7 ایده رومانتیک برای قرار در روزهای بارانی!

زمانی که هوای بیرون، سرد و بارانی است؛ ممکن است شما بخواهید در منزل بمانید و وقتتان را با کسی سپری کنید که حضورش قلب شما را گرم می کند. در حالی که شاید بعضی اوقات دلتان بخواهد که چترهایتان را بردارید و شهر را در کنار یکدیگر زیر پا بگذارید. 7 ایده عالی در این مقاله عنوان شده اند که می توانند برای قرار در روزهای بارانی ایده آل باشند.

1.یک وعده غذایی رومانتیک در کنار یکدیگر درست کنید.

اگربه دنبال یک ایده جذاب، برای قرار در روزهای بارانی هستید؛ پختن یک غذای خوشمزه و رومانتیک در کنار یکدیگر فکر خوبی به نظر می رسد. شما حتی می توانید در دهان یکدیگر غذا بگذارید و تا آماده شدن غذا، فیلم رومانتیک و مورد علاقه تان را تماشا کنید. روشن کردن شمع، روی میز، فضا را عاشقانه تر خواهد کرد. بهترین بخش این کار، این است که بدون توجه به نتیجه کار، خاطرات شیرینی را در کنار هم رقم می زنید.

2. خودتان در خوراکی های شیرین رها کنید.

زمانی که باران شروع به باریدن کرد؛ شما هم سس شکلات را روی خوراکی هایتان بریزید و یک شب عاشقانه ورومانتیک، پر از خوراکی های خوشمزه، را در کنار یکدیگر بسازید. یا اینکه تصمیم بگیرید یک کوکی شکلات درست کنید و یا توت فرنگی های شکلاتی تهیه نمایید. شما با درست کردن و یا خوردن چیزهای شکلاتی، یک شب فوق العاده و زیبای بارانی را تجربه خواهید کرد.

3.یکدیگر را ماساژ دهید.

در اینجا یک ایده عالی دیگر برای قرار در روزهای بارانی ارائه شده است که دلپذیر و رومانتیک است و به شما و شریک زندگیتان احساس خوبی می دهد. این ایده ماساژ دادن یکدیگر است. شما می توانید از روغنهای ماساژ، شمع های معطر و حتی موسیقی های آرامبخش استفاده کنید. این نوع از احساس، شما را به یکدیگر نزدیکتر می کند.

4. بازی های دونفره انجام دهید.

اگر به دنبال یک ایده قرار برای روزهای بارانی هستید که خسته کننده نباشد؛ بازی های جالب و هیجان انگیز را امتحان کنید. بازی های سرگرم کننده می توانند حواس شما را پرت کنند تا باران بند بیاید. تجربه لذت بازی های دو نفره، بسیار جالب است و مطمئنا شما لذت خواهید برد.

5.بازی جرئت یا حقیقت بازی کنید.

بازی جرئت یا حقیقت، ایده خوبی برای سرگرم شدن در روزهای بارانی است. نه تنها ممکن است اتفاقات بامزه و خنده دار در طول بازی برایتان رخ دهد؛ حتی ممکن است لحظات جدی و پرتنشی نیز ایجاد شود. با این حال، ایجاد این فضای راحت، می تواند فرصت های بیشتری را برای پیوند عمیق تر شما فراهم آورد.

6. یک سفر سرگرم کننده را با هم برنامه ریزی کنید.

هنگامی که آب و هوا، برای ماجراجویی شما مساعد نیست. لپ تاپ خود را خاموش کنید و به عنوان یک زن و شوهر، سفر بعدیتان را برنامه ریزی کنید. چه کسی دلش نمی خواهد درباره سواحل آفتابی و غروب خورشید رویا پردازی کند؟ حتی اگر قصد رفتن به مکان های گرم را ندارید؛ برای اسکی و یا کوهنوردی برنامه ریزی کنید. شروع به گفتگو درباره سفر بعدی، یک فرصت عالی برای صحبت درمورد آینده را برایتان مهیا می کند. صحبت درباره سفر به عنوان یک زن و شوهر، یک موضوع سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

7. به تماشای نمایش بپردازید.

یکی دیگر از ایده های جذاب، برای روزهای بارانی این است که پیژامه های خود را بپوشید؛ یک ظرف پاپ کورن به دست بگیرید و جلوی تلویزیون، سریال مورد علاقه تان را تماشا کنید. اینکه سریالی که می بینید کمدی، درام و یا کمی ترسناک باشد؛ به خودتان و علاقه تان بستگی دارد. تماشای سریال مورد علاقه تان، همیشه برترین اتفاق است.


بیشتر بخوانید :

7 مکالمه عالی، برای اولین قرار ملاقات!

چگونه از یک دختر بخواهید با شما قرار بگذارد؟

چگونه در قرارهایتان معقولانه رفتار کنید؟


منبع: liveabout

ترجمه : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...