تعبیر خواب طناب و حکایت های بسیارش

تعبیر خواب طناب شما را متصل نگه می دارد!

تعبیر خواب طناب در رویا به اتصال قوی میان شما و یک چیز یا یک شخص است. همچنین می تواند نماد لنگری محکم در زندگی شما باشد. اغلب رویاهایی با محتوای طناب نشان از آرزوهای شما دارد. اهدافی که برای رسیدن به آن ها تلاش می کنید. درواقع همانطور که ممکن است در واقعیت از طناب برای بالا رفتن از جایی استفاده کنیم، یا برای محکم کردن و گره زدن چیزی بکار گیریم، در تعبیر خواب طناب نیز اغلب به ماهیت آن اشاره می شود، یعنی خاصیت محکم کردن، نگه داشتن، بالا رفتن.

شما ممکن است در رویا طناب را به شکل های زیر ببینید:

- روی طناب نازکی راه می روید.

- با طناب از جایی آویزان هستید.

- گره زدن طناب.

- طناب پرش.

- ساختن یک تور ماهیگیری، یا تور شکار

تعبیر خواب طناب می تواند شامل تغییرات مثبت در زندگی شما شود، اگر...

- چند گره در طناب رویای شما وجود داشته باشد.

- شما در حال گره زدن طنابی باشید.

- به طور ماهرانه از طناب پرش استفاده می کنید.

- شما در حال راه رفتن بر روی یک طناب نازک هستید و با حفظ تعادل هرگز سقوط نمی کنید.

تعبیر خواب طناب در حالت های مختلف

جزئیات بیشتر در تعبیر خواب طناب

تعبیر خواب طناب در رویا می تواند معانی مختلفی داشته باشد و علاوه بر این شما ممکن است طناب را به شکل های مختلف در رویای خود ببینید. در ادامه شما را با برخی از تعابیر رایج در خصوص رویای طناب آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

صعود به ارتفاع با استفاده از یک طناب: هشداری در خصوص سلامت جسمانی شما است. بایستی توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید و یا به نشانه هایی که اخیرا در این خصوص مشاهده کرده اید دقت بیشتری کنید. اگر نیاز هست حتما با مراجعه به یک پزشک درخواست یک چکاب و آزمایش کنید.

آویزان شدن توسط طناب: تعبیر خواب طنابی که شما از آن آویزان هستید نشان می دهد که شما به پشتیبانی و حمایت و کمک در زندگی نیاز دارید. از درخواست کمک کردن نترسید و اجازه دهید دیگران نیز هرچه در توان دارند برای شما انجام دهند.

پریدن با طناب، طناب بازی: تعبیر خواب طناب زدن بیشتر به تمایل درونی شما برای ساده تر شدن مسائل اشاره دارد. این خواب همچنین نشان می دهد که شما مهارت و توانایی لازم برای غلبه بر مشکلات را دارید. اما اگر در حین طناب بازی تعادل خود را از دست داده و زمین خوردید، احتمالا در بیداری نیز سعی می کنید شرایط و مشکلات را ساده تر سازید. شما ترجیح می دهید ابتدا بر روی وظایف ساده تر تمرکز کرده و پس از آن مسائل بزرگ تر را دنبال کنید.

طناب گره زدن یا چیزی را توسط طناب گره زدن و محکم کردن: برخی از معبرین بر این باورند که هر گره روی طناب نشان دهنده یک زمان یا بازه زمانی خاص است. این بازه زمانی برای پایان دادن به یک کاری که قبلا شروع شده، هدفی که دنبال شده و یا وظایفی است که به شما محول شده است. شما در این زمان خاص به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. بنابراین تعداد گره ها و فاصله آن ها در رویای خود را به خاطر داشته باشید چرا که بعدا در تعبیر خواب طناب به دردتان خواهد خورد.

کمند انداختن با طناب: شما به مهارت خاصی برای رسیدن به نتیجه دلخواه در بخشی از زندگی دارید. بر روی بخشی از زندگی که برای موفقیت در آن نیاز به مهارت خاصی دارید تمرکز بیشتری داشته باشید. بایستی با اندیشه بیشتر بتوانید درک کنید که چگونه می توانید مشکلات خود را با یادگیری حل کنید.

پل طنابی: تعبیر خواب طنابی که از آن یک پل ساخته شده به این معناست که باید در حال حاضر برای رسیدن به اهداف خود تعادل و تمرکز بیشتری به خرج دهید. در صورتی که بر روی یک پل طنابی راه می رفتید اما به هر دلیلی پل از هم پاشید، به شما می گوید هدفی که برای رسیدن به آن تلاش می کنید متاسفانه چندان که باید به نفع شما نیست. در اصل راهی که می روید را باید تغییر دهید چرا که در انتهای مسیر چیزهای خوبی در انتظار شما نیست.

راه رفتن روی طناب: تعبیر خواب طنابی که بر روی آن در ارتفاع قدم می زنید دو حالت دارد؛ یا در زندگی نیاز به حفظ تعادل دارید و یا اینکه در پس مشکلات کمی ترسیده اید. تعبیر این خواب به مهارت شما در راه رفتن بر روی طناب رویاهایتان بستگی دارد تا بتوان معنای آن در بیداری را جست و جو کرد.

پیچ خوردن طناب به دور خودش: به هم پیچ خوردن طناب نماد ازدواج و یا نوع دیگری از شراکت است. تعبیر خواب طناب در این حالت علامت خوبی برای شروع یک کسب و کار یا رابطه عاشقانه است.

طناب از هم گسسته و یا ریش ریش شده: تعبیر خواب طناب پاره و از هم گسسته نشان می دهد که شما با موضوعی در زندگیتان درگیر هستید که هرچه در عمق آن فرو روید احتمال شکست بیشتر می شود. برخی ها بر این باورند که دیدن طناب پاره شده در خواب نشانه مرگ است!

تعبیر خواب طناب به طور کلی می تواند نشانه یک هشدار در زندگی شما باشد. این طناب به شما می گوید که به کمک نیاز دارید اما در عین حال نیز دیدن طناب در خواب به شما اطلاع می دهد که این کمک در دسترس است. کافیست کمی به اطراف خود با دقت بیشتری نگاه کنید. علاوه بر این بایستی بعد از دیدن این خواب احساس غرور کرده و به خود ببالید چرا که محتوای این خواب نشان دهنده قدرت و مهارت شما در برطرف کردن مسائل و عبور از مشکلات است. علاوه بر این طناب به عنوان یک نماد نشان دهنده این موضوع است که موفقیت یک شبه حاصل نمی شود و برای بدست آوردن آن بایستی تلاش کنید.

تعبیر خواب طناب با سناریوهای زیر در زندگی شما مرتبط است:

- پایان دادن به یک هدف

- تلاشی که برای رسیدن به یک هدف انجام می دهید.

- طول دوران تحصیل

- بازه زمانی که برای به پایان رساندن یک کار نیاز دارید.

احساسات و عواطفی که ممکن است پس از دیدن طناب در رویای شما تجربه کنید:

- مهارت، ثبات، قدرت، قابل اعتماد بودن، علاقه مند، ترس و وحشت، نگرانی و ناامن بودن، ریسک و خطر.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

16 نظر

  1. محمد محمدیمحمد محمدیsays:

    سلام وقت به خیر من خواب دیدم دوتا مرد یک تکه ریسمان با رشته های زیاد را دور گردنم انداختند و بعد امام جماعتمون که یکی از اون دو مرد بود اونو پیچ زد و به دور سرم بست و رشته های ریسمان تبدیل به طناب شد میشه لطفا تعبیرشو بگین ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد تهمت قراربگیرید

  2. بی نامبی نامsays:

    سلام خواب دیدم یه جایی چند تا طناب برای آویزون کردن لباس بسته بودن, من به یکی از اونا دست انداختم و خودم را بالا پرت کردم تا برسم به جایی که میخواستم برم. آخه پله نبود مجبور بودم به کمک طناب خودم رو بالا پرت کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد تهمت قرار بگیرید

  3. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر،خدا قوت ممنون بخاطر زمانی که برای پاسخگویی میذارید من خواب دیدم به طواف کعبه رفتم،ولی طوافمون روی زمین نیست،همه ی طواف کننده ها به طنابی از آسمان وصل هستند و به دور کعبه میچرخند،اما بعدش که طواف تمام شد همه طناباشون باز شد و اومدن پایین،ظاهرا من نفر آخر بودم و یک تکه از اون طناب موند تو دستم،خیلی خوشحال شدم از اینکه تونستم یک یادگاری از کعبه داشته باشم،اما با این وجود میدونستم بدون اجازه خارج کردنش اشتباه،برای همین از یک آقا که اونجا مسئول بود اجازه گرفتم،اونم اجازه داد تا طناب رو بردارم برای خودم،وقتی رفتم خونه تا به همه نشونش بدم دیدم از یک مولودی که صاحب مجلس منو دعوت نکرده یک قرآن که هدیه اون مجلس بوده برای همه،یک دونه قرآن هم برای من آوردن. ممنون میشم تعبیرش رو بگین

  4. شیلاشیلاsays:

    سلام من خواب دیدم که در مکانی هستم وبا عده ایی از بچه های فامیل طنابی را می کشیم بعد من رفتم که ببینم سر این طناب کجاست متوجه شدم از دیوار بلند ساختمانی اویزان است واین ساختمان بزرگ شبیه برج بود وترسناک واطرافش درخت بود ومن ترسیدم برگشتم دوباره صحنه عوض شد واین دفعه دوباره داشتم با دو تا از بچه ها طنابی که از جنس روبان پارچه ایی طوسی رنگ بود را می کشیدم من طناب را گره زدم ودوباره بازش کردم ودر حال گره زدن بودم که جای دست داشته باشم بعد متوجه چندین دکمه شدم انگار کنار یک ساحل بودسه تا از دکمه ها مشکی وبزرگ بود که بر نداشتم ودوتا سرخابی ودو تا صورتی تیره بود که انها را برداشتم وبا سوزنی که داشتم می خواستم ان دکمه ها را به ان طناب پارچه ایی بدوزم تا جای دست برای کشیدن طناب داشته باشم ودر حین انجام این کار مردی از اشنایان داشت نگاهم می کرد بین ما فاصله اب بود خیلی معذرت که طولانی شد وتشکر از تعبیر های زیبایتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آگاهی بیشتر و تفکر است

  5. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم برای لاغر شدن در حال طناب زدن هستم هرچی بیشتر طناب میزدم تسلط بیشتری پیدا میکردم که پام به طناب گیر نکنه ولی بعدش دوباره یادم میرفت و پام گیر میکرد به طناب ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، طناب زدنتان در این رویا بیانگر کسی است که به او اعتماد میکنید و یا نمادی از یک تکیه گاه در زندگی شخصی تان خواهد بود.

  6. خانم صخانم صsays:

    باسلام خواب دیدم عمه ام سبدهای تزیینی دستباف درست کرده بود، یه سبدبافتنی خیلی زیبا و شکیل که درب سبد با چندتا گل زیبا تزیین شده بود به من داد و من خیلی ازش خوشم اومده بود، اما دیدم یه مقدار نخ هاش از هم باز شده بود، و من داشتم نخهای بازشده رو به هم گره میزدم تا دیگه باز نشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دست به انجام کارهای لذت بخش و سرگرم کننده میزنید

  7. aryanaryansays:

    سلام خواب دیدم کارنامه سربازیم رو بهم دادن و چون نمرات خوب بود روش نوشته بود 50 یعنی 50 هزار جایزە دلیلش هم این بود کە رو پایه هلیکوپتر نشستە بودم کە روی دریاچە نمک پرواز میکرد بعد یه شهر بازی کە مال خودم یا امانت بود پیاده شدم و از طناب های خیلی بلندی کە معلوم نبود بە کجا وصلە بالا رفتم اون بالا خودم محکم کردم با کمربند و مثل تاب تاب بود، بسیار ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید تعادل خود را در زمینه های مختلف حفظ کنید

  8. ساراساراsays:

    سلام من مجردم جدا شدم خواب دیدم رفتم دستشویی بیرون که اومدم بعدش یه موزه شهر قدیمی بود زیر زمین بود با طناب میومدیم بالا خوشگل بود اونجا کباب خوردیم بالا اومدیم رفتم جلوی آینه ابروهام مشکی و پر شده بود بعدش حالت رو به بالای خوشگل داشت خوشم اومده بود از ابروهام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده هشداری است در رابطه با سلامتیتان است

  9. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم تو پارکینگ دارم اسکیت سواری میکنم بعد بابام بهم یه طنابی داد که توی یه قرقره بود و به سقف وصل بود بعد با کمک اون طناب که مثل فنر شده بود با سرعت از این ور پارکینگ به اون ور پارکینگ سر میخوردم و خیلی باحال بود یه جا دیگه انقدر سرعتم زیاد شده بود که مجبوزر شدم بایستم تا نرم تو پله ها بعد اومدم خونه دیدم خواهرم به اتاق خواب پر پوستر برنامه کودک چسبونده یعنی همه جای اتاقو بعدم جلوی پنجره رو هم با پوستر پوشونده بود میگفت همسایه بالایی تو اتاقو نبینه منم بهش گفتم لااقل عکس های انگیزشی میذاشتی...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به عملکرد و رفتار شما اشاره داره

  10. زهرازهراsays:

    سلام وقتتون بخیر.من خواب دیدم همراه دوست صمیمیم بودمو داشتیم باهمدیگه میخندیدیم وخیلی خوشحال بودیم که من یه پارچه سبز رنگی رو دیدم که چند تاگره محکم داشت منم همه گره هارو بازکردم واز اینکه بازشون کرده بودم احساس خوبی داشتم.

  11. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم با طناب دست وپاهام بسته شده بودن،بعدخواستگارم طنابو بازکرد.

  12. M.rezapoorM.rezapoorsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارمو با طناب بستن دارن میبرن و من اون طنابو دارم میکشم اون طناب همش کش میومد و آخرش انگشتام قطع شدن افتادن زمین تعبیرش چیه؟؟؟

  13. A.mA.msays:

    سلام.من در خواب دیدم که به طنابی آویزان هستم یعنی با دستم اون طناب رو گرفته بودم در کنار منم کسی که بهش علاقه مندم به طناب آویزان بود و باهم صحبت میکردیم بعد هم نمیدونم چطور شد که هردو افتادیم و سالم بودیمو از خواب بیدار شدم

  14. مهدی حسینیمهدی حسینیsays:

    سلام.خواب دیدم که یه شخصی منو ازبالای ساختمون به پایین پرت کرد ولی ۴ رشته طناب به جاهای مختلف بدنم وصل بود که باعث شد به پایین پرت نشم و من به حالت ایستاده رو نمای ساختمان معلق بودم اون موقع به آرامش خیلی خوبی رسیدم حالم خیلی خوب بود از اینکه پرت نشدم و بعد از خواب بیدار شدم. تعبیرش چی میشه عزیز؟؟

  15. زهرا بروجیزهرا بروجیsays:

    سلام من خواب دیدم از روی یه پل طنابی که با تعداد خیلی زیادی آدم عبور میکردم انگار که پل صراط بود با اینکه همه میترسیدن من هیچ ترسی نداشتم و به راهم ادامه میدادم تا اینکه به جایی رسید که طناب نازک شدو پاره شد با اینکه سقوط کردم ولی همچنان به یه طناب وصل بودم دوباره خودمو بالا کشیدم اومدم بالا دیدم یه اقایی که مثل یک قاضی بود و داشت از همه سوال میپرسید از یکی تکبیر می پرسید از یکی اسم امامشو میپرسید دشمنامو اونجا دیدم که از افتادن من خوشحال بودن ولی من وارد اونجا شدم و دقیقا روبروی اون مرد نشستم اون مرد بهم یه تسبیح داد و گفت که فقط صلوات بفرستم بعد دوباره شروع کرد از بقیه سوال پرسیدن بعد از گذشت چند دقیقه به من گفت میخوام ازت سوال بپرسم تسبیحمو بهش نشون دادم و گفتم هنوز تموم نشده و اونم قبول کرد و کلا دیگه هیچ سوالی نپرسید از من و بعدش وارد یه جایی شدم شبیه یه باغ خیلی قشنگ بود…!

  16. AS.ShAS.Shsays:

    من خواب دیدم با عده ایی از همکاران روی یک نردبان که از چوب و طناب بود پایین می آمدیم ناگهان پله های چوبی یکی یکی جدا شدن من خودم را به طناب اطراف چسباندم طناب بلندی بود زیر ما یک رودخانه قرار داشت عده ایی خود را در آب انداختن اما من آرام از طناب پایین امدن خود را در آب احساس نکردم اما دیدم با یکی از همکارانم کنار اون رودخانه هستیم او گریه میکرد و از کار شکایت میکرد من به او دلگرمی میدادم عده ایی اونجا نشسته بودن و گوش میدادن عده ایی مردجوان بودن با چشم های رنگی که به صحبتهای من گوش میدادن شخصی امد و دقیقا نمی دانم یه پیشنهادی به من داد میخواستم صحبت کنم که همکارم اجازه نداد یک شی مثل سینی پر در دست داشتم او گفت که باید به سمت یک همایش برویم میخواست در حین رفتن صحبتی کند که نشد اما آن مرد یک فرد متشخص بود در نهایت من باید در خروجی را میبستم و کلید را با خود میبردم در را بعد از یکی دو بار بستم و کلید را با خود بردم