تعبیر خواب خرما، این میوه بهشتی

تعبیر خواب خرما یا درخت آن معقوله ای بسیار گسترده و وسیع می باشد. مانند تمامی خواب هایی که می بینید، خرما نیز تعبیر منحصر به فردی در بیداری دارد. البته بایستی به این نکته توجه کرد که جنسیت بیننده، سن و شرایط روحی و روانی فرد در تعبیر خواب آن موثر است و نمی توان برای هر خوابی یک تعبیر کلی بیان کرد. علاوه بر این شرایط رویا نیز مهم است. به عنوان مثال خرما در خواب به شکل های مختلف ممکن است ظاهر شود؛ شخصی که خرما می خورد با شخصی که در خواب خرما هدیه می دهد و با فردی که در حال چیدن خرما است، همگی تعابیر متفاوتی دارند. در این مقاله سعی کرده ایم تا به طور جامع به بررسی خرما و انواع جوانب آن در خواب بپردازیم و بدانیم که دیدن خرما در خواب، چه تعبیری در بیداری دارد.

تعبیر خواب خرما به طور کلی به چه صورت است؟!

تعبیر خواب خرما (میوه یا درخت آن) به معنای سرمایه، دارایی یا یک خبر خوب است. فرد اگر در خواب ببیند که در حال خوردن خرما است احتمالا به دنبال افزایش درآمد از راه قانونی است. در واقع در بیشتر منابع، خرما در خواب به پول تشبیه شده است. البته پولی که خیلی ماندگار نیست. این در حالیست که تعبیر خواب خرمای نارس حکایت از یک بیماری خونی دارد. به طوریکه در برخی از منابع به افزایش بیش از حد گلبول های قرمز خون اشاره شده که در صدد نابودی گلبول های سفید هستند. اما در برخی دیگر از تحقیقات، خرما به باران نیز ربط داده شده است. همچنین تعبیر خواب خوردن خرما به معنای خواندن و قرائت قرآن می باشد و کسی که آن را می خورد بیشتر به شخصی که در صدد بهره گیری از دین است تشبیه گردیده است.

تعبیر خواب خرما برای زن باردار

تعبیر خواب خوردن خرما برای اشخاص عادی و زنان باردار

تعبیر خواب خوردن خرما برای زن باردار نشان از به دنیا آمدن فرزندی شایسته و خوش قدم می باشد. در واقع از آنجایی که در اغلب کتاب ها و منابع تحلیل رویا و خواب، خرما به عنوان یک مفهوم خوب بیان شده است، می توان گفت بیننده در هر شرایطی که باشد، دید خرما در خواب برای آن خوب است. به عنوان مثال چنانچه بیننده خواب در شرف امتحانات دانشگاه باشد، تعبیر خوردن خرما در خواب برای وی حکایت از نتایج خوب و موفق امتحانات دارد. اگر خانم بارداری چنین خوابی ببیند به احتمال زیاد تولد فرزند او نزدیک است، فرزندی که برای این خانواده بسیار خوش قدم و مفید خواهد بود.

تعبیر خواب خوردن خرمای نارس

تعبیر خواب خرما و خوردن آن در خواب به معنای بدست آوردن است. بنابراین کیفیت خرمایی که خورده می شود نیز به کیفیت و مقدار چیزی که بدست خواهیم آورد تشبیه شده است. به عنوان مثال تعبیر خواب خوردن خرمای نارس چندان که باید خوب نیست چرا که احتمالا از به وجود آمدن و پیشامد یک مشکل یا بیماری خبر می دهد. در واقع در این حالت نیز چیزی بدست می آورید اما آن، چیزی جز مشکل نخواهد بود. بالعکس، تعبیر خوردن خرمایی تازه و با کیفیت در خواب از شنیدن یک خبر خوب و مفید گواه می دهد. تعبیر خواب خوردن خرمای زرد نیز خبر، پیام، اندوخته و امثال این است.

تعبیر خواب خرما هدیه گرفتن

تعبیر خواب خرما هدیه گرفتن

تعبیر خواب خرما هدیه گرفتن و خرما خریدن اشاره مستقیمی به بدست آوردن مال و سرمایه دارد. البته با توجه به پاکی خرما در خواب، این اندوخته نیز حلال و از راه قانونی بدست خواهد آمد. حتی ممکن است بیننده خواب از شخصی طلب داشته و یا منتظر رسیدن نتایج یک قرعه کشی باشد، در این حالت به احتمال قوی بعد از خوابی که در آن خرما هدیه می گیرد، نتیجه قرعه کشی به نفع او بوده و یا پولی که مدت هاست منتظرش است بدستش می رسد. البته برعکس این نیز ممکن است؛ به طور مثال اگر در خواب ببینید در حال پخش کردن خرما هستید و یا شما آن را به دیگری هدیه می دهید، در این حالت احتمالا بدهی قبلی خود را تسویه کرده و یا دست یاری به شخصی دراز خواهید کرد. بنابراین تعبیر خواب خرما پخش کردن به معنای سود رساندن به بقیه می باشد.

تعبیر خواب خرمایی که شما در خواب دیدید، به هیچ کدام از موارد بالا ربط نداشت؟!

تعبیر خواب خرما چنانچه در ابتدای موضوع نیز عنوان کردیم، بسیار مفصل و گسترده می باشد. شما ممکن است در خواب خرمایی خورده و هسته آن را به زمین انداخته باشید؛ این خواب به شما می گوید که اگر متاهل هستید به احتمال قوی صاحب فرزندی خواهید شد. ناگفته نماند در قرآن کریم نیز بارها از خرما به عنوان میوه بهشتی یاد شده است. لذا در منابع اسلامی، خرما و تعبیر خواب خرما بسیار پسندیده و خوب می باشد. کاشت و یا برداشت خرما و درخت نخل در خواب به این معناست که اگر مجرد هستید احتمالا در آینده با زنی ثروتمند، لایق و نجیب ازدواج خواهید کرد. البته برداشت محصول درخت نخل می تواند به معنای کسب دانش نیز باشد. اما اگر رویای عملیات چیدن خرما در فصل آن نباشد، داستان کمی فرق می کند. در این حالت احتمالا یادگیری شما بی ثمر بوده و یا در زمینه مفیدی نخواهد بود. یا در بعضی جاها این خوب به عامل به عمل نیز تشبیه شده است. جالب است بدانید که اگر یک زن در خواب، خود را در حال خوردن خرمایی رسیده ای ببیند که شیره از آن می چکد، به این معناست که به وی ارثی از همسرش می رسد که اصلا انتظارش را نداشته، حتی اگر قبلا طلاق گرفته باشد. همچنین اگر شما خود را در خواب ببینید که خرمایی از شخصی گرفته و با دست آن را شکافته و هسته اش را بیرون آورده اید، احتمالا باید منتظر به دنیا آمدن فرزندی پسر باشید.

تعبیر خواب چیدن خرما از روی درخت

تعبیر خواب خرمایی که چیده شده است...

تعبیر خواب خرما در حالی که آن را از یک درخت نخل خشکیده می چینید، به معنای یادگیری مطالب مفید از یک شخص بی فایده و نادان است. یعنی از شخصی که اصلا انتظار نمی رفت، دانش مفیدی بدست خواهید آورد. همچنین این خواب نشان می دهد که اگر در شرایط دشوار و مشکلات زندگی هستید، از جایی که فکرش را نمی کردید، کمک رسانی خواهد شد.

تعبیر خواب خرما به زمانی که آن را می بینید وابسته است!

تعبیر خواب خرما برای مردی که آن را در دو فصل مختلف دیده بود، دو جنبه متفاوت داشت. روزی مردی نزد ابن سیرن آمده و به او گفت که در خواب خود چهل عدد خرما پیدا کرده است. ابن سیرین به او هشدار داد که به همین زودی ۴۰ ضربه شلاق خواهد خورد. مدت ها بعد همان مرد بار دیگر آمده و این بار با نگرانی مطرح کرد که بار دیگر چهل خرما را در خواب دیده که از سلطان شهر به او رسیده است. این بار ابن سیرین به او نوید بدست آوردن ۱۰۰۰ درهم را داد. وقتی هر دو این تعبیر حقیقت یافت آن مرد در مورد تناقض به وجود آمده سوال کرد و ابن سیرین گفت: خواب اول را زمانی دیدی که فصل بی آبی بود و درختان خشک شده بودند اما رویای دوم را در زمان بارندگی و فصل کاشت و برداشت دیدی. فرق آن ها در زمانی بود که رخ داده بودند!

تعبیر خواب خرما می تواند نشان دهنده ی یک سفر باشد.

تعبیر خواب خرما اگر به شکل بوته ای و فراوان باشد، غنیمت یا اندوخته فراوان شمرده می شود. اما اگر خرماهایی که در خواب می بینیم به شکل پراکنده بر روی زمین پخش شده باشند، احتمالا سفری پیش روی داریم که برای ما خوب و مفید خواهد بود. این بوته های خرما همچنین می توانند اشاره ای به خانواده، گروه یا مشارکت داشته باشند که هر بوته نشان دهنده یکی از اعضای خانواده یا گروه می باشد. بنابراین اگر بوته ای که در خواب دیدید با سایر آن ها تفاوت داشت، در واقعیت به دنبال این تفاوت در فرزندان و یا همکاران خود بگردید.

آیا تعبیر خواب خرما همیشه خوب است؟!

تعبیر خواب خرما در اکثر مواقع در برگیرنده ی اتفاقات خوب می باشد اما اگر فردی در رویای خود خرمای نارس قرمز رنگ ببینید همانطور که قبلا هم اشاره شد، احتمالا دچار یک بیماری مرتبط با خون خواهد شد. در واقع بیشتر منابع تخصصی در این مورد، افزایش بیش از حد گلبول های قرمز را عنوان کرده اند.

تعبیر خواب خرما به طور خلاصه

تعبیر خواب خرما می تواند هم خوب و هم بد باشد. اما با توجه به آنچه که گفته شد، این میوه بهشتی در خواب تعابیر مثبت بیشتری دارد تا منفی. از جمله به دنیا آمدن فرزند، درآمد خوب و حلال، دانش و بدست آوردن اطلاعات، خبرهای خوب و خوشایند، سفر و ...

اما در برخی از مواقع نیز خرما در خواب می تواند هشداری برای یک رویداد ناخوشایند باشد، که البته این موضوع بستگی به نوع خوابی که دیده اید و شرایط روانی فعلی خودتان دارد. بنابراین بایستی از کلی گویی در این خصوص بپرهیزیم و اگر خوابی با محتوای خرما دیدیم، آن را از جهات مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

64 نظر

  1. دلنیادلنیاsays:

    در رویاهایم سه با خواب دیده ام خرما می خورم دختری دانشجو و نزدیک امتحان هستم و به شدت اهل دین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، میل کردن خرما در این رویا میتواند ، نوید یک خبر و یا یک امیدواری تازه و رضایت بخش در آینده را بدهد.

  2. فاطمهفاطمهsays:

    سلام، خواب ديدم مادر خواستگار خواهرم اومدن منزل ما، و من به مادرشون خرما تعارف ميكنم و ايشون يه مشت خرما بر ميدارن كه خيلي باعث تعجب من شده بود كه چرا با اين حالت خرما برداشتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مال حلال است و بر روشنایی چشم و فرزند نیکو تعبیرمیشود

  3. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    باسلام و تشکر از پاسخگویی ساعت 6صبح خواب دیدم که رفتم بازار و جالب اینجا بود که بازاری که همیشه برای خرید میرفتم تو خوابم خیلی تغییر کرده بود و من شروع کردم به خرید خرما خریدم خرمایی که با کنجد قاطی شده بود خریدم از فروشنده ارده خواستم یه قوطی خیلی کوچیک بهم داد نگاه که کردم ارده خیلی خشک بود انگار کنجد توش بود بجای ارده یادمه از گرونی هم به مغازه دار داشتم گله میکردم که چرا اینقدر گرون شدن بعد رفتم خونه پدریم خواهرم خرما خواست بهش ندادم گفت حداقل به دوتا بچه های کوچیک خواهرم بدم بهشون یکم کیک داشتم از کیکم دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر منفعت و رزق حلال تعبیر میشود که در زندگیتان پدیدارخواهد گشت

  4. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    سلام تقریبا ساعت 6صبح بود که خواب دیدم رفتم بازار و از مغازه خرماهای مختلفی خریدم خرمای ساده خرما با کنجد و ارده هم خواستم بخرم که یه قوطی خیلی کوچیک گفتم بده وقتی داد خیلی خشک بود داخلش کنجد بود انگاری بجای ارده که هی گفتمش عوضش کنه و داشتم از گرونی خرماها به فروشنده گله میکردم بعد رفتم خونه ی پدریم خواهرم دوست داشت از خرماهام بهش بدم ولی ندادم گفت لااقل به این دوتا بچه خواهرم بدم منم یکم کیک داشتم بهشون دادم ولی از خرماهام ندادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام منفعت است و رزق و روزی حلال در زندگی که برایتان مهیا خواهدشد

  5. مریممریمsays:

    سلام در خواب دیدم که چند درخت خرمای طلایی توی کوچه هست و هوا هم طلایی بود همسایه ها می گن اگه گریه کنی اینا از بین می رن منهم گریه کردم از بین نرفتن هیچ پر شاخ و برگ تر می شدن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، درخت های خرمایی که در کوچه بوده اند بیشتر بیانگر اخبار و یا اتفاق ها مهم و خوبی است که برای همسایگان یا آشنایان شما در راه خواهد بود.

  6. زهرازهراsays:

    سلام،من خواب دیدم با ماشین پدرم با مادر و خواهرم درحال عبور از خیابان گلزار شهدای شهرمان هستیم وماشین ها انگار درصف بودند وماهم در ردیف ماشین ها رد میشدیم که چشمم خورد به تابوت های شهیدی که کنار خیابان بودند ویک عده انگار تابوت هارابه خانواده هایشان تحویل می دادند ومن توی ماشین با عجله ویک حرص خاص از خواهرم خواستم که یک تابوت برای من بگیرد وخواهرم یک تابوت با کمک پدرم برای من اوردند ودر صندلی های پشت ماشین روی پایم گذاشتم وسرم را اهسته روی تابوت گذاشتم اما ان لحظه اصلا نه احساس غم میکردم نه احساس خوشحالی واین حس برای خودم هم عجیب بود ودر خواب از خودم می پرسیدم که چرا غمگین نیستم،در ان لحظه خواهرم خواست که تابوت را باز کند اما من اجازه ندادم ودر برابر اصرارش با تندی او را منع کردم،اما تا کمی غفلت کردم دیدم خواهرم در تابوت را باز کرده ووقتی درون تابوت رابا دلهوره نگاه میکردم با خرما روبرو شدم که سرتاسر تابوت چیده شده بود تا خواهرم خواست که یک خرما بخورد من فریاد کشیدم که تمام این خرما ها مال من است ودرتابوت را بستم ورفتیم به جایی که تابوت هارا تحویل می دادند تمام جنازه های شهید ازداخل تابوت به روی تابوت گذاشته شده بودند وسوخته بودند طوری که تشخیص دست از پای انها مشخص نبود ومن تابوت شهیدم را انجا تحویل دادم وبرگشتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیراتی است که در عالم بیداری با آنها مواجه میشوید

  7. نگارنگارsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم،کنارخونمون خرمای نرسیده وزردکه انگاربادازدرخت آورده و روی زمین بودوخانواده همسرم داشتن درموردزمان رسیدنش حرف میزدن،،منم یه دونه خرمابرداشتم که نصفش رسیده بودونصف دیگش نارس وقتی قسمت رسیده خرماروخوردم خیلی شیرین بودوبرام خوشمزه بودباخودم گفتم کاش خرماهازودتربرسن که ازش باچایی بخورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر برکت ورزق و روزی است که بسیار خوش تعبیر است

  8. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم که یه کاسه خرما دارم و میخوام بین بقیه پخش کنم . خرماهای رویی یکیش پر از شیره بود که زیری ها هم پر از شیره بودن ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر برکت و رزق و روزی در زندگی تعبیرمیشود

  9. KhKhsays:

    با سلام خواب دیدم که خونه یه نفر پراز مهمونه دارن ناهارشون رو میخورن که من و مادرم به اونا خرما میدیدم در ضمن تو خوابم کسی که دوستش دارم هم بود بهش خرما دادم اونم گرفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر برکت و رزق و روزی در زندگی تعبیر میشود

  10. parisaparisasays:

    سلام خوتب دیدم چندتا بسته خرما که تعداد بسته ها تقریبا زیاد بود روو کابینت خونه ی عموم بود و من وقتی دیدم پیش خودم گفتم با تعجب که چقد خرما .. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شیرین کامی و عاقبت بخیری در زندگیتان است

  11. آیداآیداsays:

    سلام و درود ؛ نزدیک به اعلام نتایج کنکور 98 هست من دیشب قبل از خاب کلی دعا کردم و از خدا خاستم خاب ببینم تا کمی از نتیجه خبر دار بشم و شاید ارامش بگیرم؛ خاب دیدم رفتم سوپر مارکت کلی تنقلات خریدم بعد چشمم به بسته های خرما افتاد دلم قصب که نوعی خرما هست کشید و خریدم بعد که اومدم خونه خیلی ناراحت شدم ک چرا یادم رفته باهاش گردو بخرمو بخورم ! لطفااااااااا تعبیرشو بهم بگیر خیلی بهش نیاز دارم!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر شادمانی و سعادتمندی در زندگی تعبیر میشود

  12. آیداآیداsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم سوپر مارکت و کلی تنقلات خریدم یهو چشم به بسته های متنوع خرما افتاد خیلی دلم کشید قصب رو انتخاب کردمو خریدم وقتی رسیدم خونه ناراحت شدم ک چرا یادم رفته باهاش گردو بخرم ک بخورم! من اینروزا خیلی منتظر اعلام نتایج کنکورم میتونه به اون ربطی داشته باشه؟؟؟!!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن سعادتمندی در زندگیتان است

  13. صدیقهصدیقهsays:

    سلام من خواب دیدم مشغول مرتب کردن چندتاصندوقچه فلزی قدیمی هستم که درون کمد بودن، یه بسته شیرینی که به شکل گُل های کوچولو کوچولو بودن دیدم درشو باز کردمو دوتاشو خوردم ، یه جعبه خرما هم دیدم درشو باز کردم دیدم فقط ۳تا دونه توش مونده بقیش قبلا مصرف شده بود، اونا رو هم خوردم و هسته اش رو روی فرش اتاق انداختم، پدرم که سالها پیش فوت شدن تو هم اتاق خواب بود خواهرو برادرمم خواب بودن، دیدم پدرم تکانی خورد و بیدارشد من صداش کردم گفتم بابا وقت نمازصبح شده پاشو..انگار گوشیش رو کوک کرده بود تا واسه نمازصبح بیدارش کنه بعدم پاشد و رفت وضو بگیره، بعدم دیدم که هسته خرما که روی فرش انداخته بودمو برداشتم و نمیدونم کجا انداختم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرمایه و اخباری خوشاینددر زندگیتان است و نیکو و پسندیده تعبیر میشود

  14. هانیههانیهsays:

    با سلام..خواب دیدم..توی خونه مادربزرگم که فوت شده مراسم هست..دقیق نمیدومم چه مراسمی شبیه مراسم عزاداری امام حسین بود.. تو این مراسم یکی خواستگار قبلی من و یکی پسری که نمیشناسم هستن..مراسم تو زیر زمین بود من رفتم کاری بکنم و برگشتم..موقع برگشتن خواستگاز قبلی من دنبالم امد به طور نامحسوس اما من متوجه بودم..رفتم تو در رو بستم.به مادرم گفتم تا بیاد ببینه پسره تا دم در امد ولی پشیمون شد رفت موقعی که داشت برمیگشت مچشو گرفتم..از پله ها رفت پایین برای ادامه مراسم انگار میخواست چیزی بهم بده...پله ها منتظر شدم..همون موقع یه پسر دیگه که منو می خواست یه بشقاب خرما داد دستم..من نمی شناسمش و تو خوابم دوستش ندلشتم...مجبور شدم برگردم..و نتونسنم منتظر اون پسره بشم..بعد انگار از طرف کسی برام کیک فرستاده بود .بعد یه سفره بود..که پهن بود..نشستیم با اقوام..من یدونه خرما برداشتم خوردم هسته اشم دراوردم..خوشمزه هم بود. .همون لحظه از خواب پاشدم دیدم اذان صبح میگن..ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شاهد شادی و شادمانی باشید و در ان شرکت کنید و درکل بیانگر شیرین کامی و سعادتمندی در زندکی است

  15. یک مادریک مادرsays:

    سلام خواب دیدم ، دختر جاری من که درحال حاضر بار داره هوس خرما کرده و داره آب وهنش رو همش قورت میده ، در حالیکه ما توی ماشینمون یک بسته خرما داشتیم .آخر نتونست خرما رو بخوره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سعادتمندی و خوشحالی در زندگی است

  16. JumehanJumehansays:

    سلام خانومم خواب دیده که یکی در میزنه میره میبنه که یه پیره مرد یه بسته خرما تازه بهیش میده بعد اینو میاره خونه خودش میخوره بقیه خانواده میده تعبیر کنی ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بدست آوردن رزق و روزی حلال است

  17. ضیاضیاsays:

    سلام‌ وقتتون بخیر،چند ماه پیش خواب دیدم که با عجله دارم میرم به خونه ی در حال ساختمون سَر بزنم،به سر کوچه که رسیدم دیدم توی باغی سر سبز هستم که درخت خرمای بزرگ و سر سبز و پر باری داره،در همون حال پدر بزرگمو که چندین ساله فوت شده رو با لباس های بسیار زیبا کنار درخت میبینم و به من خرمای شیرینی از همون درخت میده که بخورم،در حال خوردن از خواب بیدار شدم اما اون خرما اونقدر شیرین بود که وقتی بیدار هم شدم حس میکردم مَزش زیر زبونمه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سرمایه و دارایی شما در زندگی است و حامل اخبار خوشایند است

  18. محدثهمحدثهsays:

    سلام خسته نباشید،چندین ماه پیش خواب باغی را دیدم که یک سمتش پر از درخت های نخل همراه با خرما بود،چه تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر منفعت و رزق حلال تعبیر میشود که در زندگیتان پدیدارخواهد گشت

  19. مطهرهمطهرهsays:

    با سلام . اگر مردی محبوس در خواب ببیند خرمای تازه میخورد و راه میرود و به مغاره ای میرسد که خرماهای درشت و تازه و زرد رنگ دارد که خیلی خوشمزه است از آنها نیز میخرد و میخورد تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به معنای سرمایه، دارایی یا یک خبر خوب است. فرد اگر در خواب ببیند که در حال خوردن خرما است احتمالا به دنبال افزایش درآمد از راه قانونی است.

  20. لیلالیلاsays:

    سلام من فارع التحصیل هستم،خواب دیدم که مادرم دوتا لقمه نون و پنیر و خرما برای من گرفته،وقتی از مدرسه برمی گردم می بینم که یکی را خورده ام و دیگری در کیفم باقی مانده و فکر میکنم که اسراف کرده ام و خیلی ناراحتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده مالی حلال است که ممکن است برایتان ایجادشود

  21. زکییزکییsays:

    سلام خسته نباشید من خواب میدیدم روضه امام حسین خونه مادربزدگم تموم شده بود اماکم وبیش شلوغ بوداونجا منو دوتا اززندایی هام توی آشپزخونه بودیم مادربزرگم یه پاکت خرمای سالم وتازه دستش بود منم چندتا ازش خوردم هسته رودرمیاوردم ومیخوردم (درواقعیت مادربزرگم ماه سفرچندروز روضه میگیره.واینکه من یه حاجت خیلی بزرگ دارم دیشب خیلی دعا کردم وخوابیدم واین خوابو دیدم)مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اخبار خوب و خوشحال کننده ای است به زودی به شما داده خواهدشد

  22. زکییزکییsays:

    خدایا شکرت،ازشماهم نهایت سپاس گذاری رودارم استاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواهش میکنم

  23. طلایهطلایهsays:

    سلام وقتتون بخیر ببخشیدمن چندروز پیش بعدازنمازصبح خواب دیدم که توی خیابون هستم و درمسیر یک بچه ی فقیررا میبینم که خیلی گرسنه است نگاه میکنم که چه جیزی اونجاهاهست که براش بگیرم بخوره میبینم که یک دستفروش درحال فروختن خرماست ازش میخوام که یک مشت خرمابهم بفروشه و اون میگه که باید حتما یک کیلو بخرم منم میگم که یک کیلو به دردم نمیخوره و فقط یک مشت بااصرار ازش میگیرم و میبرم که بدم به بچه ولی میترسم که نتونه بخوره یابه هردلیلی ازش بگیرن و... برای همین بااینکه عجله داشتم تندتند خرماهارو میزارم توی دهانش تاهمشو بخوره بعدکه خیالم راحت میشه مسیرمو میرم ازطرفی توی خوابم نگران گم شدن بودم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اخبارخوش و خوبی است که به شما خواهدرسید و نشان دهنده روزی است که برایتان مهیا خواهدشد که باعث شادکامی شما خواهدشد

  24. ShoshoShoshosays:

    سلام خواب دیدم ک پدربزرگم ک فوت کردن با ظاهری خیلی خوب و صورتی بشاش اومد ب دیدنم و برام ی ماشین پر از خرمای تازه اورده بود و گفت همش ماله خودت بخور عزیزم اما از خرماها چیزی نخوردم و از خواب بلند شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. می توانید منتظر یک خبر خوب از طرف کسی یا جایی که انتظارش را ندارید باشید.

  25. آتنااحمدیآتنااحمدیsays:

    سلام من خواب دیدم بایه نفر تو خواب که دوستم بود ولی نمیشناختمش رفتیم جلوی مسجد انگار ۹صبح بود وختم یه نفر بود من نمی‌شناختم .بعد داشتن خرما درست میکردن.جلوی در مسجد خیلی تشریفاتی بود.خرماها آنقدر بزرگ ورسیده بودن که اندازه یه نون ساندویچی کوچیک بودن وداخلشون پرگردو بود دوستم یه دونه داد خوردم آنقدر خوشمزه بود که خودمم یه دونه دیگه برداشتم خوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. شادی و فراوانی تعبیر رویای شما است.

  26. منامناsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم تو خوابگاه با دوستام بودم خواستم وارد خوابگاه شم که البته دیگه اونجا نیستم ودرسم تموم شده یه نفرمقداری خرما بم داد منم چنددونه خوردم بقیشم داخل یخچال گذاشتم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. به زودی سرمایه خوب بدست آورده و یا خبرهای خوبی به گوشتان میرسد.

  27. مهلامهلاsays:

    سلام.خواب دیدم پدرم ۴تا نخل خرما برای قشنگی خونه خریده درختارو آوردن جلوی در خونه دوتاش خیلی خیلی بلند بود دوتاشم دو متری بود نمی دونم خرما داشتن یا نه ولی سبز بودن شایدم درخت مصنوعی بودن،یک بلندو یک کوچیک سمت راست یک بلندو یک کوچیکم سمت چپ خونه گذاشتن قرینه،انگار خونه مشترک بود بین ما و عموم.نخلا ریشه نداشتن میترسیدیم بیفتن یهو دیدم ی سرباز اومد گفت اینا رو باید ببرید از اینجا که می افتن.عموم گفت نه فقط زمان می بره تا ثابت بمونن سرجاشون،زن عمومم میگفت به سربازه بیاید زودتر ببریدشون.توی خواب پسر عموم بهم گفت ما باهم نامزد شدیم منکه تو دلم اصلا راضی نبودم ولی مخالفت نکردم،نخلا هم ثابت موندن سربازه هم مدام دور خونمون می چرخید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر مال و ثروتی باشد که به صورت حلال برای شما در زندگی به وجود خواهد امد

  28. بهنازبهنازsays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم که ماه محرم و صفر است وخیابان شهرمون تعداد زیادی سرباز هست که برای امنیت عزاداران که این سرباز لباس سبز رنگ پوشیده بودن.به همراه من یه پسر بچه کوچک بود که در دست هر دوی ما سبد نذری در دست داشتیم.که من به خانه خالم رفتم و انگار اونجا مراسم عزاداری باشه.که همه سیاه پوشیده بودند.آقای که سیاه پوشیده بود بهم خرما و گردو نذری خیلی زیاد داد.و سه تا شکلات لوکا.عروس خالم هم بهم یک روسری به رنگ سفید داد تا سر کنم.سپس دیدم مادرم در همان مجلس به چند تا از اقوام صحبت میکرد که چرا عشقم به خواستگاری نمیاد.که افرادی که در آن مجلس بودن گفتن فلان کس نميزاشت بیاد ولی اون شخص حل شد.ومن در عالم واقعيت برای رسیدن به عشقم خیلی نذر وراز ونیاز با خدا کردم.وبرای امام حسین ماه محرم خیلی نذر کردم.تعبیرش چيه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر به وجود امدن روزهای خوشایند و شادی بخشی است که در زندگی برایتان ایجاد خواهدشدو موقعیت های جدیدی در زندگی برایتان به وجود خواهد امد

  29. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم ازسوپری یک جعبه خرماخریدم که همونجا جعبه روبازکردم وازخرماخوردم خوشمزه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر شادمانی و شیرن کامی در زندگی است

  30. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. دختری مجرد هستم دیشب خواب دیدم عمم توی خواب به من میگفت برات خواب دیدم که بهت یه خرما دادن و تعبیر خرما شوهر هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر رسیدن خبر های خوب در زندگیتان است

  31. فاطمه محمدیفاطمه محمدیsays:

    سلام در خواب دیدم که در جایی هستم که خیلی خرما است بعضی خیلی مرغوب و برخی کیفیت کمتری داشتند من می خواهم امتحان دانشگاه بدهم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شیرین کامی و شادمانی است که در زندگی برایتان ایجاد خواهدشد

  32. آواآواsays:

    سلام. خواب دیدم با خانواده ام رفتیم باغ بعد داخل یه پیاله چندتا دونه خرما بود منم شروع کردم خرماها رو با نون بخورم. پدر خدا بیامرزمم داشت تو منقل آتیش روشن میکرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای پدرتون خرما خیرات کنید

  33. آشیانهآشیانهsays:

    سلام خواب دیدم پسری اومده خونمون که انگار همون پسری بود که تو بیداری دوستش دارم ولی مادرم از ارتباطمون با خبر شده بود و میخواست باهامون حرف بزنه قبل اینکه مادرم بیاد باهم صحبت کردیم و چند تا سوتفاهم که تو بیداری به خاطرش قهر بودیم و با صحبت برطرف کردیم بعد مادرم اومد و برامون خرما و تخمه افتابگردون اورد ولی ما فقط خرماها رو خوردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      وقتتون رو صرف کار های بیهوده می کنین

  34. ریحانهریحانهsays:

    سلام من خواب دیدم خونه ی خالم هستم و دارم خرما أرده میخورم خرما خیلی رسیده بود و شیره داشت تعبیرش چیه میدونید؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سعادتمندی در زندگیتان است

  35. آیداآیداsays:

    سلام ؛ من خواب دیدم لای خرمای رسیده گردو گذاشتم ک بخورم بعدا پشیمون شدم خرما و گردو رو کوبیدم و با ارد و .. مخلوط کردمو حلوا درست کردم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از فرصت هاتون استفاده می کنین

  36. محمد حسینمحمد حسینsays:

    سلام استاد با عرض خسته نباشید بنده خواب دیدم به یکی از اشناها که میشناختم خرما هدیه دادم خرمای خیلی تازه بعدش که تو راه همین خونه ی اشنامون شدم اشتباهی وارد منزل یکی دیگ شدم عذز خواهی کردم و خارج شدم رفتم خونه ی خودشون خرمایی که هدیه دادم دیدم و خیلی از من استقبال گرمی کردن تعببیرش چی میشه استاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به موفقیت در زندگیتون اشاره داره

  37. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم یکی از همکارای مرد مجردم امد خانه ما و یک بسته خرما که توش گردو هم گذاشتیم برداشت با خودش برد و من هی به خودم میگفتم عیب نداره میرم یه بسته خرمای دیگه میخرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بر افزایش رزق و روزی در زندگیتان دلالت دارد

  38. رحیم شهیررحیم شهیرsays:

    سلام من خواب دیدم میرم به یه دکان و خرما میخرم این خواب را دقیقا ۵ الی ۶ صبح که بود دیدم تعبیرش چیه ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بر شادمانی و شادکامی دلالت دارد

  39. الناالناsays:

    سلام خواب دیدم که منو همسرم در ماشین نشسته بودیم کنار در ماشین نان های گرم و تازه ایی بود که مثل نون باگت بودن و فوق العاده خوش مزه من با خرما که به بدون هسته بود لقمه میگرفتم و در دهان همسرم می گذاشتم و خودم هم از ان میخوردم بعد انگار برادر شوهرم از ماشین پیاده شد و وسط خیابان رفت در حالی که عریان بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده برکت و فراوانی در زندگیتان است

  40. رویا رضاییرویا رضاییsays:

    با عرض سلان و ادب . تشکر از سایت بی نظیرتون. در خواب دیدم در یه نخلستانی هستم که شاخه های نخل ها داشت میشکست و من به یه نفر بچه که نمیدونم کی بود میگفتم خرما ها رو از رو شاخه ها بچین نمونند رو زمین.از خرما ها نخوردم.خرما ها تر و زرد عسلی شیره ای بودن.سپاسگزارم اگر تعبیر داشت .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر شادمانی در زندگیتان است

  41. حدیث سلیمانیحدیث سلیمانیsays:

    سلام ببخشید قبلی نمیدونم من چیزی دیگه ای نوشتم چرا اون اومد من ۶ ماه حامله ام دیشب خواب دیدم که بچم ب دنیا اومده و تپلی و خیلی دوسش دارم همش بغلمه بعد خواب دیدم ک از ی جایی میرم بالا وقتی رسیدم همه شهر از اون بالا پیدا بود و خواب دیدم ک شوهرم میخاد ی زن دیگ بگیره و من یکی از ماهان از مچ ب پایین ندارمش بعد منو مامانم و خالم رفتیم خونه همسایمون ولی من اینجا دوتا پاهام سالم بود و توی حیاط همسایمون پر درخت نخل بود ک خرماهاش نرسیده و نیمه رسیده بودن بعد همسایمون ی مشت بهم داد ک توت هم داخلشون بود من خرما خوردم ولی توت نه اونا رو پرت کردم بعد ی درخت دیدم ک خرمای رسیده و سیاه داشت شاخه اش رو آوردم پایین و مشت ازش میدم و چندتاشو ب مادرم دادم بعد ار خواب بیدار شدم و دوباره خوابیدم خواب دیدم تو مدرسه ام و امتحان دارم رفتم دفتر مدرسه برای خودکار مدیر بهم گفت هرچی میخوای از تو یخچال دربیار بخور ولی من گفتم از خرمای جلوت میخام اونم ی مشت بهم داد ک خرما ها گردو هم داخلش بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فرزندتون دارای خیر و برکت هست در زمان بارداریتون زیاد قرآن بخونین

  42. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام خواب دیدم دوستم اومد خونمون گفت از اون خرما و چایی ما میخواد من بهش گفتم به نیت ۵ تن برات ۱۵تا خرما با بادوم زمینی پودر شده میزارم توی جعبه و چای خشک هم یکم براش ریختم،برد خونشون. ببخشید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشوم دعا کنید و از اهل بیت بخواین که مشکلشون حل شه

  43. سرور حدادسرور حدادsays:

    پدرم خوا دیده رفته سیر بخره مغازه دار گفته چرا سیر میخوای بیا خرما ببر بعد بهش خرمای نارس داده همون لحظه زن مغازه دار اومده گفته چرا خرمای نارس میبری بیا این خرمای رسیده رو ببر بعد انگار رفته تو نخلستان از درخت واسش کلی خرمای تازه آورده میشه تعبیرشو بگید

  44. لیلالیلاsays:

    با سلام، دیشب خواب دیدم پنج عدد خرما دستمه و میخورم یه همکار مجرد اقا ازم خرما می‌خواد من بهش نمیدم و خودم میخورم اون هم میره و به بسته خرما میخره و به بقیه میده و من هم ۳ تا از خرمای اون رو هم میخورم ، تعبیرش چیه ؟

  45. گیسوگیسوsays:

    سلام من خواب دیدم که در حیاط خانه خودمان کلی درخت نخل داریم و با همه اعضای خانوادم هم هستن و اون کسی که من دوستش دارم و یه عشق یه طرفه هم هست و حالا بابام داره خرما هارو از درخت نخل جدا میکنه و اونی که دوستش دارم هم کمکش میده یه چیزی مثل برداشت محصول الانم که فصل خرماست بعد من رفتم و یه خرمای رسیده از یه پنگ چیدم و خردم و همه اعضای خانوادم انگار درگیر برداشت محصولن تعبیرش چیه

  46. سید عارف هاشمیسید عارف هاشمیsays:

    بنام خدا باسلام چند روز پیش خوابی دیدم که در بین صف نماز گزاران در مسجد بودم که مقداری خرماه خوشمزه در ظرفی داشتم که مشغول خوردن آن بودم که بعد از چند لحظه وقتی بیرون مسجد اومدم نگاهم به درخت خرمادر حیاط مسجد افتاد که خوشه های خرما از آن آویزان بودند فهمیدم که خرما مال این درخته ظرف را به گیم مسجد دادم که هر وقت خواست بینه بقیه پخش کندالبته اون یک سال که فوت کرده ولی در خواب بود که مسیری را باهم راه رفتیم ومن برگشتم وناگهان صدایی بهم رسید هروقت خواستی این کار رو انجام بدی سوره حشر را بخوان تا بیشتردر بحر آن بروی

  47. رضارضاsays:

    سلام .من خواب دیدم که در کار خانه دوطبقه که مال خودم بود با دوستانم بودیم که من میخواستم به کارکنان طریقه انجام دادن کارو یاد بدم . که بغلم یه تانکر بود از تو تانکر بایه چیزی و ورمیداشتم میزاشتم تو پاکت نایلونی کنارهاشو پرس میکردم وقتی پرس میکردم اب تو پاکت خشک میشد و چیزای تو پاکت تبدیل به خرما میشد.

  48. ن،  حن، حsays:

    سلام خواب دیدم که تو خونه ایستاده بودم و جلوی پام دسته دسته خرمایی تازه و فراوان از آسمان میریزه. و تعبیر من این بود زخاطر کاری که شروع کردم به زودی رزق و روزی و برکت و ثروت بدست میاورم، ممنون میشم این خواب رو برا تعبیر کنید. با تشکر

  49. ناهیدناهیدsays:

    سلام .من چند ساله فارغ التحصیل هستم.بعد از نماز صبح کلی دعا کردم وخابیدم خاب دیدم تو یه ازمون تو دانشکاه شرکت کردم ازمون عربی بود رفتم سوالا تو بشقاب یبار مصرف بود جلو من یه سری اعداد انگلیسی قرمز بود ب مراقب گفتم برا منم از اون سوال عربیا بیارید یه بشقاب خرما تزیین شده اوردن ک نوشته خواص خرمارو بگید

  50. فائزه امیریفائزه امیریsays:

    سلام من خواب دیدم انگار لکه ای یا نشونه ای رو دستم خیلی کمرنگ بود بلد ی نفر بهم گفت زیاد خرما میخوری خرما نخور تعبیرش چی میشه

  51. حمید.حمید.says:

    سلام .من خواب دیدم خرما تازه خوب دارم میل میکنم بعد هسته خرمارو بادستم پرت کردم هسته خرما تبدیل به کرمی کوچک شد ورفت.

  52. م زم زsays:

    سلام. یکی از دوستانم که خانم هستند، خواب دیده اند که یک خسته خرما از فرجش درآمده و آن را به خواهرش داده. تعبیرش رو لطف بفرمایید.

  53. مهنوش صالحیمهنوش صالحیsays:

    سلام .همسایه مون خواب دیده پدرخدابیامرزم بیرون از خاک با چهره نورانی وخوب در حال قدم زدن هستن و پیش دستی خرما هم دستشون هست و میخورن ..گفته اینجا چکار می کنید؟پدرم گفتن تو خونه ام یکم خلقم تنگه اومدم قدم بزنم وهوا بخورم ..تعبیرش چیه؟ البته ما تازه ایشون از دست دادیم وخیلی بی تابیم

  54. مهنوش صالحیمهنوش صالحیsays:

    سلام .همسایه مون خواب دیده پدرخدابیامرزم بیرون از خاک با چهره نورانی وخوب در حال قدم زدن هستن و پیش دستی خرما هم دستشون هست و میخورن ..گفته اینجا چکار می کنید؟پدرم گفتن تو خونه ام یکم خلقم تنگه اومدم قدم بزنم وهوا بخورم ..تعبیرش چیه؟ البته ما تازه ایشون از دست دادیم وخیلی بی تابیم

  55. مهنوش صالحیمهنوش صالحیsays:

    سلام .همسایه مون خواب دیده پدرخدابیامرزم بیرون از خاک با چهره نورانی وخوب در حال قدم زدن هستن و پیش دستی خرما هم دستشون هست و میخورن ..گفته اینجا چکار می کنید؟پدرم گفتن تو خونه ام یکم خلقم تنگه اومدم قدم بزنم وهوا بخورم ..تعبیرش چیه؟ البته ما تازه ایشون از دست دادیم وخیلی بی تابیم

  56. صالحیصالحیsays:

    چرا جواب خوابها رو نمیدین ما منتظریم😢😢😢

  57. سمانه علویسمانه علویsays:

    من خواب دیدم از سرویس بهداشتی در میام در حیاطمو رو باز میکنم روسری هم سرم ندارم ولی احساس میکنم خیلی زیبام تا میخوام درو ببندم یه پسر خوشگل توی سینی به من خرما میده یهو میبینم نشستیم داریم حرف میزنیم بابام میاد من و پسررو میبینه هیچی نمیگه ولی نارحت میشه پسره به من میگه برو خرما بگیر ۳۰۰۰تا بعد بفروش نفع کنی منم شماره ی پسررو رفتنی میگیرم تعبیر این خواب چه هست؟؟

  58. ابولفضل زنده بودیابولفضل زنده بودیsays:

    سلام خواب دیدم دوست قدیمیم کنارمه و خارک بهم داد خوردم

  59. شهر بانو  الفشهر بانو الفsays:

    من در خواب دیدم از دست یکی از همکاران همسرم که سید هستند یک پلاستیک بزرگ حدود دو کیلو پودر هسته خرما، برامون اورده بود و در منزلمون بسته بندی کرد و به من داد میخواستم تعبیرشو بدونم با تشکر از شما

  60. رسول نیک نامرسول نیک نامsays:

    باسلام من خواب دیدم که با پدر دختری را که دوستش دارم خرما (رطب تازه ) از نخل میچیدیم میشه تعبیر کنید ؟

  61. الهه میرزاییالهه میرزاییsays:

    خواب دیدم شیخی درحرم امارضا درحال روضه خوندن بود ومن نمیدونم از صدای شیخ خوشم نمیومد یادنبال کسی میگشتم.شیخ در همین حین دوتا خرما به من تعارف کرد منم قبول نکردم دوخرمارو

  62. مینا پاسالارزادهمینا پاسالارزادهsays:

    سلام، من خواب دیدم مادرم یک جعبه خرمای بم با کیفیت بسیار اعلا به من هدیه داد در واقع مرا به جایی مثل یک مغازه برد و گفت از میان این خرماها انتخاب کن و من یک میخواهم بهت هدیه بدهم، من هم یک جعبه خرمای بم برداشتم که خرماهای آن بسیار درشت و براق و با کیفیت بودند و خرماهایی هم وجود داشت که طلایی رنگ بودند و بسیار زیبا، مادر چیزهای دیگری هم به من هدیه داد که بیشتر خوردنی بودن ولی اصلا به خاطر ندارم که چه بودند فقط خرماها در ذهنم به خوبی نقش بسته ، و اینکه مادرم در قید حیات هستند، و من و همسرم مدتهاست برای داشتن فرزند تلاش میکنیم. و باید بگویم این خواب را ساعت ۲ ظهر دیدم روز شنبه، ممنون میشم تعبیرش را به من بگید

  63. نسریننسرینsays:

    سلام .من خو آب دیدم یک خانم با یک آقا سینی خیلی بزرگی روی سر داشتن و پر از خرما بود وارد خانه ما شدن و دو تاسینی خرما را گذاشتن تو خواب به خواهرم گفتم ایناها از طرف خواستگار تو هستن در حالیکه خواهرم متاهل هست و من مجرد

  64. سسsays:

    درخواب دیدم برای همسایمان که تازه فوت کرده خرما پخش میکنم و خودم هم از آن میخورم