشیده بود رو واکس زدن ، مرده رو صندلی نشسته بود کفشا هم خیلی پاشنه هاش بلند بود و قشنگ هم بودن. ممنون میشم اگه تعبیری داره بفرمایید خیلی تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق مهمی براتون می افته که باعث پختگی شما میشه

  35. سودیسودیsays:

    سلام. خواب ديدم در خانه هستم و بیرون از خانه دریا هست. موجهای خیلی خیلی بلندی مياد که روی خونه میریزه. در اوایل خواب موجها از پنجره ها داخل خانه میریزند و من در آب غوطه ور میشوم ولی اتفاق بدی نمیوفته فقط از بزرگيه موج وحشت میکنم. در اواسط خواب پنجره هارو میبندم و از پنجره موجهای غول پیکر رو نگاه میکنم که روی خونه میریزند ولی ديگه آب داخل نمياد و من دیگر نمیترسم فقط به هیجان ميام از دیدن موجها، آب هم زلال بود به رنگ امواج واقعی وقتی بیدار شدم بعد از اذان صبح بود فرداش همون تایم دوباره خواب دریا دیدم با موجهای کوتاه و پیاپی و زلال که داخل این امواج بازی میکردیم و خوشحال بودیم خواهشا تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده فراز و نشیب هایی است که در زندگی برایتان ایجادخواهدشد

  36. ناشناسناشناسsays:

    خواب دیدم کنار ساحل دریا هستم و ساحل دریا هم حالت شهر داشت موج آب دریا با شدت میومد زیر پام آب زیر پام تقریبا شفاف بود اما دریا و موج آب از دور میدیدم مثل بیداری بود از دور رنگ دریا و آب دریا مثل عالم بیداری بود طبیعی بود. بعد دیدم توی برفها دارم راه میرم تا رسیدم به یک هتل بسیار گران قیمت وشیک و یک نفر با من بکو مگو گرد ممنون میشم تعبیر خواب منو بکین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      احساسات متفاوتی رو در زندگیتون تجربه می کنین و پخته تر میشین

  37. ناشناسناشناسsays:

    خواب دیدم که در یکی از ساختمان های خیلی دریا خامه گرفتیم و آب دریا آنقدر موجش بلند بود کع تا اتاق خانه میرسید و از پنجره وارد شد وارتفاع کمی از زمین پر از آب شد این هم به یاد دارم کناد دریا بودم و موج بلندی امد من دوباره نزدیک بود غرق شوم کع پدرم مرا نجات داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده فراز و نشیب هایی در زندگیتان است

  38. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم کنار دریا خونه گرفتیم واسه چند روز .داداش کوچیکم نشسته بود جلوی خونه یدفعه دریا سه چهار تا موج خییییلی بلند انداخت بیرون انقد بلند بود که تا دم خونه کل آب دریا میومد خیلی ترسیده بودم گفتم الان سیل میاد.داداش کوچیکم خیلی بی تفاوت میرفت ساحل هی صداش میکردم نرو اونجا ولی اخرم چیزیش نشد بعدش فورشم موج ساکت ساکت ساکت شد بعد از اینکه آروم شد داداشم یه کبوتر خاکستری گرفت که هی منو داشت با اون میترسوند میخواست بندازه رو من (تو بیداری خیلی از پرنده میترسم) بعدش از ترس از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده فراز و نشیب هایی است که در زندگی برایتان ایجادخواهدشد

  39. مرجان مهدویمرجان مهدویsays:

    سلام من خواب دیدم دور تر از دریا هستیم با دوستان که از دور میبینیم موج های دریا یکدفعه به شکل حرف T بسیار بلند میان بالا تو آسمون و سرازیر میشن یادمه تو خواب ترسیدم. و همه گفتن باید زود وسایل رو جمع کنیم و فرار کنیم از اونجا اما اینکه آب گل آلود بود یا شفاف مشخص نبود میشه تعبیرشو لطفا بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب غرور خود در زندگی باشید

  40. مسعودمسعودsays:

    سلام خواب دیدم با خواهرم از کنار دریا داشتیم رد میشدیم که یهو موج دریا رو دیدم که اولش کوچیک بود بعد یهو به سرعت به شکل عمودی رو به بالا رفت به طوری که ارتفاعش نزدیک ۳۰ ۴۰ متر میشد خیلی بزرگ دیده شد رنگ آب هم طبیعی بود.هرکسی که اونجا بود داشت فرار میکرد ما هم داشتیم فرار میکردیم.خیلی بزرگ و ترس اور بود ولی رومون نیومد موج و فقط به سمت بالا میرفت.ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به جریانات بزرگی که باعث پختگیتون میشه اشاره داره

  41. بهرادبهرادsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم کنار دریا توی یک خونه کوچیک همراه خانوادم هستم که دارم استراحت میکنم و روبروم دریاست که اب دریا از کم شروع به زیاد شدن کردو ارتفاعش بلند شد و به سمت خونه میومد قشنگ ارتفاعش چند برابر خونه بود اما من پنجره خونه رو بستم و هیچ اتفاقی نیفتاد موج از حونه رد میشد بعد که اروم شد من امدم بیرون تز خونه و یک میرد ناشناس از یک در وارد خونه شد و من پشتش رفتم و اونموقع از یک در دیگه بیرون رفت من رفتم باهاش دعوام شداینجا دیگه خوابم تموم شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فراز و نشیب هایی ممکن است در زندگی برای شما ایجادشود که قابل حل است

  42. SaraSarasays:

    سلام من قبل از اذان صبح دیدم همراه با مادرم و برادرم رو اسکله دریا راه میریم و هوا هم خوب بود که به طور ناگهانی سرم رو آوردم بالا و دیدم موجی خیلی بزرگ با ارتفاع زیاد نزدیک ماست من سریع نشستم و اسکله رو محکم گرفتم ولی موج خورد بهمون و رفتیم تو دریا ولی احساس نگرانی نگرانی آنچنانی نداشتم .تو آب مادرمو گرفتم و باهم به سطح آب اومدیم در ضمن رنگ آب طبیعی و آب پررنگ و تمیز بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آرامش و سکون به زندگی تون خواهد آمد

  43. ممsays:

    با سلام‌‌ و عرض خسته نباشید ، بنده در خواب دیدم که به اتفاق یه جمعی که حدودا از همکاران بنده بودن در کنار دریا هستیم و هوا هم بارانی بود و نه خیلی شدید و به نظرم نه خیلی آروم میبارید و بنده از بارش باران بدم نمیومد و حس خوبی داشتم و میگفتم بعد باران طبیعت قشنگ تر میشه و .... و صدای دریا رو میشنیدم که صدای زیادی داره و به دریا نگاه کردم و دیدم خروشان و پر تلاطم هست حدودا طوفانی بود و صدای بلندی داشت و موج های هم به سمت ساحل میومد که یکی از موج ها ی بلند اومد روی سر من که بعد البته به خودم نگاه کردم دیدم عملا خیس نشدم و لباسهام خشکه ، دیگه تا این حد از خواب یادم هست با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس اتفاقات خوبی برایتان می افتد

  44. الیالیsays:

    سلام من نزدیک صبح خواب دیدم رفتم سمت دریا کنار دریا هم یه تمساح بود وقتی رفتم جلو موج های بلند منو انداختن زمینو من همینطور که موج میزد بهم رفتم عقب، و حس وحشت یا ترسی هم نداشتم ،میشه تعبیرش رو بگید بهم؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب تصمیم و انتخابی باشین که براتون زیان نداشته باشه

  45. خورشيدخورشيدsays:

    سلام منزل ما نزديك درياست خواب ديدم سونامي وحشتناكي اومد وما نظاره گر بوديم تقريبا همه چي خراب شد واي ما در بالكن فقط نگاه ميكرديم و به ما اسيبي نرسيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تندرستی و ارامش در زندگیتان است

  46. ParisaParisasays:

    سلام خواب دیدم با تیوب روی اب شناور هستم و به طرف موج بلند و خاکستری میرم تا بالای موج رفتم و سپس از درون ان بیرون اومدم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین🌹

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ذهن خود را از تشویش ها دور کنید

  47. Asma adiyanAsma adiyansays:

    سلام و خسته نباشید.من نزدیکای ساعت ۴ صبح خوابیدم و خواب دیدم ک با چن تا از دوستام و داداشم ب دریا نگاه میکنیم دریا هم آروم و صاف بود ولی بعدا موج های آرومی اومد و داداشم رفت دریا تا شنا کنه منم ب دنبالش رفتم ولی نتونستم شنا کنم و با هر موجی ک میومد دریا عمیق تر میشد و در آخر غرق شدم و بعد از اینک غرق شدنم اسمم رو چند بار صدا زدن و گفتن پس کجاست میشه بگین یعنی چی؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسب ارامش و اسایش در زندگی است

  48. صدفصدفsays:

    من خواب دیدم با مادر بزرگ و مامانم سوار یه کشتی بزرگ هستیم دریا خیلی خوشگل و ابی بود اما اب زیاد بود یا یه حالت طوفانی و موجی داشت مامان بزرگم سبزه عید پرت کرد تو اب و منم گفتم به نیت اینکه حالمون خوب باشه همیشه یه تیکه دیگه از خواب من داشتم دوتا قیچی کوچیک از تو وسایل های مامانم یواشکی بر میداشتم برای خو‌دم

  49. صدفصدفsays:

    من خواب دیدم با مادر بزرگ و مامانم سوار یه کشتی بزرگ هستیم دریا خیلی خوشگل و ابی بود اما اب زیاد بود یا یه حالت طوفانی و موجی داشت مامان بزرگم سبزه عید پرت کرد تو اب و منم گفتم به نیت اینکه حالمون خوب باشه همیشه یه تیکه دیگه از خواب من داشتم دوتا قیچی کوچیک از تو وسایل های مامانم یواشکی بر میداشتم برای خو‌دم

  50. نونا محمودینونا محمودیsays:

    سلام.خواب دیدم توی اقیانوس با یه عالمه آدمی که الان هرچی فکر میکنم نمیشناختمشون تو اقیانوس بودیم.بدجوری مواج شده بود آب و شب هم بود.روی این موج ها بالا و پایین می رفتیم. ولی کشتی ۱جوری بود که حتی۱قطره اب هم وارد کشتی نمیشد.سقف شیشه ای داشت۱جوری.ترسیده بودم.گفتم خدایا هرجور خودت صلاح میدونی شاید قراره بمیرم دیگه.در نهایت نجات پیدا کردیم.تعبیرش چی میشه؟؟؟

  51. النازالنازsays:

    سلام ،من صبح خواب ديدم با همسرم و پسرم و يه دختر بچه ديگر كه در خواب فرزند دومم بود به يك جزيزه سفر كرده بوديم،در ابتدا كنار دريا راه ميرفتيم و همه چيز خوب بود بعد يك خانم دكتر داخل اتوبوس سيار كنار ساحل بود ما رفتيم داخل اتوبوس كه ناگهان ديدم آب دريا مياد بالا به همسرم گفتم نگاه آب دريا مياد بالا،بعد ديدم موج خيلي خيلي بلندي زد كه روي اتوبوس فرود آمد بعد خانم دكتره اتوبوس رو روشن كرد از اونجا فرار كرديم و همينجور آب داشت ميومد بالا وداخل كوچه و خيابونا رو آب ميگرفت ،ميخواستم بدونم تعبيرش چيه

  52. مهسا ممهسا مsays:

    سلام من خواب دیدم کنار دریا هستم اب رنگ روشنی داشتی اما موجهایی مثل سونامی داشت و من ترسیده بودمو داشتم میگفتم نگاه کنید سونامیه.ولی هیچ کدوم از موجها به من نرسید حتی خیسم نشدم.تعبیرش چی میشه؟؟؟

  53. عطاییعطاییsays:

    من خواب خیلی خیلی ترسناک دیدم وقتی توی شهرمون بادوستام قدم میزدم که ناگهان همه ی مردم از شهر داشتند فرار میکردن منو دوستام وقتی پشت سرمون دیدیم موج سیاه به ارتفاع کوه اورس بود داشت دنبالمون می یومد ماهم فقط می دویم لطفا تعبیرش بگید یعنی از ترس به ف...ا...ک رفتم

  54. عطاییعطاییsays:

    من خواب خیلی خیلی ترسناک دیدم وقتی توی شهرمون بادوستام قدم میزدم که ناگهان همه ی مردم از شهر داشتند فرار میکردن منو دوستام وقتی پشت سرمون دیدیم موج سیاه به ارتفاع کوه اورس بود داشت دنبالمون می یومد ماهم فقط می دویم لطفا تعبیرش بگید یعنی از ترس به ف...ا...ک رفتم

  55. سعیدهسعیدهsays:

    من خواب دیدم یک موج عظیم اومد و منو بچه هام رو برد زیر آب ولی منم خودم هر دو را نجات دادم و /امدیم کنار ساحل که مثل یک صخره بود نشستیم تعبیر خواب من را بگویید

  56. NrgsNrgssays:

    سلام،من امروز خواب دیدم که میام کنار دریا ،بلافاصله هوا بارونی میشه ،و همچنین چندتا درخت بودن که شن یا خاک اطرافشون خشک خشک بود و دریا ی موج ارومی ب سمت اون خشکی ها میبره و اونارو نمناک میکنه و من باخودم میگم که وای چه پاقدم خوبی دارم!!بعدازونم میرم توی صخره ای ک از توی دریا بالا اومده بود و اطراف اون شنا میکنم .

  57. نگیننگینsays:

    سلام . ممنون از سایت خوبتون. من امروز ظهر خواب دیدم هوا اروم و افتابی بود ما مانم توی باغ مهمونی گرفته بود و نمیدونم چطوری بود که بقل سالن دریا شده بودو اونموقع انگار سالن سقف نداشت دیوار هم نداشت همه نشسته بودن توی سالن که یهو یه موج خییییییلییییی بزگ اومد اونقدر که من گفتم الان همه میمیریم ولی صدای جعغ و اینا نیومد موج اونقدر بزگ شد که من هس کرد تا قبل این که به خسالن برسه تا اسمون رفت و بعد اومد روی ما ولی دور تا دور سالن یه دیوار و سقف شیشه ای بود که موج اومد روی اونو و کل اونو پوشوند و بعد رفت و چند بار این اتفاق افتاد ولی انگار بقیه از وجود این دیوارهای شیشه ای خبر داشتن جز من و داشتن لذت میبردن منم حسم توی خواب بعداز قرار گیری اولین موج روی سقف عااااالی بود . رنگ ابش ابی و زلال با یه صدای فوقوالعاده از اب داشت خیلی خوشگل بود .

  58. سعید. صسعید. صsays:

    من صبح ساعت ۵ خواب دیدم که روی موج سوار شدم و آبی بسیار صاف و زلال داره دریا و منو بالا و بازار میبره موج و این امر دو سه بار اتفاق افتاد ممنون میشم تعبیرش بگید بهم

  59. MmMmsays:

    سلام من خواب دیدم کنار دریا و خیلی خوشحال ،لب ساحل نشسته بودیم ، ساحل ی جوری بود ک از قسمتی ب بعدش دیوار بود ، خونوادمم بودن و همه خیلی خوشحال بودیم،یهو ی موج بزرگ اومد سمتمون، البت دریا طوفانی نبود، همچین موجی ی چیز عادی بود اب دریا هم تمیز بود ، من و خواهرم با خوشحالی از موج فرار کردیم و رفتیم سمت دیوار اما موج ایتقد بزرگ بود از قد ما بلندتر و کامل رفتیم زیر اب ، ولی موج ک رف سرجای خودمون مونده بودیم ، یهو خواهرم یاد بچش افتاد ک جلوتر بازی میکرد ،و شروع کرد جیغ کشیدن و صداش کردن ک یهو موج از اونام رد شد و دیدیم اوناهم همه سالمن ...

  60. سحریسحریsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که داریم میریم سفر با خانواده بعد میخابم بریم موج میاد رو خیابون یه جور یونانی بود انگار بعد بیدار شدم اصلا موقع خواب احساس بدی نداشتم میشه خواهش کنم بگین تعبیر خوابم و

  61. AfsanehAfsanehsays:

    سلام‌، من دیشب خواب دیدم با دوستام کنار ساحل بودیم،ساحل آروم بود ،هم خیلی زیبا به نظر میومد، هم دلگیر ،چون یک لحظه تاریک شد ابر ها تیره و آسمون قرمز شد،بعد من گفتم بچه ها ببینید چقدر قشنگ آسمون، بعد گفتیم برگردیم خونه ،همینکه داشتیم می رفتیم وقتی برگشتم دیدم موج خیلی بزرگ ولی سفید اومد سمت ما همین که به ما بر خورد کرد از خواب بیدار شدم ،ممنون میشم تعبیر خوابم بگید

  62. فاطمه اشنوییفاطمه اشنوییsays:

    سلام خواب دیدم دریا با موج های گل آلود و بلندی به سمتم آمدن ولی به خودم گفتم این موج ها به من هیچ کاری ندارن ومن نترسیدم

  63. فاطمه اشنوییفاطمه اشنوییsays:

    سلام خواب دیدم دریا با موج های گل آلود و بلندی به سمتم آمدن ولی به خودم گفتم این موج ها به من هیچ کاری ندارن ومن نترسیدم

  64. زینبزینبsays:

    سلام.خواب دیدم یه رودخونه ی بزرگ پشت خونمون هست.البته واقعا رودخانه داریم پشت خونه.ولی تو خوابم خیلی بزرگتر بود.هم عمق و اندازش،هم اب داخلش.بعد این اب مثل اب دریا مواج بود.گاهی موج هاش خیلی عمیق بود.یه تفری ازمون لعوت کرده بود که سوار قایق کوچیکی بشیم که موج سواری کنیم.من و خواهرم و انگاری دو سه نفر دیگه تو اون قایی بودیم.کلا در اوج هیجان لذت میبردم از اون موج سواری با قایق.ولی دو جا ترسیدم.یه لحظه که خیلی موج مارو به پایین و دوباره به بالا اورد،یجا هم لحظه ای که دور شد از خونه.عمم هم تو باغ کناره رودخانه مشغول کار بود.اب داخل رودخانه،برخلاف واقعیت تمیز بود.ولی بخاطره موج هایی که وجود داشت،اونقد شفاف نبود.ولی نیدونم اب تمیزی بود.تعبیر خوابم چی میشه؟

  65. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم از در خونمون من و خانواده ام بیرون بودیم و بعد دریا حالت مواج بلند میشه و داره به سمت ما میاد ازدور من به خانواده میگم بیان داخل و یکی یکی از یه چیزی مثل دودکش بزرگ که راه داره به پایین و طولانی مثل خونه های خارجی میگم برن پایین و خودمم آخرین نفر میدم داخل و در سرپوش اونو با چیزی مثل قابلمه که کیپ هم هست می گذارم تا امواج نیان داخل . آب دریا خیلی شفاف بود و و انگار بر اثر برخورد چیزی رنگش طلایی شفاف شده بود و حالت سونامی ایجاد شده بود. میشه بگین تعبیرش چیه؟راستی اینم بگم من این روزا خیلی به خودکشی فکر میکنم چون همه برنامه های زندگیم بهم ریخت و هیچ چیز سر جاش نیست و همه چی خراب شده

  66. دریادریاsays:

    سلام، من امروز‌بعدالظهر خواب دیدم جلوی‌پنجره هستم هوا افتابیه و یک دریای ابی بسیار زییا جلوی‌منه با فاصله نه چندان زیاد. که یکدفعه طوفان شد اسمان همچنان ابی و موجهای بسیار بلندی به اندازه کوه روبروی‌من با سرعت موازی جایگاه من پیش میرفتند . تا اینکه یکدفعه یکی از اینها با سرعت به سمت من امد خیلی ترسیدم و از خواب بیدار شدم. همچنان در بیداری هم تپش‌قلب‌‌ داشتم.

  67. یوسف  کدخدایییوسف کدخداییsays:

    من در خواب دیدم نمیدونم دریا بود چیزی آب تمیز و شفاف بود که داشت موج میزد من گیر افتاده بودم نمیدونستم اون ور برم یک دوستی داشت شبیه شیر بود داشت راهنمایی میکرد چطوری بیام من نبودم ترسیدم داشتم میرفتم خشکی نهنگی از آب بلند شد یک حیوان بزرگ بود به شکل میمونن یا گوریل افتاد رو من من احساس خیلی بدی پیدا کردم انگار داشت به من تجاوز میکرد میشه بگین تعبیرش چیه و تازه گفتم خدا کمکم نکرد تو خواب گفتم

  68. مهدی هوشنگیمهدی هوشنگیsays:

    سلام.یک شب خواب دیدم کنار ساحل کیش با خانواده بودیم که از دل دریا سونامی وحشتناک اومد و من چیزیم نشد اما خانوادم صدمه دیدند.رنگ اب روشن بود.در ضمن من یه مهاجرت ناموفق به کیش داشتم که کنسل شد

  69. مانی رحمتیانمانی رحمتیانsays:

    سلام. من خواب دیدم که در یک روز آفتابی و آرام کنار یک دریای آرام هستم و پسرخالم و معلم هام و انسان های مختلفی که بعضی از اون ها رو میشناختم هم کنارم بودند. اما یهویی انگار یه چیزی مثل شیر دریایی شیرجه زد کنارمون و یهو سونامی بسیار شدید و وحشتناکی به وجود اومد.آب دریا کاملا بالا اومد و بزور دستم رو از سخره ها میگرفتم تا غرق نشم. تا آخر خواب همش در حال فرار کردن از سونامی و آب خروشان دریا بودیم و این فرار کردن تا آخر خواب هم ادامه پیدا کرد. تا آخر خواب هم غرق نشدم و خب یهو بیدار شدم. تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

  70. مهسا ...مهسا ...says:

    سلام خواب دیدیم که کنار ساحل نشسته بودم حس اضطراب داشتم ی لحظه رفتم کنار دریا که دعا کنم حتی دعا هم یادمه بعد که دعا کردم موج دریا شدت گرفت شروع کرد به رعد برق زدن بعد رعد برق بارون شدیدی گرفت خیلی ترسیدم با دوستام فرار کردیم به ی مکان امنی پناه بردیم

  71. سید عرفان سیدیسید عرفان سیدیsays:

    سلام خواب دیدم رفته بودیم دریا بعد دریا اروم بود بابام رفت تو اب بعد از دور یه موج خیلی شفاف و تمیز و خیلی خیلی بلند داشت نزدیک میشد وقتی ک نزدیک بابام میرسید ارتفاعش کم میشد و بابام غرق نمیشد و برای خودمم همینجوری میشد تعبیرش چیه؟ راستی بابام میخاد یه کاری کنه ک خیلی مهمه به اونم ربطی داره؟

  72. ا.صا.صsays:

    سلام خواب دیدم کنار رود خونه خیلی سبز و زیباست ولی داخل رود گرداب و متلاطم هست یهو آب بالا اومد منو وشوهرم دستمون تو دست هم بود ولی آب مارو پرت کرد به آسمون من سعی کردم خودم گیر بدم به حفاظ های یه خونه ولی رفتم به آسمون بعد دوباره دیدم رو زمین هستم دارم دنبال چیزی میگردم خیلی ترسیدم

  73. ف.جف.جsays:

    سلام خواب دیدم که تو حیاط خونمون با همسر و و برادر و مادرم بودم که روبروی ما دریا بود دریای خیلی شفاف و تمیز،رویه آب دریا یه ماشین مونده بود همین که داشتم این صحنه رو به مادرم نشون میدادم آب دریا بالا اومدو موج های بزرگ درست شد همه جا رو آب گرفت ما هنوز سرمون بیرون آب بود مادرم به منو همسرم میگفت که برادرمو یه جای بلند تر ببریم که اون زنده بمونه اما ما نبردیم تنهاش نزاشتیم دوباره یه موج دیگه اومدو از خواب بیدار شدم خیلی ترسیدم

  74. مژده میریمژده میریsays:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون. من خواب دیدم با ی دریای طوفانی گل الود دارم حرف میزنم. باراول لیوانم بار دوم تل سرم رو برد.بارسوم دمپاییمو برد اما هربار باش حرف میزدم. هرچه ازم برد رو بهم پس میداد. و حتی سه تاا از ارزوهامم بهش گفتم بهم با هرموج اون چیزایی که میخواستمم میداد.مثلا یه ماشین خواستم داد و‌... اماازش میترسیدم. هم میترسیدم هم خوشحال بودم

  75. MehdiMehdisays:

    سلام.خواب دیدم خوشحال از اومدن موجها تو ساحل شنا میکردم ولی لحظات اخر برخورد با موج کمی ترسیدم چون ۵ متر ارتفاعش بود و نفس گرفتم ولی لحظه برخورد متوجه شدم که اصلا خیس هم نشدم و بیدار شدم...ممنون میشم تعبیرش کنین..

  76. yasaminyasaminsays:

    سلام خواب دیدم داخل دریا هستم و خانواده ام کنار ساحل موج های عظیمی پشت سر هم می‌امدن و منو به سمت خودشون میکشیدن احساس خفگی میکردم خیلی سعی میکردم مادرم رو صدا کنم نفسم بالا نمی‌امد که داد بزنم تعبیر خوابم چیه؟

  77. نازنیننازنینsays:

    من خواب دیدم که از دور و رو به روم دریا آرام و با موج های آرام می دیدم ولی صدای آنها به من نمی رسید ولی کمی نزدیک دریا بودم و بعد از دریا رفتم به آب و گل رسیدم دنبال مقدسد بودم. و بعد یک پسر پیدا شد و من روهمراه خودش برد و ما به آسفالت رسیدیم و راه کمی راه رفتیم ولی خسته نشدیم ولی دنبال یکی می گشتیم که ما رو به مقدسد برساند با کی تلاش وسیله رو پیدا کردیم و به مقدسد رسیدیم و چند نفر همراه ما بودن و ما آنها رو به همراه خودمون بردیم آنها دختر بودن با من دوست شده بودن . و من کمکم عاشق شده بودم

  78. محمدمحمدsays:

    سلام،من خواب دیدم در زمین فوتبال حال بازی کردن هستم که یه دفعه یه موج بزرگی به سمتمون میاد که هممون ترسیده بودیم،بعد که این موج هی نزدیک و نزدیک تر میشد،یه دفعه به یه دکل برق برخورد میکنه و مسیر موج عوض میشه و بعدش میبینم یه توی ورزشگاه در حاله سوختنه،و توی آتیش گوشیه خودمو میبینم

  79. مارالمارالsays:

    سلام خواب دیدم که ایستادم و سپس یه موج میاد و نسبتا بلند هست و آب هم زلاله و موج که اومد من به سمت ساحل خم شدم و انگار در حال افتادن بودم تعبیرش رو لطف میکنید !

  80. حنانهحنانهsays:

    من خواب دیدم که لب دریا نشسته بودیم و اش میخوردیم و اب تمیز و زلال بود اومدم که عکس بگیرم یه موج بزرگ زد وخیلیا رو برد اما من و خانوادم تموم وسایلامون رفت اما ما به سمت ساحل افتادیم و گوشی همچنان دست من و موج هنوز ادامه داشت تعبیرش چیه؟

  81. SamanehSamanehsays:

    سلام.خوب دیدم همسرم منوبچه هاروگذاشته تواتاقکی کناردریای شورورفته موج های بسیاربلندی به اتاقک میزدندآب دریا بالا اومده بودوساحل روگرفته بودومن درتلاش بودم که آبی که داخل میادوجلوشوبگیرم ترس هم نداشتم بعدادریا آروم شدتعبیرش چی میتونه باشه

  82. محمد محمدیمحمد محمدیsays:

    با سلام اول های صبح بود بعددساعت ۶ خواب دیدم کنار دریا بعد شنا با بچه ها روی سکویی نشستیم نوشیدنی میخوریم که یکدفعه موج اروم و به طور مرتب سنگین و وحشتناک بود ک همه مغازه هایی ک نزدیک ساحل بود رو اب گرفتم کلا همه پراکنده شدن و گوشی اینا رو گم کردم به سختی رفتم به یه خونه ایی پناه اوردم و منو بردبالا پشت بوم که موج دریا تا اون بالا نمیرسید ولی هر چند دقیقه موج سنگین میومد ک من تصمیم گرفتم با اون چن دقیقه ک ارامشه دریا فرار کنم از اون مسیر تا از دروازه شهر کلا بیرون برم ک همین اتفاق هم اقتاد ‌.ممنون میشم تعبیرشو بگین

  83. وانیا چگینیوانیا چگینیsays:

    سلام و درود من خواب دیدم با دوستی که قهر هستم رفتیم دم ساحل موج هایی به اندازه ساختمون ۳ ۴ طبقه میومد و میرفت اولی به ما خورد و مارو هل داد عقب ولی بقیه اصلا به ما نمی خورد و از بالای سرمون رد میشد،من هیچ ترسی نداشتم اتفاقا لذت میبردم فقط آخرش اومدم فیلم بگیرم گوشیم افتاد تو آب و خراب شد و کلی گریه کردم بابتش

  84. وانیا چگینیوانیا چگینیsays:

    سلام و درود من خواب دیدم با دوستی که قهر هستم رفتیم دم ساحل موج هایی به اندازه ساختمون ۳ ۴ طبقه میومد و میرفت اولی به ما خورد و مارو هل داد عقب ولی بقیه اصلا به ما نمی خورد و از بالای سرمون رد میشد،من هیچ ترسی نداشتم اتفاقا لذت میبردم فقط آخرش اومدم فیلم بگیرم گوشیم افتاد تو آب و خراب شد و کلی گریه کردم بابتش

  85. رضا زباریرضا زباریsays:

    سلام من خواب دیدم منو دوستم توی کشتی که لب اسکله بود موج خیلی بلندی میمود سمتمون ولی من با هر با موج دریا که میومد من برمیگشتم عقب ولی خیس نمیشدم یادم رفت بگم شب بود که توی کشتی بودیم

  86. محبوبه میرزائیمحبوبه میرزائیsays:

    سلام و عرض ادب خسته نباشید من صبح خواب دیدم با خانوادم رفتیم ساحل و هیچ کسم نبود هوا ابری بود و موج های خیلی خیلی بزرگی در دریا بودند و ان اب ها گلی بودند و به سمت ساحل می امدند جوری این اب ها بزرگ بودند که تا ابر ها می رفتند من هم در خواب احساس خوشایندی داشتم هم احساس ترس داشتم بعد این قسمت خواب، خواب های دیگه هم دیدم که فک کنم به این قسمت خواب ربطی نداشته تروخدا به محض این که این تعبیر را خواندید به من جواب بدهید خواب های من در عرض سه روز تعبیر می شوند با تشکر

  87. علیعلیsays:

    اخه احمقای ایرانی .ساده های بدبخت که توی جهل زندگی میکنین نفهمای الاغ بیشعورترین انسانهای دنیا این کوس شعراچیه نوشتین ویه احمقم اومده برامن شده یوسف پیامبر واقعاشیطان شماهاروتوی جهلتون نگه داشته هرکاری هم بخادبامغزهاتون میکنه شماهانفهمین و.بیشعور

  88. نرگس شیریاننرگس شیریانsays:

    سلام من خواب دیدم کنار دریایم و موج بلند میومدمنم بچه خواهرو برادرمو میگرفتمو میدودیم ولی اخرش اروم شد همچی

  89. فریبافریباsays:

    سلام. خواب دیدم به مهمانی رفتیم کنار دریا همه در دریا رفتن همهی مهمان ها در دریا رفتن ویک دفعه دیدم دو دخترم زیر اب رفت و دریا هم خیلی موج دارد بکی از دختر هایم بالا امد امد دختر دیگرم بالا نیامد.

  90. فریبافریباsays:

    سلام. خواب دیدم به مهمانی رفتیم کنار دریا همه در دریا رفتن همهی مهمان ها در دریا رفتن ویک دفعه دیدم دو دخترم زیر اب رفت و دریا هم خیلی موج دارد بکی از دختر هایم بالا امد امد دختر دیگرم بالا نیامد.

  91. فریبافریباsays:

    سلام. خواب دیدم به مهمانی رفتیم کنار دریا همه در دریا رفتن همهی مهمان ها در دریا رفتن ویک دفعه دیدم دو دخترم زیر اب رفت و دریا هم خیلی موج دارد بکی از دختر هایم بالا امد امد دختر دیگرم بالا نیامد.و اب هم تمیز و شفاف بود. ولی خیلی موج داشت.

  92. ميناميناsays:

    سلام من شب قبل خواب ديدم بما خانه اي رو تحويل دادن رو به دويا بود ..دريا بساير نزديك بطوريكه كه موج هاي ساخل كمي از خانه ما جلو تر بود..عصر كه شد در حالي كه به درياي صاف نگاه ميكرديم يه موج بلند كه تو خابمم گفتم اين سوناميه شكل گرفت ما از اتاق رفتيم بيرون ولي هيچ چيز و حتي بيرون اسيبي نديد.. شب از پنجره اتاق ميخواستم جزر و مد رو ببينم ديدم كل خانه ما وسط اب دريا هست و جز اب تا چند كيلومتر از خانه ما جلوتر رفته اما اب صاف و غير مواج بود ولي كمي ترسناك بود اون لحظه برا من .. فرداي اون روز مجدد اب به عقب كشيده شده بود و ساحل زيبا رو ميديديم و متجه شدم تا چند كيلومتر اول اب اب بسيار كم عمق هست.. ممنون تعبيرش رو بدونم

  93. LunaLunasays:

    سلام من خواب دیدم تو یه خونه کنار دریا ایم و جمعیت هم کنار دریا داشتن تفریح میکردن. دریا کاملا آبی بود و هوا هم آفتابی بعد یهو یه موج خیلی خیلی بزرگ اومد و آدما فرار کردن چند قطره هم به پنجره خونه ما پاشیده شد ممنون میشم تعبیرش بگین♡

  94. ف محمدیف محمدیsays:

    سلام من ساعت تقریبا 8 صبح خواب دیدم که دریایی به اندازه یک خیابان پهن درست شده بود و ابش روان و زلال بود و به سرعت داشت به طرف من حرکت می کرد من هم بر خلاف جهت اب داشتم تلاش می کردم حرکت کنم و نزارم اب من رو ببره و بالاخره تونستم حرکت کنم و خودم رو از اب خارج کنم به نظر شما تعبیر چی می تونه باشه ؟ لازم به ذکره که من چند روز دیگه قراره جواب یه ازمون استخدامی رو بگیرم می تونه با این موضوع ارتباطی داشته باشه . سپاس از پاسخ شما

  95. پری پراندیشپری پراندیشsays:

    با سلام ، خواب دیدم در یک دریایی هستیم ( با دوستم) وداخل دریا در ساحل کم عمقش شنا می کنیم یکدفعه دیدم موجهای بزرگی به سمت ما می آیند وارتفاع موجها خیلی زیاد شده ، آب دریا هم تمیز بود ؛ موج اومد روی ما ریخت ومن خیلی هم خوشحال بودم از اینکه آب مواج روی سرم ریخته شدولی دوستم ترسیده بود همه اش می خواست از آنجا برویم ، اما باتوجه به اینکه امواج بزرگ وکمی سهمگین بودند من اصلا نترسیدم وبعد از دریا آمدیم بیرون ومن دوباره دوست داشتم بروم قسمت دیگری شتا کنم اما دوستم می ترسید ومرا نهی میکرد؟

  96. رضاییرضاییsays:

    سلام من صبح زود خواب دیدم که یک حوض دایره ای خیلی بزرگ توی یک سالن سربسته بود و تعدادی ادم دور اون جمع شده بودن...موج به شدت بزرگ و بلندی(شاید حدود ۲۰،۳۰ متر میشد) از داخل این حوض قد کشیده بود مثل درخت رفته بود بالا و بالا مونده بود به طوری که نمیریخت پایین و انگار میفهمید و اختیار داشت و تو همون حالت ایستاده حرکت میکرد اما پایین نمیریخت. کسانی که دور این حوض جمع شده بودند باید یک نجوا رو زمزمه میکردن و دور این حوض میچرخیدن. مثل یک نوع مراسم یا وظیفه بود ،منم شروع به انجام همین کار کردم همینطور از چپ به راست برعکس گردش عقربه های ساعت دورش گشتم و همون نجوا رو تکرار کردم و بعد به موج نگاه کردم و متوجه شدم بالای بالای موج روی قله ی اون یه تفنگ، یه هفت تیر معمولی جوری که انگار خود موج اون رو نگه داشته بود نگه داشته شده.معنی این خواب من چی هست میشه لطفا کمک کنید!؟

  97. حمیدرضا پیش بینحمیدرضا پیش بینsays:

    سلام من خواب دیدم توی مسیر داشتیم می رفیتم مسیر دو طرف خشکی بود موقع برگشت از اون مسیر سمت راستم خشکی بود وسمت چپم موج های خیلی بزرگ بودن اما موج های آب دریا وایساده بودن توی خشکی نریختن رنگ آب مثل آب دریا بود میشه تعبیر شو بگین

  98. سودابهرامپوسودابهرامپوsays:

    سلام خواب دیدی باپدرم ک فوت شده رفتیم داخل دریا انگا تو دریا رنگ قرمز ریخته بودن یهو موج زد تا بالا سرم دخترم تو بغلم بود ترسیدم فقط ب سمت ساحل حرکت میکردم ک انگاتو آب سریع راه میرفتم ک دخترم بتونه ب هوای آزاد برسه بعد چند ثانیه رسیدیم ب ی بلندی و از موج فرار کردیم

  99. mgmgsays:

    من خواب دیدم که کنار مادربزرگم نشسته بودم که یک دفعه موج دریا به صورتم زد و در حال بردن بود که یک نفر من رو گرفت بعد از موج تمام صدف های داخل شن بیرون اومدن و اون یک نفر رفت و یک صدف بزرگ برام اورد بعد من هم سمت دریا رفتم با اینکه دریا من رو به سمت خودش میکشید ولی همون شخص من رو نگه داشته بود

  100. محمدمحمدsays:

    سلام می‌بخشین من شب خواب دیدم ک انگار تو ساحل بودم بعد نمیدونم چی شد یهو موج اومد و منو غرق کرد تو دریا و همینطوری میرفتم پایین اما زنده بودم بعد احساس کردم دارم میام بالا انگار ی چیزی داره منو میکشه بالا امکانش هست تعبیرش رو بگین ممنون🙏

  101. الیالیsays:

    سلام من خواب دیدم با همسرم از دریا ۵۰۰متر فاصله داشتیم و قدم میزدیم به همسرم گفتم زمین چقدر گرمه نم نم هم بارون میومد یهو باد اومد و دریا موج بلند گرفت به سمت ما اومد یه دیوار کوتاه بود رفتیم سمت اون دیوار که زیر اب نمونیم ولی اب به ما رسید و ما خیس شدیم اب دریا از دور گل الود بود ولی یهم زلال شد

  102. مرتضیمرتضیsays:

    خواب دیدم در نزدیکی کوهی هستیم کنارشم دریاست با خانواده ایم...کم کم موج هایی بلندی می دیدم ..که بعد ها موج های بلند انقد بزرگ شد که شهر رو اب برد ما به سمت کوه پناه بردیم که موج تا کوه هم اومده بود غرق که شدیم از خواب بلند شدم

  103. K....K....says:

    سلام من دیشب خواب دیدم که با مادر و پدرم کنار دریا هستیم و آب دریا خیلی شفاف و قشنگ بود . بعد من و مادرم تصمیم گرفتیم که از هم عکس بگیریم من از مادرم عکس گرفتم اما ت عکس دریا ب شفافی ک ما می دیدیم نبود بعد مادرم ک میخواست از من عکس بگیره دریا کمی مواج شد اما موجهای بلند و خطرناکی نداشت و تو عکس های من دریا و موجها خیلی قشنگ افتاده بودن . تعبیرش چیه ؟!ممنون میشم بگید

  104. سماسماsays:

    سلام خاب دیدم باخاهرم بودیم دریا ی موج بزرگ زد و دوباره دروست شد.یعنی ی موج رف بالا و اومد پایین. ممنون تعبیرش چیع

  105. سمیعسمیعsays:

    خواب دیدم با دوستام توی دریای ارام بودیم که ناگهان یه موج خیلی و وحشتناک اومد طرف من ومن را باشدت برد و توی یه جزیره انداخت که چند نفرساکن کنار اون جزیره اومدن به کمکم

  106. سمیعسمیعsays:

    خواب دیدم با دوستام توی دریای ارام بودیم که ناگهان یه موج خیلی و وحشتناک اومد طرف من ومن را باشدت برد و توی یه جزیره انداخت که چند نفرساکن کنار اون جزیره اومدن به کمکم لطفا تعبیرش را بهم بگید

  107. سمانه سام نژادسمانه سام نژادsays:

    سلام خاب دیدم دریا ی موج بزرگ زدباخاهرم بودم ی کم ترسیدم بعد اومد پایین درست شد. بعد خاب دیدم خونم ک توشهره ی خونه ت روستا بردم یخچال قدیمو بردم و وسیله. ک پسرم روستای بعدی بره مدرسه. ممنون

  108. سماسماsays:

    سلام من دندونا ی جلو غیر از دوتا جلویی و. ودتا ایایی بقیه مصنوعی ان خاب دیدم ک پدر م پاش اکده رو دوندنام و گوشیم دندونام ووتا اسایی از دندون مصنوعی کنده شده بود و گلا جدانشده بود گذاشتم دهنم اون دوتا جانرف اویزون بود گوشیمم ی کم خراب شد خاهرزادم درسس کرد

  109. سماسماsays:

    سلام خاب دیدم دریا ی موج بزرگ زدباخاهرم بودم ی کم ترسیدم بعد اومد پایین درست شد. بعد خاب دیدم خونم ک توشهره ی خونه ت روستا بردم یخچال قدیمو بردم و وسیله. ک پسرم روستای بعدی بره مدرسه. ممنونبعد چادر سرم بود میگفتم چادرم جوری بگیرم ک عشقم دوس داره. البته عشقی ک شکست خودره

  110. سماسماsays:

    سلام خا ب دیدم. ی وانت بود ک بالاش بکدم ی کم. احساس میکردم کم اکردم ک تو وانتم بعد پاین شدم علف تازه ی عالمه دسته دسته ریختن جلو گاو ک بخوره من پیش خودم گفتم این همه بخوره مریض نشع

  111. وجیههوجیههsays:

    سلام، راستش دیشب خواب دیدم کنار دریا هستم و دریا خیلی موج های بلند داشت. بعضی از موج هاش مثل فشفشه بود خیلی قشنگ بود و کمی هم ترسناک یهو یه موج بلند و پرسرعت به طرف ما آمد و من بلند داد زدم سریع برید عقب پسرم و دخترم فرار کردند و من هم پشت سرشان.

  112. هومنهومنsays:

    خواب خیلی عجیبی دیدیم دیشب خواب دیدم با مادرم هستم و قرار بود برم قایق خانوادگی که قایق بزرگی بود رو بردارم و برم برای تفریح دریایی که در مسیر (قبل از رسیدن به دریا ) در مجاورت دریا که داخل ماشین بودم دریا رو میدیدم که موج های بسیار بسیار بزرگی داشت و بسیار بزرگ تر از حد تصور ، مثل سونامی با ارتقاع بالا و مواج و در همون حال کشتی های بزرگ تفریحی رو میدیم که روی اب بودن ولی من ترسیدم و در حال رانندگی فقط میخواستم از ساحل دور بشم و در حال دور شدن نگران بودم و چندین اتفاق ناخشایند هم در حال وقوع بود ، ممنون میشم اگر کسی تعبیر واقعی این خواب رو میدونه به ایمیلم اطلاع بده 🙏 [email protected]

  113. MitraMitrasays:

    سلام من با ی پسری ۵ساله دوستم قصدمون ازدواج بود.۲_۳شب پیش دعوامون شد حرفایی زد ک حس کردم بعدا تو زندگیم به مشکل میخورم )راسته ک ی سری از ادمارو نمیشه شناخت(فک میکردم میشناسمش دیگ ولی خب... دوسش دارم قلبم باهاشه ولی عقلم چیز دیگ میگه و میخوام با عقلم تصمیم بگیرم دیشب خواب دیدم لختم و تو دریا ریا اروم بود معمولی آبی تیره ولی کثیف ن تو بعل این آقا بودم خوشحال بودیم بد با سرعت خیلی زیادی تو اب دوید خیلی زیاد تو اب تو هاشیه دریا بد اومدم از اب دیدم لختم دوباره رفتم اب همین لب ساحل بودیم ۲تامون بد یهو احساس کردم دریا کف کرد و ی موج سفید بزرگ اومد طرفمون و داشتیم فرار میکردیم بیرون اب بودم ولی احساس ترس نداشتم احساس عادی بود

  114. سماسماsays:

    سلام خاب دیدم ک تو مسبر باغمون داشتم میرفتم سه تا کلید دیدم یکیش شکسته بود دوتاش سالم چن قدم حلوتر جاکلید ام دیدم بعد ی جوانی ک تازه تو روستامون مرده. گفتن اینا مال اونن. بهد رفتم رسیدم تو باغ من گل رز کاشته بوم چن تمونه خیلی بزرحو سبز بودن ولی گل تداشتن

  115. FatemehFatemehsays:

    سلام ساعت ۶ صبح خواب دیدم یه کفش پاشنه دار مشکی دستمه مجردم تعبیرش چیه و بعدش لیمو ترش های سبز رنگ زیادی دیدم که با اونا شربت لیمو ترش میخورم تعبیرش چیه ؟

  116. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من خواب دیدم درون ماشین خوابیدم و اموتج دریا تا نزدیک ما اومد و امواج دیگر قشنگ اومد از روی ما رد شد

  117. حسام تولیتیحسام تولیتیsays:

    سلام من خواب دیدم سونامی موج بزرگی به سمتم میاد و یک ماشین پراید هم چپه شد ، ولی موج بزرگ سونامی رو سرم ریخت و صحیح و سالم بیرون آمدم و هیچ اتفاق بدی برام نیفتاد ‌احساس خوبی داشتم ، میخواستم لطف کنید تعبیرشو بگید ممنون🙏🏻

  118. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم در ساحل شنی با اب به رنگی آبی تقریبا بدون موج یا موج های خیلی کوتاه صدای آب دریا و اسمون ابی کلا خیلی قشنگ بود که سعی داشتم یه کادر خوب پیدا کنم و صدای اب موج های کوتاه و شن ساحل و ثبت کنم پیشاپیش از پاسختون متشکرم

  119. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من قبل از ساعت اذان ۴صبح خواب دیدم با خانواده کنار دریا بودیم ولی بعد یهو دریا طوفانی شد آب دریا تیره وگل آلود آسمان هم تیره داداشم اونطرف تر بود یهو یه موج بزرگ آمد و اونو برد با خودش بعد من و مامان و بابام و خواهرم تلاش میکردیم که فرار کنیم و موفق هم شدیم دستای همو گرفتیم تا موج ها مارو نبرن بعد یه مدت مقاومت خواهرم نبود ولی من مامانمو به سختی نجات دادم بعد که این سونامی تموم شد سه تایی داشتیم اشک میریختیم تعبیرش چیه آیا ؟

  120. باراناباراناsays:

    سلام خواب دیدم من و همسرم و فرزندانم وارد ویلایمان در نزدیکی دست رفتیم به یک دفه که در ویلا رو بستیم نگاه من به سمت دریا رفت که آب دریا موجی زد آب به طرف ما آمد من خیلی ترس داشتم فرزندانم در آغوش گرفتم و همسرم ریلکس گف برید داخل تعبیرش چیست

  121. آینازآینازsays:

    سلام من خواب دیدم که کنار دریا بودم ودریا موج های زیبایی داشت و آب موج دریا تمیز و آبی بود و همینکه موج به ساحل میومد به پاهای من برخورد میکرد و حس خوبی داشتم در این لحظه ناگهان باران زیبایی بارید و من خیلی خیلی خوشحال شدم میشه لطفا بگید تعبیرش چیه؟

  122. الهامالهامsays:

    سلام من در خواب دیدم دریای شفاف و بزرگ و نور خورشید افتاده روی دریا و و حتی یسری حیوانات دریایی روی آب شنا میکردن بعد موجی بلند شد به انادزه یه اتاق ولی برگشت دوباره و به هیچ کس آسیبی نرسید و من بعدش شروع به شیرینی و شکلات خوردن کردم

  123. مریم وفامریم وفاsays:

    سلام وقت تان بخیر ، من دیشب خواب عجیبی دیدم تو ساحلی هستم که اونجا مامان و بابام هم هستن و من وسط اب که خیلی زیاد نیست استاده ام و کیف پول هم پیشم است دارم با بابام حرف میزنم که میبینم یهو اب زیاد میشه ومن دیگه کسی رو نمیبینم و با خودم میگم او اب زیاد شد و کیف پول هم گم شد ویک موج امد و منو برد ومن وسط او موج‌دریا رفته میرفتم کوشش میکردم خدمو نجات دهم مه یهو خدمو تو یک خانه یافتم دیدم دیگه از اب و دریا خبری نبود ومن کوشش میکردم جلو بیایم وله نمیتونستم فکر میکردم یکی منو محکم گرفته و نمیزاره پیش برم من میگم گفشنمو بکشم سبک شوم که‌بیدار شدم ترسیده بودم ممنون میشم اگه تعبیر کنید ❤️