تعبیر خوابی که چند بار دیده شود

تقریبا همه انسان ها خواب میبینند. اما گاهی خوابها به دفعات برای انسان تکرار می شوند. به خصوص برای افرادی که زیاد خواب می بینند برخی موضوعات یا مکان ها در خوابهایشان مکررا اتفاق می افتد. ممکن است این موضوعات بدون هیچ تغییری در خواب بعدی دیده شوند یا ممکن است با اندک تغییری ولی با موضوعیت یکسان اتفاق بیفتند. حتی ممکن است خواب اتفاقات مختلف و کاملا متفاوتی را ببینید اما هر بار در یک مکان واحد در خواب شما اتفاق بیفتند. 

در اغلب موارد پس از یک تجربه بزرگ و تغییر روحیات فرد این رویاهای تکرار شونده شکل میگیرند. مثلا در افرادی که اتفاق خاصی را از سر گذرانده اند یا در افرادی که بلوغ را پشت سر گذاشته اند، کسانی که مهاجرت کرده اند یا افرادی که ازدواج کرده و به خانه جدید رفته اند. آن نوع احساس عمیقی که فرد در این تجربه ها دارد روی موضوع و دفعات و نوع تکرار خوابهایش اثر می گذارد.بنابراین تعبیر خوابی که چند بار دیده شود به عوامل زیادی بستگی دارد.

تعبیر دیدن یک خواب تکراری

ریشه خوابهای تکرار شونده: 

در مورد تعبیر خوابی که چند بار دیده شود باید گفت اصولا چون خواب و رویای آدمی به شدت تحت تاثیر واکنشهای ذهنی او نسبت به اتفاقات قرار دارند و اغلب این واکنشها در مقابل اتفاقات یکسان، ثابت هستند، پس خوابهایی که تحت تاثیر این احساسات و ذهن انسان هستند نیز ثابت و تکراری می مانند. دلیل دیگر خوابهای تکراری واکنش ضمیر ناخودآگاه انسان است برای ایجاد حالتی در ذهن که باعث شود تصمیم گیری درستی در مورد موضوع خاصی شکل بگیرد. ممکن است افراد، مکان ها و موضوعات تکراری خواب شما نماد و نشان چیزی باشند. برای تعبیر خوابی که چند بار دیده شود با توجه به ارتباط معنایی و موضوعی خوابتان با اتفاقات زندگیتان باید این نمادها معنی شوند .

تعبیر خوابی که چند بار دیده شود چیست:

عموما خوابهای تکراری نشان از حس ترس درونی شما است که زمانی بر اثر اتفاق خاصی در شما شکل گرفته است. گاهی نیز تعبیر خوابی که چند بار دیده شود نشان از هشدار ذهن انسان نسبت به آن موضوع خاص یا موضوعاتی پیرامون آن دارد که ریشه در این ترسها و اضطراب انسان دارد.

سایت توپ تاپ

تعبیر خوابی که چند بار دیده شود با توجه به نماد و نشانه ها این است که شما هشیار باشید در مقابل موضوعاتی که در نهاد و ضمیر ناخودآگاه شما ترس و اضطراب ایجاد کرده است. و با واکنشهای به موقع و درست آن موضوع خاص را مدیریت کنید. یا با آن ترس خاص که در عمق وجودتان شکل گرفته است روبرو شده و آن را از بین ببرید.ممکن است شخصی برای چندین بار بصورت پی در پی خواب یکی از بستگان ، دوستان و یا آشنایان خود را که مرده است می بیند و همین موضوع احتمال دارد در او ایجاد نگرانی کند ، در جایی که اساسا بر اساس علم تعبیر خواب چنین موردی فقط در بعضی از شرایط نادر و خاص میتواند معنای بدی داشته باشد و در اکثر حالات هیچ خطر و یا تفسیر شومی به دنبال ندارد و حتی در موارد زیادی نیز میتواند مثبت و همراه با منفعت باشد.

چگونه خوابهای تکراری را متوقف کنیم:

توجه داشته باشید که محیط های مختلف و شخصیت های خواب نماد بخشی از وجود بیننده خواب هستند. اما اتفاقات و موضوعات نشان دهنده رشد روانی و شخصیتی فرد هستند. اگر موضوعات خواب ها تغییری نکند نشان دهنده این است که شخصیت و ذهن و احساسات بیننده دچار عادت در موضوعاتی خاص شده است. گاهی رویاهای تکراری نشان از اتفاقاتی در دوران کودکی انسان هستند که روی عواطف و ذهن او به شدت تاثیر گذاشته است. به همین دلیل با ریشه یابی اتفاقات مشابه موضوع خواب در دوران کودکی یا نوجوانی می توان به مرور آن خواب را متوقف کرد.

اگر میخواهید دیگر خواب شما تکرار نشود لازم است احساسات و واکنشهای خود را نسبت به موضوعات بررسی کنید و با آن روبرو شوید. برای این کار بهتر است از روانشناس کمک بگیرید زیرا به هر حال خوابهای انسان ریشه در روان او دارند. این امر کمک می کند روی عادتهای ذهنی خود کار کنید و آنها را تغییر دهید. و به همین میزان خواب شما که تحت تاثیر این احساسات است نیز تغییر کرده یا متوقف می شود.

به طور کلی می توان گفت تعبیر خوابی که چند بار دیده شود صرف نظر از دفعات تکرار یا بازه زمانی آن، نشان دهنده استرس فرد نسبت به موضوع یا موضوعاتی خاص است.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

159 نظر

  1. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام من دائما خواب اقوام نزدیکم مثل عمو عمه دایی خاله پسر و دختر عمو پسر و دختر خاله و... رو میبینم...دلیل این خوابها چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، فقط برگرفته از برخی از نیروهای مثبت و یا منفی درونی تان است.

  2. Ali LashkariAli Lashkarisays:

    سلام من بعضی شبا خواب میبنم گرد خاک جمع میشن به شکل یه گرد باد بعد مثل یه بمب منفجر میشه تعبیر چیه ممنون میشم اگه پاسخ دهید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگر برروی چیزی گرد مینشیند ملک است ومال تعبیرمیشود در غیراین صورت کاری پوشیده است

  3. رضارضاsays:

    باعرض سلام من مدتی است ازدواج کردم ودرخواب 3بار دیدم که همسرم به من خیانت کرده است ونگرانم واظطراب برمن غلبه کرده نمی دانم این خواب ها نشانه چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت همسرتان نسبت به شماست.

  4. ادیبادیبsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که با یکی از دوستانم برای انجام کاری به خانه شان رفتیم مادر ایشان که انگار مچ ما رو گرفته بود(که دلیلشم نمیدونم) با من دعوایی رو شروع کرود من سعی کردم قضیه رو ماستمالی کنم ولی بعدش یک سری مهمان ناخوانده با حالت شادی وارد شدن که پدر و برادر و خانوادم بودن این خواب قبلا در همین قالب اتفاق افتاده بود برام ولی یکی دیگر از دوستانم بود (که چندان هم با هم روابط دوستانه نداریم بیشتر شراکتیه)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره زندگیتان است

  5. ArezooArezoosays:

    سلام من با اقایی چند ساله دوستم(دوست اجتماعی) و حس خاصی بین ما نیست در واقعیت میشه گفت من از ایشون خوشم میاد اما عاشق ایشون نیستم به صورت مداوم بدون اینکه به این اقا فکر کنم خوابشو میبینم خواب میبینم به خواستگاریم اومده خواب میبینم منو با مادرش اشنا کرده خواب میبینم مثل عاشق معشوقا کنار همیم و هم دیگه رو میبوسیم و دیشب برای چندمین بار خواب دیدم که کنار هم بودیم و خواستیم هم دیگه رو بغل کنیم که مامانم مارو میبینه و من همش انکار میکنم و میگم دوست اجتماعی هستیم مامانم همچنان عصبی بود و قبول نمیکرد تا من گفتم اقا خودش نامزد داره اقا هم تایید کرد که انگار مامانم اروم شد و خیلی هم از اقا خوشش اومد خیلی باهاش گرم گرفت ولی انگار من تو خواب منتظر بودم که اقا یه چیزی بگه به من مثلا بگه سو تفاهیم نیست و ابراز علاقه کنه که از خواب پریدم چرا من اینقدر خواب این ادمو میبینم خیلی هم رفتو امد نداریم خیلی کم بعضی مواقع ۳ یا ۴ تا پی ام بدیم به هم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویایی پریشان است و تعبیری ندارد

  6. MahdieMahdiesays:

    سلام مامان و بابای من خبر ندارن که اینستا رام دارم و رای نیستن که داشته باشن ولی من مخفیانه نصب کردم دو شب شده که پشت سر هم خواب می بینم که لو میرم.. منظور این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه حساس بودن نسبت به این مسئله و یا فاش شدن حقیقتی است

  7. سعیدسعیدsays:

    با سلام من دو شب پشت سر هم یه نوع خواب دیدم اولین خواب این بود که خواب دیدم تو ماشینم بودم تصادف کردم رفتم به کما شب بعدش خواب دیدم ماشین م ترمز بریده خیلی وحشتناک بود خواهشا کمکم کنید الان از دلهره و اضظراب فشارم افتاده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  8. امیرامیرsays:

    با سلام.من سه چهار بار خواب دیدم با دوست دخترم که یک هفتس قهر کردیم رابطه دارم و هر دو ماهم ارضا میشیم.فقط در خواب و در بیداری از من منی خارج نمیشود.خاستم ببینم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  9. محمد مرادیمحمد مرادیsays:

    من در فواصل زمانی نامعلوم خواب هایی متفاوت ولی همه در آخر نتیجش کچل شدن سر من میشه لطفا یه راهنمایی کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معناست که در زندگی واقعی مسائلی وجود دارند که بایستی با آن ها روبرو شوید

  10. امیرحسینامیرحسینsays:

    باسلام.من با دوست دخترم دو هفتس قهریم و من در خواب دیدم که دوتا بهم بلال تازه داد.تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت ایجادشود

  11. امیرحسینامیرحسینsays:

    چقد احتمال دارد که دوباره بین ما دوستی پیش بیاید.چون من این خواب را ساعت۴ صب دیدم.و در این ساعت خواب درست است.ممنون میشم راهنماییم کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویا فقط یه رویا است و حتمی شدن ان به شرایط خاص و مکان درست بستگی دارد

  12. آینازآینازsays:

    سلام من همش خواب میبینم که دوست پسرم ،دوست دختر قبلیشو میخواسته بگیره من بینشون قرار گرفتم و باعث بهم زدن رابطه اونا شدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر افکار مشوش شما است

  13. فاطمه صادقیفاطمه صادقیsays:

    سلام من چندین بار خواب دیدم رفتم بازار دوتا پالتو بافت آویزان هست هردو زیبا گفتم یکی از ایتها را حتمن بیام بخرم فقط از فروشنده سوال میکنم آفا اینها آستین هم دارند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بیانگر شلوغی ذهن باشد

  14. بهاربهارsays:

    من بارها خواب یه خونه رو دیدم یه خونه خیلی قدیمی با پله هایی کثیف خواب دیدم من اونجا زندگی میکنم سه تا بچه دارم ولی اتفاقایی بدی برای یکی از بچهام میوفته کنجکاوم بدونم تعبیرش چیه چرا من خواب یه خونه ای رو میبینم که هیچ وقت تو عمرم ندیدمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به نظر میرسد در زندگی از رفتارهایی رنج میبرید

  15. بهاربهارsays:

    من چند سال پیش هم چند بار خواب میدیدم که دارم از ساختمونی بلند و خطرناک پایین میام و وحشت دارم و میترسم بیوفتم بارها هم داشتم میوفتادم ولی دوباره ادامه دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دچار نگرانی هایی در زندگیتان شوید

  16. HarryHarrysays:

    سلام خیلی وقته که خواب یکی از بازیگرا رو میبینم و خیلی دوسش دارم و در کشور دیگه ایی هس این به چ معناس؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، میتواند نشان دهنده ی دستبابی به یک خواسته در آینده ی دور یا نزدیک باشد

  17. آرزوآرزوsays:

    سلام.من چند وقت پیش خواب یه تابوت دیدم که مکانی اشنا گذاشته بودن ..چند شب پیش خواب دیدم شوهرم توی خواب دشمنی غریبه پیدا کرد که میخواست مارو بکشه و دیشب خواب دیدم همون تابوت رو در همون مکان گذاشتن .شوهرم دعایی بدستش بود ک گفت اینو تو خاک بزاریم حل میشه .من و شوهرم وقتی درش رو باز کردیم دیدم یه جنازه با روکش سفید هست که روی جسد یه عروسک از شوهرم درست کرده بودن و گزاشته بودن.....من خیلی میخوامش و نمیخوام از دستش بدم ممنون میشم کمکم کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برگرفته از نیروهای مثبت و منفی اطرافتان است

  18. Fatima.dvpFatima.dvpsays:

    سلام . من تا حالا دوبار خواب دیدم که از کسی که واقعا دوستش دارم چندین سال دور هستم و بعد از چند سال میرم پیشش و اون به من ابراز محبت و علاقه میکنه . درصورتی که در دنیای واقعی اون بنده خدا علاقه ای به من نشون نمیده . الانم دقیقا یک ساله که ازش دورم . تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      علاقه و محبت بین شما و ایشان بیشتر میشود

  19. امیرامیرsays:

    سلام . من دو شب هست که خواب دختری رو میبینم که عاشقش شدم و میخوام بهش ابراز علاقه کنم که البته توی توی دنیای واقعی ، اون دختر رو میشناسم . تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در روابط عاطفی خود پیشرفت خواهید داشت

  20. فافافافاsays:

    سلام ، من الان دو بار هست كه خواب ميبينم در يك مهماني فاميلي هستم كه هر دو دفعه همون خالم مارو دعوت ميكنه و تو مهموني غذاها كشيده ميشه و منم برا خودم غذا ميكشم و ميذارم سر جام و يهو مشغول كمك جمع كردن غذاها تو مهموني ميشم و وقتي برميگردم ميينم نه غذاي خودم هست و نه بقيه غذاها و از اين موضوع عصبي ميشم و به مامانم ميگم كه غذا بياره و هر دو دفعه بي اعتنايي ميكنه و يه سري جزعيات ديگه هم تو خواب دومم بود تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به مهمانی دعوت شوید و یا به مهمانی بروید

  21. نیلوفر ذاکرنیلوفر ذاکرsays:

    سلام. من چندبار خواب فرودگاهیو میبینم که قراره سفر کنم به کشوری دیگه فقط فرودگاهی که من همش تو خوابم میبینم یه فرودگاهی عجیب و غریبه. یعنی تو این دنیا یه همچین فرودگاهی وجود نداره. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به مسافرت کوتاه مدتی بروید و یا اینکه قصد انجام کار و تصمیم جدیدی را داشته باشید

  22. سيدسيدsays:

    ديدن خواب هايي كه پشت سر هم باشن و مثل هم نباشن با موضوع هاي مختلف و تعبير آن ها يك چيز باشد دليلش چيست و چقد زمان به طول ميكشه براي تعبيرش؟؟براي مثال من در دوماه گذشته ٢٠الي ٣٠ خواب ديدم كه تعبير آن به ثروت و نعمت و مال عظيم بوده يا دوهفته است تعبير خواب هام به ازدواج و گرفتن همسر شده.دليلش چيست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده رویاهای پریشان است

  23. اسماعیل موسویاسماعیل موسویsays:

    سلام من بعضی موقع یک خوابی میبینم خواب میبینم منو به زور میبرند خدمت سربازی من هر چی میگم من رفتم کسی گوش نمی ده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده احساس ترسی است که از مسائل پیش رو دارید

  24. علی محمدیعلی محمدیsays:

    ببخشید اگر خوابی را در یک شب دو مرتبه ببینیم چه معنایی دارد ؟ یعنی در نیمه شب یکبار و بعد از آن دوباره همان شب آن خواب تکرار شود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر مشوش بودن ذهن و فکر از موضوعی خاص است

  25. پروانه عباسیپروانه عباسیsays:

    سلام من خواب دیدم روی تراس خانه ام که یه پرده زدم ان پرده اتش گرفته وخاموش شد و قسمتی از پرده سوخت وبعد هفته بعد دوباره خواب دیدم طبقه پایین منزلم رو که اجاره دادیم اونجا هستیم ودر اتاقو که باز کردم دیدم شعله های کوچک داره پرده رو مبسوزنه ومن سریع شلنگ اب رو برداشتم اتش رو خاموش کردم وبعد دیدم در ورودی خانه سوخت تعبیرش چیه ؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در مواردی در زندگیتان دچار پریشان احوالی شوید

  26. Sa.miriSa.mirisays:

    سلام من تقریبا دوهفته است که هرشب خواب میبینم کارمخفیانه ای میکنم که یهو خوانودم یا دوستام و اشناهام مچمو میگیرن ،خیلی نگرانم میکنه چون مدت طولانیه که میبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشیددر زندگی خود به همگان اعتماد نکنید

  27. NiloNilosays:

    سلام یه پسری که میشناسمش تو واقعیت (و به من پیشنهاد دوستی داده) من خواب دیدم که : به کمر من مشت میزنه و من در خواب از این حرکت لذت میبرم اما قبل از اینکه مشت اول رو بزنه از من یه سوالی می پرسه ( الان یادم نیست چی بود ) و من در جواب به او دروغ میگم و بهش میگم میشه مشت بزنی به کمرم و وقتی که اون چندبار این کار رو کرد من خیلی حس خوبی داشتم و با مشت زدن اون به کمرم خوابم برد و هی تو خواب میگفتم اخی راحت شدم میشه تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در روابط خود بیشتر احتیاط کنید

  28. کامران ساسانیکامران ساسانیsays:

    باعرض سلام خدمت شما من تغریبا هرشب خواب محل کار قبلیم رو که بهترین زمان زندگیم در جوانیم بود رو میبینم .که از اونجا به خاطر یک سری مسایل زنجیره‌ای که باعث بانی اون زنم و چند تا از هم کارام بودن با درست کردن پا پوش منو بیرون کردن .هرشب خوابهای میبینم که با عث استراب پارس وحشتم در بیشتر ساعات روز من رو اذیت می‌کنه وباعث افسردگی وبی حوسلگیم در طول روز میشه خواهش میکنم راهنمایی کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ذهنی ناارام و اشفته است

  29. موناموناsays:

    سلام ...من سه شبه همش خواب میبینم خوابام باهم فرق داره منتها ۳ شبشم یه پسر بچه بی کس با لباسای کهنه و کچل تو هوای سرد ک بیرون واستاده تو خواب من هست...پسره دقیقا همونه با همون لباسا و قیافه...احساس میکنم کمک میخواد ازم..لطفا کمکم کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب دوستان دورو در اطرافیانتان باشید

  30. الناز سلیمیالناز سلیمیsays:

    سلام من مکرر بین فاصله یه هفته هعی خواب بچه خواهرمو میبینم ک منو اون تنهایم یه خانمی مزاحم میشه میخاد هر جور شده بچه رو برا خودش بکنه دائمم فرار میکنیم از دستش ولی همه جا ظاهر میشه توی خونه خیلی بزرگ میبره مارو همیشه بعد چن ثانیه ک اسم بابامو میارم میترسه و مارو برمیگردونه جای قبلی ک هستیم ولی وقتی از بابام دوریم دور و اطرافمونه توی یه محلی میبره ک چنتا خونه خالی هس هیچکس بداد نمیرسه و فقط در حال فرار و داد زدنم و میخام جون بچه رو نجات بدم همیشه اون شخص اون مکانی ک خودم هستم میاد دنبالم و خونه اون ادم تغییر نمیکنه فقط موضوعی ک راجبش هم کلام میشیم عوض میشه.در اخر بچه خواهرمم غیب میشه تعبیرش ب ضرر منه یا بچه خواهرم؟ اصلا ینی چی این خواب؟ اون شخصی ام ک فرار میکنم بعضی اوقات تصویر خواهرمه بعضی اوقات تصویر بهترین دوستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ترس و استرس و اضطرابی است که در زندگی ممکن است برای شما ایجادشود

  31. مریم صرافمریم صرافsays:

    سلام من چند ساله خواب منزل قدیمی پدربزرگم که حیاط داشت رو می بینم که بیشتر خوابها توش مهمونی هست.هردفعه زمانی تو خواب من میاد که فراموشش کردم اینو هم بگم پدربزرگم ۱۲ ساله اونجا رو فروخته و اونجا هم تخریب شده و ساختمان جدیدی به جاش ساخته شده .می خوام بدونم معنی اش چیه؟چون هرچندوقت یکبار تو خوابم میاد با اینکه خونه خود ما هم زمانی کنار اونها بود ولی اونجا رو خواب نمی بینم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تاکید به صله رحم و محبت بستگان با یکدیگر داره

  32. مصطفی ۰۱۱۱مصطفی ۰۱۱۱says:

    با سلام من بارها حداقل ماهی یه بار خواب می بینم در دانشگاه یا کلاس درس هستم معمولا موصوع همونه فقط ممکنه کلاس یا ادمایی که بهشون توجه می کنم عوص شده باشند دیشب هم خواب دیدم در کلاس درس هستم بعل دستم یه دوست اشنایی بود در قسمتی از خواب مثل این که جابجا شدیم و رفتیم به یک ساختمون دیگه، یه نفر هم یه نایلون خرما دستش بود و گفت فلانی اورده... خوشحال میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تاثیرات و تغییراتی که در آن برهه از زمان براتون اتفاق افتاده بر ضمیر ناخودآگاهتون تاثیر گذاشته

  33. زهرازهراsays:

    سلام من یه دختره کلاس دهمی هستم که مدام خواب تک رقمی شدن میبینم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید تلاش خودرا برای پیروزی بیشتر کنید

  34. Nazanin najafvandNazanin najafvandsays:

    سلام من یک خواب رو نمیگم تو فاصله دو ماه شاید بیشتر شاید ۶ ماه یا بیشتردازش گذشته که دیدم همون رو با همون جزءیات هیچی تغییر نکرد خواب دیدم که داریم اماده میشیم واسع خوابیدن بابام و مامانمم میرن تو اتاقشون من یک صدایی از تو حیاط میشنومم میبینم یک گداست داره میخنده چیزارو میندازه تو یک کیسه میرم درو باز کنم داد بزنم بگم داری چی کار میکنی یهو یه پیر زن میپره تو راهم و اجازه نمیده من دوباره میام توی خونه هر چی میخوام داد بزنم بابام رو صدا کنم صدام بالا نمیاد تعبیر این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نسبت به انجام کار یا تصمیمی هشدار میده بهتون

  35. موسویموسویsays:

    با سلام.من به مدت سه شب یک خواب را میبینم در خواب دیدم که تمام دندانهای من میریزد و سعی میکنم یکی یکی انها را به دهانم برگردانم تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای نزدیکانتون مشکلی پیش میاد

  36. Fatemeh mahdaviFatemeh mahdavisays:

    سلام پدربزرگم سه ماه که مرده ازوقتی که فوت کرده داعماخواب میببینم که میگن پدرخودم مرده ومن ناله گریه میکنم بنظرتون تعببیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  37. هلياهلياsays:

    من دوباره دارم خواب ميبينم كه در يك مكاني ميخوام خودم رو پرت كنم توي دريا ولي هر دفعه يه اتفاقي ميوفته كه نميشه و هردفعه اون مكان تكرار ميشه ميشه بپرسم تعبيرش چيه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تصمیم اشتباهی خواهید گرفت

  38. علی هادیانعلی هادیانsays:

    سلام و درود خواهش میکنم بهم کمک کنین خیلی سردرگمم من پنج بار خوابی رو میبینم که بعضی وقتا یک سری چیزاش عوض میشه اما موضوع مشترکی داره من متاهل هستم و موضوع همه خواب های من عروسیمه خواب میبینم که عروسی گرفتم اما عروس رو نمیبینم و نمیشناسم یک شب چهر عروس رو دیدم ولی بقیه شبها ندیدم یک شب هم خواب دیدم عروسیم هستش و همسر اولم را طلاق دادم در عروسی باهاش تماس میگیرم و ازش درخواست میکنم برگرده و اون قبول نمیکنه خواهش میکنم کمکم کنین ممنون

  39. محسن نجفیمحسن نجفیsays:

    سلام،من هر چند مدت یکبار خواب سونامی میبینم.وهر دفعه از اومدنش خبر دارم ولی کاری نمیتونم بکنم گاهی توش قرق میشم و نجات پیدا میکنم گاهی فرار میکنم بعضی مواقع اب دریا در لحظه جذر و مد میکنه وفرصت بسیار کمی برا فرار دارم این خواب هر چند ماه هربار یک جور جدید سراغم میاد.

  40. زهرا محمدیزهرا محمدیsays:

    سلام من حدود یک هفته هست هر شب خواب میبینم ازدواج کردم عروسی دارم ولی قیافه اون فردو گاهی نمیبینم وبعضی وقتها خود همسرم هست وهمش یک نگرانی هست تو خوابم تعبیرش چی میتونه باشه

  41. SaraSarasays:

    سلام من یه خاستگار داشتم که یه مدت باهم در ارتباط بودیم و بهش علاقه مند شدم ولی به دلایلی از هم جداشدیم الان دوماه که دوریم از هم و من یه مدت همش خوابشو میبینم تو خوابم باهم نامزدیم و کنار همیم

  42. NaziNazisays:

    سلام لطفا ب منم جواب بدین من حدود یک ساله ک خواب میبینم که میمیرم یعنی خودم شخص سوم هستم ک تماشا میکنم مرگ خودم رو . و همه ی این خواب ها به یک شکل هستش و تغییری توش ایجاد نمیشه . و 4 یا 5 روز یک بار میبینم . خیلی اذیتم میکنه . خیلی ممنون میشم بهم جواب بدین

  43. سارا رادسارا رادsays:

    سلام.وقتتون بخیر.حدود ۱۰-۱۵ سال مداوم خواب میبینم پسرعمهء من تو خواب به من ابراز علاقه میکنن طوری خواستگاری میکنن.مشخصه ک عمه و برادرشون هم اطلاع دارن.من ابدا به ایشون و ازدواج با ایشون فکر نکردم و نمیکنم.حدود ۷ ساله ژاپن زندگی میکنن.ابدا این مدت ندیدمشون.این ک مدام این خواب رو با سبک‌های مختلف میبینم منو کلافه کرده.میترسم بهشون علاقمندشم.ما کاملا با هم متفاوتیم من شیطونم ایشون خیلی آروم😭سپاس از شما🌺 جسارت منو ببخشید یک بار فرستادم اما چون تو سایت ندیدم دوباره فرستادم😔 یه دنیا سپاس و عذرخواهی🌺

  44. فاطمه موسویفاطمه موسویsays:

    سلام من خواب دیدم عشقم مرده.و من برا آخرین بار هم نمیبینمش...اینم بگم الان ۸ماهه ندیدمش و قراره به دیدنم بیاد.به نظر شما بهش بگم نیاد؟چون خیلی میترسم خوابم واقعی بشه

  45. مهرشاد پورقازمهرشاد پورقازsays:

    سلام من این خوابو ۳ بار دیدم و از الان بگم ۱۷ ساله هستم و هیچ مشکلی ندارم فردی بسیار شاد و شوخ هستم من خواب دیدم که با ۴ نفر غریبه در حال فرار از یک گله زامبی یا دقیق نمیدونم فقط میدونم مثل ادم راه میرن و قصد گرفتن جان ما ۵ نفر رو دارن وبه ما حمله میکنن به خونه ی من و و ما از خودمون دفاع میکنیم با چاقو شمشیر وغیره ولی جالب اینجاست که هر دری رو باز میکنیم فرار میکنیم پشت سرمون قفل میکنیم در اخر یک در باقی می مونه اون در چوبی هستش و همچین دری توی خونه من نیست فقط شبیه هستش رنگش سیاهه و لی این در توی خواب من سفید هستش و وقتی میخوام این در رو باز کنم از خواب بیدار میشم و توی ۳ بار هم نشد اون درو باز کنم تعبیر این خواب چیه من تو سایت ها گشتم دیدم گفتن درحال فرار از مشکلات هستین ولی خدایی من مشکلی ندارم راهنمای بیشتری کنین ممنون

  46. Kosar mousaviKosar mousavisays:

    سلام من چنوقته خواب میبینم ک ب مکان زیارتی رفتم هربار هم مکانش فرق میکنه و من نمیدونم اصلا کجاهست فقط میدونم ک مکان زیارتیه چه تعبیری میتونه داشته باشه

  47. امینهامینهsays:

    با سلام من خوابی رو مکررا میبینیم، در خوابم همه چی عادی هست و کارهای روزمره رو انجام میدم ولی ناگهان حس میکنم که تنهایی عجیبی سراغم اومده و دیگه اون کسایی که اطرافم بودن ، نیستن، و خیلی اون لحظات بمن سخت میگذره، خیلی سنگین میشم و توانایی حرکت و حرف زدن رو از دست میدم، این خواب رو بارها میبینیم ولی فواصل زمانی مشخصی نداره و وقتی این خواب رو میبینم هیچ اتفاق خاصی هم برام نیفتاده که بگم بخاطر اون میبینیم، هر خوابم فضا و مکان و کاری که میکنم متفاوته ولی اون لحظه که حس تنهایی سراغم میاد در همه خوابهام مشترکه بصورتیکه که انگار وقتی خوابم خودم متوجه اون لحطه میشم و دوست دارم بیدار بشم و نمیتونم و خیلی سخت میگذره، میشه دلیلش رو بهم بگید

  48. ملیملیsays:

    سلام این خواب من چند سالی یک بار تکرار می‌شود.خواب می‌بینم که در یک جایی که حالت زیرزمینی دارد هستم که یک سری از دوستان و آشنایان بسته به زمانی که آن خواب اتفاق می‌افتد آن جا هستند.زیرزمین عحیبی است و پله می‌خورد و پایین تر هم می‌رود و حالت غار و دریاچه دارد.انگار به من خبر داده‌اند که یک دختری بر اثر یک دارویی که تاثیر بدی داشته در دریاچه آن جا غرق شده و مرده و من باید جسدش را پیدا کنم.انگار از روی تکرار یا علم قبلی می‌دانم جسد کجاست.می‌روم آن جا را نگاه می‌کنم و می‌بینم آن جا است و بقیه را خبر می‌دهم تا بیایند جسد را ببرند.اگه میشه تعبیرش رو بگید

  49. زهرا جمالیزهرا جمالیsays:

    سلام من از وقتی کوچیک بودم تا همین الان که بزرگ شدم خواب میبینم دارم از عده محافظت می کنم و انها را از شر چیزهای بد نجات میدهم

  50. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب مراسم ازدوج خودم را دیدم با شخصی که توسط خانواده انتخاب شده و فقط قیافه او رو دیدم اسم و مشخصات دیگه نفهمیدم چیه تعبیر خواب چی میشه

  51. معصومهمعصومهsays:

    سلام من به مدت دو هفتس سه تا خواب دبدم که سه تاش تعبیرش و تو اینترنت زدم تعبیرش مرگه یعنی واقعا اتفاقی میفته و من از این دنیا میرم؟

  52. سحردیباسحردیباsays:

    سلام وقت بخیر من حدود یک سال یا بیشتر که خواب میبینم نامزدم توی خواب اصلا کمکم نمیکنه هر اتفاقی توی خواب برای من می افته اصلا کمکم نمیکنه و بدتر حس نا امنی به من میده و تو بیشتر خوابها بهم با پرویی تمام خیانت میکنه خسته شدم از این خوابها

  53. محسن تقی پورمحسن تقی پورsays:

    سلام من 2بار خواب دیدم بهمراه مادرم 2تا موش اومدن تو خونه داریم میکوشیمشون بار اول موش ها خیلی خیلی بزرگ بودن و بتر دوم موش ها خیلی خیلی کوچیک

  54. sinasinasays:

    سلام خسته نباشید . من چندی پیش یه خواب دیدم که دقیقا همون خواب دوباره تکرار شد . خواب دیدم در یک جای تفریحی جنگلی هستیم با اقوام نزدیک (خاله ها و دایی ها) بعدش یه گوسفند عجیب اومد که میتونست روی دوپا حرکت کنه بعدشم رفت هممون تعجب کردیم ، این که رفت بعد مدتی بدون هیچ چیزی یهو همه اون جنگل اتش گرفت جنگل کامل اتش گرفت ولی به ما ضرری نرسید ، اخرش دیدم که همراه بقیه تو خونه خودمون هستیم و من نگاهی به پشت سرم انداختم وقتی برگشتم دیدم هیچکس نیست ! فقط منم

  55. پوران دریابندپوران دریابندsays:

    سلام من تا حالا چند بار خواب دیدم که با دخترم و با ماشین خودم از یه کوه که برای ماشین جاده داره بالا میریم . انقدر این جاده زیباست که حد نداره ولی معمولا برف داره و یه کمی ترسناکه رانندگی کردن در اون جاده ..اما من راهمو با اضطراب ادامه میدم و به بالای کوه میرسم بقدری زیباست که هیچوقت تو بیداری همچین جایی رو ندیدم و اون بالا رودخانه یا دریا هم وجود داره ..بارها این خوابو دیدم واین خواب خیلی برام لذت بخش بوده . تعبیرش چی میتونه باشه

  56. ارشارشsays:

    سلام خیلی خواب یک دختر اشنا رو میبینم بدون اینکه حتی بهش فکر کنم هی میاد توی خوابام با موضوعات مختلف میخوام بدونم تعبیرش چیه

  57. Nafas ahmadiNafas ahmadisays:

    سلام خسته نباشید من بارها خواب میبینم که به یه شهر دیگه رفتم و داداش مجازیمو دیدم چون مادرم و پدرم قراره منو ببرن اونجا و ببینمش ولی من با اینکه به این موضوع زیاد فکر نمیکنم هر شب خواب میبینم

  58. FahimheFahimhesays:

    سلام من به مدت یه هفته یه خوابی رو میبینم. ولی وقتی بیدار میشم فراموش میکنم. فقط میدونم تموم این یک هفته مثل هم بوده خواب هاام. میخوام بدونم تعبیرش چیه

  59. GuhbGuhbsays:

    سلام من یه مدتی هست چند ماهی میشه که اکثرا تو خوابم پسرعمم رو میبینم که اصلا بهش حسی ندارم ولی اون تو واقیعت منو دوس داره حس میکنم .تو خواب همیشه میبنم که بهم نزدیک میشه و به من نگا میکنه در حالی که تو واقیعت اصلا خیلی کم باهم حرف میزنیم میشه بگید نشونشدهنده ی چیه؟

  60. مصطفی مرادیمصطفی مرادیsays:

    من دوسه ماه دو سه شب درمیون همش خواب عشقم میبینم ۱۴ سال باهم بودیم ولی جدا شدیم برام دردناک ولی خودمو به بیخیالی میزنم ولی نمیشه توی خواب همش اونو با کسی میبینم ازدواج کرده یا خودشو تنها ازم همش ناراحته و دوری میکنه من تو خواب ازش میترسم خجالت میکشم میشه بگید جریان خواب چیه اینقد خوابشو میبینم

  61. سساراسساراsays:

    من چند نزدیک های یکی دو سال خواب های شبیه بهم می بینم خوابی که مربوط به زندگی من یه مردی من همیشه تو خواب هام صورت اون می بینم اما از خواب که بیدار میشم چهرش یادم نمی یاد بعد همیشه انگار من اون مرد همو دوست داریم یا عاشق هم می شیم یا باهم ازدواج می کنیم ولی همیشه این خواب ها در مکان های متفاوت اتفاق می افته یا موضوع های متفاوت ولی دیشب یه خواب دیدم که انگار قبلا دیده بودم تو اون خواب یکی می خواست من اذیت کنه یابکشه که من فرار کردم و بعد یکی پیداشد یه مرد که من نجات داد و بعد عاشق هم شدیم اونم من از دست اون مرد نجات داد

  62. ZhraZhrasays:

    سلام من چندین بار خواب پسری رو میبینم ک هیچ ارتباطی باهم نداریم زیاد ولی تو خواب خیلی همو دوست داریم و یا همش تو رابطه ایم و باعث میشه ک تو دنیای بیرونم فکر کنم ک خیلی دوسش دارم ولی ار سری این خواب داره تکرار میشه این یعنی چی؟!

  63. محمد موسویمحمد موسویsays:

    سلام خوابی دیدم که یک نشانه داشت در تغبیر ها خوب بود با یک مثال مثلا درختی که در خواب دیدم و بعدها دوباره همان را در یک موقعیت دیگر دیدم اینگونه خواب ها چه تعبیری دارند

  64. محمد موسویمحمد موسویsays:

    سلام خوابی دیدم که یک نشانه داشت در تغبیر ها خوب بود با یک مثال مثلا درختی که در خواب دیدم و بعدها دوباره همان را در یک موقعیت دیگر دیدم اینگونه خواب ها چه تعبیری دارند

  65. fatantafatantasays:

    سلام من ۳ شب هستش ک خوابی با ی موضوع میبینم توی هر سه شب من با پدرم بحث لفظی دارم هر دفه با ی موضوع هر چند پیش پا افتاده..خیلی ذهنمو درگیر کرده چون چند روزی هست ک از پدرم دورم ‌‌و توی خوابهام این منم ک در حال بحث کردنم ولی پدرم در عین ساکت بودنش طرف بحث منه .‌‌لطفا تعبیر کنید خیلی ترسناک شده واسم این تکرار

  66. محمدرضا چمن ارامحمدرضا چمن اراsays:

    اگر سه شب پشت سر هم خواب ببینم مردم و بردار بزرگترم بالا سرم گریه میکند تعبیرش چیست؟

  67. توکلیان توکلیانتوکلیان توکلیانsays:

    باسلام من امروز خواب دیدم که توی یه خونه وحشت ناک بودم یه تاریک بود یه مرده به در اویزون بود اومدم ببینم چیه دیدم یه چیزی شبیا لوزالمعده اومد توی دستم و بعدد رفتیم توی یه راهرو چند تا بچه گربه بودند یکیشون اومد سمت من متوجه شدم پاما گرفته زدمش کنار و بعد دیدم تبدیل به نوزاد شد که از درون میلرزید نوزاد دست خانومی کا فکر میکنم صاحب اونجا بود دادم اون خونه و محل برام خیلی خیلی آشنا بود فکر میکنم چند بار توی این مخل خواب دیدم یا کلا برام اون محل خیلی آشناست

  68. عادلعادلsays:

    من بارها و سالهاس که خواب میبینم که در جایی هستم و احساس در انجا جن حضور داره ترس عجیبی در خواب دارم در حقیقت اصلا نه ترسی به این موضوع دارم نه اصلا بش فکر میکنم ولی چطور میشه به موضوعی که اصلا فکر هم نمیکنم هی همچین خوابی میبینم یا مثلا میخوام درهای اتاق ببندم چون احساس میکنم توی اتاق هستش خلاصه تو خواب قشنگ حسش میکنم باز هم میگم بارها نه سالهاس این خواب میبینم

  69. nilnilsays:

    سلام . وقت بخیر.راستش چندین بار خواب خونمون که تا ۱۰_۱۱ سالگیم بودیمو میبینم که جلوی در ورودی هستم و دارم جلوی ی سری که مثل زامبی هستنو به داخل خونه میگیریم مشکل اینه در اصلا قفل نمیشه انگار خراب هرکسم صدا میکنم کمک نمیکنه تا که دارم از ترس می‌میریم بیدار میشم . ممنون میشم تعبیر کنید

  70. AaaAaasays:

    سلام من چند باری خواب دیدم فردی که دوستش دارم به خواستگاری ام می آید این خواب به چه معنایی میتواند باشد ؟

  71. ناشناسناشناسsays:

    سلام من دو شب است که خواب میبینم مرده ام و دوباره زنده شدم البته خواب هایم در محیط کاملا متفاوت است: خواب شب اول: یک کوه اتشفشان فوران کرده و اتش ها روی من ریخته شده و میدونم که مرده ام ولی خود را زنده میبینم خواب شب دوم: من کاملا محو هستم ولی بعد دوباره زنده میشوم میشه تعبیرش رو بهم بگید؟

  72. EliElisays:

    سلام،لطفا پیام منو هم جواب بدین... همسر من چندین بار که خواب میبینن من بهشون خیانت میکنم و ازشون جدا میشم و میرم و این خواب هشت دفعه هستش که میبینند و میگن حتما یه موضوعی چیزی هست لطفا شما راهنماییمون کنید

  73. AmirAmirsays:

    سلام.خواب های اخیر من معمولا متشابه هست و همش در یک مکان واحد رخ میدهد اما با موضوعات مختلف. شب قبل هم خواب دیده بودم در همان مکان از دست گروهی که چهره ی زشتی دارند و مسلح هم هستند،فرار میکنم و هربار پشت دری مخفی میشوم آنها به سادگی در رو باز میکنند حتی یه بار خودم رو از ارتفاع بلندی به خاطر فرار از اونا پرت کردم که به صورت عجیبی باز به جای قبلی برگشتم که ایندفعه توسط مردی که چهره اش مخفی نیست اما من نمی توانم او را ببینم نجات پیدا میکنم،من این خواب رو چند دفعه دیدم و الان میخوام بدونم تعبیرش چیه؟ممنون

  74. یاسمن شهادتییاسمن شهادتیsays:

    من خواب دیدم کسی از فامیلهایمان که دوستش دارم مهمانی به خانه ما امده اند با خانواده بعد من داشتم گریه میکردم جوری که بهش بفهمونم که چرا نمیای خواستگاریم دیگه خسته شدم اونم طاقت گریمو نداشت اومد نشست جلوی مامان و بابام به بابام گفت من دختر شمارو میخوام بعد بابامم یکی زد زیر گوشش تعبیرش چیه ؟ من این شخصو خیلی دوست دارم و دوست دارم باهاش ازدواج کنم 14 سالمه

  75. سمیه نجفیسمیه نجفیsays:

    سلام من هرچند وقت یکبار خواب میبینم که وارد خانه خرابه شدم چند سری تو خواب پیرزنی میدیدم با اینکه خیلی خوب بود ولی من ازش میترسیدم و فک میکردم جنه و اگ باهاش حرف بزنم بام وارد رابطه می‌شه کن بار خواب دیدم خانه و قدیمی بزرگی دارم که تمیزش میکنم که این خونه بزرگ و قدیمی تو همه خواب بوده ک یسری دیدم توش دوتا مار بزرگ یکی سیاه و زرد و دیگری زرد بوده ک من سیاه میکشم یسری توش موش ک من بیرونشون میکنم میشه تعبیرش بگین مرسی

  76. مهسا عبدالهیمهسا عبدالهیsays:

    سلام من دوشب پشته سرهم خواب دیدم مامانم گوشیمو چک میکنه تعبیرش چیه؟

  77. امیدامیدsays:

    سلام من سه بار پشت سر هم در دو روز خواب میبینم که هر سه دفعه یا ماشین من اتیش توسط چند تا بچه که بازی میکنند یا تصادف میکنم باهاش و بعد اتفاقاتی که برای ماشین میفته و بعد از این اتفاق من یک تصویر از یکی از اقوام که هر خواب یک نفری است رو میبینم یعنی سه نفر متفاوت و مشکلاتی خیلی کوچک(چه مالی یا خانوادگی) هم با هم داریم شاید کمی از دست من ناراحت باشند و از نظر من به طور حتم اونها تخسیر کار هستند این افراد رو هم در هر خواب جداگانه میبینم ولی تصویر اتفاق برای ماشین رو آخر خواب میبینم و بعدش از خواب میپرم و خدا شکر میکنم که خواب بوده لطف کنید تعبیرش رو ...

  78. فرناز سرلكفرناز سرلكsays:

    Hbb vv ccb. C

  79. JokerJokersays:

    سلام. من چند وقته دارم خواب تهرانو میبینم،نه یه خواب تکراری!مثلا هرشبی توی یه نقطشم که داره بهم خوش میگذره. میشه تعبیرش رو بگین

  80. raharahasays:

    سلام من تو خوابم دیدم که خواب میبینم یعنی تو رویام خوابیده بودم و چتد باری هم تو همون خوابم بیدار شدم دوباره خوابیدم اما در واقعیت نه تعبیرش چی میتونه باشه؟

  81. mrmoahmadmrmoahmadsays:

    باسلام من هرسال در یک زمان مشخص خواب میبینم درزمان گذشته در یک زمان دیگر باکسی که زندگی خود رابرای من تعریف می‌کند در خواب هر سال خیلی هس نزدیکی به آن شخص دارم انگار خیلی به من نزدیک هست نمیدانم دلیل خواب چیست که هرسال این خواب را بدون تغییر میبینم متشکر میشوم که کمک کنید

  82. مصطفی علیپورمصطفی علیپورsays:

    سلام من دو بار خواب دیدم که پشت خونم یه زمینی هست و می خوام که قسمتی از زمین را بخرم اما بهم می گن که بخاطر فلان دلیل نمی شه این زمین رو خرید

  83. Kimiya.amKimiya.amsays:

    سلام‌دختر‌هستم‌و‌با‌پسری‌که‌از‌کودکی‌با‌اون‌دوست‌و‌رفیق‌بودم‌دوساله‌در‌رابطه‌بودم‌و‌این‌چند‌ماه‌اخیر‌ب‌دلیل‌تغییر‌رفتارش‌و‌بعد‌یه مدت.هرزگیش،رابطمون‌تموم‌شدو‌بعد‌دوماه‌دوباره‌ب‌سراغم‌اومده،من‌بهش‌فک‌نمیکنم‌ولی‌خوابشو‌میبینم‌،دلیلش‌چیه!؟؟؟حتی‌زمانی‌هم‌ک‌دو‌تو‌این‌دوماه‌باهم‌ارتباط‌نداشتیم‌بعضی‌وقتا‌ب‌خوابم‌میومد،چرا‌این‌اتفاق‌انقد‌میوفته؟!

  84. نرگسنرگسsays:

    سلام من چند وقته حدود دو ماه یا بیشتر ک همه ی خواب هام رو با معانی و اتفاقات کاملا مختلف و متفاوت ولی تو یک خونه ی تکراری که خونه ی مادربزرگمه میبینم .مادربزرگم چند سال نزدیک ما زندگی میکردن اما دو ساله که رفتم تو روستامون تو خونه ی قبلیشون معنیش چیه؟

  85. ممsays:

    با سلام.ایامیدانیدکه چرامن یک خوابی را که چند بار پشت سرهم میبینم.اکثرمواقع همان میشود.وبیشتراتفاقات این گونه میشود.تشکر

  86. زهرارمضانیزهرارمضانیsays:

    باسلام من باز دیشب خاب دیدم و این بار ۸ هست ک این خابو میبینم من ار همسر اولم جدا شدم و دوباره ازدواج کردم اما هی خاب میبینم جدا شدم و برگشتم با همسر اولم و توی خاب هم همیشه دنبال راهی میگردم ک با همسر دوومم تماس بگیرم و همش از اینکه ازش دورم تو خواب گریه میکنم

  87. ناهیدناهیدsays:

    سلام . من چندین بار خواب دیدم خونه قبلی که زندگی میکردم اون جا گم شدم و به دنبال خونه میگردم بعد از یه دوره سرگردانی با پای پیاده مسیر خونه قبلی ام رو پیدا میکردم. این چه تعبیری میتونه داشته باشه جالبه این خواب رو عینا و به طور یک شکل میبینم

  88. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام من حدودایک ساله که خواب یکی ازهمکلاسی هامو"که البته پسره"میبینم اوایل خواب میدیم که ازم دلخوره وهیچ حرفی نمیزنه وفرارمیکنه ازم منم دنبالش میرفتم وصداش میزدم ولی اون توجهی نمیکرد.الان چندماهی میشه که خواب میبینم دیگه دلخورنیست بیشتروقتاکه به خوابم میادمیبینم که شاده ومیخنده گاهی اوقات باهم تنهاییم گاهی اوقاتم چندنفری دورمون هستن.من هیچ رابطه ای بااون پسرنداشتم حسی هم بهش نداشتم ولی توخوابم انگارکه دوسم داره میشه لطفاتعبیرشوبهم بگید

  89. Aram TaherkhaniAram Taherkhanisays:

    سلام من چند سالی هست ک شخصی رو میبینم داخل خوابم خواب هام متفاوته ولی اون مرد همچنان هست و تغیری نکرده س بار اولی ک دیدم انگار میخواست منو بکشه و همش با چاقو و یبارم مار پرت میکرد طرفم ولی اخرین باری ک دیدم داشتم گریه میکردم و اومد ارومم میکرد همش حس میکنم خیلی نزدیکه اما چهرش خیلی تاره اصلا مشخص نیست میشه بگین تعبیرش چیه

  90. Aram TaherkhaniAram Taherkhanisays:

    چند روز پیش هم دم صب ی خوابی دیدم ک هوا تاریک بود همه اونایی ک میشناسم خونه ی پدربزرگ پدریم بودیم خورشید ب رنگ سیاه و ماه سفید سفید تو اسمون بودن میخواستن با هم ترکیب شن همه میترسیدن چون فک میکردیم ک اگ قاتی شن جاذبه زمین از بین میره و زمین منفجر میشه قاتی نمیشدن ولی نزدیک بود ک قاتی شن هی جدا میشدن هی ب هم نزدیک میشدن میشه تعبیرشو بگین ممنون

  91. alimohammadi087799@alimohammadi087799@says:

    سلام من یه خوابی رو چند سال پیش دیدم حالا امروز هم‌ دیدمش خواب دیدم که تویه بیابون هستم با آشنایان و اقوام و تعداد زیادی هم داریم و من ازدواج کردم اما در صورتی که من مجرد هستم و چند نفر از اقواممون میخان به شوهرم نزدیک بشن اما نمیتونن بعد یه جا یه گروه میان که ادم ها رو اسیر میکنن و میکشنشون و ما که میایم فرار کنیم میبینم‌ دور تا دور مون رو گرفتن و منم گریه میکنم همیشه همینجا از خواب بیدار میشم . تعبیری داره ؟ اگه داره ممنون میشم بگید

  92. alimohammadi087799@alimohammadi087799@says:

    سلام من یه خوابی رو چند سال پیش دیدم حالا امروز هم‌ دیدمش خواب دیدم که تویه بیابون هستم با آشنایان و اقوام و تعداد زیادی هم داریم و من ازدواج کردم اما در صورتی که من مجرد هستم و چند نفر از اقواممون میخان به شوهرم نزدیک بشن اما نمیتونن بعد یه جا یه گروه میان که ادم ها رو اسیر میکنن و میکشنشون و ما که میایم فرار کنیم میبینم‌ دور تا دور مون رو گرفتن و منم گریه میکنم همیشه همینجا از خواب بیدار میشم . تعبیری داره ؟ اگه داره ممنون میشم بگید

  93. ffffffffffffffsays:

    سلام من هرچند وقت یه باری خواب پسر عموم میبینم که اصلا هیچ ارتباطی باهاشون نداریم همدیگرو هم نمیبینیم ولی نمیدونم چرا هی میاد بخوابم وقتی میاد هم هیچ حرفی نمیزنه فقط بهم نگاه میکنه بعضی وقتا هم میخواد ابراز محبت بکنه یا اینکه اومده خونمون ولی همیشه ساکته

  94. AsmaAsmasays:

    سلام من دیشب یه خوابی دیدم ک دوس پسر سابقم بعد از ۵ ماه جدایی بهم پیام داده خیلی باهام حرف زدیم و اصرار کرد و اینا دقیقا ظهر همون روز دو باره این خواب دیدم تعبیرش چی میشه؟ لطفااااااا جوابممم بدین🙏🙏

  95. hivahivasays:

    سلام من هر شب خواب میبینم که رفتم خونه ی رفیقم و وقتی که بیدار میشم تک تک لحظه هاش یادم هست وقتی هم برای رفیقم تعریف میکنم میگه دقیقا الان همین هارو پوشیده که من توی خواب دیدم و برامون خیلی عجیب شده!! و توی خواب انگار اختیارم دست خودمه و آگاهم میشه بگین تعبیرش چیه؟؟!

  96. هرلایتهرلایتsays:

    سلام. من حدود هفته پیش خواب دیدم که با خانواده ام به شهربازی رفته ام و در یک استخر پر از آب شنا کردیم و اوقات خوشی داشتیم، دیشب هم خواب دیدم در یک استخر پر از آب شنا کردم و اوقات خوشی داشتم. در حالیکه من به کمترین چیزی که فکر میکنم استخره. ممکنه لطفا دلیلش رو بهم بگید.

  97. MostafaMostafasays:

    سلام من هر شب خواب یکی رو که بهش علاقه دارم میبینم ولی خانوادم در خواب مانع رسیدن بهش میشوند

  98. پارساپارساsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی که بی اندازه بهش علاقه دارم و نمی تونم بهش نزدیک شوم رو باهاش دوست شدم و وسط خواب یک دفعه بیدار شدم لطفا بگید تعبیر این خواب چیه از آشفتگی دارم میمیرم

  99. پارساپارساsays:

    و این مال چند سال پیش بود که امروز دیدمش

  100. ترمه یاریترمه یاریsays:

    من الان دوشبه یک خواب رو پشت سرهم می بینم خیلی آزاردهنده هست. خواب نیبینم که میمیرم وبه سختی به روح خودم باز میگردم.لطفا یه مشاوره خوب بدهید

  101. nimanimasays:

    سلام من یبار خواب دیدم که مادرم به من گفت که برم و از داخل انباری ترشی بیارم... رفتم که بیارم در انباری رو که باز کردم یه باغ خیلی خوشگل و سرسبزی بود. داخل باغ رفتم و دیدم که روی نیمکتی مدربزرگم و یک مردی که چهره اش نورانی هس و ردای سبز تنشه کنار پدربزرگم به صورت دوستانه ای نشسته... با من سلام علیک کردم و احوالم رو پرسید و گفت برو با بقیه بازی کن. منم رفتم و دیدم چند بچه کوچک (2 پسر و یک دختر) یه اونا هم صورتاشون نورلنی بود و رداز سبز داشتن به من گفتن بیا با ما بازی کن... رفتم بازی کردم و کلی خوش گذشت. بعدش که خواستم برگردم دیدم کنار در انباری که میخوام ازش خارج شم یه موجود بیریخت و سیاه و ناتوان و شکسته بود که انگار آتش گرفته بود به من نگاه کرد و فوری فرار کرد. راستش خیلی فکرم رو مشغول کرده

  102. مهراد چگینی اصلیمهراد چگینی اصلیsays:

    سلام من چندین دفعه خواب شخصی رو دیدم که در واقعیت نمیشناسم اما در خواب دوست هستیم (خودم پسر و اون دختر) در بچگی هم خوابشو میدم دیشب هم خوابشو دیدم که بهم گفتیم که چقدربزرگ شدی تعبیرش چیه احساس میکنم این شخص در واقعیت وجود داره ایا این امکان وجود داره؟

  103. M.taha.kM.taha.ksays:

    من یه خابی رو ۳بار دیدم ۲ بار اول تقریبا تو سن ۱۴ سالگی بود بعد از ۷ سال دوباره اون خاب رو دیدم خیلی عجیبه خواب میبینم یه جای خوش آب و هوام یه روستای زیبا تو یه دره که خیلی بالاتر از سطح زمینیم ولی رو هوا نیستیم بالای دره من و یه عده دیگه هستیم که خیلی خوشحالیم و لذت می‌بریم و تفریح میکنیم ولی خب همیشه تو صحبت ها میگیم که مردم روستا که اون پایین هستن آدم های بدی آن و خوب نیستن اونجا یه هوای سرد لذت بخش داره و روستا خیلی زیباست و ما معمولا ارتباطی با مردم روستا نداریم چون اون کلبه بالای دره هست و روستا ته دره ......

  104. منامناsays:

    سلام من چند شبه پشت سره هم خواب میبینم که یک بار برای خواهر کوچک ترم که مجرد هست خواب دیدم که اون عقد کرد ولی من در جشن حضور نداشتم ولی عکس هاش رو دیدم و شب دوم دیدم برای من خواستگار اومده و همون شب دوباره خواب دیدم که خواستگار اومده اما خواستگار کسی بود ک خیلی بهش علاقه دارم و حقیقتا عاشقش هستم تعبیر این خواب ها چی میشه؟

  105. زهازهاsays:

    سلام من خواب دیدم تو ی عروسی شرکت میکنم که دوتا خواهر حضور دارن یکیش ازدواج کرده یکی دیگش هنز ن و مجرده اونا بمن میگن برو برقص این خواب رو چندبار دیدم،ولی سری اخر خواب دیدم به دخترا میگم من میخوام نامزدیمو بهم بزنم درصورتی ک نامزد نکردم و با هیشکی هم رابطه ای ندارم،یبارم خواب دیدم تو ی مراسم ختمی شرکت کردم و اون دختره بمن میگن من میخوام لباسای ی شخصی ک پرده است ولی تو خواب من زنده بود رو بشوره منم گفتم چرا بمن میگی بعد بصورت اتفاقی پسری رو ک دوسش دارم از طبقه بالا پایین دیدمش ولی اون منو ندید کت و کروات پوشیده بود و شلوارک.چندین بار این دختر میاد تو خوابم همسن خودمه نمیدونم براچی وضع مالیشونم خوبه ولی ی زمین از باباش طلب داریم.

  106. مسعودمسعودsays:

    سلام همسرم سه بار پشت سر هم خواب میبینه من رو دستگیر کردن و در حال بردن هستند تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟

  107. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من دوبار خواب دیدم که رفتیم خونه یکی از فامیل و من داشتم بر میگشتم و تو خیابون قدم میزدم که یادم افتاد لباسم و گوشیمو نیاوردم رسیدم به یک اپارتمان یا همون ساختمون که من رفتم داخل ساختمون که به نگهبان بگم که میخوام زنگ بزنم وقتی وارد شدم دوتا از کسایی که مثل بادیگارد یا همون نگهبان بودن دم در ایستاده بودن و یه مهمونی شلوغ بود که همه داشتن میرقصیدن خواستم از اونجا خارج بشم که هیچکس اجازه نداد گفتن تو نمیتونی بری هیچوقت من مجبور شدم فرار کنم ترسیده بودم و اینقدر تو کوچه ها گشتم که خونه فامیلمونو پیدا کردم و دوبار این خوابو دیدم

  108. MatatoMatatosays:

    سلام خسته نباشید من همیشه یه خواب رو سه چهار بار و یا حتی بیشتر میبینم و اون خوابایی ک میبینم نه ترسناکه نه شیرین بیشتر ماجراجویی هستش😑 خسته شدم انقد خواب تکراری دیدم😐

  109. امیر اعتمادفرامیر اعتمادفرsays:

    سلام من هر هفته نزدیک ۲ یا ۳ بار خواب کسی رو میبینم که قبلا بهش علاقه داشتم هر چقدر میخوام از ذهنم پاکش کنم نمیشه لطفا راهنمایی کنید .

  110. امیر اعتمادفرامیر اعتمادفرsays:

    سلام من هر هفته نزدیک ۲ یا ۳ بار خواب کسی رو میبینم که قبلا بهش علاقه داشتم هر چقدر میخوام از ذهنم پاکش کنم نمیشه لطفا راهنمایی کنید .

  111. حمیدحمیدsays:

    باسلام، من دوبار یک خواب تکراری رو دیدم نزدیکای 4 و 15 دقیقه صبح خیلی نگرانم کرده ممنون میشم اگه تو تعبیرش کمکم کنید... توی مسیر با لباسی کهنه در حال رفتن به یک مغازه ایی هستم و لباسم هم پاره هست و به طوری خجالت زده میخوام که سریعتر به اون مغازه برسم اما وارد مغازه ایی اشتباه میشم همینطوری توی اون مغازه بزرگ به جلو راه میرم (نمیدونم شاید فکر میکردم توی اون مغازه چیزی که میخوام هست) اما نگهبان های اون مغازه منو میگیرن میندازن بیرون....... توی این دومین بار که این خواب رو دیدم اخرش اینم اضافه شد که زمانی که منو میندازن بیرون من میرم بالای تپه ایی و یکی از بستگان پیر دنبالم میافته و منو هم میگیره.... اینم اضافه کنم که تو خواب میدونم کجا میخوام برم اما اشتباه وارد میشم، دنبال مغازه ایی که خیارشور بفروشه میگشتم اما وارد مغازه بزرگ لوازم الکترونیکی مثل لپ تاپ و.... میشم.... و اینکه لباسی هم که پوشیده بودم برام اشنا بود، لباس استین کوتاه ابی رنگ که بقلاش پاره هست و با یه شلوار راحتی مشکی... ببخشید طولانی شد ممنون میشم این خواب رو تعبیر کنید خیلی ذهنم در گیره

  112. Narges. AlibabaNarges. Alibabasays:

    من با ی نفر دوست بودم الان حدودا یک ماه هست ک جدا شدیم ولی من هر شب خوابشو میبینم خوابای مختلف میبینم ک تو همه خوابام اون حضور داره آیا علت خاصی داره؟

  113. Asra jasemiAsra jasemisays:

    سلام من خواب دیدم رفتم به اون کشوری که مد نظرم هست ۲ روز پشت سر هم این خواب را دیدم ولی با فعالیت های متفاوت میشه تعبیرش را به من بگید

  114. ZahragahaniZahragahanisays:

    سلام من در طول یک شب بدون اینکه بیداربشم یک خواب 3باربرام تکرارشد دیدم اون کسی که من عاشقشم رو زندانی کردن ومن و تعدادی ازمردم هم اون جا حضور داشتند

  115. هلیوسهلیوسsays:

    من دوساله هر هفته خواب میبینم که با پسر چت میکنم و خونوادم متوجه میشن هر بار هم اضطاب شدیدی رو تجربه میکنم که افسردم کرده میشه لطفا تعبیرشو بگید؟🙏

  116. زهرازهراsays:

    سلام من چند باری هست که خواب عروسی خودمو میبینم ومامانمم همینطور خواب عروسی من رو چند بار پشت سر هم داره میبیهنه دیشبم خواب عروسی من رو دیده بود ولی من خواب عروسی داییمو دیدم میشه بگید تعبیرش چیه؟

  117. علی عظیمیعلی عظیمیsays:

    باسلام‌،من قبلا به یه دختره پیشنهاد ازدواج دادم درجواب بهم گفته فعلا نظری به ازدواج ندارم دیگه کلا بیخیال شدم ولی چندبار خانواده دختره و حتی خودشو در خواب دیدم تعبیر این خواب چیه

  118. علی عظیمیعلی عظیمیsays:

    باسلام‌،من قبلا به یه دختره پیشنهاد ازدواج دادم درجواب بهم گفته فعلا نظری به ازدواج ندارم دیگه کلا بیخیال شدم ولی چندبار خانواده دختره و حتی خودشو در خواب دیدم تعبیر این خواب چیه

  119. علی فیروزآبادیعلی فیروزآبادیsays:

    سلام. من همیشه خواب تکراری خانه قدیمی بزرگ با عتیقه در آن می بینم. ولی وقتی بیدار میشم نه آدرسش یادم میاد نه جزئیات خواب. تعبیرش چی می‌تونه باشه

  120. رزرزsays:

    سلام وقت بخیر من یکبار خواب دیدم که یکی از خواننده های مورد علاقمو که خیلی دوسش دارم و تو کشور دیگه ای هست رو بوسیدم. تعبیرش چیه؟ میشه بگید لطفا

  121. کیمیاکیمیاsays:

    سلام من خیلی وقت پیش خواب دیدم که من و دوستم و دو نفر از کسایی که دوستشون داریم توی ورزشگاه بودیم و خيلی خوشحال بودیم حدودا 5 ماه گذشته و من دیشب دقیقا همون خواب رو دیدم چه معنیی میتونه داشته باشه میشه راهنماییم کنید؟ :)

  122. سانیسانیsays:

    سلام من تو 1شب چهار بار خواب دیدم یعنی هربار بلند شدم کامل از خواب دوباره خوابیدم ولی بازهم همون خوابو دیدم .خوابم این بود که پسرم توخواب گم شده بود یعنی دزدیده شده بود مفقود بود بدون هیچ ردی توخواب نمیدونستم کجا دنبالش بگردم وتوخواب بدجور قصه خوردم .

  123. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من همش خواب میبینم جنگ شده و........ خواهش میکنم بگید تعبیرش چیه

  124. PaxPaxsays:

    سلام من خواب پرواز با یک شیء حلقه مانند میبینم که تا الا ن ۲ بار طی چند سال طولانی اتفاق افتاده میدونیدید معنیش چیه

  125. ایسلایسلsays:

    من دخترم و خواب دیدم که یه مرد با ماشین میاد جلوم و بعد میگه یا بیا پیش من یا بمیر

  126. MahdisMahdissays:

    سلام من یه چند باری شده که خواب میبینم تو ساختمون خودمون گیر میکنم و یه نیروهای شیطانی نمیزارن برم بیرون و صحنات خیلی بدی مثل قتل و... میبینم تو خوابم میتونید بگید تعبیر این خواب چیه؟! 😢

  127. لیلا محمدیلیلا محمدیsays:

    من دوست پسرم دو سه بار خواب دیده که تو خواب که خوابیده مرده اینو چند دفعه بهم گفته حتی گفتی من میدونم میخوام تو خواب بمیرم حالا بد اون من شب با ترس میخوابم 😭😭 میشه بگین دلیل این خوابش چیه خودش میگه آدما حس ششمیون بهشون میگه براش اتفاق میفوفته و من واقعا میترسم میشه قبل خواب رفتم به خدا میگم از عمر من کم کن به عمر دوست پسرم اضافه کن چون فکرشم برا عذابه 😭😭😭.ممنون میشم زود جواب بدین

  128. رهارهاsays:

    سلام من یک خواب را به صورت تکراری در روز های مختلفت ندیدم بلکه یک خواب و در خواب یک موضوع مشخص مدام تکرار میشد و در سرتاسر خواب داشتم از اون موضوع فرار میکرد و چندین بار هم در شب بیدار شدم و خوابیدم ولی ان موضوع ولم نمیکرد تا زمانی که دیگر از خواب دست کشیدم ان شب اصلا نتوانستم بخوابم

  129. DacoodDacoodsays:

    سلام خسته نباشید.من چندین شب چند خواب متنوع دیدم که تعبیری مشابه دارند این چه معنی میتونه داشته باشه؟

  130. ناشناسناشناسsays:

    معمولا خوابی که تکرار میشه در آینده رخداد دور از انتظار نیست حتی در زمان حضرت یوسف پادشاه دو خواب تکراری از نابودی می بینه که گاو خورده میشه و... و تعبیر هفت ساله داره.

  131. ناشناسناشناسsays:

    سلام، خواستم بدونم اگر خوابی رو که در دوران بچگی دیدی، بعد سالها دوباره ببینی، ولی با آدم های متفاوت و آگاهی نسبت به اتفاقاتی که قراره تو خواب بیفته و در نتیجه بتونی از رخ دادن بعضی از اون اتفاقات جلوگیری کنی، چه معنی ای میتونه داشته باشه؟!

  132. آرمیتاآرمیتاsays:

    من و پدرم و مادرم خاب دیدیم که من سوار ماشینم و دارم رانندگی میکنم. من ولی ۱۳ سالمه هممونم تو یک شب این خواب رو دیدیم

  133. رزگلرزگلsays:

    سلام. من بارها خواب میبینم میخوام ازدواج کنم هر بار متفاوته اما همشون در مورد ازدواج منه. دیشب خواب دید خواستگاری منه شکه بودم نفهمیدم قبول کردم یهو دیدم پشیمون شدم و نمیخوام با اون فرد زشت ازدواج کنم میخواستم قبل عقد باهاش حرف بزنم. همش اشک میریختم. ولی بعدش انگار یه جورایی مجبوری باهاش کنار اومدم وقتی باهام حرف میزدیم و قدم میزدیم انگاری یه رضایت اجباری داشتم ولی ته دلم ناراضی بودم. تعبیرش چیه؟

  134. ملیکاقلیزادهملیکاقلیزادهsays:

    سلام من یه پسریو دوست دارم دودفعه اومده تو خوابم اما دومین بار که اومده از من خواستگاری کرده چه تعبیری داره این خواب؟

  135. امیدامیدیامیدامیدیsays:

    سلام دوبارپشت سرهم خانمم خواب خواهرش رومیبینه که فوت شده میگه بریدخ نه خودتون ازمستاجری درآید

  136. ثنا مرادیثنا مرادیsays:

    سلام. من خواب یکی از خونه‌هامونو زیاد می‌بینم. وقتی که توی اون خونه‌ زندگی می‌کردیم،از ۱۰سالگی تا ۱۲سالگی من بود. من الآن ۲۴سالمه.ولی امسال زیاد خواب اون خونه رو با محله‌ش می‌بینم. هر بار ظاهر خونه کمی تغییر کرده. ولی موضوع خواب و ظاهر محله تقریبا بدون تغییره. ممنون میشم برام تعبیرش کنید.

  137. معصومه مردانیمعصومه مردانیsays:

    من چند بار یعنی دفعاتش بیشماره خواب میبینم که منو دارن از همسرم جدا میکنن ولی ما هیچکدوممون راضی نیستیم ولی محبوریم جدا بشیم همیشه این خوابو میبنم اکثر اوقات فقط مکانش و بُعدخواب فرق داره وگرنه موضوعش همون جدایی هست این تعبیرش چیه من خیلی نگرانم؟؟!!!

  138. sarinasarinasays:

    سلام من ۴روزه که خواب تکراری میبینم خوابم معمولن اینه :معلم شدم و به دانش آموزانه پسر درس میدم ولی آزادم مغنه و مانتو این چیزا نمی پوشم و مثله پسرا لباس می پوشم میشه بگید تعبیر این خواب چیه ممنون میشم

  139. مریممریمsays:

    سلام من چند سال است به صورت مداوم خواب میبینم در یک مدرسه ی خیلی بزرگ کار میکنم و همیشه دنبال کلاسم میگردم و بخاطر بزرگی مدرسه و عدم آشنایی با محیط مدرسه کلاسم را پیدا نمیکنم و دیر میرسم سر کلاس . این خواب همیشه مترو آزار میده

  140. مهدی رسولی پلاسیمهدی رسولی پلاسیsays:

    خسته نباشید من چند تا خواب دیدم ک همشون در یک مکان هستن خواب اول میرم داخل ساختمان بزرگ تو بیابون و یک ساختمان بزرگ دیگر روبه رو است... خواب دوم از ساختمان بزرگ دومی دارم خودمو تو ساختمان اولی میبینم نمی تونم بقیشو تعریف کنم مثل داستان شده هفته ای یک بار خواب میبینم که تو اون منطقه هستم و همه خواب هام همشون با ی داستانی بهم وصلن خواهشن کمک کنین دارم دیوونه میشم انگار یجا دیگه زندگی میکنم

  141. BTEXGOBTEXGOsays:

    سلام وقت بخیر من دخترم و۳ساله ازدواج کردم تو این۳سال بیشتر وقتا خواب پسرخالمو میبینم که مجرده درصورتی که هیچ احساسی بهم نداشتیم یا خواب میبینم قراره باهاش ازدواج کنم یا خواب میبینم رابطه عاشقانه باهم داریم این یعنی چی؟؟ چرا تا قبل از اینکه متاهل بشم خوابشو نمیدیدم؟ احساس بدی بهم دست میده انگار دارم به همسرم خیانت میکنم

  142. ابوالفضلابوالفضلsays:

    با سلام خدمت همه دوستان.ببخشید من یه هفته هست که یه خواب رو پشت سر هم میبینم و بعضی موقع ها یه زره متفاوت هست.خوابی که میبینم اینه که.....توی این خواب اختیار دستو پام دست خودم نیست انگار کسی دیگه داره هدایتش میکنه و تقریبا توی خواب به جن مشکوک میشم که انگار جن زده شدم.....اینارو همشونو توی خواب میبینم ممنون میشم منو از این مسئله با خبر کنید

  143. بی نامبی نامsays:

    سلام من همش خواب میبینم هنگام راه رفتن یه ماشین سیاه رنگ و گروه باهام تصادف میکنه،بعدش نمیدونم چی میشه یهو میرم بیمارستان و اونجا میبینم یا دستم قطع شده یا فلج شدم یا پام قطع شده همش احساس درد میکنم توی پاهام

  144. آنائلآنائلsays:

    سلام همسر من هرشب یه خوابو با همون جزئیات و همون فضا و مکان میبینه. خواب میبینه تو خونه باخانواده نشستن و یه نفر پشت پرده هست که فقط همسر من اونو میبینه. و هرچی به همه میگه هیچکس اون ادمو نمیبینه. اون ادم هم سعی میکنه که همسر منو بگیره. خیلی میترسه از این خواب. و هرشب تکرار میشه. به گونه ای که دیگه میترسه بخوابه

  145. آواآواsays:

    سلام من دو بار خواب دیدم مردی هست که من نمیشناسمش اما در خوابم میاد و من رو میدزده اما در خواب که بهش میپرسم میگه قصد بدی نداره و به خاطر اینکه چند نفر میخواستن اذیتم کنن برای اینکه جونم در امان باشه من رو میدزده. میشه بگید تعبیرش چیه؟

  146. حسامحسامsays:

    سلام چند بار در فواصل مختلف خواب دریاچه ی زیبایی رو میبینم . یبارش رفته بودم دریاچه برای قایق سواری . یبار از کنارش رد شدم رفتم روستای خودمون . یبار کنار دریاچه توی یک مسجد قدیمی دنبال گنج بودم . یبار بارون شدید میبارید با ماشین بودم راهمو گم کردم رسیدم به این دریاچه . دریاچه ای که دورش کوهستانه.

  147. علی احمدیعلی احمدیsays:

    من هرشب خواب های الکی میبینم کلا خوابه یکاری میکنه از خواب پاشم بیدار بمونم همش هم خواب پول پاهام سنگینه نمیتونم بدوهم خیلی پاهام سنگینه

  148. آرشا رساییآرشا رساییsays:

    من یه شب خواب دیدم برا یه نفر چیزی بردم (یادم نیست کی بود) از پله ها اومدم پایین بعد چراغ های ساختمون داشت خاموش میشد و شب شده بود بعد که رسیدم طبقه همکف با چراغ قوه دنبال راه خروج می‌گشتم سه تا پسر نوجوان دیدم و (یکیشون رو فکر کنم تو مدرسه تو دنیای واقعی دیده باشم) همین طور گشتم بعد اومدم راه خروج رو ازشون بپرسم ، سرمو برگدوندم تا ازشون بپرسم ،یه صدایی مثل دینگ دینگ ترسناک ساعت اومد ،چشم اون سه پسر زرد شد و بعدش افتادم داخل بدنم یه جورایی بیدار شده بودم و چشمام بالا پایین میشد و بعدش با ترس و وحشت پا شدم ). یه بار هم خواب دیدم برق خونه رفت و تنها بودم نور چراغ قوه دیدم ،رفتم سمتش کسی نبود بعد یه نفر یا یه چیزی از پشت سر بهم حمله کرد و منو کشت و بدون اینکه ببینمش تعبیر این دو خواب جداگانه چیست؟

  149. اروشا راداروشا رادsays:

    سلام من خواب میبینم که شوهرم کنارم خوابیده منم خوابیدم حس میکنم زیر کمرم خیس شده بلند میشم تا غرق خونه شوهرم و مرده ولی هرچی فریاد میزنم کسی صدامو نمیشنوه دو بار این خواب رو دیدم یعنی چی؟

  150. رویاحشمتیرویاحشمتیsays:

    سلام .من مرتب خواب ادامه تحصیل دردانشگاه رومیبینم ومسائل مربوط ب امتحاناتم ودربیداری تاکارشناسی بیشترادامه ندادم وازدواج کردم ولی چندشبه مرتب خواب ادامه تحصیل دردانشگاه میبینم.ممنون...

  151. نسیم محمدینسیم محمدیsays:

    سلام من دو سری با فاصله هشت تا نه شبه که خواب میبینم تو حرم امام رضا هستم هر سری هم با اشخاص مختلفی اونجام میخوام بدونم تعبیرش چی میشه

  152. امیرعلیامیرعلیsays:

    سلام خواب من با دویدن رو بالاپشت بوم شروع میشه انگار یکی داره از پشت بهم میگه از کجا برم ولی نمی بینمش و هر سری یکجا تموم میشه تعبیرش چی میشه

  153. علی بیگ زادهعلی بیگ زادهsays:

    من در سه روز خاب دوست دخترم که رفته رو دیدم اولی پیام داده بود و میخاست برگرده و من قبول نمیکردم و میگفتم در حقم بد کردی و اون توجه نمیکرد به حرفام و میگفتم عوض شده فرداش باز خاب دیدم برگشتیم ولی در مورد مشکلاتمون حرف میزنیم ولی خوشحالم و سومی خابیده بودم خاب نمیدیدم یه لحظه گوشی زنگ زد دیدم اونه برداشتم قطع کرد منم از خاب بلند شدم و این خابا تو سه روز پشت سرهم اتفاق افتاده .ممنون

  154. اسماعیلاسماعیلsays:

    سلام من نزدیک ده سال است از خدمت سربازی تمام شدم اما باز خاب میبینم به زور منو به سربازی میبرن و این خاب رو بارها دیده ام

  155. کیاناکیاناsays:

    سلام خواهش میکنم جواب بدید من به فاصله چند ماه خواب تکراری دیدم که در یک بازار قدیمی که آن را مدرن کردن و در آنجا قدم میزنم ولی چیزی خریداری نمیکنم و در زندگی تا به حال آن بازار را ندیدم فقط دو بار در خواب یک بار به صورت یک خانه چند طبقه قدیمی و این بار به صورت یک قلعه بسیار بزرگ باستانی

  156. جواهریجواهریsays:

    توی یک شب دومرتبه خوهب دوتا هز عزیزانم رو دیدم که مرده اند در هردوخواب سه چیز عجیب بود اول اینکه دو عزیزم مرده بودند دوم هرسری در خانه ای جدید بودم و سوم سیاهی رنگ لباس ها در خواب نظرم رو جلب کرد چه تعبیری میتونه داشته باشه در اولی خواهرم بود در دومی همسرم

  157. بیتابیتاsays:

    سلام! من چند وقته خواب یه خونه ی بزرگ با کلی اناق خواب رو میبینم که تا حالا تو عمرم حتی همچین خونه ای نرفتم و ندیدم! همیشه هم بحث دارم با بقیه که اون اتاق که تمام اجزاش چیزای مورد علاقه ی خودم هست (مثل رنگ دیوارا و منظره ی پشت پنجره.و وسایل و تخت و اینا) برا من باشه ولی همیشه مخالفت میشه! تعبیرش چی میتونه باشه:)

  158. مینامیناsays:

    سلام ! من دیشب خواب دوست پسرم و دیدم که رفتیم مهمانی خونه شون، ولی خیلی ناراحت وخسته بود بعداز اون چند خواب پشت سرهم ازش دیدم ولی دقیقا یادم نمیاد جزئیاتش رو میشه راهنمایی کنید تعبیرش چیه؟؟

  159. پویا غلامیپویا غلامیsays:

    سلام من دو بار تو فاصله ۱۰ روز خوابی رو دیدم خواب دیدم که پلیس به دنبالمه و من فرار میکردم تا لحظه ای که به درب خانه رسیدم دستگیر شدم و دلیلشو نمیدونستم و وقتی علت دستگیری رو پرسیدم جرمی بود که اصلا مرتکب نشده بودم