تعبیر خواب شومینه در حالات مختلف

تعبیر خواب شومینه روشن، می تواند رضایت، آسایش، رفاه، قناعت، اطمینان و آرامش خاطر برای فرد در پی داشته باشد.می توان در تعبیر خواب شومینه روشن، آن را نماد و نشانه ای از گرما، محبت، صمیمیت و خرسندی دانست.آیا هرگز به این موضوع فکر کرده اید که به چه دلایلی خواب می بینید؟یا در حالت خواب که زمان استراحت شما می باشد، چرا مغز باید اینقدر شدید به فعالیت بپردازد.
معنا و تعابیر خواب هایی را که می بینید، چیست؟

علل خواب دیدن شاید سرانجام روزی با پیشرفت تکنولوژی، توسط دانشمندان و روانشناسان این علم به صورت قاطع و با دلایلی منطقی بیان شود. اما تا درک این مطلب با ما در تعبیر خواب شومینه از بزرگان این علم همراه باشید.

شومینه  نشانگری از نماد آتش و گرما

در زمانهای گذشته، افراد با بکارگیری گل یا گچ اقدام به ساخت این وسیله می کردند. مکان آن نیز در درون دیوار های خانه جا داشت. از آن برای گرم کردن خود، ایجاد روشنایی و همچنین پخت و پز استفاده می کردند. سوخت این اجاقها، هیزم یا شاخه های خشک بود. امروزه می بینیم که شومینه به عنوان وسیله ای جهت زیبایی در دکوراسیون داخلی ایفاء نقش می کند. اما در هر حال آن را مظهری از گرما و آتش می دانند.

شایان ذکر است که در فرهنگ لغت، شومینه را به عنوان اجاق، اجاقک و هیمه سوز نیز معنا می کنند.

معنی شومینه روشن در خواب

تعبیر خواب شومینه از نظر روانشناسی

از نظر روانشناسی تحلیلی یونگ:

تعبیر خواب شومینه روشن نمادی از خرسندی، گرمی و راحتی است. اما در مورد خاموش بودن آن می توان گفت که حکایت از میزان انرژی کم، بی علاقگی و نداشتن جرأت دارد.

تعابیر مختلف دیگر، از دیدن شومینه در خواب

هر گاه در خواب دیده شود، که خود شما اقدام به روشن کردن شومینه می کنید، در واقع در آتش یک خواسته و تمایل درونی می سوزید. همچنین به شدت تمایل دارید به کنه و عمق یک موضوع دست پیدا کنید.

از کتاب سرزمین رویاها در تعبیر خواب شومینه یا اجاق

گفته می شود که اگر آتش داخل بخاری یا اجاق را بهم بزنید، نمی دانید که چطور خشمتان را کنترل کنید.

تعبیر خواب شومینه به روایت از معبران مختلف

لیلا برایت در تعبیر خوابی از اجاق می گوید:

اگر در خواب اجاق به همراه آتش ببینید، نشانگر نیکبختی می باشد. اما تعبیر خواب اجاق بدون آتش معنای انزوا را در بر دارد. در صورتی که داغ بودن اجاق را در عالم خواب متوجه بشوید، منتظر تقدیری پر نشاط و روابط اجتماعی مناسب با افراد دیگر باشید. تعبیر خواب در مبادرت به روشن کردن اجاق، با زبانه آتشی که مناسب باشد، این است که اوقات خوش آیندی برای وابستگان شما پیش خواهد آمد. اما نمادی از غصه و رنج بسیار خواهد بود، اگر زبانه آتش نامطلوب باشد.

سخن آخر:

روانشناسی پیمان اعتقاد دارد:

در تعبیر خواب شومینه احساسی از آرامش و رضایت بدست خواهید آورد. همچنین تعبیر خواب شومینه معرف رابطه عاشقانه نیز است.بر اساس آنچه گفته شد، می توان تعبیر خواب شومینه را در اغلب موارد مبنی بر خوبی و گرمای روابط دانست.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. معصومهمعصومهsays:

    باعرض سلام و خداقوت من خواب دیدم که مهمانی داریم و زن برادرم آمد خانه ما و شوفاژهای ما روشن بود و هوا خوب و معتدل بود و زن برادرم گفت شومینه رو روشن کنید من سردمه و خواهرم بلند شد که روشن کند اما من نذاشتم و گفتم نمیخواد هم هوا خوبه و هم من سردرد میشم و زن برادرم همش داشت غر غر میکرد که خودش سردش نیست و فقط به فکر خودشه و من توجهی نداشتم ولی بعد گفتم شاید کار من اشتباه هست و میخواستم بگویم به خواهرم که شومینه رو روشن کنه البته باز تردید داشتم و نگفتم و بلد از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن است

  2. نجمه رضائینجمه رضائیsays:

    من خواب دیدم شومینه پر از چوبه و اتیش داره شعلش بیشتر میشه بابام گفت پنجره رو ببند باد داره میزنه شعله رو زیاد میکنه