تعبیر خواب اجاق گاز چیست؟

تعبیر خواب اجاق گاز یکی دیگر از تعابیر خواب جالب و مورد توجه است. خیلی از افراد ممکن است خواب‌هایی با مضمون وسایل و لوازم موجود در خانه ببینند و به دنبال تعبیر آن بگردند. ما معمولا برای اینکه بفهمیم در آینده در زندگی مان چه اتفاقاتی می‌خواهد بیفتد به دنبال مسائلی چون گرفتن فال و تعبیر خواب می‌رویم. خیلی از افراد به تعبیر خواب اعتقادی ندارد و معتقدند خواب‌هایی که می‌بینیم بازتاب افکار و کارهای روزانه‌ی ما است. اما علمای معتبر و شناخته شده‌ی تعبیر خواب اعتقاد دارند که برخی از خواب‌هایی که می‌بینیم، با توجه به زمان خواب دیدن می‌تواند تعبیر داشته باشد و به ما برای افتادن اتفاق‌هایی در آینده آگاهی برساند. یکی از خواب‌هایی که می‌تواند تعبیر داشته باشد دیدن اجاق گاز در خواب است که در ادامه مقاله معرفی شده و نکات آن ذکر خواهد شد.

تعبیر خواب اجاق گاز روشن

از نظر لیلا برایت یکی از معبرین خواب معتبر و شناخته شده‌ی غربی تعبیر خواب اجاق گاز روشن مثبت و خوب است. این معبر غربی اعتقاد دارد که شخصی که در خواب خود اجاق گاز روشن ببیند به خوشبختی و سعادت می‌رسد. خوشبختی و سعادتی که آرزوی هر فردی در عالم بیداری و واقعیت است و هر فردی آرزو می‌کند که چنین خوابی ببیند. اجاق گازی که روشن و گرم باشد معنی و تعبیر باروری و مثمر ثمر بودن هم دارد. لیلا برایت در جایی دیگر می‌گوید که دیدن اجاق گاز داغ در خواب به این معنی است که زندگی و روابطی شاد، سرزنده و خوشحال کننده خواهید داشت.

تعبیر خواب اجاق گاز خاموش

تعبیر خواب اجاق گاز خاموش

تعبیر خواب اجاق گاز خاموش برعکس اجاق گاز روشن است. هرچند دیدن اجاق گاز روشن، گرم و داغ تعبیر مثبت و خوبی دارد اما دیدن اجاق گاز خاموش و سرد در خواب تعبیر منفی و بدی دارد. لیلا برایت معتقد است که کسی که در خواب اجاق گاز خاموشی ببیند در عالم واقعیت و بیداری انسانی تنها و گوشه گیر است. این معبر خواب مشهور و شناخته شده‌ی غربی در جایی دیگر معتقد است که کسی که در حال روشن کردن اجاق گاز باشد ممکن است دو تعبیر مختلف از خواب خود در عالم بیداری و واقعیت دریافت کند. اگر اجاق گازی که روشن کرده است دارای شعله‌هایی باشد که خوب می‌سوزد یعنی برای او و خانواده‌اش لحظات و اوقات خوش و خاطره انگیزی خلق می‌شود و اگر ببیند که شعله‌های اجاق گازی که روشن کرده است؛ بد می‌سوزد یعنی غم و اندوهی فراوان و بی اندازه در عالم واقعیت و بیداری تجربه خواهد کرد.

تعبیر خواب پختن غذا در اجاق گاز روشن

تعبیر خواب اجاق گاز و پختن غذا بر روی آن

از نظر آنلی بیتون اگر دختری در خواب ببیند که مشغول پختن غذا بر روی اجاق گاز است یعنی دوستان صمیمی و نزدیک خود را به خاطر افراط و زیاده روی در قدردانی و سپاس گذاری از دیگران از دست می‌دهد. این معبر معروف و شناخته شده‌ی غربی در جایی دیگر معتقد است که دیدن اجاق گاز در خواب این تعبیر را در پی خواهد داشت که آن فرد می‌تواند در عالم بیداری و واقعیت با پادرمیانی و میانجی گری می‌تواند اختلافات و مشکلات دیگران حل و فصل کند.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

10 نظر

  1. سمانهسمانهsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم که خاله ام که الان یکم بینمون کدورت توی حیاط ما ی گاز بزرگ روشن کرده و ی قابلمه بزرگ هم روش زیر گاز زیاد بود من رفتم و زیر گاز را کم کردم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نمادی از گرمی زندگیتان در اینده باشد

  2. ثمینثمینsays:

    سلام خواب دیدم یه اجاق گاز فردار نو وسط آشپزخانه هست وبچه هام درحال باز کردن کارتون اون هستن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اجاق گاز روشن بر سعاتمندی تعبیر میشود

  3. نازنیننازنینsays:

    سلام. خواب دیدم رفتم خونه مادرشوهرم ولی کسی خونشون نبود. فک کردم تو آشپزخونه باشن رفتم اونجا دیدم اونجا هم نیستن. ولی داخل آسپزخونه سه تا اجاق گاز فر دار البته دسته دوم بود که خودم هم تعجب کردم و پیش خودم گفتم این سه تا اجاق گاز به چه کارشون میاد؟ اجاق گازها هنوز استفاده نشده بودن. وسط حال وسایل جشن تولد بود انگار قبل از اینکه من برم اونجا برا یه نفر جشن تولد گرفته بودن. کلا خونه پدر شوهرم خیلی سوت و کور و غم زده بود و آدم دلش میگرفت. این رو هم بگم که در حال حاضر بین من و همسرم به خاطر دخالت های خانواده اش جدایی افتاده??

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام می‌تواند در عالم بیداری و واقعیت با پادرمیانی و میانجی گری می‌تواند اختلافات و مشکلات دیگران حل و فصل کند.

  4. royaaaroyaaasays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم دارم روی اجاق گاز فر دار نو وتازه غذا درست میکنم غذا رو هم میزنمو از اشپزخونه میرمم بیرون یهو از تو پذیرایی میبینم شعله دیگه اجاق گاز خودبه خود با شعله ی خیلی زیاد روشن میشه خیلی عادی میرم زیرشو خاموش میکنم هیچ صدمه ای نمیبینم و دودی نیس و یه سر به غذا میزنم دوباره از اشپزخونه خارج میشم ودوباره این اتفاقا چندبار تکرار میشه خوابم تعبیر داره؟؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      فرصت های زیادی برای موفقیت براتون پیش میاد که باید ازشون استفاده کنین تا به موفقیت برسین

  5. میترامیتراsays:

    سلام من خواب دیدم که رفتیم خونه همسایمون و تو آشپزخونه ۴ تا اجاق گاز هستش،ولی ۳ تاش خاموشه و روی یکی پخت و پز میکنن،در ضمن اینو بگم که ۳ تا از افراد نزدیکمون مبتلا به کرونا هستن،لطفا تعبیر خواب منو بگین

  6. سحرسحرsays:

    سلام عزیزم من تو عالم واقع با دوستم قهر هستم و شب ب این نیت خوابیدم ک خدا چه راه حلی جلو پام میذاره .... شب خواب دیدم ک در حاله شستن اجاق گاز آشمزخونمون هستم و با شلنگ آب دارم کف تاید گاز رو می شورم و مادرم بالا سرم بود میگفت اینجای گاز یا اون قسمت رو هم آب بگیر ... تو همین حین دیدم چادر سرمه یک نفر ک آشنای محیط کارمه اومده چیزی ازم بخره تو دلم گفتم چادرم رو جوری بگیرم ک با لباس خونه هستم سینه هام پیدا نباشن و خودم رو پوشیدم از خواب بیدار شدم خواهشا جواب بدید ....

  7. سحرسحرsays:

    سلام چرا خوابای بالا رو تعبیر نمیکنید .... لطفا تعبیر کنید خواهش میکنم

  8. محسنمحسنsays:

    با سلام. صبح ساعت ۶ بود که خواب دیدم یه اجاق با آجر درست کردم و آتیش روشن کردم و دارم ۶ سیخ کوبیده میپزم. چون چوب کم داشتم و آتیش اجاق داشت تموم میشد رفتم دنبال چوب تا به اجاق اضافه کنم. وقتی با مقداری چوب اومدم،دیدم اجاق رو یه کمی خراب کردن و زغال ها پخش شدن،ولی من دوباره قصد داشتم آتیش روشن کنم که از خواب بیدار شدم. لطفا بگید تعبیر خواب من چیه؟

  9. آیدا آقاییآیدا آقاییsays:

    سلام خواب دیدم که شعله گازی که سماور روی آن قرار دارد روشن است و هر کار می کنم خاموش نمیشه و هی شعله ور تر میشه

  10. مانیا انوشهمانیا انوشهsays:

    سلام خاله ام خواب دیده که من سرتاپا لباس سفید تنم هست و روی یک اجاق یک قابلمه گذاشتم که غذای توی اون قابلمه هم سفید رنگ بوده و داشتم آشپزی می کردم در حالیکه اون اجاق خاموش بوده !