تعبیر خواب سیاه قلم کشیدن

تعبیر خواب سیاه قلم به عنوان سبکی از نقاشی

تعبیر خواب سیاه قلم به عنوان یکی از سبک های پرطرفدار نقاشی یکی از آن خواب های نادری است که طبیعتا نمی توان آن را یک رویای رایج نامید. اما برای اینکه بتوانیم به جزئیات این خواب با این مضمون بپردازیم بایستی در ابتدا تعبیر خواب نقاشی کردن به طور عمومی را بررسی کنیم. نقاشی کردن در خواب می تواند معانی مختلفی داشته باشد. در فرهنگ لغات رویاها، نقاشی می تواند دو معنای متفاوت را شامل شود. اولی به عنوان ایجاد یک تصویر هنری است که در این حالت یقینا خواب شما محتوای خلاقیت را به همراه دارد.

 گرایش های هنری در رویا بیشتر به معنای بنیادی خودشان تعبیر می شوند. به عنوان مثال قدم زدن در اطراف یک موزه هنری احتمالا موضوعات مربوط به گذشته را در بر دارد. در صورتی که هنر در رویای شما به شکل ظاهر کردن یک عکس فوری باشد، در این حالت می بایست با دید وسیع تری زندگی خود را مورد بررسی قرار دهید. در این میان رنگ و جزئیات نقاشی در رویا می توانند بسیار مهم باشند. این نقاشی حالت های روانی مختلف را بازگو می کند. بنابراین این خیلی مهم است که جنبه های مختلف نقاشی در خواب را مورد بررسی قرار دهیم که یکی از این موارد "رنگ" می باشد.

نقاشی سیاه قلم در خواب

تعبیر خواب سیاه قلم با توجه به موضوع رنگ

تعبیر خواب سیاه قلم چنانچه از نامش پیداست در مرحله اول محتوای رنگ را در بر می گیرد. رنگ ها در خواب اهمیت بالایی دارند. رنگ سفید در نقاشی شما نشان می دهد که که موفقیت های بزرگی در کار برای شما روی می دهد که این رویدادهای بسیار با ارزش برای شما و دیگران مهم بوده و علاوه بر این برای اجتماع نیز مفید خواهد بود. لازم به ذکر است که رنگ ها موضوعاتی بسیار شخصی و ذهنی هستند.

بنابراین این خیلی مهم است که ارتباط شخصی خود با رنگ را در تعبیر خواب سیاه قلم در نظر بگیرید. رنگ سیاه نماد پدیده هایی ناشناخته، ناخودآگاه، خطرناک، رمزآلود، تاریکی، مرگ، عزاداری، نفرت با بدبختی است. تعبیر خواب سیاه قلم اگر بیشتر محتوای سیاه داشته باشد، از شما دعوت می کند تا با اندیشیدن به ناخودآگاه و قسمت های عمیق روح، درک بهتری از خود پیدا کنید. این رنگ همچنین فقدان عشق و عدم حمایت را نشان می دهد. البته در نگاه مثبت بینانه تر، سیاه نشان دهنده پتانسیل و امکانات قابل دسترس می باشد. 

تعبیر خواب سیاه قلم به شما می گوید که بایستی در تصمیم گیری های خود هدف گذاری را بیشتر از قبل مدنظر قرار دهید. حجم بیشتر رنگ سیاه در تعبیر خواب سیاه قلم احتمالا به این معناست که بایستی تعادل را در دیدگاه های مختلف خود نگاه دارید. این درحالیست که اگر نقاشی سیاه قلم شما رنگ سفید بیشتری داشته باشد نشان دهنده خلوص، کمال، صلح، پاکی و بی گناهی، عزت، آگاهی و آغازی جدید است. شما ممکن است تجربه ای تازه یا نگاهی تازه به زندگی داشته باشید. همچنین در نگاه بدبینانه رنگ سفید به پنهان کاری نیز اشاره می کند. ناگفته نماند که در فرهنگ شرقی، سفید با رویدادهای غم انگیز مانند مرگ و عزاداری همراه است.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...