تعبیر خواب نوشیدنی

تعبیر خواب نوشیدنی

طبق گفته ی لوک اویتنهاو:

تعبیر خواب نوشیدنی مانند آب به معنای ثروت است.

تعبیر خواب نوشیدنی مانند آب در یک لیوان به معنای بر ملاکردن راز است.

تعبیر خواب نوشیدنی مانند آب در ظرف دیگری به معنای رها شدن است.

و تعبیر خواب نوشیدنی های دیگر به معنای رضایت می باشد.

تعبیر خواب

از آنجایی که خوابیدن یکی از لذت های بشر است، اغلب مردم به خوابیدن گرایش زیادی دارند و قسمت بزرگی از روز را میخوابند و ممکن است خواب هایی ببینند که بعضی از آن خواب ها برای آنها بی معنی باشد ولی برخی دیگر دارای معنی مهمی باشد. و حتی ممکن است که ذهن ما را آشفته کند که تعبیر خواب من چه بوده است.

در حالت کلی ما خواب ها را به دو دسته کلی تقسیم می کنیم:

1. خواب موقت

خلسه : یک نوع خواب کوتاه است. افرادی مانند اولیای خدا وقتی در حال ذکر هستند و به خدا توجه می کنند، ممکن است لحظاتی کوتاه در حالت خلسه قرار بگیرند. به طوری که با جدا شدن از عالم ماده در عالم روحانی قرار می گیرند و شهوداتی دارند که بعد از بیدار شدن ، باعث الهام بخشیدن به آنها می شوند.

چرت : بارها شده است که موقع تماشای تلویزیون، سر کلاس درس ، در حین کار به خواب کوتاه بروید. به این خواب کوتاه چرت می گویند که حالتی بین خواب و بیداری می باشد. و ممکن است رویاهایی ببینید که بعد از بیدار شدن تعجب کنید که چطور در این مدت کوتاه این همه خواب دیدین.

2. خواب عمیق

چه عواملی بر روی خواب انسان و در نتیجه تعبیر خواب تاثیر دارند؟

- زمان خواب

- 6 تا 10 شب: بی تعبیر؛ می تواند به علت پر بودن شکم باشد.

- 10 شب تا 2 صبح: باز اگر شکم پر نباشد ، خواب دارای تعبیر است.

- 2 صبح تا 4.5 صبح: دارای تعبیر است.

-هنگام سپیده دم ساعت 4.5 صبح: دارای تعبیر است.

- از ساعت 4.5 صبح تا 6 صبح ( بعد از سپیده دم) : دارای تعبیر است.

- ساعت 6 صبح: دارای تعبیر در همان روز

- ساعت 10 صبح: تعبیر تا 15 روز

-هنگام ظهر: تعبیر تا یک الی دو روز

- حالت خوابیدن

- مکان خوابیدن

- شغل کسی که خواب می بیند ( مثلا نوشیدن شیر برای یک کاسب بازاری به معنای بدست آوردن ثروت است و برای یک دانشجو نشان دهنده تحصیل علم است. )

- صفات درونی و شخصیتی انسان؛ از جمله مهربانی، کینه، خشم، حسادت و ...

- تخیلات درونی

- عوامل محیطی مانند گرما و سرما

- عوامل درون بدن مانند پر بودن معده و بیماری انسان

نکته ها:

1- هر خوابی تعبیر منحصر به فرد خودش را دارد. بنابراین اگر ما خوابی می بینم لزوماً تعبیرش ، همان خوابی که دیدیم نیست. و باید به تعبیر واقعی آن توجه کنید.

2- قرآن و احادیث خبر از صحت تعبیر خواب را داده اند.

3- هر کسی نمی تواند تعبیر خواب کند؛ امام، پیامبر یا کسی که تعبیر خواب را بتواند انجام دهد.

4- همه ی خواب ها دارای تعبیر نیستند. اگر خوابی از روی پری شکم باشد یا از روی آشفتگی ای که در طول روز داشتین، یا بر اثر تخیلاتی که دارید، این نوع خواب ها تعبیر ندارند.

5- اگر در خواب تلاش کنید که آبی شفاف برای نوشیدن پیدا کنید و نتوانید بیابید، سرگرمی هایی برای شما فراهم می شود که شما نمی توانید به آنها مشغول شوید.

6- حال اگر زنی در خواب ببیند که می خندد و در حال خندیدن به نوشیدن چیزی مشغول می شود، تعبیر آن این است که از کارهایی لذت می برد که بعد ها آبروی او را می ریزد.

نوشیدنی الکلی

تعبیر خواب نوشیدن نوشیدنی الکلی طبق تعبیر کنندگان زیر به این شرح است:

1- آنلی بیتون: تعبیر خواب نوشیدنی الکلی توسط یک زن این است که ممکن است بین کسایی که اختلاف دارند میانجی گری کند ولی خودش و سلامت او در این راه به مشکل بر بخورد.

2- لیلا برایت: تعبیر خواب نوشیدنی الکلی این است که نتایج مطلوبی از کارهایی که انجام می دهید، برایتان حاصل نمی شود.

3- لوک اویتنهاو: تعبیر خواب نوشیدنی الکلی از دید لوک اویتنهاو به شرح ذیل است:

- تعبیر خواب نوشیدنی الکلی با آدم های ناراحت: خیانت

- تعبیر خواب نوشیدنی الکلی با آدم های خوشحال: خوشحال بودن

نوشیدنی خنک

تعبیر خواب نوشیدن نوشیدنی خنک طبق تعبیر کنندگان زیر به این شرح است:

1- منوچهر مطیعی تهرانی: تعبیر خواب نوشیدنی خنک از آب دریا به دو صورت است. آبی که می نوشید، دو حالت دارد: یا کثیف است یا تمیز و روشن.

· آب تمیز: نشان دهنده این است که مالی یا چیزهای مادی از راه های حلال بدست می آورید.

· آب کثیف: مالی را از راه های حرام بدست می آوردید.

2- ابراهیم کرمانی: اگر کسی ببیند که مانند سگ در یک کاسه آب می خورد، یعنی به خوش گذرانی وقت خود را می گذراند، ولی به خاطر کارهایی که انجام میدهد، به مصیبت و گرفتاری دچار می شود، به این صورت که اموالی که جمع کرده است، کم کم به مردم می بخشد.

3- لوک اویتنهاو: تعبیر خواب نوشیدنی خنک از دید لوک اویتنهاو ، خوشبختی است.

نوشیدنی گرم

تعبیر خواب نوشیدنی گرم

تعبیرخوردن یک نوشیدنی گرم و آرامش بخش نشان دهنده درخواستی است که نیاز جنسی را برطرف کند.

نوشیدنی دادن به مرده

یکی از خواب های متداول و رایج در ارتباط با مرده دیدن خواب های زیر است:

- صحبت کردن با مرده در خواب

- دادن یا گرفتن لباس به فرد مرده

- دوباره زنده شدن مرده

- آمیزش با فرد مرده

- دیدن ناراحتی مرده

تعبیر خواب نوشیدنی دادن به مرده

گرفتن چیزی از مرده یا داده چیزی به مرده از نظر تعبیر کنندگان تعابیر و معانی متفاوتی دارد. به گفته منوچهر مطیعی تهرانی گرفتن لباس از مرده بسیار نشانه خوبی است و نشان دهنده احترام و آبرو است ولی دادن لباس خود به مرده نشانه خوبی نیست و تعبیرش این است که به مشکل بر میخورید.

تعبیر خواب نوشیدن نوشیدنی دادن به مرده طبق تعبیر کنندگان زیر به این شرح است:

1- ابراهیم کرمانی: اگر کسی خواب ببیند که به رایگان به مردم آب می دهد، تعبیرش این است که در دنیا و آخرت به مردم خیر می رساند.

2- حضرت دانیال: تعبیر دادن آب به مردم نشان دهنده ی کارهای نیکو و پسندیده است. اگر کسی در خواب ببیند که از مرده ای چیزی گرفت، از جایی که اصلا انتظارش را ندارد منفعتی به او می رسد. حال اگر از مرده ای درخواست آب کند، به معنای خیر و برکت است.

نوشیدنی قرمز

دیدن نوشیدنی قرمز در خواب گواه آن است که از شما حمایت های بسیار قدرتمندی می شود که همین حمایت و کمک باعث می شود شما به درجات بالا و افتخارات زیادی نایل بشید و ثروت زیادی بدست آورید. البته که این حمایت ها بر اعتبار و کار شما تاثیری طولانی خواهد داشت.

نوشیدنی شیرین

تعبیر نوشیدنی شیرین:

اگر شما یک نوشیدنی شیرین می نوشید به دو صورت تعبیر می شود:

- اگر نوشیدنی شیرین را بیشتر از حد اعتدال بخورید تعبیرش این است که کسی شما را ثروتمند می کند.

- اگر نوشیدنی شیرین را به حد اعتدال بنوشید تعبیرش این است که یک یا چند نفر به شما علاقه شدیدی دارند.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

33 نظر

  1. zahrazahrasays:

    سلام و درود من چند شب پیش خواب دیدم با خانواده ام خانه ی یکی از فامیلا مهمون هستیم یه پسر جوان دارن.دیدم وقتی داره پذیرایی میکنه با همه حرف میزنه میخنده ولی به من بی اعتناس و اصلا نگاه هم نمیکنه بهم. بعد اینک از همه پذیرایی کرد، دیدم یه بطری که پر آب هندوانه شیرین بود آورد و ریخت داخل ظرف من، و من سر کشیدمش. تعیر خاصی داره؟ خیلی ممنونم از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ؛ نوشیدن آب هندوانه ، باعث کاسته شدن غم ، فکر و خیال منفی و یا بطور کلی برطرف شدن اضطراب و استرس های زندگی خواهد بود.

  2. مرضیه خضریمرضیه خضریsays:

    سلام من خواب دیدم دزد آمده یک طلا و بسیاری جواهرت دیگر از من بدزد یک مرتبه دیگر هم خواب دیدم هشتاد و پنج ملیون از من دزدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبروشدن با اتفاقاتی است که موجب نگرانیتان میشود

  3. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو یه محیط کاری هستم و تشنه بودم و کنار دو تا کولمن آب بودم که یکیش آب پرتغال بود و یکیش آب و یه نفر لیوان رو برداشت و واسم میخواست اب پرتغال بریزه که من گفتم آب پرتغال نمیخام اب بهم بده و بعد خواست آب واسم بریزه اما کمی اب پرتغال ریخته شده بود توی لیوان بعد مابقی حجم لیوان رو اب پر کرد و داد خوردم که مخلوط این دو طعم دلنشینی بهم داد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه خوبی است و نشان دهنده احترام و آبرو است

  4. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم یه جایی مثل خوابگاه بودم ابلیمو از یخچال برداشتم خوردم خیلی ترش بود حتی بعد بیداری ترشی رو حس کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تندرستی است

  5. ......says:

    سلام، من خواب دیدم خونه مادربزگم هستیم و شربت خریدن، شربتو درست کردیم و یهو مهمون اومد، شربت رنگش نارنجی بود ولی وقتی تو لیوان می ریختمش آبی پررنگ میشد، مثلا از هر 4 لیوانی که میرختم 2 تاش آبی میشد و به مهمونا میدادم،خودم با اینکه خیلی دوست داشتم بخورم ولی انقد مهمون اومد که شربت تموم شدو نتونستم، آخرشم که مهمونا رفتن مامانمو مامان بزرگم خیلی خوشحال بودن میگفتن اگه این شربتو نمیخریدیم باید چایی میدادیم به جاش که زحمتش بیشتره، ولی من خوشحال نبودم... تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به دورهمی خانوادگی دعوت شوید

  6. مهدیمهدیsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید...خواب دیدم دو تا خارجی اومدن خونمون که استراحت کنن...بهم میگن براشون آب ببرم...یکیشون آب میخوره و استراحت میکنه!!!یکی دیگشون براش آب میبرم،آب رو میخوره میگه باز میخوام...ظرف هایی که براش آب بردم یه لیوان پر و یه ظرف دیگه بود که زیاد آب نمی گرفت.دفعه دوم تو اون ظرف که زیاد آب نمیگرفت آب بردم و اعصابش خورد شد گفت این ظرف چیه آوردی!!!؟ آب زیاد توش جا نمیشه.بعدش ظرف رو پس داد گفت نمی خورم...تعبیرش چیه!!؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رها شدن از اندوه و ناراحتی است

  7. ثناثناsays:

    سلام. خواب دیدم جایب هستم بعد در کیفم رو باز کردم دو تا بطری بزرگ پر اب یخ داخل کیفم بود ( یخ رو هم میدیدم داخل بطری ها) بعد در یکیشون رو باز کردم و مقداری آب خوردم. آب شفاف و خوب بود. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ارامش و اسودگی خیال است

  8. وحیدوحیدsays:

    سلام. خواب دیدم که خیلی تشنه ام و عطش داره اذیتم میکنه که مادرم متوجه تشنگی من شد و فرش رو زد کنار و یه مساحت حدود یه متری که شبیه دریاچه ی یخ زده بود رو شروع کرد به شکستن یخ ها و آب زلال و خنکی که ماهی های ریزی توش شنا میکردن رو دیدم و یه تشت استیل کوچکی رو پرآب کرد و داد به من که من با لذت خاصی داشتم آب میخوردم و یه ماهی ریز هم تو تشت شنا میکرد . ممنون میشم برام تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده کارهای نیکو و پسندیده است

  9. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم مهمون اومده برام و خیلی تشنه اش بود ازم شربت خنک خواست اول فک کردم تو فریزر یخ نداریم ولی باز کردم دیدم یه جعبه یخ داریم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گواه آن است که از شما حمایت های بسیار قدرتمندی می شود که همین حمایت و کمک باعث می شود شما به درجات بالا و افتخارات زیادی نایل بشید

  10. امیرامیرsays:

    سلام خواب دیدم که با یک پسر به طرف خانه شخصی مورد علاقه می رویم تا خانه اش را به او نشان دهم بعد که وارد خانه می شدیم می دیدم شخص مورد علاقه من خوابیده بود و ان پسر را من به بیرون می بردم و می گفتم برو. بنده بعدش من به خانه بر می گشتم و شخص مورد علاقه من یکم غمگین بود و من یک لیوان آب بهش میدادم مینوشید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان اشاره به اتفاقات روزمره زندگیتان دارد

  11. زکییزکییsays:

    سلام من خواب دیدم داخل یه مجلسی هستم که تاحدودی صاحب مجلس بودم بعد وقتی بین مهمونا چای پخش کردم واسه خودم کم اومد میتونستم به یکیشون ندم وخودم بخورم اما ازخود گذشتگی کردم وخودم داخل یه لیوان بزرگ وزیبا اب خوردم درهمین حین آقایی هم که نمیدونسنتم کیه همراهم بود وفکرکنم اونم اب خورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اضطرابی است که با توکل برخداوند به ارامش مبدل خواهدشد

  12. BoLBoLBoLBoLsays:

    سلام من خواب دیدم دارم نسکافه می خورم و بعد یکی از پسر همسایمون اون هم از همون مدل نسکافه ای که من خوردم خورد ولی بقیه داشتن از بقیه مدلاش می خوردن و تو خواب تاکید بر این بود که از مدلی که من میخورم داره میخوره ممنون میشم تعبیر کنین مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سرگرمی هایی است که ممکن است در طول روزهای اتی برایتان ایجاد شود

  13. رضا عزتیرضا عزتیsays:

    سلام،من خواب دیدم با غذا نوشابه سیاه می خورم،تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر ایجادکاری جدیدی در زندگیتان است

  14. هانیه کوهیهانیه کوهیsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم اب میوه فروشی برا چهارنفر شیر موز بخرم ولی اشتباهی ۴تا اب البالو دادن من یکیش رو خوردم ۳تاش رو برگردوندم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمالا مقداری از اندوخته های خود را از دست می دهید که زیاد نیست. پس نگران نباشید.

  15. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم رفتم مغازه ابمیوه فروشی و یک اب البالو سفارش دادم و بعد خوردم دیدم طعم زیاد دلچسبی نداره و زیاد مزه البالو نمیده و کمی پیشمون شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده کاسته شدن غم و اندوه در زندگیتان است

  16. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم تو خونه هستم و خواهرم و مادرمم هستن و یه دختری که قبلا ازش خوشم اومده بود و درخواست ازدواج بهش داده بودم و قبول نکرد و الان مزدوج شده تو دنیای واقعیت ...بعد تشنم شد و رفتم از تو کلمن اب ریختم تو لیوان و خوردم و هی خوردم و بعد اب تبدیل بهدنوشابه شد و مزه نوشابه گرفت و باز خوردم اما سیراب نشدم و میخواستم بیام به مادرم بگم که چی شده و دوست داشتم اون دختر هم در حین صحبتام منو ببینه و بهم دقت و توجه کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقات خوشایندی است که ممکن است برایتان در زندگی ایجادشود

  17. مهتابمهتابsays:

    سلام خواب دیدم مادرم داره یه لیوان آب می نوشه وبعدش دیدم یه قاشق ماست میذاره دهنش تعبیرش چیه خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سلامتی و آرامش درونی

  18. علیعلیsays:

    با سلام و خسته نباشی . خواهرم در خواب دیده داره در یک دیگ شربت درست کرده و خودش هم می گرداند و مهمان داشتیم تو خونه و خودش هم شربت میخورده و دوست داشته یک لیوان دیگه شربت بخورد ولی به جای شربت زرده تخم مرغ خام خام میخورد ولی بد دل بوده ولی باز زرده تخم مرغ را میخورد خام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس شرایطی براشون پیش میاد که ازش استفاده نمیکنن

  19. فاطمهفاطمهsays:

    درود ... مدتیه که از شرایطم ناراحتم ... قبل از اذان خواب دیدم که در حال گریه و فریاد و عصبانیت دارم با مادرم دعوا میکنم که چرا یه شغل بهتر ندارم چرا من وضعیتم اینطوریه و بابام هم خیلی ناراحت نشسته بود که دومادمون هم که خیلی ناراحت شده بود اومد یه لیوان شیشه ای تمیز که آب تمیزی توش بود بهم داد و من با عصبانیت گفتم این چیه به من میدید من میگم شرایطم و شغلم خوب نیست شما لیوان آب بهم میدید ؟ ولی تمیزی و زلالی لیوان نظرم و جلب کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل شرایط و موقعیتی است که در ان قرار دارید

  20. گلنازگلنازsays:

    سلام خواب دیدم مادر پسری که دوسش دارم اومد گفت نذر کردم تو و پسرم بهم برسید شربت نذری بدم تعبیرش چیه؟

  21. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم برای یکی کمپوت درست کردم که خراب شده بود و بد مزه لطفا تعبیرش رابگویید ممنون

  22. ناشناسناشناسsays:

    سلام چرا جواب منو نمی دید

  23. مجیدمجیدsays:

    سلام و درود من خواب دیدم ک یک بطری نوشیدنی قرمز شیرین دارم ک تنها میخورم و بعد از اون چند نفر ب حالت التماس از من طلب کردن و من با شرایطی ک لیوان داشته باشن ب اونا ک دونفر بودن دادم (آشنا)و در آخر یکی اومد و اون لیوان نداشت و من قبول نکردم ک ب اون نوشیدنی و بدم و دلم سوخت و همان لیوان خودم را دادم ب اون و تقریبا نصف کمتر بطری اما بیشتر بطری را خودم خوردم و شاید سهم بقیه سه یا چهار لیوان شده باشه و این اتفاق در کلاس درس اتفاق افتاد و قبل از شروع درس بود.و از اون دونفر اول دوست نداشتم ب یکی از آنها از این نوشیدنی بدم اما دادم

  24. مجیدمجیدsays:

    سلام و درود من خواب دیدم ک یک بطری نوشیدنی قرمز شیرین دارم ک تنها میخورم و بعد از اون چند نفر ب حالت التماس از من طلب کردن و من با شرایطی ک لیوان داشته باشن ب اونا ک دونفر بودن دادم (آشنا)و در آخر یکی اومد و اون لیوان نداشت و من قبول نکردم ک ب اون نوشیدنی و بدم و دلم سوخت و همان لیوان خودم را دادم ب اون و تقریبا نصف کمتر بطری اما بیشتر بطری را خودم خوردم و شاید سهم بقیه سه یا چهار لیوان شده باشه و این اتفاق در کلاس درس اتفاق افتاد و قبل از شروع درس بود.و از اون دونفر اول دوست نداشتم ب یکی از آنها از این نوشیدنی بدم اما دادم

  25. مجیدمجیدsays:

    پ.ن:من ارتباطی با آنها ندارم و مدرسه هم نمی‌روم

  26. لیدا فراهانیلیدا فراهانیsays:

    سلام ، من خواب دیدم یک آقای خیلی جوانی که بسیار زیبا بود در میان یک مهمانی که من هیچکس را نمیشناختم یک لیوان شربت بمن داد یادم نیست طعمش چی بود میدونم تلخ و ترش نبود اما به شیرینی نزدیک بود و عطر خوبی داشت و خنک انقدر خوب بود فکر می‌کردم تو بیداری هستم

  27. اریااریاsays:

    سلام . من خواب دیدم من و بابام با هم رفتیم یه مغازه . دو تا نوشیدنی داد رنگ مال من زرد بود و فکر کنم شیرین مال بابام رو نمیدونم بعد کلشو خوردم . لطفا معنیشو بگین ممنون میشم

  28. ترانهترانهsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم ک نوشیدنی قرمز و بدمزه خورده بودم تعبیر خاصی داره بی زحمت ?

  29. زهرا فتحیزهرا فتحیsays:

    سلام من ساعت ۷صبخ خواب دیدم ک توی ماشین نشستم همراه پدر و مادرم و از یه چیز ناراحتم بعدش پدرم بطری دلستر و داد بهم ک بخورم حالم خوب بشه موقع خوردن دلستر خنک و قبلش هم گریه میکردم

  30. غزلغزلsays:

    سلام من خواب دیدم ک وارد یک مغازه پر از نوشیدنی های رنگارنگ و تابستونی و خوشمزه شدم. فروشنده خوش اخلاق ب عنوان نمونه یک لیوان از یک نوشیدنی ب من داد. خنک بود ولی خوشمزه نبود و من بدنبال طعم دیگری وارد شده بودم و همه چیز بود بجز اون طعم. میشه بگید خواب من با توجه ب اون چیزی ک خوردم تعبیر میشه یا کلا؟

  31. مرضیه حمدیمرضیه حمدیsays:

    سلام ممنون از اطلاعاتتان. من در خوابم دیدم که توی مغازه یه عالمه نوشیدنی است من نوشیدنی گازدار از اون کوچیکا انتخاب ممیکنم ولی نمیخورم

  32. اسدیاسدیsays:

    سلام ، روز بخیر خواب دیدم که یه تُنگ بلور نسبتا بزرگ را که داخلش یک مایع زلال قرمز رنگ ترش وجود داره می‌خوام بخورم و به بقیه ( آشنا ها ) هم میدم ، وقتی دیگران می پرسن چه طوری درست میشه بهشون میگم ای مایع از ترکیب دوغ با سرکه درست شده .

  33. فرزادفرزادsays:

    سلام . من خواب دیدم مردگان و زندگان زیادی در دو صف سمت راست و چپ من ایستادند و من با هر دو دستم در لیوان های کوچک به دو سمتم دارم شربت میدم و اونها یه احساس خوشنودی و رضایت از من دارند و لبخند زیبایی به لب دارند. خوایم خیلی واضح بود و خیلی مسرت بخش هم بود . تعبیرش چی هست بزرگوار؟