تعبیر خواب قلمه زدن گل و گیاه

در مورد تعبیر خواب قلمه زدن گل و گیاه مثل تمام موضوعات باید جنبه های مختلف آن تعبیر شود بنابراین باید گفت این موضوع شامل دو جنبه است. اولی دیدن گل و گیاه در خواب و دوم تکثیر و قلمه زدن آن است. پس به بررسی هر دو موضوع می پردازیم. دیدن خواب گل از جمله موضوعاتی است که همیشه مورد توجه معبران و مردم بوده است. برای تعبیر این نوع خواب باید دید گل و گیاه و تکثیر آنها در خواب چه تعبیری  دارد.

ابن سیرین درباره دیدن گل و گیاه در خواب آنها را به دو بخش گلهای روی شاخه و بوته و گلهای جدا از شاخه تقسیم میکند. او تعبیر دیدن خواب گلی که از شاخه جدا باشد را غم و اندوه می داند. اگر گلها از نوع فصلی و موقت باشند نشانه اندوه و نگرانی هستند و اگر گلی که در خواب است متناسب با آن فصل نیست نماد پیش آمدن مشکلی برای فرزند بیننده خواب است.امام صادق (ع) نیز درباره دیدن گل در خواب تعابیر مختلفی از جمله فرزند، دوست، مردی پست و کوته ‌فکر، کنیزک، غلام و نامه به آن نسبت داده اند.

تعبیر خواب قلمه زدن گل های مختلف


ابراهیم کرمانی برای تعبیر خواب گل می گوید خواب باغی پر از گل و گیاهان خوشبو و میوه و ...که بیننده در آن باغ نشسته است نشان دهنده این است که بیننده با شهادت از دنیا میرود. اگر خواب ببینید گلی می روید و یا گلها و گیاهانی در سبزه زار رشد کردند نشان دهنده پیش آمدن ارتباط با شخصی بزرگ است که تنها مانده است.ممکن است شخصی خواب دیده باشند انواع گل های کاکتوس ، حسن یوسف ، شمعدانی و یا رز را قلمه میزند ، که این نمیتواند معنا یا اصل تعبیر را تغییر دهد و همان چیزی که برای تمام گل هاست سایر نمونه ها را نیز شامل خواهد شد.

درباره دیدن خواب گل جابر مغربی آن را نمادی از مردی می داند که پست و کوته فکر است و بی وفا و یا نامه ای که از شخصی غایب می رسد.دانیال نبی(ع) نیز در این باره تعبیری دارند و دیدن بوته گل در خواب را نشان از مردی سرزنده و خوشحال میدانند که کلامی نافذ و حرفی مورد قبول همگان دارد.منوچهر مطیعی تهرانی اعتقاد دارد در کل دیدن گل در خواب به خصوص اگر بیننده نوع آن را تشخیص ندهد خوب است اما اگر نوع آن را تشخیص داد باید به دنبال تعبیر خاص آن نوع گل باشد.

تعبير خواب قلمه زدن

حال در مورد تعبیر خواب قلمه زدن گل و گیاه و تکثیر و کاشتن آنها باید گفت اصولا وقتی انسان گل و گیاه را قلمه میزند یا بذر آنها را می کارد منتظر و امیدوار می ماند تا بار گرفته و گل برویاند. بنابراین تعبیر خواب قلمه زدن گل و گیاه نیز در کل نشانه برنامه ریزی همراه با امید برای آینده و کسب و کار و زندگی و شروع راهی جدید در این زمینه است. همینطور می تواند نشان آرزوهایی باشد که بیننده برای رسیدن به آن بسیار امیدوار است. حال اگر خواب ببینید گلی که قبلا قلمه زده یا کاشته اید خشک شده و از بین رفته است نشان دهنده تصمیم نادرست شما و شکست شما در آن کار است. اگر خواب دیدید گل و گیاهی را قلمه زده یا کاشته اید و سریع رشد کرد و گل داد نشان رسیدن به یکی از آرزوهای شما است.

مورد دیگری که درباره تعبیر خواب قلمه زدن گل و گیاه باید گفت این است که اگر فردی خواب ببیند که در باغی گیاهان و گلهای خوشبو می کارد و تکثیر می کند نشان دهنده این است که صاحب فرزندی می شود که خوب و صالح است.حال تعبیر خواب قلمه زدن گل و گیاه از نوع گل رز می تواند نمادی از آرزوهای عاطفی و عشق در شما باشد یا نشان دهنده شکوفایی و رشد ویژگیهایی در خود شما و یا نشانی از درون و نفس شما است.


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب گلدان با گل سبز


98 نظر

  1. زهرازهراsays:

    من خواب دیدم آقایی که میشناسمشون با مادرشون آمده بودن از گلهای خونه ما قلمه بگیرن...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، منفعت و نیکی و یا خیر از طرفتان و خانواده تان به برخی از اطرافیان خواهد رسید.

  2. ......says:

    سلام. خواب دیدم پسر داییم که متاهله اومده تو شهری که من دارم زندگی میکنم و یه تیکه از زمینی رو که اطراف خونم بود داشت گل میکاشت. اول به نظرم گل یخی بود ولی از تیغ های بزرگی که تو انگشت هاش فرو رفته بود فهمیدم کاکتوس داره میکاره. بهش گفتم بیا خارهای تو دستتو در بیارم گفت نه نمیخواد بعد از کاشتن گلها در میارم. من رفتم خونه مادرم اونجا بودم که زنگ زد روی گوشیم باهاش احوالپرسی کردم خیلی آروم حرف میزد بهش گفتم بلندتر صحبت کن گفت, نمیخوام خانمم متوجه بشه که بهت زنگ زدم. پسر داییم گلها رو به خاطر خوشحالیه من کاشته بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  3. الناالناsays:

    با سلام من خواب ديدم همراه پدرم رفتم روى پشت بام خانه تعدادى گلدان درختى بود اونجا كه پدرم داشت سعى ميكرد گل بكاره بعد من در حالى داشتم روى پشت بام قدم ميزدم ديدم كه يك گلدان بزرگ كه داخلش فقط گِل و ريشه بود دست پدرم بود و به سختى داشت داخل گلدان رو تميز كنه كه باز گل بكاره بعد ديدم با يك ابزارى داشت ميكوبيد توى گلدون چون انگار نميتونست ريشهارو از گلدان جدا كنه انگار مادرم هم كنارش بود من رفتم يك جا نسستم چون طاقت ديدن اون صحنرو نداشتم چندتا دخترم كنارم بودن كه انگار دوستام بودن، بعد دوباره يكجاى ديگه توى خوابم در حالى كه كنار آسانسور با پدرم ايستاده بودم باز اون گلدان دستش بود كه بوى بد گلدان منو اذيت ميكرد لطفا بگيد خوابم تعبيرش چيه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه برنامه ریزی همراه با امید برای آینده و کسب و کار و زندگی و شروع راهی جدید در این زمینه است.

  4. سمیراسمیراsays:

    سلام خواب دیدم دو تا گیاه پوتوس قلمه زده و در گلدان گذاشتم همچنین گیاهان دیگر نیز در گلدان گذاشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  5. KhKhsays:

    باسلام من خواب دیدم که برای نجات از دست يه موجودی گل می کاشتم دوتا شاخه گل کندم ولی سه تا کاشتم گل سفید بود بعدشم کسی که ازش متنفر بودم هم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اتفاقاتی شما را ناراحت کند

  6. بیتا کیابیتا کیاsays:

    سلام مادرم خواب دیده بوده که من سه تا گیاه خشک رو دوباره دارم میکارم .بعد از رفتن من کنجکاو شده و یکیشو دراورده دیده ریشه کرده ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خواب نشانه انجام کارهای جدید است

  7. سمیراسمیراsays:

    سلام خواب دیدم دو گیاه را در اب می گذارم و ریشه زیلدی از انها بیرون امده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده امید در زندگی است

  8. بهناز مرادی وندبهناز مرادی وندsays:

    با سلام من خواب دیدم در باغ یه خانم که در خواب آشنا بود و متاهل بودن بوته ای گل رز رو با ریشه در میارم که ببرم برای خودم و عده ایی در جایی بکارم و بعد بجای خالی بوته گل رز یک گیاه دیگه که نمی شناختم بدون ریشه کاشتم ،بعد نگاه کردن بوته ی گل رز دست من شبیه همون گیاه ناشنا بود که کاشته بودم و صاحب باغ بهم گفت اونا رو بزارم که ریشه بزنه بعد بکارم تو زمین خودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  9. غزلغزلsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم دارم ی گل کاکتوس گوشتی بدون تیغ که روی اون پر از جوانه هست رو قلمه میزنم و تو ی گلدون می کارم. تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معناست که در بیداری به دلیل نگرش و شخصیت مثبت و یا ظاهر زیبای خود مورد تحسین دیگران قرار خواهید گرفت.

  10. محدثه ميرشكاريمحدثه ميرشكاريsays:

    دیشب خیلی تو فکر بودم و ناراحت بودم بعد خواب دیدم که رفتم خونه یکی زمین زیاد داشت میخواست گیاه توش بکاره طرف وضع مالیش خوب بود ولی نمیدونم کی بود مرد بود سنشم بالا بود من بش گفتم بزار من کمکت کنم براش تو زمینه کلی گیاه کاشتم خیییلی زیاد کاشتم اونا هم همون روز مهمون داشتن بعدش تا چندساعت بعد اومدم به مهموناشون نشون بدم نگا من اینا رو کاشتم بعضیاش خیلی رشد کرده بودن و بلند شده بودن البته چنتاش هم خودش کاشته بود. که خودم تعجب کردم و بعدش بیدار شدم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نمادی از برطرف شدن تدریجی برخی از مشکلات و یا گرفتاری های روحی و یا مادی خواهد بود.

  11. مریممریمsays:

    سلام وخسته نباشید وخواب دیدم تو خونه قدیمی پدریمون هستم خاله ام هم هست هوا هم تاریک بوداز یه طرف خونه کل سرخ محمدی را میبریدن خاله ومامان تو باغچه میگاشتن انکار بذر میکارن روش هم خاک میریختن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار اندوه و نگرانی شوید

  12. س.رس.رsays:

    سلام. خواب دیدم دارم توی گلدونا گل فصلی میکارم. ولی نوع گلش یادم نیس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر محبت است

  13. ححsays:

    من خواب دیدم در باغی خستم و هر گیاهی که قلمه میزنم ومیکارم توی گلدون فورا رشد میکند و سرحال و‌شاداب است تعبیر خواب چی میشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، نشانه برنامه ریزی همراه با امید برای آینده و کسب و کار و زندگی و شروع راهی جدید در این زمینه است

  14. زهرا رستمیزهرا رستمیsays:

    سلام .دیشب خواب دیدم داشتم توی گلدون گل میکاشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر به وجود امدن سرزندگی تعبیر میشود

  15. ستاره شریفیانستاره شریفیانsays:

    خواب دیدم خونه کسی رفتم ک ماه هاست از هم جدا شدیم ، خودش خونه نبود اما دوستش بود وقتی رفت حموم من یواشکی از گلهاش توی گلدون های کوچکی که همرام بود قلمه زدم و قایمش کردم تا هنگام رفتن با خودم ببرم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شروع زندگی جدید است

  16. میم قیمیمیم قیمیsays:

    خواب دیدم پنج تا گلدون از یه گیاه قلمه زدم کاشتم توی خاک.تعبیرش چیه؟گل نبود یه گیاهی هست که بلند میشه آویزون میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگرموفقیت های مالی در زندگیتان است

  17. AkbarAkbarsays:

    سلام من خواب دیدم دوستم جند شاخه گیاه بامبوخریده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نگرانی هایی در سطح زندگی برایتان ایجادشود

  18. سمیهسمیهsays:

    سلام‌. وقت بخیر. من نیمه شب خواب دیدم، به مقدار زیادی بذر دارم به اندازه‌ی یه قابلمه. بعد انگار بذر گل مینا بود. و نگاه داخل ظرف که میکردم، بذرها جوانه میزدن... تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در زندگی به صلح و آرامش و امنیت دست پیدا میکنید

  19. ShahrzadShahrzadsays:

    سلام . من خواب دیدم که رفتم خونه برادر بزرگم که تو خونه شون کمی گیاه بود .بعد برادرم گفت که دوتا گل کاکتوس از داخل جنگ آوردم که یکی شون گل داده و اون یکی مرده .من منظورشو نفهمیدم .ولی وقتی نگاه کردم انگار دوتاشون هیچی شون نشده بود فقط یکی شون گل زیبای صورتی داشت و تعدادش از دوتا به سه تا تبدیل شده بود و اون یکی گل اش بین نارنجی و صورتی اما به زیبای اون نبود .و این دوتا گلدون رو تو یکی از اتاقاش که کلی کاکتوس بود دقیقا مثل یه جنگل اصلا نمی شد داخل اتاق شد .خواستم بدونم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشانه برنامه ریزی همراه با امید برای آینده و کسب و کار و زندگی و شروع راهی جدید در این زمینه است

  20. رعنارعناsays:

    سلام ‌.خواب دیدم از باغچه خونمون چند شاخه شمعدونی چیدم وتو گلدون کاشتم .بعد اونوهدیه دادم به یکی دیگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مهربانی و رقت قلب شما نسبت به اطرافیانتان است

  21. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام،من خواب میدیدم دارم گلدانهای کوچک زیادی قلمه میزنم و تکثیر میکنم، ممنون از تعبیر مثل همیشه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر نیک سیرتی و توانمندی شما در ایجاد صمیمیت است

  22. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم دارم از گل قاشقی خونه مامانم قلمه بزنم یکی از فامیلها اومد سریع قلمه زد برا خودش منم گفتم دوباره قلمه میزنم ولی ساقه ها اینقدر کوتاه شده بود که هر ساقه رو برداشتم بزنم دلم نیومد گفتم بذارم باشن کمی بزرگتر بشن بعد قلمه بزنم گناه داره اینقد کوتاه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. اگر متاهل باشید صاحب فرزند می شوید و اگر مجرد باشید احتمالا افراد جدیدی وارد زندگی شما خواهند شد.

  23. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم که به جای رفتم برای مصاحبه استخدام شدن که اونجا کارم کاشت گل بود و اینکه ما قرار بود گل بکاریم پرورش بدیم بعد به شهرداری به فروشین که برای پارک ها و.... استفاده بشه من مردد بود که کارش خوب باشه یا نه گفتن سرویس برات میذاریم که مشکلی پیش نیاد و مدیرش هم ی خانم محجبه بود بعد داداشم گفت که تو برای این شغل خیلی مناسبی چون علاقه داری و اینکه به صاحب کار گفت دستش خیلی خوبه تو کاشت گل و گیاه (در واقعیت همینطوره) و روزی میتونه تعداد زیادی گل بکاره و اون خانمه اصرار داشت که من برم اونجا بعد ی نگاهی به اونجا کردم گل های کاشته شده بودن که هنوز گل نداده بودن و میگفتن که شهرداری اینا رو میخره میبره میکاره که اونجا گل بودن من این خوابو شب جمعه خواب دیدم اگر تونستین برام تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده برنامه ریزی همراه با امید برای آینده و کسب و کار و زندگی و شروع راهی جدید در این زمینه است.

  24. فهیمهفهیمهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که توی یه گلدون گل رز و گل ناز کاشتم که ،گلهای زیادی داشتن،تعبیرش رو میشه لطف کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما زندگی شادی دارین یا در آینده خواهید داشت

  25. الف. مقدمالف. مقدمsays:

    سلام خواب دیدم دو تا از همکارانم از گلدانی که توی خوانه دارم بدون اجازه برداشتن و دارن قلمه میزنن و من بهشون اعتراض کردم ول اونها توجه نکردن و به کارشون ادامه دادن. و من ناراحت بودم که از پرپشتی گلدانم کاسته شد. ( گلدونی که بهش اشاره کردم رو الان توی خونه دارمش، یکیش گیاه برگ قاشقی هست و یکی دیگه اش پوتوس است. فکر میکنم از گیاه پوتوس داشتن قلمه میزدن)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به شخصی راضی گفتین که برای دیگران بازگو میکنه

  26. منیژه چاییچیمنیژه چاییچیsays:

    مادرم خواب دیدن که گلی که رنگ و نوعش رو تشخیص ندادن در دست دارن (شبیه کوکب بود ولی مطمئن نیستن ) و ساقه گل رو از قسمت ۵ سانت مونده به گل جدا میکنن و گل رو در خاک فرو میبرن .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده موفقیت های مالی در زندگیتان است

  27. فرشته نادریفرشته نادریsays:

    سلام من خواب دیدم از محل کارم با همکارم رد می شدیم باغچه ای کنار خیابان بود که گیاهان بلندی داشت شبیه گلایل ولی بدون گل که دورتادور باغچه بودن ولی قسمتی از آنها زرد شده بودند ( بصورت یکدست زرد و سبز بودند) گیاهان رو کنار زدم دیدم تعداد زیادی گیاه کوچک سانسوریا که من خیلی این گیاه رو دوست دارم وسط باغچه تک تک جوانه زده اند گفتم مراقب باشم کسی اینها رو نبینه و نچینه تا کاملا رشد کنند و بزرگ شوند ولی همکارم با یکی دیگه اونها رو دیدن و با عجله شروع به چبدن کردن بهش گفتم نچینید بگذارید بزرگ بشن ولی اون من رو هم تشویق کرد تعدادی رو برای خودم بچینم ببرم خونه توی گلدون بکارم همینطور که اطراف باغچه می چرخیدم تا بهترینشون رو انتخاب کنم گیاهان بزرگتر و بهتری پیدا می کردم و روی هم 4 تا بوته چیدم که ببرم خونه و تو گلدون بکارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نمادی از آرزوهای عاطفی و عشق در شما باشد یا نشان دهنده شکوفایی و رشد ویژگیهایی در خود شما و یا نشانی از درون و نفس شما است.

  28. الهام کاظمیالهام کاظمیsays:

    سلام من صبح امروز خواب دیدم نم نم بارون میاد و به داخل حیاط میرم که متوجه شدم خونمون جدیده و بسیار زیبا خونه الان ما نبود خلاصه و اینکه ناوارد حیاط شدم بارون قطع شد و انگار اثری از بارون نبود و دایی هام خونمون بودن و خواهرم از بیرون وارد حیاط شد گرچه خونه درب ساختمان بود و برام جای تعجب داشت خواهرم تو حیاط بود و دیدم تو سطل آهنی سه یا دو شاخه گل رز داره که من با لحن عصبانی پرسیدم کی داده و آیا رفته بودی باغ و گفت دوستش و اره که بیشتر ناراحت و عصبی شدم ولی چون دایی هام بودن نخواستم چیزی بفهمن گفتم بده تا تو باغچه بکارم ممنون از سایت عالیتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر زیاد شدنن رزق روزی در زندگیتان است

  29. زهراازهرااsays:

    سلام خواب دیدم یه پیچک کل چند تا از درختا خونه مونا گرفته تا آخرین نقطه درخت رفته بالا فصل پاییز بود انگار برگ نداشت بعد درخت پرتقال خونه مون شدن نیزار بعد داداشم کمی اون ور تر از یکی از پسرا فامیلمون پول قرض می خواد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مدتی دچار غم میشین

  30. رزارزاsays:

    سلام من خواب دیدم تو اتاقم داخل تنگ آب کلی قلمه گل محمدی دارم که یه خورده زرد شده بودن بزرگشون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نفوذ کلامتان است

  31. آتانازآتانازsays:

    با سلام ، من مجردم و دیشب خواب دیدم در یک گلدان بزرگ‌دو گل شمعدانی کاشته ام و کنار خواهر و مادرم ایستاده ام زنی برای احوالپرسی بمانزدیک شد و دوگل شمعدانی بدون گلدان ولی با طراوت و‌زیبا در دست داشت من یک شاخه از گل شمعدانی ایشون کندم و در گلدان خودم کاشتم ، گلهای شمعدانی گل داشتند ولی شاخه ای که من کندم هنوز گل نداده بود. گلهای شمعدانی در دست زن صورتی رنگ بود و بشدت برایم جذاب. بعد از من خواهش کرد گلهایش را در خاکی بکارم تا گلهایش مث گلهای گلدان من پر برگ و جذاب شوند من از خاک گلدان خودم مقدار کمی برداشتم و گلهایش را در یک گلدان شکسته که بین خاکها پیدا کردم کاشتم.و به انها اب دادم. دستانم گلی شده بود و برای شستن دست به سمت شیر آبی که در نزدیکی بود میرفتم. اما زیبایی شاخه گلی که چیدم برایم آنقدر زیاد بود که گلی شدن دستانم برایم بی اهمیت شده بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهند نمادی از ارزوها و خواسته های شما در زندگیتان است

  32. بهاربهارsays:

    عرص سلام واحترام خواب دیدم سه تا نهال درخته تو خونه خواهرم بنا ب درخواست خواهرم با برادرم رفتیم ک درختها رو از اونجا دربیاریم جای دیگه بکاریم من خاکها کنار میزدم ب ریشه های درخت رسیدم سفید ونور سته ولی قوی بودن دلم نیومد از ریشه درشون بیارم از یکی از درختها دوتا ریشه کوچولو جدا کردم ک مثل پیازچه بود وبا خاکی ک سفید ونرم بود ریشه هارو پوشوند تاخشک نشه ک ببرم وسه خودم بکارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مهربانی و حسن نیت شما در مقابل با اطرافیانتان است

  33. الهامالهامsays:

    سلام،خسته نباشید،من دیشب خواب دیدم از گل پتوسی که تو خونه دارم تقریبا 7_8تا قلمه جدا میکنم،کنار هم میزارمشون تا تکثیرشون کنم،میخواستم تو آب بزارم.گلی که داشتم کوچیک بود ولی قلمه هایی که ازش گرفتم همه پر برگ بودن،ممنون میشم تعبیرش رو برام بزارید🙏

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده موفقیت در زندگی است

  34. اعظم جعفرابادیاعظم جعفرابادیsays:

    سلام خسته نباشیدخواب دیدم رفتم خونه دوستم کلی گلدونوگل داشت ومن هرچی نگاه میکردم تموم اون گل هاروداشتم توخونه ودیدم حسن یوسف ندارم گفتم ازاین یه قلمه بده وداد.ویک گلدون دیگه بودگلاش جوانه زده بودومیخواست ازاونم بده که ببرم توی گلدون بکارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به خواسته و رویا هایی که دارین اشاره داره

  35. نرگس بنرگس بsays:

    سلام وقتتون بخیر ،من گلدون پتوس رونده دارم ، یه شب خواب دیدم خواهرم تمام شاخ برگ اضافه اون رو.چیده و به شدت عصبی و ناراحت شدم ،دوباره خواب دیدم پدر اینکار کرده ولی پدرم شاخه های اضافه رو در آب گذاشته ولی باز هم به شدت بهم ریختم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس از درون کلافه هستین سعی کنین به خودتون برسین

  36. RaadRaadsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم رفتم سر مزار شخصی اونجا دوتا خانم دیگه ام سر مزارای دیگه نشسه بودن نگاه کردم هوا داشت تاریک میشد اون خانوما هم داشتن میرفتن میگفتم منم گلامو ک کاشتم میرم سر مزار گل میکاشتم گل صورتی داشت میخواسم گل سفید هم بکارم ولی ساقه اشو فراموش کرده بودم بیارم بعد از قبرستون ک اومدم بیرون صبح بود هوا داشت روشن میشد لب ساحل بودم داشتم قدم میزدم ماهی وخرچنگ گرفته بودم بردم جایی ک زندگی میکردم ریختم توی سطل بزرگ ی مرد میانسالی هم اونجا بود شیلنگ اب دستش بود گفتم اب بریزه رو ماهی ها میخواسم بفروشمون لطفا تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاش شما برای بهبود روابط خود در زندگی و با دیگران است

  37. معصومه خدادوستمعصومه خدادوستsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم منزل خاله ام که فوت کرده و آنجا قلمه های زیادی ردیف بود نمیدونم برای چه گیاهی بود خالم چندتاش برداشت و دادش به من فقط یادمه سبز رنگ بودن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در تلاش برای سرو سامان دادن زندگیتان هستید

  38. شلالهشلالهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم داخل یه گلدون گل ناز کاشتم که بزرگ شدن و یکیش قرمز و یکیش سفید شده و خیلی خوشگلن . از یه طرفم دیدم انگار اونقد بارون اومده که خیابونا همه پر از آب شدن ولی همه جا سرسبز و قشنگ دیده میشه .ولی نمیدونم چرا همش تو خوابم استرس یه چیزی رو داشتم .ممنونم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسات خوشایندی که تجربه می کنین اشاره دارد

  39. پریساپریساsays:

    باعرض سلام خدمت مدیر عزیز،دیشب خواب دیدم روی نورگیر خونه ام خاک ریخته بودم وسبزی تره و دانه کرچک کاشته بودم بیرون زده بودن و سبز شده بودن تو خواب نگاه میکردم که خاکشون کمه وا داشتم خاک رو اضافه میکردم که خشک نشن،درحال مرتب کردنشون بودم که بیدارشدم.تعبیر کنید ممنون میشم.باسپاس فراوان از زحمتتون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق های خوبی در زندگی برایتان ممکن است رخ دهد

  40. khaterekhateresays:

    سلام من خواب دیدم تو حیاط خونه دوستم بامادرس داشتم گل زرشک از بوته میچیدم میخوردم بعدمادرش گفت میدم بری بکاری بعد نشستم و دوستم اومد با ی قلمه پژمرده زرشک و اونو به من نشون داد گفت میخام بکارم من هم قلمه چهارتا گل رز تازه که فکر میکنم رنگی بودن تو دستم بود بهش نشون دادم گفتم من اینارو میخام بکارم و اونم گل زرشک داد به دستم ک بکارم و منم ازش گرفتم نگاه کردم ب گل زرشک گفتم باشه میکارم

  41. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم که یجایی بودم و یه باغچه تقریبا بزرگی بود که پر از درختچه گل بود .به ترتیب با چند رنگ زرد سفید صورتی بود که چندتا از دختا گل رز صورتی بود و بقیه گلای ریز بسیار قشنگی بود که من با حیرت نگاه میکردم که دختر عمم گفت یه تیکه بده بهم تا قلمه بزنم و منم یه شاخه جدا کردم که خار رفت تو دستم.و شاخه بزرگی دادم بهش که گفتم برا خودمم بچینم قلمه بزنم که باز او شاخه رو تیکه کرد و به من داد که گفتم نمیخام زیاد هم گل نداره صبر میکنم بعدا من رنگ صورتیه رو قمله میزنم. بعدش من همچنان داشتم به گلا نگاه میکردم و رفتم وسط گلها و سرم بردم زیر درختا و به گلها نگاه میکردم و میگفتم بعد قلمه بزنم خیلی قشنگه.(انگار باغ گل یکم مطعلق به خودم بود هم نبود نمیدونم.ولی به فکر قلمه زدن یجای دیگه هم بودم.)گلهاش خیلی فراوان بودن که یکم هم روی زمین ریخته بود.ترو تازه بودن و خییلی زیبا.من همش در حیرت بودم هی میگفتم چقد قشنگن و میگفتن اول که شاخه جدا کردم یه خار داشت الان که هیچی خار نداره و دست میکشیم بهشون.درختا بلند بودن که افتاده بودن رو دیوار.

  42. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم یه باغچه بود انگاری مال خودم بود که پر از گلای زرد و سفید و صورتی بسیار زیبا و عجیبی بود که مثل درخت بودن.داشتم فقط تماشا میکردم که دختر عمم اومد که یه تیکه ازش جدا کن تا قلمه بزنم و رنگ سفید انتخاب کرد و براش یه شاخه از درخت جدا کردم که یه خار رفت تو دستم و بهش دادم که اونم اون شاخه رو نصف کرد و یه تیکه چوبش که زیاد گل نداشت به من داد گفتم نه نمیخام گل زیاد نداره بعدا از صورتیه قلمه میزنم واسه خودم.و داشتم به گلها نگاه میکردم و دست میکشیدم بهش و لذت میبردم و رفتم وسط درختا از زیز گلها سرم بردم داخل و نگاه میکردم و حیرت زده بودم.گلهاش بسیار تروتازه و شاداب بودن.که یکم هم رو زمین ریخته بود.

  43. AtiAtisays:

    سلام ، من تو بیداری از گل نخل مرداب مادرم چیدم و گذاشتم توی آب تا ریشه بزنه و بکارمش هرروز نگاهش میکنم و ریشه هاشو بررسی میکنم و کلا زیاد بهش فکر میکنم و دوسش دارم ، دیشب خواب دیدم مادرم با قیچی برگهای کنار ریشه هاشو چیده وقتی دیدم خیلی ناراحت شدم و احساس بدی داشتم و دلم نمیخواست به مادرم بگم چرا اینکارو کردی ، تعبیر خوابم چیه؟

  44. SaraSarasays:

    سلام من خواب دیدم که گلی کاشتم وجوانه زد

  45. حسنحسنsays:

    سلام مادرم خواب دیده که من یه گل زیبایی داشتم که تو گلدون بوده بعد دوباره یه گل زیبای دیگه میارم که کنار همون گل بکارمش مادرم در عالم خواب میگه که اینکارو نکنم و جدا بکارمش ولی من گوش نمیدم و میام اینو کنار همون تو همون گلدون بکارم ک وقتی گل تو گلدون رو درمیارم ک جدید رو کنارش بکارم گل قدیمی ریشه کن میشه و من خیلی ناراحت میشم ممنون میشم تعبیر رو بگید. سپاس

  46. آیداآیداsays:

    سلام دیشب تو خوابم دیدم تو یه رستوران نشستم و موقع بلند شدن طرف مقابل بهم یه گل از نوع گیاه ک خودمم نمیدونستم اسمش چیه رو بهم داد و منم هم اونو به خونه اوردم تویه خونه قسمت پایینی و بالایی گیاه شکست و منم زود گذاشتمش تویه اب و گیاه شروع به رشد کردن کرد و شکوفه داد ممنون میشم تعبیرشو بگید 😊

  47. موسویموسویsays:

    سلام و عرض احترام خواب دیدم همسایه روبرویی که از قوم بخنیاری بود با فرزند و خانم و مادرش با یک نردبان به صورت اتفاقی اومده بود تا نزدیک بالکن و به صورت اتفاقی گلهای روی بالکن که کاکتوس و گل های دیگر بود را دیدند و من از روی بخشش و کمی هم ناچاری از گل ها بهشون قلمه دادم ولی بعدش از گلهای باقی مانده ی کاکتوس های سبزرنگ و چیزهای دیگر بود جای بهتر که بالکنش بزرگتر و آفتاب خورتر بود کاشتم‌.با تشکر

  48. موسویموسویsays:

    سلام و عرض احترام خواب دیدم همسایه روبرویی که از قوم بخنیاری بود با فرزند و خانم و مادرش با یک نردبان به صورت اتفاقی اومده بود تا نزدیک بالکن و به صورت اتفاقی گلهای روی بالکن که کاکتوس و گل های دیگر بود را دیدند و من از روی بخشش و کمی هم ناچاری از گل ها بهشون قلمه دادم ولی بعدش از گلهای باقی مانده ی کاکتوس های سبزرنگ و چیزهای دیگر بود جای بهتر که بالکنش بزرگتر و آفتاب خورتر بود کاشتم‌.با تشکر

  49. ابراهیم رضاییابراهیم رضاییsays:

    سلام من خواب دیدم که با بابا و مامان داشتیم جلوی درمان گل میکاشتیم فکر کنم یکی از گل ها هم گل زنبخ بود من و داداشم ایستاده بودیم دو نفر با گلدون های بزرگ تو دستشون جلو اومدن وایسادن نگاه کردن میخواستن که برگردن من سریع یه شاخه از گلدون جلویی کندم داداشم گفت مال یکی دیگست من گقتم میخوام بزارم تو اب ریشه کنه بکارم اومدم خونه

  50. Fatemeh moghaddamFatemeh moghaddamsays:

    سلام.من خواب دیدم با جمع دوستای قدیمی وارد یک نمایشگاه فرش بزرگ شدیم ک گلهای خیلی زیبایی داشت.اجازه گرفتم و از همه گلهای اونجا یه قلمه گرفتم و کاشتم تو گلدون ک ببرم. خیلی مدلای گل بوذ مثل انواع کاکتوس و گل ناز و .......

  51. Maryam sadeghiMaryam sadeghisays:

    سلام و‌عرض ادب،من دیروز گلهای بامبو رو که دوتا بودن قلمه زدم وشدن چهارتا ،،شب همون روز خواب دیدم که دوتا از همون قلمه هارو دادم به کسی البته اشنا بود و میشناختم اون قبول نمیکرد اما با اصرار زیاد از من قبول کرد.

  52. حمید مقدمحمید مقدمsays:

    سلام من خواب دیدم بوته خیار تو حیاط خونه م با درخت انگور بالا سریش پیوند خورده و درخت انگور میوه خیار داده میشه بگید تعبیرش چیه؟ ممنون

  53. پونهپونهsays:

    سلام من خواب دیدم گلی که قلمه زدم ریشه هاش رشد کرده و برگ داده البته به گیاه مادر متصل بود خوابم خیلی واقعی بود هم تعجب کردم و هم خیلی خوشحال شدم ، البته در دنیای واقعی من یه گیاه قلمه زدم که ریشه کرده و منتظرم پاجوش بخوره،ممنون میشم تعبیر کنید.

  54. سحرعرفانیسحرعرفانیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک یه گلدون گل داشتم میاوردم اینطرف بزارم یه دفه یه شاخه ش ک خیلی سنگین ازگل بود شکست نگاه کردم ب بچم ک فوت شده میخواستم بهش بگم توشکستی بازنگفتم بعد اوردم گلدون و دوباره خالی کردم و دوباره همه رو کاشتم بخودمم میگفتم قشنگ بکارم ک گلش بگیره خشک نشه

  55. پريا اهليپريا اهليsays:

    خواب ديدم دوستم گلي رو كه دوست داشتم جلو چشمم از خاكش جدا كرد و خواهرم برا اينكه ناراحت نباشم يه جشن گرفت و گرفت با مهمون هاي زياد ككه همشون داشتن كادو ميدادن

  56. MaryamMaryamsays:

    سلام پدر من خواب دید تا مادرم در زمینی چند شاخه گل می کارد ممنون میشم تعبیر خواب ش بهم بگید ❤

  57. زلقیزلقیsays:

    سلام من خواب دیدم توی تراس خونم‌ک پر از کلدون کل و گیاه و سبزیه دارم هی قلمه میزنم هم سبزی هم‌گل هی میکارمو قلمه میزنم توی تراسمم‌خیلی گلدون پر از گل و سبزی بود

  58. طاهاطاهاsays:

    سلام وقتتون بخیر. من خواب دیدم که از گل های توی باغچه خونمون که خیلی خیلی گل های قرمز بودن برای همسایمون بخشی از گل ها رو جدا کردم از ریشه و بردم که براشون بکارم. تا کاشتم ناگهان شروع به رشد کردن کرد و گل نسبتا بزرگ و قرمزی بوجود امد و من در خواب بسیار بسیار شاد بودم. ممنون میشم که تعبیرشو بگین

  59. N zN zsays:

    سلام وقت بخير خواب ديدم باغ سيب هاي قرمزرو ميبينم، سيبهاي خيلي بزرگ و تازه و آبدار بعد توي كوچه بازم ديدم ، دوتا درخت با سيبهاي درشت و قرمز و تازه ، درختشم پراز برگهاي سبز و پرطراوت بود وقتي رفتم كارم رو انجام دادم برگشتم كه از سيبها بكنم چيزي نديدم روي درختها، اما روي درخت سمت چپ خيابونه فلفل دلمه اي هاي سبز و تازه و بزرگ ديدم بيشتر كه دقت كردم بعضي شاخه ها با درخت ليمو ترش سبز و خيلي بزرگ قلمه زده شده بود كه همه قلمه ها هم ليمو داشتن و گرفته بودن. ممنون ميشم نظرتون رو بدونم من براي بارداري اقدام كردم برام خيره يا ...

  60. ماهماهsays:

    سلام .دیشب خواب دیدم تعداد زیادی گلهای حسن یوسف رو توی شیشه گذاشتم و ریشه های زیادی زده بود و بعد به خانمی که نمیشناسم یکی از گلها رو که ریشه هم داشت از آب درآوردم و دادم بهش . ضمن اینکه من توی آشپزخانه ام یه شیشه بزرگ از حسن یوسف که ریشه زده دارم توی خوابم همین شیشه بود

  61. لیلالیلاsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم گلی که دوست داشتم ریشه زده و خیلی خوشگل شده توخواب هم خیلی خشحال شدم میشه تعبیرشو بگین ممنون

  62. نیکوگفتارنیکوگفتارsays:

    سلام من خواب دیدم در خانه خودم چند تا گلدان داشتم بعد دو تا از آنهارا در گلدان نگذاشته بودم و به خواهرشوهرم گفتم بهتره ریشه این ها داخل آب بگذارم تا بهتر رشد کنه بعد دوتا ظرف آب آوردم و ریشه آن گیاه ها رو داخل آب گذاشتم تعبیر خوابم چیه با سپاس فروان

  63. ساحلساحلsays:

    سلام من خواب دیدم بیرون خونه سه تا قلمه گل بود و یک خانم هم اونجا بود که چندتا قلمه گل که ریشه هم داشتن دستش بود بهش گفتم یکی از اونا رو بهم بده گفت از همونا که جلوی خونه هستن بردار بعدش دوباره اومد و یکی بهم داد حالا خواستم تعبیرش رو بدونم

  64. سامسامsays:

    سلام من خواب دیدم برای عیادت مادر شوهرم گل های زرد آوردن من گلها رو گرفتم بردم باغچه با خودم گفتم اگه دونه هاشو بریزم باغچه باغچه پرگل میشه ولی وقتی بردم بکارم گلبرگهاش نبود دونه های بی رنگ ژله ای بودن ومیکندم ومینداختم داخل باغچه و پدر شوهرم اومد ویکی از گل ها رو ازم گرفت لطف میکنین تعبیرش بگین

  65. سامسامsays:

    سلام من خواب دیدم برای عیادت مادر شوهرم گل های زرد آوردن من گلها رو گرفتم بردم باغچه با خودم گفتم اگه دونه هاشو بریزم باغچه باغچه پرگل میشه ولی وقتی بردم بکارم گلبرگهاش نبود دونه های بی رنگ ژله ای بودن ومیکندم ومینداختم داخل باغچه و پدر شوهرم اومد ویکی از گل ها رو ازم گرفت لطف میکنین تعبیرش بگین

  66. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم ک دارم جلوی خونه مادرم تو یه باغچه گل های خوشگلی میکارم تعبیر کاشتن گلهای زیبا چیه؟ ممنون از سایت خوبتون👌❤🙏

  67. رحمانرحمانsays:

    سلام، من دیشب خواب دیدم که دو عدد شاخه گل بزرگ برگ پهن سبز پیدا کردم و اوردم گذاشتم داخل اب که ریشه بزنه لطفا برام تعبیر کنید

  68. زینبزینبsays:

    سلام من خواب دیدم دارم از گیاه ها قلمه میگیرم البته گیاه ها مال دوستم بودش ازش اجازه میگیریم و قلمه میگیریم مردم های زیادی داشتن از کل ها قلمه میگرفتن من گفتم از دوستم اجازه نمی‌گیریم اما کار خودشونو میکردن

  69. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم خونه قدیمی رفتم مادر بزرگ ناتنیم که خیلی دوستش دارم اونجا زندگی میکنه که انگار من قبلا تو اون خونه زندگی میکردم پر از گلهای شمعدونی که کاشته بودن هنوز داخل گلدون بودن خیلی بلند شده بودن شروع کردم به هرس اونا که گفتن خونه شوهر خالم خریده میاد کتاب مینویسه و کتاب میخونه اینجا خواستم گلا بیارم خونم که گفتن تولد و عروسی دعوتیم خالم ک منتظر من بود حاضر بشم اجازه گرفتم گلا میتونم با ماشینش ببریم خونم بیدار شدم خالم اجازه داد رفتیم عروسی پر از گلهای گلدون مختلف بود خونه انگار قبلا مال دوستم بود برا همه تعریف میکردم چقدر دوستم به گل علاقه داره و پرورش میده

  70. ساحل حسینیساحل حسینیsays:

    سلام من خواب دیدم قلمه هایی که توی گلدون کاشته بودم مادرم همه ی آنها را دور میریزد و من خیلی ناراحت میشوم و دوباره از گل های همسایمون قلمه میزنم ولی مادرم اجازه ی نگهداری آنها را نمیدهد

  71. بهار فخرپوربهار فخرپورsays:

    سلام.من یه مدته همش خاب میبینم هرچی گل قلمه میزنم سریع رشد میکنه.هرچی گلدن خشک دارم همش سبز میشه.گلای دیگه ای هم که دارم همشون خیلی بزرگ و پر برگ و بار میشن

  72. بهاربهارsays:

    سلام.من یه مدته همش خاب میبینم هرچی گل قلمه میزنم سریع رشد میکنه.هرچی گلدن خشک دارم همش سبز میشه.گلای دیگه ای هم که دارم همشون خیلی بزرگ و پر برگ و بار میشن

  73. خدیجه شخدیجه شsays:

    سلام من خواب دیدم که گل سنسوریا یی که داشتم کلی پاجوش زده بود و من باتعجب نگاه میکردم و خوشححال شدم تعبیرش چی هست

  74. رحیمه قاسمیرحیمه قاسمیsays:

    خواب میدیدم یه گیاهی رو قلمه میزدم سریع جوانه میزدتعبیرش چیه؟

  75. Eli.mpEli.mpsays:

    سلام من خواب دیدم بدون خانوادم تو خونه مادربزرگمم و خیلی بارون اومده خونه ی مادربزرگم ۲ تا در داره و من اسرار دارم از دری وارد خونه بشم ک تو کوچست و کلی اب گرفته کفش هم نداشتم وقتی درو باز کردم و وارد شدم موکت بود همه جای حیاط و رد پای من روش موند با جاروی خیس اونارو سعی کردم تمیز کنم و تموم شد بعد درحالی ک دستم خیس بود ی گیاه سانسوریا روی پله دیدم و با خودم گفتم حالا ک قراره برم خونه بزار ی برگ کوچیکشو بکنم و قلمه بزنم با دست خیس اون برگو کندم و ی سری اتفاقات افتاد ک من وقتی ب برگ تو دستم نگار کردم دیدم ریشه داده و من کاشت تو ی گلدون قدیمی سیاه و بالای سرم گذاشتم چون انگار داشتم میخوابیدم تعبیرش چیه؟

  76. ندانداsays:

    سلام من خواب دیدم برگ های گل پتوسم زرد شده خشک شد خیلی ناراحت شدم بد یهو دیدم 5تا جوانه زده و گل سنسوریام تعداد زیادی پاجوش داده خیلی خوشحال شدم

  77. کبریکبریsays:

    سلام من خواب دیدم که زندایی چن تا قلمه گل آورد برام کاشت .یادمه که یه قلمه شمعدانی بود و من گفتم کنار بقیه شمعدونیهام توی گلدون بکار و کاشت

  78. سپیدهسپیدهsays:

    سلام‌من خواب دیدم نامزد قبلیم اومده ازم میخاد ک برگردم پیشش.منم باتمام وجودم قبول میکنم‌.اونم ی گلدون خیلی بزرگ داشت بخش عظیمی از گلش رو قلم زدو گذاشت تو ی گلدون بمن داد.خیلی برام مهمه تعبیرش کنید.ممنون

  79. سپیدهسپیدهsays:

    سلام‌من خواب دیدم نامزد قبلیم اومده ازم میخاد ک برگردم پیشش.منم باتمام وجودم قبول میکنم‌.اونم ی گلدون خیلی بزرگ داشت بخش عظیمی از گلش رو قلم زدو گذاشت تو ی گلدون بمن داد.خیلی برام مهمه تعبیرش کنید.ممنون

  80. SaraSarasays:

    سلام خواب دیدم یه شخصی که نمیدونم تو خوابم کی بود داشت گل قلمه میزد من ازش گرفتم ،گلهای تازه و خیلی شادابی بودن

  81. اسیهاسیهsays:

    سلام خواب دیدم گل دیفن باخیا قلمه میزنم

  82. مرضيهمرضيهsays:

    من تازه متوجه شدم که باردارم. دیشب خواب دیدم تو یه گلخونه بزرگ هستم. یک درختچه پر برگ سبز رنگ اونجا بود کنارش پاجوش زده بود. اون پاجوش رو کندم و به همسرم گفتم ببریمش تو باغچه خودمون بکاریمش. میشه لطفا تعبیرش رو بگید

  83. مهسامهساsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم توی یه جمع خیلی شلوغی برادر شوهرم که متاهله پر از چند پلاستیک وکارتون گل رز قرمزبزرگ باساقه و برگ و گل محمدی بدون برگ که اوناهم بزرگن که میگه اینارو براشما اوردمه بردارین و منم نزدیک ده دوازده تا رز برداشتمه که میگم اینا حیفه خراب بشن اینارو میذارم تو آب ریشه بزنن بکارمشون و دارم مرتب میچینمشون توی آب و یه گل محمدی که فقط دارم نگاش میکنم که میگم خیلی خوشگله ممنون میشم تعبیرشو بگید 🙏🙏

  84. وحید مبینیوحید مبینیsays:

    سلام پدر مرحوم ام رو دیدم که مشغول حرص کردن گل های رز در باغچه های منزل قدیمی مون بود

  85. زینب فرخیزینب فرخیsays:

    من خواب دیدم یه استند دارم مث یه ترازو باید دوطرفشو تنظیم میکردم ک خوب وایسه یه سمت قرآنو گذاشتم یه سمتشم یه شیشه گیاه ک تو آب بودن ریشه داشتن نمیدونم چه گلی بودن ولی سمت گلا سنگین شد یه شاخه کوچیکی ازشون دراوردم

  86. آسیهآسیهsays:

    خواب دیدم گلی که تو خونه دارم خشک شده و مامانم قلمش زده . یه قسمتش هنوز زنده بود ولی زرد شده بود یه قسمتش که قلمه زده شده بود تو خواب امیدوار نبودم که جوونه بزنه اما آخرش نفهمیدم که جوونه زد یا نه

  87. آسیهآسیهsays:

    تو رو خدا جواب تعبیر خوابم را بدید اتفاقی برام افتاده که خیلی تعبیر این خواب برام مهمه خواب دیدم گلی که تو خونه دارم خشک شده و مامانم قلمش زده . یه قسمتش هنوز زنده بود ولی زرد شده بود یه قسمتش که قلمه زده شده بود تو خواب امیدوار نبودم که جوونه بزنه اما آخرش نفهمیدم که جوونه زد یا نه

  88. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم در یک مسجد پراز انواع گل های درختی و بوته ای هست..و من درختی ها رو خدا کردم و دادم یکی از شاخه های سرسبزش رو ببرند و بدهند من ببرم خونه برای خودم بکارم..چند نفر اعتراض کردند که اینا واسه مسحده..ولی من کار خودمو کردم و گفتم میبرم بعد زیاد شد برای مسجد هم میارم ممنون میشم تعبیر کنید

  89. مریم مافیمریم مافیsays:

    سلام خواب دیدم در یک مسجد پراز انواع گل های درختی و بوته ای هست..و من درختی ها رو خدا کردم و دادم یکی از شاخه های سرسبزش رو ببرند و بدهند من ببرم خونه برای خودم بکارم..چند نفر اعتراض کردند که اینا واسه مسحده..ولی من کار خودمو کردم و گفتم میبرم بعد زیاد شد برای مسجد هم میارم ممنون میشم تعبیر کنید

  90. ممتازممتازsays:

    سلام. خواهرشوهرم خواب دیدن همسرم گل قلمه میزده. تعبیرش چیه؟

  91. محسن حجی زادهمحسن حجی زادهsays:

    سلام خواب دیدم چندیدن قلمه از ی نفر مثل ی باغ بزرگ بود گرفتم با اسرار و‌چندیدن گلدون شد

  92. مهدی نادریمهدی نادریsays:

    زن متاهلی یه دختر جوانی در خواب میبینه که قلمه زیاد و خوشکل در دست دارد و خانه پدر بزرگش را تزیین میکنید که قلمه های زیادی دارد

  93. FatemehFatemehsays:

    من خواب دیدم خانمی که نمی شناسم همه ی گلهای باغش رو هرس کرده و کلی گلهای زیبا و رنگارنگ رو زمینه و من همه شون رو دسته دسته گرفتم ازش و در نهایت بهش گفتم قلمه گلهاش رو بهم بفروشه و اونم کلی بهم قلمه رایگان داد

  94. پروانهپروانهsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم گیاه سرخسی که خیلی شاداب و سرحال و پرپشت که تو خونه دارم در حال حاضر رو برداشته همرو قلمه زده من گریه میکردم میگفتم گلم سرحال و شاداب بود چرا قلمه زدی انقد قلمه زده بود که چیزی از گل نمونده بود خواهرم هم مشابه همین خواب رو دیده بود باهمین حالات ناراحتی و گریه توی خواب که چرا مادرم گیاه پتوسش رو که خیلی خوب رشد کرده رو قلمه زده ) خواهرم هم یه گیاه پتوس تو خونش داره که خیلی خوب رشد کرده ) جالب اینجاست که خواهرم خبر نداشت از خواب من و بلافاصله بعد یکی دوروز بعد من خواب دیده تعبیرش چیه ؟؟

  95. ملیساملیساsays:

    سلام . من خ آب دیدم شوهر خاله ام که یک سال و خورده ای فوت شدن ، در حیاط خانه ما گل های بسیار سبز و براقی را با لبخند وقلمه می‌زدند و صورت او بسیار نورانی و درخشان بود . تعبیر ش چی میشه؟

  96. حدیثحدیثsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم خونه عمم و اون کلی گل قلمه زده و توی آب گذاشته برای من تعبیرش چی میشه

  97. سانارسانارsays:

    خواب دیدم که قلمه گل رز فروختم به ی خانمی اون خانم برگشت راه کاشتن شان رابه من یاد میداد که چجوری باید بکاریم تا افت نزنند و ی روش جدید که باید بزاریم کرم بزنند بعد بکاریم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید در ضمن باردار هستم

  98. نرگس چنانینرگس چنانیsays:

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم محل کارم من و آبجی و زن همسایه هستیم و یکی از گلدون ها داشت زن همسایه قلمه میزد من گفتم نکنید شاید صاحبکارم دوست نداشته باشه ولی اون کار خودش میکرد و فقط شاخه هایی که بلند شده بود قلمه می زد (زن همسایه تو عالم بیداری واسه همه گل میده و میکاره واسه ما همینطور)البته واسه محل کار خودمون داشت قلمه می زد و بعد رفت منم دیدم گل چند تا از قلم زرد شده با خودم گفتم خوب شد قلمه زد تا جون بگیره بعد یه خانم اومد آبجی بهش گفت ماجرا اون گفت من صاحبکارش نیستم فکر کنم خواهرش بود البته تو عالم بیداری یکی از خواهراش دیدم فکر کنم همون بود