چه زنانی با مردان منفعل و پرخاشگر ازدواج می کنند؟

زنان خاصی مردان منفعل و پرخاشگر را انتخاب می کنند و حاضر به ازدواج با آن ها می شوند. ازدواج با یک مرد منفعل و پرخاشگر از تربیت خانوادگی نشأت می گیرد و در زنانی مشاهده می شود که کمترین سطح از عشق و توجه را از خانواده خود دریافت کرده اند.

چرخه رفتار پرخاشگرانه بین خشونت و یا عقب نشینی

رفتار زنان یا مردان منفعل و پرخاشگر، چرخه ای میان خشونت و عقب نشینی است. اگر در عرض چند ماه اخیر وارد رابطه با یک مرد پرخاشگر شده اید؛ باید تا به حال متوجه شده باشید که رفتارهای او، یا بسیار خصمانه است و یا کاملا ساکت است و حرفی برای گفتن ندارد و از شما دور می شود.

زمانی را به یاد می آورم که همسر سابقم از من دور می شد. این قضیه مربوط به وقتی است که به تازگی همدیگر را ملاقات می کردیم. او نمی توانست با من ارتباط احساسی برقرار کند و مرا بابت این قضیه مقصر می دانست. من با کمال میل مسئولیت اشتباه او را پذیرفتم و اشتباه او را خطای خودم دانستم و به خودم قبولاندم که من کسی هستم که نمی توانم شریکم را خوشحال کنم. نکته جالب ماجرا، این بود که هرچه بیشتر روی روابطمان کار می کردم؛ بیشتر از هم دور می شدیم.

تمام ازدواج من، برای پیدا کردن راه حلی برای حل مشکلاتمان، خلاصه شده بود و او بیشتر و بیشتر از من فاصله می گرفت.

زنی که با یک مرد منفعل ازدواج کرده باشد؛ هر روز سعی می کند با شوهرش ارتباط برقرار کند.

تلاش های یک زن برای برقراری ارتباط، باعث ترس از دلبستگیش به یک مرد می شود که عقب نشینی بیشتر مردان را به دنبال دارد. چه اتفاقی می افتد وقتی شما کسی را دوست داشته باشید و او به تدریج از شما دور شود؟ احتمالاً شما عصبانی و مأیوس می شوید. تلاش های شما برای گفتگو با همسرتان کم کم به خشم عمیقی تبدیل می شود. در پاسخ به ناامیدی و خشم شما، مردتان احتمالاً بیشتر از شما دور خواهد شد.

شوهران منفعل و پرخاشگر، به عصبانیت و ناراحتی همسرشان، عکس العملی نشان نمی دهند. آن ها محبت خود را بروز نمی دهند؛ تاریخ های مهم را فراموش می کنند و اگر همسرشان به چیزی نیاز داشته باشد؛ کاری می کند که به خواسته اش نرسد.

دلایلی وجود دارد که رفتار پرخاشگرانه یا منفعل را دیوانگی می دانند.

خشم پنهان مردان، همسرانشان را دیوانه می کند. زنان این افراد، فکر می کنند که صحبت کردن با آن ها، در نهایت به خشونت و داد و فریاد شوهرانشان می انجامد. مرد منفعل و پرخاشگر، از احساس نزدیکی به همسرش واهمه دارند. آموخته های او از دوران کودکیش، به او نشان داده اند که نزدیک شدن به دیگران، کار خطرناکی است. پس وقتی همسر افراد منفعل عصبانی شود؛ چه اتفاقی می افتد؟ علت ترسش تأیید می شود؛ حالا این مرد فکر می کند که در امان نیست و رابطه شان رابطه امنی نیست.

زنی که با این مرد ازدواج می کند؛ مدت زیادی را امیدوار تغییر در همسرش سپری می کند. او از همسرش انتظار صمیمیت، توجه و عشق دارد.

مردان منفعل و پرخاشگر، ازدواجشان را تمام می کنند؛ امَا، یک زن خاص، می تواند خودش این تصمیم را بگیرد و راه زندگیش را از چنین مردی جدا کند. زنی که با مشکلات مقابله کند و نخواهد که بیشتر خود را در معرض آسیب، قرار دهد؛ سریع تر از رابطه با مرد منفعل و پرخاشگر، خارج خواهد شد.

برای اینکه کسی عاشق شما باشد؛ نباید خودتان را تغییر دهید. عشق به معنی دانستن ارزش خودتان است. اگر مردی از شما می خواهد تا خواسته ها و نیازهایتان را به خاطر عشق او، کنار بگذارید؛ باید از او دوری کنید.


بیشتر بخوانید :

7 نوع از مردان، که باید از داشتن رابطه با آن ها اجتناب کرد.


منبع: liveabout

ترجمه : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...