تعبیر خواب رفتن به مکه و تعبیر خواب کعبه

ما زمانی که خواب هستیم مکان های مختلفی را در خواب می بینیم . در سفر رویا گونه خود انواع مختلفی از خواب ها را تجربه می کنیم و اتفاقات مختلفی برای ما می افتد . خیلی اوقات یک اتوپیا ( آرمان شهر ) را در خواب می بینیم و خیلی مواقع نیز مکان های مقدس و مذهبی در رویای ما حضور دارند . یکی از این مکان های مذهبی مقدسی که ممکن است هر کدام از ما در خواب خود دیده باشیم ، کعبه است . تعبیر خواب رفتن به مکه بازتابی از آن چه که در زندگی فرد اتفاق می افتد است . دیدن شهر مکه در خواب همین طور می تواند سوابق مذهبی و معنوی فرد را نشان دهد.

تعبیر خواب کعبه

تعبیر خواب کعبه در مکه در طول سفر کاری می تواند این معنا را داشته باشد که فرد به منافع مادی و سود دنیوی علاقه مند است . در خصوص تعبیر خواب کعبه و به طور خاص دیدن مقام ابراهیم هم می توان به قرآن رجوع کرد . در آیه 96 و 97 سوره آل عمران آمده است : " اول خانه‌ ای که برای عبادت خلق بنا شد همان خانه ( کعبه ) است که در بکّه است که در آن برکت و هدایت خلایق است .

در آن خانه آیات (ربوبیّت) هویدا است ، مقام ابراهیم خلیل است ، و هر که در آن جا داخل شود ایمن باشد . و مردم را حجّ و زیارت آن خانه به امر خدا واجب است بر هر کسی که توانایی برای رسیدن به آنجا دارد ، و هر که کافر شود ( به خود زیان رسانده و ) خدا از جهانیان بی‌ نیاز است . در واقع دیدن مقام ابراهیم در خواب می تواند نشانه ای از احساس امنیت باشد . شخصی که این خواب را دیده به مقام بلندی نائل خواهد آمد ؛ برای مثال رهبری و مدیریت . هم چنین می تواند به معنی رسیدن ارث از سوی پدر یا مادر باشد .

تعبیر خواب کعبه خانه خدا

اگر در خواب ببینید که به سوی مقام ابراهیم دعا می کنید ، شما فردی با ایمان واقعی هستید که اصول مذهبی را فرا می گیرید و به خاطر می سپارید و رجحانی در جواب انجام امور دینی به شما عطا خواهد شد .تعبیر خواب کعبه و طواف به دور آن توسعه شخصیت فردی ، داشتن زندگی راحت و با ارزش ، امنیت نسبت به ترس ، رهایی از قرض و بدهی ، رساندن کالا یا پول به صاحب اصلی و محق آن ، قابل اعتماد بودن ، داشتن یک زندگی زاهدانه ، عملی کردن یک وعده ، کفاره یک گناه و شفاعت توسط امام است .

اگر فرد گناهکاری خود را داخل کعبه ببیند بدان معنی است که از عذاب جهنم رها خواهد شد . به طور کلی کعبه در رویا سمبل و نماد آغاز شادی و پایان غم است . زمانی که شخصی خواب می بیند داخل کعبه در حال نیایش و راز و نیاز است به این معنی است که او مورد حمایت قدرتی بزرگ قرار می گیرد و از شر دشمنان خود مورد محافظت قرار می گیرد . اگر شما خواب ببینید که در حال پای گذاشتن به داخل کعبه هستید این تعبیر را دارد که با یک حکم مواجه خواهید شد .

اگر فردی خواب ببیند در حال حمل کردن چیزی به داخل کعبه است یعنی او چیزی از رئیس خود دریافت خواهد کرد . حال اگر کسی خواب ببیند دیوار کعبه شکسته است یعنی مرد بلند مرتبه ای ( رئیس یا مثلا حاکم محلی ) از دنیا خواهد رفت .

تعبیر خواب کعبه و چاه زمزم

تعبیر خواب کعبه ، چاه زمزم و نوشیدن از آب این چاه مبارک باز یافتن سلامتی و اتمام بیماری است . اگر این خواب به صورتی باشد که فرد ببیند چاه در حال سیراب کردن مردم است و این چاه در مکانی در همسایگی فرد خواب بیننده یا در هر جایی به جز مکه باشد ، به معنی این است که عارفی به این مکان خواهد آمد و دانش و معرفت او فواید زیادی برای مردم خواهد داشت .

تعبیر خواب رفتن به مکه

تعبیر خواب رفتن به مکه اگر به شکل در جاده به سمت مکه بودن باشد حاکی از آن است که شما به یک سفر زیارتی خواهید رفت . اگر شما در خواب در حال ورود به مکه باشید ، یعنی دیگر ترسی نداشته باشید . اگر فردی مرتد یا منکر خدا چنین خوابی ببیند معنایش توبه و گرویدن به اسلام است .از طرف دیگر ورود به مکه در رویا این تعبیر را دارد که با دختری ازدواج خواهید کرد که وصلت با وی آرزوی همگان است . معنای دیگر این خواب رسیدن به امنیت و صلح و صفا در زندگی می باشد.

تعبیر رفتن به مکه چیست

تعبیر خواب رفتن به مکه برای فردی که معصیت کرده است بیان می کند که این فرد از گناهان خود توبه خواهد کرد . اگر شخصی درگیر مشاجره ای باشد ، تعبیر خواب رفتن به مکه برای او بدان معنا است که فرد در آن نزاع شکست می خورد .

تعبیر خواب رفتن به مکه به صورت مسافرت و ترک وطن نیز حاکی از این است که شما به اراده خداوند متعال به کاروانی زیارتی خواهید پیوست و سفر حج خود را به انجام می رسانید . البته اگر شخصی که این خواب را می بیند به بیماری دچار باشد ، می تواند به این معنا باشد که بیماری او طولانی مدت خواهد بود و حتی احتمال مرگ نیز برای او وجود دارد . معنی دیگر این خواب پیوستن فرد خواب بیننده به بهشت برین است .

تعبیر خواب رفتن به مکه برای فردی عزب به معنای ازدواج و خوشبختی او خواهد بود .

تعبیر خواب رفتن به مکه برای حج عمره

اگر شخصی در خواب ببیند که در زمان انجام حج تمتع ، حج عمره را به جا می آورد یعنی عمر او رو به آخر است یا به اوج یک بیماری مبتلا خواهد شد . تعبیر خواب رفتن به مکه برای حج عمره افزایش ثروت ، طول عمر ، موفقیت در زندگی و پذیرفته شدن دعا و نماز است .

تعبیر خواب رفتن به مکه و صحرای عرفات

اگر شخصی خود را در میان نمازگزاران در روز عرفه ( نهم ذی الحجه ) ببیند تعبیرش بازگشت مسافری است که مدت طولانی منتظرش بوده اید . این رویا به طور کلی معنای تجدید دیداری فرخنده ، تجدید دیدار خانوادگی ، مصالحه و آشتی میان دوستان و برقراری صلح میان دو فرد دارد. دیدن کوه عرفات در رویا هم می تواند نمایانگر فرا رسیدن فصل زیارت ، انجام زیارت ، رفتن به مکه، انجام حج عمره ، اقامه نماز جماعت ، و یا مشغول شدن در کسب و کاری سود آور باشد .

تعبیر خواب زندگی کردن در شهر مکه

تعبیر خواب زندگی در مکه

اگر فردی خود را در خواب در حال زندگی یا صاحب خانه ای در مکه ببیند ،  به معنای کسب افتخار و معرفت است . هم چنین می تواند به این معنا باشد که صاحب دامادی شریف و نجیب خواهد شد.البته رویای زندگی در مکه به این معنی هم هست که در قرارداد شخص توسعه ای ایجاد شود یا این قرارداد مورد تمدید واقع شود و یا شخص جایگاه و سمت قبلی خود را حفظ کند و در آن بماند. اگر مکه در خواب تبدیل به محل سکونت فرد شود ، واقعا می تواند به معنای تغییر محل سکونت به این شهر باشد . اگر هم خواب خانه ای در مکه را که قبلا در آن سکونت داشته اید ببینید یعنی یک حکم یا وکالت نامه مجددا اجرا خواهد شد .

جدا شدن روح در شهر مکه یا دیدن مرگ در این شهر به معنای نائل شدن به مقام رفیع شهادت است . اگر خواب ببینید که در مکه هستید معنای آن مذهب درست ، توبه ، امنیت و رفاه است و از سوی دیگر مشرف شدن به زیارت خانه خدا می باشد . بودن در مکه در رویا بیانگر رهایی یافتن از دست ظالم به دست خداوند متعال یا دوباره به دست آوردن آزادی نیز هست . اگر شخصی که این خواب را می بیند دختر باشد احتمال نامزدی برای او وجود دارد .

تعبیر خواب مکه ویران و مکه حاصل خیز

دیدن مکه به صورت ویران در خواب نشان گر این مساله است که فرد به نماز خود پایبند نیست یا ضرری خواهد دید اما اگر در مقابل ، شما در خواب خود مکه را حاصل خیز و پر ثمر ببینید یعنی منافعی در انتظار شما خواهد بود ، به رفاه می رسید و یا خبر خوشی می شنوید .

تعبیر خواب دور شدن از مکه

اگر فرد در خواب ببیند که از مکه دور می شود به این معنی است که از مقام ارشد خود جدا خواهد شد .

تعبیر خواب دیدن مکان های مذهبی به طور عمومی

بازدید از مکان های مذهبی در رویا پیام رسان جست و جوی دانش و خرد ، داشتن محبت برای مردم سخاوتمند و نیکوکار ، شراکت با مردمان نیکو ، جست و جو برای تعلیمات دینی توسط معلمی وارسته و دریافت برکت و نعمت در این دنیا و هم چنین جهان آخرت است .


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب رفتن به حج عمره یا تمتع

تعبیر خواب برگشتن مرده از مکه


72 نظر

  1. NasaNasasays:

    با عرض سلام وخسته نباشید و تشکر از سایت بسیار خوبتان? خواب دیدم با پدرم مکه هستم یادم نیست کعبه رو دیده باشم. خواب دیدم مکه هستم یهو یکجا از خواب بلند میشم از اتاق می رم بیرون میبینم پدرم و چند نفر دیگه یک حوض آب رو که مثل اینکه داخل حیاط نزدیک کعبه بود رو داشتن با سطل آبش رو خالی میکردن از پدرم پرسیدم دارین چیکار میکنید گفتن به مناسبت عید فطر میخوایم این حوض رو تمیز کنیم . یک قسمتش هم یادم میاد که داشتیم نماز عید فطر میخوندیم و وقتی در حالت قنوت هم بودم یکی از همکلاسی هام رو دیدم که داشت از روی نوشته قنوت رو میخوند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای درست و برطرف شدن مشکلات است

  2. لیلالیلاsays:

    سلام شوهر من ۱۱ ماهه فوت شده خواب دیدم که یک جایی بودم که به خیالم مکه بود شوهرم اونجا لباس احرام پوشیده بودفرزند ۲ساله ام را پیش او بردم ولی او بچه را تحویل نگرفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشان از اوضاع و احوال خوب ایشان است.لذا برای آرامش روحش میتوانید فاتحه بخوانید

  3. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم مکه هستیم یه مراسمی هست هر کس یه سندی دستش هست نمیدونم محتواش چیه اما دولت عربستان اونا رو میخره خودشم میلیاردی پول میده منم اونجا بودم فک کنم روحم اونجا بود ومیدیم چیکار میکنن خودشم این کار به ضرر اسلام بود بعد زمان به عقب رفت بازم روح‌من اونجا بود اون قسمت که مسلمانا رفته بودن حبشه رو دیدم اون شخصی که اومده تا با حاکم حبشه حرف بزنه در مورد امام علی میگفت و میگفت از مسلمانا عده ای شیعه شدن و پیرو امام علی هستن یعنی میخواست بگه خیانت کردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده عبادت و اخلاص عمل است میتواند به سر انجام رسیدن کارها تعبیر بشود

  4. لیلالیلاsays:

    بسم الله الرحمن الرحیم با صلوات بر محمد و آل محمد با سلام در ۷ ذی قعده بعد نماز صبح خواب دیدم که میخوام برم حج اما حج تمتع بود و من حج عمره میخواستم بدم و قیمت حج تمتع یا عمره ۱۰ میلیون و خورده ایی بود و من کمی ترسیدم از قیمت ولی میتونستم جور کنم جلو بقیه اینجوری بودم ولی واقعا اینقدر پول نداشتم ، نمیدونم تو خواب بقیه منو مثل اینکه بردن به سمت حج و یهویی خودم تواضع ثبت نام دیدم.با تشکر از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد ولی میتواند بر سعادتمندی تعبیر شود

  5. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر،خدا قوت ممنون بخاطر زمانی که برای پاسخگویی میذارید من خواب دیدم به طواف کعبه رفتم،ولی طوافمون روی زمین نیست،همه ی طواف کننده ها به طنابی از آسمان وصل هستند و به دور کعبه میچرخند،اما بعدش که طواف تمام شد همه طناباشون باز شد و اومدن پایین،ظاهرا من نفر آخر بودم و یک تکه از اون طناب موند تو دستم،خیلی خوشحال شدم از اینکه تونستم یک یادگاری از کعبه داشته باشم،اما با این وجود میدونستم بدون اجازه خارج کردنش اشتباه،برای همین از یک آقا که اونجا مسئول بود اجازه گرفتم،اونم اجازه داد تا طناب رو بردارم برای خودم،وقتی رفتم خونه تا به همه نشونش بدم دیدم از یک مولودی که صاحب مجلس منو دعوت نکرده یک قرآن که هدیه اون مجلس بوده برای همه،یک دونه قرآن هم برای من آوردن. ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوب و حل شدن مشکلاتتان است

  6. ParastooParastoosays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم رفتم مکه و رو ی نشیمنگاه سنگی نشستم همینطور ک نشستم میبینم ی عده ادم با عجله دارم میرن کعبه رو طواف کنن اینها ک رفتن منم بلند شدم ک برم ولی یهو وارد داخل خونه ی خدا شدم و سریع اشک شوق تو چشام جمع شد چون انتظار نداشتم وارد خونش بشم برگشتم بیرون. بعد اینکه اومدم بیرون با مامان و بابام رفتیم مرکز خرید(البته من خواستم با گوشی ماشین کرایه کنم ولی نشد یهو بابام با ماشین اومد گفت زندایی برامون کرایه کرد درحالیکه زندایی اصن نبود)*تازه همون موقع ک اومدم مکه یاد دوستم افتادم گفتم من یهو اومدم مکه ب اون خبر ندادم خواستم بهش زنگ بزنم ولی با خودم فکر کردم گفتم هزینه ی تماس خیلی زیاد میشه بخاطر همین زنگ نزدم*بعد اینکه مرکز خرید رفتیم دخترایی رو دیدم ک از طبقه ی بالای پاساژ خوشکل و اماده میشن میرن طبقه ی پایین ازشون هم سوال پرسیدم گفتن ک ایرانین اومدن تالار اونجارو رزرو کردن برا عروسی چون ظاهرا تالارای تهران پر بود. تو مکه هم چن تا از هم دانشگاهیام رو دیدم. لطف میکنید اگ تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر عبادت و بندگی است و نشان دهنده براورده شدن خواسته هایتان است ولی ممکن است دچار نگرانی هایی شوید

  7. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. خواب دیدم ک با مادرم داخل ی محوطه خیلی بزرگ در حال راه رفتن هستیم، بعد من حس میکردم ک داخل جایگاه زیارتی هستیم و روز سوم هست. به مادرم گفتم مامان امروز دیگه بریم کعبه رو طواف کنیم. و ایشون هم قبول کردن و داشتیم میرفتیم ک بریم سمت کعبه‌ پس تو خوابم داخل مسجد الحرام بودیم ولی محوطش شبیه مسجد الحرام الان نبود و من کعبه رو هم به چشم ندیدم‌. فقط داشتیم میرفتیم سمتش. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مسافرت رفتن است

  8. رقیه حسین زادهرقیه حسین زادهsays:

    سلام خساه نباشین من خواب دیدم رفتم مکه یک خانم با لباس سفید بهم گفت تو برای بار دوم هست که میای مکه.درحالیکه من تا به حال به مکه رفتم.لطفا تعبیرشو بگین.با تشککر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده تندرستی و شادکامی در زندگی است

  9. سحرسحرsays:

    سلام خواهش میکنم خوابم رو تعبیر کنید من دختر مجردی هستم و مادربزرگ من رحمت خدا رفتن و ایشون حاجیه بودن و یه انگشتر داشتن که برای چک کردن شماره ای طوافشون توی انگشتاشون موقع طواف دستشون بوده و اون انگشتر رو به مادرم هدیه کردن من خواب دیدم که توی حریم کعبه هستم و میخوام طواف کنم ولی نمیدونستم ذکر طواف چی هست دنبال مادربزرگم میگشتم که بهم بگه چه ذکری رو بگم ،و مادربزگم رو دیدم شروع کردم به طواف انگشتر توی دست چپم بود موقع طواف دوم وقتی انگشتر توی انگشت حلقه م بود گفتم طواف‌ اشتباهه بعد شروع کردم از اول طواف کردم این طواف جدیدم هم به دور دوم رسید و انگشتر توی دست چپم انگشت حلقم بود که یهو چنتا از عرب ها گفتن باید برم باهاشون گفتم اجازه بدین طوافم هفت دور بشه گفتن بعدا بقیه طوافم رو برم و نمیذاشتن و من اصرار میکردم و مادر بزرگم اشاره کردن که طوافم کافیه و منو راهی کرد و منم رفتم اون عرب ها گفتن من بانوی زیبا رویی هستم و لاید برای ازدواج اونجا بمونم لطفا تعبیرش رو بهم بگید من خیلی گیج شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر خیر و منفعتی است که از جانب میت بر شما برسد که کوجب شادمانیتان خواهدشد

  10. فردینفردینsays:

    سلام من در خواب دیدم که بال دارم و به کعبه رفتم حتی به کعبه دست زدم میشه بگین تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر بلند پروازی است

  11. عسلعسلsays:

    سلام من خواب ديدم كه دوستمون ميگه از خونه ي ما كعبه پيداست. ما هم رفتيم خونشون و من داشتم از پنجره نگاه ميكردم كعبه رو، يهو ديدم كنار كعبه هستم و دارم ازش فيلم ميگيرم. وسط فيلم گرفتن صورتم رو به پرده و خود كعبه ميماليدم و گريه ميكردم. تعبيرش چي هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است لطف و رحمت خداوند شامل حالتان شود و اوضاعان بهبود پیدا کند

  12. عسکریعسکریsays:

    سلام ببخشید خواب دیدم که رفتم مکه و یه نفر بهم گفت که اگر پرده خانه خدا رو بگیری و حاجتت رو بخوای حاجت روا میشی منم اول سعی کردم که برم بگیرم ولی شلوغ بود و نشد بعد یه جای خلوت پیدا کردم وتونستم پارچه مشکی خونه خدارو بگیرم وحاجتم رو بخوام بعد با یه نفر که نمیشناسمش ولی توی خواب دوستم بود گفتم که ما خیلی با هزینه کم اومدیم مکه همش با ۲۰۰ هزار تومنه واون گفت آره واسه پاسپورتم که قبلا رفته بودیم کربلا درست بودش توی خواب دوتا آقا هم بودن که خیلی مواظب من بودن توی خواب میشناختمشون ولی الان نه تعبیرش چی میشه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر این است که شما به منافع مادی و سود دنیوی علاقمند هستید

  13. نرگسنرگسsays:

    باسلام من خواب دیدم درکعبه هستم وآنجا از طبقات بالا وپایین می روم تا برادرم که آنجا بوده و ظاهرا گم شده را پیداکنم،برادرم مجرد است ومن متاهل،خانواده ام مکه هستند درخوابم،من بیشتر ازبقیه نگران وبی قرار برادرم هستم که پیدایش کنم وبه این در و آن در میزنم.درهمین خواب ،خواب دبدم که خواهرزاده ام که پسر۵ساله است فوت شده ،خواهرم پسردیگری بدنیا آورده و من بااین بچه که بسیار باهوش و عجیب داناست بازی میکنم ومیپرسم از خواهرم اسمش چیست ناراحت می شود نمی گوید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خل شدن مشکلاتتان و روایی حاجت است

  14. کریم۷۳کریم۷۳says:

    سلام خواب دیدم پای کوه ام هواابری بود کفش ورزشی پام بود باخودم برم بالا کوه درهمین حین نگاه کردم انگار ابرها بالا ی سرزمین خاک توشون بود ..هر ابری گردخاک توشون بود..بعد یهو یکم جلوتر خانه خدا نمیان شد برام یک گلدسته هم داشت گفتن حرم امام رضا و باقی اماما هم ازهمین حرم مشابهش درست کردن..حرم جواد الائمه هم دیدم معنیش چیه مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر حاجت روائی و به دست اوردن خواسته هایتان تعبیر میشود

  15. ساراساراsays:

    با سلام من خواب دیدم که برای یه آزمون رفتم دیدم داخل مسجدالنبی برگزار میشه. بعد امتحانم که بیرون اومدم. یه سمتو نگاه کردم دیدم خانه خدا یکم اونور تر بود. همینجوری داشتم فکر میکردم برم زیارتش غسل نکردم و چادر ندارم بعد یادم افتاد که غسل کردم یه گوشه ای هم چادر سفید بود رفتم پوشیدم. رفتم کنار دیوار کعبه نشستم دست میکشیدم رو دیوار و به صورتم میکشیدم که یهو از خواب بیدار شدم. لطفا تعبیرش کنید. ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد به منفع و سود دنیوی علاقه مند هستید

  16. مسعود فرهی اشتیانیمسعود فرهی اشتیانیsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید بنده در خواب دیدم که به مکه رفتم و شخصی که نمیشناختم من را به اماکنی میبرد که برای عموم ازاد نبود و تنها در زمان حج واجب امکان رفتن و‌اعمال میسر بود. چون من خودم مکه مشرف شدم و حج عمره رفتم برایم این امکان نا اشنا بود و پس از ورود به هر کدوم از اونها دقیقا حس یک انرژی فوق العاده را دریافت میکردم. اگر مقدور هست و‌امکان دارد لطفا در مورد تعبیرش توضیح دهید باسپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر بندگی است و تلاش شما برای رسیدن به خواسته هایتان است

  17. AsmatullahAsmatullahsays:

    با عرض سلا خواب دیدم دیوار کعبه کمی ویران شده ومن در حال بازسازی آن هستم یک نفر دیگر هم با من بود ولی یادم نمیاد که کی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر به وجود امدن برکت در زندگیتان است

  18. سحرسحرsays:

    سلام ،من خواب دیدم با مادر و خواهرم که مجرده خانه خدا رو طواف میکنیم و لبیک ... میگیم، درضمن من بیمار هستم،ممنون میشم تعبيرشو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر تندرستی و بندگی خداوند تعبیر میشود

  19. ساراساراsays:

    سلام.من خواب دیدم نمیدونم چرا و از طرف کجا رایگان انگار بود منو ۵-۴ تا از دوستامو برده بودن مکه خیلی خلوت بود با لباسای معمولی بودیم و میخواستیم دو رکعت نماز بخونیم اواش سمت یه دیوار/ستونایی بود ک روش دعایی نوشته شده بودو تو نماز باید خونده میشد،من نمیدونستم‌ فک کنم‌اول دو رکعت معمولی خوندم بعد از دو نفر فهمیدم ک باید اونایی ک رو دیوار نوشته شده رو بخونم من به قبله شک داشتم،پرسیدم مطمئنید قبله درسته؟ بعد همه چرخیدین به یه طرف دیگه گفتن این طرفی درسته من بازم شک داشتم بعد یهو گفتم مگه نباید رو به کعبه باشه؟ انگار اونا همون لحظه این اومد تو ذهنشون یا بعد از حرف من فهمیدن گفتن عه آره بعد همه برگشتیم ‌سمت کعبه نماز ک تموم شد رفتم دست زدممم بش هم به پارچه ش هم به آجرای سیاه زیرش دورش چرخیدم و دعا کردم(نمیدونم جهت داره دور کعبه چرخیدن یا ن و من به جهت درستش چرخیدم یا ن) عکسم گرفتم سری دومش هم با لباس احرام رفتم خیلی خیلی حس خوبی داشت..خیلی ممنون از سایت خیلی خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ان است که صاحب رویا به منافع و سود دنیا علاقمند است

  20. فاطیفاطیsays:

    سلام من خواب دیدم داخل کعبه هستم دستمو گرفتم ب خانه خدا و خیلی گریه میکنم که نفسم دیگه بالا نمیاد تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه سعادتمندی و رسیدن به آرزوهاست

  21. ثناثناsays:

    سلام. عشق من ( پسر) خواب دیده ک روبروی کعبه در حال نماز خوندن هست. چند وقت پیش هم خواب دیده ک در حال طواف کعبه هست. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه رسیدن به مراد و مقصود است

  22. HananeHananesays:

    سلام من خواب دیدم اول رفتم تو خونه خدا افردا اونجا نماز میخوندن خیلی داخلش قشنگ بود بعد اومدم بیرون دیدم که دوتا خونه کعبه هست یکی کهنه یکی همونی که من رفتم که تمیزو مرتبو بزرگ .همراهام رفتن ولی من گمشون کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه منافع مالی است

  23. افشارافشارsays:

    باسلام من هم مثل خواهر سحر همچین خوابی دیدم خانه خدارو به شکله قدیمی یه جایی هم بود مثل ایوانی گنبدی کوتاه در حدی که سرم نزدیک به سقفش بود اتاقی تقریبا ۲*۲ از کف ان مثل چشمه اب بیرون میامد خیلی زیاد شفاف نبود مثل اینکه میگفتن به خاطر اینکه محلشو جابجا کردن دلیلش اینه تصاویری روی دیوار مثل اینکه دور نشستن تو اتاق بعد واقعی شدن یکی دوتارو شناختم بقیه نه وبعد رفتم جلوتر مثل یک صحنی محلی برا وضو گرفتن حوضچه هایی بود سنگی اذان میگفتن دستمو زدم اب ووضو گرفتم بعد چند نفر دورو بر بودن گفتم بیاید جلو نماز جماعت بخونیم رفتیم صف گرفتیم دنبال سنگ برا مهر بودم اعتقادم این مهر ها دست سازه ودرست نیست قیام کردیم بعد الاه اکبر همینکه وارد نماز شدم بیدار شدم وقت نماز صبح بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده علاقه شما به سود مادی و دنیوی است و ممکن است مقدمات سفر برایتان مهیا شود

  24. زهرازهراsays:

    سلام.من خواب میدیم توی یه روستا بودم و از یه سر بالایی بالا میرفتم که به آسمون که نگاه کردم خانه خدارو دیدم که خیلی زیبا و نورانی بود و بالای اون یه درخت بزرگ سبز و هر دو بسیار زیبا بودند.اول ترسیدم و برام عجیب بود اما بعدش زیبایی اون رو ستایش میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اخلاص عمل است و نشان دهنده تلاش شما برای سود مادی در زندگیتان است

  25. آواآواsays:

    سلام.من خواب دیدم مادرم میخواد بره حج هرکاری میکنیم من خواهرام بهش نمیرسیم که باهاش خدافظی کنیم و فقط بابام بدرقش میکنه ..خیلی نگرانم تورو قران به همون حج هرچی تعبیرشه بگید ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رفع گرفتاریها و مشکلات است

  26. ShohrehShohrehsays:

    سلام خواب دیدم رفتم خانه ی خدا و نزدیک دیوار کعبه دارم دعا و زیارت مبکنم.البته یه دیواره که از یه پنجره میتونم کعبه رو ببینم.ولی به چشم دیگه ام همون نزدیک دیوار کعبه ام.و دوباره میرم و با دوتا دخترام و یکی از اشناهام میام دوباره زیارت خانه ی خدا.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر خواب رفتن به مکه برای حج عمره افزایش ثروت ، طول عمر ، موفقیت در زندگی و پذیرفته شدن دعا و نماز است .

  27. بهار مراديبهار مراديsays:

    با سلام خواب ديدم كنار خانه خدا نشسته بودم در كعبه باز بود و من تا چشمم به داخل كعبه افتاد به شدت و از ته دل گريه كردم و حاجتم در نظرم اومد خييلي دوست داشتم وارد كعبه بشم با خودم فكر ميكردم هر كسي و نميذارن وارد كعبه بشه اما بهم گفتن ميتوني وارد كعبه بشي وارد كعبه شدم يه حالت روحاني داشت و خيلي خوشحال بودم بعد از اون خاله زن داييم كه تازه فوت شده رو ديدم كه روي تخت خوابيده بود ولي بعدش بهم گفتن اين كعبه واقعي نبوده و فهميدم اين كعبه داخل خونه خاله زن داييم بوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در کارهایتان گشایش ایجاد میشود

  28. AtusaAtusasays:

    سلام و خسته نباشید.من خواب دیدم در یه خانه در نزدیکی کعبه هستم و روی بالکن خانه هستم بالکن خانه هم اینقدر به کعبه نزدیک هست که میتونم به پارچه ی مشکی دور کعبه دست بزنم و پایین هم تعداد افراد نسبت به تعداد واقعی که طواف میکنند کمتر است و من دارم از بالا به این منظره نگاه میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده منافع مالی و سودی دنیوی است که برای به دست اوردن ان تلاش خواهید کرد

  29. الههالههsays:

    سلام.من خواب دیدم که مادرو مادر بزرگم هردو دارند به سفر حج میرن و توی چمدونشون پراز شکلاته.من نگران مادرم هستم و میگم اگه بری ممکنه برات اتفاقی بیفته. ولی خودش اصلا نگران نبود. (درواقعیت مادرم چند روزی هست که بیماره و توی بستر هست)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا از پیش رو داشتن یک سفر زیارتی برای خانواده حکایت دارد.

  30. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید من خواهرم خواب دیده که من بلیط رفت به مکه را دارم درصورتی در واقعیت تا حالا قصد را نداشتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر رسیدن سود و ارث به شما در اینده باشد

  31. سمیراسمیراsays:

    سلام. خواب دیدم مکه هستم و یه قرآن دستم بود و میخواستم برم سمت کعبه که انگار یه دستی از غیب منو به سمت عقب کشوند و نذاشت برم جلو. تو خواب خیلی ناراحت بودم که چرا بهم اذن دخول ندادن. الان هم فکرم خیلی مشغولِ. آخه من گناهی نکردم که همچین خوابیو ببینم. ???

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده دور شدن ازبلایا و افت ها در زندگیتان است

  32. حسینحسینsays:

    با سلام این خواب نیست که میگم استاد واقعیته،،،،دوستم رفته مکه زیارت خانه خدا هنگام طواف منو هم اونجا میبینن که دارم طواف میکنم در صورتیکه من اونجا نبودم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این مربوط به این قسمت نیست، باطن شما و اعمال شما بوده این برای کسانی که انسان های معتقدی از درون هستن و کار خیر انجام میدن اتفاق میوفته

  33. عليعليsays:

    سلام ديشب خواب ديدم داشتم طواف كعبه ميكردم بعد رفت بين مقام ابراهيم اونجا هم از بين مقام و كعبه طواف كردم حجر الأسود رو هم بوسيدم هنگام طواف ي زن هم پشت سرم بود ولي أحرام نبودم. اما لباس سفيد پوشيده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مسائل مادی و دنیوی است که در پی دریافت و به دست اوردن ان هستید

  34. نفیسهنفیسهsays:

    با سلام و درود. من خواب دیدم رفتم زیارت کعبه. بعد از طواف که انجام دادم .شده بود سر ظهر... گفتم توی این گرما بزار زیارت عاشورا را بخونم دور کعبه... چون ظهر بود و خیلی تشنه هم بودم . وقتی به امام حسین سلام میکردم خیلی لذت بخش بود.. انگار کربلا هم بودم... تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با توسل به امام حسین دعای شما برآورده میشه

  35. نفیسهنفیسهsays:

    با سلام و درود. من خواب دیدم رفتم زیارت کعبه. بعد از طواف که انجام دادم .شده بود سر ظهر... گفتم توی این گرما بزار زیارت عاشورا را بخونم دور کعبه... چون ظهر بود و خیلی تشنه هم بودم . وقتی به امام حسین سلام میکردم خیلی لذت بخش بود.. انگار کربلا هم بودم... استاد تعبیر چیست؟ سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تلاش شما برای کسب روزی حلال در زندگیتان است

  36. شهرام مظاهریشهرام مظاهریsays:

    با سلام وعرض ادب خواب دیدم رفتم مکه ودارم روبه روی خانه خدا به نیت شخص مورد علاقه ام که اتفاقا اسمشو بلند به خدا میگم دارم نماز میخونم یعنی به خدا دارم میگم این نماز رو به نیت اون شخص میکنم ممنون میشم تعبیرش رو بفرماید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسب مسائل مادی و دنیوی است که برای ان تلاش میکنید

  37. عليعليsays:

    با سلام وخسته نباشيد بنده در خواب به اتفاق چند نفر- (كه نمي شناختم ولي صميمي بوديم )- در داخل كعبه بودم و جلوي ما يك سفره پهن كرده بودن انگار صبحانه مي خواستيم بخوريم ، من به اطراف و ديوار ها داخل كعبه مجذوب شده بودم و بنظر داخل كعبه كوچك ديده ميشد سئول كردم كه چرا اينطور به نظر مي رسه در جواب پشت سرمان را نشان دادن كه بسيار زيبا و بزرگ بود و در انتها پله هاي چوبي ديده ميشد .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مسائل مادی ودنیوی است که در دستیابی به ان در تلاش هستید

  38. مهدیمهدیsays:

    سلام. خواب دیدم پیش کعبه هستم و سجده کردم و گریه هم کردم در حین سجده گری نکردم اشک هام هم دیدم مرسی ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به اینکه شما در مسیر حق و عاقبت بخیری قرار دارین

  39. ......says:

    سلام دیشب خواب دیدم که دختر عموی دوست پسرم واسم زنگ زده ازم پرسید که کی میخوای با پدر مادرت بری مکه منم گفتم تیر باید بریم ولی پدرم ما رو نمیبره مکه و هرچی اصرار میکنیم فایده نداره و کلی هم ناراحت بودم بعد دختر عموی دوست پسرم گفت که میخواستیم تاریخ نامزدی من و دوست پسرم رو تعیین کنن گفتن وقتی باشه که من ایران باشم و یه حسی تو خواب بهم میگفت شهریور تاریخ نامزدی منو دوست پسرمه میشه تعبیرش بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مسائل مادی و دنیوی در زندگی است که برای ان در تلاش هستید

  40. راضیهراضیهsays:

    با سلام و درود من خواب دیدم داخل محوطه خانه ی خدا هستم ولی اون محوطه خیلی بزرگ هست و منم همش دارم دنبال کعبه میگردم هی تلاش میکنم برسم که کعبه و ببینمش یعنی میدونستم اونجا مکانه کعبه هس ولی خود کعبه رو ندیدم و داشتم دنبالش میگشتم و تلاش میکردم که پیداش کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام .و سپاس شما بلحاظ درونی استعداد زیادی در معنویات دارین منتها در اعتقادات و بینشتون طبق چزیز که خودتون فکر می کنید درست عمل می کنید نه چیزی که درست

  41. فروهفروهsays:

    سلام وقتتون خوش، خواب دیدم داریم با قطار میریم مدینه و مکه، وقتی رسیدیم مدینه دیدم ی جای سرسبز و قشنگیه به بقیه می گفتم اینجاها که خشک بودن چجوری اینقدر سرسبزن، بعد رسیدیم به هتل رفتم دوش گرفتم مثل اینکه قرار بود خیلی راه بریم.با عرب ها هم حرف میزدم.. خیلی اما یادم نیست همه خوابو.تعبیرش چی میشه اصن تعبیر داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به لحاظ معنوی به آرامش و سکون میرسین

  42. احمد کاظمیاحمد کاظمیsays:

    سلام من خواب دیدم که خودم‌ با خانواده ام کعبه درست میکنیم ود بدورش طواف میکنیم و همگی غسل جنابت میکنند بدون لباس اما احساس شهوت در خواب نمیشود اگر خواب مرا تعبیر کنید ممنون میشم تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اعمالتون با اعتقاداتتون سازگاری نداره

  43. عسلعسلsays:

    سلام، من خواب دیدم که از یه جایی مثل سُرسره خیلی بزرگ که اندازه آسمون بود و پارچه برزنتی بود سُر خوردم اومدم پایین تو انبوه جمعیت خانه خدا فرود اومدم، وقتی برگشتم که آدم های دور و برمو ببینم دیدم دوست پسرم قبلیم که قطع رابطه کردیم پشت سرمه، و میخنده، از قیافش حس تمسخر احساس کردم انگار اعتقادی به خونه خدا نداشت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خدا پناه ببرین و ازش برای دور موندن از افراد پلید کمک بخواین

  44. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خوابی که فرستادم نوشتید پس از تایید در سایت وارد میشه لطفا بخونیدش و جواب بدید برام مهمه.... سپااااش🌷

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسب منافع دنیوی است

  45. سعيدهسعيدهsays:

    با سلام و احترام خواب ديدم شب بود من و چند نفر از اعضاي خانواده ام انگار كه به پيك نيك رفته باشيم كنار خيابون نشسته بوديم يهو ديدم يه آتيش خيلي بزرگ از دور معلومه يه ساختمون آتيش گرفته بود اما خب ماموران آتش نشاني خاموشش كردند بعد نگاهم به يه ساختمون ديگه افتاد كه يه خانم تو همون لحظه بچه دار شد با وجود اينكه ساختمانها از من دور بودند اما من خيلي نزديك به خودم ميديدمشون بعد رومو كردم يه سمت ديگه يه بيابون بزرگ بود اونجا روز بود چند تا كعبه به فاصله هاي كم با شكل هاي مختلف اونجا بود مثلا يكيش پرده مشكي داشت يكيش نداشت اما دور همشون پر از ادم بود و خيلي شلوغ بود من اونجا نبودما انگار همه چيز رو از دور ميديدم و خيلي هم تعجب كرده بودم كه يهو يه صدايي كه انگار اونم پيش من بود صداي يه خانوم بهم گفت بالاخره اسلام پيروز ميشه يا شد ممنون ميشم تعبير خواب من رو بگين

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که در زندگی به دنبال مسائل مادی و دنیوی هستید

  46. زهرازهراsays:

    سلام، دقیقا زمانی که خواب دیدم رو خاطرم نیست صبح بود یا شب،ولی هر بار که بیدار میشدم و دوباره می‌خوابیدم ادامه خواب رو می‌دیدم، عجیب بود برام..من خونه خدارو زیارت میکردم، حتی بهم گفتن میتونی بری داخل!تو این اجازه رو داری! خیلی خواب شیرینی بود، واقعا حس اینکه دارم ی رویا میبینم رو نداشتم، در همون فاصله از من خواستم پرده های کعبه رو مرتب کنم و دست بکشم، خیلی غیر منتظره بود، یادمه اول تنها بودم بعد مردم جمع شدن، مادر، عمه و پدر بزرگم همراهم بودن در خواب. و این خواب بقدری عجیب بود که وقتی خواب می‌دیدم و بیدار میشدم و مجدد می‌خوابیدم اینطور متوجه شدم که در فاصله زمانی خیلی ناچیزی من دوباره به زیارت کعبه دعوت شدم، این بار سفره عید رو میچیدم، هر بار بیشتر دوست داشتم اونجا باشم و حس خواب دیدن نداشتم...میشه کمکم کنید تعبیر رو بهم بگید؟ ممنون میشم از تمام وقتی که میذارید عزیزان، این خواب برای من خیلی مهمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در راه خدا قرار میگیرین و عاقبت بخیر میشین

  47. royaroyasays:

    با سلام و خدا قوت، ممنون از وقتی که میزارید خواب دیدم هیچ لباسی تنم نیست، کعبه هستم و خلوته، فقط دو ردیف داشتن طواف میکردن و از گناهاشون توبه میکردن، منم دور تا دور کعبه می دویدم و از خدا میخواستم که به خاطر گناهم (تو واقعیت انجام دادم) منو ببخشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در مسیر حق قرار میگیرین و لطف خدا شامل حالتون میشه

  48. مینامیناsays:

    سلام خسته نباشین. خواب دیدم خانواده عمه ام همشون باهم رفتن مکه و الان برگشتن و مراسم شام داشتن داشتیم شام میخوردیم بعد از اون عمه ام به دختر شون گفتن که سوغاتی ها رو بیارن که یک بزرگ بهمون داد که برای همون طلا سوغاتی آورده بودن که از خواب بیدار شدم . ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس خیری بهتون میرسه

  49. daryadaryasays:

    سلام خسته نباشیدراستش خواب من یه طور متفاوت بود که من نتونستم در مورد تعبیر ان چیزی پیدا کنم من خواب دیدم بدون سوار بودن در چیزی دارم از اسمون به زمین نگاه میکنم و یه نقشه ی کلی از کره ی زمین رو دارم میبینم یک دفعه چشمم به مکه میخوره که در کمال تعجب در کنار بیت المقدس قرار گرفته وقتی از اسمون به سمت زمین نزدیک شدم دیدم بالای پشتبوم یک سری ساختمان قرار گرفتم و با وجود ترس از ارتفاعی که داشتم ...مدام به دنبال یافتم پاسخم بودم که مکه و بیت المقدس که از نمای دور این قدر بهم نزدیکن از این نمای نزدیک چه سازه یا دیواری این دو رو از هم جدا می کنه به خاطر همین از پشتبومی به پشتبوم دیگه ای می پریدم تا از همه جهات نگاه کنم که گاهی مکه و مردم در حال عبادت و گاهی بیت المقدس ومردم در حال عبادت رو میدیدم تا این که ناگهان پدرم اومد و گفت من دیواری که این دومکان رو از هم جدا میکنن میشناسم و نشون هم میده و با دیدن ان خوابم انگار تموم شده و به دنبال ان خواب جدیدی شروع میشود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به مسیر و جهت زندگی شما اشاره دارد سعی کنین اعتقادات خودتان را حفظ کنین در مسیر زندگی تان لطف خدا شامل حالتان می شود گاهی شاید متوجه نباشین

  50. سی سیسی سیsays:

    سلام خسته نباشید خواب منو تعبیر نمیکنید؟ دو روزه مدام چک میکنم ...

  51. م جم جsays:

    سلام وقت بخیر ( مادرم بزرگم فوق کرده و قبل از فوتش ۲ تا فیش مکه داشت که داد به عموم و باعث کدورت شد )دیشب خواب دیدم تازه فوت کرده بود و وصیت کرده بود یکیشو داده به برادرم و یکیشو داده به من ممنون میشم تعبیرشو لطف کنید

  52. MonajamMonajamsays:

    من خواب دیدم که کسی که قبلا دوستش داشتم و رابطه داشتیم و از قضا فامیل هم هست دنبال کسیه که بتونه باهاش یه کار شری رو ب انجام برسونه و میگه ک اگ اینکارو انجام بدیم علی داداشش میره مکه؛من هم گوشیم رو میخواستم بدم به کسی تا برسونه بهش و کار شرش رو انجام بده فقط برای اینکه بهم مدیون بمونه

  53. ش حش حsays:

    سلام وقتتون بخیر، دیشب خواب دیدم با دوست نزدیکم فرودگاه هستم و قراره با همدیگه بریم مکه، مردمی که عازم بودن وسایلشونو میذاشتن (چک می شدن) بعد میرفتن، فکر کنم بایطو گرفته بودیم و به دوستم گفتم تا گیتو نبستن بیا بریم ولی اون میگفت عجله نکن الان صف شلوغه خلوت شد میرویم واز مکان فرودگاه به حیاتش رفت و گفت حالا یکم اینجا هستیم بعد میریم دیر نمیشه ولی من دوست داشتم زودتر برم دلم شور میزند نکنه دیر بشه و پروازو از دست بدهیم.

  54. R.asR.assays:

    باعرض سلام چند شب پیش خواب دیدم که به مکه رفتم و در حال نماز خواندن در صف جلو به کعبه هستم و یه اشنای قدیمی راهم کنارم دیدم و هنگام سجده کردن متوجه یک گودال کنار کعبه شدم که از آنجا به شهر قدیمی دیده میشد یه نفر جلو آمد و گفت که ما کعبه را روی این شهر ساخته ایم قبلاً پیامبر در این شهر زندگی میکرد.و به اتفاق وارد زیر کعبه شدیم و آن شهر را دیدیم شهر خیلی قدیمی بود و بعد از چند دقیقه از آنجا خارج شده و ب خانه خودمان ک در خواب فقط چند متری با آنجا فاصله داشت رفتم

  55. مهریمهریsays:

    با سلام خواب دیدم اسم همسرم برای مکه درآمده و خبر درآمدن اسم خودم برای مکه را کسی داد که از نظر من و همسرم آدم مزور و دروغگویی است او به من گفت بیایید باهم به حج برویم اما من خوشحال بودم که به مکه می خواهیم برویم راهنمایی‌های قبلی شما درست بود. سپاس

  56. فرزانهفرزانهsays:

    سلام خواب دیدم که دارم با همکلاسیم ازدواج میکنم مامانش خیلی من رو دوست داشت اما خودش اصلا من رو نمیخواست( این در حالیه که در واقعیت مامانش اصلا من رو نمیشناسه) اینقدر ادا دراورد که من با اینکه فقط دو روز مونده بود به عقدمون به هم زدم و رفتم و هیچکس مانعم نشد نه خودش نه مامانش ... کادوهایی که برای نامزدی بهم داده بودن را پس نگرفتن .... روز عقدمون را توی خواب میگفتن سیزدهم ماه و دوشنبه بود وقتی از خواب بیدار شدم داخل تقویم که نگاه کردم دیدم سیزدهم مرداد واقعا دوشنبه است! ازتون خواهش میکنم تعبیرش را بهم بگین

  57. فرزانهفرزانهsays:

    سلام خواهش میکنم اگر براتون مقدوره ج بدین خیلی تعبیر خوابم برام مهمه

  58. مریم فمریم فsays:

    سلام وقت بخیر .ممنون میشم خوابه منو تعبیر کنید چون خیلی برام مهمه: خواب دیدم رفتم مکه و میخوام برم زیارت کعبه ولی جلومو میگیرن بهم میگن شما بار دومه که اومدید مکه اجازه ندارید نزدیک بشید فقط از دور میتونید زیارت کنید .من هم ناراحت بودم و همش تلاش میکردم برم نزدیک ولی نمیذاشتن. الان خیلی ذهنم و درگیر کرده این خواب .چرا واقعا ؟ من خواب زیاد نمیبینم یا یادم نمی مونه ولی این خواب کامل یادم مونده و تو فکرشم .اینم بگم که قبلا یکبار حج‌عمره رفتم

  59. M.A.S.NM.A.S.Nsays:

    سلام.من دو شب کعبه رو دیدم که وسط حیاط عمه هستش تعبیر خوابش چی میشه.ممنون

  60. فرحنازفرحنازsays:

    سلام خسته نباشید وقتتون بخیر خواب دیدم روی سقف کعبه نشستم اما کعبه را به وضوح ندیدم ولی می‌دانستم کعبه هست و حتی جایگاهش هم متفاوت بود و عبادتی در اطراف وجود نداشت. برای تایم کوتاهی رفتم نشستم بالای کعبه و بعضی از آشناها می‌دیدند بالا هستم به سمتم خوراکی می انداختند که تغذیه کنم

  61. فرحنازفرحنازsays:

    سلام خسته نباشید وقتتون بخیر خواب دیدم روی سقف کعبه نشستم اما کعبه را به وضوح ندیدم ولی می‌دانستم کعبه هست و حتی جایگاهش هم متفاوت بود و عبادتی در اطراف وجود نداشت. برای تایم کوتاهی رفتم نشستم بالای کعبه و بعضی از آشناها می‌دیدند بالا هستم به سمتم خوراکی می انداختند که تغذیه کنم

  62. الینا کردیالینا کردیsays:

    سلام من خواب دیدم ما مادرم در حال چرخیدن دور خانه کعبه بودیم بعد چند تا چیز تزئینی مقدس آنجا بود که در واقعیت وجود ندارد من به اون چیز های تزیینی دست زدم و دعا کردم خواستم سلفی بندارم که مسئول آنجا اجازه نداد تعبیر خواب من چیست ؟

  63. Hi textHi textsays:

    سلام خواب دیدم یکی از عزیزانم به مکه سفر کرده و من دارم عکس های سفر اون و مشاهده میکنم به جز مکه انگار حرم چند تا از امامان هم رفته بود شک دارم که خودم هم اونجا بودم یا نه ولی بیشتر این یادم هست که او رفته بود و من داشتم عکس های اورا میدیدم کعبه رو قشنگ دیدم انگار اونجا حضور داشتم

  64. معصومه ممعصومه مsays:

    سلام. من خواب دیدم مکه رفتم با مادر خودم و همسرم. اونجا همه ی خانم ها لباس عروس پوشیده بودن همه شعر میخوندن من دو تا پارچه گیپور رنگ صورتی دستم بود تو دلم میگفتم خدایا حاجتم روا بشه این دو تا پارچه برسه به دو تا دختر دم بخت... بعد من اون دو تا پارچه رو گذاشتم کنار خونه خدا

  65. ثنا سحرثنا سحرsays:

    سلام روزه نمازاتون قبول حق باشه انشالله. خواب دیدم تو مکه هستیم، البته اونوقت انگار همه فامیلم باهام بود ولی الان زیاد یادم نمیاد که کی باهام بود،بعد خود خانه خدا را اصلا ندیدم فقط حس میکردم تو مکه هستیم و انگار قبلا طواف کردیم، بعد هی از رو زمین سنگ ریزه میزه جمع میکنیم برای اینکه شیطون رو سنگ بزنیم منم تند تند سنگ جمع میکردم و یک از زن عمو هام که فوت شده هم انگار با من بود و خود عموم هم بود!

  66. HadisHadissays:

    سلام .یکی از دوستان من خواب دیدن ک من باهاشون تماس گرفتم و حلالیت طلبیدم و گفتم ک دارم میرم مکه و اونم با گریه به من التماس دعا میگفته . ممنون میشم تعبیرشو بگید🙏

  67. شاپور خیابانیشاپور خیابانیsays:

    باسلام خواب دیدم درحال حرکت هستم مثل این که سوار اسب هستم مثل تاختن اسب که درحال حرکت ازفرق سرم روی پیشانیم خون میاید که در جایی ایستادم از دور دیدم مکه را میبینم ولی مکه گنبدی شکل بودداشتم باازته دل گریه میکردم که ازخواب بیدار شدم

  68. فاطمه حسین پورفاطمه حسین پورsays:

    سلام من خواب دیدم شوهرم یهو آمد وگفت میخام ببرمت یکجا یجورایی تو خواب احساس کردم میخاد سورپرایزم کنه بعد که رفتیم دیدم بمدت یکشب منو برده مکه من جلو کعبه بودم خیلی ذوق داشتم گریه میکردم رازو نیاز میکردم یهو جلوی کعبه ۳تا قبردیدم که رویکی نوشته بود حضرت محمد ،حضرت علی، حضرت فاطمه و تا اینارو دیدم زدم زیر گریه قبرهارو بغل میکردم ودرد دل میگردم باهاشون خیلی حس خوبی بود بعد یجا غذا میدادن رفتیم باشوهرم غذا خوردیم همه صف بسته بودن...بعد اون شوهرم گفت باید بریم من غصه میخوردم چرا انقدر کم ... خلاصه برگشتیم ولی اونجایی که من داشتم گریه میکردم شوهرم هی بهم میگفت چرا داری میخندی....

  69. فاطمه حسین پورفاطمه حسین پورsays:

    سلام من خواب دیدم شوهرم یهو آمد وگفت میخام ببرمت یکجا یجورایی تو خواب احساس کردم میخاد سورپرایزم کنه بعد که رفتیم دیدم بمدت یکشب منو برده مکه من جلو کعبه بودم خیلی ذوق داشتم گریه میکردم رازو نیاز میکردم یهو جلوی کعبه ۳تا قبردیدم که رویکی نوشته بود حضرت محمد ،حضرت علی، حضرت فاطمه و تا اینارو دیدم زدم زیر گریه قبرهارو بغل میکردم ودرد دل میگردم باهاشون خیلی حس خوبی بود بعد یجا غذا میدادن رفتیم باشوهرم غذا خوردیم همه صف بسته بودن...بعد اون شوهرم گفت باید بریم من غصه میخوردم چرا انقدر کم ... خلاصه برگشتیم ولی اونجایی که من داشتم گریه میکردم شوهرم هی بهم میگفت چرا داری میخندی....

  70. بهاربهارsays:

    سلام، یکی ازدوستانم خواب دیده ک باهم مسجدنمازمیخونیم نمازظهرمون ک تموم شدمن نمازعصرم رونخوندم گفتم میخوام برم فرودگاه ب پروازم برسم ،بعددوستم ازمن پرسیده ک کجامیخوام برم منم گفتم خاطرم نیس مکه بودیامدینه ،،گفته کی ثبت نام کردی ک حالاپروازداری منم گفتم من ثبت نام نکردم خودشون دعوت کردن پیامبر، گفتم خوبه هم جشن امام صادق هم پیامبر،باهم زیارت میکنم لباس احرامم داشتم میگه توخواب وخوشحال بودم وابشونم گریه میکردن،،تعبیرشومیخواستم بدونم

  71. محسن حاجی بدلیمحسن حاجی بدلیsays:

    با سلام من شب تو خواد دیدم رفتم مکه ولی کلا صحرا می‌دیم و دنبال سوغاتی برای دخترم بودم .دخترم تو ترکیه هست.ولی تو خواب خیلی خوشحال بودم ومیخندیم .ولی کعبه رو ندیدم.وبا خوشحالی از خواب بیدار شدم .آخه من از دوران جوانی آرزوی مکه رفتن رو دارم .الان ۵۹ سالمه ولی قسمت نشده.لطفا تعبیر خواب منو بفرمایید.بینهایت ممنون میشم

  72. ناشناسناشناسsays:

    خواب دیدم با تمام اقوام و فامیل میریم حج بعضی ها برگشتند بعضی در حال رفتن. من تازه رسیدم که برم کعبه را ببینم . دیدم کعبه در درون اتاقی کوچک و دراز قرار دارد و همه خانم ها نشسته مشغول عبادت هستند مثل امامزاده بود انگار و من نزدیک کعبه رفتم بلندی کعبه تا جای کمرم بود .خیلی تعجب کردم و برگشتم و از پدرم پرسیدم چرا حضرت ابراهیم کعبه را بلندتر نساخت. جوابشون یادم نیست و از خواب بیدار شدم . ساعت خواب حدود ۳ بود.تعبیر بفرمایید.ممنون