تعبیر خواب چنگال

دیدن چنگال در خواب, به کشمکش بین روابط عاطفی و خانوادگی دلالت دارد. زیرا چنگال به عنوان وسیله ای ضروری در خانه و آشپزخانه نمادی از زندگی و روابط خانوادگی است زمانی که دور هم هستند. البته در کتب تعبیر خواب, چنگال  را از چند منظر تعبیر می کنند. اول ارتباطات خانوادگی, روابط بین دوستان و روابط عاشقانه و در برخی موارد  کتب تعبیر خواب,  چنگال را به توانایی  و قدرت انجام کارها ربط می دهد. همانطور که در واقعیت, درست گرفتن چنگال در دست, نشان از انجام کار درست است. در مواردی  هم از تعبیر خواب  چنگال, به معیشت و روند زندگی تفسیر شده است. در برخی روایات و کتب تعبیر خواب از چنگال به نشانه به دست آوردن و به هدف رسیدن یاد شده است.

حال به جزییاتی از تعبیر خواب چنگال می پردازیم:

 دیدن چنگال  در خواب به طوری که واضح نباشد, نشان از آن دارد که بدخواهان و اطرافیان به ظاهر دوست خواب بیننده, در تلاش هستند به شما ضربه ای بزنند و یا به اصطلاح عامیانه زیر آب شما  را بزنند.اگر زنی در خواب چنگال ببیند,  در حالی که  از چنگال دور است به نشانه اختلاف و جدایی  در روابط خانوادگی و یا ترک معشوقه اش تعبیر می شود.اگر به وضوح و آشکار خواب چنگال دیدید, به معنای جنگ و کشمکشی بزرگ بین اعضای خانواده تعبیر شده است.

تعبیر خواب غذا خوردن با چنگال ، تعبیر خواب هدیه گرفتن چنگال

اگر در خواب ببینید که با چنگال در حال غذا خوردن هستید, نشان از شادی و انرژی مثبت و همچنین نشان از قدرت و توانایی است.اگر در خواب ببینید دیگران و یا افرادی که خیلی با شما صمیمی نیستند و جز خانواده درجه یک شما محسوب نمی شوند  در کنارتان چنگال به دست هستند. حتما با یک شخصی سر ناسازگاری دارید و کینه از او به دل گرفته اید.اگر دوستان نزدیک و یا افرادی که به عنوان مهمان در نظر شما هستند, در خواب  در حال استفاده از چنگال دیدید, به یکی از اهداف بزرگتان خیلی سریع می رسید.

اگر از طرف دوست و آشنایی در خواب چنگال هدیه گرفتید به نشانه شکست و ناکامی در یکی از اهداف یا کارهای پیش روی خواب بیننده تعبیر می شود.اگر در حال آشپزی در خواب چنگال به دست دارید و یا در واقع امور آشپزی را با چنگال انجام می دهید به نشانه این است که اشخاصی از پول و مال شما استفاده پنهانی می کنند.

تعبیر خواب دیدن  چنگال مخصوص غذا خوری تمیز و شیک در خواب, به نشانه زنی است که خواب بیننده را دوست دارد و می خواهد خودش غذا در دهان خواب بیننده بگذارد در واقع  این شخص  می تواند همسر مادر یا خواهر خواب بیننده باشد که مهربانی زیادی نسبت به خواب بیننده دارد.

تعبیر خواب دیدن چنگال برای دختران مجرد نشان از شروع یک رابطه رمانتیک ولی کوتاه مدت است.خواب دیدن چنگال توسط زنی متاهل نشان از اختلاف و نزاع با همسرش استتعبیر خواب چنگال به ورود مهمانان غیر منتظره هم اشاره دارد. مهمانانی که با آمدنشان شما را غافلگیر می کنند.

دیدن چنگال در خواب به معنای پیشرفت و ترقی در امور کارهایتان و بیانگر این است که شما در مسیر درستی گام برمیداریم.


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب قاشق


6 نظر

  1. فرنازفرنازsays:

    سلام خواب دیدم میخواستم بردم رستوران وارد که شدم از روی یک میز چنگالی برداشتم بعد انداختمش زمین و اومدم داخل اونجا یک بازیگر مرد ترک همراه معشوقه اش در سریال رودیدم که توی سریال این مرد برای من صندلی رو آماده کرد که پیششون بشینم ولی انگلیسی صحبت میکردن ومن ناراحت شدم که زبان بلد نیستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برسه وجه تعبیرمیشود اول قوت و توانایی درکارها دوم معشیت سوم کسب کردن

  2. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    با سلام خواب دیدم توی یه جایی مثل فروشگاه هستم یکی از همکارام انگار مسئولش بود بعد من میخواستم از فروشگاه مقداری وسیله بخرم رفتم نزدیک قاشق چنگال دیدم خوشم اومد گفتم اینو میخوام انگار پول نداشتم گفتم قسطی بز دارم حقوقم اومد میدم بعد یه قاشق چنگال طرح دیگه دیدم که دورتر بود ازم و نامشخص گفتم اونارو میخوام ولی بیشتر چنگال رو میدیدم بعد برگشتم دم در خونم یه عده تو کوچه فوتبال بازی میکردن من در خونه رو با کلید باز کردم توپشون افتاد سمتم توپ رو برگردندم بهشون و رفتم داخل همینجا بیدار شدم تو تعابیر ببیشتر دیدم دشمنی و یا جدایی ممکنه دوباره سر کار برام دردسر درست کنن یا...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  3. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام خواب چندین چنگال دیدم که دندانه هایش کج شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تلاش است

  4. پریساپریساsays:

    با سلام و خسته نباشید، خواب دیدم تعدادی چنگال غذا خوری تو دستهام دارم. میخواستم چنگال ها رو در سینی چای که جلوی مهمان بود بگذارم ولی نتونستم چون مهمان سینی چای رو برداشت و خودش به آشپزخانه برد. مهمان از دست من بنظر خیلی ناراحت بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بزودی مهمان به خانه تان بیاید

  5. پرهام حسینیپرهام حسینیsays:

    سلام خواب دیدم بادوستام در یک جایی مثل مدرسه هستیم که یک دست فروش آمد ومن مانند کاردهایی که تو خونه داشتم ۱۲تا چنگالشم خریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در گیری های ذهنی براتون بوجود میاد

  6. س.س.says:

    چنگال شکسته تعبیرش چی میشه