نکته هایی که باید در ملاقات با مردان جوانتر از خودتان بدانید!

سن فقط عدد است. اما اگر شما در حال حاضر با یک مرد جوانتر از خودتان ملاقات می کنید و یا به انجام چنین کارهایی علاقه مند هستید؛ لازم است بدانید که این سناریوی عاشقانه مستلزم چه چیزهایی هست. مطابق نیازها، خواسته ها و انتظارات شما، ممکن است این نوع رابطه برای شما عالی باشد و یا گزینه ایده آلی برای شما نباشد. بادر نظر گرفتن این موضوع، بهتر است شش ویژگی مهم برای قرارگذاشتن با مردان جوانتر از خودتان را بدانید تا بفهمید که آیا این قرار برای شما مناسب است یا خیر؟

1.مردان جوانتر اولویت های متفاوتی دارند.

وقتی شما با مردی جوانتر از خودتان، قرار می گذارید؛ ممکن است اولویت های او، از نظر کسانی که کمی بزرگتر هستند؛ فرق داشته باشد. برای مثال، یک مرد جوان ممکن است زمان زیادی را در اداره مشغول باشد و یا هنوز دبیرستانش به اتمام نرسیده باشد و در تلاش باشد تا درکارش موفق شود. از طرف دیگر، مردان مسن تر، احتمالا به این موفقیت دست یافته اند و موقعیت خود را تثبیت کرده اند و وقت خالی بیشتری دارند تا با شما بگذرانند. اگر شما به دنبال مردی هستید که بتواند با شما سفر کند؛ ممکن است یک مرد جوان گزینه خوبی نباشد. زمانی که با یک مرد جوانتر از خودتان آشنا شدید؛ شما باید با این واقعیت کنار بیایید که هر دوی شما در مراحل مختلفی از زندگی هستید.

2. مردان جوانتر گذشته کمتری دارند.

زمانی که با یک مرد جوانتر از خودتان ملاقات می کنید؛ سن او به او این امکان را می دهد که بار کمتری نسبت به یک مرد مسن تر داشته باشد. برای مثال، ممکن است یک مرد مسن تر از همسر سابقش جدا شده باشد و فرزندانی از او داشته باشد. یا ممکن است سابقه روابط طولانی و پیچیده ای را در زندگیش تجربه کرده باشد. یک مرد جوان، احتمالا این نوع از تجربه ها را با خود به همراه ندارد.

ممکن است یک مرد جوان در گذشته اش روابطی را تجربه کرده باشد. جوانی او، او را از بسیاری از نگرانی ها، مشکلات و ... در امان نگه داشته است. اگر می خواهید مشخص کنید که آیا قرار ملاقات با یک مرد جوان مناسب شما است یا خیر؛ باید به یاد داشته باشید که یک مرد جوان روابط کمتری را تجربه کرده است و ممکن است به سمت دوست دختر سابقش برگردد و شما آسیب ببینید.

3. مردان جوانتر به دنبال ماجراجویی هستند.

اگر به دنبال ماجراجویی و هستید و دنبال کسی می گردید که در ماجراجویی هایتان شما را همراهی کند؛ ملاقات با یک مرد جوانتر از خودتان گزینه مناسبی برای شما هست. نه تنها مردان جوان، درمورد اتفاقات جدید و داغ در اطراف شما فعالتر هستند؛ بلکه فعالیت هایی که به عنوان یک زوج انتخاب می کنید نیز جوانانه تر خواهند بود. برای مثال، در حالی که شما برای ملاقاتتان ترجیح می دهید که در آرامش یک نوشیدنی یا قهوه بنوشید؛ یک مرد جوان احتمالا دلش می خواهد که با شما قراری بگذارد تا با هم به دوچرخه سواری، کوهنوردی و حتی بادی جامپینگ بروید. اگر به دنبال تخلیه حس ماجراجویی خود هستید؛ ملاقات با یک مردجوان به نفع شما خواهد بود.

4. مردان جوانتر دیدگاه متفاوتی نسبت به تعهد دارند.

 اگر به دنبال یک رابطه طولانی مدت، متعهد و جدی هستید؛ ملاقات با مردان جوانتر از خودتان، گزینه خوبی برای شما نیست. ممکن است مردان مسن تر بخواهند که فرزندانی داشته باشید و در کنار هم بمانید؛ در عوض، یک مرد جوان دلش می خواهد به روابط سرکش خود ادامه دهد و یک رابطه آزاد با شما داشته باشد. اگر می خواهید رابطه تان را با یک مرد جوان ادامه دهید؛ بهتر است در مورد همه این مسائل با او صحبت کنید و دیدگاهش را بدانید.

اگر به دنبال سرگرمی و دلخوشی هستید؛ ارتباط با یک مرد جوان برای شما گزینه خوبی است. امَا، اگر به دنبال شخصی هستید که بتوانید رابطه متعهدانه و معناداری را با او تجربه کنید؛ به دنبال مردی باشید که از شما بزرگتر باشد.

5. شما پویایی متفاوتی را با مردان جوانتر تجربه خواهید کرد.

اگر با مردی ملاقات می کنید که از شما جوانتر است؛ باید در نظرداشته باشید که رابطه شما به احتمال زیاد با سن و سال شما متناسب نخواهد بود. بسیاری از زنانی که تصمیم به ازدواج با مردان جوان می گیرند؛ این نکته را که فراموش می کنند که تجربه های بیشتری از یک مرد جوان دارند. بسیاری از زنان نیز، این را یک قدرت می دانند که توانسته اند یک مرد جوان را به سمت خود جذب کنند و طوری از این قدرت یاد می کنند که انگار با فردی از یک دنیای دیگر در ارتباط هستند.

6. ممکن است شما با مخالفت دوستان و خانواده تان مواجه شوید.

 اگر تصمیم بگیرید که یک مرد جوان را ملاقات کنید؛ واقعیت تاسف بار این است که ممکن است از سمت خانواده و دوستانتان پاسخ نامطلوبی نسبت به این قضیه دریافت کنید. زمانی که شما به چشمان یکدیگر خیره می شوید؛ ممکن است با دیگران برخورد کنید و آن ها را روشن فکر و حامی خودتان نبینید. زمانی که قادر به نادیده گرفتن چهره ناراضی و قضاوت دیگران باشید؛ رابطه شما بسیار قوی تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

7 مکالمه عالی، برای اولین قرار ملاقات!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...