تعبیر خواب واکس زدن کمی مردانه است!

تعبیر خواب واکس زدن بیشتر به تعبیر کفش در خواب مربوط است.

تعبیر خواب واکس زدن کفش را بایستی ابتدا با بررسی تعبیر خواب خود کفش آغاز کنیم. یک جفت کفش در خواب به یک پسر، یک وسیله نقلیه، یک دوست یا برادر و یا یک شریک تجاری و سفر مرتبط است. پوشیدن یک جفت کفش بدون پاشنه در خواب به معنای داشتن همسری است که علاقه ای به او ندارید. پیاده روی با یک لنگه کفش در پا نشان از جدایی زن و شوهر و یا اختلاف میان شرکای کاری و تجاری است.

 اگر در خواب ببینید که از کسی یک جفت کفش گرفتید، خبرهای خوبی مانند پیروزی و بالا رفتن از پله های ترقی در راه است. در صورتی که هر دو کفش شما در رویا، به قدری پاره و کهنه شده باشند که بخواهید آن ها را دور بیاندازید، این می تواند خبرهای ناگواری مانند مرگ همسر را برای شما داشته باشد.

اگر کفش های لنگه به لنگه به پا داشته باشید احتمالا مشکلات زندگی شما عادلانه نبوده و یا سازگاری با شرایط جدید زندگی برای شما دشوار خواهد بود. اگر با دو لنگه کفش در حال قدم زدن بودید اما یکی از آن ها را در راه گم کرده یا به هر دلیلی از دست دادید، از برادر یا شریک و یا پارتنر خود به زودی جدا خواهید شد. این جدایی می تواند به دلیل مسافت، مرگ و یا هر چیز دیگری باشد. اگر به خاطر داشته باشید در ابتدا تعبیر خواب کفش را بیشتر به جنس مذکر نسبت دادیم، این در حالیست که اگر کفش های خود را با کس دیگری تقسیم کردید، احتمالا فرزند شما دختر خواهد بود.

تعبیر خواب واکس زدن کفش ها

تعبیر خواب واکس زدن کفش تا حد زیادی به وضعیت و تعبیر خود کفش نیز مربوط می باشد. همانگونه که کفش در رویا بیشتر به احساسات و روابط انسانی مربوط می شد، تعبیر خواب واکس زدن نیز به احساسات ربط دارد. واکس زدن در خواب برای شخص دیگر به این معناست که احترام زیادی برای وی قائل هستید و این شخص اهمیت زیادی برای شما دارد. اگر کفش های شما را شخص دیگری واکس می زد، در این حالت تعبیر خواب واکس زدن باید شما را خوشنود سازد چرا که وی و یا حتی سایر افراد احترام خاصی برای شما قائل بوده و برای آن ها جایگاه مهمی دارید. 

واکس زدن کفش

البته تعبیر خواب واکس زدن همیشه هم خوب نیست. چرا که اگر شخصی در رویا کفش شما را واکس می زد و در عین حال شما با صدای بلند به او می خندیدید در این حالت یقینا اطرافیان از دست غرور کاذب و لحن بد شما در روابط جان به لب شده و این رفتار زننده آن ها را آزار می دهد. البته عکس این حالت نیز مانند مورد قبلی ممکن است. تعبیر خواب واکس زدن به عنوان یک شغل نیز نشان می دهد که شما فرد تلاشگر بودی و پیوسته برای داشتن زندگی بهتر در تلاش هستید. همچنین کسب روزی حلال اما از راه دشوار و به سختی نیز یکی از تعابیر دیگر واکس زدن کفش محسوب می شود.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

8 نظر

  1. ......says:

    سلام. خواب دیدم برادر شوهرم که زن و بچه داره و همیشه از من پبش شوهرم انتقاد میکنه و غر میزنه, میخواست بره جایی کفشهاش کثیف بود من دلم براش سوخت و کفشهاش رو براش واکس زدم. البته برس واکسی بود و با برس کفش هاشو براش تمیز کردم. اول از کارم خوشحال شد ولی بعد چند ساعت دیدم نشسته پیش بقیه پشت سرم غیبت میکنه و همش منو با زنش مقایسه میکنه وقتی من شنیدم خیلی ناراحت شدم بغض کردم و رفتم داخل اتاق و شروع به گریه کردن کردم همش با خودم میگفتم آخه من که جز خوبی کار دیگه ای در حق این خانواده نکردم چرا اینجوری رفتار میکنن. زنش دید دارم گریه میکنم اونم ناراحت شد و داشت میومد پیشم که من خودمو زدم بخواب.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه کمک و همدلی شما نسبت به دیگران است

  2. ماهیماهیsays:

    سلام چند روز پیش خواب دیدم ی جفت کفش مشکی نو ک قبلا نداشتم اما انگار مال من بود رو واکس میزدم ک با ی تعداد از فامیلمون بریم بیرون..البته تو خوابم چند جفت کفش دیگم بود ک انگار مال من بود..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت آشنایی با شخصی براتون فراهم میشه

  3. انااناsays:

    سلام من خواب دیدم کفش هام ی خورده کثیف شده بودن بعد اون هارو واکسشون زدم گل های زیر پاشنه کفشمو هم در اوردم و بعد یهو انگار کفشا شده بودن پوتین و وقتی واکسشون زدم یکم خونوادم غر میزدن ولی من به کارم ادامه دادم تا کامل واکسشون زدم نمیدونم تعبیرش چی میشه

  4. فرهاد یوسفیفرهاد یوسفیsays:

    سلام ، من خواب دیدم که در یک ایستگاه ایستاده ام و معشوقه ام که مرا ترک کرده او هم میاید و منتظر است جای برود و به کفش هایه من نگاه می‌کند کفشهایم کهنه شده و من پیش کفاشی که روبه رویه ما ایستاده می روم تا اون هارو برام واکس بزنه کفاش درحال واکس زدن است معشوقه ام کمی نگاه می‌کند و می‌رود منم به کفاش میگویم که عجله کند که منم همراهش بروم

  5. یوسفUMیوسفUMsays:

    من خواب دیدم که من کفش واکس میزنم و هر مشتری که می آمد بیست هزار تومان میگرفتم و کفش اش را براش واکس میزدم ؟! تعبیرش چی میشود؟

  6. مهدی فارسیانمهدی فارسیانsays:

    سلام خواب دیدم داییم دوتا مهمون آورده توی خونه باغی که تو بچگی اونجا زندگی میکردم و به من و خواهرم گفت کفش‌هاشون رو واکس براق کننده بی رنگ بزنیم من درست متوجه نشدم و کفشی که دست من بود رو واکس مشکی زدم بعد که دنبال دستمال میگشتم تا پاکش کنم شونه ی قرمزی که گم کرده بودم رو توی جاکفشی پیدا کردم خواهش میکنم تعبیرش رو طبق نظرات معبران اسلامی و پیامبران بفرمایید خیلی ممنون از وبسایت خوبتون

  7. مهدی فارسیانمهدی فارسیانsays:

    سلام خواب دیدم داییم دوتا مهمون آورده توی خونه باغی که تو بچگی اونجا زندگی میکردم و به من و خواهرم گفت کفش‌هاشون رو واکس براق کننده بی رنگ بزنیم من درست متوجه نشدم و کفشی که دست من بود رو واکس مشکی زدم بعد که دنبال دستمال میگشتم تا پاکش کنم شونه ی قرمزی که گم کرده بودم رو توی جاکفشی پیدا کردم خواهش میکنم تعبیرش رو طبق نظرات معبران اسلامی و پیامبران بفرمایید خیلی ممنون از وبسایت خوبتون

  8. امیرامیرsays:

    سلام خواب دیدم پسردایی ایم که فوت کرده یک لنگه از کفش هایمو که پاره شده رو واکس قهوه ای میزنه میشه تعبیرشکنید برام