تعبیر خواب دوغ و ماست به روزی حلال ربط دارد (2)

تعبیر خواب دوغ و ماست شباهت زیادی به هم دارند.

تعبیر خواب دوغ را می توان تا حد زیادی به تعبیر خواب ماست تشبیه کرد. درواقع هر دو این فرآورده های لبنی در رویای ما به موضوعات مشابهی اشاره می کنند. بنابراین تعبیر خواب دوغ مانند تعبیر خواب ماست به طور کلی احساسات شما را نشان می دهد. همچنین تعاملات شما با دیگران نیز می تواند در تعبیر خواب دوغ گنجانده شود. بنابراین توصیه می کنیم به پیام هایی که این خواب برای شما دارد گوش فرا دهید تا بعدها از فرصت های از دست رفته پشیمان نشوید.

 نوشیدن دوغ و خوردن ماست در خواب به شما می گوید که بایستی در شرایط مختلف قادر به کنترل رفتار خود باشید. به ویژه در مواردی که پذیرفتن شرایط موجود برای شما دشوار است. تعبیر خواب دوغ اگر پس از بیدار طعم آن را نیز به یاد آورید، احتمال یک قرار ملاقات غیرمنتظره با شخصی از گذشته را افزایش می دهد. این ملاقات احساسات خوبی را به ارمغان آورده و یک روز به یاد ماندنی را در ذهن شما ثبت خواهد کرد. همچنین تعبیر خواب دوغ به رویدادهای غیرمنتظره نیز اشاره می کند، خبر از کسی که انتظارش را نداشتید، یک تلفن غیرمنتظره، یک پول بادآورده و مواردی شبیه به این ها. شما ممکن است در رویای خود ظرف حاوی ماست یا لیوان پر از دوغ را به اشتباه بر زمین بیندازید، در این حالت تعبیر خواب دوغ از شما می خواهد که بر سر مسائل جزئی خود را نگران نکنید. حتی سوءتفاهمات آزاردهنده فامیل نیز ارزش توجه شما را ندارند. به مشکلات این چنینی لبخند بزنید و از کنار آن ها بگذرید.

تعبیر خواب دوغ به سلامتی شما نیز مربوط می شود.

تعبیر خواب دوغ و ماست در رویا به سلامتی جسمانی و غلبه بر بیماری ها نیز اشاره می کند. البته برخی از معبرین اسلامی تعبیر خواب دوغ را به دست آوردن روزی حلال نیز عنوان می کنند. از نظر آنان اگر در رویا شما خود را در حال نوشیدن دوغ دیدید، به این معناست که از حالا بودن مالی که بدست می آورید مطمئن هستید. تعبیر خواب دوغ یا ماستی که فاسد شده و رنگ آن از سفیدی به رنگ های دیگر تغییر کرده است، به شما اطلاع می دهد که به زودی هدیه ای از جانب یکی از نزدیکان خود دریافت می کنید.

معنی دوغ در خواب ، تعبیر خواب دوغ

با اینکه شاید این خبر برای شما خوشحال کننده باشید اما احتمالا فردی که این هدیه را خواهد داد هزینه آن را از راه درست بدست نیاورده است. تعبیر خواب دوغ گرم شده به دستاوردهایی اشاره دارد که شما با تلاش بسیاری ذخیره کرده اید. این در حالیست که خوردن ماست یا دوغ خنک به میراث یا اصطلاحا دستاوردهایی که از نسل قبل به شما رسیده است اشاره می کند. تعبیر خواب دوغ پرچرب و غلیظ در رویا نشان می دهد که درآمد شما افزایش می یابد و شما به زودی تغییری در برنامه غذایی خود می دهید.

این تغییر رو به بهبود بوده و در اصل تغذیه شما بهتر و مفید تر و غنی تر خواهد بود. البته خوردن دوغ کم چرب که آب بیشتری دارد برعکس نیست. بلکه تعبیر خواب دوغ آبکی به شما نوید رفتن به یک مهمانی شام را می دهد. تعبیر خواب دوغی که به همراه غذا خورده می شود، چندان که باید خوب نیست. شما بعد از دیدن این خواب باید به یکی از افراد بد طینت اطرافتان فکر کنید که البته نقشه های شوم او ناکام خواهد ماند. ممکن است شما غذاهایی مانند آش دوغ را در رویا ببینید که حاوی دوغ می باشند، در این حالت نیز تعبیر همان است که گفتیم. 

فرو بردن نان در ماست یا دوغ و خوردن آن نشان می دهد که شما با آسانی به اهداف خود خواهید رسید و در نتیجه آن مردم به شما حسادت خواهند کرد. ریختن دوغ در سوپ هشدار و زنگ خطری است برای سلامتی شما. تعبیر خواب دوغی که شما در رویای خود برای خریدن آن مبلغی پرداخت می کنید، به میراث مهمی اشاره دارد که از خانواده به شما خواهد رسید. شاید شما در خواب ماست یا دوغ را به صورت و بدن خود بمالید که در این شرایط خبرهای خوبی به شما نداریم؛ درآمد این روزهای شما از راه های درستی به دست نخواهد آمد، بنابراین لازم است کمی در کار خود بازنگری کنید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

70 نظر

  1. asraasrasays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم با پدر مادرم داخل ماشینیم و در حال حرکت شب بود من یه لیوان بزرگ دوغ برای بابام میریزم و میدم دستش یه لیوانم که انگار قبلا تووش دوغ بود خالی بود پر بستنی و خامه میکنم برای مامانم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  2. FtmFtmsays:

    سلام من خواب دیدم که در جمعی از معلمان قدیمم هستم و به آنها دوغ تعارف میکنم تعبیرش چیه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات است

  3. مریممریمsays:

    خاب دیدم که در یه خونه رو میزنیم وازشون اب میخوایم دختر خانواده ولی توی یه قابلمه که چند دونه برنج هست و کمی دوغ هستش توی قابلمه. میگم این که کمه .ولی دلیل رد کردن اون دوغ وجود برنج بود که توش بود.میبرن قابلمه رو و توی یه کاسه دوغ خوشمزه و گورا واسمون دوغ اورد مادر خانواده و من و دختری که همراهم بود ازش خوردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر رزق و روزی حلال است

  4. ریحانهریحانهsays:

    سلام مادرم خواب دیده که دوغ با کره زیاد در ظرفی دیده و ازش خورده و طعمش خیلی خوشمزه بوده طوری که وقتی بیدار شده حسش میکرده تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه احساسات و تمایلات درونی شماست

  5. محمد حسن رادنیامحمد حسن رادنیاsays:

    سلام استاد من خواب دیدم دختری که فرزندش کنار من نشسته بود به من ماست تعارف کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که شما باید به رفتار خود کنترل داشته باشید

  6. فاطمه صادقیفاطمه صادقیsays:

    سلام من خواب میدیدم پدرم که فوت شده اومد خونمون وسفره انداختیم ایشون آب خیار وماست درست کردیم آب دوغ ایشان میخورند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان می دهد که شما با آسانی به اهداف خود خواهید رسید و در نتیجه آن مردم به شما حسادت خواهند کرد

  7. محمد احمدیمحمد احمدیsays:

    سلام استاد وقت تون بخیر. من خواب دیدم میخوام از مغازه ماست بخرم ولی هرچی میگرده پیدا نمیکنه؟.ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است برخی تلاش ها و زحماتتان برای انجام کاری بدون نتیجه باقی بماند

  8. پریاپریاsays:

    سلام. خواب دیدم خونه داییم دعوت بودیم سفره انداخته بود و من دوغ میخوردم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید از فرصت های خود نهایت استفاده را ببرید

  9. زهراااازهرااااsays:

    سلام.خسته نباشید.من خواب دیدم ک با دو تا خانوم ک اونها رو میشناسم اومدن خونمون و جلوی من یک کاسه ماست هست ک توش نون میزنم و میخورم و اینقدددر این ماست شیرین و خوشمزه بود ک حد نداشت و کلی ازش خوردم.اما اون دونفر دسگ علاوه بر ماست غذا هم جلوشون یود و میخوردن.تعبیرشو ممنون میشم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سفری برایتان مهیا شود که سود مالی خوبی برایتان خواهدداشت

  10. زهراااازهرااااsays:

    سلام.خسته نباشید.ببخشید شما تعبیرخواب تخم مرغ رو هم میدونید؟خوال دیدم توی پشت حیاطمون مرغ داریم و لونشون پرررر تخم مرغ و من هی جمع میکنم.چمد مرتبه این خوابو دیدم.شما تعبیرشو بگید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده اخباری خوشایند در زندگیتان است

  11. زهراااازهرااااsays:

    سلام.خداقوت.ببخشید خواب دیدم منو و خواهرم رفتیم ی مغازه بزرگ لباس خرید و اونجا من یک تاپ و شرت دیدم و گفتم با خودم برای جهازم بخرم که بعدش باز گفتم نه برای جهازم دارم و تو دلم میگفتم این قیمتش ۴۰ و۵۰ هزار تومن بیشتر نیست...بعد رفتیم با خواهرم جاهای دیگه مغازه دور زدیم و چیزی پسند نکردیم...از برگشت دوباره چشمم به تاپ و شلوارک افتاد گفتم ول کن بزار بخرم....ب فروشنده گفتم فیمتش چقدر هست؟گفت خانوم ما ازین مدل ۲۰ مرتبه آوردیم و همه رو هی میبرن و هی دوباره میاریم.و جلوی منم پرررر همون تاپ و شرت بود و بعد گفت قیمتش ۷۰۰ تومنه!گفتم آقا ۷۰۰ تومن!!و در تعجب بودم کمردم چقد پولدارن و میخرن که از خواب بلند شدم....ممنون میشم تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است فرصت های خوبی برایتان در زندگی ایجاد شود دقت کنید که از انها به خوبی استفاده ببرید

  12. صبا رضامندصبا رضامندsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستم و تعداد افرادی دیگه رفته بودیم باغ شریک احساسیم که البته الان رابطمون قطع شده و اون با یه پارچ پر از دوغ اومد و واسه همه ما دوغ ریخت توی لیوان و ما خوردیم ، اما واسه من بیشتر از بقیه دوغ ریخت یعنی وقتی یک لیوان رو خوردم بازم هرچی ته پارچ مونده بود رو واسه من ریخت گفت بخورش تو دوغ دوس داری ، ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در روابط خود با دیگران کمی بیشتر دقت کنید تا دچار دردسر نشوید

  13. خانم صخانم صsays:

    باسلام خواب دیدم در خونه زمان بچگیم به همراه خواهران و مادرم نشسته بودیم کنارِیک چراغ نفتی(از اوناکه هم برای پختن غذاست هم گرم کردن خانه) و من داشتم نونِ محلی رو روی چراغ گرم میکردم و تو کاسه ی ماست فرو میکردم و میخوردم یکی از خواهرام هم میخورد. و داشتم درمورد این موضوع حرف میزدم که میخام دماغمو برای زیبایی عمل کنم خواهرم گفت منم میخام عمل کنم، باز من گفتم: یا شادیم بخام تزریق چربی روی گونه هام انجام بدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا ممکن است نشان دهنده روزی حلال و هدیه ای باشد که از نزدیکانتان دریافت خواهید کرد

  14. MonaMonasays:

    باسلام و وقت بخیر. دیشب خواب دیدم در جمعی هستم و مرتب دارم با تسبیح ذکر استغفرالله میگم، بعد در همان جمع سفره ای برای همه ما پهن شد که توش دال عدس با برنج و نون و ماست شیرین بود، من همینطور که در حال ذکر گفتن بودم از نون و ماست خوردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است درامد شما در زندگی افزایش پیدا کند

  15. MonaMonasays:

    باسلام و وقت بخیر. دیشب خواب دیدم در جمعی هستم و مرتب دارم با تسبیح ذکر استغفرالله میگم، بعد در همان جمع سفره ای برای همه ما پهن شد که توش دال عدس با برنج و نون و ماست شیرین بود، من همینطور که در حال ذکر گفتن بودم از نون و ماست خوردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بر تندرستی و شادمانی در زندگیتان دلالت دارد

  16. AtefehAtefehsays:

    خواب میدیدم برادرم رفته یه جای برا باشگاه ورزشی استادش گفت این دوغ ببر هروز خودتو باهاش بشو و بخور دوغ ریخت زمین ومن براش جمع کردم اما وقتی جمع میگردمیه عالمه کره دوغ سبیح سر شیر روش بود اما چون رو زمین ریخته بود و جمع کردم به دلم نبود و بعدش یه عالمه دیه ماست داخلش ریختم و البته ما خودمون از اون دوغ خوردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده هدیه ای است که ممکن است از جانب دیگران دریافت کنید

  17. فاطمه،بفاطمه،بsays:

    سلام،من خواب دیدم چند نفر حلبی های پر از دوغ رو توی دیگ های بزرگ خالی میکردن ،وچندین دیگ بزرگ پر از دوغ رو دیدم ولی از دوغ نخوردم چون دست مردها رفته بود تو دیگ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه ناراحتی براتون پیش میاد

  18. نازنیننازنینsays:

    سلام من مجردم وخواب دیدم یه کاسه ماست بودومن داشتم باقاشق هم میزدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسب روزی حلال در زندگیتان است

  19. عسلعسلsays:

    سلام، من خواب دیدم با دوستای مدرسه ام دادیم آبدوغ خیار درست میکنیم که بخوریم و با نون و سبزی و ... در این حین شنیدم دوست الانم که ربطی به مدرسه نداره بر اثر سانحی مرده ، من خیلی ناراحت شدم و گریه کردم با بچه ها که سوار مینی بوس بودیم فهمیدم به پدرش نگفته موضوعی رو من گفتم کاش به من گفته بود که براش درستش میکردم، پیاده شدیم سر یه جایی پدرش با یه نفری دعوا میکرد و میزدش طرفو و مردم جمع شدن، منم اون لحظه دستم کردم تو دهنم یه چیزی مثل لواشک با پلاستیک کشیدم بیرون . تعبیرش لطف میکنین بگین؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  20. رویا حسنیرویا حسنیsays:

    خواب دیدم دوست دسر سابقم با عجله میره خونه و به معلممون میگه بزغاله ی منو بده من بیارم من تعجب کردم چطوری به من میگه ما که قهریم اما بعدش دیدم یه بشکه دوغ هم درست کرده که میخاد ببره من گفتم به من عکس پروفایلش دیدم که عکس یه نوزاد گذاشته بود و نوشته بود آرامش بعد من گفتم به من چه من براش ببرم بیاد خودش ببره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نگرانی و مسئله ای دارن

  21. علی رضاعلی رضاsays:

    سلام..خواب دیدم با دو نفر از دوستانم به رستوران رفتیم.گویا کباب با نون سفارش داده بودیم و من رفتم غذاهارو تحویل بگیرم و دیدم مردی داره کباب درست میکنه.سفارشو تحویل گرفتم و اوردم سر میز..سهم من شد چرب ترین نون ولی کباب بنده از نظرم کمی کم پخته شده بود..بعدش دیدم گوجه کبابی بنده کمی سوختگی داره و با چاقو سوختگی هارو کنار زدم و یه لقمه ی کاملا چرب و چیلی از غذا میل کردم..میخواستیم دوغ بخوریم که متوجه شدیم شرکت سازنده دوغ متخلف هست و دوغ ها تاریخ مصرف گذشته هست و همه مشتریان رستوران این را میدانشتند اما من نه... و از ان دوغ نخوردیم. ممنون میشم تعبیرخوابم رو بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب سخنان و رفتار و اعمال خود در زندگیتان باشید کارهای اشتباه انجام ندهید

  22. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم نصف شب هست و خیلی گرسنم هست و از خونه داداشم از یخچال دوغ برمیدارم و نصف اون پاکت رو میخورم .. بعد میگم که یادم باشه به زن داداشم‌بگم بعد دوباره پاکت دوغ رو بر میدارم و تا تهش میخورم و احساس سیری میکنم طعم دوغ هم ترش و خوش مزه بود. بعد زن داداشم بیدار میشه و بهش میگم که من از یخچالتون دوغ برداشتم خوردم و بجاش براتون یکی میخرم ‌.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است هیجاناتی در زندگی برای شما ایجادشود

  23. :(:(says:

    سلام من دیشب خواب دیدم پسر عموی من چند بار در خونه ما اومد برای جمع کردن کمک واسه زن همسایشون و هر بار که میومد دمه خونه ما یک بطری دوغ هم همراهشون بود و اونو ب من میداد میخواستم تعبیر خوابم رو بدونم ممنون !

  24. یاسینهیاسینهsays:

    سلام برادرم در خواب دیده که مرحوم مادرمون داد زده که مگه نمی گویم دوغ می خوام لطفا بفرمایید تعبیرش چیه؟

  25. لیلیلیلیsays:

    سلام من خواب دیدم که یه پسر دوتاظرف دوغ یکیش پر و یکی دیگر نصفه برای ما اورده لطفا تعبیرش چیه

  26. علیرضا صمدیعلیرضا صمدیsays:

    سلام من خواب دیدم که مادر خدا بیامرز من نشسته تو خونمون داخل یک لیوان دوغ ریخت و نگاهی به من کرد و علی زودتر کار کن و براش زن بگیر منم گفتم باشه مامان من کی رو حرف شما حرف زدم و بعد از خواب بیدار شدم

  27. یزدان عزتییزدان عزتیsays:

    سلام توروخدا پاسخ بدین:نزدبک اذن صبح بود ک در خواب میدیدن سرسفره ک منو چند نفر دیگهدهستم اونا درحل خوردن خیاروگوجه ومن درحال خوردن دوغی ک تازه بوده وهنوز کره شو نگرفته بودن ی کم خوردم و گفتم ب درد نمیخوره کره داره وگرم هست ......ممنون میشم پاسخ بدین در شرف رفتن ب خواستگاری هستم خیلی استرس دارم ممنون

  28. رویا تیموریانرویا تیموریانsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که ی گروه آدم دور ی ماشین جمع شدن که دارع دوغ پخش می‌کنه من و ی گروه آدم دیگه اونطرف جاده نگاه میکنیم میگم کاش به منم از اون دوغا بدن بعد میگن که این دوغ برای سیداس به افراد عادی نمیدن همینجوری که غمگین بودم ک بهم ندادن دیدم توزیع کنندش ی دوغ ب سمتم پرتاب کرد و خیلی خوشحال شدم و برام غیر منتظره بود میشع تعبیرش رو بگین؟ارتباطش با سید چیع

  29. الهه عرفانیالهه عرفانیsays:

    سلام و وقت بخیر من خواب دیدم که یک لیوان دوغ میخورم و میگویم چه دوغ خوشمزه ایی درخواب طعم دوغ بسیار خوشایند بود برام

  30. هستیهستیsays:

    خواب دیدم که شوهرم دو بشکه دوغ از خونه‌ی خواهرش برامون آورده .تعبیرش چیه

  31. م.شهنوازیم.شهنوازیsays:

    سلام من خواب دیدم مهمان قرار است برام بیاد و میرم ماست و دوغ ترش میخرم اما ازشون چیزی نخوردیم تعبیرش چی میشه؟؟

  32. زهرهزهرهsays:

    سلام خواب دیدم خونوادم سر سفره نشستن مادرم نصف لیوان دوغ بهم داد گفتم چرا برای من کم نگه داشتی اعصابم خراب شد و اونو دور ریختم تعبیرش چی میشه؟

  33. بهار جعفریبهار جعفریsays:

    سلام خواب دیدم یه خانمی که سیده هم هستن برام دوغ و کره آورده (به عنوان هدیه یا یه همچین چیزی) میشه برام تعبیر کنید

  34. nedanedasays:

    سلام.وقتتون بخیر.مادرم خواب دیدن ک عموم ک در بستر بیماری هستن دوغ میخورن.و دهنشون کج شده بود دوغ ازش سرازیر میشد.تعبیرش چیه؟

  35. زینب کوثریزینب کوثریsays:

    سلام، من خواب دیدم یکی از اقوام که مرحوم شدن و خانم بسیار مومنه ای هم بودند در مراسمی که در منزل ایشان برگزار شده بود مقدار خیلی زیادی دوغ در ظرف و کیسه ریخت و به من داد، ممنون میشم تعبیر این خواب رو به من بگین

  36. مهدیمهدیsays:

    خواب دیدم یه ماست پر چرب میدم به یه دختره خیلی وقت پیش هم این خوابو دیده بودم تو جفت خوابمم عین همه حتی ادماش یکین

  37. علیمیرزاعلیمیرزاsays:

    سلام بر شما پدرم که 4 ماه پیش عمرش داده به شما سر صبح برای اولین بار به خوابم آمد و یک دبه دوغ نصفه میخواست دزدکی بهم بده انگار توی یک ماشین قدیمی جیپ بودش و دوست داست کسی نفهمه... با تشکر از شما

  38. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم دوغ محلی که مامانم درست کرده بود واسه همسایمون بردم، تعبیرش چیه؟

  39. ZZsays:

    سلام من خواب دیدم دو سه تا بطری دوغ تو یخچالمونه نصفه س بعد من یکیشو برداشتم سر کشیدم از اونورم یکی بهم گفت مهمون داریم دوغ بخر گفتم زیاده ک گفت نه بخر و من یکیش ک نصفه بودو کامل خوردم

  40. ZZsays:

    سلام چرا تعبیر خوابامونو نمیگین؟

  41. هانا رحمانهانا رحمانsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که توی مجلسی هستیم و من دارم دوغ پخش میکنم خودم یه لیوان خوردم و وقتی داشتم دوغ پخش میکردم به دونفر نرسید رفتم دوغ دوباره بیارم و درس کنم. ریختش ولی هب باز درس کردم و بردم براشون تعبیر خواب من چیه ؟

  42. محسن قاسمیمحسن قاسمیsays:

    سلام استاد. من امروز خواب دیدم که یک لیوان دوغ بسیار خوشمزه از مغازه گرفتم و نوشیدم.این دوغ اینقدر خوشمزه بود که بعد از بیدار شدن مزه آن را در حالت خواب و بیداری حس می کردم. ممنون می شوم بگویید این نشانه چیست

  43. ilya2008ssilya2008sssays:

    چرا وقتی تعبیر خوابامو میبینم درست از آب در نمیان؟

  44. سعیده فلاح نژادسعیده فلاح نژادsays:

    سلام وقتتون بخیر.خواب دیدم دوتا دیگ دوغ دارم میپزم تعبیرش چیه؟متچکرم از لطفتون

  45. اسمااسماsays:

    سلام من خواب دیدم که به یکی از بازیگران معروف دوغ میدم و همه ی آدم هایس که پیش بازیگر بودن منو تشویق کردن

  46. امیرامیرsays:

    من از شخص روستایی دوغ زیادی گرفتم

  47. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم میخاستم کباب بخورم توی سفره یکی از بچه های فامیل همه ی دوغ هارو ریخت روش.واز زیره دوغ ها به من کباب دادن. تعبیرش چیه

  48. لیلا ایزدیانلیلا ایزدیانsays:

    سلام مامانم خواب دیده یه خانمی یه لیوان دوغ براش ریخته و کره دوغ رو هم داخل لیوانش گذاشت ولی یادش نیست ک ازش خورده یا ن تعبیرش چیه؟

  49. منصوره منصوریمنصوره منصوریsays:

    سلام، همسرم خواب دیده که با شوهر خالش که فوت شدن رفتن واسه سرسفره خانه پدرم اینا دوغ بخرن تعبیرش چیه؟ ممنونم

  50. M.NM.Nsays:

    سلام من خواب دیدم تو محله ی قدیمی مان عزاداری برای امام حسین(ع) هست و همه گریه میکنم و منم گریه میکنم.بعد ظرف بزرگی دوغ رو بمن میدهند و من به گمان اینکه دوغ را قبلا سرکشیده اند با خود دوغ لبه هاشو تمیزمیکنم و نصف دوغ میریزه زمین و بقیه شو میخورم.دراین حین خواهرمومیگه دوغ مال من بود تو خوردی و منم میگم که مال خودمه بعد یکی ازفامیلهامون(زن عموم) میگه آب بیارم اینجا رو تمیزکنم زمین پر دوغ شده و من بی اعتنا برمیگردم می رم خونه ی قدیمیمون.خواهشا تعبیر شو بگین

  51. میم.نمیم.نsays:

    سلام..خواب دیدم که یکی از زنان فامیل دوغ برامون آورد... گذاشت داخل خونه و رفت... تعبیرش چیه لطفا.

  52. غزل جوادیغزل جوادیsays:

    سلام وقت بخیر.من خواب دیدم باخاله ام که فوت شده رفتیم خانه ی یکی که نمیشناختم.انگاردوی خواب اونا خواستگارمن بودن.بعد یه بطری دوغ براشون بردیم.خاله ام تو گوشم یه دعایی گفت بخون روی دوغ وقتی رفتیم تو.من دوغ رو دست خودش دادم گفتم من بلدنیستم خودت بخون بعد دوغ روگرفت رفتیم تو بدون اینکه اونا متوجه بشن برد توی آشپزخانه گذاشت.اگه ممکنه تعبیرش رو بگید

  53. کریمیکریمیsays:

    سلام قوت بخیر من خواب دیدم با مادرم دعوام شده دوغ می ریزه تو سرم میشه بگید تعبیرش چیه

  54. علی جودیعلی جودیsays:

    درخواب دیدم توی خونه جلوی راهرو یه تریبون گذاشته بودند من هم روی تخت بودم به اونایی که توی صف جلوش ایستاده بودن چیزی میداد اونا می‌رفتند من بلند شدم گفتم اینجا چه خبره خانومه که چادرروی سرو صورتش انداخته بود چیزی از صورتش معلوم نبود از زیر چادر دستشو دراز کرد یه شیشه آب داد به من گفت اینو بخور برات خوبه گفتم ای چیه گفت این تل نقرست حتما با دوغ بخور اومدم بشینم روی تخت صدا اومد بیدار شدم

  55. میشه اسمم را ننویسممیشه اسمم را ننویسمsays:

    من خواب دیدم که مادر شوهرم که باما قهره ،دو قرص نان محلی با یه دبه دوغ گداشته در خونمون ،من با خودم می گفتم ما که باهم قهریم نمی دانم اینا پرت بزنم یا ببرم که شوهرم ناراحت نشه ... لطفا تعبیرش رابگید

  56. پویامیریپویامیریsays:

    دیشب خواب دیدم تو یه جای هستیم بعد رفتیم پیش دوستم یکم دوغ ترش خوردم دوستم بهم داد میخوام معنیشو بدونم البطه دوغی که ترش بود طبیعی نبود بعد بهم گفتم نمک و سماق اینا ریختم توش ترش باشه تعبیرش بگید ممنونم

  57. مریم  امیریمریم امیریsays:

    سلام من خواب دیدم که یک لیوان دوغ به صورت فامیلمون ریختم. تعبیرش چیه کمکم میکنید؟

  58. نرجس کاویانینرجس کاویانیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم توی یه خونه بودم که مادربزرگ ومادروخواهر مرحومم بودن خواهرم باهام اومد بیرون وازیک قابلمه که انگار یه فواره توش بود ودوغ رو داخل قابلمه میریخت کلی دوغ خوردم واون دوغ مال خواهرم بود که فوت شده ومدام بهم تعارف میکردکه ازش بخورم منم خیلی ازاون دوغ خوردم .تعبیرش چیه استاد

  59. حسن فرخیحسن فرخیsays:

    سلام خواب دیدم چند لیوان پشت سر هم دوغ میخورم میخواستم بدونم تعبیر خواب چیست ممنون

  60. سارا اکبریسارا اکبریsays:

    سلام من دم ظهر خواب دیدم رفتیم بیمارستان یجورایی ب هم ریختس بعد من میخواسم برم یه اتاق رفتم درو بستم دیدم اونجا پر از لونه موش هست ک براشون غذا گذاشتن بعد من ترسیده بودم و با یه خانومی اومدم بیرون و اینکه یه اشنا یادم نیس کی بود به من یه دبه شیر داد به اون یکی خانوم دوغ دقیق یادم نیس دوغو ب من دادن یا ب ایشون ولی ب هرکدوممون یه دبه دادن اگ ممکنه برام تعبیرکنین لطفا

  61. موسوی زادهموسوی زادهsays:

    من خواب دیدم که از ماست دوغ درست کردیم وازش کره زیادی در اوردم و هرچه روی دوغ اب ویخ بزاریم کره زیاد میشه ودوغش هم تقریبا ده لیتر شدو خیلی خوش مزه بود

  62. موسویانموسویانsays:

    من خواب دیدم که از ماست دوغ درست کردیم وازش کره زیادی در اوردم و هرچه روی دوغ اب ویخ بزاریم کره زیاد میشه ودوغش هم تقریبا ده لیتر شدو خیلی خوش مزه بود تعبیرش چیه؟

  63. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدم با پدر مرحومم توی ی کافه نشستیم و لیوان دوغ میخوریم،همینطور که داشتم میخوردم یهو دوست پسرم که قطع رابطه هستیم وارد شد و به پدرم اصرار کرد بریم دوغ ی جای دیگه ای رو بخوریم که اونقدر خوبه که به رنگ سبزه!پدرم اول مایل نبود همراهش بریم بعد قبول کرد که بریم ی جای دیگه تا اون دوغی که دوست پسرم میگفت رو بخوریم!در ضمن من توی خواب متوجه شدم بیشتر قصدش این بود که صحبت کنه و جو خوابم دلپذیر و مثبت بود

  64. فرزانهفرزانهsays:

    سلام من خواب دیدم دبه ای پر دوغ دارم که کف میکند و بالا می‌آید ،تعبیرش چیه ؟این تعبیر خواب براساس چی نوشتید؟

  65. عزیزالله حکیم زادهعزیزالله حکیم زادهsays:

    با عرض سلام خدمت شما من خواب دیدم که با اعضای خانواده خود در یک سفره جمع شدیم و غذا های مختلف نزد ما گذاشته شده است در این موقع کسی در یک ظرف دوغ میاورد غذای من خیلی روغن دارد من روغن هایش را به سر دوغ میریزم بعد میخایم از دوغ بنوشم روغن دوغ را پف میکنم تا از سر دوغ روغن دور شود و‌مینوشم چیست تعبیر آن

  66. اشکان زمانیاشکان زمانیsays:

    سلام دوست عزیز با این سایت خوبتون و مرسی که جواب همه رو میدید خواب دیدم دارم ماست میخورم . بعدش سکانس دیگه باز سر سفره بودم کاسه ماست توش ماست بود و با آب قاطی بود تحویل دادم به مادرم گفتم باشه پیشت بعد میام میخورم تعبیرش چی میشه خواهش میکنم جواب بدید

  67. بهزاد مجیدیبهزاد مجیدیsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم بعد خوردن دوغ وقتی سر دبه رو سفت میکردم تو دستم ترکید میشه بگید تعبیرش چی میشه ممنون میشم

  68. محبوبه دلدارمحبوبه دلدارsays:

    خواب دیدم همسرم ظرف ماست رو روی فرش چپه کرد تعبیرش چیه

  69. بهاولیبهاولیsays:

    سلام ،خواهرم خواب دیده ،که من یه دبه دوغ برداشتم و از خونه رفتم،هر چقدم اصرار کرد تو خواب,نه دوغ زمین گذاشتم ،نه وایسادم

  70. وفائیوفائیsays:

    سلام خواب دیدم که بین غذا دوغ میخورم و بعد همون دوغ سفت میشه و‌ موقع بیدار شدن مزه دوغ تو دهنم مونده بود